221. forduló, 223. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 19. 12h:04'
EZ A 347. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
348. játékheted kezdete: dec. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,43] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+2 tvp ). Elkeseredett harc folyt, de már csak egy terem, egy szarkofág van hátra... Nem törődve a tiltó rúnákkal, berontotok. Az elsők két vérrel teli medencét és egy díszes sírt találnak; mire mindenki beér a terembe a medencék vére forrni látszik, mintha valami a felszín felé törne. Aztán kirobbannak (a pajzsokkal véditek magatokat, amennyire tudjátok) imbolygó alakot öltve: két vérgólem áll ott. A padlóra fröccsent vér megindul, csorog a gólemek felé, majd beolvad a testükbe. Lassan, komótosan indulnak meg, végül is nekik nem sietős... De nektek igen! Rátámadtok a gólemekre, szinte minden ütés talál, de a sebzés elenyésző. Az ütések nyomán szétválik a vértest, de majdnem azonnal össze is záródik. Ekkor csap le a gólemek ökle, ahol embert ér csont ropog, vér fröccsen. A sebesültek vére pedig megindul a gólem felé, és csatlakozva növeli életerejüket. Látványosan nő a méretük...és csapásaik ereje. Fizikai erő itt nem győzhet. A csata hamarosan véget ér... A kétszeresükre nőtt gólemek visszatérnek és belemerülnek a medencékbe; a kriptára újra a halotti csend borul...
Az aranytermő erszény 54 aranyat termelt. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+577 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+133 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+15 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a piromenyét. (+3 kaja.) Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bunthar nyomára vezet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bunthar jobb oldalát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a bunthar testét. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a bunthar gyapjas testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bunthar sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A bunthar összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 211, sebződés: 26, gyógyulás: 45, összesen: +19 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 365.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-32 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve ragály. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. Összpontosítani kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-30 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 6. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Megidézted a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A forró energia testedbe áramlik. Létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-24 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 8. KP: kf 1530 0 0 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

h 1540 415 2 használod az 1540. tárgyat
Megsemmisítesz 1 aranypikkelyt a ryuku eszköz segítségével. Utóbbi szintúgy eltűnik a művelet során. [2 pontot használtál fel, van még 348.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött. (+482 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 343.]

v 96 72 59 elmormolod a 96. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Energia árad testedbe. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

131 132 133
42
43
44
(132,43) bunthar (#396)

[72,59] Egy kisebb településhez érkeztél. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kedves kalandozótárs! A Barátság negyedében jársz. " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy mákrózsa bokrot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Szeresd a sört, igyál sokat barátom; Ámlin vagyok, a Korsókat komálom! " Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 9 aranyat.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Végzetfelhő fagyos moraja, kristálynyíl ezüst villanása végül. " Van itt egy Fehér Bérc Plaza (669. épület.), egy bank (697. épület.) és egy kvazár kohó (755. épület.).
Eladsz 3 álomport 3 aranyért, 22 bordacsontot 44 aranyért, 1 borostyán függőt 6 aranyért, 1 bunkósbotot 1 aranyért, 1 csontpálcát 15 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 2 dorony tüdőt 16 aranyért, 1 ezüst gyűrűt 6 aranyért, 2 fenőkövet 200 aranyért, 2 fülemüle agyart 10 aranyért, 2 gromak bőrt 16 aranyért, 1 gyöngymangót 2 aranyért, 1 lidércesszenciát 7 aranyért, 3 szvó-ektoplazmát 30 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 21 tigroszlán fogat 21 aranyért.
Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Kevés már a dupla VP? Vár az Illúzió Mesterei KT. "
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 333.]

h 2372 használod a 2372. tárgyat
Összetörsz egy halálkristályt. Lila energianyalábok csapdosnak körülötted, de szerencsére nem tesznek kárt benne. Előtte azonban egy hasadék jelenik meg a levegőben. Benne egy élettelen, kifakult világ részletét látod. Nincs időd azonban sokáig nézelődni, mert egy félelmetes élőholt máris átgyömöszöli magát a résen. Azt még konstatálod, hogy a hasadék azonnal bezárul a förmedvény mögött, de neked most az előtted álló ellenféllel kell foglalkoznod, ami egy csontváz lord!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 87 életpontot sebeztél. Távolról sorvasztás varázslatot lő rád a másik. Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontváz lord zörgő csontját. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz lord testét. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megérinted a csontváz lord bal lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Jobbra-balra szökkenve osztja a csontváz lord nehezen védhető csapásait. (3 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A csontváz lord most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 968 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 214, sebződés: 32, gyógyulás: 30, összesen: -2 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 varázskövet. Morgan hatalma gyengült.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1619 (limit: 1685), a megölt főholtak száma: 25, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 119339.
[10 pontot használtál fel, van még 323.]

