223. forduló, 225. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. nov. 10. 14h:28'
EZ A 241. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD
242. játékheted kezdete: nov. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 1000 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 1

ETORLÁN KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [127,71] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 griff nyakéket (624 arany kikiáltási áron), 1 dözmöng szivet (204 arany kikiáltási áron), 2 dözmöng szivet (424 arany kikiáltási áron), 3 dözmöng szivet (624 arany kikiáltási áron), 1 lótuszvirágot (164 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (204 arany kikiáltási áron), 20 rókafarkat (203 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (104 arany kikiáltási áron), 10 rókafarkat (103 arany kikiáltási áron), 1 etra hályogot (124 arany kikiáltási áron), 12 elkarog szőrt (84 arany kikiáltási áron), 30 kaját (50 arany kikiáltási áron), 20 kaját (40 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 szvó-ektoplazmát (64 arany), 10 szvó-ektoplazmát (200 arany). Átveszed a sikeresen eladott 10 jégszilánk (eladási ár: 904 arany, ebből a kezelési költség: 72 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 203 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 103 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 12 elkarog szőr (eladási ár: 84 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 104 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 10 rókafarok (eladási ár: 103 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 1 griff nyakéket (624 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 távcsövet (70 arany), 3 deus ex machinát (120 arany), 10 isteni könnycseppet (30 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 párducbőr (eladási ár: 150 arany, ebből a kezelési költség: 12 arany), 1 lótuszvirág (eladási ár: 280 arany, ebből a kezelési költség: 22 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 1 lótuszvirág (eladási ár: 260 arany, ebből a kezelési költség: 20 arany), 20 kaja (eladási ár: 40 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét. Az ügynök visszahozta az eladhatatlan 20 sallank karmot, 6 aranyló ugarhéjat.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átveszed a sikeresen eladott 30 kaja (eladási ár: 60 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany) ellenértékét.
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktuszbogyót. A teremtés zsákja létrehozott 1 borkonyó bibét.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+34 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+164 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+30 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+1 kaja.) A lottó 684. hetének nyerőszámai: 26, 17, 30. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy láplidérc fészket vagy búvóhelyet. Minden hiába - a kutatás eredménytelen volt. [7 pontot használtál fel, van még 567.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 562.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 562.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Megidézted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [5 pontot használtál fel, van még 557.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Energia árad testedbe. Megidézted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 552.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 547.]

ff 513 516 felt. fegyverváltás: 513 516
Felt. fegyverváltás: << pásztorbot << varkaudar szablya. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

bb 1205 2 128 beraksz a bankba az 1205. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 80 kaját. Beraksz a bank széfjébe 20 sallank karmot. [0 pontot használtál fel, van még 547.]

kre 124 122 6 kreálsz a 124. tárggyal a 122. tárgyat (6 darabot)
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a kreáció varázslatot! Kreáltál 6 dözmöng szivet. [-72 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 545.]

v 7 1068 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Megidézted az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 45 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-7 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 542.]

v 15 447 3 elmormolod a 15. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmormoltad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új lótuszvirág. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 527.]

v 15 447 3 elmormolod a 15. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 3 új lótuszvirág. [-21 varázspont.] [15 pontot használtál fel, van még 512.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[128,72] A terep változik: ismét síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Látsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy álomvirágot. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délre egy Chara-din monolitja van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Quwarg szagot érzel! Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg harcos nem jelenthet komoly veszélyt. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos jobb első lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg harcos torát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 13 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg harcos fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 14 életpontot vesztettél. A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 27, gyógyulás: 0, összesen: -27 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [129,73] A sík vidéket bozótos váltja fel. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy ragyás burástya. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a ragyás burástya fejét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a ragyás burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy Métely közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Mérg. vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a Métely testét. (4 támadással 89 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (15 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra ugrasz. Pásztorbottal megcsapod a Métely ragyás testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 26 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal súrolod a Métely ragyás testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Siralmas támadást intéz farkával a Métely, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Gyorsan félrelököd. A Métely elhibázza az ütést csápjával. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 Métely páncélja. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 8 csepp ugh mérget. 730 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [130,74] Változik a vidék képe, síkságon vagy.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy bávatag golombár vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy smaragdgólem.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Marokra fogva a pásztorbotot ellenfeledre támadsz. Pásztorbottal halálos csapásokat osztva péppé vered a smaragdgólem testét. (3 támadással 84 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 14 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal megpöccinted a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 36 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 gólem talizmán. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 241, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}


Egy eldugott sátor előtt egy kis asztal fölé görnyedő alakot pillantasz meg. Az árnymanó felnéz közeledtedre, és kihívó tekintettel feléd mutatja a kezében szorongatott kártyapaklit. Játszani akar. Bólintasz, majd leülsz vele szemben az asztal túloldalára. Hamar kiderül ellenfeledről, hogy nem kispályázik. Látni akarja, hogy van nálad elég pénz. Még csak az kellene, hogy aggódjon! Egyesével leszámolsz 100 aranyat magad elé az asztalra. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Garokk, 2 Kisebb quwarg istenség, 1 Kaszabolósáska. Ez két pár! Az árnymanó szája szegletében apró ráncok jelennek meg.
- Talán ez az idegesség jele? - gondolod, és bátran emelsz a téten. Az árnymanó némi töprengés után úgy dönt, nem adja meg. Nyertél. 2. kör: A legnyugodtabb lelkiállapotot színlelve megnézed a kezedben lévő lapokat: 2 Sötét halál, 2 Piromenyét, 1 Mákrózsa főzet. Ez két pár! Kis téttel emeled a licitet, és meg sem lepődsz, hogy az árnymanó tartja az összeget, viszont nem hajlandó rálicitálni.
- Rendben - gondolod, majd hagyod, hogy a lapcsere következzen. 1 lapot cserélsz. Rövid tétovázás után szemügyre veszed, milyen kártyák vannak most nálad: 2 Sötét halál, 3 Piromenyét. Ez full! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Illúziópalota, 3 Sötét motyogó, 1 Illúziósárkány. Ez csak terc! Nyertél. 3. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Vérfürdető magszim, 2 Sötét halál, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez két pár! Rövid licitálás után a lapcsere mellett döntetek. 1 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Vérfürdető magszim, 2 Sötét halál. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat, az árnymanónál ez volt: 2 Kaszabolósáska, 1 Tisztítótűz, 1 Illúziósárkány, 1 Orzag bilincse. Ez csak egy pár! Nyertél. 483 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 75 aranyát. Az árnymanó elismerően megrázza a kezed.
- Gratulálok, megnyerted a fődíjat - mondja, és a batyujából egy aranytermő erszényt húz elő. - Megérdemled! - Megköszönöd, majd lelkesen továbbállsz.
Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy ősi csatamezőt. Nyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északra egy friss csatamező van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) mutáns nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [44 pontot használtál fel, van még 468.]

m 3 mozogsz délkeletre
[131,75] Vált a terep: ritka erdőben vagy. Gyanús mozgást látsz a fák között. Úgy gondolod, hogy a közeledő bávatag golombár nem jelenthet komoly veszélyt. Valahogy hiányzik belőletek ezúttal az igazi harci szellem. Unottan végigméritek egymást, aztán továbbálltok.

Utad során felfedezel egy manilla-fát. [8 pontot használtál fel, van még 460.]

kf 373 kézbeveszed/felveszed a 373. tárgyat
Leveszed a smaragd karkötőt, majd a csuklódra húzod az Eldaran karkötőjét. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kb 69 50 kiveszel a bankból a 69. tárgyat (50 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 50 szárnyas hernyót. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

kt 313 10 elkészíted a 313. tárgyat (10 darabot)
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a varázsital főzése varázslatot! Kotyvasztani kezdesz. Kivirsz-kavarsz, közben mormolsz. Lassan a főzetbe szórod a komponenseket. Bugyogni kezd a trutyi! Borzasztó illata van. Amikor kiejted az utolsó varázsszót, lassan leveszed a tűzről. [-30 varázspont.] Legyártottál 10 gyógykenőcsöt. [Rahn ékkő:] 2415 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 410.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Sikerült elmondanod az esőidézés varázslatot! Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 405.]

kt 313 40 elkészíted a 313. tárgyat (40 darabot)
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a varázsital főzése varázslatot! Hozzálátsz a főzéshez. Lassan mormolsz, miközben a főzet forrni kezd. Beleszórsz mindent, ami szükséges. Elkészült! Szörnyű a szaga, de az íze még rosszabb lesz. [-30 varázspont.] Legyártottál 40 gyógykenőcsöt. [Rahn ékkő:] 9660 tapasztalati pontot kaptál. Ügyességed TF-elődött. (+1 ügyesség.) [200 pontot használtál fel, van még 205.]

kf 707 kézbeveszed/felveszed a 707. tárgyat
Leveszed az Eldaran karkötőjét, majd a csuklódra húzod a smaragd karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 205.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[132,76] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Utad során felfedezel egy smirglibokrot. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy ragyás burástya közeledik. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ragyás burástya jobb lábát. (4 támadással 84 életpontot sebezve.) A ragyás burástya szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [133,77] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Találsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) A környező bokrokat félretolva, megtalálod a bejáratod. Bemászol. Odabent hatalmas kőszobrok vannak, a valaha drágakő szemet és egyéb díszítéseket azonban valaki már rég kilopta. Egyszercsak megakad valamin a szemed. Egy titkosírás, a falon! Kiböngészed.

