222. forduló, 224. forduló, Ezusterem összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 27. 9h:06'
EZ A 223. JÁTÉKHETED, 223. FORDULÓD
224. játékheted kezdete: júl. 3.
A következő fordulódat legkorábban a 224. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló ingyenes
E-mail!
Számládra a legutóbbi forduló óta 500 zseton érkezett. Köszönjük.
KALANDOZÓ: #2061
SZÁMLA : XXXX
ingyenf: 0

EZUSTEREM KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [166,26] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+8 tvp ).
Nagyon fáradt vagy, hátizsákod lehúzza válladat. "Vajon miért cipelek én ennyi mindent?" vetődik fel benned a gondolat, de ahelyett, hogy nekiállnál átvizsgálni tartalmát, tovább mész. "Nemsokára felérek a dombtetőre, onnan már könnyebb lesz." - biztatod magad, de a súly csak nyomaszt. Mikor végre felérsz, nem töprengsz tovább, ledobod a zsákot úgy ahogy van, és megkönnyebbülten rohansz le a füves lejtőn. "Milyen ostoba emberek vannak." - ébredsz fel álmodból.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+138 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+202 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+32 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy quwarg királynő nyomára bukkanj. Sikerrel jártál! Azonosítasz egyet a keresett fajból.

Elszántan a másikra támadsz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő potrohát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a quwarg királynő fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. Varázserőd töltődik (+31 varázspont). 1 449 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 508.]

* 1. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 503.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 503.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Megtelsz energiával. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 498.]

ba 654 nem támadod a 654. szörnyet
BA 654 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 498.]

h 305 2 használod a 305. tárgyat
Porrá zúzol 2 varázskövet. (+200 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 498.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag buggyantott tojást támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Jóllakottan dőlsz hátra egy pillanatra, a hasadat simogatva az elégedettségtől. Különösen jó érzés! (Fiatalodtál 3 évet.) 776 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 495.]

h 1271 135 használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy gyöngymangót ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egy apró hajtás azonnal kinő a földből, de míg ebből szüretelhető növény lesz, némi időnek el kell telnie. [5 pontot használtál fel, van még 490.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Néma, síri csendben kezdesz el egy találomra kiválasztott helyen ásni. Hideg szél borzolja a hátadat. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Messze, a csatamező túlsó végén mintha apró alakok mozognának, lassan, nagyon lassan. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Vad csatakiáltással, felemelve a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sírlidérc bal vállát. (2 támadással 104 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Karmaival a sírlidérc megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Jutalmad nem marad el (+31 varázspont). 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

No, lehet folytatni a munkát! Az ásód hamarosan kifordít egy szétrohadt bőrpáncélt. Mintha lenne benne valami! A következő kincseket találtad: egy bronzhegyű nyíl és egy kígyóbőr kesztyű. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó jön feléd.

Megmarkolva a troll klopfolót a másikra rontasz. Troll klopfolóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 45 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal alaposan megvágod a szintszívó testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Karmaival a szintszívó megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. Kiváló munka volt (+31 varázspont). 348 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A fenébe, hát egy perc nyugalma sem lehet az embernek? Újabb adag földet termelsz ki. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy óriás csontváz készül a lemészárlásodra.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Megmarkolva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 154 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy eltalálod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az óriás csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 1 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy élőholt mágus jön feléd.

Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Ellenfeled sorvasztás varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 10 életpontot vesztettél. Az élőholt mágus most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Jól harcoltál! (+31 varázspont.) 1 149 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 14, gyógyulás: 1, összesen: -13 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy rákpajzs és egy bronzhegyű lándzsa. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! [30 pontot használtál fel, van még 460.]

kt 138 5 elkészíted a 138. tárgyat (5 darabot)
Ehhez sajnos nem megfelelő terepen vagy. [0 pontot használtál fel, van még 460.]

v 11 elmormolod a 11. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az esőidézés varázslatot! Esni kezd az eső. Nem bújsz el, hisz a víz nagy kincs! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 455.]

m 8 6 mozogsz északra, nyugatra
[166,25] Vált a terep: sűrű erdőben vagy. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy zoloboo sámán. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Távolról éhínség varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Megmarkolva a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a zoloboo sámán testét. (4 támadással 215 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a zoloboo sámán jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a zoloboo sámán nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Alig pörkölődsz. 21 életpontot vesztettél. A zoloboo sámán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Követed a nyomokat. Megtaláltad a búvóhelyét! Szereztél 1 varázskövet. Kiváló munka volt (+1 varázspont). 2 494 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 237, sebződés: 38, gyógyulás: 4, összesen: -34 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy a halál szava varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Meglengetve a troll klopfolót a másikra rohansz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (3 támadással 166 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megcsapod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szubreális vámpír néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (4 támadástól 20 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szubreális vámpír most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 184, sebződés: 20, gyógyulás: 4, összesen: -16 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy bolyongó lidérc. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vapár cserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [165,25] Az erdőt síkság váltja fel. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kultúrmasztodon nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kultúrmasztodon jobb hátsó lábát. (5 támadással 189 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvagdalod a kultúrmasztodon testét. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (4 támadással 144 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a kultúrmasztodon néhányszor agyarával! (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A kultúrmasztodon összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 24 kaját. 2 769 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 353, sebződés: 53, gyógyulás: 11, összesen: -42 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt ősmágus. Amikor elhal a zaj, előmászol. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy gyöngymangó bokrot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. [12 pontot használtál fel, van még 443.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Elmondtad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+4 életerő). [-15 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). [2 pontot használtál fel, van még 441.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 441.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[164,26] Síkság, továbbra is csak síkság. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Felismered a közeledőt. Csak egy ősdentor. Nem jelenthet különösebb problémát. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy méregfelhő II varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 53 életpontot vesztettél. Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ősdentor testét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod az ősdentor ragyás testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 53 életpontot vesztettél. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd az ősdentor bal lábát. (5 támadással 241 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod az ősdentor testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Az ősdentor néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. 51 életpontot vesztettél. Az ősdentor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 dentor bőrt. 4 241 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 569, sebződés: 234, gyógyulás: 16, összesen: -218 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Elenios hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy bokrot találsz, tele félig érett egressel. (+1 kaja.) [6 pontot használtál fel, van még 435.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Nekiállsz, hogy ásóddal szétbonts egy nagyobb kupacot. Egy fehérre szikkadt koponya üreges szemgödrei merednek rád szemrehányón. Csontok, fájdalomkiáltásba torzult koponyák - használható cuccokat egyelőre nem találsz. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc jön feléd.

Megmarkolva a troll klopfolót a másikra rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a sírlidérc foszladozó testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Hátrahagyva a tetemet, folytatod a csatamező felásását. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy orgyilkos tőr. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy csontváz védelmezi a vadászterületét.

Meglengetve a troll klopfolót a másikra ugrasz. Troll klopfolóval gyilkos csapást mérve bezúzod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 49 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kilukasztod a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A csontváz karma a fejed mellett suhan el! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 58 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 66, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Na, most már ideje lenne egy kis nyugalomnak! Átsétálsz a csatamező túlsó végébe, hátha ott több szerencséd lesz. Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy óriás csontváz támad rád.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra rontasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd az óriás csontváz testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az óriás csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki az óriás csontváz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 032 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez a szörny is komolytalan volt, remélhetőleg sohasem jön keményebb. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy orgoró jön feléd.

A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Agyadat megfeszítve, ellenállsz a kővéváltoztató varázsnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az orgoró testét. (3 támadással 151 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod az orgoró testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az orgoró kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az orgoró felszakítja a bőrt a térdeden ollójával. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az orgoró összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Ez mán' ölészet volt a javából! Megvizslatod, hogy honnét bújt elő a szörny, és ott kutakodsz tovább. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy ubuk tüske, egy bronzhegyű lándzsa és egy mérg. vas dobónyíl. A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének! [30 pontot használtál fel, van még 405.]

m 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra
[163,25] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Feltámadt a szél. Komor, sötét felhők száguldanak az égen. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi hatás! Marokra fogva a troll klopfolót ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a norpadolótika szőrös gömbtestét. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal súrolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 29 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) A norpadolótika még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 608 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 52, gyógyulás: 11, összesen: -41 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Első ellenfeled egy quwarg szellem.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 36 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (34 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Vad csatakiáltással, felemelve a pásztorbotot ellenfeledre ugrasz. Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 213 életpontot sebezve.) Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 40 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal néhányszor súrolod a quwarg szellem testét. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 42 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Pásztorbottal többször kegyetlenül megütöd a quwarg szellem kísértetauráját. (5 támadással 209 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 44 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal kicsit megvágod a quwarg szellem ködlő potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) 39 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 3 666 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 568, sebződés: 211, gyógyulás: 12, összesen: -199 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) A következő ellenfél egy zombi mester.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Meglengetve a troll klopfolót ellenfeledre támadsz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 272 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal mély sebeket nyitva megvagdosod a zombi mester foszladozó testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) A zombi mester karmai felhorzsolják a jobb karodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a zombi mester száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 2 260 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 313, sebződés: 9, gyógyulás: 2, összesen: -7 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Találsz nála 2 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 682 (limit: 810), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 72620.

(Továbbmész...) [162,24] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt.
(Feltételes támadás:) Egy kputtyintó csalán! Ezt kerested. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. A szörny irtózatosat kputtyint. Huh, szerencsére nem észlelsz semmi hatást. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval többször kegyetlenül megütöd a kputtyintó csalán testét. (5 támadással 190 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal párszor súrolva eltalálod a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 146 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kissé megkarcolod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 8 csepp ragasztót. 2 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 396, sebződés: 23, gyógyulás: 6, összesen: -17 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy hozzád hasonló profinak igazán gyerekjáték ebben a sűrűben elbújni. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontgólem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy gondolod, hogy a közeledő vérfürdető magszim nem jelenthet komoly veszélyt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 117 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod a vérfürdető magszim testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vérfürdető magszim csápol, de mindhiába. A vérfürdető magszim most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 1 029 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 140, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 393.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A földből energia áramlik testedbe. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+80 életerő). [-15 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 391.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+58 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 351.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[161,23] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Elenios hívői építették. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy bávatag golombár. Rád bámul, de nem mutatsz ellenséges szándékot. Továbbcsörtet.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy szubreális vámpír áll veled szemben.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Meglengetve a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szubreális vámpír testét. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal végigvágod a szubreális vámpír jobb lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 219, sebződés: 18, gyógyulás: 4, összesen: -14 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ó! Hiszen ez egy lidércúr. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [6 pontot használtál fel, van még 345.]

ek 6 2061 t. energia kisütése: 6 2061
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 42 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 345.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+23 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 343.]

v 5 elmormolod az 5. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Befejezted a gyógymógy varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+19 életerő). [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 341.]

