220. forduló, 222. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. jún. 18. 9h:12'
EZ A 362. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
363. játékheted kezdete: jún. 25.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


19 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [212,46] koordinátán.
Anna Bella, amikor összefutottatok, adott neked 5 tükröt, 3 teriád nyílvesszőt (ld. enc.), egy manakristályt és 2 gyógykenőcsöt. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaját. A teremtés zsákja létrehozott 1 polip szívókát.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+37 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+210 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+40 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+8 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+1 kaja.) A lottó 975. hetének nyerőszámai: 1, 23, 25. 1 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 362.]
Szupersebesen mormolsz. Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Gyorsvarázsolsz! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot a 279. varázslatot
Beizzik a turbómágia. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 358.]
Sajnos nincs a birtokodban valamilyen komponens, ami feltétlenül szükséges lenne a varázslat elmondásához (1 jégszilánk). [0 pontot használtál fel, van még 358.]

h 1 50 használod az 1. tárgyat
Háromszor megforgatod a deus ex machinát, majd azt mondod: "Alanor". Egy vibráló, zöld kapu nyílik meg előtted! Átlépsz rajta. [Az Olimpián történt események leírását egy külön fordulóban kapod meg, amelyet az Olimpia szimulálása után postázunk.] ...Hosszú idő elteltével érkezel vissza. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Ünnepélyes hang szólal meg.
- Tehát nem csalódtam benned, hűséges hívem vagy! (+1 max. életerő, +8 max. varázspont.) Megtanítalak egy újabb varázslatra, melynek neve esszenciavédelem. (ld. enc.) A teljesített feladat helyett kapsz egy újabbat, és természetesen továbbra is kihívás számodra a másik kettő: 1.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testű kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at! 2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. 3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! [30 pontot használtál fel, van még 328.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[211,47] Hegyre fel, hegyről le. Mászol, mászol, de a hegység nem akar véget érni. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy hóhérbimbót. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő.


(Továbbmész...) [210,48] A vidék továbbra is alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy hordóagyú mameluk nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 91 életpontot sebeztél. [+1% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a hordóagyú mameluk bal első lábát. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 152 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hordóagyú mameluk szőrös testét. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a hordóagyú mameluk bal oldalát. (4 támadással 153 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a hordóagyú mameluk jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával a kezedre csap. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Véres nyál csordul ki a hordóagyú mameluk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 30 aranyat. 2388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 51, gyógyulás: 12, összesen: -39 ÉP}

Találsz egy oltárt. Leah hívei emelték. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [209,48] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy gránátkaktuszt. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba). Érzékeled, hogy valamilyen fémszerű anyag van alattad. Némi ásással hozzájuthatnál.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy Krogan, a pusztító. (ld. enc.) Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[61 pontot használtál fel, van még 267.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[208,48] A dombvidéket magad mögött hagyod. Sűrű bokrokkal teli terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy kronotapír. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. [+2% tau] A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 98 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy káosz szava varázslatot. Semmi eredménye! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-15 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 14 aranyad. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A kronotapír belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). A kronotapír nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Egy mikronnyit öregedtél (-7 TVP). A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-8 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 13 aranyad is. Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A lény idődet lopja (-7 TVP). Nyelvével a kronotapír eltalálta a bal lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ez kronoérintés volt (-6 TVP). A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-13 életerő.) A dolgot még 5 aranyad bánja. Túl erős az ellenfeled. Úgy döntesz, hogy ellenfeled lusta lesz futni. Te villámgyorsan megindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 92, gyógyulás: 14, összesen: -78 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [207,48] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Tharr híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy norpadolótika került az utadba. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 97 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a norpadolótika bal oldalát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a norpadolótika testét. (4 támadással 138 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a norpadolótika testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 39, gyógyulás: 9, összesen: -30 ÉP}

Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy kputtyintó csalán volt. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.


(Továbbmész...) [206,48] Még mindig bozótos. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. A földön meglátsz egy quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 204.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[205,48] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy hordóagyú mameluk lehet. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 85 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 148 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a hordóagyú mameluk testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Mielőtt észbe kapnál, a hordóagyú mameluk megsorozza az oldaladat és a hasadat mancsával. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a hordóagyú mameluk szőrös testét. (4 támadással 149 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a hordóagyú mameluk testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A hordóagyú mameluk farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 26 aranyat. 2388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 526, sebződés: 49, gyógyulás: 11, összesen: -38 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [204,48] Minden átmenet nélkül a hegyvidéki terep bozótosba vált át. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. (Önanalízis: +5% mászás.) Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Idebent félhomály van. Egy pillanatig vársz, hogy szemed hozzászokjon. Hirtelen a túloldalon megmozdul egy nagy, sötét tömeg. Egy bundás csirmáz!

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Több lövedéked átfúrja a bundás csirmáz bal oldalát. (3 támadással 29 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +10 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 105 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vizsgálódás meghozza eredményét - kincs! Találtál 3 gyöngymangót. Elhagyod a furcsa képződményt. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Egy norpadolótika nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 94 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Ezüsthegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (3 támadással 106 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a norpadolótika szőrös gömbtestét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (8 támadástól 26 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) A norpadolótika a bal karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2195 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 278, sebződés: 57, gyógyulás: 13, összesen: -44 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 2 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [203,48] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Észreveszel egy quwarg bolyt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy nekrofunt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy quwarg parafenomén közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 82 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy vakító fény varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Szerencsére nem hatott rád. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Semmi hatás! Egy vakító fény varázslatot dob rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg parafenomén jobb első lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A parafenomén mentális trükköt alkalmaz: megpróbál deformálni egy birtokodban levő tárgyat. Egy másodpercnyi erőlködés után a parafenomén dühödten megrázza a fejét: kudarcot vallott, hehe! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor meglegyinted a quwarg parafenomén testét. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg parafenomén potrohát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A lény huhog! 32 életpontot vesztettél. A quwarg parafenomén nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1966 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 203, sebződés: 38, gyógyulás: 2, összesen: -36 ÉP}

[63 pontot használtál fel, van még 141.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[202,49] A bokrok között a talaj süppedőssé, nedvessé válik: ez már mocsaras terep. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyíkfű csomót. Érett termése van. Begyűjtesz 1 gyíkfüvet. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő.

Megpillantasz valamit: 1 mocsári penke. Elrakod. [12 pontot használtál fel, van még 129.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinhyll néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy áeratikus hasnyák leöléséből áll a próba.

Szemöldöködet összehúzva koncentrálsz, ahogy pszi-acéltorony pszi védekezést raksz fel. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 84 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy agykorbács pszi támadást. A támadása szerencsére hatástalan volt. (pszi-acéltorony védelmez.) Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod az áeratikus hasnyák egyik lábát. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Brakdoronbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Nagyon izgalmas és váratlan próba elé állítanak. Készíts el egy vas dobónyilat! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Keményen dolgozol, de végül elkészíted a feladatul kapott vas dobónyilat 600 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Gránitvállú Pergor néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat: élelemszerzés közepes nehézségű terepen. A szoba közepén egy dimenziókapu vibrál, a kapun túl egy sziklás sivatagot látsz. Átlépsz a kapun, és azonnal megcsap a déli forróság. Sivatagban vadászni! A gyíkok mind elszaladnak előled, őzeket, disznókat meg nem látsz, csak a távolban bukkan fel egy homokféreg vastag irhája, de ott inkább bajt találsz, mint élelmet. Üres tarsollyal térsz vissza a kapuhoz. (Önanalízis: +7% vadászat.)
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [30 pontot használtál fel, van még 99.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladatod egyszerű: egy csatában megsebesült katonát kell gyógykezelned, varázslat és pszi nélkül! Nekilátsz, szakszerűen választasz az előre kikészített gyógyfüvek közül, a katona egykettőre jobban lesz, már mosolyog is. (Önanalízis: +2% gyógyítás.) 500 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Graltrin néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. Meg kell ölnöd egy szörnyet. Rosszat sejtve a szoba közepe felé fordulsz, ahol már ott áll egy noth szellem! Nem vagy felkészülve e szörny legyalázására. Kapitulálsz! Fájdalom, felsültél! Talán ez a nehézségi szint túl erős neked. A következő pillanatban a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 79.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. A feladat bemelegítő jellegű: derítsd fel a szobát, találj meg minél több elrejtett tárgyat! Tíz percet kapsz. Kihasználod a teljes időt, és a különböző tereptárgyak alatt, mellett, sőt bennük összesen nyolc rejtett tárgyat fedezel fel. A kalandmester elégedettnek látszik. (Önanalízis: +4% felderítés.) 500 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Balrognyűvő Grindan nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A feladatod egy noth szellem legyőzése. Már nyitják is a ketrecet! Azonnal megadod magad. Kudarc, a fenébe! Fejedet rázod. Talán majd legközelebb jobban megy - vigasztal a kalandmester, és egy villanás után már a torony előtt találod magad. [20 pontot használtál fel, van még 59.]