ba 9089 nem támadod a 9089. kalandozót
BA 9089 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ve 231 7 megveszed a 231. tárgyat 7
Vásároltál 7 acélpengőkét. 28 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ve 92 1 megveszed a 92. tárgyat 1
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ve 665 5 megveszed a 665. tárgyat 5
Vásároltál 5 elkarog szőrt. 5 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ve 128 5 megveszed a 128. tárgyat 5
Vásároltál 5 sallank karmot. 15 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ve 108 5 megveszed a 108. tárgyat 5
Vásároltál 5 nyílvesszőt. 5 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

f 128 kísérletezel a 128. tárggyal
Farigcsálsz, illesztgetsz, kísérletezel, hátha lesz valami használható eredmény. Lázasan töröd a fejed... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 313.]

fkt 129 5 felt. készítesz a 129. tárgyat (5 darabot)
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 313.]

m 7 6 3 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[132,43] A vidék sivatagosra vált. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy nekrofunt. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hmm, csak egy dehidrátor. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Villámgyorsan félrepördülsz. Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 152 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Méregfoggal eltalálod a dehidrátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a dehidrátor lecsap a bal karodra. (4 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 19, gyógyulás: 42, összesen: +23 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Szörny esélytelen veled szemben, sehol sem talál. Kicsit később óvatosan kilesel. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy csontváz lord. Amikor elhal a zaj, előmászol. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Sorvadsz (-1 életerő).

(Továbbmész...) [131,43] A terep változatlan: még mindig homokdűnéket látsz mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, Ki-Nyú Vacc lábát masszírozza. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Ráismersz a lényre. Egy dehidrátor. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. A szörny hősugarat lő ki rád! Szerencsére idejében félreugrasz. Elszántan ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a dehidrátor ízelt testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a dehidrátor testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a dehidrátor lecsap a bal karodra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. A dehidrátor fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a dehidrátor, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A dehidrátor szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 1 212 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 17, gyógyulás: 39, összesen: +22 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy drakolich. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [132,44] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Hmm, csak egy vörös rakolits. Ettől nincs semmi félnivalód. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Elszántan a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a vörös rakolits fejét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a vörös rakolits testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Ellenfeled energiatüskék varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (köszönhetően tüskepajzs védelmednek.) A vörös rakolits megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 841 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 14, gyógyulás: 27, összesen: +13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Mivel nem találsz rejtekhelyet, ezért megpróbálsz úgy tenni, mintha délibáb lennél. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy zombi mester. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Daleron Kawer vigyorog kajánul. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-1 életerő). Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. [15 pontot használtál fel, van még 298.]

m 1 4 3 mozogsz északkeletre, délre, délkeletre
[133,43] Valahogy nem akar véget érni ez a sivatag. Sehol egy növény, egy állat. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy vörös rakolits nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 13 életpontot vesztettél. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra támadsz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a vörös rakolits bal oldalát. (3 támadással 107 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal eltalálod a vörös rakolits jobb lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. 8 életpontot vesztettél. A vörös rakolits csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 rakolits port. 841 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 21, gyógyulás: 25, összesen: +4 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy Thargodan csontváz. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [133,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Syrac Hold egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Utad során felfedezel egy halálbokort. A sivatagi szél ellenséges illatokat hozz magával. Hmm, csak egy bunthar. Ettől nincs semmi félnivalód. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a bunthar testét. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a bunthar testét. (3 támadással 140 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+29 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a bunthar testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A bunthar szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A bunthar többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 bunthar bőrt. 1 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 197, sebződés: 29, gyógyulás: 42, összesen: +13 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy pillanat alatt beásod magad a homokba. Sikerült elbújnod. Óvatosan utánapillantasz, hogy megállapítsd mi is volt az. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy érző szívű dromedár. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Ajjaj, az összes vized gőzzé vált! Vad csatakiáltással, felemelve a ryuku szablyát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Ryuku szablyával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az érző szívű dromedár testét. (2 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). Méregfoggal megdöföd az érző szívű dromedár kiszáradt bőrét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Időben félreugrasz az érző szívű dromedár rúgása elől. Nyelvét az érző szívű dromedár feléd löki, de eredménytelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a vizestömlőt, szereztél 3 vizet. 800 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-24 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek északra. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő).
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 halálvirágot. Erőd TF-elődött.

(Továbbmész...) [134,45] Még mindig a sivatagban vagy. A nap forrón tűz. Hirtelen mozogni kezd a föld! Ráismersz a lényre. Egy homokféreg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. (ld. enc.) Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Meglengetve a ryuku szablyát a másikra ugrasz. {CSTT:} Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a homokféreg testét. (2 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokféreg testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) A homokféreg állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 588 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Reménykedsz, hogy az éppen most megpillantott sivatagi ló csontváza alkalmas rejtekhely lesz. Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Ez nem lehet más, mint egy dermesztő lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Wassermann Bobó vigyorog kajánul. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-2 életerő). Észreveszel valamit a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [20 pontot használtál fel, van még 278.]

m 1 4 3 mozogsz északkeletre, délre, délkeletre
[135,44] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy xantusz-kaktuszt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Syrac Hold.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy kiszáradt kaktuszhoz tapadva próbálsz eltűnni szem elől. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ó! Hiszen ez egy csontváz lord. Amikor elhal a zaj, előmászol. Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.) Tested lassan sorvadozik (-1 életerő).

(Továbbmész...) [135,45] Folytatod a gyaloglást a sivatag forró homokjában.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Belapulsz két kisebb bucka közötti árnyékba. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy Thargodan csontváz. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Nano Pallanthoff vigyorog kajánul. Felfedeztél egy nekrofunt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Működik a gonosz varázslat, lassan sorvadsz (-2 életerő). Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre vezetnek.
(láthatatlan észlelése:)
Találkozol egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre kreolszínű. Raia nagyhatalmú főpapja. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany végzetmedált, egy árnygyűrűt, egy árnyszőttest, egy boszorkánykendőt, egy csodálatos nyakláncot, egy Dendeitren gyűrűjét, egy drakolder gyűrűt, egy éjsötét rémcsizmát, egy Élet gyűrűjét, egy fejvadász medált, egy gyógyító szimbólumot, egy Hatalom Karkötőjét, egy időhasító kesztyűt, egy jáde ékszert, egy játékmesteri palástot, egy kabutót, egy Khór maszkját, egy koponya gyűrűt, egy kreiton palástot, egy lajstrom medált, egy lordok övét, egy mind. topázát, egy moa lábszárvédőt, egy moa nyakláncot, egy nap szimbólumot, egy Putakalu karkötőjét, egy q. pusztító medált, egy rizspapír-vértet, egy roxati üvegszemet, egy ryuku ökölgyolcsot, egy ryuku vadászinget, egy szerencsekockát, egy taumaturgikus övet, egy topáz erényövet, egy trix amulettet, egy trix harci totemet, egy tűztagadót, egy varkaudar ékkövet, egy varkaudar szimbólumot, egy Vlagyimir-díjat, egy yiang vállvédőt, egy Zarknod fülbevalóját és egy Zekhartax gyűrűjet visel. Ruházatát egy Szinkronizátor trófea, egy Kreátor trófea és egy Annihilátor trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kolostort védelmező Jáde- sárkány. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Egy élőholt sullár a hátasa. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: ocsmány fehér a nyomorult jónak.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve Zichinho. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
Szóba kerül a mágiaemlélet. Kiderül, hogy mindketten jártasak vagytok a taumaturgia tudományában. Alkalmi mestered tudása messze a tiéd fölött áll, ezért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltegyél néhány kérdést, ami régóta foglalkoztat. Mentorod felbátorodik, és mágiatörténeti kiselőadást tart neked. A vallásra, és azon belül a teológiára terelődik a szó. Tisztelettel fejet hajtasz a vallástudományban nálad jóval jártasabb kalandozó előtt, de azért nem habozol kihasználni a kínálkozó alkalmat, hogy feltégy néhány kérdést, ami már régóta foglalkoztat. Tudásod észrevehetően gyarapodott. Aztán elköszöntök egymástól.

(Továbbmész...) [136,46] Füves síkságra érkeztél. Vad szamóca illatát hozza a szél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Látsz egy halálbokort. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy álomvirágot.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). [15 pontot használtál fel, van még 263.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 263.]

m 1 4 mozogsz északkeletre, délre
[137,45] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Hirtelen elhallgatnak a qwargok állandó ciripelése. Vajon mi történhetett? Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy óriás liánt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy K'Nrtung egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csontváz lord. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. A sorvasztó varázslat kifejti hatását (-1 életerő).

(Továbbmész...) [137,46] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Közeledtedre madárcsapat rebben fel.

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Azonnal rájössz, hogy egy zombi mester ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(5198) " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. Látsz egy barátság szent tüzét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Találsz egy oltárt. Sheran híveié. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Bea Melindre, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Vándorcirkusz:) Törpék, óriások, zsonglőrök, erőművészek és bohócok. Először nem is tudod hova keveredtél, majd mint a villám ér a felismerés: ez a vándorcirkusz. Már úgyis bizsergett a tenyered némi megpróbáltatás után, úgyhogy határozottan a sátrak közé lépsz. Aztán arra leszel figyelmes, hogy egy törpe rohan utánad, majd aranyat kér belépő gyanánt. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Tested lassan sorvadozik (-2 életerő). Nocsak, itt van valami érdekes! Nagyon régi (kb. 3 hetes) elf nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 253.]

jlk 1315 jelszó kimondása 1315
Hangosan, érthetően kimondod a jelszót a kúp belsejében. Pezsgő mágia mutat be számodra egy labirintustérképet, miközben megnyílik a mélybe vezető ajtó. 162 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

25
39 34 33 24 23 22
20
38 35 26 19
32
18 21
28
37 36 31 27 30
29
17 14 13 40 41
15 44 45
16
1 5
3 2 48
12 49
6 4 11
8 47 46
7 10
9 43 42
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat
15: 1. térkép 18. pont
18: 1. térkép 15. pont
30: 1. térkép 31. pont
31: 1. térkép 30. pont
39: 1. térkép 40. pont
40: 1. térkép 39. pont
49: kijárat

Ez a 60. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 248.]

szk 396 163 111 keresed a 396. szörnyet a 163. szörnyet a 111. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 248.]

ef 33 527 energia fejlesztése 33
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-33 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [231 pontot használtál fel, van még 17.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban víz, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 17.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 12.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 6. BP: kf 692 0 0 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 12.]
Vizet kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 22, 9.
Az egyszerű halandó számára elérhetetlen tudati állapotban kapcsolatba lépsz a benned rejlő Élet Forrásával. (+1 max. ép.) A nap kalandjaitól megfáradtan, táborozásra alkalmas helyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a sorvasztás hatása.
Ebben a körben 12 pontod maradt, ebből a következő körre 12 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 375 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RAGÁLY (191. PSZI KÉPESSÉG)
Döbbenetes felfedezést tettél! Mostantól képes vagy mentális úton poszogó möszéket létrehozni, méghozzá tőled egy bizonyos távolságra is! Mindehhez a P 191 <mennyiség> <kalandozó> parancsot kell megadnod. A parancs 5 TVP-be kerül, és annyiszor 5 pszi pontba, ahány möszét létre akarsz hozni. A célpont kalandozó nem lehetsz te, és max. annyi mezőre lehet tőled, amennyi a pszi szakértelmed kétszerese. A képesség kizárólag pszi használóra van bármiféle hatással.

HOMOKFÉREG (121. SZÖRNY)
A sivatagok mélyén közlekednek az öt-hat méter hosszú homokférgek, a shai-hulud távoli unokaöccsei. Váratlanul, a homok alól támadnak, megérezve a rezgéseket maguk fölött. Bár nem képesek egy felnőtt embert egyetlen harapással elnyelni, de három-négy jól irányzott harapás után már igen. Legyőzéséhez az ütőfegyverek ill. ökölvívás a legkevésbé hatékony módszer.

TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG)
Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.]

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 22 (25) Szint: 30 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 31 (34) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 23 (26) Védekezés: 36 (42) Menekülés: 30 % Életkor: 37/79 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 524/773 Jellem: gonosz (262) Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (32) Varázspont: 965/495 Pénz: 7826 arany Kép. pont: 25
Tudatpont: 77/13 Pszi pont: 248/29 EFejl: 30
Eddig összesen 4120 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 10 844 TP-t kaptál. Jelenleg 3 074 589 TP-d van. A következő szinthez még 425 411 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5965 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/2 szúrófegyverek: 24/23 (+3%) vágófegyverek: 32/8 (+4%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 31/11 (+1%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 .); bumeráng (#249) max. 1 db (14 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
137,46 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
Kedvenc táborhely: 127,4
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56, 61, 65, 58, 60

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/4 Max életkor 181 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 163/12 (+132%) 2. nyomkövetés: 90/65 (+40%) 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 29/87 (+6%) 6. csapdaészlelés: 3/2
7. gyógyítás: 30/36 8. titkosírás: 3/22 (+25%) 9. felderítés: 5/76
10. szörnyidomítás: 14/9 11. teológia: 64/15 (+40%) 12. taumaturgia: 84/78 (+45%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 20/50 15. zene: 15/49
16. szörnyismeret: 48/52 (+37%) 17. pszi: 40/5 (+5%) 18. zárnyitás: 14/38
19. vadászat: 23/64 20. vitalitás: 5/31 21. bányászat: 26/21
22. főzés: 16/47 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), kőkést (#6) (max. 9 darabot, csak egyszer)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098), bávatag golombár (#165)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
a möszék kiirtása (#189, 8 PP, 5 TVP) igazlátás (#190, 3 PP) ragály (#191, 5 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 24 vp; taumaturgia: 30 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9927,10) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223) izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250)
teljes őrület (#118) >> nők (#999) teljes őrület (#118) >> férfiak (#998)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778) direkt kontaktus I (#121) >> borzalmas varkaudar (#166)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
piromenyét (#99) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): 72. labirintus (83,86). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 58, 60, 61, 65, 66, 72, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 47.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1619 (limit: 1685), a megölt főholtak száma: 25, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 119339.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
a hit ereje (516) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 214 TU szükséges.)
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) OK
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) OK
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695) 1 vadászkés (#1264)
Ütőfegyverek
2 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 10 szögletes kő (#17)
3 Trákin csákánya (#367)
Lövedékek
13 ezüsttollú nyíl (#363) 5 nyílvessző (#108) 14 tüske (#22)
10 ubuk tüske (#131) 14 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
5 bumeráng (#249) 7 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351)
5 ubuk dobónyíl (#138) 1 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 Krough fejdísze (#1570) 2 * ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 5 * ryuku köpeny (#693) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
2 * boszorkánykendő (#1697)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 * ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
2 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) 9 gólem talizmán (#811)
2 hősiesítő medál (#1558) 2 + nap szimbólum (#141) 2 * nekrofun medál (#253)
2 rothasztó talizmán (#815) 3 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 arany papi karkötő (#309) 1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 mentát karkötő (#1551)
1 obszidián karkötő (#229) 2 * ryuku karvédő (#687) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 1)
34 * angyalok gyűrűje (#529)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 93 csepp tinta (#101), fér még: 27]
6 éjurna (#2368) [bennük 5 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 55]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
5 fűszertartó (#210) [bennük 3 csepp sáfránypor (#211), fér még: 22]
4 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 37]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
26 sullár hólyag (#168) [bennük 59 csepp spiritusz (#170), fér még: 461]
11 szent kehely (#257) [üres, kapacitás: 110]
23 uzbány csőr (#169) [üres, kapacitás: 276]
20 + vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 400]
6 zöld üveg (#82) [bennük 70 csepp ragasztó (#83), fér még: 50]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 12 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 2 bőrkantár (#1125) 3 destabilizátor (#1275)
12 ¤ deus ex machina (#1) 5 éjkő (#2369) 1 esszenciafókusz (#2373)
3 Fairlight szütyője (#2108) 4 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
3 fülemüle síp (#1576) 14 gernim balzsam (#1894) 18 gyógykenőcs (#313)
4 halálkristály (#2372) 12 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
3 Korrum pálcája (#1545) 3 kötél (#92) 2 kristályfolyadék (#449)
2 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
10 megsemmisítő (#1540) 1 nyomkereső talizmán (#671) 1 olló (#335)
32 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku tájoló (#1224)
12 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 smaragd kulcs (#241) 2 szeksztáns (#32)
1 térhajlító kavics (#1539) 20 titanitdukát (#1480) 1 tudati fétis (#1151)
1 varázskő (#305) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
7 acélpengőke (#231) 20 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298)
1 berzerker tüske (#713) 5 bunthar bőr (#733) 3 csillezsályalevél (#1253)
3 csuklyavirág (#133) 2 darázsfarok (#654) 5 dözmöng szív (#122)
8 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712) 4 fekete gyöngy (#99)
1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 5 galachmit (#310)
7 grifftojás (#179) 5 halálvirág (#2371) 20 halcsont (#390)
94 hattyútoll (#1222) $11 kaktusztüske ($114) 1 kőszem (#304)
10 lajhár csont (#236) 2 liumbe hajtás (#655) 32 mákrózsa virág (#56)
1 moa smaragd (#377) 3 mocsári penke (#148) 9 mutáns csont (#331)
20 nektoraf faggyú (#667) 5 púderkő (#119) 1 purifikátor háj (#269)
58 quwarg tojás (#360) 4 rakolits por (#669) 3 remák szív (#264)
2 rinóbőr (#651) 1 rókafarok (#124) 5 sallank karom (#128)
34 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676)
4 teknősesszencia (#702) 15 trikornis szarv (#198) 37 varányszem (#30)
1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 144.73 kg Megterheltség: 92%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 43 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 200 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
37 amniosz (#203) 2 bunthar bőr (#733) 4 esszenciakristály (#350)
2 halálhozó talizmán (#813) 3520 isteni könnycsepp (#260) 697 kaja (#2)
4 keg gomba (#1615) 8 manakristály (#500) 12 pszi kő (#248)
133 purifikátor háj (#269) 1 ryuku mellvért (#689) 30 sáfránypor (#211)
23 sötét ital (#284) 5 tapasztalatkő (#975) 8 tudás gyöngye (#522)
4 vortexvessző (#2331)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN NYUGATON
1 csatabárd (#555) 4 fokhagyma (#403) 10 Huddens elixírje (#830)
912 isteni könnycsepp (#260) 2 ryuku mellvért (#689) 39 szürke bőrkesztyű (#271)
1 topáz erényöv (#731) 145 varányszem (#30)

TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN
121 bogyógránát (#430) 26 bunthar bőr (#733) 3 csatabárd (#555)
$985 csontkulcs ($74) 2104 csuklyavirág (#133) 950 dözmöng szív (#122)
$870 ezüstdarab ($326) 6 fejsze (#1240) 18 féregbél (#1071)
2226 gyógykenőcs (#313) $991 gyöngymangó ($135) 7 halálfej szimbólum (#1417)
241 Huddens elixírje (#830) 906 isteni könnycsepp (#260) 192 jégpasztilla (#1566)
32 jégszilánk (#1128) 1373 kábító nyilacska (#1590) 2490 kaja (#2)
8 káoszkulcs (#884) 3044 madártoll (#112) 668 mákrózsa virág (#56)
69 megsemmisítő (#1540) 6 moa harci nadrág (#1862) 1202 nyílvessző (#108)
18 ogwawa kulcs (#1376) 4 olló (#335) $1348 pirkit ($153)
591 purifikátor háj (#269) 10359 quwarg tojás (#360) 517 rókafarok (#124)
736 sallank karom (#128) 3 Sheran cserepe (#1271) 75 sötét ital (#284)
$598 szent jogar ($150) 18 szuperkötél (#209) 64 tolmokov-koktél (#351)
1117 vas dobónyíl (#189) $1691 vasérc ($152) 6 vastag ryuku kulcs (#1344)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415) 22 bordacsont (#16)
1 borostyán függő (#162) 1 bunkósbot (#9) 1 csontpálca (#329)
1 csontszablya (#64) 2 dorony tüdő (#212) 1 ezüst gyűrű (#180)
2 fenőkő (#1618) 2 fülemüle agyar (#267) 2 gromak bőr (#268)
1 gyöngymangó (#135) 1 halálkristály (#2372) 1 lidércesszencia (#1074)
1 megsemmisítő (#1540) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
21 tigroszlán fog (#63) 335 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
399 arany (#50) 7 acélpengőke (#231) 2 bunthar bőr (#733)
5 elkarog szőr (#665) 1 halálvirág (#2371) 2 kaja (#2)
18 mákrózsa virág (#56) 2 mocsári penke (#148) 5 nyílvessző (#108)
2 rakolits por (#669) 3 sáfránypor (#211) 5 sallank karom (#128)
1 varázskő (#305)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132 133 134 135 136 137 138
42
43
44
45
46
47
(131,43) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios rúnaköve, művészi porolit (#720), dehidrátor (#151)
(132,43) bunthar (#396), nekrofun (#173), dehidrátor (#151)
(132,44) vörös rakolits (#356), nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(133,43) vörös rakolits (#356)
(133,44) művészi porolit (#720), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), buntharok (#396), érző szívű dromedár (#753)
(134,45) homokféreg (#121), művészi porolit (#720)
(135,44) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), művészi porolit (#720)
(135,45) művészi porolit (#720), nekrofun (#173), tündöklő szobor (#1587), Zichinho (1586. kalandozó)
(136,46) 43. jellempróba, oltár, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(137,45) óriás lián (#208, belőle készíthető: #209), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720)
(137,46) mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), 47. jellempróba, Sheran oltár, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek