224. forduló, 226. forduló, Syrus Bo Hong összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. nov. 7. 9h:09'
EZ A 430. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD
431. játékheted kezdete: nov. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #3621
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

SYRUS BO HONG KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,9] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű elf férfival. Bőre színe zöld. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez a jelkép vonzza tekintetedet az ezüstösen csillogó páncélos lovag felé, akiből sugárzik az ősi istenek ereje. Sheran kisebb papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval.gyémántját, egy Rughar gyűrűjét, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy virág szimbólumot visel. Ruházatát egy velociraptor trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított mutáns pók. Málhásállata egy karmos tankány. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Calen Randir. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Átugrott hozzád egy főnixtoll.
Az alvásból szörnyű remegésre ébredsz. Talpra szökkensz, és látod, hogy vakító fény tölti be a látóhatárt. Hatalmas tűzfelhő bontakozik ki a szemed előtt. A fejedben egy fura mondat ismétlődik: "nincs végzet, csak ha bevégzed". A szemedet bántja a fény, de kezed, amelyet elé akarsz emelni, nem engedelmeskedik. Már majdnem megvakulsz, a csukott szemeden is átvilágít a fény... Aztán magadhoz térsz. Ezek szerint mégsem az előbb ébredtél fel, csak most, és mindez álom volt. A teremtés zsákja létrehozott 1 fáklyát. Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.)

* 1. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+2% teo] [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 340.]

tps 20 TVP spórolása: 20 pontért
Félreraktunk, letiltottunk neked 20 TVP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy TPF parancsot (ill. kör végéig). [20 pontot használtál fel, van még 320.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 320.]

h 175 használod a 175. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 320.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[128,8] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy vadász varkaudar lehet. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Lejárt az időd!" 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a vadász varkaudar bal lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal végigvágod a vadász varkaudar jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Kisebb sebet ejt oldaladon a vadász varkaudar. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vadász varkaudar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy szutykos remák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. [+1% tau] Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli tüdőből elordítod: "Éljen a Pöröly Rend!" 17 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. {GYD:} Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a szutykos remák szőrös testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Rövid karddal felnyitod a szutykos remák testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-3 TU.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 21, gyógyulás: 26, összesen: +5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [129,7] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy alpesi tehén lehet. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elüvöltöd magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" 16 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Elszántan ellenfeledre rontasz. {GYD:} Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az alpesi tehén lila foltos testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+6 varázspont.) Rövid karddal megvágod az alpesi tehén bal oldalát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az alpesi tehén megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Az alpesi tehén feléd rúg, de nem talál el. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 7 kaját. 301 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Nocsak, itt van valami érdekes! Friss elf nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [129,6] Szűnni nem akar a zöld síkság. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy megsebesített erszényes elkarog közeledik. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Már megint nincs rajtad sapja!" 17 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját ellenfeledre rontasz. Ryuku kopjával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog fejét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az erszényes elkarog még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 453 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy tűzbokrot. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). [30 pontot használtál fel, van még 290.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[130,5] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy törpemammut. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elkiáltod magad: "Búcsúzz az életedtől!" 14 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Meglengetve a ryuku kopját ellenfeledre támadsz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd a törpemammut ormányát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal megkarcolod a törpemammut oszlopos lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A törpemammut sikertelen támadást intéz feléd agyarával. A törpemammut megpróbál patáival letaposni, de sikertelenül. A törpemammut összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 6 kaját. 640 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}

Felfedeztél egy álomvirágot. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Marcho Ven-Saak előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Látsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját.

(Továbbmész...) [131,4] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. A homokdűne alján megpillantasz egy élőlényt. Csak egy érző szívű dromedár. Megvető mosollyal várod a találkozást. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

A szörny hősugarat lő ki rád! Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Csatakiáltást hallatsz: "Búcsúzz az életedtől!" 19 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Megmarkolva a ryuku kopját a másikra rohansz. Ryuku kopjával néhányszor teljesen átdöföd az érző szívű dromedár testét. (3 támadással 71 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Rövid karddal megcsapod az érző szívű dromedár könnyáztatta fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az érző szívű dromedár feléd rúg, de nem talál el. Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 4 vizet. 714 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}

Felfedeztél egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ababo lábát masszírozza. Eszel valamit. (-1 kaja.) [20 pontot használtál fel, van még 270.]

tim 60 titkosírás megfejtése 60 pontért
Hosszasan gondolkozol, hogy vajon mi lehet a megoldás. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Hohó, felzümmög a szörnygenerátor, és máris egy ocsmány massza pattan eléd!

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy villámcsapás varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! [+3% tau] Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 27 életpontot vesztettél. Teli erőből mérg. ubuk dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 mérg. ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a massza fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" 13 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a massza egyik karját. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Rövid karddal mély sebeket nyitva megvagdosod a massza ragyás testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Agyarával a massza a combodat és az oldaladat döfködi. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) Bár ügyesen védekezel, a massza sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Megnyirbálja a massza ollója a jobb karodat. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Mandibulakaszával megvágod a massza ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal épp hogy eltalálod a massza testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A massza nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (6 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Sikeres döféseket ejt testeden a massza. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (4 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Itt is, ott is célba talál a massza ollója. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 mérg. ubuk dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 karbin plazmát. 1903 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.] [+1% teo] Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 174, gyógyulás: 35, összesen: -139 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy csodálatos moa obszidián! (ld. enc.) Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [60 pontot használtál fel, van még 210.]
(Feltételes gyógyítás:) A tánc gyógyhatásai közismertek, azonban csak a hozzád hasonló igazi mesterek érnek el vele számottevő eredményeket. Halkan dúdolni kezded kedvenc slágered, majd eleinte lassan, aztán egyre őrültebb tempóban táncolni kezdesz. Mikor fáradtan a földre rogysz, sebeid szinte varázsütésre behegednek. (+88 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 170.]

m 7 5 7 mozogsz északnyugatra, délnyugatra, északnyugatra
[130,3] A terep vált: bozótos területen vagy. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Csatakiáltást hallatsz: "Már megint nincs rajtad sapja!" 15 ép-nyi sebzést okoztál. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod a ryuku légiós testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal végigvagdosod a ryuku légiós testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A ryuku légiós kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
808 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+2% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 107, sebződés: 17, gyógyulás: 19, összesen: +2 ÉP}

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy gyilkos mókus. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy manaelementál közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Elüvöltöd magad: "Ez egy jó nap a halálra!" 14 életpontot sebeztél. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. A kí nagymesterek precizitásával hajtasz végre egy Sziklazuhatag manővert. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál hullámzó masszáját. (6 támadással 164 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) {GYD:} Rövid karddal kissé megkarcolgatod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Csiklandozó az érintés (+6 vp). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Transzformálsz! (+6 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal kicsit megvagdalod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+8 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 365, sebződés: 11, gyógyulás: 72, összesen: +61 ÉP}


(Továbbmész...) [129,4] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Pterois volitans lábát masszírozza. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ryuku ostromteknős. Itt csata lesz.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. [+1% tau] Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. [+3% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 bumeráng. Lövedékeiddel perforálod a ryuku ostromteknős jobb oldalát. (3 támadással 7 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Harcra fel, ma győzni kell!" 16 életpontot sebeztél. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal néhányszor súrolod a ryuku ostromteknős jobb első lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a ryuku ostromteknős, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ököllel párszor keményen megütöd a ryuku ostromteknős testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) {KCC:} Rövid karddal épp hogy eltalálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1341 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 46, gyógyulás: 0, összesen: -46 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy manaelementál. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Teli tüdőből elordítod: "Pokolra veled!" 14 ép-nyi sebzést okoztál. Elszántan a másikra rohansz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál egyik csápját. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+5 vp). Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál testét. (4 támadással 115 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Mágikus energia árad beléd (+9 vp). Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 305, sebződés: 10, gyógyulás: 61, összesen: +51 ÉP}


(Továbbmész...) [128,3] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy E.H.Boldog Bulldog orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő ryuku légiós mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Csatakiáltást hallatsz: "Gyere és halj meg!" 14 életpontot sebeztél. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megcsapod a ryuku légiós testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A ryuku légiós vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Csak egy manaelementál. Megvető mosollyal várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elkiáltod magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" 14 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál testét. (5 támadással 132 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal néhányszor meglegyinted a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Bizsergető érzésed van (+5 vp). Beveted az Acél Ököl kí-technikát. Ököllel néhányszor épp csak megérinted a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Rövid karddal néhányszor megkarcolod a manaelementál testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+6 vp). Ellenfeled elmenekül. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 9, gyógyulás: 66, összesen: +57 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 140.]

tpf 20 TVP elővétele: 20 pontért
Felszabadítottunk neked 20 TVP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

v 96 99 20 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Elmormoltad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(128,3) oltár, 28. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ryuku légiósok (#361), manaelementál (#290)
(128,8) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), vadász varkaudarok (#108), szutykos remák (#191)
(129,4) művészi porolit (#720), oltár, Chara-din monolitja (#534), ryuku ostromteknősök (#362), manaelementál (#290)
(129,6) erszényes elkarog (#354), tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), 46. jellempróba
(129,7) alpesi tehenek (#91), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(130,3) ryuku légiósok (#361), 28. jellempróba, Elenios rúnaköve, Dornodon oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), manaelementál (#290)
(130,5) törpemammutok (#115), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Leah oltár, 50. jellempróba, Chara-din monolitja (#534)
(131,4) érző szívű dromedár (#753), phua-kúp (#372), oltár, művészi porolit (#720), massza (#217)

[99,20] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy erődítményt. Oldalt pillantva, meglátsz egy pusztulás sírjait. Egyesek azt híresztelik, hogy Vlagyimir is indul az olimpián.
[-50 varázspont.] [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 150.]

ef 9 energia fejlesztése 9
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] A befejezéshez még 2595 TU szükséges. [60 pontot használtál fel, van még 90.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 90.]

* 2. BP: használod a 336. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [10 pontot használtál fel, van még 80.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Tested megpihen fárasztó kalandjaid után, lelked szomját oltod az Élet Forrásával... (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 8 kaját bezabál a ryuku ostromteknős. Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 80 pontod maradt, ebből a következő körre 80 pontot vihetsz át. Kapsz még 366 pontot. A következő körben tehát 446 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÉRZŐ SZÍVŰ DROMEDÁR (753. SZÖRNY)
A sivatag hajója, az érző szívű dromedár arról kapta a nevét, hogy szeméből mindig könnycseppek hullnak. Ez természetes anyagcsere-reakció, így távozik az állatból az elfogyasztott folyadék. Ha nincs az életükre törő fenyegetés, az érző szívű dromedárok csak bandukolnak a homokdűnéken, le-föl. Egyéb esetben megvédik magukat, vagy ha nem tudják, elfutnak. De az is előfordult már, hogy egy-egy példányuk gonosz orvvadászoknak esett áldozatul - ők a sajátságos jellemükkel valahogy nem tudják elviselni egy ilyen érző lény jelenlétét a világban. Bár a hőséget kedveli (épp ezért szabadon csak sivatagban fogsz találkozni vele), más vidékek levegőjéhez is képes alkalmazkodni. Kiváló málhásállat lehet belőle, ha elég gyakorlott vagy ahhoz, hogy befogd.

MOA OBSZIDIÁN (380. TÁRGY)
Ezt a követ egy mesteri tudású Moa ékszerész faragta tökéletes gömb alakúra egy bizonyára jóval nagyobb obszidián darabból. Kiváló dísze lehet bármely ékszernek.

KARAKTERLAP

Syrus Bo Hong, egy szőke, tüsi hajú, kék szemű, körszakállas kobudera férfi vagy. Tharr felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 225. fordulód.

Erő: 24 (28) Szint: 21 Merészség: 3/3 Magasság: 148 cm
IQ: 24 (27) Támadás: 26 Agresszió: 6 Testsúly: 55 kg
Ügyesség: 33 Védekezés: 41 Menekülés: 35 % Életkor: 29/29 év
Egészség: 25 Életpont: 359/451 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 0
Szerencse: 33 (35) Varázspont: 341/74 Pénz: 213 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 EFejl: 6
Eddig összesen 1220 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7356 TP-t kaptál. Jelenleg 652519 TP-d van. A következő szinthez még 147481 TP szükséges. Trófeáid: elit gárdista, mestervarázsló, óriásféreg.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 23/16 (+1%) szúrófegyverek: 12/61 (+20%) vágófegyverek: 25/9 (+7%)
lőfegyverek: 8/38 dobófegyverek: 18/24 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: ryuku kopja (#694) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); ubuk dobónyíl (#138) (17 -18.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (19 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 20/50 2. nyomkövetés: 41/10 (+8%) 3. lopás: 1/22
4. mászás: 10/40 5. csapdakészítés: 14/40 (+5%) 6. csapdaészlelés: 2/95
7. gyógyítás: 65/98 (+20%) 8. titkosírás: 6/37 (+25%) 9. felderítés: 10/94
10. szörnyidomítás: 1/149 11. teológia: 27/70 (+19%) 12. taumaturgia: 26/75 (+16%)
13. versengés: 6/83 14. harcművészetek: 23/0 15. szörnyismeret: 10/94
16. zárnyitás: 2/30 17. vadászat: 16/31 18. bányászat: 10/88
19. ordítás: 24/54 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 7 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 80% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 80 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), mérg. vas dobónyilat (#190) (max. 5 darabot ), vas dobónyilat (#189) (max. 5 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 160 TVP-ért
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
óriásféreg (#171), tetemember (#123), trikornis (#104) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 10, max: 12)
kardfogú fülemüle (#146), tormikus egér (#218), nyuhaj karbin (#110), partravetett medúza (#363), kérődző etra (#368), fémbontó szójer (#150), áeratikus hasnyák (#243), szutykos remák (#191), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14) tulajdonságpajzs (#26)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> fémbontó szójer (#150) izomernyesztés (#33) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> troll ritualista (#365) izomernyesztés (#33) >> óriásféreg (#171)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
ryuku ostromteknős (#362) (málhás: +41 kg teher) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
2.) Imádkozz, amint elérted a püspöki rangfokozatot!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

Összsúly: 80.20 kg Megterheltség: 74%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 68 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 drótszőr (#37) 1 mérg. ubuk dobónyíl (#188) 156 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 elkarog szőr (#665) 1 fáklya (#36) 2 kaja (#2)
1 karbin plazma (#199) 1 moa obszidián (#380)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(99,20) oltár, erődítmény (#488), pusztulás sírjai (#489)

Üzenet küldése a karakternek