Odakint is körülnézel.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia hívei emelték. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy barátság szent tüzét. Quwarg szagot érzel! Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy vadász quwarg. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a vadász quwarg testét. (4 támadással 31 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vadász quwarg nyakát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 22 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal párszor keményen megütöd a vadász quwarg testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Pásztorbottal eltalálod a vadász quwarg torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 17 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a vadász quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a vadász quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 1634 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 263, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +119 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. [36 pontot használtál fel, van még 169.]

v 96 100 80 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Sikerült elmondanod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(128,72) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), tündöklő szobor (#1587), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 29. jellempróba, quwarg harcos (#201)
(129,73) ragyás burástyák (#111), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, 36. jellempróba, Métely (#7000)
(130,74) oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), smaragdgólem (#417)
(131,75) bávatag golombár (#165), manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(132,76) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), egy ismeretlen isten rúnaköve, ragyás burástya (#111)
(133,77) mínosz-kúp (#178), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), vadász quwarg (#241)

[100,80] Épületek tűnnek fel. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Hirdesse e tábla az Élet és Halál Urának, Leahnak dicsőségét! Állította: En'Laos " Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Miután Zarkkal üzleteltél, számold meg az ujjaidat is!!! NeTuddKi. " Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az álmaid valóra válhatnak. De nem biztos, hogy örülsz, ha viszontlátod rémálmaidat... Az Illúzió Mesterei " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (591. épület.) és egy vegyesbolt (594. épület.).
Eladsz 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 22 ugh mérget 44 aranyért, 1 mocsári penkét 1 aranyért.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A tolvajok mindenütt körülvesznek, csak lehet, hogy Te nem látod őket...-Gilbo & Buga "
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 159.]

ve 152 50 megveszed a 152. tárgyat 50
Vásároltál 50 vasércet. 200 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 159.]

ve 153 50 megveszed a 153. tárgyat 50
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[99,79] Folytatod sétádat a házak közt.

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Hoppsz, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A benned lüktető vér minket táplál. Nekünk ez az élet, de számodra a halál... Vértestvérek. " Van itt egy fegyvermester háza (573. épület.) és egy fekete mágustorony (598. épület.).
Találkozol egy fekete, rövid hajú, kék szemű gnóm nővel. Bőre teljesen fehér! Egy arany papi karkötőt, egy borostyán függőt, egy csontamulettet, egy griff nyakéket, egy Jerome köpenyét, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy liumbe trófea, egy szürke rinocérosz trófea és egy törpemammut trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Gormille. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+7 varázspont). Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " [9 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 110 326 leírod a 2222. kalandozónak a 110. szörnyet a 326. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy nyuhaj karbin. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) ezüstdarabot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 119 12 leírod a 2222. kalandozónak a 119. szörnyet a 12. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy emberevő. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontszuronyt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 129 64 leírod a 2222. kalandozónak a 129. szörnyet a 64. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Lord Kovács József. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) csontszablyát. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 133 84 leírod a 2222. kalandozónak a 133. szörnyet a 84. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy elit palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) díszes rézpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 154 97 leírod a 2222. kalandozónak a 154. szörnyet a 97. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy autentikus vámpír. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 158 124 leírod a 2222. kalandozónak a 158. szörnyet a 124. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy nómenklatúra. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rókafarkat. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 180 209 leírod a 2222. kalandozónak a 180. szörnyet a 209. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy Zinthurg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szuperkötelet. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 181 268 leírod a 2222. kalandozónak a 181. szörnyet a 268. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy gnóm szolgáló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 191 269 leírod a 2222. kalandozónak a 191. szörnyet a 269. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy szutykos remák. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) purifikátor hájat. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

in 2222 7039 661 leírod a 2222. kalandozónak a 7039. szörnyet a 661. tárgyat
Leírod pontosan, hogy milyen is egy rücskös gigaféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) alligátorbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

a 210 2222 4 átadod a 210. tárgyat a 2222. kalandozónak (4 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 4 fűszertartót Gormille részére. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

aa 152 153 39 átadod a 152. tárgyat a 153. tárgyat a 39. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 50 vasércet Gormille részére. Ok, sikeresen átadtál 3 pirkitet Gormille részére. Ok, sikeresen átadtál 2 zárnyitó készletet Gormille részére. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

aa 690 692 693 átadod a 690. tárgyat a 692. tárgyat a 693. tárgyat
Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku kesztyűt Gormille részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku csizmát Gormille részére. Ok, sikeresen átadtál 1 ryuku köpenyt Gormille részére. [0 pontot használtál fel, van még 150.]

v 84 154 elmormolod a 84. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy autentikus vámpírt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 140.]

m 4 mozogsz délre
[99,80] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy útonálló. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Meglengetve a pásztorbotot a másikra rontasz. Pásztorbottal gyilkos csapást mérve bezúzod az útonálló fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 18 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd az útonálló jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Könnyedén félreszökkensz az útonálló csapása elől. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
85 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 62, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Wargpin város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 60 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 60 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 60 mérföld keletre és 30 mérföld északra. Mindenkit NAGY-NAGY szeretettel várunk! " Vízcsobogást hallasz magad előtt: egy szökőkút! Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy sörsátrat. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Vérszomjas vagy? Ölni akarsz? Jónak mondod magad? Lépj az Irgalmas Nővérek közé! S.P. " Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Jött, száguldott, s futottam én, hős Vasalt Bunkó volt ki életem elvevé. <<Quwarg sírvers>> " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (579. épület.) és egy bank (582. épület.). A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Aki elfogja a Setét Patkány nevű árnymanót élve vagy halva (ha lehet, halva) 1000 arany jutalmat kap az Alanori Törvényszéktől. " [8 pontot használtál fel, van még 132.]

v 84 154 elmormolod a 84. varázslatot
Kántálni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szörnyidézés varázslatot! Megidézel egy autentikus vámpírt! Szegény gyámoltalanul pislog, nem egészen érti, hogy hol van. [-72 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 122.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[100,81] Folytatod sétádat a házak közt.

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Kitartás + Tehetség + Hivatástudat = ÁRNYMENŐK!!! " Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt erődítményt. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy pusztulás sírjait. A Pusztulás Sírjainak bejáratánál egy sunyi figura ácsorog. Úgy tűnik épp vár valakire, és nagyon türelmetlennek látszik. Fekete köpenyt visel, amit egészen az arcába húzott. Semmi jót nem nézel ki belőle. Már-már tovább indulnál, mikor észrevesz, és egyenesen feléd int. Kíváncsian közelebb mész hozzá.
- Figyelj csak ide, barátom! Akarsz keresni egy kis pénzt, semmi munkával? - suttogja, miközben alattomosan körbesandít. Bizonytalanul bólintasz. - Mindjárt gondoltam! Nos, van innen nem is olyan messzire egy szekértábor. Rendszeresen indulnak onnan karavánok keletre, talán már jártál ott. Nos, az információim szerint a következő karaván egy nagyobb szállítmány wargpini vörösborral indul egyenest Alanorba! Igen, igen a Csatornán keresztül, de ez most nem fontos. Úgy döntöttünk pár haverral (pont ilyen belevaló szerencsevadászok ők is, mint te vagy én), szóval úgy döntöttünk, megcsípjük ezt a szállítmányt. Nos, benne vagy a mókában?
Egyelőre nem mondasz se igent, se nemet, ehelyett inkább alaposan kifaggatod a fickót. Elmondja, hogy Koholado Bugar a neve, és nem csak téged, de még pár hasonszőrű barátodat is elvár majd a megadott helyre. Napnyugta után ő maga is ott lesz, és részt vesz majd az akcióban. Bár nem mondja meg, hogy pontosan hogyan is képzelte azt a bizonyos "megcsípést", azért vannak elképzeléseid róla. Elköszönsz, és otthagyod a köpönyeges figurát. [Figyelem! A kaland teljesítéséért gonoszságpont jár, ha a jellemed nem elég sötét, nem füllik a fogad a mókához.] (14. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 3, délre 24 mérföldre teljesítheted.)

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[133,77] A sík vidéket bozótos váltja fel. Oldalt pillantva, meglátsz egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Megilletődve az ősi építménytől, habozva lépsz be. Odabent néma csend fogad. Néhány semmitmondó, misztikus kőszobor van bent és egy régóta száraz áldozati edény. Már épp menni készülsz, amikor valamit megpillantasz egy szobor háta mögött. Odébb tolva a kőalakot, egy furcsa írás válik láthatóvá!

Odakint is körülnézel.
Látsz egy oltárt. Raia híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Látsz egy álomvirágot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy barátság szent tüzét.

Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) emberi nyomok vezetnek északra.
[36 pontot használtál fel, van még 86.]

bpb bef. parancs berakása:

kb 2 1137 1205 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (1137 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 80 kaját. Kiveszel a bank széfjéből 24 varkaudar pálinkát. Kiveszel a bank széfjéből 1 malomkövet. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 86.]
[A parancs tárolásra került.]

kb 43 5 kiveszel a bankból a 43. tárgyat (5 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 5 tükröt. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

szk 360 361 781 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 781. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku gárdistát. [0 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Némi hajtás azonnal sarjadzani kezd, de még sok idő, míg leszüretelheted. [5 pontot használtál fel, van még 81.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Előveszed az ezüstszelencét és készenlétbe helyezed. Beleraksz 20 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 10 vasércet találsz. [3 pontot használtál fel, van még 78.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 78.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [5 pontot használtál fel, van még 73.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 borkonyó bibét. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 50 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 11, 14, 2.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját bezabál a quwarg királynő. 2 kaját fal föl a quwarg harcos. Egy röpke ideig emelgeted a malomkövet, hadd dagadjanak az izmaid. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 73 pontod maradt, ebből a következő körre 73 pontot vihetsz át. Kapsz még 365 pontot. A következő körben tehát 438 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 224. fordulód.

Erő: 22 (30) Szint: 21 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 307/287 Jellem: semleges (+2) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 492/25 Pénz: 6292 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 15/8 Pszi pont: 138/162 EFejl: 15
Eddig összesen 1967 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 18948 TP-t kaptál. Jelenleg 719820 TP-d van. A következő szinthez még 80180 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, fagymágus. A 222. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5100 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/55 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 23/78 ütőfegyverek: 26/69 (+7%) lőfegyverek: 10/0
dobófegyverek: 27/64 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: pásztorbot (#513) (160%) << varkaudar szablya (#516) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); mérg. vas dobónyíl (#190) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 409 időszaki: 126

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 2. nyomkövetés: 49/15 (+17%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 13/24 5. csapdakészítés: 16/25 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/63
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 10/31 9. felderítés: 23/90 (+46%)
10. szörnyidomítás: 14/40 11. teológia: 33/29 (+31%) 12. taumaturgia: 33/15 (+16%)
13. szerencsejáték: 6/19 (+11%) 14. versengés: 17/22 (+16%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 26/62 (+20%) 17. pszi: 19/21 (+3%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/61 21. úszás: 4/84
22. főzés: 14/11 23. csapatmunka: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 8, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349), láplidérc (#352)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 álompor (#396) 1 bakkura csizma (#96) 48 borkonyó bibe (#312)
1 bundás kabát (#1068) 1 csontszablya (#64) 20 sallank karom (#128)
1 drótszőr (#37) 4 fűszertartó (#210) 5 isteni könnycsepp (#260)
1 karbin plazma (#199) 3 pirkit (#153) 6 rókafarok (#124)
1 ryuku csizma (#692) 1 ryuku kesztyű (#690) 1 ryuku köpeny (#693)
7 ugh méreg (#166) 2 zárnyitó készlet (#39) 2 szvó-ektoplazma (#151)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
18 arany (#50) 1 aranytermő erszény (#819) 6 dözmöng szív (#122)
1 gólem talizmán (#811) 49 gyógykenőcs (#313) 4 kaja (#2)
1 kaktuszbogyó (#429) 6 lótuszvirág (#447) 7 mákrózsa virág (#56)
1 Métely páncélja (#1562) 4 tükör (#43) 24 varkaudar pálinka (#1137)
10 vasérc (#152) 106 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,77) mínosz-kúp (#178), Raia oltár, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), barátság szent tüze (#484), vadász quwarg (#241)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2006.11.07 11:55 Változások a számládon! 200 zsetont levontunk a Kalandok Földje előfizetéshez!
2006.11.10 14:27 Változások a számládon! 100 zsetont levontunk a Kalandok Földje előfizetéshez!
˙

Üzenet küldése a karakternek