ek 7 3 1 t. energia kisütése: 7 3 1
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+1 mászás.) [-1 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 341.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[160,23] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Oldalt pillantva, meglátsz egy kristálypalotát. Látsz egy halálbokort. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Felvigyorogsz a másznivalóra: rajtad biztosan nem fog ki. Titkos tudásodra hagyatkozva puszta kézzel és lábbal tapadsz a falhoz ahogyan sebesen felfelé törsz. A képesség használatához az EK 406 parancsot kell kiadni, de Feltételes Mászás esetén automatikusan bekapcsol. Zihálva veszed a levegőt, mire a palota tetejére érsz. Van itt egy zafírkupolájú torony, melynek bejárati ajtaja nyitva áll! Belépsz. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Fegyvert váltasz: előkapod a pásztorbotot. Elszántan a másikra támadsz. Pásztorbottal gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gránitelementál testét. (5 támadással 225 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 45 életpontot sebeztél. Pengepajzzsal felnyitod a gránitelementál testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny mancsával apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 2 045 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 291, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Döbbenten konstatálod, hogy újabb alak közeledik feléd. Egy halálosztó kain!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: tűzeső varázslatot lő rád. 38 életpontot vesztettél. Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Megmarkolva a troll klopfolót ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a halálosztó kain testét. (3 támadással 161 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal kicsit megvágod a halálosztó kain bal karját. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A halálosztó kain többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) A halálosztó kain fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) A halálosztó kain farkával a kezedre csap. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 kőszemet. 1 689 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 69, gyógyulás: 8, összesen: -61 ÉP}

Félretolva egy gigantikus kristályszekrényt, rábukkansz a kincses odúra. Benne találtál 1 ezüsttollú nyilat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy ezoterikus mardel. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A lény megtorpan egy pillanatra, és meredten rádbámul. Egy pillanatra elködösödik az elméd, de aztán lerázod a szörny pszi tapogatódzását. Marokra fogva a troll klopfolót a másikra rontasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered az ezoterikus mardel bal első lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal felnyitod az ezoterikus mardel bal vállát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ezoterikus mardel, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 9 drótszőrt. 1 617 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [160,22] A síkság itt véget ér, és egy sűrű erdő kezdődik.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Az első ellenfél egy szubreális vámpír.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy a halál szava varázslat. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Troll klopfolóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szubreális vámpír bal lábát. (3 támadással 165 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal megvágod a szubreális vámpír testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Véres nyál csordul ki a szubreális vámpír száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 204 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 187, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. (Nincs mibe rakni 1 bomló esszenciát.) Tapasztalt erdőjáróként egy pillanat alatt elrejtőzöl egy alkalmas fa mögött. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ráismersz a távolodóra. Egy bolyongó lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. [52 pontot használtál fel, van még 289.]

hu 87 108 65 hulladék: 87 108 65
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű lándzsát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz nyílvesszőt. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

hu 57 72 96 hulladék: 57 72 96
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz rézsisakot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 289.]

v 181 143 61 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

159 160 161 162 163 164 165 166 167
21
22
23
24
25
26
27
(160,22) szubreális vámpír (#223), Chara-din monolitja (#534)
(160,23) kristálypalota (#401), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), 25. jellempróba, gránitelementál (#205), halálosztó kain (#168), ezoterikus mardelek (#184)
(161,23) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Elenios oltár, művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165), szubreális vámpír (#223)
(162,24) kputtyintó csalán (#247), 25. jellempróba, vérfürdető magszimok (#148)
(163,25) norpadolótika (#226), quwarg szellem (#676), zombi mester (#251)
(164,26) ősdentor (#282), ősi csatamező (#263), Elenios oltár, sírlidérc (#172), csontváz (#48), óriás csontváz (#176), orgoró (#170)
(165,25) kultúrmasztodon (#227), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135)
(166,25) zoloboo sámánok (#230), szubreális vámpír (#223), vapár cserje (#109, belőle készíthető: #110)
(166,26) quwarg királynő (#153), sírlidérc (#172), szintszívó (#96), óriás csontváz (#176), élőholt mágus (#175)

[143,61] Egy kisebb településhez érkeztél.

Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Harcosok klubja. Belépés csak rengeteg DEM birtokában! Fürge Gyopi " Észreveszel egy főutcát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy sárkánytanyát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy pusztulás sírjait. (ld. enc.) Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy gyöngymangó bokrot. Észreveszel egy házat. (no:1. építését el Condor Pasa kezdte, eddig 2500 TVP épült bele.) Találsz egy szent tölgyfát.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel. Az odabent lapuló kék rothasztó harciasan megindul feléd.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Ellenfeled elernyed. Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Elszántan ellenfeledre rohansz. Troll klopfolóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal néhányszor meglegyinted a kék rothasztó nyakát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) Troll klopfolóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kék rothasztó kocsonyás testét. (5 támadással 246 életpontot sebezve.) Pengepajzzsal épp hogy megvágod a kék rothasztó nyúlós nyelvét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +7 ÉP.) A kék rothasztó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 1 rothasztó talizmán. 5 719 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 567, sebződés: 66, gyógyulás: 14, összesen: -52 ÉP}


Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka mosolyogva fogad. Turkálsz kicsit a cuccaid között, míg a halcsont a kezedbe nem kerül. Széles vigyorral az arcodon adod át a tárgyat a munkaadódnak, ő viszont nem tűnik ennyire boldognak.
- És a többi?!? - förmed rád, de te csak hebegni-habogni tudsz. - Akkor ezt most elkoboztam. - mondja dühösen. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 2 halcsont, 6 aurach fog, 7 fülemüle agyar, 3 igazgy. fülbevaló, 12 kerek kő.
A sátor előtt, ahova kerekedtél, egy asztal áll, a túloldalán egy sunyi képű árnymanó ül, kezében egy pakli kártyával.
- Gyere, próbáljuk ki, vajon le tudsz-e győzni - kiált rád, és az asztalra csap. Úgy döntesz, megleckézteted a pimasz alakot. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Kaszabolósáska, 2 Mákrózsa főzet, 1 Tisztítótűz. Ez két pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 1 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Kaszabolósáska, 2 Mákrózsa főzet. Ez full! Megmutatjátok a lapjaitokat. Az árnymanó lapjai a következők: 4 Kaszabolósáska, 1 Tisztítótűz. Ez póker! Vesztettél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szerencsejáték). 970 tapasztalati pontot kaptál. Úgy érzed 52 aranyat kidobtál az ablakon. Mérgesen hagyod ott profin játszó ellenfeled.
Egy csúcsos, fekete színű sátorra lelsz a cirkusz közepén. Előtte egy jókora ember férfi szónokol az őt körülálló kalandozóknak, és eget rengető szenzációként próbálja az odabent található veszélyeket beharangozni. A tétova tömeg látványa magabiztossá tesz. Előrelépsz, hogy tárgyaidat leadva beléphess a labirintusba. Egy kör alakú terem falai közt állsz, minden égtáj felé egy járat vezet tovább. Kezdeti magabiztosságod rohamos mértékben alábbhagy, amint egyik úton sem jársz sikerrel. Vagy lezárt falba ütközöl, vagy a választott folyosó egy másik járaton keresztül visszavezet a kiindulási pontra. Bosszúsan adod fel. 970 tapasztalati pontot kaptál. Visszakapod a tárgyaidat, majd az ott sorakozó többi jelölt szánakozó tekintetétől kísérve, utadra indulsz.
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 1 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megpillantasz egy épületet, mely büszkén emelkedik ki a város forgatagából. Homlokzatát két összefonódó Jáde sárkány díszíti. Először, a vastag falak miatt erődítménynek véled, de aztán rájössz, hogy ez egy kolostor. (701. épület.)
Tekintetedet egy vérvörösre meszelt ház vonja magára. Amikor közelebb merészkedsz, észreveszed, hogy az ajtaja nyitva van. Látod, hogy különböző fajú harcosok gyakorolnak odabent. A cégérre pillantasz, két kard között hömpölygő ármádiát látsz rajta. Alatta egy írás található, kibetűzöd: "Vérvörös Lángok: harci oktatás". (702. épület.)
A városban járkálva egy furcsa épületre leszel figyelmes. Egy fekete ónix piramisra hasonlít, de sokkal kisebb, mint egy ilyen lebegő csoda. Egyetlen ajtót látsz rajta, mely felett egy jelvényt pillantasz meg. Úgy döntesz, megnézed közelebbről, egy Bézs alapon édeskés illatú halálsikolyt ábrázol. Az már biztos, hogy a Zan Rendje keze van a dologban. Észreveszed a ház méreteihez képest apró cégért, amin két fekete varkaudar csemete csap össze egy-egy söröskorsót. Alatta apró cikornyás betűkkel egy írást látsz: "Fogadó a Rövidlátó Drakolderhez.". Izgatottan nézed a ki-be sereglő kalandozókat és varkaudarokat (furcsa mód őket senki nem meri megtámadni). Gondolataidban a gyönyörű piramis belsejét deríted fel, de egy határozott BE utasítás talán segít a bejutásban is. (703. épület.)
A város monoton, szürke kőtengerét hirtelen szakítja meg ez a csodálatos látvány! Előtted egy magasba ívelő, csipkés, gyönyörű-harsány (mondhatnánk bugyi-) rózsaszín komplexum áll. Még sosem láttál ehhez fogható szépséget. Gondolkodás nélkül rohansz oda a mágikusan irányított, önműködő bejárathoz, hogy körülnézz. (704. épület.)
Eladsz 1 arany karperecet 26 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 3 bronzhegyű lándzsát 30 aranyért, 1 bronzpáncélt 32 aranyért, 6 ezüst gyűrűt 36 aranyért, 1 ezüst karkötőt 14 aranyért, 5 ezüsttőrt 40 aranyért, 1 gyöngysort 48 aranyért, 2 kígyóbőr kesztyűt 10 aranyért, 6 mérg. ubuk tüskét 12 aranyért, 17 nyílvesszőt 17 aranyért, 5 obszidián függőt 50 aranyért, 2 obszidián karkötőt 60 aranyért, 4 orgyilkos tőrt 32 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 1 rézsisakot 7 aranyért, 3 szöges bunkót 30 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 trófea nyakláncot 30 aranyért.
[-60 varázspont.] [50 pontot használtál fel, van még 239.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még 238.]

* 2. BP: v 3 0 0 elmormolod a 3. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 238.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 3 38 fejleszted a 3. tulajdonságodat 38 pontért
Többször végigrohansz egy akadályokkal zsúfolt terepszakaszon: a dolog egyre jobban megy, fürgébben, kecsesebben. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az ügyességed érezhetően megnövekedjen. [38 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Sheran cserepében jókora, szüretelhető növény nőtt. Szereztél 2 gyöngymangót. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 4, 9, 28.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját nyel le a sivatagi doareg. Egy kaját habzsol be a gyilkos szilmill. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 364 pontot. A következő körben tehát 564 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


PUSZTULÁS SÍRJAI (489. ÉPÍTMÉNY)
Egy félelmetes, sötét helyre érkeztél. Hatalmas, csontokból, koponyákból álló kétszárnyú kapu hívogat sejtelmesen. A csontkapu egyik szárnyának obszidián oszlopára egy őssárkány csontváz tekeredik. Megborzongsz jeges leheletétől. A halál fagyos érintése végigfut a testeden, megdermeszti a csontjaidat. A másik oszlopnál egy Halálavatár alakja bontakozik ki a sötétségből. Hófehér csontkezében egy hatalmas kaszát tart, a nyakában egy hosszú vasláncra fűzött Ezüstkoponya lóg. Az elmúlás végtelen sötétje markol beléd. Beleremegsz, ahogy a lelked mélyére hatol. Tucatnyi hóhérbimbót pillantsz meg az oszlopok tövében. Fehér leveleik mérgező párát árasztanak. A rosszullét kerülget a szaguktól. Félelemtől remegve bepillantasz. Sírokat, kriptákat látsz. A csuklyavirágok között szerteszét hevernek sárkány csontvázak, drakolder, Thargodan koponyák és még ki tudja milyen lények ezerféle csontjai. Néha a szemed sarkából meg-megpillantasz egy-egy elsuhanó sötét árnyat.
Itt Leah kegyeltjei az urak, és jaj annak, aki a Halálistenség teremtményeit megbolygatja...
Ha Leah hitét követed, számodra ez az ideális hely. A sírok vagy kripták egyikében megpihenve, másnap frissebben ébredsz, vagyis dupla varázspontot regenerálsz. A temetőben a BE 489 paranccsal tudsz letáborozni 5 TVP-ért. A parancs kiadása után a mozgás parancsaid már nem fognak végrehajtódni. Mivel itt nagyon sok tetem van elföldelve, használható a beszéd a holtakkal és a halotthívás varázslat (idézhetsz zombit). Leah pap nem tud meglopni Leah papot.
Ha nem Leah hitét követed és mégis a sírok között szeretnél aludni, akkor készülj fel a legborzalmasabb éjszakádra, amit el tudsz képzelni. Drakolichek, lidércek, zombik, csontvázak mászkálnak a sírok között, nem hagyva nyugton egyetlen élő teremtményt sem. Ha mégis megéred a reggelt, akkor esélyed van arra, hogy permanens egészségkárosodást szenvedsz az éjszakai borzalmaknak köszönhetően. Természetesen Leah híveit nem háborgatják az élőholtak, ők büntetlenül hajthatják álomra fejüket.

KARAKTERLAP

Ezusterem, egy kopasz, piros szemű, harcsabajszos troll férfi vagy. Bőröd színe zöld. Sheran misszionáriusa vagy. Papi hited: 128. A Fekete Druidák (#9155) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 223. fordulód.

Erő: 29 (44) Szint: 29 Merészség: 7/5 Magasság: 259 cm
IQ: 30 (39) Támadás: 46 Agresszió: 3 Testsúly: 475 kg
Ügyesség: 28 (40) Védekezés: 56 Menekülés: 40 % Életkor: 21/26 év
Egészség: 27 (38) Életpont: 554/540 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 0
Szerencse: 36 (49) Varázspont: 900/257 Pénz: 762 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 35/14 Pszi pont: 159/171 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 25
Eddig összesen 2829 szörnyet (24 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 49 992 TP-t kaptál. Jelenleg 2 881 712 TP-d van. A következő szinthez még 118 288 TP szükséges. Trófeáid: vezérfarkas, acélkolosszus, Krogan, a pusztító. A 197. fordulódban 1040 arany került a bankszámládra. 1144 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/88 szúrófegyverek: 9/57 vágófegyverek: 25/51 (+7%)
ütőfegyverek: 33/94 (+10%) lőfegyverek: 25/0 dobófegyverek: 28/42

Feltételes fegyverváltás: troll klopfoló (#552) << pásztorbot (#513)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); ubuk dobónyíl (#138) max. 1 db (1 -23.); ubuk dobónyíl (#138) (24 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
143,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 160,22
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 187
JLKzott minoszkúpok: 62, 63, 61

SZÁMLÁLÓK
Tapasztalatkő 20/1 Max életkor 62 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/34 (+55%) 2. nyomkövetés: 40/55 3. mászás: 14/36 (+9%)
4. csapdakészítés: 16/8 (+7%) 5. csapdaészlelés: 4/29 6. gyógyítás: 38/74 (+34%)
7. titkosírás: 4/69 8. felderítés: 19/97 (+17%) 9. szörnyidomítás: 8/42
10. teológia: 31/4 (+9%) 11. taumaturgia: 64/64 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/6 (+11%)
13. versengés: 9/75 (+36%) 14. zene: 5/44 15. szörnyismeret: 21/43 (+34%)
16. pszi: *19/100 17. zárnyitás: 1/55 18. vadászat: 4/52
19. vitalitás: 1/76 20. bányászat: 32/25 21. úszás: 8/57
22. főzés: 15/94 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
totem 40% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
autentikus vámpír (#154), szintszívó (#96), élőholt tigris (#766), szubreális vámpír (#223), Raia szent lovagja (#239), kputtyintó csalán (#247)
Barátságosság (aktív: 11, max: 50)
noth szellem (#250), csontgólem (#392), élőholt ősmágus (#179), bűbájlidérc (#761), őrjáratozó katona (#274), animált hókutya (#651), királyi őrjáratos (#7006), kronotapír (#286), semlegesek (#989), jók (#990), mammut zombi (#654)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP)
familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP)
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) szárazság (#48, 6 VP)
revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) feltámadás (#168) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71)
éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
izomernyesztés (#33)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka II (#162), pszi-acéltorony (#98)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
villámcsapás (#50) >> kardfogú fülemüle (#146) villámcsapás (#50) >> zombi (#49)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
gyilkos szilmill (#7456) (+2 sebzés közelharcban) státusz: OK
sivatagi doareg (#240) (málhás: +42 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. kobudera lak (533): kész. városháza (Gatin) (540): kész. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): új. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): kész. erdei bölcs háza (666): többek közt 310. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. Invázióügyi Minisztérium (687): új. tolvajcéh (699): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): kész. fejvadász központ (847): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 9, 17, 18, 20, 33, 34, 35, 36, 53, 61, 62, 63, 66, 68, 70, 71, 72, 73.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 5, 16, 18, 43, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
szent tölgyfa (133)
kaszt.kiteljesedés (166)
isteni kapcsolat (168)
a fák ereje (170)
kasztrop.kitágulás (197)
önismeret (236)
felt.revitalizáció (245)
a butaság ára (273)
düh (289)
vallási öntudat (290)
varázstöltődés II. (296)
Sheran óvó keze (298)
druida áldás (300)
mászás határ nélkül (406)
Sheran haragja (413)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 45 TU. szükséges még: 5 TU.
tudatforrás (505) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
hitbéli mentor (523) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
isteni védelem (530) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
a hit ereje II (537) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
gyógyítómester (544) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
isteni ítélet (551) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 220 TU szükséges.)
isteni áldás (558) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 341.14 kg Megterheltség: 128%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 33 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 250 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany karperec (#194) 1 bakkura csizma (#96) 1 borostyán függő (#162)
1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű lándzsa (#87) 1 bronzpáncél (#90)
6 ezüst gyűrű (#180) 1 ezüst karkötő (#158) 5 ezüsttőr (#322)
1 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135) 1 gyöngysor (#192)
1 halcsont (#390) 5 isteni könnycsepp (#260) 1 kígyóbőr kesztyű (#49)
1 mákrózsa virág (#56) 6 mérg. ubuk tüske (#137) 17 nyílvessző (#108)
5 obszidián függő (#195) 2 obszidián karkötő (#229) 3 orgyilkos tőr (#225)
1 rejtőköpeny (#277) 1 rézsisak (#72) 3 szöges bunkó (#8)
1 szöges páncél (#65) 1 trófea nyaklánc (#196) 1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
463 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 dentor bőr (#551)
9 drótszőr (#37) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 24 kaja (#2)
2 kőszem (#304) 1 magszim bél (#103) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 mérg. vas dobónyíl (#190) 8 ragasztó (#83) 1 rákpajzs (#98)
1 rothasztó talizmán (#815) 4 szvó-ektoplazma (#151) 1 ubuk tüske (#131)
4 ugh méreg (#166) 70 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

142 143 144
60
61
62
(143,61) jáde sárkány kolostor (#701), Vérvörös Lángok Oktató Központ (#702), Zan fogadó # (#703), Serény Múmiák Shop (#704), főutca (#399), sárkánytanya (#492), pusztulás sírjai (#489), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), ház (#400), szent tölgyfa (#393), kék rothasztó (#421)

Üzenet küldése a karakternek