221. forduló, 223. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 17. 12h:16'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 222. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [48,61] koordinátán.
Kova, amikor összefutottatok, adott neked 20 kaját.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sokat keresgéltél, hátha találsz egy drótszőrű pincsi fészket vagy búvóhelyet. Megérte kutatni - találsz egy kifejlett példányt.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre támadsz. Vaskarddal kilukasztod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a drótszőrű pincsi fémes szőrű testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A drótszőrű pincsi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [7 pontot használtál fel, van még 366.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Energia árad testedbe. Létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 361.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Energia árad testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 356.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 351.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Fókuszálod mentális energiáidat. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 346.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 343.]

* 7. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 8 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

hu 123 84 159 hulladék: 123 84 159
Hulladék, ezért nem gyűjtesz göcsörtös bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz díszes rézpajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

a 1113 5001 2 átadod az 1113. tárgyat az 5001. kalandozónak (2 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 varkaudar csontot Ezüst Larian részére. [5 pontot használtál fel, van még 338.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

v 55 elmormolod az 55. varázslatot
0 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 338.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[49,60] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délre egy Raia oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy süvítő rája. {egyik sebzési módja: 1x 2d8.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal párszor kilyukasztod a süvítő rája testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a süvítő rája lebernyegét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A süvítő rája belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A süvítő rája farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a süvítő rája száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 360 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a kaffogó hebrencs sörényes fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a kaffogó hebrencs fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs feléd harap, de sikertelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [50,59] A talaj lápossá, ingoványossá válik: mocsárvidéken jársz. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy félelem-járó került az utadba. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Elszántan ellenfeledre rontasz. Vaskarddal végigmetszed a félelem-járó ragyás pofáját. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a félelem-járó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A félelem-járó feléd harap, de sikertelenül. A félelem-járó csápol, de mindhiába. A félelem-járó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [51,59] Tovább lépkedsz a zsombékok, nádcsomók között a mocsárban. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre délre megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.
(Feltételes támadás:) Egy szintszívó! Ezt kerested. {védettsége: 16 szúró, 6 vágó, 16 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre támadsz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a szintszívó fejét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a szintszívó bal karját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 280 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 302.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munka nem volt hiábavaló! Megnézed, mire bukkantál: 1 mocsári penke. Elrakod. [30 pontot használtál fel, van még 272.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[52,59] Tovább gyalogolsz a lápvidéken.
(Feltételes támadás:) Egy téfea magoflux! Ezt kerested. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a téfea magoflux bal lábát. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a téfea magoflux bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nyelvét a téfea magoflux feléd löki, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 téfea-agyat. 245 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy lápi hajlékot. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [53,59] Még mindig a süppedős, szúnyogokkal teli mocsárban vagy. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Csak egy tesh alligátor. Megvető mosollyal várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tesh alligátor hüllőtestét. (3 támadással 98 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a tesh alligátor hüllőtestét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tesh alligátor állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 alligátorbőrt. 535 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

(Továbbmész...) [54,59] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy lápi hajlék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Úgy érzed, mintha TÉGED nézne valaki párolgó trutyiból. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar. {max. életpontja: 31-34.} Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vaskarddal egy hatalmas csapással felmetszed a varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar gyenge döfése nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 51, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[36 pontot használtál fel, van még 236.]

kut 30 kutatsz 30 pontért
Hmm! Hiszen itt van a feladvány rögtön az orrod előtt, a kúp oldalán:
Erdőbe jár dühöngeni, nyugalmát csak otthon leli.
Részletes és aprólékos kutatásba kezdesz. Kutatásodat végül siker koronázza. Egy tárgyat találtál: 1 mocsári penke. Elrakod. [30 pontot használtál fel, van még 206.]

a 148 3906 4 átadod a 148. tárgyat a 3906. kalandozónak (4 darabot)
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 2 mocsári penkét Vörös Gondró részére. [5 pontot használtál fel, van még 201.]

tim 70 titkosírás megfejtése 70 pontért
Elővéve minden tudásodat, nekilátsz, hogy megkeresd a megoldást. SIKERÜLT! Megoldottad a feladványt. Rögvest ki is mondod a jelszót. Hrshhhsrrr! Félrecsusszan a kúp ajtaja, igazolva, hogy a jelszót tökéletesen fejtetted meg. Megilletődve lépsz be a tökéletesen tisztának tűnő belső terembe. Fentről fényforrás világítja meg a kívülről jóval kisebbnek tűnő phua-kúpot. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {védettsége: 16 szúró, 12 vágó, 12 ütő ellen.}

Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a massza bal első lábát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a massza egyik csápját. (3 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a massza dermedt torát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A massza leken néhány pofont. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fabontót. 1 020 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}

Hozzálátsz a kúp módszeres átkutatásához, hogy megszerezhesd a TREZSÖRT. Egy csodálatos arany masszariasztó! (ld. enc.) Hát, nem volt nagy szám ez a phua-kúp. Kitotyogsz. [70 pontot használtál fel, van még 131.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[55,60] Változik a terep: ritka erdőben vagy.

Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

(Továbbmész...) [56,60] Tovább barangolsz a fák között. Utad során felfedezel egy kék orchideacserjét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hmm, csak egy lajhárlord. Ettől nincs semmi félnivalód. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy puha ütés varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! Marokra fogva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a lajhárlord nyakát. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a lajhárlord bamba arcát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A lajhárlord mancsával oldalba lök. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A lajhárlord összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 lajhár csontot. 580 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [57,60] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Észreveszel egy phua-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Odaóvakodsz a misztikus Moa építményhez. Megtalálod az oldalán a találós kérdést, és kibetűzöd:
Az egyetlen vendég, ki bármikor jön, fogadni kell.
Mit ő elvesz, soha vissza nem nyered.
Egyszer mindenkihez ellátogat, de kétszer nem kopogtat senkinél.
Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy Leah oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

Némi melóval hozzáférsz egy nagyobb tőrvirág édes gyökeréhez. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek délnyugatra. [41 pontot használtál fel, van még 88.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+7 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 58.]

szk 99 22 174 keresed a 99. szörnyet a 22. szörnyet a 174. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy piromenyétet. [0 pontot használtál fel, van még 58.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 43.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a gátvakond. 4 kaját habzsol be a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Energiáid már fogytán vannak, tested pihenésért kiált. A környéket felderítve, táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 43 pontod maradt, ebből a következő körre 43 pontot vihetsz át. Kapsz még 363 pontot. A következő körben tehát 406 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ARANY MASSZARIASZTÓ (437. TÁRGY)
A phua-kúpokban rejtőző géngenerátorok térhajlítását igencsak megzavarja ez a rejtélyes karperec, a arany masszariasztó. Ha felöltöd a karodra a KF 437 paranccsal, a phua-kúpok szörnygenerátora jóval kisebb hatásfokkal fog működni, és nagy valószínűséggel gyengébb massza fog belőle előjönni, mint egyébként. A arany masszariasztónál valamivel kevésbé hatékony a réz masszariasztó. A réz és arany masszariasztó hatása nem adódik össze.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 222. fordulód.

Erő: 24 (29) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 19 (21) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (30) Védekezés: 30 (34) Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 322/322 Jellem: gonosz (352) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (35) Varázspont: 349/7 Pénz: 1128 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 31/11 Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 1559 szörnyet (10 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 716 TP-t kaptál. Jelenleg 464 277 TP-d van. A következő szinthez még 135 723 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, szutykos remák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/16 (+1%) vágófegyverek: 23/42 (+3%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 21/29 (+3%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
57,60 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/94 (-300%) 2. nyomkövetés: 58/26 (+5%) 3. lopás: 5/51 (-300%)
4. mászás: 11/94 5. csapdakészítés: 20/42 (+6%) 6. csapdaészlelés: 19/34 (-1500%)
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 11/98 (+33%) 9. felderítés: 12/92 (-228%)
10. szörnyidomítás: 5/84 11. teológia: 23/55 (+5%) 12. taumaturgia: 18/43 (+3%)
13. versengés: 5/76 14. zene: 14/91 (+44%) 15. szörnyismeret: 29/28 (+33%)
16. pszi: 2/72 (+4%) 17. zárnyitás: 3/46 (-300%) 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 21/6 20. főzés: 8/17 (+11%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), erszényes elkarog (#354) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 664 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 106.58 kg Megterheltség: 119%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Nem vehetsz fel újabb tárgyat, mert betelt a hátizsákod.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 4 kaja (#2) 2 spiritusz (#170)
1 varkaudar csont (#1113) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 alligátorbőr (#661) 1 arany masszariasztó (#437) 5 drótszőr (#37)
1 fabontó (#106) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 lajhár csont (#236)
1 szvó-ektoplazma (#151) 1 téfea-agy (#172)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58
58
59
60
61
62
(48,61) drótszőrű pincsi (#22)
(49,60) Tharr oltár, süvítő rája (#113), kaffogó hebrencs (#88)
(50,59) félelem-járó (#56)
(51,59) szintszívó (#96)
(52,59) téfea magoflux (#98)
(53,59) tesh alligátor (#353)
(54,59) phua-kúp (#372), varkaudar (#64), massza (#217)
(56,60) kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), lajhárlord (#757)
(57,60) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), phua-kúp (#372)

Üzenet küldése a karakternek