221. forduló, 223. forduló, Nimrandir összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2020. okt. 11. 21h:16'
EZ A 889. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
890. játékheted kezdete: okt. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4589
SZÁMLA : XXXX

NIMRANDIR KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [120,57] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A méregtermő iszák termelt 5 gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) Varázserőd regenerálódik. (+135 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+74 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 477. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 477.]

* 3. KP: v 19 0 0 elmormolod a 19. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 472. Kapsz 5 VP-t.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 467. Kapsz 5 VP-t.]

* 5. KP: hh 1099 1100 2306 használod az 1099. tárgyat az 1100. tárgyat a 2306. tárgyat
Használod a brakkarát. Lelked megacélosodik. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 466. Kapsz 1 VP-t.]
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 465. Kapsz 1 VP-t.]
Használod A Végzet kristályát. Sötéten kavargó aura kezd vibrálni körülötted. (+150 max. ÉP következő táborozásod végéig.) Erőd TF-elődött. [1 pontot használtál fel, van még 464. Kapsz 1 VP-t.]

* 6. KP: h 1534 0 0 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Ami ezután következik, meglep: másznod sem kell, a teleportgömb egyenesen a quwarg boly szívébe visz. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-8 életerő). Eltűnik a fény, ahogy egy lény magasodik föléd: a boly gazdája nyilvánvalóan nincs házon kívül. Egy quwarg harcos! {max. életpontja: 141-150.}

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka II varázslatot. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos torát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Itt a megváltód!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos testét. (2 támadással 101 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos jobb oldalát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mágikus tárgyat újabb ellenfelet provokál csatára. Egy quwarg harcos! {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.}

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Lejárt az időd!" 23 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg harcos bal első lábát. (2 támadással 102 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 205, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szétrugdosod a quwargokat, és kincs után kutatsz. Eredménnyel! A földön találsz 1 pular kristályt. A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 424. Kapsz 40 VP-t.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 951 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 422. Kapsz 2 VP-t.]

hh 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [21 pontot használtál fel, van még 401. Kapsz 21 VP-t.]

kf 1527 1117 820 kézbeveszed/felveszed az 1527. tárgyat az 1117. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a bundás kabátot, majd felöltöd a Jerome köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Felcsatolod a párducbőr övtáskát. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Leveszed a Jerome köpenyét, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

le 511 817 leveszed/lerakod az 511. tárgyat a 817. tárgyat
Kiveszed a füledből az Eldereth kristályt.
Kiveszed a füledből a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

kf 1552 1979 2521 kézbeveszed/felveszed az 1552. tárgyat az 1979. tárggyal a 2521. tárgyat
A füledre akasztod a saválló fülbevalót. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
A füledre akasztod a tűztagadót. [0 pontot használtál fel, van még 401.]
Bekészíted a tirik rúnát. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

kb 1480 693 248 kiveszel a bankból az 1480. tárgyat (693 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 17 titanitdukátot. Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku köpenyt. Kiveszel a bank széfjéből 11 pszi követ. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

bb 651 70 152 beraksz a bankba a 651. tárgyat (70 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 4 rinóbőrt. Beraksz a bank széfjébe 35 rézdarabot. Beraksz a bank széfjébe 79 vasércet. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

bb 56 50 beraksz a bankba az 56. tárgyat (50 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 50 mákrózsa virágot. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

kb 211 10 kiveszel a bankból a 211. tárgyat (10 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 10 sáfrányport. [0 pontot használtál fel, van még 401.]

ek 302 6 t. energia kisütése: 302 6
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 351. Kapsz 50 VP-t.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 356.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 361.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Inhalálsz egy adag sáfrányport. A hatás azonnal érvényesül (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 366.]

h 211 használod a 211. tárgyat
Belélegzel némi sáfrányport. Rögtön jobban érzed magad! (+5 TVP.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

vv 79 11 73 elmormolod a 79. varázslatot a 11. varázslatot a 73. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Irtóztató detonáció kíséretében tűnik el a nyomorúságos tákolmány. Helyén csak por és füst marad. [-60 varázspont.] Ezért méltán várhatsz dicséretet istenedtől. Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 366. Kapsz 5 VP-t.]
Fürgén varázsolsz! Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. (+1 erő.) [2 pontot használtál fel, van még 364. Kapsz 2 VP-t.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 359. Kapsz 5 VP-t.]

be 121 bemész a 121. titkos labirintusba
Hamar megtalálod a Zendor által leírt helyet. A parányi nyílás, amin át kell préselned magad, talán elég volt a törpének a ki-be közlekedéshez, neked azonban derékműveletek hosszú sorát kell végezned, hogy bejuthass. De talán megéri bemerészkedni. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Erőd TF-elődött. Hosszúkás folyosóra jutottál. A téged kísérő fény korhadt falapokkal kitámasztott koszos falakat világít meg körülötted. Északra kacskaringós folyosó kezdődik. [5 pontot használtál fel, van még 354. Kapsz 5 VP-t.]

lm 900 4 5 mozogsz 900 4 5
Mostantól nem foglalkozol a csapdákkal. Kihalt alagúton, minden eshetőségre készen haladsz előre. [2. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Hamarosan eléred a pontot, ahol Zendor beszakadt a talajjal együtt az alant megbúvó labirintusrendszerbe. Ezután a balszerencsés akció után hevenyészett lépcsőszerűséget alakított ki itt, amin keresztül könnyűnek tűnik a közlekedés. [3. PONT]
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. {védettsége: 28 szúró, 28 vágó, 18 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Nem fog fájni!" 21 ép-nyi sebzést okoztál. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 210 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg harcos bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A quwarg harcos csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 316, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg harcos van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 45 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Éljen a Pöröly Rend!" 26 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg harcos testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 292, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szellem az. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 25 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 221 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (29 életpontot vesztettél.) Azt üvöltöd: "Pusztulj!" Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg szellem testét. (4 támadással 248 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a quwarg szellem testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) 43 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 135, gyógyulás: 0, összesen: -135 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[24 pontot használtál fel, van még 330. Kapsz 24 VP-t.]

lm 12 15 26 mozogsz 12 15 26
Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg felderítő lakik itt. {max. életpontja: 85-94.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 50 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő bal szárnyát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Azt üvöltöd: "Pusztulj!" 21 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg felderítő testét. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöföd a quwarg felderítő fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 332, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg őrparancsnok az. (ld. enc.) {védettsége: 46 szúró, 46 vágó, 46 ütő ellen.} Fegyvere egy rövid kard. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy méregfelhő varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy energiatüskék varázslatot. 29 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (6 támadással 207 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ghalláért!" 23 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (5 támadással 309 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg őrparancsnok testét. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Elegáns támadássorozat eredményeként több vágást kapsz az oldaladra és a lábadra. (2 támadástól 63 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Mosolyogva kidobod a nevetséges Dögvész trófeát, és magadhoz veszel egy tekintélyes quwarg őrparancsnok trófeát. 4 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 624, sebződés: 92, gyógyulás: 0, összesen: -92 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy quwarg tűzköpő. (ld. enc.) {támadása: 45.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 22 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 188 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-45 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 15 aranyad is. A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Elüvöltöd magad: "Pokolra veled!" 21 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 ordítás). Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a quwarg tűzköpő testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-35 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 10 aranyad is. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 576, sebződés: 103, gyógyulás: 0, összesen: -103 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Néhány kanyar után újra csak te és a kihalt folyosó vagytok. Ideális hely lenne a gondolkozásra, de sajnos semmi nem jut eszedbe, amin töprenghetnél. [11. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 1 hollókristály (ld. enc.). Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Tipikus quwarg-járatban lépdelsz. A falak törmelékesek, a talajban milliónyi rovar közlekedésének nyomát látod. Na meg egy-két nagyobb lábnyomot is. Vajon Zendor nyomai, vagy valami másba fogsz botlani a következő sarok mögött? [12. PONT] Hirtelen egy quwarg harcost veszel észre magad előtt. {egyik sebzési módja: 2x 4d6+6.} Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a quwarg harcos torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Elüvöltöd magad: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 22 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg harcos bal oldalát. (5 támadással 264 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a quwarg harcos torát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 340 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 376, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Néhány kanyar után újra csak te és a kihalt folyosó vagytok. Ideális hely lenne a gondolkozásra, de sajnos semmi nem jut eszedbe, amin töprenghetnél. [11. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Olyan sötét van, hogy észre sem veszed, hogy beléptél valami ragadósba. Eh, szitkozódva próbálod a homokba törölni a lábad, de nem túl nagy eredménnyel. [14. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 57 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Eléred a járat végét. Nyugatra ugyan mintha vezetett volna tovább, de sajnos mára már hatalmas kőtömbök zárják le az utat. [15. PONT] Hopp, itt van valami! A következőket találtad: 1 ryuku köpeny. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Olyan sötét van, hogy észre sem veszed, hogy beléptél valami ragadósba. Eh, szitkozódva próbálod a homokba törölni a lábad, de nem túl nagy eredménnyel. [14. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Kereszteződéshez érkezel. Beleszimatolsz a levegő. Aztán nagyot tüsszentesz. Ürülékszag terjeng mindenfelé. Nem lehet beazonosítani, melyik járatból jön, pedig arra tuti nem mennél. [10. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Elszántan lépdelsz előre. A folyosó hol összeszűkül, hol kitágul, de szerencse mindenütt kényelmesen lehet haladni. [9. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy újabb elágazáshoz érkezel. A falon lévő kaparásnyomok arról tanúskodnak, hogy ezt az alagutat is quwargok vájták maguknak. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Egyszercsak megnyílik alattad a föld, és zuhansz! Alaposan megütötted magadat - ez egy csapóajtós csapda volt. Szerencsédnek köszönhetően csak 14 életpontot vesztettél. Nagy nehezen kikecmeregsz.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Hamarosan egy quwarg szellemet pillantasz meg. {támadása: 60.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 22 életpontot sebeztél. Távolról rovarfelhő varázslatot lő rád a másik. 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg szellem testét. (6 támadással 227 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (32 életpontot vesztettél.) Elüvöltöd magad: "Rajta, rajta, rajta, fel a diadalra!" Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szellem fejét. (3 támadással 199 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) 42 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 480, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +300 életerő.)
Lábujjhegyre emelkedsz, úgy haladsz tovább. Levegőt is alig mersz venni, nehogy a következő sarok mögött ellenség várjon rád. [25. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szellem az. {max. életpontja: 381-456.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy méregfelhő varázslatot. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled rovarfelhő varázslatot lő rád. 46 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (31 életpontot vesztettél.) Elkiáltod magad: "Pokolra veled!" Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szellem fejét. (4 támadással 247 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg szellem testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg szellem többször is megmar! (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) 45 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 531, sebződés: 144, gyógyulás: 0, összesen: -144 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg szellem lakik itt. {támadása: 60.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka II varázslatot. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Alaposan megsorozod a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (31 életpontot vesztettél.) Teli tüdőből elordítod: "Búcsúzz az életedtől!" Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szellem testét. (3 támadással 180 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg szellem testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad a quwarg szellem. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) 46 életpontot vesztettél. A quwarg szellem most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 476, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.)
[102 pontot használtál fel, van még 228. Kapsz 102 VP-t.]

lm 30 32 35 mozogsz 30 32 35
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy quwarg szellem az. {támadása: 60.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka II vibrál körülötted. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 43 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg szellem fejét. (6 támadással 237 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. Félrehajolsz, ezért csak nem fagysz teljesen csonttá. (34 életpontot vesztettél.) Elüvöltöd magad: "Harcra fel, ma győzni kell!" Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szellem ködlő potrohát. (4 támadással 237 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg szellem testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg szellem csáprágójával. (2 támadástól 27 életpontot vesztesz.) 45 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 534, sebződés: 149, gyógyulás: 0, összesen: -149 ÉP}

Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg őrparancsnok lakik itt. {egyik sebzési módja: 2x 6d6+24.} Fegyvere egy rövid kard. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka II varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy energiatüskék varázslatot, majd rád küldi. 25 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Ellenfeled megpróbálja félreütni a lövedéket, sikertelenül. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok bal vállát. (6 támadással 191 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Ha harc, hát legyen harc, itt maradsz vagy hátra arc!" 24 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg őrparancsnok egyik karját. (5 támadással 319 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg őrparancsnok bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) A quwarg őrparancsnok fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 76 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 596, sebződés: 101, gyógyulás: 0, összesen: -101 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy kanyar után hosszabb egyenes szakaszhoz érkezel. Most hogy ilyen jól belátni a terepet, van időd szusszanni egyet. [29. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 57 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +269 életerő.)
Upsz, elérted a járat végét. Ez valami fészekszerűség lehetett valamikor. Szalmaszálak hevernek mindenütt, és a levegő a megszokottnál is állottabb. [30. PONT] Hirtelen egy quwarg királynőt veszel észre magad előtt. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 49 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg királynő nyakát. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Teli tüdőből elordítod: "Ghalláért!" 22 életpontot sebeztél. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő bal oldalát. (4 támadással 201 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A quwarg királynő csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 526 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 6 quwarg tojás. Felpakolsz.
Egy kanyar után hosszabb egyenes szakaszhoz érkezel. Most hogy ilyen jól belátni a terepet, van időd szusszanni egyet. [29. PONT]
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT]
A járat éles kanyart vesz. Szinte ugyanabban az irányban kell továbbmenned, amerről érkeztél. [31. PONT]
Eléred a járat végét. Itt már nem annyira homokos a fal, mint a többi járatban. Sőt, itt-ott különösen sötét árnyalatú. Milyen anyagból lehet? [32. PONT] Alapos vizsgálódásod meghozza eredményét. Zsákmányod: 3 hollókristály. Felpakolsz.
A járat éles kanyart vesz. Szinte ugyanabban az irányban kell továbbmenned, amerről érkeztél. [31. PONT]
Egy elágazás bontakozik ki előtted. Ha Zendor nem adta volna a térképet, biztos belehülyültél volna már ebbe a sok irányválasztásba. [27. PONT]
Hirtelen hideg fuvallatok csapják meg arcodat. Meglepődsz a hirtelen érzéstől, de az, hogy más nem történik, megnyugtatólag hat az idegeidre. [26. PONT]
Lábujjhegyre emelkedsz, úgy haladsz tovább. Levegőt is alig mersz venni, nehogy a következő sarok mögött ellenség várjon rád. [25. PONT]
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT]
Lázasan jár az agyad, ahogy haladsz előre. Nagyot nyelsz a gondolatra, hogy hol is vagy most. Valami quwarg boly belsejében? [33. PONT]
Előrehaladtadban kikerülsz egy-két nagyobb gödröt, majd milliónyi picit. [34. PONT] Hamarosan egy quwarg tűzköpőt pillantasz meg. {egyik sebzési módja: 1x 4d8+30.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka II létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 30 életpontot sebeztél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő bal lábát. (6 támadással 190 életpontot sebezve.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-37 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Ellenfeledre nézel, és a képébe ordítod: "Búcsúzz az életedtől!" 21 ép-nyi sebzést okoztál. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg tűzköpő bal lábát. (5 támadással 324 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a quwarg tűzköpő jobb lábát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) A quwarg tűzköpő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 12 aranyad. A quwarg tűzköpő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 600, sebződés: 52, gyógyulás: 0, összesen: -52 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Megtaláltad a járat végét. Beomlott törmelék zárja el a továbbhaladást. [35. PONT] Valamit észreveszel a földön! Szerzeményed: 1 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
[90 pontot használtál fel, van még 138. Kapsz 90 VP-t.]

lm 39 47 52 mozogsz 39 47 52
Előrehaladtadban kikerülsz egy-két nagyobb gödröt, majd milliónyi picit. [34. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Lázasan jár az agyad, ahogy haladsz előre. Nagyot nyelsz a gondolatra, hogy hol is vagy most. Valami quwarg boly belsejében? [33. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
A folyosó kétfelé ágazik. [24. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nyílegyenes folyosón haladsz előre. [23. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Végigfut hátadon a hideg, ahogy elindulsz előre, a járat ismeretlen sötétjébe. [36. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Némi kacskaringózás után megtorpansz egy falba vájt üregnél. Búvóhelynek tűnik, ahova valaki vagy valami bármikor befészkelheti magát. Szerencsére most nincs itt. [37. PONT] Hirtelen egy quwarg parafenomént veszel észre magad előtt. (ld. enc.) {támadása: 30.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka II varázst. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 48 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. Semmi eredménye! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! Ellenfeled vakító fény varázslatot lő rád. Semmi hatás! Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi hatás! Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén torát. (6 támadással 211 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 457 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 259, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hamarosan egy quwarg őrparancsnokot pillantasz meg. {támadása: 80.} Fegyvere egy rövid kard. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre méregfelhő varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiatüskék varázslat. 28 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg őrparancsnok testét. (6 támadással 196 életpontot sebezve.) Csatakiáltást hallatsz: "Üsd, vágd, nem apád!" 22 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg őrparancsnok jobb lábát. (4 támadással 254 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg őrparancsnok egyik szabad kezét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Jobbra-balra szökkenve osztja a quwarg őrparancsnok nehezen védhető csapásait. (2 támadástól 68 életpontot vesztesz.) A quwarg őrparancsnok összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 740 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 555, sebződés: 96, gyógyulás: 0, összesen: -96 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 rövid kardot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Szinte már teljes önkívületben lélektelen porhüvelyként lépdelsz előre, követve, ahogy a forduló ide-oda kanyarog. [38. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nicsak, elérted a járat végét. Tükörsima felületben végződik, mintha elvágták volna. Megkopogtatod a lezáró falat. Tompán kong. Nem csak egy vékony álca, ami mögött út vezet tovább. [39. PONT] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Előkapod a roxati zárfalót, és megpróbálod kinyitni. Szégyenletes kudarcot vallottál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Szinte már teljes önkívületben lélektelen porhüvelyként lépdelsz előre, követve, ahogy a forduló ide-oda kanyarog. [38. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Némi kacskaringózás után megtorpansz egy falba vájt üregnél. Búvóhelynek tűnik, ahova valaki vagy valami bármikor befészkelheti magát. Szerencsére most nincs itt. [37. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Végigfut hátadon a hideg, ahogy elindulsz előre, a járat ismeretlen sötétjébe. [36. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. Előkapod a Zendor által rajzolt térképet, és percekig arról tájékozódsz, merre is tovább. Közben a járatok valamelyikének mélyéről motoszkáló hangok szűrődnek feléd. [4. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Lelassítod lépteid, és harcra készen osonsz előre. [40. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Nem lepődsz meg, hogy egy quwarg tűzköpő lakik itt. {védettsége: 25 szúró, 25 vágó, 25 ütő ellen.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka II varázslatot. Egy méregfelhő varázslatot dobsz ellenfeledre. 25 életpontot sebeztél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg tűzköpő testét. (6 támadással 198 életpontot sebezve.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-10 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 5 aranyad is. A szörny tüzet lehel! (A(z) tűztagadó védett meg.) Elüvöltöd magad: "Már megint nincs rajtad sapja!" 20 ép-nyi sebzést okoztál. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a quwarg tűzköpő testét. (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a quwarg tűzköpő bal lábát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-41 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A quwarg tűzköpő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 793 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 594, sebződés: 74, gyógyulás: 0, összesen: -74 ÉP}

Hamarosan egy quwarg szellemet pillantasz meg. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka II varázslattal készülsz a csatára. Egy méregfelhő varázslattal köszöntöd a másikat. 24 életpontot sebeztél. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: rovarfelhő varázslatot lő rád. 42 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem testét. (6 támadással 226 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és iszonyatos hideget fúj rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (30 életpontot vesztettél.) Elkiáltod magad: "Ez egy jó nap a halálra!" Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a quwarg szellem kísértetauráját. (3 támadással 186 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg szellem kísértetauráját. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) 49 életpontot vesztettél. A quwarg szellem még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 471, sebződés: 143, gyógyulás: 0, összesen: -143 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Borsódzik a hátad az izgalmaktól. Érzed, hogy quwargok vannak a közelben. A [44. PONT]-on jársz. Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy quwarg felderítő van előtted! {védettsége: 18 szúró, 10 vágó, 18 ütő ellen.} Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy méregfelhő varázslat. 53 életpontot sebeztél. Ellenfeled öklendezni kezd. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg felderítő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Hatalmasat kiáltasz: "A PÖRÖLY nevében!" 23 ép-nyi sebzést okoztál. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg felderítő bal oldalát. (4 támadással 218 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a quwarg felderítő torát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A quwarg felderítő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg felderítő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 767 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Többnyire egyenes folyosón sétálgatsz. [45. PONT] Hirtelen kicsusszan a lábad alól a talaj, és egy gonosz csapdába esel. A verem alján maró sav van! Szerencsédnek köszönhetően csak 57 életpontot vesztettél. A fájdalom megsokszorozza az erődet: sikerül kikapaszkodnod.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy kanyarban, ahol a folyosó teljes kanyart vesz, megállsz egy pillanatra, hogy szusszanhass egy keveset. Nem egynapos kirándulás bejárni ezt az egész komplexumot. [46. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Upsz, a járat végéhez érkeztél. A falak különösen sötétek erre. [47. PONT] Hirtelen egy quwarg szellemet veszel észre magad előtt. {támadása: 60.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka II. Távolról méregfelhő varázslatot lősz a másikra. 20 életpontot sebeztél. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 48 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 6 ezüsttollú nyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szellem kísértetauráját. (6 támadással 231 életpontot sebezve.) A szörny hideget lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (32 életpontot vesztettél.) Elkiáltod magad: "Csak a fejét, hogy meg ne sántuljon!" Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg szellem jobb karját. (5 támadással 311 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod a quwarg szellem bal vállát. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) 46 életpontot vesztettél. A quwarg szellem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 6 ezüsttollú nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 632, sebződés: 139, gyógyulás: 0, összesen: -139 ÉP}

Megbotlasz valamiben: 1 hollókristály. Felpakolsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Magadra kensz egy adag sámán gyógykenőcsöt. A hatás rögtön érezhető! ( +300 életerő.)
Egy kanyarban, ahol a folyosó teljes kanyart vesz, megállsz egy pillanatra, hogy szusszanhass egy keveset. Nem egynapos kirándulás bejárni ezt az egész komplexumot. [46. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Többnyire egyenes folyosón sétálgatsz. [45. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Borsódzik a hátad az izgalmaktól. Érzed, hogy quwargok vannak a közelben. A [44. PONT]-on jársz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Egy elágazáshoz érkezel. A három továbbvezető járat közül Zendor térképének segítségével fogod eldönteni, melyiken is haladj tovább. [41. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.
Nincs elég pontod ahhoz, hogy tovább tudj menni. [138 pontot használtál fel, van még 0. Kapsz 138 VP-t.]

* 1. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még -5. Kapsz 5 VP-t.]

* 2. BP: tf 1 10 0 fejleszted az 1. tulajdonságodat -5 pontért
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 26, 17.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a haragvó pegazus. Egy kaját fal föl a szellő szilmill. 2 kaját habzsol be a hegyi szamár. Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól a világegyetem nagymestere helyett a világegyetem nagymestereinek nagymestere. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +26 max. varázspont, +9 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 4 tulajdonság-pontot, és 4 képesség-pontot.
Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben -5 pontod maradt, ebből a következő körre -5 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 358 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


QUWARG SZELLEM (676. SZÖRNY)
"Hm, ott szalad egy quwarg, rátaposok" - hangzott már el milliószor a kalandozók szájából ez a mondat, és többnyire sikerült is palacsintává lapítani azt az ocsmány kis rovart, amit szaporaságban egyetlen lény sem volt képes felülmúlni a történelem hosszú évszázadai alatt. Épp ez a faj szemszögéből nézve szörnyen brutális kegyetlenség hívta életre a quwarg szellemeket, amik talán az elpusztult rovarok értetlen lelkének evilágra történő kivetülései, vagy talán éppen a quwarg varázshasználók által megidézett túlvilági teremtmények. Teljesen mindegy. Létük egyetlen célt szolgál: bosszút állni minden egyes értelmetlen halált halt quwarg lelkéért. Más vágyuk nincs is.
Természetesen, a túlvilági szellemlény megsebzéséhez mágikus fegyver szükséges.

QUWARG ŐRPARANCSNOK (677. SZÖRNY)
A quwargok tömött rendben sorakoznak mögé, ha fenyegetés éri a bolyt, és szükség támad a katonaság hadrendbe hívására. Aztán ő harcol az első sorokban minden félelem nélkül, csupán a bátorságára, és tökéletes vívótudására hagyatkozva. Ha pedig elesne, halálával szolgálja a boly érdekeit, olyan paprikás bosszúhangulatot teremtve alattvalói sorában, mely a legtáltosabb ellenséget is képes megfutamítani. Persze egy quwarg őrparancsnok halálára legalább olyan kicsi az esély, mint hogy egy újszülött csecsemő Zarknod kovácsai által alkotott páncélöltözékben vonuljon végig egy Thargodanoktól nyüzsgő településen. Talán még annyi sem.

QUWARG TŰZKÖPŐ (678. SZÖRNY)
A tűzvihar, amely felégette a világot, nem csupán a kalandozók életét forgatta ki gyökerestül a medréből. Ghalla többi teremtményére is kisebb-nagyobb intenzitással hatással volt. A néhány quwargot érintő, eszeveszett gyorsasággal lezajló evolúciót, melynek eredményeképpen az ártalmatlan rovarok tüzet okádó bestiákká alakultak, szintén Dornodon erőfitogtatásának könyvelhetjük el. Nincs taktika, melyet ilyen szörnnyel találkoztodban követhetsz. Annál is inkább, mert míg a tűzköpő ki nem tátja száját, csupán a boly legközönségesebb, könnyen eltaposható teremtményeinek egyikének tűnhet. Utána azonban már csak egy dolgon érdemes töprengeni: hogyan is úszhatnád meg ép bőrrel a vele való találkozást, valamint hogyan is menthetnéd meg a legtöbb tárgyadat a mindent elemésztő tűztől.

HOLLÓKRISTÁLY (1102. TÁRGY)
Ez a fekete színű drágakő szinte árasztja magából a sötétséget. Leglátványosabban úgy bizonyosodhatsz meg róla, ha egy meggyújtott fáklyát a közelébe tartasz. A fáklya által kibocsátott fény elhalványul, sőt, ha elég közel rakod a kristályhoz, teljesen ki is alszik, míg újra el nem távolítod ettől a különös anyagtól. Hogy az öklömnyi csoda hogyan került a föld alá, ismerték-e a múlt legendás gnóm tudósai, használták-e valaha is valamire, egyáltalán, használható-e valamire, azt sajnos nem tudni. Mégis, ahogy egy nemes kisasszonyt elvakít egy csillogó nyakék ragyogása, úgy bűvöl el mindenkit a hollókristályból sugárzó sötétség. Talán csak az elhivatottan jó jelleműek érezhetnek némi kételyt ezzel az ismeretlen feketeséggel kapcsolatban.

QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY)
A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni.

KARAKTERLAP

Nimrandir, egy fekete, hosszú hajú, kék szemű elf férfi vagy. Bőröd teljesen fehér! Sheran tanítványa vagy. A Pöröly Rend (#9114) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 51 (68) Szint: 35 Merészség: 7/4 Magasság: 162 cm
IQ: 36 (61) Támadás: 68 Agresszió: 4 Testsúly: 57 kg
Ügyesség: 27 (36) Védekezés: 75 Menekülés: 30 % Életkor: 158/160 év
Egészség: 28 (43) Életpont: 924/880 Jellem: semleges (-2) Tul. pont: 27
Szerencse: 29 (45) Varázspont: 1196/227 Pénz: 17352 arany Kép. pont: 52
Tudatpont: 32/24 Pszi pont: 163/177
Eddig összesen 2610 szörnyet (22 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 65 773 TP-t kaptál. Jelenleg 5 561 970 TP-d van. A következő szinthez még 438 030 TP szükséges. Trófeáid: troll bányász, kisebb quwarg isten, quwarg őrparancsnok. A 207. fordulódban 38030 arany került a bankszámládra. 38798 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 33/89 (+16%) vágófegyverek: 21/22 ütőfegyverek: 4/23
lőfegyverek: 31/72 (+12%) dobófegyverek: 21/15 (+15%)

Feltételes fegyverváltás: csontpálca (#329) << biami kvazárlándzsa (#568) << varkaudar szablya (#516)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -4.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (5 -14.); vashegyű nyíl (#176) max. 2 db (15 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 .); ezüsttollú nyíl (#363) (998 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
120,57 mezőn táborozol, a 121. labirintusban, 1. szinten, 41. ponton
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
A Végzet Vermében a 3. szinten jársz. Ebben a hónapban 0 szintet teljesítettél.
Kedvenc táborhely: 116,82
JLKzott minoszkúpok: 62, 58

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1300 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 305 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 8/63 2. nyomkövetés: 57/95 3. mászás: 9/94
4. csapdakészítés: 28/0 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/61 (+24%) 6. gyógyítás: 32/19
7. titkosírás: 3/51 8. felderítés: 15/90 9. szörnyidomítás: 8/11
10. teológia: 42/39 (+231%) 11. taumaturgia: 56/62 12. szerencsejáték: 3/17
13. versengés: 10/48 14. zene: 2/2 15. szörnyismeret: 18/78
16. pszi: 21/20 (+3%) 17. zárnyitás: 2/51 (+6%) 18. vadászat: 9/5
19. bányászat: 21/19 20. úszás: 2/36 21. főzés: 13/24 (+11%)
22. ordítás: 35/12 (+20%) 23. csapatmunka: 1/43

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 330
10. vp regeneráció: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (sámán gyógykenőcs (#1139))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz tüskét (#22) (max. 7 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), tünde nyilat (#554) (max. 7 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), acéltűt (#334) (max. 2 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 100 darabot, csak egyszer), khatiszon kulcsot (#2323) (max. 1 darabot )
elfogod gátvakondot (#57) háló-csapdával (#220), goldugart (#65) fedett veremmel (#219)
mászol max. 80 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
ormánygőte (#18), sötét főgnóm (#136) (csak egyszer), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), nómenklatúra (#158) (csak egyszer), Zinthurg (#180) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) ryuku átokvarázs (#280, 45 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP) esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
feltámadás (#168) szürkeáll. aktiv (#71) pszi-ernyő (#64) a lélek védelme (#57)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) Techiulan aurája (#261)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
méregfelhő (#37)
Védekező varázslatok (aktív: 7, max: 20)
tükörpajzs (#101), védelem tűz ellen (#38), oldás (#372), pszi-acéltorony (#98), hhaar burka II (#162), védelem sav ellen (#36), fehér glóbusz (#47)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
ryuku átokvarázs (#280) >> kisebb quwarg isten (#213)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> kisebb quwarg isten (#213)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +32 kg teher) státusz: OK
szellő szilmill (#7458) (+1 sebzés távolsági fegyverrel, +2 támadás távolsági fegyverrel, szörnyek nem tudják elfújni a lövedékeidet) státusz: OK
haragvó pegazus (#7333) (hátas: 13 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +16 védettség;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
2.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát! (teljesítve)
3.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 244 TVP áll rendelkezésedre!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. kobudera lak (533): 18. labirintus (27,81). városháza (Gatin) (540): kész. gnóm kutatóállomás (550): új. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): új. cirkuszi fősátor (713): többek közt 203. tárgyat kell leadnod. fejvadászcéh (758): 187. labirintus (108,103). Toborzóiroda (759): kész. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod. bányászház (839): 121. labirintus (120,57).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 17, 18, 20, 28, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 54, 58, 62, 66, 68, 72, 73, 121, 124, 125, 126, 127, 128, 129, 130, 131, 134, 170, 171, 172, 173, 174, 175, 176, 177, 178, 179, 180, 181, 187, 192, 244.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 9, 14, 16, 18.
Kész: 1, 47.

HŐSTETTEID
A morf invázióban megölt morfok száma: 575, az összesen kapott pontszám: 65635.
A szörnyvadászatban megölt szörnyek száma: 344, az összesen kapott pontszám: 61480. (összesen ölhető: 1308 )
Olimpiai helyezéseid: második hely az 1. kategóriában a XXXIX. olimpián.
A II. toronyháborúban összesen 6 győzelmet arattál, ezzel 393 pontot szereztél.
A második Végzet Vermében 2 szintet teljesítettél.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
csatakiáltás (111)
gyógyító totem (116)
hangcsapás (130)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kp. varázsenergia (191)
gaztett büntetése (196)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
csatakiáltás II. (223)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 14 TU. szükséges még: 36 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 1 TU. szükséges még: 69 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.
Maradék TU, amit a következő fejlesztéseknél használhattok el: 709.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
14 arany (#50) 1 ezüsttollú nyíl (#363) 5 isteni könnycsepp (#260)
6 kaja (#2) 50 mákrózsa virág (#56) 35 rézdarab (#70)
4 rinóbőr (#651) 4 sámán gyógykenőcs (#1139) 79 vasérc (#152)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
2 gyöngymangó (#135) 6 hollókristály (#1102) 11 pszi kő (#248)
1 pular kristály (#239) 6 quwarg tojás (#360) 3 rövid kard (#171)
2 ryuku köpeny (#693) 6 sáfránypor (#211) 17 titanitdukát (#1480)
5 ugh méreg (#166) 31 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

119 120 121
56
57
58
(120,57) a 121. labirintus bejárata, quwarg harcos (#201), quwarg szellem (#676), quwarg felderítő (#299), quwarg őrparancsnok (#677), quwarg tűzköpő (#678), quwarg királynő (#153), quwarg parafenomén (#248)

Üzenet küldése a karakternek