220. forduló, 222. forduló, Dulmina összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. szept. 26. 9h:07'
EZ A 527. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
528. játékheted kezdete: szept. 30.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3676

DULMINA KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [73,59] koordinátán. A fény szentélyében pihented ki magad.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 1 gromak bőrt (1 arany kikiáltási áron), 5 borkonyó bibét (500 arany kikiáltási áron), 4 kazmár gyökeret (40 arany kikiáltási áron), 1 karbin plazmát (1 arany kikiáltási áron), 5 csillezsályalevelet (500 arany kikiáltási áron), 1 orgyilkos tőrt (1 arany kikiáltási áron), 33 amnioszt (33 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Az 1. napon egy láthatatlan alak megpróbált lopni tőled, de kiszúrtad idejében. Látva felsülését, elinalt a gyáva.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Átvette a felajánlott 30 smirglilevelet (30 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+11 tvp ). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Árulkodó nyomok után kutatsz: a tolvajt mindenképpen meg kell találnod. Hát igen, valószínűleg egyike vagy a mérhetetlen professzionalitás iskolapéldáinak. Könnyedén megállapítod, hogy a tolvaj Evil Devil volt. (Ehhez a mesteri, más tolvajok által nyilvánvalóan megvalósíthatatlan lopáshoz nyilván valamilyen tudati képességet használt a tettes.)
Nekiállsz, hogy kezeddel lyukat kaparj a földbe. Nem, mégse lesz jó, itt könnyen megtalálhatják pénzedet. Talán ott a bokor tövében. Arrébb szaladsz, de ez a hely se tetszik igazán. "Csak el ne lopják!" rettegsz a gondolattól, és ide-oda futkosol a bozótban. Mikor végre lecsillapodsz, döbbenten veszed észre, hogy egy sereg gnóm gyermek szaladgál a mezőn, és szedegeti össze szétszóródott vagyonodat. "Nnneeeeem!" üvöltöd kétségbeesetten, ahogy észreveszed a lyukat erszényed alján. Riadtan térsz magadhoz, és az éjszaka hátralévő részét álmatlanul virrasztod végig, erszényedet markolászva.
Az aranytermő erszény 34 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 quwarg tojást. A teremtés zsákja létrehozott 1 bronzhegyű nyilat.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+67 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+211 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+52 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) Elhagyod a szentélyt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Magasfokú mentális képzettségednek köszönhetően újabb pszi-képességet sajátíthatsz el, melynek neve kontinuum-tágítás. (ld. enc.) Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+9 max. pszi pont.) IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 520.]

* 2. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 515.]

* 3. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 515.]

* 4. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Ereidben a vér forrón lendül előre. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 510.]

* 5. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A forró energia testedbe áramlik. Sikerült elmondanod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 505.]

kf 1553 2 kézbeveszed/felveszed az 1553. tárgyat a bal kezedbe
Mostantól a méregfogat fogod balkezes fegyverként használni. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

kf 817 1659 1733 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat az 1659. tárggyal az 1733. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Az ujjadra húzod a vérpettyes gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 505.]
Az ujjadra húzod a koponya gyűrűt. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

cir 1 vándorcirkusz látogatása 1
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 505.]

m 1 mozogsz északkeletre
[74,58] Folytatod sétádat a házak közt. Elérted Maad keleti határát, a Grákó-hegyek első lankáit. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Ráismersz a lényre. Egy orgyilkos. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az orgyilkos testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. Jól harcoltál! (+19 varázspont.) 372 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 68, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Észreveszel egy főutcát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Látsz egy fellegvárat. (no:1. építését magenta Jade kezdte, eddig 10150 TVP épült bele.)
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Üdvözlésképpen egy villámsújtás varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 65 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a korinthai amőba hullámzó testét. (4 támadással 78 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a korinthai amőba cuppogó masszáját. (3 támadással 110 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a korinthai amőba bal oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A korinthai amőba csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Jól harcoltál! (+22 varázspont.) 1582 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz.
Valamilyen épületet látsz! Felismered, egy Ördögi Kör (709. épület.). [18 pontot használtál fel, van még 487.]

vps 50 VP spórolása: 50
Félreraktunk, letiltottunk neked 50 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 487.]

be 709 138 19 bemész a 709. épületbe
Mindig megborzongsz, ha az Ördögi Kör közelébe kerülsz. Erőt véve magadon, határozottan indulsz előre. Lehunyod a szemed, ahogy a fekete gyertyák hideg füstje bekúszik a ruhád alá, de aztán az érzés lassan elmúlik. Bejutottál...
Elindulsz az egyik csuhás alak felé és elmondod, mire lenne szükséged. Ez 80 arany lesz. Szó nélkül kinyújtja a tenyerét, melybe leszámolod a csengő érméket. Az alak felemeli karjait és mély, torokhangú mormogásba kezd. Érzed a mágia lüktetését, mely egyetlen mozdulattal csapódik testedbe, ahogy a varázslat befejeződik! Aktivizálódik rajtad egy széljárás [Lépteid könnyűvé, légiessé válnak. IQ-d TF-elődött.] és egy kitartó ló [Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! IQ-d TF-elődött.] varázslat! [5 pontot használtál fel, van még 482.]

h 235 30 használod a 235. tárgyat
Előhúzod a hangszert, és a pillanat tört része alatt zenére kiéhezett bámészkodók állnak körbe. Kikészíted Halatir kalapját. Játszani kezdesz a dudán. Mindent beleadsz, apait-anyait, hogy elnyerd a közönség tetszését. A közönség őrjöngve fejezi ki tetszését, tombol a taps. Mindenki a válladat veregeti, és szórják eléd az aranyat (+37 arany). Ez jól esett! (+2 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 452.]

m 2 7 7 mozogsz keletre, északnyugatra, északnyugatra
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[111,102] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy púdersziklát. Felfedeztél egy félig kész templomot. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 2660 pontot kell rákölteni.) Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (rézdarab) van a föld alatt! A munkában a mélységi grittang segít. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Délkeletre nézve látsz egy rúnakövet. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy törpe bánya van. Nyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.


(Továbbmész...) [110,101] Meredekebbek már a lejtők: itt már kisebb hegyek vannak. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A munkában a mélységi grittang segít. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délre nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy bibircsók-óriás. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tompítás. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámsújtás varázslat. 53 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a bibircsók-óriás szőrös kezét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) A bibircsók-óriás szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 6 aranyat. Jutalmad nem marad el (+19 varázspont). 715 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [109,100] Továbbra is alacsonyhegység.

Észreveszel egy Chara-din monolitját. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A munkában a mélységi grittang segít. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Chara-din monolitja van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. [15 pontot használtál fel, van még 437.]

ek 215 5 t. energia kisütése: 215 5
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 437.]

m 7 7 6 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[108,99] Laposodnak a hegyek, most már dombok között vagy. A Szürke hegyeknek ezt a kisebb vonulatát hívják Kalimaron vonulatnak. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy mélységi grittang. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a mélységi grittang testét. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a mélységi grittang jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang feléd harap, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. Kiváló munka volt (+19 varázspont). 202 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Látsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah hívei emelték. Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (óndarab) rejt. A munkában a mélységi grittang segít. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy tündöklő szobor van. Elteszed a látcsövet. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy szeppent rákfatty. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy oldás. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a szeppent rákfatty fejét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Az oldószeres varázspajzs megvéd. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a szeppent rákfatty páncélos testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Kitines ollójával a szeppent rákfatty bőrt csippent le a kézfejedről. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a szeppent rákfatty száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 3 csepp rákfatty váladékot. Kiváló munka volt (+18 varázspont). 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 111, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [107,98] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy kinyúlt szutykos remák teteme mellett vezet el az utad. Csúnyán összeszabdalták. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy varkaudar behemót nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámsújtás varázslatot. 64 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar behemót testét. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a varkaudar behemót bikafejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a varkaudar behemót jobb lábát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Mintha egy satuba kerültél volna! Csontjaid recsegnek ropognak. 86 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1413 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 95, gyógyulás: 0, összesen: -95 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+32 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Létrehoztad a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+18 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Sikerült elmondanod a gyógymógy varázslatot! [-5 TVP] A gyógyító energia a testedbe áramlik (+29 életerő). [-6 varázspont.] IQ-d TF-elődött. Oldalt pillantva, meglátsz egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Utad során felfedezel egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Rohantadban fellöksz három kölyköt, akik a varkaudarok kitartásának jelképeiként hamar felpattannak a földről és utánad erednek. Egy tágasabb téren megállsz végre, és szusszansz egyet, amíg a varkaudarok körbevesznek. Ijedten lekapod a fejed, amikor egy varkaudar vajákos tűzcsóvát hajít feléd, valahonnan a varkaudarok gyűrűjéből. Egy szénné égetett remák hangos puffanással elterül mögötted, miután a varázslat célba ért. Egy varkaudar készül a lemészárlásodra.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar jobb lábát. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A varkaudar összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok körülötted tülekednek, egyesek feléd is nyúlnak, hogy letépjék nyakadból Poomr Ko szimbólumát. Aztán egy bátrabb eléd lép, hogy megküzdjetek. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az élőholt mirg jobb szárnyát. (4 támadással 41 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Néma csend telepszik a megkövülten bámuló varkaudarokra. Az iménti küzdelem kimenetele sokkolhatta őket. Megvetésük jeleként a falulakók meghajigálnak a kezük ügyében lévő tárgyakkal. Ártani nem árthatnak ezzel neked, ráadásul még találhatsz is közte valami használhatót. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy ezüsttőr. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a varkaudar kölyök testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 390 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudar szimbólumod gyűlölt látványából erőt merítve rögvest újabb ellenfeled akad. Egy élőholt mirg védelmezi a vadászterületét.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az élőholt mirg fejét. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A hangosan skandáló tömegből újabb ellenfél lép eléd. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar támad rád.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a varkaudar bal lábát. (2 támadással 44 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy szutykos remák támad rád.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy villámsújtás varázslattal köszöntöd a másikat. 66 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a szutykos remák testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával eltalálod a szutykos remák fejét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a szutykos remák jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény elszívja mentális energiáidat! (-13 pszi pont.) (-2 TU.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 remák szivet. 1414 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 195, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Miután mindegyikben jártál, összeszámolod, mely tárgyakkal lettél gazdagabb: A következő kincseket találtad: egy fekete bőrcsizma, egy csontpálca, egy mérgezett vasnyíl, egy bumeráng és 3 mérg. ubuk tüske. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz.
Felfedeztél egy álomvirágot. Észreveszel egy rát-fát. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Cras Lorg hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Találsz egy szent tölgyfát. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, friss árnymanó nyomokat, amelyek délre, friss troll nyomokat, amelyek délre vezetnek. Utad során felfedezed egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű kobudera férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Leah korlátlan hatalmú főpapja. Egy féregíz nyakpántot, egy grifftoll kesztyűt, egy halálhozó karkötőjét, egy harci maszkot, egy hősi övcsatot, egy Khór maszkját, egy koponya szimbólumot, egy lajstrom medált, egy Métely páncélját, egy rothasztó talizmánt, egy ryuku csizmát, egy ryuku karvédőt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar szimbólumot és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy csataremák trófea, egy varkaudar katona trófea és egy varkaudar che-pap trófea díszíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kasza. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Bal kezében egy ryuku menetpajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd mutáns pók. Tárgyainak egy részét egy zombi viszi. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: sötét, akárcsak a lelke. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Találkozol egy kopasz, csillogó szemű mutáns férfival. Fekete a bőre. A Halál, a Tűz és a Káosz Angyala kíséri. Leah inkvizítora. Egy bíbor erőövet, egy csontamulettet, egy féregíz nyakpántot, egy hatalom fülbevalóját, egy koponya gyűrűt, egy koponya szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku köpenyt, egy smaragd védőgyűrűt és egy varkaudar csizmát visel. Rangja: inkvizítori szolga. Felszerelését egy varkaudar íjász trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy Mély Grum trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: egy koponya, mely szemüregében haláltusádat látod. Jobb kezében egy inkvizítori korbácsot, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy sullár a hátasa. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Mentális auráját felismered, sötét, mert gonosz. Összeismerkedtek. Az ő neve Carbon . Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján. Hopp, átugrik egy aranypikkely!
Összefutsz Maszat el Moszaddal. Ő Törpilla férje! Sheran püspöke. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy fejvadász medált, egy hősi övcsatot, egy jegygyűrűt, egy Krough fejdíszét, egy lajstrom medált, egy lánghordozó gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt, egy virág szimbólumot, egy vortex talizmánt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy varkaudar hadúr trófea, egy óriásféreg trófea és egy Brod trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Lelkekben élő Igaz Barátság. Jobb kezében egy Krogan buzogányát, bal kezében egy Din cséphadaróját tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Örömmel tapasztalod aurátok egymásra gyakorolt pozitív hatását (+8 varázspont). Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.

(Továbbmész...) [106,98] Még mindig füves síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Kinyújtott kezeddel elkapsz egy papírlapot, ami épp a szél hátán repült volna el valamerre. A hevenyészve lerótt karakterek között felfedezed Mr. Elem-Elek nevét, meg a hála szót, de ebből sokat nem tudsz összerakni. Hát mindegy, hagyod, hogy a szél továbbrepítse utasát. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy varkaudar íjász. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámsújtás. 73 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar íjász bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A varkaudar íjász szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 nyílvessző. 1712 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 96, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy varkaudar közeledik. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar rücskös bőrét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 142 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) gnóm nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss kobudera nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre, friss kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 1 hetes árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [75 pontot használtál fel, van még 362.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 320 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 359.]

bb 211 153 2 beraksz a bankba a 211. tárgyat (153 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 11 sáfrányport. Beraksz a bank széfjébe 2 pirkitet. Beraksz a bank széfjébe 10 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 359.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[105,97] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Qulli Brann formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Látsz egy vaskohót. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt oltárt. Felfedeztél egy királyi őrsáncot. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz. A munkában a mélységi grittang segít. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy vaskohót. Nyugatra egy Elenios templom van. Északnyugatra egy Chara-din oltár van. Elteszed a látcsövet.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek keletre vezetnek.

(Továbbmész...) [104,96] Még mindig dombos terepen vagy.

Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Chara-din hívői építették. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A munkában a mélységi grittang segít. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Elenios templomot. Nyugatra egy királyi őrsánc van. Északnyugatra egy Fairlight templom van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.
Összeakadsz egy hosszú aranyhajú, csillogó szemű elf férfival. Fekete a bőre. Raia főpap-jelöltje. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólem talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nap szimbólumot, egy obszidián karkötőt, egy sárga erőövet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy topáz erényövet, egy vassisakot, egy vérpettyes gyűrűt és egy vortex talizmánt visel. Fegyverzetét egy hadroszaurusz trófea, egy velociraptor trófea és egy varkaudar íjász trófea díszíti. Furcsa jelvénye van: egy halványan vibráló nyunyónyűvő vikócmajom. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Soi D'Arnan. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést. Sokkal jobban érzed magad, kisebb sérüléseid begyógyultak. (+8 életpont.) Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...) [103,95] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy alpesi tehén. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az alpesi tehén lila foltos testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 14 kaját. 334 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy templomot. Fairlight hívei emelték. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Látsz egy szent ligetet. Valami furcsát érzel: békesség és harmónia uralja a tájat. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze délre látsz egy királyi őrsáncot. Délnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Nyugatra egy márványtorony van. Északnyugatra egy márványtorony van. Elrakod a távcsövet. Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss árnymanó nyomokat, amelyek délkeletre, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. [15 pontot használtál fel, van még 344.]

vpf 50 VP elővétele: 50
Felszabadítottunk neked 50 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 344.]

v 96 73 57 elmormolod a 96. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(103,95) alpesi tehenek (#91), Fairlight oltár, oltár, szent liget (#439), Chara-din monolitja (#534)
(104,96) 31. jellempróba, oltár, érclelőhely, Soi D'Arnan (4736. kalandozó)
(105,97) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), 43. jellempróba, oltár, királyi őrsánc (#1140), érclelőhely
(106,98) Tharr oltár, 47. jellempróba, varkaudar íjász (#687), varkaudar (#64)
(107,98) varkaudar behemót (#189), tündöklő szobor (#1587), Elenios oltár, varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar kölyök (#685), szutykos remák (#191), varkaudar falu (#1109), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), egy kobudera férfi, Carbon (2627. kalandozó), Maszat el Moszad (5265. kalandozó)
(108,99) mélységi grittangok (#103), vaskohó (#155), Leah oltár, 23. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)
(109,100) Chara-din monolitja (#534), érclelőhely
(110,101) művészi porolit (#720), érclelőhely, bibircsók-óriás (#120)
(111,102) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), oltár, 37. jellempróba, érclelőhely

[73,57] Lakott területre érkeztél. Ez Hrók erdejének a széle. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Maitreya, Beren, Elendil, Authoricus! Táborozásainkra emlékezve állította Álomutas Alex " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy főutcát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy szent tölgyfát.


Összefutsz Onarral . Leah tanítványa. Egy koponya szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy nodonrod kitűzőt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy köpködő bruhatag trófea, egy Métely trófea és egy ryuku légiós trófea díszíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kasza. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Elég egy mentális pillantás aurájára: sötét, akárcsak a lelke. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Összeakadsz Sendiel, a dalnok kal . Meglepetésedre látszik nála egy lant, ami a régi korok míves hangszereit idézi. Elenios hittérítője. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kir.érd.műv. kitűzőt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy lánghordozó gyűrűt, egy mentát karkötőt, egy Métely páncélját, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy tünde tegezt, egy umbatari karkötőt, egy vark. pecsétgyűrűt és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy vérfürdető magszim trófea, egy ork bérgyilász trófea és egy karmazsin huhogó trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Lant, mit angyal s ördög tart. Jobb kezében egy ryuku szablyát, bal kezében egy méregtagadót tart. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd spagulár. Holmiját egy hegyi szamár cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: tisztán tündököl. Egy jó jelleművel állsz szemben! Mindkettőtöknek kockázni támad kedve. Gyorsan megegyeztek a tétben: 10 arany lesz a nyertesé. Kezdődhet a játék, te dobsz először: hatos. Ellenfeled egy egyest gurít. Nyertél! Ideje bezsebelni a hasznot, 10 arannyal lettél gazdagabb. Mesél neked kalandjairól, és közben szájad, szemed, alakodat dicséri. Mélyen a szemébe nézel, aztán csábosan elmosolyodsz. Közelebb léptek egymáshoz, és az ajkak egymáshoz közelítenek. Ez a szerelem! A csók után gyengéden lefektet izmos karjaival a földre, és ölelni kezditek egymást. Egy déli szunyókálását töltő vadász tatu sivítva szalad odébb, ahogy ráhuppantok. De másodszorra már nagyon jó a hely, amit találtok. És ami ezután következik, azt nem lehet szavakkal leírni... [Ez az akció 5 TVP-be került.]
[-50 varázspont.] IQ-d TF-elődött. [15 pontot használtál fel, van még 329.]

szk 781 keresed a 781. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ork bérgyilászt. [0 pontot használtál fel, van még 329.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Próbát teszel a quwarg teleportgömbbel. Az történik, amire számítani lehet, a teleport egy quwarg boly kellős közepébe repít. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-10 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg nagymester!

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Távolról villámsújtás varázslatot lősz a másikra. 62 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg nagymester jobb oldalát. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 90 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod a quwarg nagymester nyakát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöföd a quwarg nagymester testét. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2090 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 57, gyógyulás: 0, összesen: -57 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 shinai gömböt. (ld. enc.) A quwarg teleportgömb ekkor repít vissza a mezőre, ahonnan érkeztél. Elégedetten csomagolod el az elsötétedő, kimerült eszközt. [40 pontot használtál fel, van még 289.]

ef 12 energia fejlesztése 12
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-11 TU.] A befejezéshez még 328 TU szükséges. [110 pontot használtál fel, van még 179.]

a 304 4848 2 átadod a 304. tárgyat a 4848. kalandozónak (2 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 2 kőszemet Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

a 114 4848 40 átadod a 114. tárgyat a 4848. kalandozónak (40 darabot)
Ok, sikeresen átadtál 40 kaktusztüskét Sendiel, a dalnok részére. [0 pontot használtál fel, van még 179.]

* 1. BP: használod az 1602. tárgyat
Rákészülsz az ezüstszelence használatára. Beleraksz 10 vizet. Tudod, mikor kell kinyitni - tárgyaid eltűntek, helyükön 1 fekete gyöngyöt találsz. [3 pontot használtál fel, van még 176.]

* 2. BP: elmormolod a 83. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 14 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 176.]

* 3. BP: használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Kisütöd a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] IQ-d TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 166.]

* 4. BP: elmormolod a 15. varázslatot
3 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 7 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 5. BP: használod a 147. tárgyat a 396. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [4 pontot használtál fel, van még 162.]
Kibontod az álomvirág szirmait és beszippantod az álomport, remélve, hogy nyugodtabb éjszakád lesz. [Lopás parancsaid, nem szörnyekre vonatkozó támadás parancsaid törlődtek, agressziód 3 lett, kaptál egy BA parancsot jókra és semlegesekre.] [1 pontot használtál fel, van még 161.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 12, 1, 27.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját fal föl a karmazsin huhogó. 2 kaját töm magába a mélységi grittang. 2 kaját bezabál a spagulár. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. A nap kalandjaitól megfáradtan, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt a széljárás hatása. Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 161 pontod maradt, ebből a következő körre 161 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 523 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KONTINUUM-TÁGÍTÁS (105. PSZI KÉPESSÉG)
Egy nagyhatalmú pszi-használó képes korlátozott mértékben kitágítani a tér-idő kontinuumot és az idő folyását egy picikét lelassítani. Ez valamivel nagyobb mozgási lehetőséget jelent, azonban komoly sokkot helyez a pszi használó szervezetére, amely gyakori használat esetén egyre komolyabb permanens hatást jelent számára. A kontinuum tágítás komoly koncentrációt igényel, a P 105 parancs kiadása 60 pszi pontba és 10 TVP-be kerül. Ezenkívül szükséges egy xirnox szív, amely a tér-idő kontinuum és az agyi energiák összecsapásakor keletkező feszültséget szénné égve levezeti. A kontinuum-tágítás eredményeképp kapsz egy újabb EXTra fordulót, vagyis a használat utáni legközelebbi UL-re már rá is írhatod a Spec. Kódok rovatba az EXT kódot. Az idővel való játszadozás veszélyes, a kontinuum-tágítás első használatakor 1 max. pszi pontot vesztesz permanensen, a második alkalommal kettőt, a harmadiknál hármat, stb. A veszteség annál gyorsabban nő, minél többször használtad.

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

KARAKTERLAP

Dulmina, egy szőke, copfos hajú, csillogó szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Fairlight felszentelt papja vagy. Papi hited: 124. A Káosz Harmóniája (#9170) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 28 (33) Szint: 21 Merészség: 5/2 Magasság: 144 cm
IQ: 30 (36) Támadás: 30 Agresszió: 3 Testsúly: 44 kg
Ügyesség: 36 (41) Védekezés: 43 Menekülés: 30 % Életkor: 148/158 év
Egészség: 26 (29) Életpont: 375/257 Jellem: semleges (+7) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 568/3 Pénz: 6568 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 129/18 EFejl: 86
Eddig összesen 1322 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11990 TP-t kaptál. Jelenleg 656847 TP-d van. A következő szinthez még 143153 TP szükséges. Trófeáid: Vérmes Amazon, quwarg nagymester, Brod. A 200. fordulódban 8602 arany került a bankszámládra. 9290 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 3 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 24 vágófegyverek: 14
ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 6 dobófegyverek: 25

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) (140%) << ryuku szablya (#695) (140%) << csontpálca (#329) (140%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -5.); bronzhegyű nyíl (#94) (6 -10.); vas dobónyíl (#189) (11 -); mérg. vas dobónyíl (#190) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12 2. nyomkövetés: 64 3. lopás: 1
4. mászás: 11 5. csapdakészítés: 16 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 36 8. titkosírás: 2 9. felderítés: 8
10. szörnyidomítás: 10 11. teológia: 29 12. taumaturgia: 32
13. szerencsejáték: 3 14. versengés: 18 15. zene: 19
16. szörnyismeret: 16 17. pszi: 16 (+1) 18. zárnyitás: 1
19. vadászat: 9 20. bányászat: 31 (+1) 21. főzés: 8
22. csapatmunka: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 8 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 80% életpont alatt (gyógymógy (#5))
udvarolsz a 4848. karakternek
kutatsz max. 45 TVP-ért
ásol max. 48 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 21 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 2 darabot ), kerek követ (#19) (max. 5 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 12)
fémbontó szójer (#150), nektoraf (#355), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) elektromos pajzs (#51, 14 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) tűzeső (#61, 16 VP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) villámsújtás (#89, 15 VP)
agyburok (#90, 11 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: +5 vp 6 költség alatt; taumaturgia: +12 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) feltámadás (#168) méregsemlegesítés (#14) szürkeáll. aktiv (#71)
hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 10)
agykorbács (#97), villámsújtás (#89), villámcsapás (#50), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 8, max: 10)
hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40), oldás (#372), elektromos pajzs (#51), fehér glóbusz (#47), védelem sav ellen (#36), tükörpajzs (#101)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 8, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) villámcsapás (#50) >> Pszinapszis (#974)
energiatüskék (#29) >> gigaféreg lárva (#7037) villámcsapás (#50) >> kőkorszaki szaki (#109)
villámcsapás (#50) >> több ellenfél elleni harcban (#985)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 8, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
oldás (#372) >> epokitféreg (#147) oldás (#372) >> szeppent rákfatty (#186)
oldás (#372) >> 50. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +30 kg teher) státusz: OK
spagulár (#82) (hátas: 9 lépés/kör; 8 TVP/lépés;) státusz: OK
mélységi grittang (#103) (ásó: ásás csak 6 TVP-be kerül) státusz: OK
karmazsin huhogó (#185) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Nagyon kíváncsi vagyok, hogy ezt hogy fogod megcsinálni. Imádkozz úgy, hogy megterheltséged 10 százalék alatt van!
3.) Pusztítsd el egy másik isten oltárát!

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVIII. olimpián.

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 28169. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
13 arany (#50) 1 álompor (#396) 1 aranypikkely (#415)
3 kaja (#2) 40 kaktusztüske (#114) 2 kőszem (#304)
2 pirkit (#153) 11 sáfránypor (#211) 6 smirglilevél (#29)
1 szögletes kő (#17) 1 vas dobónyíl (#189) 18 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 bumeráng (#249) 1 csontpálca (#329)
1 ezüsttőr (#322) 1 fekete bőrcsizma (#247) 2 fekete gyöngy (#99)
4 madártoll (#112) 8 mákrózsa virág (#56) 3 mérg. ubuk tüske (#137)
1 mérgezett vasnyíl (#187) 1 mocsári penke (#148) 1 nyílvessző (#108)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 quwarg tojás (#360) 3 rákfatty váladék (#333)
1 remák szív (#264) 1 shinai gömb (#348) 2 spiritusz (#170)
3 varkaudar csont (#1113)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(73,57) főutca (#399), szent tölgyfa (#393), Onar (3361. kalandozó), Sendiel, a dalnok (4848. kalandozó), quwarg nagymester (#214)

Üzenet küldése a karakternek