222. forduló, 224. forduló, Zandar összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2005. nov. 25. 9h:22'
EZ A 229. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
230. játékheted kezdete: nov. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2914
SZÁMLA : XXXX

ZANDAR KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [137,46] koordinátán. [Két fordulód között sor került az olimpiai játékokra. Az ezzel kapcsolatos információkat ld. a soronkívüli fordulódban, amit már postáztunk.]
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 21 szvó-ektoplazmát (420 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
A táborozás 1. napján összeakadsz Scipioval. Talpig ezüstösen fénylő vértezetet visel, és ugyanolyan szimbólum látható rajta, mint hátasán: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Elenios kisebb papja. Egy borostyán függőt, egy Eldaran karkötőjét, egy monstrum vállvédőt, egy örökkéval. topázát, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy trófea nyakláncot és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy óriásféreg trófea, egy ongóliant trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Érzékeled auráját: ő is a jó oldalhoz tartozik. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. A 2. napon összefutsz Clayd Di Alaverrel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy gromak páncélt, egy jing-jang fejpántot, egy lánckesztyűt, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy Földrengető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Holmiját egy törpemammut cipeli. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Elég egy mentális pillantás aurájára: jó jellemű, ahogy Te is az vagy. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 óndarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+13 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+194 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+38 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) Famulusod táplálkozik (-1 varázspont).
Időközben sokat nézelődtél, keresgéltél, hátha egy manifesztátor nyomára bukkansz. A hosszas kutatás, amelyet a pihenés rovására folytattál, eredménytelen maradt. [7 pontot használtál fel, van még 364.]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 359.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 354.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-9 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 349.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 344.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-6 TU.] Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 284.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 289 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 281.]

jlk 2919 jelszó kimondása 2919
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 158 tapasztalati pontot kaptál.

15 18
17
16
13
10
14
11
12
8
6
7
9
2
1 4
3
5
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 62. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 276.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+46 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 246.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+12 életerő.) [30 pontot használtál fel, van még 216.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. [30 pontot használtál fel, van még 186.]

m 4 5 7 mozogsz délre, délnyugatra, északnyugatra
[137,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Tetemek százai hevernek mindenfelé. Szétcsonkolt goblinok tetemei keverednek a csontig szétégetett trollok maradványaival. Turkálni kezdesz a szemétben, a kiszáradt belek közt. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc támad rád.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 14 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal karját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sírlidérc bal vállát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a sírlidérc testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sírlidérc száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 530 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Pár perc kérdése csupán, és máris valami hasznosra bukkansz: Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy bumeráng. Hopsz, szünet! Ellenfél a láthatáron! Egy dögkeselyű készül a lemészárlásodra.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 18 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a dögkeselyű bal lábát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával kegyetlenül összevagdalod a dögkeselyű testét. (2 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod a dögkeselyű bal lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Belecsipked a dögkeselyű a jobb karodba és a nyakadba. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a dögkeselyű száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 madártollat. 758 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Leszakadt karokat és lábakat hajítasz félre, ahogy keresgélsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy autentikus vámpír jön feléd.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 23 életpontot sebeztél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {KCC:} Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az autentikus vámpír testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregtagadóval felnyitod az autentikus vámpír jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az autentikus vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 848 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 115, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Az ötlet tökéletes volt, mosolyogsz elégedetten. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy rövid íj és egy díszes rézpajzs. A távolban nagyobb csapat élőhalottat látsz közeledni. Itt az ideje, hogy lelépj! Felsóhajtasz, amint újra tiszta levegőt szívhatsz.
Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Bakacsin vigyorog kajánul. Észreveszel egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy szent tölgyfát. Egy quwarg mozdul a földön. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy márványtornyot. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Alaposan körülnézel a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) mutáns nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol egy kopasz, kék szemű troll férfival. A bőre sötétebb az átlagosnál. Leah nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy koponya szimbólumot, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy rejtőköpenyt és egy vasvértet visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy Ciang Csí trófea és egy óriásféreg trófea teszi egyedivé. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kasza. Jobb kezében egy troll dorongot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasállata egy sullár! Mentális auráját felismered, jelleme gonosz, a Tieddel ellentétben! Ellenséges szándéka egyértelmű: a harc elkerülhetetlen.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy tisztítótűz varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 68 életpontot sebeztél. Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. {Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [136,48] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy áeratikus hasnyák. (ld. enc.) Itt csata lesz.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 17 életpontot sebeztél. Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agykorbács pszi támadással. 8 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Elszántan ellenfeledre rontasz. Lehetőséget látsz a Kobraharapás bevetésére. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod az áeratikus hasnyák sima, kék bőrét. (4 támadással 105 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod az áeratikus hasnyák fejét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Válladon apró sebet ejt a szörny nyelvével. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az áeratikus hasnyák farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Gyorsan félrelököd. Az áeratikus hasnyák fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 22 életpontot vesztettél. Csápjaival az áeratikus hasnyák lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az áeratikus hasnyák száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 167, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Felfedeztél egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. A hosszú, embert próbáló mászás után kissé remegő tagokkal kapaszkodsz be a furcsa képződmény felső részébe. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. A hely egész tágas - csak sajnos nem teljesen üres. Valami rád ront. Egy légirozmár!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a légirozmár mellső uszonyát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A légirozmár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 kaját. 165 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 10 aranyat. Miután lemásztál, továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) mutáns nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,47] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Utad során felfedezel egy gumifát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze északkeletre látsz egy művészi porolitot. Nyugatra nézve látsz egy Sheran oltárt. Északnyugatra egy épület van. Északra egy tavacska van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [63 pontot használtál fel, van még 123.]

