223. forduló, 225. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 3. 9h:19'
EZ A 233. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
234. játékheted kezdete: aug. 8.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [117,44] koordinátán.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Zúgás, tompa dübörgés kél füledben - eljött a dagály ideje. A vér tengere kiemelkedik medréből, erővel töltve fel az üres kelyheket. Magadhoz térsz álomtalan álmodból, és utadra indulsz. Tudod, ha harcot hoz is az éj, végén mindig megtelik a kehely (a tested) a tenger erejével. Aztán mielőtt eljő a hajnal, s az apállyal visszahúzódik magába, összegyűjti a kelyhek gyümölcsét; téged pedig újra magával ragad a halálos álom...
Az aranytermő erszény 44 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 aurach fogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 madártollat. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+50 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 544.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 539.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Megtelsz energiával. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 534.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 534.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! 293 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 531.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 526.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 521.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 516.]

hu 188 hulladék: 188
Hulladék, ezért nem gyűjtesz mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

m 1 5 5 mozogsz északkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[118,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy quwarg harcos. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 bumeráng. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos bal középső lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (3 támadással 114 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 20 életpontot vesztettél. Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg harcos bal első lábát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A nyomorult quwarg elpusztítása egyben 1 TU-nyi fejlesztést is jelent a következő képességetekbe. 1305 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 165, sebződés: 40, gyógyulás: 0, összesen: -40 ÉP}

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy quwarg bolyt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Thar'dan formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Alig szűrődik be fény, úgyhogy a quwarg-hegyek zsezsgő mocorgása még félelmetesebbnek tűnik. Most látod, hogy jónéhány sebből vérzel már (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 7 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester bal oldalát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg nagymester torát. (3 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 16 életpontot vesztettél. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Szűkölve menekülsz a halálos veszély elől, és kikapaszkodsz. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+98 életerő.) Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [117,44] A sík vidéket bozótos váltja fel. Quwarg szagot érzel! A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 9 életpontot sebeztél. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt quwarg testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször eltalálod az élőholt quwarg torát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1669 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 192, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Pikáns gyógyfőzetet készítesz a közelben talált aet-cserje félig száraz leveleiből. A leveleken mászkáló apró bogarakat használod ízesítőnek. Az italt egyetlen hajtással iszod meg, majd behunyt szemmel koncentrálsz. Máris jobban érzed magad. (+94 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Találsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [116,45] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy kihívás tornyát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A földön meglátsz egy quwargot. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy vaskohót. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Quwarg szagot érzel! Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy quwarg királynő. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 13 életpontot sebeztél. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg királynő testét. (4 támadással 140 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a quwarg királynő testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1486 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [119 pontot használtál fel, van még 397.]

be 502 1 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 1. szinten. Kifizeted a gnómnak a 5 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Most kiderül, hogy mennyire értesz a csapdákhoz. Egy nagy kőtömbön egy kincsesláda van, de a kőtömb körül csapdák vannak. Ezeket kell hatástalanítanod, és a ládát megszerezned. Habozás nélkül hozzálátsz a feladat végrehajtásához. Csapdák? Hát, még nem sokat foglalkoztál velük. Beleesel egy nagy gödörbe, majd amikor kikászálódsz, néhány karó szúr seggbe. Ez nem a te napod!
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 387.]

m 4 5 6 mozogsz délre, délnyugatra, nyugatra
[116,46] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Beren Peredhil, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Quwarg szagot érzel! Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Csak egy vadász quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 21 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg testét. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a vadász quwarg megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval megcsapod a vadász quwarg bal középső lábát. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 2089 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 75, gyógyulás: 0, összesen: -75 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Már többször megfigyelted, hogy a kérődző alpesi tehenek milyen egészségesek. Megpróbálod utánozni őket. Egy halk böffentés, kicsi pihenő, majd nyelsz. Negyedórányi ismétlés után valóban másnak látod a világot. (+103 életerő.)

(Továbbmész...) [115,47] Az erdőt síkság váltja fel. A távolban sakálok üvöltenek. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 22 életpontot sebeztél. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az élőholt quwarg potrohát. (4 támadással 113 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval többször kegyetlenül megütöd az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1669 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-5 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 191, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy Leah oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [114,47] Még mindig füves síkságon vagy.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy márványtornyot. Utad során felfedezel egy álomvirágot.
(Feltételes mászás:) A kötelet úgy bűvölöd, hogy kényelmesen tudj rajta mászni. Felkúszol a márványfalon, a kötélbe kapaszkodva, majd becsusszansz az ablakon. A szoba belseje hűvös. A torony mélyéből misztikus, gurgulázó hangot hallasz. A szoba nem lakatlan, a lakó pedig egy ellenséges szándékú szörny. Egy kőkorszaki szaki!

Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kőkorszaki szaki sziklafejét. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) A kőkorszaki szaki mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A kőkorszaki szaki szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 759 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy óriáspók! (ld. enc.)

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod az óriáspók testét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Csáprágójával az óriáspók megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az óriáspók száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

A falak tövében szétszórt bútorroncsok között kezdesz kutatni. Sikerrel! Találtál 1 aranyláncot. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Leah oltárt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Raia oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Kiásol a földből pár vadhagyma-gubót. (+1 kaja.) [82 pontot használtál fel, van még 305.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[113,48] Síkság, továbbra is csak síkság. Látsz egy xantusz-kaktuszt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia híveié.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy rúnakő van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.


(Továbbmész...) [112,49] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [111,49] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot. [34 pontot használtál fel, van még 271.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[110,50] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Az apróbb rovarok ijedten szaladnak szét a lábad elől. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Mi is Pumpa ellen vonultunk fel. Ezüst Kígyó Szövetsége. 3450 " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy mély kutat. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Elrakod a távcsövet.

[8 pontot használtál fel, van még 263.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 262.]

* 2. BP: keresed a 354. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy erszényes elkarogot. [0 pontot használtál fel, van még 262.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 40 fejleszted a 3. tulajdonságodat 40 pontért
Néhány kaviccsal zsonglőrködsz, a kézügyességedet fejlesztve. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [Még 92 TVP-t kell elköltened.]

[40 pontot használtál fel, van még 222.]

tf 3 22 fejleszted a 3. tulajdonságodat 22 pontért
Kitartóan gyakorolsz: kézen állsz, zsonglőrködsz, ugrándozol, az ügyességedet fejlesztve. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az ügyességed komolyan megnőjön. [Még 70 TVP-t kell elköltened.] Quwarg szagot érzel! A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg felderítő került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő torát. (3 támadással 108 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg felderítő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 746 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Összeszedsz néhány teljesen erjedt mingókörtét. Kifacsarod a levét, majd lassan elszürcsölgeted. Az ital szerencsére nem csak a hangulatodat, hanem az egészségedet is javítja. (+66 életerő.) [52 pontot használtál fel, van még 170.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 137 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 8, 7, 10.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 170 pontod maradt, ebből a következő körre 170 pontot vihetsz át. Kapsz még 383 pontot. A következő körben tehát 553 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÓRIÁSPÓK (303. SZÖRNY)
Undorodsz a pókoktól? Akkor mit szólsz egy másfél méter magas, nyolcszemű, szőrös potrohú, méregtől csöpögő csáprágójú borzalomhoz? A sűrű erdők legsötétebb részein, ahová soha nem süt be a napfény, sűrű pókhálók fonnak be mindent. Bebugyolált állatok, szörnyek és kalandozók jelzik, hogy az óriáspókok jelentős élelmiszertartalékokról gondoskodnak. A méreggel elkábított áldozat aztán alig érez fájdalmat, amikor elevenen felfalják, kiszívják testnedveit. Ha óriáspókkal kezdesz, és netalántán győzöl, számíts rá, hogy a méreg még sokáig fog kínozni. Az óriáspók ellen az ütőfegyver a legkevésbé hatékony.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 24 (35) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 20 (22) Védekezés: 31 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 32 (34) Életpont: 296/187 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (34) Varázspont: 379/30 Pénz: 1455 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/18 Pszi pont: 95/75 EFejl: 8
Eddig összesen 1389 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10787 TP-t kaptál. Jelenleg 584932 TP-d van. A következő szinthez még 15068 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, lábascet, ekharion bébi. A 218. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5300 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/93 szúrófegyverek: 20/96 vágófegyverek: 21/10 (+4%)
ütőfegyverek: 21/72 (+18%) lőfegyverek: 8/62 dobófegyverek: 22/94 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); bumeráng (#249) (5 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 384 időszaki: 22

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/50 2. nyomkövetés: 36/69 (+15%) 3. mászás: 12/15 (+14%)
4. csapdakészítés: 14/40 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/74 (+8%) 6. gyógyítás: 66/49 (+68%)
7. titkosírás: 5/83 8. felderítés: 6/27 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 22/79 (+8%) 11. taumaturgia: 26/77 (+1%) 12. szerencsejáték: 2/57
13. versengés: 9/22 (+9%) 14. harcművészetek: 2/71 15. zene: 10/37
16. szörnyismeret: 12/0 17. pszi: 15/97 (+7%) 18. zárnyitás: 1/18
19. vadászat: 16/45 20. bányászat: 28/37 21. főzés: 9/81 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot )
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141), sünmedve (#33), szintszívó (#96) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) erőpajzs I (#12)
szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28) óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 1)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 bumeráng (#249) 1 sallank karom (#128) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
156 arany (#50) 1 aranylánc (#191) 1 aranytű (#272)
1 aurach fog (#657) 1 gyöngymangó (#135) 10 kaja (#2)
1 kőszem (#304) 1 madártoll (#112) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(110,50) egy ismeretlen isten rúnaköve, quwarg felderítő (#299)
(111,49) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(112,49) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Raia oltár
(113,48) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár
(114,47) márványtorony (#175), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kőkorszaki szaki (#109), óriáspók (#303)
(115,47) élőholt quwarg (#202), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Leah oltár, 29. jellempróba
(116,45) kihívás tornya (#502), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, szent liget (#439), szent tölgyfa (#393), 49. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(116,46) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), vadász quwarg (#241)
(117,44) élőholt quwarg (#202), Raia rúnaköve, Tharr oltár, 21. jellempróba
(118,43) quwarg harcos (#201), quwarg boly (#359), Leah oltár, művészi porolit (#720), barátság szent tüze (#484), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek