220. forduló, 222. forduló, Etorlán összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. okt. 20. 9h:14'
EZ A 223. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
224. játékheted kezdete: okt. 26.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5033
SZÁMLA : XXXX

ETORLÁN KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,70] koordinátán. Egy labirintusban vagy, a 2. szinten/térképen, a 22. pontnál.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 20 rókafarkat (204 arany kikiáltási áron), 1 galachmitot (1024 arany kikiáltási áron), 10 kőszemet (604 arany kikiáltási áron), 1 dözmöng szivet (204 arany kikiáltási áron), 3 dözmöng szivet (544 arany kikiáltási áron), 4 dözmöng szivet (724 arany kikiáltási áron), 6 aranyló ugarhéjat (1004 arany kikiáltási áron), 2 manifeszt.nyúlványt (404 arany kikiáltási áron), 2 manifeszt.nyúlványt (403 arany kikiáltási áron), 3 mutáns csontot (184 arany kikiáltási áron), 2 purifikátor hájat (164 arany kikiáltási áron), 1 Métely páncélját (624 arany kikiáltási áron), 6 rájabőrt (364 arany kikiáltási áron), 10 vas dobónyilat (424 arany kikiáltási áron), 2 moa üveggömböt (124 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (124 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (123 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (244 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (134 arany kikiáltási áron), 1 ork csodaszert (164 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 6 isteni könnycseppet (30 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 203 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 22 kaját (44 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (134 arany kikiáltási áron), 20 sallank karmot (244 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 5 varányszemet (20 arany). Átveszed a sikeresen eladott 20 rókafarok (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 204 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 20 rókafarok (eladási ár: 203 arany, ebből a kezelési költség: 16 arany), 11 extra takarmány (eladási ár: 300 arany, ebből a kezelési költség: 24 arany), 15 mérg. ubuk dobónyíl (eladási ár: 224 arany, ebből a kezelési költség: 17 arany), 7 vas dobónyíl (eladási ár: 350 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany), 2 ork csodaszer (eladási ár: 354 arany, ebből a kezelési költség: 28 arany), 10 aurach fog (eladási ár: 1150 arany, ebből a kezelési költség: 92 arany), 4 aurach fog (eladási ár: 450 arany, ebből a kezelési költség: 36 arany), 2 csigakagyló (eladási ár: 920 arany, ebből a kezelési költség: 73 arany), 31 mocsári penke (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 24 polip szívóka (eladási ár: 510 arany, ebből a kezelési költség: 40 arany), 2 evaporőr háj (eladási ár: 44 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany), 1 kazmár gyökér (eladási ár: 44 arany, ebből a kezelési költség: 3 arany) ellenértékét.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 22 kaját (44 arany kikiáltási áron), 12 elkarog szőrt (84 arany kikiáltási áron), 12 elkarog szőrt (83 arany kikiáltási áron), 2 evaporőr hájat (44 arany kikiáltási áron), 10 sallank karmot (134 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany. Kifizetted a megvett 1 ryuku kesztyűt (2499 arany), 2 alligátorbőrt (1499 arany). Átveszed a sikeresen eladott 1 ryuku buzogány (eladási ár: 650 arany, ebből a kezelési költség: 52 arany), 1 szürke bőrkesztyű (eladási ár: 100 arany, ebből a kezelési költség: 8 arany), 1 regeneráló gyűrű (eladási ár: 999 arany, ebből a kezelési költség: 79 arany), 40 madártoll (eladási ár: 64 arany, ebből a kezelési költség: 5 arany), 20 amniosz (eladási ár: 54 arany, ebből a kezelési költség: 4 arany), 5 purifikátor háj (eladási ár: 450 arany, ebből a kezelési költség: 36 arany), 4 lajhár csont (eladási ár: 80 arany, ebből a kezelési költség: 6 arany), 10 kőszem (eladási ár: 604 arany, ebből a kezelési költség: 48 arany), 3 dözmöng szív (eladási ár: 544 arany, ebből a kezelési költség: 43 arany), 4 dözmöng szív (eladási ár: 724 arany, ebből a kezelési költség: 57 arany), 2 purifikátor háj (eladási ár: 174 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany), 2 moa üveggömb (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 10 sallank karom (eladási ár: 124 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 10 sallank karom (eladási ár: 123 arany, ebből a kezelési költség: 9 arany), 20 sallank karom (eladási ár: 244 arany, ebből a kezelési költség: 19 arany), 10 sallank karom (eladási ár: 134 arany, ebből a kezelési költség: 10 arany), 1 ork csodaszer (eladási ár: 164 arany, ebből a kezelési költség: 13 arany) ellenértékét.
Magad előtt látod a képet, amint éppen egy szűk tárna legvégén vésed a falat. Felismered, ezek Kara-Duor legendás tárnái, minden törpe álma! Gyorsan munkához látsz, hátha találsz valamit. És igen! Ezt a szerencsét, te vagy az első törpe, aki kiásott egy darab andrakitot! Ezt a többieknek is látniuk kell! Gyorsan felfelé, mielőbb szólni nekik! Már látod magad felett a világosságot, az már a barlang nyílása kell, hogy legyen! De nem, csak a nap első sugarai sütnek be a lyuk száján, ahol aludtál.
A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. A teremtés zsákja létrehozott 1 móri gyümölcsöt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+101 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+2 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+4 kaja.) A lottó 681. hetének nyerőszámai: 3, 14, 11. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz. [A két forduló között 1 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 523.]

* 2. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Egy végső mozdulattal előhívod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 523.]

* 3. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 518.]

* 4. KP: elmormolod a 127. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Befejezted az erőpajzs III varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-30 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 513.]

* 5. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 508.]

ef 11 energia fejlesztése 11
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-11 TU.] A befejezéshez még 744 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 398.]

bb 2 1205 1068 beraksz a bankba a 2. tárgyat (1205 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 117 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 malomkövet. Beraksz a bank széfjébe 1 bundás kabátot. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

ftv 47 650 felt. tám/véd. varázslat a 47. varázslatot a 650. szörnyet
Ok, ezt a védekező varázslatot fogod használni, ha a megadott lénnyel szembekerülsz. [0 pontot használtál fel, van még 398.]

v 139 elmormolod a 139. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted az alku varázslatot! Alkudozni fogsz. [-20 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 393.]

v 15 312 6 elmormolod a 15. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 6 új borkonyó bibe. [-42 varázspont.] [30 pontot használtál fel, van még 363.]

p 70 használod a 70. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Mentális energia gyűlik benned. Kiengeded magadból az agyletapogatás pszi képességet. Felkészülsz az agyakban való turkálásra. [-16 pszi pont.] [2 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 5 6 7 hulladék: 5 6 7
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bunkót. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőkést. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kőhegyű lándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 10 11 15 hulladék: 10 11 15
Hulladék, ezért nem gyűjtesz dárdát. Hulladékgyűjtés törölve: csontkés. Hulladékgyűjtés törölve: vadász tatu bőr. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 18 19 44 hulladék: 18 19 44
Hulladék, ezért nem gyűjtesz parittyát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz kerek követ. Hulladék, ezért nem gyűjtesz királygyík bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 45 47 51 hulladék: 45 47 51
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis bőrpajzsot. Hulladékgyűjtés törölve: surranó kígyó bőr. Hulladékgyűjtés törölve: bőrpáncél. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 57 70 94 hulladék: 57 70 94
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bőrsisakot. Hulladékgyűjtés törölve: rézdarab. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronzhegyű nyilat. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

hu 102 105 110 hulladék: 102 105 110
Hulladék, ezért nem gyűjtesz vízionár szemet. Hulladék, ezért nem gyűjtesz evaporőr hájat. Hulladékgyűjtés törölve: vapár ág. [0 pontot használtál fel, van még 361.]

lm 23 24 24 mozogsz 23 24 24
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtó állja utadat. Megpróbálod a kilincset: Szerencsére nyitva van. A következő szobába lépve elhűlten megdermedsz. Középen egy dimenziókapu áll. Az azbesztium ötvözetből készült kör alapú szerkezetről millióegy kicsiny jégcsap lóg alá, és láthatólag régóta nem használták. Ha működött egyáltalán... hoppá, most jut csak eszedbe, mintha a Nagy Hóvihar idején a jéglények egy dimenziókapun keresztül érkeztek volna... csak nem ez lenne az? Kizárt... [2. SZINT 23. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy fagymágust veszel észre magad előtt. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy fehér glóbusz varázslattal készülsz a csatára. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 29 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. A támadása szerencsére hatástalan volt. (fehér glóbusz védelmez.) Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Alaposan megsorozod a fagymágus testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal néhányszor megcsapod a fagymágus bal oldalát. (3 támadással 34 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Harci kalapáccsal néhányszor súrolod a fagymágus jégből vont auráját. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. Semmi hatás! (mivel fehér glóbusz van rajtad.) Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy jégcsóva varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Pásztorbottal néhányszor megcsapod a fagymágus bal karját. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. Semmi hatás! Harci kalapáccsal néhányszor épp csak megérinted a fagymágus nyakát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. Szerencsére nem hatott rád. (fehér glóbusz védett meg.) Távolról jégcsóva varázslatot lő rád a másik. Semmi hatás! (fehér glóbusz védett meg.) Túl erős az ellenfeled. Ennél jobb véget szánsz magadnak, ezért futni kezdesz, mint egy őrült. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
Körültekintően, óvatosan lopódzkodsz tovább. Egy kristályosan átlátszó, de tömör jégpáncél ajtóban végződik az út. Megpróbálod a kilincset: Könnyen nyílik. Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fagymágus! Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már fehér glóbusz vibrál körülötted. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 34 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy elemi fagyförgeteg varázslat. Szerencsére nem hatott rád. (fehér glóbusz védelmez.) Tolmokov-koktélt markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a fagymágus testét. (4 támadással 40 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Pásztorbottal párszor keményen megütöd a fagymágus jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A támadás sajnos hatástalan volt. Harci kalapáccsal súrolod a fagymágus jobb karját. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. Semmi eredménye! (fehér glóbusz védett meg.) Egy jégcsóva varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (fehér glóbusz védett meg.) Pásztorbottal épp hogy eltalálod a fagymágus jégből vont auráját. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Harci kalapáccsal megpöccinted a fagymágus testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Semmi hatás! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. A támadása szerencsére hatástalan volt. (fehér glóbusz védett meg.) Nem akarsz kinyúlni. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
Belépsz a délre nyíló terembe. A mennyezetről több helyen földig érő jégcsapok érnek, azok között kell akrobatikus mozdulatokkal szlalomoznod, hogy átkutathasd a helyet. Néhányszor felszisszensz, ahogy az üres helyiség kutatása közben karod a kristályos jégképződményekhez ér, és megérzed a belőlük áradó elviselhetetlen hideget. [2. SZINT 24. PONT] (-12 életpont sebződés a hideg miatt.) Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Egy fagymágus! Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy fehér glóbusz védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A másik mormol valamit: egy láthatatlan védekező varázslat! Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámcsapás. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy elemi fagyförgeteg. Semmi eredménye! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Tolmokov-koktélt küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 tolmokov-koktél. Több lövedéked átfúrja a fagymágus jégből vont auráját. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Megmarkolva a pásztorbotot ellenfeledre rohansz. Pásztorbottal párszor keményen megütöd a fagymágus jégből vont auráját. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. A támadás sajnos hatástalan volt. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fagymágus testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott fehér glóbusz védelmed.) Ellenfeled jégcsóva varázslatot lő rád. Szerencsére nem hatott rád. (fehér glóbusz védelmez.) Pásztorbottal néhányszor megcsapod a fagymágus fejét. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Harci kalapáccsal gyengén megütöd a fagymágus testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy jégcsóva varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi eredménye! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (köszönhetően fehér glóbusz védelmednek.) Nem akarsz kinyúlni. A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ismét a térkép szerinti 22. pontnál vagy.
[15 pontot használtál fel, van még 346.]

lm 3 1 mozogsz 3 1
Megfeszülsz egy pillanatra, amikor felfedezed, hogy egy kalandozó jön veled szembe. Felszerelése kísértetiesen hasonlít a tiedre. Aztán rájössz, hogy a folyosó itt derékszögű kanyart vesz, és csak szemközti jégfalról visszabámuló tükörképed viccelt meg alaposan. [2. SZINT 21. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.)
A folyosó végét elérve jeges lépcsőre bukkansz. Büszkén kihúzod magad, miután egyetlen ingatag mozdulat nélkül sikerül a felsőbb szintre jutni. [2. SZINT 3. PONT] (-6 életpont sebződés a hideg miatt.)
Most veszed csak észre, hogy a folyosó fala tükörként is funkcionál. Megcsodálod délceg alakodat, és ellenállhatatlanul bájos pofikádat, majd felvillanyozódva indulsz tovább. [1. SZINT 12. PONT] (-5 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-2 erő kör végéig.)
A gyorsabb haladás érdekében a folyosó egy szakaszát csúszva teszed meg. A rövid ideig tartó száguldás pozitív élményeket kelt benned, főképp a gyerekkorodból felvillanó halvány és beazonosíthatatlan emlékképek miatt. [1. SZINT 11. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
A járat három irányba ágazik. A folytatás is ugyanolyan jegesnek néz ki, mint ahonnan érkeztél. [1. SZINT 4. PONT] (-10 életpont sebződés a hideg miatt.) Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-1 erő kör végéig.)
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdaészlelés). Mielőtt bármit tehetnél ellene, nagy adag hó és jégtörmelék hullik a nyakadba. A testmelegedtől megolvadt hideg víz beszivárog ruhád nyílásaiba, és alaposan lehűti bőrödet. Hamar átfázol. (-1 erő kör végéig.)
Bár messzire nem látni, a falakat és a padlót borító jégrétegen időnként megcsillan az általad a labirintusba hozott fény. Bár ijesztőek az ilyen felvillanások, mindig megnyugszol kicsit, amikor rájössz, te vagy az okozójuk és nem egy mélyedésben éhesen ácsingózó szörny. [1. SZINT 3. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.) Egy ideje lábad minden lépéssel bokádig érő latyakos hórétegbe merül. Aztán hirtelen elveszted az egyensúlyod, és piciny barlangtóba zuhansz. A nyakadig érő jégkásás víz hamar lehűti szervezeted. Hatalmas tüsszentés árulkodik arról, hogy megfáztál. (-2 erő kör végéig.)
Minden jeges és csúszós előtted. Különös megfontoltsággal teszed egyik lábad a másik után. [1. SZINT 2. PONT] (-7 életpont sebződés a hideg miatt.)
Félrehajtod a magszimbél-függönyt, és kilépsz a szabadba. Mennyei, ahogyan újra a vidám napsugarak cirógatják arcodat. Hamar felmelegedsz. (-10 életpont sebződés a hideg miatt.)
[40 pontot használtál fel, van még 306.]

m 8 1 1 mozogsz északra, északkeletre, északkeletre
[122,69] Továbbra is a hegygerincen mászkálsz, a legmagasabb hegyek közt. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély szakadékot.
(Feltételes mászás:) Zenéddel kötelet bűvölsz. Lábaddal bújsz be először a meredek falban nyíló barlangba. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Hatodik érzéked közli, hogy nincs minden rendben: a barlang mélyén egy láthatatlan tömeg mozdul! Egy púpos burástya!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a púpos burástya testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal többször eltalálod a púpos burástya bal karját. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A púpos burástya melléd csap a farkával! Véres nyál csordul ki a púpos burástya száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
235 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már épp kincsek után kutatnál, amikor újabb vendéglátó vereget vállon. Egy mutáns pók!

Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával párszor kilyukasztod a mutáns pók testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A mutáns pók csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 92, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hohó, Euréka! Találtál valamit! Közelebbről megnézed - szereztél 1 bakkura csizmát. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Észreveszel valamit a földön. Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [123,68] Meredek és hatalmas hegyekkel teli vidéken vagy továbbra is. Quwarg szagot érzel! A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a bibircsók-óriás szőrös kezét. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Elszántan a másikra rontasz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a bibircsók-óriás jobb oldalát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a bibircsók-óriás testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás egy felső támadása részben eléri célját, kisebb zúzódás keletkezik a jobb válladon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A bibircsók-óriás összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 5 aranyat. 615 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Találsz egy sziklafészket.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! A fészek egy kiugró sziklaperemre épült. Hegymászóhoz illő feladat volt ide felkapaszkodni! Azonnal fegyveredet markolod, felkészülve az esetleges támadásra. Sajnos, a fészek nem üres - futnod vagy harcolnod kell. Egy fekete griff!

Mérg. vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a fekete griff jobb lábát. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre ugrasz. Varkaudar szablyával alaposan megvágod a fekete griff fejét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a fekete griff testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A fekete griff csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A fekete griff most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 8 kaját. 420 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 76, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami puhára lépsz. Még egy alvó szörny, ami rögvest felriad! Egy aranygriff!

Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az aranygriff bal lábát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed az aranygriff bal lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megpöccinted az aranygriff fejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Az aranygriff többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranygriff nem tudott megsebezni. Véres nyál csordul ki az aranygriff száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 625 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hopp, valami van a fészekben! Találtál 21 madártollat. Ahogyan érkeztél, úgy távozol. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos testét. (4 támadással 44 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Pásztorbottal borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a quwarg harcos torát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 25 életpontot sebeztél. Harci kalapáccsal meghorzsolod a quwarg harcos testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Hujhé, hurrá! csuklantasz boldogan, és kiszívod a quwarg testnedveit, amely egyben 1 TU-nyi fejlesztést jelent. 1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 177, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Kisvártatva jelentkezik a várva várt hatás. ( +107 életerő.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Aránylag régi (kb. 2 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még friss alakváltó nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [124,67] Még mindig magashegység, hófödte sipkákkal. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy nyuhaj karbin. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, mérg. vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nyuhaj karbin kocsonyás csápját. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) A nyuhaj karbin még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 karbin plazmát. 342 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Látsz egy quwargot. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy troll ritualista nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy rovarfelhő varázslat. 7 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) Mérg. vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a troll ritualista ragyás bőrét. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a troll ritualista testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a troll ritualista testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A troll ritualista karma a fejed mellett suhan el! A troll ritualista állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Egy rovarfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. (Darazsak vesznek körül, és csípnek!) A troll teste sziklává keményedik, és egy irtózatos dörejjel felrobban. Éles sziklarepeszek záporoznak rád (-18 életpont)! A troll ritualista összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 765 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. [71 pontot használtál fel, van még 235.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[125,67] Magad mögött hagyod a hófödte csúcsokat. A terep már csak alacsonyhegység.

Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Hoppsz, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.)

(Továbbmész...) [126,68] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Ráérősen sétálsz, amikor egy aprócska alakot pillantasz meg, aki - kezében egy darab sült hússal - egy hatalmas troll elől menekül lélekszakadva. Ha segíteni akarsz az árnymanó kölykön, 5 TVP-re és 2 kajára van szükséged (41. jellempróba).

Alaposan körülnézel a földön. Nem valami friss (kb. 1 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [127,69] Amikor a bozótot nádas váltja fel, rájössz, hogy ingoványos, mocsaras területen vagy. Észreveszel egy lápi hajlékot. Quwarg szagot érzel! Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Egy xirnox közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a xirnox testét. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Meglengetve a varkaudar szablyát a másikra rohansz. Varkaudar szablyával egy irtózatos ütéssel felvágod a xirnox vékony nyelvét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal megcsapod a xirnox testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A xirnox sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Nyelvét a xirnox feléd löki, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 2 csepp spirituszt, szereztél 1 xirnox szivet. 480 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 81, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy quwarg felderítő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg felderítő potrohát. (4 támadással 52 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával hatalmas csapásokat adva felmetszed a quwarg felderítő torát. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal csak érinted a quwarg felderítő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg felderítő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gyöngymangót. 585 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[27 pontot használtál fel, van még 208.]

m 5 3 mozogsz délnyugatra, délkeletre
[126,70] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Messze, a nádas mélyén valami mélyen, fenyegetően felmordul.

Látsz egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel. Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,71] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Észreveszel egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, copfos hajú, szürke szemű törpe férfi táborát. Hosszú szakálla és harcsabajsza van. Bőre bronzként csillog. Chara-din nagyhatalmú főpapja. Egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ryuku nadrágot, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy tyrannoszaurusz rex trófea és egy varkaudar hadúr trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: hatalmas hegyek ormai mögött lenyugvó Nap. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, mert gonosz. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Nagy ívben elkerülöd a táborhelyét, mielőtt még felfigyelne rád.
Összeakadsz Mennydörgő Traktorral. Tharr felszentelt papja. Egy arany papi karkötőt, egy csontamulettet, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy hatalom fülbevalóját, egy jing-jang fejpántot, egy két kard szimbólumot, egy láncinget, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy párducbőr övtáskát, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tankány karmot és egy vark. pecsétgyűrűt visel. Felszerelését egy varkaudar hadúr trófea, egy fagymágus trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Bal kezében egy méregtagadót tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Tárgyainak egy részét egy karmos tankány viszi. Érzékeled auráját: színtelen semleges, mint Neked. Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.
[18 pontot használtál fel, van még 190.]

v 96 99 19 elmormolod a 96. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(122,69) mély szakadék (#154), púpos burástya (#92), mutáns pók (#117)
(122,70) a 124. labirintus bejárata, fagymágus (#650)
(123,68) bibircsók-óriások (#120), sziklafészek (#167), fekete griff (#107), aranygriff (#304), quwarg harcos (#201)
(124,67) nyuhaj karbinok (#110), egy ismeretlen isten rúnaköve, troll ritualista (#365)
(125,67) Chara-din monolitja (#534)
(126,68) Dornodon oltár, 41. jellempróba
(126,70) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201)
(127,69) lápi hajlék (#670), xirnoxszal (#122), quwarg felderítő (#299)
(127,71) nekrofun (#173), egy törpe férfi, Mennydörgő Traktor (5086. kalandozó)

[99,19] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Épületeket látsz: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 2 bakkura csizmát 22 aranyért, 1 bordacsontot 2 aranyért, 1 csontszablyát 2 aranyért, 1 ezüsthegyű nyilat 4 aranyért, 2 lapockacsontot 8 aranyért, 1 nagy bronzkulcsot 14 aranyért, 1 rejtőköpenyt 14 aranyért, 11 ugh mérget 22 aranyért, 1 aranytollat 40 aranyért.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 249 100 megveszed a 249. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 657 100 megveszed a 657. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 209 20 megveszed a 209. tárgyat 20
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 1 szuperkötelet. 3 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 1230 100 megveszed az 1230. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 331 100 megveszed a 331. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 269 100 megveszed a 269. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 201 100 megveszed a 201. tárgyat 100
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 2 gyíkfüvet. 2 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 712 10 megveszed a 712. tárgyat 10
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 10 etra hályogot. 370 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 135 100 megveszed a 135. tárgyat 100
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 3 gyöngymangót. 9 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 23 500 megveszed a 23. tárgyat 500
Mindössze 350 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. (Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 350 mérgezett tüskét. 350 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 112 200 megveszed a 112. tárgyat 200
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 189 100 megveszed a 189. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 669 100 megveszed a 669. tárgyat 100
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

ve 131 200 megveszed a 131. tárgyat 200
(Ügyesen alkudoztál.) Vásároltál 200 ubuk tüskét. 200 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 180.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,71] Változik a terep: mocsárvidéken jársz.

Észreveszel egy nekrofunt.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
- Ilyen szörnyekkel még sehol másutt nem találkozhattatok - hallatszik egy érces férfihang a távolból, te pedig sietősen arra veszed az irányt. A céllövöldét irányító óriás felvidul érdeklődésed láttán, és pillanatok alatt rábeszél a sátorba lépésre. Egy smaragdgólem lesz az ellenfeled.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Üdvözlésképpen egy villámcsapás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Teli erőből mérg. vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 mérg. vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a smaragdgólem smaragd testét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Vad csatakiáltással, felemelve a varkaudar szablyát ellenfeledre támadsz. Varkaudar szablyával megvagdalod a smaragdgólem testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Harci kalapáccsal meghorzsolod a smaragdgólem bal lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 53 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Iszonyatos erővel kezdi el a szörny a testedet összepréselni. 131 életpontot vesztettél. A smaragdgólem összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 mérg. vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 gólem talizmán. 1638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 184, gyógyulás: 0, összesen: -184 ÉP}

Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. Már érzed is a hatást. ( +95 életerő.) Magadra kensz egy adag gyógykenőcsöt. A hatás szinte azonnal jelentkezik. ( +112 életerő.)
Épp elhaladnál egy sátor előtt, amikor egy hangra leszel figyelmes, ami téged szólít. Egy árnymanó ül nem messze tőled egy asztal mögött, kezében egy pakli kártya mutatja, hogy békés küzdelemben szeretné próbára tenni tudásod. Kedved támad a szerencsejátékhoz, úgyhogy magabiztosan közelebb lépsz. Ellenfeled 100 aranyat tesz maga elé, majd te is így teszel. Ez lesz a játékalap. 1. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 2 Kaszabolósáska, 1 Ellenvarázslat, 1 Mákrózsa főzet, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Megnézed az új lapokkal együtt mi van a kezedben: 3 Kaszabolósáska, 1 Sötét motyogó, 1 Orbitális mackósajt. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Garokk, 1 Kaszabolósáska, 1 Illúziópalota, 1 Influenza, 1 Kisebb quwarg istenség. Nyertél. 2. kör: Kíváncsian megvizsgálod, mi került a kezedbe: 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Tisztítótűz, 1 Ellenvarázslat, 1 Déja vu, 1 Vérfürdető magszim. Ez sajnos semmit nem ér. Az árnymanó emel a téten. Tartod. Látszólag elégedetten tovább emel. Elgondolkozol, érdemes-e kockáztatni. Inkább nem. Feladod. 483 tapasztalati pontot kaptál. Az árnymanó nevetve söpri be a 67 aranyad, ami most már az övé.
Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.
[29 pontot használtál fel, van még 151.]

v 96 73 60 elmormolod a 96. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Megidézted a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(127,71) nekrofun (#173), egy törpe férfi, Mennydörgő Traktor (5086. kalandozó), smaragdgólem (#417)

[73,60] Épületek tűnnek fel. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy főutcát. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy fellegvárat. (no:1. építését xadornix kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Észreveszel egy fellegvárat. (no:2. építését Ősi Hajnal Lovagjai kezdte, eddig 12000 TVP épült bele.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy fellegvárat. (no:3. építését magenta Jade kezdte, eddig 11550 TVP épült bele.) Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Van itt egy Trikornis Futárszolgálat (711. épület.).
Találkozol Bitang Barnabás sal. Elenios bíborosa. Egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy Rughar gyűrűjét, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy ongóliant trófea, egy óriásféreg trófea és egy norpadolótika trófea ékesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: csőrében mákrózsát tartó galamb. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Hátasállata egy goldugar! Tárgyainak egy részét egy ryuku ostromteknős viszi. Familiárisa egy őszapó. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: jelleme jó, valószínűleg nem akar rosszat. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy talriai behemót (ld. enc.)} Odaveted: " Remélem Te is kivetted részed a Quwarg irtásban!" Ahogy aurátok összeér, melegség önti el lelkedet (+6 varázspont). Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Összefutsz egy szőke, hosszú hajú, kék szemű mutáns nővel. Bőre bronzként csillog. Tharr tanítványa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy bozontfonatot, egy griff nyakéket, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy rinóbőr övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy Tharr Keresztjét, egy topáz erényövet, egy umbatari karkötőt és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy sötét gnóm trófea, egy törpemammut trófea és egy sullár trófea teszi egyedivé. Furcsa jelvénye van: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme is semleges. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Atrax. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. {Agyletapogatás: megtudod, hogy milyen egy méregfog (ld. enc.)} Odaveted: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Atrax kihívott egy barátságos szkander-partira! Rögtönzött asztalon, egy fatuskón feszültök egymásnak. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... A másik barátságos viselkedése belőled is felszabadítja a pozitív energiákat (+6 varázspont). Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Találkozol Álomvirággal. A kalandozót mágikus örvények veszik körbe. Egy féregíz nyakpántot, egy kígyóbőr övet, egy Métely páncélját, egy rejtőköpenyt, egy szürke bőrkesztyűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy velociraptor trófea ékesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy mágikus viharban meditáló varázsló. Bal kezében egy rövid kardot tart. Holmiját egy törpemammut cipeli. Így szólsz: " Nem láttad Xswytyyzlidjxatot, a quwarg isten szolgámat?" Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+6 varázspont). Köszöntitek egymást, aztán tovább.
[-50 varázspont.] [10 pontot használtál fel, van még 141.]

fa 700 2222 1 feladod a 700. tárgyat a 2222. kalandozónak (1 darabot)
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 1 tubarkövet. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 138.]

faa 23 131 687 feladod a 23. tárgyat a 131. tárgyat a 687. tárgyat
Ennyi csomaghoz még egy futár kell, de nem probléma, már úton is van. A csomagot Gormille részére szánod. Átadsz 350 mérgezett tüskét. Ennek elküldése 384 arany lesz. Átadsz 200 ubuk tüskét. Ennek elküldése 233 arany lesz. Átadsz 1 ryuku karvédőt. Ennek elküldése 25 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [9 pontot használtál fel, van még 129.]

fa 112 5290 250 feladod a 112. tárgyat az 5290. kalandozónak (250 darabot)
Nincs nálad annyi a tárgyból, amennyit paraméterként megadtál!
Megbízást adsz a futárszolgálatnak egy csomag kézbesítésére. Előnyargal egy ezüstszín trikornis, hátán egy vikócmajom lovagol. A csomagot Thunder részére szánod. Átadsz 70 madártollat. Ennek elküldése 94 arany lesz. A maki kikapja a kezedből a csomagot, és mire kettőt pislantasz, már messze jár vele. [3 pontot használtál fel, van még 126.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[127,71] Változik a terep: mocsárvidéken jársz. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. nyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Weasel.

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.)
[9 pontot használtál fel, van még 117.]

kb 1204 2 11 kiveszel a bankból az 1204. tárgyat (2 darabot)
Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. Kiveszel a bank széfjéből 117 kaját. Sajnálom, de a széfben nincs a megadott tárgyból. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

szk 352 781 360 keresed a 352. szörnyet a 781. szörnyet a 360. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy láplidércet. [0 pontot használtál fel, van még 117.]

* 1. BP: használod az 1271. tárgyat
Előveszed Sheran cserepét, és egy borkonyó bibét ledugdosol a benne lévő földbe. Ezután megöntözöd vízzel, majd isteni könnycseppel. Egyelőre semmi nem történik, de tudod, a föld mélyén már megkezdődött a csírázás folyamata. Hamarosan jókora, szüretelhető növény nő ebben a cserépben. [5 pontot használtál fel, van még 112.]

* 2. BP: használod az 1602. tárgyat
Mivel még nem ismersz elég sok varázslatot, kevesebb tárggyal próbálkozol, mint eredetileg tervezted. Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 20 vizet. Meg is történik a transzformáció, jussod 10 drótszőr. [3 pontot használtál fel, van még 109.]

* 3. BP: használod a 396. tárgyat
Békésebb álom reményében belélegzel egy adag álomport. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [0 pontot használtál fel, van még 109.]

* 4. BP: használod a 336. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 104.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Hohó! Sheran cserepében termést hozott a növény. Leszüretelsz 3 borkonyó bibét. Lassan visszatér az erő bénult tagjaidba. A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 41 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 1, 29, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját töm magába a quwarg királynő. 2 kaját habzsol be a quwarg harcos. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként táborozásra alkalmas helyet keresel. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az alku hatása. Elmúlt az agyletapogatás hatása.
Ebben a körben 104 pontod maradt, ebből a következő körre 104 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 466 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


RYUKU KESZTYŰ (690. TÁRGY)
A díszes, kékre lakkozott ryuku kesztyűk meglepően kényelmesek ahhoz képest, hogy mennyire nehezek és kemények. Persze, észlelhető rajtuk a mágiának halvány nyoma... Védettségedet kettővel növeli, ezenkívül támadásodhoz is ad egyet. Harcművészek +3 sebzést tudnak vele okozni. 12-nél alacsonyabb szintű kalandozó nem viselheti.

TALRIAI BEHEMÓT (312. SZÖRNY)
A Sötét Föld feneketlen mocsarainak mélyén olyan gigantikus lények tenyésznek, amelyek mellett egy ongóliant csak apró törpe csupán. A talriai behemótok, ősi idők óta növekedő óriáslények csak nagyon ritkán bukkannak fel a mocsár mélyéről, de akkor befalnak mindent: Thargodant, elementálokat, óriásokat, de még a hegyeket is. Szerencsére, a behemót már annyira óriási, hogy nemigen képes helyváltoztatásra: ha nem akarod a gyomrában végezni, egyszerűen kerüld el.

MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted.

KARAKTERLAP

Etorlán, egy vörös, hosszú hajú, zöld szemű, hosszú szakállas törpe nő vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Fairlight püspöke vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 22 (30) Szint: 21 Merészség: 9/4 Magasság: 104 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 22 Agresszió: 3 Testsúly: 62 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 48 Menekülés: 30 % Életkor: 61/61 év
Egészség: 28 (32) Életpont: 307/285 Jellem: semleges (+1) Tul. pont: 4
Szerencse: 25 (31) Varázspont: 486/71 Pénz: 7947 arany Kép. pont: 7
Tudatpont: 15/2 Pszi pont: 138/146 EFejl: 12
Eddig összesen 1929 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 7598 TP-t kaptál. Jelenleg 673309 TP-d van. A következő szinthez még 126691 TP szükséges. Trófeáid: óriásféreg, ongóliant, varkaudar varázsló. A 215. fordulódban 6200 arany került a bankszámládra. 6386 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 4 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3/55 ökölvívás: 1/0 szúrófegyverek: 15/64
vágófegyverek: 23/57 (+6%) ütőfegyverek: 26/56 (+2%) lőfegyverek: 10/0
dobófegyverek: 27/53 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: varkaudar szablya (#516) (160%) << vashegyű lándzsa (#182) (200%) << pásztorbot (#513) (200%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -7.); mérg. vas dobónyíl (#190) (8 -21.); tolmokov-koktél (#351) (22 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
Eltaposott quwargok: össz.: 398 időszaki: 115

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 10/59 2. nyomkövetés: 48/34 (+19%) 3. lopás: 1/63
4. mászás: 13/11 (+6%) 5. csapdakészítés: 16/7 (+6%) 6. csapdaészlelés: 7/15 (+24%)
7. gyógyítás: 30/67 8. titkosírás: 10/31 9. felderítés: 23/44
10. szörnyidomítás: 14/40 11. teológia: 32/62 (+12%) 12. taumaturgia: 32/72 (+24%)
13. szerencsejáték: 5/86 (+11%) 14. versengés: 16/74 (+16%) 15. zene: 8/55
16. szörnyismeret: 25/74 17. pszi: 19/10 (+6%) 18. zárnyitás: 1/52
19. vadászat: 6/77 20. bányászat: 31/52 21. úszás: 4/84
22. főzés: 14/11 23. csapatmunka: 4/10

FELTÉTELES PARANCSOK (még 9 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 25% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 50 darabot ), tubarkövet (#700) (max. 3 darabot, csak egyszer)
mászol max. 95 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 12)
szintszívó lények (#9097), északi aurach (#350), halálmadár (#351), trikornis (#104), hattyúkirály (#776), ongóliant (#159) (csak egyszer), liumbe (#349)
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
áeratikus hasnyák (#243), 9302. szövetség (#9302), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) örvénykerítés (#42, 10 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
oldás (#372, 15 VP) analízis (#375, 6 VP, 2 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP)
a lélek védelme (#57, 32 VP) tűzeső (#61, 16 VP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP)
szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP) agyburok (#90, 11 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP) tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) szemmelverés (#137, 18 VP, 5 TVP)
alku (#139, 20 VP, 5 TVP) mágikus ütés (#147, 18 VP) kreáció (#148, 12 VP, 2 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs III (#127)
hadiszerencse II (#24)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
villámcsapás (#50), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 10)
hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 2, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
fehér glóbusz (#47) >> fagymágus (#650)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) (csicska) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +4 védettség;) státusz: OK
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: OK
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szaporítsd vagyonodat szerencsejátékkal is. Érj el 6-os szerencsejáték szakértelmet!
2.) Egy lazító feladat: Imádkozz a csatorna keleti partján!
3.) Szerezz egy mágusköpenyt, bizonyítva a mágia iránti elkötelezettségedet, és áldozd is fel, bemutatva, hogy vallásod mindennél fontosabb!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: harmadik hely az 1. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1585 arany (#50) 1 álompor (#396) 3 amniosz (#203)
1 bakkura csizma (#96) 1 bordacsont (#16) 1 bundás kabát (#1068)
1 csontszablya (#64) 1 ezüsthegyű nyíl (#323) 3 gyógykenőcs (#313)
2 lapockacsont (#33) 49 madártoll (#112) 1 malomkő (#1205)
3 mérg. vas dobónyíl (#190) 1 nagy bronzkulcs (#185) 1 rejtőköpeny (#277)
1 ryuku karvédő (#687) 5 spiritusz (#170) 12 tolmokov-koktél (#351)
1 tubarkő (#700) 1 tükör (#43) 8 ugh méreg (#166)
34 víz (#27) 5 isteni könnycsepp (#260)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
8 borkonyó bibe (#312) 6 drótszőr (#37) 10 etra hályog (#712)
1 gólem talizmán (#811) 3 gyíkfű (#201) 4 gyöngymangó (#135)
5 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 móri gyümölcs (#116)
1 szuperkötél (#209) 1 vashegyű nyíl (#176) 1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(127,71) nekrofun (#173), egy törpe férfi, Mennydörgő Traktor (5086. kalandozó), smaragdgólem (#417)

Üzenet küldése a karakternek