ef 69 512 energia fejlesztése 69
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-8 TU.] [56 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 396 370 leírod a 3355. kalandozónak a 396. szörnyet a 370. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bunthar. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vascarai csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 397 383 leírod a 3355. kalandozónak a 397. szörnyet a 383. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy hegyi óriás. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) moa üveggömböt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 638 402 leírod a 3355. kalandozónak a 638. szörnyet a 402. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy yeti poronty. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) morgud hagymatövet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 644 403 leírod a 3355. kalandozónak a 644. szörnyet a 403. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy fagyelementál. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fokhagymát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 649 448 leírod a 3355. kalandozónak a 649. szörnyet a 448. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy jégzabáló. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) lótuszfőzetet. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 685 452 leírod a 3355. kalandozónak a 685. szörnyet a 452. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy varkaudar kölyök. Szegény túl buta hozzá, hogy megértse a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 747 453 leírod a 3355. kalandozónak a 747. szörnyet a 453. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy magger. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mágusköpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 756 458 leírod a 3355. kalandozónak a 756. szörnyet a 458. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy alattomos manó. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) Rhatt páncélját. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 758 473 leírod a 3355. kalandozónak a 758. szörnyet a 473. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy bandita. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fiatalság italát. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

in 3355 760 505 leírod a 3355. kalandozónak a 760. szörnyet az 505. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy drakolich. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) totemoszlopot. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Sajnos az Olimpia kezdetéig ezt a parancsot nem használhatod. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Vizet kortyolsz a vizestömlőből. Méreg fejti ki gyilkos hatását a szervezetedben (-47 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 16, 30, 11.
Figyelem: 3 forduló múlva az EFelésed nullázódik! Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját habzsol be a smaragd őrsárkány. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 362 pontot. A következő körben tehát 362 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TERIÁD NYÍLVESSZŐ (1287. TÁRGY)
A teriád íjászok különös nyílvesszőket használnak. A fémből készült, fekete vesszők halálos sebességgel suhannak a levegőben, már ha sikerül a megfelelő eszközből kilőni őket. Talán azok a rendkívül hosszú íjak, amiket a teriád íjászoknál láttál, megfelelnek a célra, de azok megszerzése sajnos nem is olyan egyszerű. Esetleg egy próba a hosszú íjaddal? Sajnos a vessző íve azonnal megtörik, amint elhagyja az íjat. Úgy néz ki, mégiscsak szerezned kell egy íjat a teriádoktól. Ha ez megvan, használhatod végre a teriád nyílvesszőt. Sebzése mágikus, 3d11+8.

ESSZENCIAVÉDELEM (165. VARÁZSLAT)
Iszonytató érzés, amikor bizonyos szörnyek a maximális életerődet szívják el, márpedig ez egyre gyakrabban fenyegeti azokat a bátor kalandozókat, akik átkeltek a csatornán: ez ellen biztosít védelmet az esszenciavédelem, egy hatékony védővarázs, amely kékes fénnyel burkolja be bőrödet a gonosz érintés pillanatában. Az esszenciavédelem csakis szörnyek ütéssel járó speciális képessége ellen véd, és hatása a következő táborozásod végéig tart. Anyagi komponense egy isteni könnycsepp, elmondása 15 VP-be és 5 TVP-be kerül.

KROGAN, A PUSZTÍTÓ (7001. SZÖRNY)
Még gyerekkorodban hallottál regéket egy ongóliantról, aki intelligensebb volt társainál, talán még jóindulat is szorult belé. Persze ennek a fele csak legenda, egész pontosan az a fele, ami a jóindulatot illeti. Valóban él a csatornától keletre egy ongóliant, akitől még saját fajtársai is félnek. Állítólag Dornodon akarta felhasználni saját céljaira, ezért látta el ilyen iszonyatos hatalommal, de Krogannak valahogy sikerült kiszabadulnia az isteni befolyás alól. A "pusztító" jelzőt akkor kapta, amikor egyszer megpróbálta porig rombolni Zangroz városát. Bár a helyszínre érkező udvari mágusok segítségével sikerült visszaszorítani az erdők mélyére, de egy kisebb városrészt így is a földdel tett egyenlővé. Most, hogy megpillantottad ezt a gigászt, belátod, hogy a legendák egyáltalán nem túloztak. Hatalmas felsőtestét méteres acéltüskékkel borított bőrvért fedi, kezében pedig három méteres buzogányt lóbál.

QUWARG PARAFENOMÉN (248. SZÖRNY)
A quwarg parafenoménok már-már az elmebetegség határáig intelligens rovarok, Xswytyyzlidjxat, az őrült quwarg istenség hírvivői. A quwarg rohamosztagok élén tombolnak, fosztogatnak, kínozzák őrült praktikáikkal a védtelen kalandozókat. Már nincs messze az idő, hogy Xswytyyzlidjxat végleg meghódítsa Ghallát. A quwarg parafenomén ellen nincs követendő taktika, ha végleg úgy döntöttél, hogy szembeszállsz vele, akkor készülj fel mindenre. Mivel a quwarg parafenomén kevés időt tölt gyúrással és harccal, és inkább elmebeteg kísérleteinek él, könnyen le tudod ölni - ha képes vagy a közelébe kerülni.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpapja vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 27 (36) Védekezés: 64 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 342/295 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 26 (39) Varázspont: 824/586 Pénz: 4036 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 25/16 Pszi pont: 150/172 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1268 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 14274 TP-t kaptál. Jelenleg 1075096 TP-d van. A következő szinthez még 124904 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Chara-din fattya, orbitális mackósajt. A 219. fordulódban 5478 arany került a bankszámládra. 5532 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 14/62 szúrófegyverek: 25/28 (+9%)
vágófegyverek: 14/28 (+6%) ütőfegyverek: 14/2 lőfegyverek: 20/47 (+3%)
dobófegyverek: *22/100

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << mandibulakasza (#127) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
202,49 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 18/63 (+22%) 2. nyomkövetés: 28/61 3. mászás: 7/70 (+5%)
4. csapdakészítés: 19/58 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/47 6. gyógyítás: 56/66 (+2%)
7. titkosírás: 3/22 8. felderítés: 21/7 (+4%) 9. szörnyidomítás: 7/87
10. teológia: 30/18 (+7%) 11. taumaturgia: 53/72 (+14%) 12. szerencsejáték: 2/56
13. versengés: 9/19 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/87
16. szörnyismeret: 10/41 17. pszi: *22/100 18. vadászat: 10/40 (+7%)
19. bányászat: 9/46 (+87%) 20. úszás: 8/12 21. főzés: 2/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) ongóliant tombolás (#146, 40 VP)
mágikus ütés (#147, 18 VP) esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK
smaragd őrsárkány (#344) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Híveim a legfittebb, legtökéletesebb testű kalandozók. Imádkozz, amint egészséged eléri a 30-at!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 359 TU szükséges.)
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 9 TU. szükséges még: 61 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 arany (#50) 2 kerek kő (#19) 2 madártoll (#112)
3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 gyíkfű (#201) 3 gyöngymangó (#135) 1 mocsári penke (#148)
1 polip szívóka (#391) 4 rézdarab (#70) 4 spiritusz (#170)
1 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(202,49) gyíkfű csomó (#200, belőle készíthető: #201), kihívás tornya (#502), áeratikus hasnyák (#243)
(203,48) quwarg boly (#359), 42. jellempróba, nekrofun (#173), quwarg parafenomén (#248)
(204,48) grok-képződmény (#149), Chara-din monolitja (#534), 46. jellempróba, bundás csirmáz (#93), norpadolótikák (#226)
(205,48) hordóagyú mameluk (#254)
(206,48) Fairlight rúnaköve
(207,48) phua-kúp (#372), Tharr oltár, norpadolótikák (#226), kputtyintó csalán (#247)
(208,48) kronotapír (#286), Dornodon oltár
(209,48) gránátkaktusz (#428, belőle készíthető: #429), Tharr oltár, 38. jellempróba, érclelőhely, Krogan, a pusztító (#7001)
(210,48) hordóagyú mameluk (#254), Leah oltár, érclelőhely
(211,47) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek