224. forduló, 226. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. okt. 16. 15h:06'
EZ A 530. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
531. játékheted kezdete: okt. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


9 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,57] koordinátán.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átveszed a sikeresen eladott 1 arx formázó minta (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 tükör (eladási ár: 4 arany) ellenértékét.
A 2. napon összeakadsz San-diellel. Mozgása könnyed, szinte már légies. Ahogy a szemébe nézel, egy pillanatra mintha elvesztenéd az irányítást tested felett... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.
Sendiel, a dalnok , amikor összefutottatok, adott neked egy mákrózsa virágot. A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+11 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Egy csendes alak közelít a táborodhoz, szinte alig hallod lépteit. Bőre sápadt, mint a hold ezüstje, szemei igézően ragyognak, ahogyan rád emeli pillantását. Már-már megijednél, de földöntúli bizonyosság önt el: Szeret Téged! S valóban, karjait széttárja, ölelése puha, mint édesanyádé volt egykoron. Sokáig álltok így, s magad sem tudod, mikor fedi el pilláid az álom könnyű takarója...
A 1. napon találkozol VELE. Udvariasan köszöntitek egymást, de hosszú ideig csak néztek egymás szemébe, s nem szólal meg egyikőtök sem. Végül Ő mosolyodik el először, megfogja a kezed, és szelíden húz maga után. Te szó nélkül követed, hagyod, had vezessen. Egy kis ligeten szaladtok keresztül - még soha nem érezted magad ilyen boldognak. Az egyik ágon hangosat füttyent egy rigó, mire felébredsz a kellemes álomból.
Az aranytermő erszény 31 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 sólyomcsőrt. A teremtés zsákja létrehozott 1 drótszőrt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+64 életerő.) Megöntözöd a szent tölgyet (-5 korty víz). Varázserőd regenerálódik. (+217 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+53 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A lottó 785. hetének nyerőszámai: 1, 11, 10. 1 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 14 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz pszi energiával! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 448.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 443.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 443.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 438.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 433.]

v 19 elmormolod a 19. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A forró energia testedbe áramlik. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 428.]

m 5 4 mozogsz délnyugatra, délre
[72,58] Továbbmész a város utcáján.

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy xantusz-kaktuszt. Utad során felfedezel egy oltárt. Fairlight híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Utad során felfedezel egy főutcát.

(Továbbmész...) [72,59] Továbbmész a város utcáján.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Látsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Sikerül a földből kirángatnod egy vastag farkasrépát. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Épületeket látsz: egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.). Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. " [16 pontot használtál fel, van még 412.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 695 5 megveszed a 695. tárgyat 5
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 ryuku szablyát. 210 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 696 5 megveszed a 696. tárgyat 5
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 ryuku buzogányt. 105 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 190 20 megveszed a 190. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 mérg. vas dobónyilat. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 135 50 megveszed a 135. tárgyat 50
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 gyöngymangót. 3 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 326 20 megveszed a 326. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 ezüstdarabot. 6 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

ve 1113 44 megveszed az 1113. tárgyat 44
Vásároltál 44 varkaudar csontot. 264 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 382.]

bb 1113 44 beraksz a bankba az 1113. tárgyat (44 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 44 varkaudar csontot. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 6 1 3 mozogsz nyugatra, északkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[92,82] Dombos terepre érkeztél. Az óriási vonulatokból álló Szürke hegyek nyugati lábaihoz értél. Felfedeztél egy oltárt. Tharr híveié. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy vaskohót. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A munkában a mélységi grittang segít. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy púderszikla van. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a manaelementál testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Méregfoggal párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+5 vp). Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 139 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 425, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy rőtmanó berzerker. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a rőtmanó berzerker tüskés bőrét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a rőtmanó berzerker megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A rőtmanó berzerker összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 berzerker tüske (ld. enc.) és 1 rőtmanó kacagány. Jutalmad nem marad el (+19 varázspont). 733 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}


(Továbbmész...) [93,81] Továbbra is dombság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy vaskohót. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felfedeztél egy oltárt. Raia híveié. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen! A munkában a mélységi grittang segít. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy mélységi grittang. Itt csata lesz.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a mélységi grittang szőrös ízelt testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A mélységi grittang összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Jutalmad nem marad el (+19 varázspont). 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [94,82] Még mindig dombos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy vaskohót.
(Vándorcirkusz:)
- Itt a cirkusz, itt a cirkusz - hallod a kántálást, és mire feleszmélsz, már sátrak tömkelege terül szét körülötted. Egy mélynövésű, kék színűre festett alak állja utad, és a tenyerét a belépésre jogosító összegért tartja feléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A korinthai amőba csak a pillanatra várt, hogy belépj hozzá.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 74 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a korinthai amőba cuppogó masszáját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba testét. (3 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a korinthai amőba cuppogó masszáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+22 varázspont). 1582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 276, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Elmosolyodsz, amikor megpillantod az ötpróba-sátrat magad előtt. Versenyzésre készen közelebb lépsz a bejáratnál álló fiatal alakváltóhoz. Ő elmondja, hogy öt próbát kell teljesítened ahhoz, hogy tied lehessen a fődíj, majd hozzáteszi, hogy ez eddig még nem sokaknak sikerült. Megígéred neki, hogy benned nem fog csalódni, és megkezded a feladatok megoldását. Elsőként súlyzót kell a magasba emelned. Az alakváltó kiválaszt neked egy kinézetre átlagos nagyságút. Nekirugaszkodsz, de ezt mintha a földhöz ragasztották volna, meg se moccan! Hát ez kifogott rajtad... 536 tapasztalati pontot kaptál. Nem volt szerencséd. Megfogadod magadban, hogy egyszer még visszatérsz, és megmutatod, mit tudsz.
Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag (vasérc) van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál. A munkában a mélységi grittang segít.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes foglyul ejtés:) Hatodik érzéked egy dombi yeti jelenlétét jelzi. Nekiállsz, és ásol egy gödröt, fél szemmel állandóan a környéket pásztázva. Amikor kész vagy, befeded a vermet gallyakkal. Rövid keresgélés után megtalálod a szörnyet. Minden tudományodat bevetve, megpróbálod a csapdába csalni! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). A fenébe! Elkerülte a csapdát a dombi yeti. Vagy te nem állítottad fel a csapdát jól, vagy ő volt nagyon éber. A lényegen ez most már mit sem változtat! Bánatosan elkullogsz a helyszínről. [24 TVP-t emésztett fel ez a móka.]

[74 pontot használtál fel, van még 308.]

h 1167 14 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag mákrózsafőzetet támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Mintha szellemek kerülgetnék anyagi testedet... a mákrózsafőzet kifejti a hatását. 320 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 306.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Dudálni kezdesz. "Szó bennszakad, hang fennakad, lehelet megszegik..." mondanák egyesek, ha hallanák, milyen gyönyörűen játszol. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zene). Ez jól esett! (+10 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 276.]

m 3 3 1 mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre
[95,83] Továbbra is dombság. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a trappoló dinymák nyakát. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. Jól harcoltál! (+19 varázspont.) 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 78, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran hívői építették. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A munkában a mélységi grittang segít. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

(Továbbmész...) [96,84] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő tetemember mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a tetemember testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tetemember testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jutalmad nem marad el (+19 varázspont). 419 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely északról folyik délre. Feltöltöd a vizestömlőt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre.

(Továbbmész...) [97,83] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Egy színváltó pille libben el az orrod előtt, de mire utánafordulsz, már el is tűnt. Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Találsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy légirozmár!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a légirozmár testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 192 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Elhagyod a furcsa képződményt. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy Métely. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 87 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a Métely ragyás testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 850 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [40 pontot használtál fel, van még 236.]

m 1 2 mozogsz északkeletre, keletre
[98,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rát-fát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy épületet. Keletre nézve látsz egy épületet. Délre egy Tharr oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy rúnakő van. Északra egy épület van. Elrakod a távcsövet.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű alakváltó nővel. Fekete a bőre. Fegyverzetét egy proteinsólyom trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy varkaudar behemót trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: koponyák gyűrűjében fekete obszidián denevér. Tisztán érzed auráját: sötét, mert gonosz. Komoran végigmér Téged, de nem üdvözöl. Otthagyod a másik kalandozót.

(Továbbmész...) [99,82] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Xantorg, szívem szottya, szebb vagy nekem, mint egy mammutcombika! Böhi " Utad során felfedezel egy csodák kútját. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fejvadászcéh (758. épület.).
Találkozol Musashi Kenjiróval. Ő Lady Változás férje! Sheran nagyhatalmú főpapja. Egy cetbőr válltömést, egy halálhozó talizmánt, egy jegygyűrűt, egy jing-jang fejpántot, egy örökkéval.smaragdját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku mellvértet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát, egy virág szimbólumot, egy Vlagyimir gyűrűjét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ongóliant trófea, egy orbitális mackósajt trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Otthonát védelmező Jáde-sárkány. Bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy nektoraf viszi. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. 6 tanítvány kíséri, lesi minden mozdulatát. Mikor elhaladsz mellettük, egy tanítvány megszólít: Nézd csak meg a Mestert! Energikus mozgása látványnak sem utolsó! Az ifjoncok elköszönnek tőled, és te magadra maradsz a gondolataiddal. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Sendiel, a dalnok kal . A nála lévő tárgyak közül feltűnik számodra egy gyönyörűen feldíszített lant. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy vérfürdető magszim trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy karmazsin huhogó trófea teszi egyedivé. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Hátasa egy idomított spagulár. Málhásállata egy hegyi szamár. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme is semleges. Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Még eldöntitek, hogy a győztes a vesztes 10 aranyát viszi majd. Te dobsz először, ötös. Ellenfeled kockáján egy hatos látható. Vesztettél! Bánatosan átnyújtod ellenfeled nyereményét, 10 aranyat. Igyekszik a lehető legelbűvölőbb formáját előadni - jópofáskodik és a győzelmeiről mesél. Aztán mélyen a szemedbe néz, és átadja ajándékát, egy mákrózsa virágot. A fiú megfogja a kezedet. Hagyod neki, hogyne hagynád! Lassan, bátortalanul simogatni kezd, mire te határozottan megcsókolod! Ahogy ölelkeztek, lecsusszannak a páncélok, kipottyannak a kezekből a fegyverek. Nem törődve a veszélyes külvilággal, a figyelő szemekkel, a szerelem érzéki óceánjába merültök. Csak gyerek ne legyen a dologból! [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[23 pontot használtál fel, van még 213.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 213.]

hh 1096 1096 1096 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. A következő pillanatban nyomasztó érzés uralkodik el rajtad, érzed, hogy valaki a tudatodban turkál. Érzed, ahogyan a láthatatlan kéz rejtett csapokat nyit meg, melyekből pszi energia áramlik beléd. Aztán a titokzatos idegen visszahúzódik, csupán a felszabadított mágikus erő marad. (+2 pszi pont.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 209.]
Kíváncsi kifejezést öltve arcodra, bedobsz 1 aranyérmét a kútba. A következő pillanatban egy mágikus aura jelenik meg a tested körül. Aztán lassan, nagyon lassan elhalványul... de hatása egy darabig még nem felejthető. (+3 támadás forduló végéig.) Szerencsésnek érzed magad a történtekért. [4 pontot használtál fel, van még 205.]
Közelebb lépsz a kút pereméhez, és behajítasz 1 aranyat. Hirtelen megváltozik a környék. Magasan repülsz, a felhők felett, mint egy madár. Nocsak, most veszed észre, hogy szárnyaid is vannak. Letekintesz az alant elsuhanó tájra, a zöld, füves mezőkre, a magasra felnyúló fenyőkre, melyek széles erdőt alkotnak, és az itt-ott feltűnő tavakra, melyeket vékony folyású patakok táplálnak... Hopsz, megint a kút előtt vagy. Az imént átélt élmények hatása egyedülálló. 1121 tapasztalati pontot kaptál. Vigyorogva sétálsz odébb. [4 pontot használtál fel, van még 201.]

hh 1096 1096 1534 használod az 1096. tárgyat az 1096. tárgyat az 1534. tárgyat
Babonából előbb összedörzsölöd két tenyered, majd előkotorsz egy aranyérmét a hátizsákod aljáról. Fél lábra állsz, úgy hajítod be a kútba. Belenézel a kút belsejébe. A messzi távolban fodrozódó víztükör furcsa alakzatoknak ad otthont, melyek egyre jobban kitisztulnak, hogy végül egy épkézláb mondattá álljanak össze: "Hallottál már arról, milyen sokat ér a széllöket? Egyedülálló eszköz ez a varázslói fizikai varázslatok sorában." Agyad hátsó zugába rejted a hallottakat. Majd ha szükség lesz rá, bővebben foglalkozol vele. [4 pontot használtál fel, van még 197.]
Apró csókot lehelsz az aranyérmére, mielőtt a kútba hajítanád. Tested önálló életre kél, és elkezdi környezeted mentális letapogatását. A kút belseje, mint egy csalogató tartály csak úgy vonzza figyelmedet, így nem is tudsz neki ellenállni. Mintha egy mentális kincseskamrába kerültél volna: tudatod teleszívja magát a kút mélyén talált energiákkal. (+2 pszi pont.) Felvillanyozódva indulsz tovább. [4 pontot használtál fel, van még 193.]
Használatba hozod a quwarg teleportgömböt, valahogy ösztönösen érzed, hogyan is kell. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg nagymester!

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámsújtás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 69 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg nagymester testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Méregfoggal valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a quwarg nagymester jobb hátsó lábát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 43, gyógyulás: 0, összesen: -43 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 4 quwarg tojást.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [46 pontot használtál fel, van még 147.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] A befejezéshez még 238 TU szükséges. [50 pontot használtál fel, van még 97.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 97.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Képességeit 10 víz beledobásával teszteled. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 10 tintát találsz. [3 pontot használtál fel, van még 94.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szörnycsábítás varázslatot! Elkezted a szörnycsábító illat gerjesztését. [-14 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 91.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve tudatrombolás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 81.]

* 4. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [4 pontot használtál fel, van még 77.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 76.]

* 5. BP: t. energia kisütése: 215 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 76.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 2, 23.
Már borzalmasan nagy a hasad. És időnként mintha mozogna odabent valami! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját töm magába a karmazsin huhogó. 2 kaját bezabál a mélységi grittang. 2 kaját töm magába a spagulár. 2 kaját töm magába a hegyi szamár. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 76 pontod maradt, ebből a következő körre 76 pontot vihetsz át. Kapsz még 366 pontot. A következő körben tehát 442 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU BUZOGÁNY (696. TÁRGY)
A ryuku nehézgyalogság elitjeinek fegyvere, ez a különlegesen kemény tüskés buzogány. Könnyen forgatható, és bezúzhatja akár a legkeményebb páncélt is - ezért használatakor +3 támadást kapsz. A fegyver sebzése 4D6+2. Forgatásához legalább 10-es fegyver szakértelem szükséges.

BERZERKER TÜSKE (713. TÁRGY)
A rőtmanó berzerker nyakába fúródva egy apró tüskét találsz - olyasmit, amit fúvócsőből szoktak kilőni. Most már megerősödött a hited abban, hogy a rőtmanó ámokfutását valamiféle méreg okozta, de hogy ezért a ryuku támadók a hibásak, vagy más, azt nem lehet tudni. Mindenesetre, elteszed az apró tüskét, talán még hasznodra lesz. Attól nem kell félned, hogy ellopják, ahhoz túl kicsi.

MÉTELY (7000. SZÖRNY)
Ha a púpos burástyák királynője a ragyás burástya, akkor Métely a ragyás burástyák királynője. Magassága a trollokéval vetekszik. Három tojócsöve félelmetesen cuppogva keresi legújabb áldozatát. Reménykedj, hogy nem te leszel az. Mételynek még az ereiben is sav kering, fogai kicsattannak a méregtől. Reggelire vasvérteket fogyaszt. Láttán azonnal az jut eszedbe: szégyen a futás, de hasznos.

TUDATROMBOLÁS (111. PSZI TÁMADÓ KÉPESSÉG)
A Tudatrombolást csak harcban, a TV listákkal használhatod. Ha ellenfeled nem képes sikeres mentális ellenállásra (szerencse és kis részben IQ által meghatározott mentődobás), és nem rendelkezik megfelelő pszi védelemmel (pl. Pszi-Acéltorony), elveszíti összes Tudatpontját, Pszi pontját és varázspontjainak 50%-át. A Tudatrombolást csak akkor fogod használni, ha a célpont a felsoroltak valamelyikével rendelkezik. Ha azonban ezek mértéke aránylag csekély, és van sebzést okozó varázslat is a TV listában, a program inkább azt fogja választani. A Tudatrombolás használata 25 pszi pontot igényel, csak kalandozókkal szemben fogod használni.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight felszentelt papja vagy. Papi hited: 127. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.

Erő: 28 (31) Szint: 21 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 31 (35) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 36 (39) Védekezés: 42 Menekülés: 30 % Életkor: 148/158 év
Egészség: 26 (27) Életpont: 375/320 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (34) Varázspont: 568/330 Pénz: 8408 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/4 Pszi pont: 138/66 EFejl: 100
Eddig összesen 1367 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8494 TP-t kaptál. Jelenleg 699246 TP-d van. A következő szinthez még 100754 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar varázsló, quwarg nagymester, Brod. A 200. fordulódban 8602 arany került a bankszámládra. 9462 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 65 3. lopás: 1
4. mászás: 12 5. csapdakészítés: 17 (+1) 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 8
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 30 12. taumaturgia: 32
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 18 15. zene: 21 (+1)
16. szörnyismeret: 17 17. pszi: 17 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 31 21. főzés: 9
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 4848. karakternek
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot ), tükröt (#43) (max. 5 darabot )
elfogod dombi yetit (#366) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 6, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), lajhárlord (#757), dombi yeti (#366), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12) szörnycsábítás (#83)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28850. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
593 arany (#50) 3 smirglilevél (#29)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 álompor (#396) 1 berzerker tüske (#713) 1 drótszőr (#37)
1 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135)
21 kaja (#2) 4 mákrózsa virág (#56) 1 mérg. vas dobónyíl (#190)
1 Métely páncélja (#1562) 1 mocsári penke (#148) 4 quwarg tojás (#360)
1 rőtmanó kacagány (#714) 1 ryuku buzogány (#696) 2 ryuku szablya (#695)
1 sólyomcsőr (#1223) 3 spiritusz (#170) 16 tinta (#101)
8 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(92,82) Tharr oltár, vaskohó (#155), 33. jellempróba, érclelőhely, manaelementál (#290), rőtmanó berzerker (#369)
(93,81) vaskohó (#155), egy ismeretlen isten rúnaköve, Raia oltár, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(94,82) Sheran oltár, vaskohó (#155), korinthai amőba (#420), érclelőhely, dombi yeti (#366)
(95,83) trappoló dinymák (#118), olvasztókemence (#86), 48. jellempróba, vaskohó (#155), Sheran oltár, érclelőhely
(96,84) tetemember (#123), Leah rúnaköve, patak, oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 25. jellempróba
(97,83) grok-képződmény (#149), tündöklő szobor (#1587), Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), légirozmár (#94), Métely (#7000)
(98,82) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Elenios oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, egy alakváltó nő
(99,82) fejvadászcéh (#758), csodák kútja (#1096), Musashi Kenjiró (1367. kalandozó), Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek