Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2007. dec. 3. 9h:47' EZ A 226. JÁTÉKHETED, 225. FORDULÓD 227. játékheted kezdete: dec. 5. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló ingyenes E-mail! |
KALANDOZÓ: #3471 SZÁMLA : XXXX ingyenf: 3 |
* 1. KP: | elmormolod a 6. varázslatot |
* 2. KP: | elmormolod a 224. varázslatot a 12. varázslatot a 24. varázslatot |
* 3. KP: | t. energia kisütése: 145 2 |
* 4. KP: | használod az 1133. tárgyat |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot a 88. varázslatot a 86. varázslatot |
vps 30 | VP spórolása: 30 |
vv 71 | elmormolod a 71. varázslatot |
ftv 61 18 | felt. tám/véd. varázslat a 61. varázslatot a 18. szörnyet |
a 104 1300 1 | átadod a 104. tárgyat az 1300. kalandozónak (1 darabot) |
a 133 1300 1 | átadod a 133. tárgyat az 1300. kalandozónak (1 darabot) |
im 0 3 | imádkozol |
jlk 8171 | jelszó kimondása 8171 |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 5: 1. térkép 6. pont 6: 1. térkép 5. pont 12: 1. térkép 13. pont 13: 1. térkép 12. pont 18: 1. térkép 19. pont 19: 1. térkép 18. pont 21: 1. térkép 22. pont 22: 1. térkép 21. pont 24: 1. térkép 25. pont 25: 1. térkép 24. pont 31: 1. térkép 32. pont 32: 1. térkép 31. pont 34: 1. térkép 35. pont 35: 1. térkép 34. pont 38: 1. térkép 39. pont 39: 1. térkép 38. pont 46: 1. térkép 47. pont 47: 1. térkép 46. pont 51: kijárat |
[5 pontot használtál fel, van még 445.]
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
v 22 327 | elmormolod a 22. varázslatot |
kt 273 1 | elkészíted a 273. tárgyat (1 darabot) |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. A szörny ragacsos lét öklend rád. Rémülten félrehajolsz. Meglengetve a pásztorbotot a másikra rohansz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg testét. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+9 varázspont.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 11 életpontot sebeztél. Aritma ostorával gyengén megütöd az epokitféreg testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az epokitféreg megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Az epokitféreg farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a zöld üveget, szereztél 4 csepp ragasztót. 924 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy tűzeső varázslatot. 63 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra támadsz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a korinthai amőba hullámzó testét. (2 támadással 78 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+7 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a korinthai amőba testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a korinthai amőba csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 korinthai talizmán. 1099 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 240, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kut 50 | kutatsz 50 pontért |
A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a tetemember rotható húsát. (2 támadással 53 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Aritma ostorával kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra rontasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 80 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+8 varázspont.) Aritma ostorával megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 556 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 15 életpontot sebeztél. Egy villámcsapás varázslattal köszönt csatapartnered. 18 életpontot vesztettél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mágus jobb lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát a másikra ugrasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed az élőholt mágus testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával megütöd az élőholt mágus testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Az élőholt mágus egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 9 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 968 tapasztalati pontot kaptál. Istened ennek örülni fog. Megújítod az áldomás varázslatot. [-12 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 30, gyógyulás: 0, összesen: -30 ÉP}
m 4 6 6 | mozogsz délre, nyugatra, nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a drasmólyom jobb oldalát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával egy hatalmas csapással felmetszed a drasmólyom fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+3 varázspont.) Aritma ostorával gyilkos csapást mérve bezúzod a drasmólyom testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+2 varázspont.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [138,42] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.
(Továbbmész...) [137,42] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba).
(Feltételes segítség:) Hamar megtalálod a csizmát és odaadod a lánynak. Közben mesélsz neki arról, hogy mennyivel jobb, ha az emberek segítik egymást. Megígéri, hogy ezentúl segíteni fog másokon, és nem bánt senkit. (+4 jóság.)
Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy sérült ryuku ostromteknős. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy tűzeső varázslattal köszöntöd a másikat. 69 életpontot sebeztél. A közelharc előtt még megeresztesz a hosszú íjjal néhány lövedéket. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Becsapódva, megdöfi a ryuku ostromteknős bal első lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A ryuku ostromteknős szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1005 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt az áldomás hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 6 6 6 | mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a kérődző etra testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-5 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kérődző etra testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+5 varázspont.) Aritma ostorával megcsapod a kérődző etra duzzadt tőgyét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Patájával a kérődző etra többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) A párducbőr pénztárcád megóvja aranyaidat a sugárzástól. A kérődző etra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 735 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [135,42] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Találsz egy korongfát. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Továbbmész...) [134,42] Fák, mindenütt csak fák.
vpf 30 | VP elővétele: 30 |
kt 313 15 | elkészíted a 313. tárgyat (15 darabot) |
m 5 4 6 | mozogsz délnyugatra, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [133,44] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Syrac Hold irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. A homok gyanús sercenése valaki közeledtét jelzi. Egy bunthar nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a bunthar bal hátsó lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Meglengetve a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 93 életpontot sebezve.) Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 23 életpontot sebeztél. Aritma ostorával meghorzsolod a bunthar testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A bunthar rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A bunthar most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [132,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Daleron Kawer hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral.
szk 396 | keresed a 396. szörnyet |
vv 83 | elmormolod a 83. varázslatot |
* 1. BP: | használod az 1271. tárgyat |
* 2. BP: | használod a 243. tárgyat |
* 3. BP: | használod a 396. tárgyat |
* 4. BP: | használod az 1269. tárgyat |
RESTORÁCIÓ (85. VARÁZSLAT) Ezzel a varázslattal a szintszívó okozta iszonyatos lelki sokkot állíthatod helyre. A V 85 parancs kiadásával visszakapod az eddigi szintszívások során elvesztett TAPASZTALATI PONTOT (általában az összeset). Ennek eredményeképpen feltehetően szintet lépsz, és így a kör végén az egyéb elvesztett dolgokat is visszanyered. A parancs kiadása 5 TVP-be és 50 VP-be kerül, anyagi komponense egy szvó-ektoplazma. Ha több szintet is szívott rólad a szintszívó, a restoráció során az összes elveszített TP-t visszakapod. |
Erő: | 36 (43) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/3 | Magasság: | 255 cm |
IQ: | 32 (49) | Támadás: | 27 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 493 kg |
Ügyesség: | 26 (28) | Védekezés: | 40 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 21/21 év |
Egészség: | 30 (32) | Életpont: | 372/280 | Jellem: | jó (518) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 36 (44) | Varázspont: | 615/92 | Pénz: | 2576 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 23/19 | Pszi pont: | 161/123 | EFejl: | 28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 1/10 | szúrófegyverek: | 8/51 | vágófegyverek: | 16/67 (+21%) |
ütőfegyverek: | 24/72 (+3%) | lőfegyverek: | 24/9 (+6%) | dobófegyverek: | 4/17 |
Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (250%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -11.); vashegyű nyíl (#176) (12 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 5/90 | 2. nyomkövetés: | 29/14 (+32%) | 3. mászás: | 12/68 (+2%) |
4. csapdakészítés: | 16/53 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 7/75 | 6. gyógyítás: | 36/85 |
7. titkosírás: | 4/90 (+23%) | 8. felderítés: | 16/28 (+29%) | 9. szörnyidomítás: | 12/90 |
10. teológia: | 30/30 (+31%) | 11. taumaturgia: | 28/46 (-83%) | 12. szerencsejáték: | 2/40 |
13. versengés: | 11/57 (+8%) | 14. zene: | 11/46 | 15. szörnyismeret: | 22/37 |
16. pszi: | 20/53 (+5%) | 17. zárnyitás: | 8/64 | 18. vadászat: | 13/95 |
19. bányászat: | 20/93 | 20. testépítés: | 28/49 | 21. főzés: | 6/80 |
22. csapatmunka: | 4/50 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 4 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 30% életerő alatt 10 TVP-ért |
segítesz max. 40 TVP-ért |
udvarolsz az 5. fajúaknak |
készítesz kötelet (#92) (max. 2 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 30 darabot, csak egyszer), púderkövet (#119) (max. 3 darabot ), amnioszt (#203) (max. 2 darabot ), mákrózsa virágot (#56) (max. 3 darabot, csak egyszer) |
elfogod gyilkos sallankot (#85) fedett veremmel (#219), alpesi tehenet (#91) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 100 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde (1) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12) |
kavadu (#19) (csak egyszer), autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96) |
Barátságosság (aktív: 10, max: 12) |
troll (#5), Kvazársziklák Népe (#9119), Idő Porszemei (#9130), Humán Páholy (#9145), Árnymenők (#9153), Raia hívők (#993), Amos Kaelpyr (#3338), purifikátor (#157), semlegesek (#989), jók (#990) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | örvénykerítés (#42, 10 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | ||
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | vakító fény (#43, 7 VP) | tisztítótűz (#44, 13 VP) |
gyóntatás (#56, 10 VP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | éber vadászkutya (#62, 12 VP) |
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) | restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) |
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) | teljes gyógyulás (#133, 50 VP, 5 TVP) | tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) |
energiafolyam (#136, 24 VP) | égető tekintet (#164, 25 VP, 5 TVP) | isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | |
Butaság ára beállítás: teológia: +7 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
szörnycsábítás (#83) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
9. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
hhaar burka (#32), fehér glóbusz (#47), védelem tűz ellen (#38), elektromos pajzs (#51), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 30, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
tisztítótűz (#44) | >> | gonoszok (#988) | tűzeső (#61) | >> | semlegesek (#989) | |
tűzeső (#61) | >> | szutykos remák (#191) | tűzeső (#61) | >> | jók (#990) | |
tűzeső (#61) | >> | 15. szintű lényekre | tisztítótűz (#44) | >> | nómenklatúra (#158) | |
tisztítótűz (#44) | >> | autentikus vámpír (#154) | lángcsóva (#31) | >> | 13. szintű lényekre | |
izomernyesztés (#33) | >> | taalru (#249) | tűzeső (#61) | >> | ongóliant (#159) | |
tűzeső (#61) | >> | 18. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 30, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
védelem sav ellen (#36) | >> | burástya királynő (#759) | fehér glóbusz (#47) | >> | pattanóböde (#145) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | autentikus vámpír (#154) | elektromos pajzs (#51) | >> | varkaudar bajnok (#190) | |
elektromos pajzs (#51) | >> | hadroszaurusz (#162) | tompítás (#40) | >> | quwarg szabotőr (#301) | |
pszi-acéltorony (#98) | >> | Tguarkhan (#212) | fehér glóbusz (#47) | >> | purifikátor (#157) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | halálhozó (#419) | védelem tűz ellen (#38) | >> | bíbor szulfagor (#358) | |
védelem sav ellen (#36) | >> | xirnox (#122) | védelem sav ellen (#36) | >> | ragyás burástya (#111) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | griffőniksz (#106) | védelem tűz ellen (#38) | >> | piromenyét (#99) | |
örvénykerítés (#42) | >> | nők (#999) | örvénykerítés (#42) | >> | férfiak (#998) | |
védelem tűz ellen (#38) | >> | vortexmágus (#418) | védelem tűz ellen (#38) | >> | ork sámán (#345) | |
tüskepajzs (#30) | >> | alattomos manó (#756) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
karmos tankány (#137) (málhás: +16 kg teher) státusz: OK |
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK |
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Harcunk a sötétség teremtményei ellen állandó. Hintsd szét négy élőholt mágus maradványait a szélben! (teljesítve) |
2.) Még mindig Thargodanok járják Ghallát. Végezz egy Tguarkhannal, ezzel is ritkítva soraikat! |
3.) Papjaimat hajtja a megismerés: kelj át az alanori csatornán, és imádkozz ott egy rúnakövemnél! |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | álompor (#396) | 13 | borkonyó bibe (#312) | 1 | csuklyavirág (#133) | |||
3 | ezüstshuriken (#327) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | pirkit (#153) | |||
15 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szuperkötél (#209) | 13 | tüske (#22) | |||
1 | varázskő (#305) | 96 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
39 | arany (#50) | 1 | bunthar bőr (#733) | 6 | ezüstdarab (#326) | |||
15 | gyógykenőcs (#313) | 1 | gyöngymangó (#135) | 5 | isteni könnycsepp (#260) | |||
2 | kaja (#2) | 1 | korinthai talizmán (#814) | 5 | madártoll (#112) | |||
1 | ormánygőte csont (#21) | 4 | ragasztó (#83) | 1 | szuper dobóháló (#273) | |||
1 | vérvörös rózsa (#1622) | 1 | zöld üveg (#82) |