m 7 7 8 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északra
[134,46] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Találsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy tavacskát. Délre egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Megpillantasz egy óriási rovarfejre emlékeztető valamit. Hiszen ez a Vasalt Bunkók akadémiája! (707. épület.)
Nyomok után kutatsz, sikeresen! Friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek.
Találkozol egy barna, hosszú hajú, zöld szemű alakváltó nővel. Bőre gránitszürke. Tharr teljhatalmú megbízottja és jobbkeze. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy gránit szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy örökkéval.kristályát, egy rinóbőr övet, egy ryuku nadrágot, egy smaragd karkötőt, egy szirén köpenyét és egy Tharr Keresztjét visel. Ruházatát egy quwarg ősmágus trófea, egy ongóliant trófea és egy tyrannoszaurusz rex trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Izzó magmából előtörő gránit monolit. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy bazaltelementál viszi. Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Összeismerkedtek. Az ő neve Csillag. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Egy végső búcsú, aztán mindegyikőtök megy tovább.

(Továbbmész...) [133,45] Kisebb hegyek emelkednek itt. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy tüskés harci gromak. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 15 életpontot sebeztél. A fúvócsővel célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (4 támadással 37 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tüskés harci gromak tüskés testét. (2 támadással 96 életpontot sebezve.) A hosszú tüskék fájdalmat okoznak! (-12 életpont.) Méregtagadóval súrolod a tüskés harci gromak bal vállát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak szinte eltipor támadásaival! (3 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a tüskés harci gromak száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy végső mozdulattal előhívod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.] Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr híveié. Felfedeztél egy teljesen lerombolt világítótornyot. A rombolás csak valami alattomos lény műve lehet. Észreveszel egy nekrofunt. Oldalt pillantva, meglátsz egy olvasztókemencét. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy barátság szent tüzét. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Marcho Ven-Saak egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Felfedeztél egy vaskohót. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy törpe bányát.
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Már vár itt rád valami. Egy kék rothasztó.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 12 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a kék rothasztó testét. (4 támadással 92 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Marokra fogva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a kék rothasztó jobb vállát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Méregtagadóval épp hogy megvágod a kék rothasztó testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1649 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Megfelelően felszerelve, behatolsz a törpe bányába. Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy épület van. Nyugatra egy oltár van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Ráismersz a lényre. Egy ekharion bébi. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 12 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az ekharion bébi testét. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion bébi testét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Méregtagadóval végigvagdosod az ekharion bébi jobb oldalát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi behúz egyet a mancsával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Ököllel eltalálod az ekharion bébi bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregtagadóval súrolod az ekharion bébi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsával eltalálja a jobb lábadat. (1 támadástól 33 életpontot vesztesz.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Véres nyál csordul ki az ekharion bébi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 troll csont (ld. enc.). 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 64, gyógyulás: 0, összesen: -64 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+22 életerő). [-9 varázspont.] Nocsak, itt van valami érdekes! Friss emberi nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss troll nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz egy szőke, rövid hajú, kék szemű ember férfival. Bőre teljesen fehér! Tharr bíborosa. Egy fekete bőrcsizmát, egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy vassisakot és egy vasvértet visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy Földrengető trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Málhásállata egy karmos tankány. Érzékeled auráját: semleges jellemű. Összeismerkedtek. Az ő neve Speedy Gonzales. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Speedy Gonzales kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Hosszasan küzdötök, de sokáig egyikőtök sem bír a másikkal. Végül ellenfeled ereje fogy el előbb, és győzelemittasan lenyomod! Bye-bye-t és csocsit mondtok egymásnak, aztán továbbállsz.
Találkozol egy szőke hajú, barna szemű mutáns nővel. Bőre mint a hold sápadt ezüstje. Mozgása könnyed, szinte már légies. Arca - mely a hűvös sírszobrok szépségét idézi - megmagyarázhatatlan keserűséget kelt benned... Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Orsi. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Meleg kézfogás után elbúcsúztok. Percekkel később is a különös találkozás hatása alatt állsz... de már nem vagy képes felidézni a részleteket.

(Továbbmész...) [133,44] Egyre forróbban tűz a nap. A sziklás vidéket sivatag váltja fel. A távolban felsejlik egy oázis délibábja. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy bunthar közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 11 életpontot sebeztél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a bunthar gyapjas testét. (3 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. A felgyülemlett kí-energiák vad rohamában indulsz a Kos Csapására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a bunthar fejét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvagdalod a bunthar bal hátsó lábát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Patájával a bunthar többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Húsodat át- meg átjárja a bunthar szarva. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel megcsapod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 48 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a bunthar fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a bunthar száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 60, gyógyulás: 0, összesen: -60 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+28 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-9 varázspont.] Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Syrac Hold formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Keletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délkeletre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elrakod a távcsövet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy vörös rakolits közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 16 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 19 életpontot vesztettél. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vörös rakolits testét. (2 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregtagadóval kicsit megvágod a vörös rakolits bal lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. 22 életpontot vesztettél. A vörös rakolits feléd sújt csáprágóival, de mellé! Véres nyál csordul ki a vörös rakolits száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az öklöd, szereztél 1 rakolits port. 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-9 varázspont.]
(Feltételes gyógyítás:) Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+27 életerő). [-9 varázspont.] Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek nyugatra, friss emberi nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Ementalival. Tharr felszentelt papja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy lánckesztyűt, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.smaragdját, egy ryuku köpenyt, egy ryuku nadrágot és egy ryuku sisakot visel. Felszerelését egy ekharion trófea, egy ongóliant trófea és egy láncravert quwarg trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy véres csatabárdot nyalogató Troll. Jobb kezében egy véres csatabárdot, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasa egy idomított spagulár. Auráját érzékelve máris tudod, jellegtelen, mint minden semlegesé. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[85 pontot használtál fel, van még 38.]

m 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre
[134,45] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög Wassermann Bobó előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy Chara-din monolitját. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délkeletre egy tavacska van. Délre egy épület van. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elrakod a távcsövet.

Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [135,46] Füves síkságra érkeztél. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gumifát. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy épület van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss mutáns nyomokat, amelyek északnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [18 pontot használtál fel, van még 20.]

szk 345 keresed a 345. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ork sámánt. [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 1. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Befejezted az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-9 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 20.]

* 2. BP: használod a 337. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [2 pontot használtál fel, van még 18.]
Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 10, 26, 8.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 4 kaját habzsol be a törpemammut. Egy kaját fal föl a kardfogú fülemüle. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a szürkeáll. aktiv hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása.
Ebben a körben 18 pontod maradt, ebből a következő körre 18 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 382 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ÁERATIKUS HASNYÁK (243. SZÖRNY)
Vajon milyen visszataszító, torz mágia teremtette ezt a szörnyszülöttet? Ez a három méter magas borzalom úgy néz ki, mintha különböző élőlények testrészeiből varrták volna össze, nem túl nagy precizitással. A hóna alól törpemammut ormány fityeg, a bal középső karjából szarvak állnak ki, három lába nem egyforma hosszú, emiatt biceg, feje olyan, mintha a nyakára egy belülről kifordított macskát raktak volna, és az egész teste lilás-zöldes, csupasz bőrű, néhol egy-egy groteszk, fehér anyaggal bevont szőrszállal. Látványától egy dologban biztos vagy: ennek a gusztustalan dolognak pusztulnia kell a föld felszínéről. Legkényelmesebben szúrófegyverrel ölheted le, ha vágó vagy ütő fegyvert használsz, túlzottan bemocskolod magad a lény testnedveivel.

TROLL CSONT (704. TÁRGY)
Na, ez úgy tűnik, egy troll bordacsontja - ha anatómiai ismereted helyesek. Úgy tűnik, ezúttal cserbenhagyta a regenerációs képessége.

