220. forduló, 222. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 30. 9h:26'
EZ A 222. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
223. játékheted kezdete: febr. 3.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [122,83] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 smaragd védőgyűrűt (1200 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+6 tvp ). Hatalmas pusztában gyalogolsz, minden kihalt. Egyszer csak hatalmas csatazajt hallasz. A hang irányába nézel: Egy hatalmas Chara-din hívőkből álló sereg közeledik. De valami furcsa: nem masíroznak, inkább futnak és már fegyvereik sincsenek. Előveszed a kukkert. Látod az arcukon a kétségbeesést és a rémületet egyértelműen esélyük se volt. Aztán távolabb megpillantasz néhány kőszobrot. Ettől? Kérded magadban. Aztán visszaemlékezel gyerekkorodban hallott legendákra. Ezek ők: A Földelem Urai.
Az aranytermő erszény 41 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+41 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+43 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+25 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy ryuku légiós nyomára vezet. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 55 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a ryuku légiós bal oldalát. (3 támadással 45 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a ryuku légiós bal lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 366.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 366.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Megtelsz energiával. Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 361.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 334 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 358.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 348.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] [10 pontot használtál fel, van még 338.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+78 életerő). [-15 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 333.]

m 4 mozogsz délre
[122,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy helyen egy tábla van a földbe szúrva, a következő felirattal: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lassan, óvatosan bemászol a mínosz-kúp alacsony bejáratán. Félig-meddig arra számítasz, hogy valamilyen szörny fog rád rontani, de erre nem kerül sor. Csak néhány ősi kőszobrot találsz bent. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Morran MacMoran orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy manifesztátor nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy szárazság varázslat. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+1% teo] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel iszonyatosan megcsapod a manifesztátor testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel teljesen átszúrod a manifesztátor jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 manifeszt.nyúlványt. 356 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 19 életpontot vesztettél. Biami kvazárlándzsával eltalálod a Thargodan csontváz jobb lábát. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megbököd a Thargodan csontváz bal oldalát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A Thargodan csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 92, gyógyulás: 16, összesen: -76 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar bajnok.

A másik mormol valamit: egy számodra ismeretlen védekező varázslat! Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: villámcsapás varázslatot lő rád. 17 életpontot vesztettél. A szörny hősugarat lő ki rád! Villámgyorsan félrepördülsz. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar bajnok testét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kékes villámokat küld rád. Félig megúsztad. 12 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 150, sebződés: 44, gyógyulás: 4, összesen: -40 ÉP}

Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy varkaudar ékkő (ld. enc.). [28 pontot használtál fel, van még 305.]

im 0 3 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 275.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+40 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 245.]
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Kellemes, bizsergető érzés fut végig rajtad, ahogy istened tudtul adja, hallotta imád. (+35 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 215.]

v 15 135 2 elmormolod a 15. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Energia árad testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a szaporítás varázslatot! Gyorsan növekedni kezd, és már a kezedben is van 2 új gyöngymangó. [-14 varázspont.] [+3% teo] [10 pontot használtál fel, van még 205.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[121,84] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Dornodon híveié. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Látsz egy quwarg bolyt.
(Feltételes mászás:) Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. A mászás önmagában sem egyszerű, de a mindenhol jelenlevő quwargok szinte lehetetlenné teszik a dolgot. Teljesen kimerült vagy, mire felérsz. A boly tetején nyílást látsz, amelyen keresztül leereszkedsz a boly belsejébe. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-10 életerő). A fosztogatás előtt meg kell küzdened a boly jól megtermett lakójával. Egy quwarg királynő! {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 18 ütő ellen.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 51 életpontot sebeztél. [+3% tau] Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg királynő torát. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a quwarg királynő testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ezüsthegyű lándzsával megérinted a quwarg királynő torát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 shinai gömböt. Probléma nélkül leérsz a földre - a quwargok nem faltak fel útközben. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [120,84] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Vad szamóca illatát hozza a szél. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy manaelementál. {védettsége: 0 szúró, 0 vágó, 0 ütő ellen.} Itt csata lesz.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy jégcsóva varázslat. 51 életpontot sebeztél. [+3% tau] Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+9 vp). Biami kvazárlándzsával kicsit megbökdösöd a manaelementál lebernyegét. (4 támadással 167 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+8 vp). A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 460, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy márványtornyot. Délkeletre nézve látsz egy friss csatamezőt. Délre egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Egy igazi vadász kitartását mindig siker koronázza: három zsíros pocok a zsákmány. (+1 kaja.) A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy karmos tankány közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.} Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 52 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Az Acél Ököl technikáját alkalmazod. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a karmos tankány testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A karmos tankány szarvai eltalálják a jobb térdedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 tankány karmot. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 90, sebződés: 12, gyógyulás: 4, összesen: -8 ÉP}

Egy nagyobb csapat hátvédjét leped meg. Csak két ellenség, nem okozhat gondot! Első ellenfeled egy varkaudar íjász.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 23 életpontot sebeztél. [+3% tau] A lény gyors egymásutánban néhány nyílvesszőt lő ki rád. A becsapódástól 19 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Megmarkolva az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával tökéletesen perforálod a varkaudar íjász nyakát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a varkaudar íjász megcsapja a fejedet. (2 támadástól 64 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A varkaudar íjász még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1635 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 83, gyógyulás: 13, összesen: -70 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz egy inváziós trófeát. (ld. enc.) A következő ellenfél egy borzalmas varkaudar.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. [+3% teo] Egy láthatatlan védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 28 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy mágiatörés. Szerencsére nem hatott rád. Egy melletted levő bokor indái megnyúlnak, megnőnek, nyálkától csöpögve köréd tekerednek. Borzalmas erővel szorítják testedet. Nem menekülhetsz, csontjaid ropogni kezdenek... Tudatodat megacélozva, legyőzöd az illúzióvarázst! A következő pillanatban már a valódi ellenfeled áll előtted. Elszántan a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar testét. (4 támadással 188 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a borzalmas varkaudar rücskös bőrét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 44 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A borzalmas varkaudar szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 234, sebződés: 44, gyógyulás: 9, összesen: -35 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 madártoll. Néhány tárgyat pillantasz meg a földön: 9 mákrózsa virág. Elrakod őket. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre.

(Továbbmész...) [119,84] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy manaelementál. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a manaelementál hullámzó masszáját. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Biami kvazárlándzsával párszor épp hogy megérintgeted a manaelementál testét. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megbökdösöd a manaelementál testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) A manaelementál csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+4 vp). Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 398, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy vérfürdető magszim. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! [+2% teo] Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve az ezüsthegyű lándzsát a másikra ugrasz. Ezüsthegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a vérfürdető magszim húsos törzsét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel néhány helyen meghorzsolod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ezüsthegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a vérfürdető magszim egyik csápját. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim lecsap a jobb karodra. (3 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 919 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 124, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy varkaudar hírnök áll veled szemben.

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar hírnök fejét. (4 támadással 160 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel meghorzsolod a varkaudar hírnök nyakát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A varkaudar hírnök farkával megérint. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A varkaudar hírnök karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Véres nyál csordul ki a varkaudar hírnök száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 174, sebződés: 37, gyógyulás: 8, összesen: -29 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy borzalmas varkaudar.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy mágiatörés varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled mereven rádnéz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Elszántan ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 166 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a borzalmas varkaudar testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a borzalmas varkaudar gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (4 támadástól 41 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +9 ÉP.) A borzalmas varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 181, sebződés: 41, gyógyulás: 9, összesen: -32 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gernim balzsam. Megvizsgálod a talajt. Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek keletre. [59 pontot használtál fel, van még 146.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
5 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 15 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[120,83] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Inváziós csapatok portyáznak errfelé, te is összeakadsz néhány ellenféllel. Egy Mnebolath áll veled szemben. {védettsége: 30 szúró, 30 vágó, 30 ütő ellen.}

Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 11 aranyad. A lény jeget köp rád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (38 életpontot vesztettél.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Mnebolath rücskös testét. (4 támadással 159 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöfködöd a Mnebolath kutyafejét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Mnebolath megcsapja a fejedet. (4 támadástól 40 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Ellenfeled regenerálódik! A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 12 aranyad is. Biami kvazárlándzsával megdöföd a Mnebolath testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a Mnebolath rücskös testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 10 aranyad. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. Felhasználva 4 csepp spirituszt, szereztél 1 Thargodan esszenciát. 2319 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 160, gyógyulás: 22, összesen: -138 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar behemót.

Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 183 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megdöföd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 16, gyógyulás: 4, összesen: -12 ÉP}

Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy manifeszt.nyúlvány.
(Feltételes gyógyítás:) Soha nem tudtad, hogy miért van gyógyereje az óriásvakond vastagbelének. Igazán soha nem is érdekelt. Miután kiemeled a belet eredeti tulajdonosából, egy darabját a fejedre tekered, a többit a két csuklódra, illetve bokádra. Hanyattfekszel, és csendben várod, hogy a természet megtegye kötelességét. (+37 életerő.) Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra.

(Továbbmész...) [121,82] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Elenios rúnaköve. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délkeletre látsz egy Chara-din monolitját. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy borzalmas varkaudar.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a borzalmas varkaudar jobb lábát. (4 támadással 178 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel kicsit megsebzed a borzalmas varkaudar bal karját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Bár ügyesen védekezel, a borzalmas varkaudar sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (4 támadástól 51 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) A borzalmas varkaudar még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 51, gyógyulás: 11, összesen: -40 ÉP}

Második ellenfeled egy varkaudar bajnok. {védettsége: 20 szúró, 20 vágó, 20 ütő ellen.}

Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy számodra ismeretlen védekező mágia... Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy vakító fény varázslat. Semmi eredménye! Megnyílik a föld, és a pokol ura mászik elő, hatalmas, zöldesen csillógó karmokkal kapaszkodva! A feneketlen torkú lény kitátja pofáját, hogy egészben nyeljen el. Átlátva az illúzión, koncentrálni kezdesz, meggyőzni az agyadat arról, hogy a szemeddel lásson, és ne a nyúlványként a tudatodba tapadó varázslattal. Igen, úgy tűnik sikerült! Az illúzió semmivé foszlik. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 170 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel jól megszúrod a varkaudar bajnok fejét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a varkaudar bajnok gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a jobb karodat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A varkaudar bajnok vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Félig megúsztad. 9 életpontot vesztettél. A varkaudar bajnok szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1118 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}

A következő kincseket találtad: 9 arany.

(Továbbmész...) [122,82] Továbbra is síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valahonnan csengő madárdal száll feléd. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délnyugatra egy márványtorony van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő.

Belebotlasz egy inváziós csapatba. Két katona indul meg feléd. Első ellenfeled egy Thargodan csontváz.

Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megkarcolod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A Thargodan csontváz még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1068 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 129, sebződés: 23, gyógyulás: 5, összesen: -18 ÉP}

A következő ellenfél egy varkaudar behemót. {támadása: 30.}

Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a varkaudar behemót bal karját. (4 támadással 168 életpontot sebezve.) Ezüsttőrrel megérinted a varkaudar behemót testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +16 életerő. 1349 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 17, gyógyulás: 4, összesen: -13 ÉP}

Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 ragasztó. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. [54 pontot használtál fel, van még 92.]

v 15 135 2 elmormolod a 15. varázslatot
Egy körben max. 6 tárgyat szaporíthatsz. [0 pontot használtál fel, van még 92.]

ef 5 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] IQ-d TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 42.]

im 0 2 imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 12.]
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

bb 268 2 beraksz a bankba a 268. tárgyat (2 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 2 gromak bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 12.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 7.]

* 2. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 7.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 7.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 3, 12.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ekharion bébi. 2 kaját bezabál a nektoraf. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) (+1 szerencse.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 7 pontod maradt, ebből a következő körre 7 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 369 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VARKAUDAR ÉKKŐ (2168. TÁRGY)
Ez az apró kis ékkő, ami kitűzőként tudsz feltűzni a ruhádra (nem foglalja a helyet más kitűzőid elől) a varkaudarok sámánjainak kreálmánya. Viselőjét, amint az harcba bocsátkozik, félelmetes dühvel tölti el, így az berserkerként veti magát a csatába. Szerencsére te nem vagy varkaudar, ezért rád kisebb hatással van az ékkő. Eggyel növeli a támadásodat és a sebzésedet, de eggyel csökkenti a védettségedet. Nem fogod másnak odaadni.

INVÁZIÓS TRÓEA (2166. TÁRGY)
Az invázió visszaverésére tett hősies erőfeszítéseidet mutatja ez az ellenségtől elvett trófea. Nem kell KF-elned, automatikusan kirakod a "hagyományos" trófeáid mellé. (Találkozáskor nem íródik ki.) A büszkeség persze nem mindig előnyös. Gyakorlati hátránya is van a dolognak. Invázióbeli ellenfeleid sokkal hevesebben fognak harcolni ellened, ha azt látják, hogy ilyen trófeát viselsz. (Minden egyes inváziós trófea 5 %-kal erősíti inváziós ellenfeleidet. Ráadásul, ha kapsz fejlesztési pontot a megölt ellenfélért, minden egyes inváziós trófea 5 %-kal növeli az esélyét (max. 100 %-ig), hogy egy helyett két fejlesztési pontot kapsz.) Persze, ha nem akarsz dicsekedni a trófeáiddal, leplezni szeretnéd az invázióbeli szerepedet, bármikor a bankba rakhatod őket, vagy egy részüket. Nyilván sosem adod oda másnak!

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran püspöke vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 37 (44) Szint: 22 Merészség: 5/5 Magasság: 186 cm
IQ: 25 (34) Támadás: 28 (30) Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 31 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 443/252 Jellem: semleges Tul. pont: 10
Szerencse: 31 (35) Varázspont: 560/42 Pénz: 1437 arany Kép. pont: 17
Tudatpont: 18/6 Pszi pont: 51/20 EFejl: 23
Eddig összesen 1443 szörnyet (17 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 848 TP-t kaptál. Jelenleg 834 119 TP-d van. A következő szinthez még 165 881 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, Mnebolath, borzalmas varkaudar. A 219. fordulódban 9881 arany került a bankszámládra. 9881 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/16 ökölvívás: 14/37 (+9%) szúrófegyverek: 25/43 (+25%)
vágófegyverek: 16/53 ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/88
dobófegyverek: 24/2

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ezüsthegyű lándzsa (#324) << biami kvazárlándzsa (#568)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
122,82 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/81 2. nyomkövetés: 26/21 (+20%) 3. mászás: 12/21 (+7%)
4. csapdakészítés: 27/80 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/90 6. gyógyítás: 33/48 (+29%)
7. titkosírás: 3/49 8. felderítés: 11/7 (+20%) 9. szörnyidomítás: 8/39
10. teológia: 21/20 (+12%) 11. taumaturgia: 30/81 (+21%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 15/94 14. harcművészetek: 10/60 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 23/32 (+30%) 17. pszi: 5/83 (+15%) 18. zárnyitás: 8/49
19. vadászat: 4/22 20. bányászat: 30/18 21. úszás: 13/88
22. főzés: 9/20 (+9%) 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
elfogod quwarg harcost (#201) fedett veremmel (#219)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48), jégcsóva (#41)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +27 kg teher) státusz: OK
ekharion bébi (#768) (építő: +65% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

HŐSTETTEID
A Varkaudar-Thargodan Invázióban megölt ellenfeleid száma: 34 (limit: 50), a megölt vezérek száma: 0, a pontszámod: 3 445.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 35 TU. szükséges még: 55 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1524 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 gromak bőr (#268) 4 kaja (#2) 5 spiritusz (#170)
11 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 3 álompor (#396) 4 gernim balzsam (#1894)
1 gyöngymangó (#135) 1 inváziós trófea (#2166) 10 madártoll (#112)
1 magszim bél (#103) 9 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
4 ragasztó (#83) 1 shinai gömb (#348) 1 tankány karom (#237)
1 Thargodan esszencia (#328) 5 ugh méreg (#166) 1 varkaudar ékkő (#2168)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

118 119 120 121 122 123
81
82
83
84
85
(119,84) manaelementál (#290), Leah rúnaköve, 29. jellempróba, oltár, vérfürdető magszim (#148), varkaudar hírnök (#686), borzalmas varkaudar (#166)
(120,83) 34. jellempróba, Fairlight oltár, Mnebolath (#237), varkaudar behemót (#189)
(120,84) manaelementál (#290), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 43. jellempróba, karmos tankány (#137), varkaudar íjász (#687), borzalmas varkaudar (#166)
(121,82) Elenios rúnaköve, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 34. jellempróba, borzalmas varkaudar (#166), varkaudar bajnok (#190)
(121,84) Dornodon oltár, 29. jellempróba, quwarg boly (#359), quwarg királynő (#153)
(122,82) szent tölgyfa (#393), oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 33. jellempróba, Thargodan csontváz (#297), varkaudar behemót (#189)
(122,83) ryuku légiós (#361)
(122,84) mínosz-kúp (#178), szent tölgyfa (#393), Tharr oltár, művészi porolit (#720), Chara-din rúnaköve, manifesztátorok (#124), Thargodan csontváz (#297), varkaudar bajnok (#190)

Üzenet küldése a karakternek