Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 21. 12h:05' EZ A 347. JÁTÉKHETED, 224. FORDULÓD 348. játékheted kezdete: dec. 24. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 397 811 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal |
* 5. KP: kf 1739 1578 820 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat |
* 6. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 7. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: kf 1530 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
tv 101 30 | támadó/véd. varázslat a 101. varázslatot a 30. varázslatot |
ek 362 | t. energia kisütése: 362 |
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
bb 2 35 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (35 darabot) |
t 73 | támadod a 73. szörnyet |
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a garokk testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a garokk testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A garokk agyarával feléd döf, de félrehajolsz. A garokk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 4 kaját. 185 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
f 110 | kísérletezel a 110. tárggyal |
f 128 | kísérletezel a 128. tárggyal |
m 2 2 | mozogsz keletre, keletre |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős testét. (6 támadással 98 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a ryuku ostromteknős bal vállát. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 14, gyógyulás: 28, összesen: +14 ÉP}
Gyorsan felraksz egy fehér glóbusz varázslatot. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich jobb első lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. Semmilyen kárt nem okozott benned. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a drakolich farkát. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a drakolich jobb oldalát. (5 támadással 79 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 56 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a drakolich testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a drakolich testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 579 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 275, sebződés: 120, gyógyulás: 25, összesen: -95 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a dermesztő lidérc egyik csápját. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a dermesztő lidérc áttetsző testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). Véres nyál csordul ki a dermesztő lidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 879 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 223, sebződés: 25, gyógyulás: 45, összesen: +20 ÉP}
(Továbbmész...) [140,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg harcos torát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos testét. (6 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 202 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 15, gyógyulás: 33, összesen: +18 ÉP}
be 602 | bemész a 602. épületbe |
m 5 5 7 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, északnyugatra |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-6 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 8 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kérődző etra jobb hátsó lábát. (4 támadással 130 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+27 életerő). Méregfoggal eltalálod a kérődző etra fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Apró rúgást kapsz a kérődző etra patájától. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-5 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 15 aranyad. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
824 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 13, gyógyulás: 33, összesen: +20 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Tüzet köpsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 53 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a csontváz lord rozsdás páncélját. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Méregfoggal eltalálod a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Sajnos nem sikerült a csontváz lord minden csapását hárítanod. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 968 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 82, gyógyulás: 24, összesen: -58 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 85 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a zombi mester foszladozó testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester jobb lábát. (6 támadással 192 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 80 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). A zombi mester néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 61 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 668 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 390, sebződés: 66, gyógyulás: 69, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [138,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy nektoraf. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Tüzet köpsz. 90 életpontot sebeztél. A nektoraf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 nektoraf faggyút. 671 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az élőholt tigris testét. (4 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az élőholt tigris megcsapja a fejedet. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 tigroszlán fogat. 2 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [137,46] Még mindig bozótos. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy ryuku gárdista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku gárdista páncélos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku gárdista testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Nem sikerült tökéletesen félreszökkenned: a ryuku gárdista vágásával megsebezte a jobb oldaladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A ryuku gárdista szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
788 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 4, gyógyulás: 29, összesen: +25 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja az élőholt tigris vércsíkos bőrét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 129 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod az élőholt tigris jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 7 tigroszlán fogat. 2 247 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 40, gyógyulás: 8, összesen: -32 ÉP}
Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: a halál szava varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra rontasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír ködös testét. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a szubreális vámpír megcsapja a fejedet. (4 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A szubreális vámpír fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 255, sebződés: 30, gyógyulás: 52, összesen: +22 ÉP}
be 60 | bemész a 60. titkos labirintusba |
lm 17 15 28 | mozogsz 17 15 28 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi bal karját. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a zombi rotható húsát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
30 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal felnyársalod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
624 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 11, gyógyulás: 30, összesen: +19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a zombi bal lábát. Kritikus ütés! (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
30 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 0, gyógyulás: 19, összesen: +19 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
624 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 121, sebződés: 10, gyógyulás: 28, összesen: +18 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}
lm 30 34 36 | mozogsz 30 34 36 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a sírlidérc testét. (3 támadással 97 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a sírlidérc testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Félrehajolsz, de a sírlidérc karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
624 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
lm 39 49 49 | mozogsz 39 49 49 |
Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra rontasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az óriásféreg testét. (6 támadással 200 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az óriásféreg, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Messze hajítod a vacak kis zombi mester trófeát, és kiszedsz egy óriásféreg trófeát. 2 362 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 294, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
v 109 | elmormolod a 109. varázslatot |
m 7 6 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra, nyugatra |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az erszényes elkarog jobb lábát. (4 támadással 132 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 1 017 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír testét. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 243, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a szubreális vámpír testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a szubreális vámpír bal lábát. (6 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a szubreális vámpír ködös testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír többször végigkarmolja a derekadat. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szubreális vámpír még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [135,45] A síkságot elhagyva, sivatagos terepre érkezel. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Nano Pallanthoff előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Észreveszel egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: fehér glóbusz létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a drakolich testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Kacagsz a nevetséges próbálkozáson. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a drakolich farkát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor teljesen átdöföd a drakolich csontos vázát. (5 támadással 78 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 66 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kőkéssel megvagdalod a drakolich csontos vázát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Harapásokat kapsz a bal karodba és kezedbe! (2 támadástól 62 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 272, sebződés: 128, gyógyulás: 27, összesen: -101 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt quwarg potrohát. (6 támadással 128 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az élőholt quwarg bal középső lábát. (5 támadással 119 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 23 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 266, sebződés: 53, gyógyulás: 6, összesen: -47 ÉP}
(Továbbmész...) [134,45] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! A következő másodpercben elhatalmasodik rajtad a rettegés, a kilátástalanság! Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
m 7 8 6 | mozogsz északnyugatra, északra, nyugatra |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a bunthar farkát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rontasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a bunthar farkát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a dermesztő lidérc bal oldalát. (5 támadással 160 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-6 védettség). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 32, gyógyulás: 7, összesen: -25 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy fehér glóbusz. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a drakolich csontos vázát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Fürdesz a hópelyhek özönében. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a drakolich csontos vázát. (6 támadással 125 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a drakolich csontos vázát. (5 támadással 81 életpontot sebezve.) A drakolich harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Kőkéssel néhányszor megcsapod a drakolich testét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a drakolich csontos vázát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 80 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A drakolich összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 bordacsontot. 2 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 148, gyógyulás: 30, összesen: -118 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor testét. (5 támadással 162 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. A dehidrátor belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Véres nyál csordul ki a dehidrátor száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 212 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}
(Továbbmész...) [133,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Port kavar a távolban egy homokvihar. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a dermesztő lidérc jobb vállát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a dermesztő lidérc testét. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a dermesztő lidérc egyik csápját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Végtagjaid lefagynak (-6 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 959 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 221, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy a halál szava varázslatot. Semmi eredménye! Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a szubreális vámpír testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a szubreális vámpír jobb lábát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szubreális vámpír fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 706 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 38, gyógyulás: 8, összesen: -30 ÉP}
(Továbbmész...) [132,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy láthatatlan védekező mágiát. Tüzet köpsz ellenfeledre. 101 életpontot sebeztél. Egy éhínség varázslatot dob rád a másik. 62 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a csontváz lord testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a csontváz lord bal oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (3 támadástól 45 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 046 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 206, sebződés: 112, gyógyulás: 9, összesen: -103 ÉP}
Kitátod a szádat, és lehelsz. 97 életpontot sebeztél. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a zombi mester rotható húsát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a zombi mester rotható húsát. (6 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a zombi mester foszladozó testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +16 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 774 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 402, sebződés: 81, gyógyulás: 16, összesen: -65 ÉP}
szk 356 111 361 | keresed a 356. szörnyet a 111. szörnyet a 361. szörnyet |
ef 40 534 | energia fejlesztése 40 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 709 253 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal |
* 5. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 6. BP: kf 692 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat |
HOSSZÚ ÍJ (111. TÁRGY) A vapár ágat két smirglilevéllel ledörzsölve, és egy magszim belet ráerősítve, korszakalkotó találmányhoz jutsz: a hosszú íjhoz. Ehhez a KT 111 parancsot kell kiadnod, 50 pontért. A hosszú íjjal nagyon jól lehet célozni: 2-t ad a támadásodhoz. Sajnos a fanyilak nem jók a hosszú íjhoz lövedékként, mert túl rövidek, túl könnyűek. Fémhegyű nyilakat kell használnod. A KF 111 <nyíl sorszám> paranccsal adhatod meg, hogy éppen melyik nyilat akarod a hosszú íjhoz használni. A hosszú íjat automatikusan használod élelemszerzésnél, anélkül, hogy a nyilaid fogynának. |
SALLANK NYÍL (129. TÁRGY) Ha egy fanyíl végére egy csepp ragasztóval egy sallank karmot erősítesz, fémhegyű sallank nyilat kapsz, amelyet a hosszú íjhoz használhatsz lövedékként (a KF 111 129 paranccsal). A sallank nyíl sebzése 2d8+2, készítése 3 pontba kerül. Sallank nyilat természetesen csak akkor készíthetsz, ha van már nálad hosszú íj. |
ÚSZÁS Az úszástól való babonás félelemnek mostanában már nem sok helye van: a vizeket megfertőző torax férgek jórészt kipusztultak. Mikor használhatod ezt a szakértelmet a vízben szegény Túlélők Földjén? Először is, a nyugaton is megtalálható kisebb tavakban pancsolva űzheted ezt a minden tekintetben csodálatos sportot. Ilyenkor egyszerűen csak az Úszás: USZ <TVP> parancsot kell kiadnod, meghatározva, hogy mennyi ideig akarsz pancsolni. Ezt a parancsot persze értelmetlen dolog 20-nál kevesebb TVP-ért kiadni, hiszen az csak megmártózást jelentene. Ha az úszás szakértelmed már legalább 5, a tavakban való úszkáláskor lemerülhetsz a mélybe, kincsek, szörnyek után kutatva. (Ezt automatikusan meg is fogod tenni, ha kiadtad az USZ parancsot.) Ha úszás szakértelmed eléri a 8-at, megkísérelheted, hogy átkelj a háborgó vizű és veszedelmes alanori csatornán. Ehhez nem kell USZ parancsot kiadnod, elég a megfelelő M parancs. 12-es szakértelemtől kezdve kimerészkedhetsz az iszonyatos hullámokat verő óceánba is, de max. úszás szakértelem / 3 mérföldet tehetsz meg így (tehát mivel vissza is kell úsznod, 12-es úszás szakértelem esetén max. 2 mezőre távolodhatsz el a tengerparttól). Itt is az M parancsot kell használnod. Ezenkívül vannak bizonyos földalatti barlangtavak, vizek, amelyeket szintén az USZ paranccsal deríthetsz fel (hogy itt milyen úszás szakértelemre van szükség, azt majd megtudod). Vigyázz: páncélban nem lehet úszni! Amikor úszásra kerül sor, minden KF-elt felszerelésedet automatiksan leveszed, kivéve a gyűrűket, karkötőket, ékszereket, övcsatokat, öveket, nyakláncokat és fülbevalókat maradhat, külön parancs kiadása nélkül. Ha USZ paranccsal derítesz fel valamit, ezeket a tárgyakat, egyéb, nehezebb holmijaiddal együtt hátrahagyod a parton (ne félj, ilyenkor nem lophatják el!). Amikor kiúszol, a páncélt, stb. automatikusan visszaveszed. Ha átkelsz egy mezőn (csatorna, folyó, tenger) a felsorolt tárgyakból csomagot készítesz, és felfújt hólyagokat rögzítesz a csomaghoz, hogy ne süllyedjen el (a hólyagot nem kell külön elkészíteni és nem igényel komponenst) és a csomagot úsztatással viszed magaddal. Az ilyen, "VÍZ" mezőn való átkelés mindig 20 TVP-be kerül, és semmilyen befogott állatot nem vihetsz magaddal. Megjegyzés: a parttól egy mezőre levő tenger mezőre még minden következmény (és úszás szakértelem) nélkül be lehet gyalogolni, ilyenkor a befogott szörnyeid sem mennek el. Az ilyen mezőn táborozni is lehet (ilyenkor a kisebb partmenti homokszigeteken versz tanyát). |
RAMIT KŐ (226. TÁRGY) Ez egy furcsa, ezüstösen csillogó kőzetfajta. Közelebbről megvizsgálva, a felületén hajszálvékony, fekete vonalakat veszel észre, amelyek körbefutják az egész követ. A ramit könnyen morzsolható, felülete kissé szivacsos tapintású. Vajon mire lehet jó? |
ÓRIÁSFÉREG (171. SZÖRNY) A legendák szerint egyszer egy quwarg belepottyant a Zanba. A bogár ettől kezdve növekedni kezdett, és csak nőtt, nőtt megállás nélkül. Iszonyatos méretű óriásféreggé dagadt, amely felfalt mindent és mindenkit, ami az útjába került. Megfékezésére egyetlen lehetőség volt: bezárták a föld alá, ahol nem növekedhetett tovább. Igaz vagy nem igaz, tény, hogy az óriásféreg igencsak emlékeztet egy hatalmasra nőtt, láb nélküli quwargra. Teste szőrös és nyálkás, hihetetlenül visszataszító. Óriási szájával akár egy szekeret is képes elnyelni. Bőre ugyan puha, könnyen sebezhető, de az óriási test felaprítása azért jócskán igényel szakértelmet. |
MÉRGEZETT VASHEGYŰ NYÍL (187. TÁRGY) A vashegyű nyíl hegyére rákenve a maró ugh-mérget, kiderül, hogy a vas állja a próbát! Ez az iszonyatos, 3d6+7 sebzésű lövedék biztos halált jelent annak, akibe belelősz 2-3 darabot. Készítéséhez a KT 187 parancsot kell kiadnod, 2 TVP-ért, és egy vashegyű nyíl meg egy csepp ugh méreg szükséges hozzá. Jól gondold meg, hogy mikor használod, mert a legtöbb esetben csak egyszer használható, még a sima vashegyű nyilat sem fogod tudni visszaszerezni. |
DORONY DUDA (235. TÁRGY) A dorony tüdőre három furulyát húzva, és azokat három csepp ragasztóval rögzítve, kiváló skót dudát készíthetsz, csekély 12 TVP-ért. A dorony dudát ezután a H 235 paranccsal használhatod, ha zene szakértelmed legalább 4. szintű. Második paraméterként kell azt megadnod, hogy hány TVP-t használsz muzsikálásra. |
Erő: | 22 (25) | Szint: | 30 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 31 (34) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 23 (26) | Védekezés: | 36 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/79 év |
Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 526/361 | Jellem: | gonosz (262) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 25 (32) | Varázspont: | 977/13 | Pénz: | 7703 arany | Kép. pont: | 24 |
Tudatpont: | 77/32 | Pszi pont: | 248/258 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/2 | szúrófegyverek: | 24/30 (+6%) | vágófegyverek: | 32/31 (+22%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 31/22 (+9%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
132,43 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140 |
Kedvenc táborhely: 127,4 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/4 | Max életkor 181 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 164/32 (+12%) | 2. nyomkövetés: | 91/60 (+60%) | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 3/98 | 5. csapdakészítés: | 29/99 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/39 (+37%) |
7. gyógyítás: | 30/36 | 8. titkosírás: | 3/22 | 9. felderítés: | 5/76 |
10. szörnyidomítás: | 14/9 | 11. teológia: | 65/7 (+56%) | 12. taumaturgia: | 86/51 (+128%) |
13. szerencsejáték: | 4/35 | 14. versengés: | 20/50 | 15. zene: | 16/90 |
16. szörnyismeret: | 48/96 (+22%) | 17. pszi: | *40/100 | 18. zárnyitás: | 14/73 (+21%) |
19. vadászat: | 23/64 | 20. vitalitás: | 5/31 | 21. bányászat: | 26/45 |
22. úszás: | 1/0 (+100%) | 23. főzés: | 16/69 (+11%) | 24. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165) |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
elektromos pajzs (#51, 14 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) | igazlátás (#190, 3 PP) | ragály (#191, 5 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 30 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | óriás csontváz (#176) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nektoraf (#355) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | csontváz lord (#177) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | purifikátor (#157) | izomernyesztés (#33) | >> | Ayagira Tanaka (#965) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vortexmágus (#418) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | noth szellem (#250) | |
teljes őrület (#118) | >> | nők (#999) | teljes őrület (#118) | >> | férfiak (#998) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | direkt kontaktus I (#121) | >> | borzalmas varkaudar (#166) | |
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | férfiak (#998) | tüskepajzs (#30) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 65, 66, 68, 72, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6, 47. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1636 (limit: 1695), a megölt főholtak száma: 25, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 121519. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 48 TU szükséges.) |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) OK |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 142 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | * | méregfog (#1553) | 1 | ryuku kopja (#694) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
9 | kőkés (#6) | 1 | rövid kard (#171) | 3 | * | ryuku szablya (#695) | ||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 10 | szögletes kő (#17) | |||
3 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
13 | ezüsttollú nyíl (#363) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 6 | nyílvessző (#108) | |||
14 | tüske (#22) | 13 | ubuk tüske (#131) | 19 | vashegyű nyíl (#176) | |||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | bumeráng (#249) | 7 | ezüstshuriken (#327) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | |||
4 | ubuk dobónyíl (#138) | 1 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Páncélok | ||||||||
1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||||||
Sisakok | ||||||||
1 | harci maszk (#1739) | 1 | Krough fejdísze (#1570) | 2 | * | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 5 | * | ryuku köpeny (#693) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
2 | * | boszorkánykendő (#1697) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | * | ryuku kesztyű (#690) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | ritualista öv (#709) | 2 | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
2 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $1 | igazgy. fülbevaló ($197) | 5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | |
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | 9 | gólem talizmán (#811) | |
2 | hősiesítő medál (#1558) | 2 | + | nap szimbólum (#141) | 2 | * | nekrofun medál (#253) | |
2 | rothasztó talizmán (#815) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | arany papi karkötő (#309) | 1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | * | ryuku karvédő (#687) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1) | ||||||||
34 | * | angyalok gyűrűje (#529) | ||||||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | örökkéval.gyémántja (#1065) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 104 csepp tinta (#101), fér még: 16] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 22 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 38] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
6 | fűszertartó (#210) | [bennük 1 csepp sáfránypor (#211), fér még: 29] | ||||||
4 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 37] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
26 | sullár hólyag (#168) | [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 461] | ||||||
12 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 120] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [üres, kapacitás: 276] | ||||||
20 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 374 korty víz (#27), fér még: 26] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 73 csepp ragasztó (#83), fér még: 47] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranypikkely (#415) | 1 | aranytermő erszény (#819) | 12 | aranytű (#272) | |||
1 | ásó (#34) | 1 | + | Beholder csapda (#2107) | 2 | bőrkantár (#1125) | ||
3 | destabilizátor (#1275) | 12 | ¤ | deus ex machina (#1) | 1 | dobóháló (#221) | ||
1 | dorony duda (#235) | 6 | éjkő (#2369) | 1 | esszenciafókusz (#2373) | |||
3 | Fairlight szütyője (#2108) | 5 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | fülemüle síp (#1576) | 14 | gernim balzsam (#1894) | 18 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | halálkristály (#2372) | 8 | kaja (#2) | 1 | kis aranykulcs (#240) | |||
3 | Korrum pálcája (#1545) | 2 | kristályfolyadék (#449) | 2 | krónika (#1725) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 11 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 32 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | 15 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 2 | szeksztáns (#32) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
20 | titanitdukát (#1480) | 1 | tudati fétis (#1151) | 8 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
8 | acélpengőke (#231) | 17 | amniosz (#203) | 1 | arx formázó minta (#298) | |||
1 | berzerker tüske (#713) | $22 | bordacsont ($16) | 1 | bunthar bőr (#733) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 3 | csuklyavirág (#133) | 2 | darázsfarok (#654) | |||
5 | dözmöng szív (#122) | $12 | drótszőr ($37) | 10 | elkarog szőr (#665) | |||
2 | etra hályog (#712) | $3 | ezüstdarab ($326) | 4 | fekete gyöngy (#99) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 6 | galachmit (#310) | |||
7 | grifftojás (#179) | 5 | halálvirág (#2371) | 20 | halcsont (#390) | |||
94 | hattyútoll (#1222) | $11 | kaktusztüske ($114) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
$3 | királygyík bőr ($44) | 1 | kőszem (#304) | 10 | lajhár csont (#236) | |||
2 | liumbe hajtás (#655) | 37 | madártoll (#112) | 1 | magszim bél (#103) | |||
41 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa smaragd (#377) | 3 | mocsári penke (#148) | |||
9 | mutáns csont (#331) | 21 | nektoraf faggyú (#667) | $2 | pirkit ($153) | |||
6 | púderkő (#119) | 58 | quwarg tojás (#360) | 4 | rakolits por (#669) | |||
1 | ramit kő (#226) | 3 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
1 | rókafarok (#124) | 7 | sallank karom (#128) | 5 | smirglilevél (#29) | |||
34 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfin (#676) | |||
$4 | szvó-ektoplazma ($151) | 4 | teknősesszencia (#702) | $13 | tigroszlán fog ($63) | |||
15 | trikornis szarv (#198) | 1 | vapár ág (#110) | 37 | varányszem (#30) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 169.65 kg | Megterheltség: 108% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 26 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 37 | amniosz (#203) | 7 | bunthar bőr (#733) | 4 | esszenciakristály (#350) | 2 | halálhozó talizmán (#813) | 2640 | isteni könnycsepp (#260) | 732 | kaja (#2) | 4 | keg gomba (#1615) | 8 | manakristály (#500) | 12 | pszi kő (#248) | 134 | purifikátor háj (#269) | 1 | ryuku mellvért (#689) | 33 | sáfránypor (#211) | 23 | sötét ital (#284) | 5 | tapasztalatkő (#975) | 8 | tudás gyöngye (#522) | 4 | vortexvessző (#2331) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON | 1 | csatabárd (#555) | 4 | fokhagyma (#403) | 10 | Huddens elixírje (#830) | 1792 | isteni könnycsepp (#260) | 2 | ryuku mellvért (#689) | 39 | szürke bőrkesztyű (#271) | 1 | topáz erényöv (#731) | 145 | varányszem (#30) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 121 | bogyógránát (#430) | 26 | bunthar bőr (#733) | 3 | csatabárd (#555) | $985 | csontkulcs ($74) | 2104 | csuklyavirág (#133) | 950 | dözmöng szív (#122) | $870 | ezüstdarab ($326) | 6 | fejsze (#1240) | 18 | féregbél (#1071) | 2226 | gyógykenőcs (#313) | $991 | gyöngymangó ($135) | 7 | halálfej szimbólum (#1417) | 241 | Huddens elixírje (#830) | 906 | isteni könnycsepp (#260) | 192 | jégpasztilla (#1566) | 32 | jégszilánk (#1128) | 1373 | kábító nyilacska (#1590) | 2490 | kaja (#2) | 4 | káoszkulcs (#884) | 3044 | madártoll (#112) | 668 | mákrózsa virág (#56) | 69 | megsemmisítő (#1540) | 6 | moa harci nadrág (#1862) | 1202 | nyílvessző (#108) | 18 | ogwawa kulcs (#1376) | 4 | olló (#335) | $1348 | pirkit ($153) | 591 | purifikátor háj (#269) | 10359 | quwarg tojás (#360) | 517 | rókafarok (#124) | 736 | sallank karom (#128) | 3 | Sheran cserepe (#1271) | 75 | sötét ital (#284) | $598 | szent jogar ($150) | 18 | szuperkötél (#209) | 64 | tolmokov-koktél (#351) | 1117 | vas dobónyíl (#189) | $1691 | vasérc ($152) | 6 | vastag ryuku kulcs (#1344) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
3 | amniosz (#203) | 1 | bumeráng (#249) | 32 | kaja (#2) | |||
4 | kötél (#92) | 1 | varázskő (#305) | 19 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
88 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 17 | bomló esszencia (#2367) | |||
22 | bordacsont (#16) | 1 | bunthar bőr (#733) | 1 | dobóháló (#221) | |||
1 | dorony duda (#235) | 12 | drótszőr (#37) | 1 | éjkő (#2369) | |||
1 | elkarog szőr (#665) | 3 | ezüstdarab (#326) | 1 | fáklya (#36) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 1 | igazgy. fülbevaló (#197) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 3 | királygyík bőr (#44) | 37 | madártoll (#112) | |||
9 | mákrózsa virág (#56) | 1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | mérgezett vasnyíl (#187) | |||
1 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | púderkő (#119) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | sáfránypor (#211) | 2 | sallank karom (#128) | 3 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | szent kehely (#257) | 4 | szvó-ektoplazma (#151) | 13 | tigroszlán fog (#63) | |||
5 | tinta (#101) | 3 | ubuk tüske (#131) | 5 | vashegyű nyíl (#176) | |||
3 | zárnyitó készlet (#39) |
131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | 138 | 139 | 140 | 141 | |
42 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
43 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
44 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
45 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
46 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
47 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
48 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|