KARAKTERLAP

Zandar, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű alakváltó férfi vagy. Raia eljövendő papja vagy. Papi hited: 88. Az Aranysárkány (#9126) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 32 (37) Szint: 21 Merészség: 5/3 Magasság: 182 cm
IQ: 39 (45) Támadás: 20 Agresszió: 3 Testsúly: 78 kg
Ügyesség: 33 (35) Védekezés: 39 Menekülés: 30 % Életkor: 35/35 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 291/214 Jellem: jó (503) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (31) Varázspont: 538/2 Pénz: 494 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 175/306 EFejl: 59
Eddig összesen 1455 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10177 TP-t kaptál. Jelenleg 644905 TP-d van. A következő szinthez még 155095 TP szükséges. Trófeáid: borzalmas varkaudar, ekharion bébi, bunthar. A 216. fordulódban 4239 arany került a bankszámládra. 4366 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 21/64 (+10%) szúrófegyverek: 15/12 (+6%) vágófegyverek: 20/73 (+9%)
ütőfegyverek: 17/72 lőfegyverek: 24/68 (+7%) dobófegyverek: 13/69 (+6%)

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) (250%) << varkaudar szablya (#516) (250%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); ubuk dobónyíl (#138) (5 -11.); tüske (#22) (12 -18.); bronzhegyű nyíl (#94) (19 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/102 2. nyomkövetés: 45/46 (+39%) 3. mászás: 7/69 (+4%)
4. csapdakészítés: 15/84 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/41 6. gyógyítás: 53/16
7. titkosírás: 4/105 (+23%) 8. felderítés: 13/85 (+11%) 9. szörnyidomítás: 8/104
10. teológia: 31/67 (+22%) 11. taumaturgia: 24/5 (+12%) 12. szerencsejáték: 1/70
13. versengés: 8/77 (+9%) 14. harcművészetek: 19/30 15. zene: 16/23
16. szörnyismeret: 16/40 (+18%) 17. pszi: *20/100 18. zárnyitás: 8/34
19. vadászat: 12/21 20. bányászat: 23/51 (+17%) 21. főzés: 9/11 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (gyógymógy (#5))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
segítesz max. 31 TVP-ért
udvarolsz az 5444. karakternek
kutatsz max. 40 TVP-ért
ásol max. 8 TVP-ért
elfogod karmos tankányt (#137) fedett veremmel (#219)
mászol max. 28 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) vakító fény (#43, 7 VP)
tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP)
éber vadászkutya (#62, 12 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)
Butaság ára beállítás: teológia: +3 vp 10 költség alatt; taumaturgia: +3 vp 10 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
vakító fény (#43), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 7, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
tűzeső (#61) >> pszi elementál (#221) tisztítótűz (#44) >> gonoszok (#988)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) izomernyesztés (#33) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> halálhozó (#419) izomernyesztés (#33) >> pattanóböde (#145)
tűzeső (#61) >> semlegesek (#989)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
kardfogú fülemüle (#146) (őrzi a holmidat: +12 lopás ellen) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
Famulusod egy aranysárkány.

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
3.) Pusztíts el egy fekete griffet: a sötét dimenziók fattya.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 18 tüske (#22) 1 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
39 arany (#50) 1 bumeráng (#249) 1 bunthar bőr (#733)
1 díszes rézpajzs (#84) 1 gromak bőr (#268) 6 kaja (#2)
6 madártoll (#112) 1 óndarab (#85) 1 rakolits por (#669)
1 rövid íj (#107) 4 spiritusz (#170) 1 szvó-ektoplazma (#151)
1 troll csont (#704) 2 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(133,44) buntharok (#396), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vörös rakolits (#356), Ementali (4807. kalandozó)
(133,45) tüskés harci gromakok (#156), Tharr oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), kék rothasztó (#421), érclelőhely, ekharion bébi (#768), Speedy Gonzales (1269. kalandozó), Orsi (1513. kalandozó)
(134,45) művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534)
(134,46) Bunkó Akadémia (#707), oltár, Chara-din rúnaköve, Csillag (4549. kalandozó)
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár
(135,47) gumifa (#38), oltár
(136,48) áeratikus hasnyák (#243), grok-képződmény (#149), Chara-din rúnaköve, légirozmár (#94)
(137,47) sírlidérc (#172), dögkeselyű (#174), autentikus vámpír (#154), friss csatamező (#262), oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), szent tölgyfa (#393), egy troll férfi

Üzenet küldése a karakternek