220. forduló, 222. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. szept. 16. 12h:29'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: szept. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [50,63] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+38 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+6 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.)
Sok időt töltöttél azzal, hogy egy szürke rinocérosz nyomára bukkanj. Úgy látszik, ilyen szörny nem él a környező néhány négyzetmérföldes területen. [7 pontot használtál fel, van még 402.]

* 1. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 402.]

* 2. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 397.]

* 3. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 392.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 387.]

* 5. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 382.]

* 6. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Hmm! Már nem is vagy éhes! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 379.]

* 7. KP: v 1 10 10 elmormolod az 1. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Ereidben a vér forrón lendül előre. Befejezted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. A vámpirizáció csak azokban a csatákban fog kisülni, ha a jobbkezes fegyver első csapásával legalább 10 életpontot tudsz így gyógyulni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 374.]

kf 229 kézbeveszed/felveszed a 229. tárgyat
A csuklódra húzod az obszidián karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

hu 44 hulladék: 44
Hulladékgyűjtés törölve: királygyík bőr. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

p 65 2 használod a 65. pszi képességet
9 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 10 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 374.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[49,64] A síkság nyíltsága után valamivel bátrabban érzed magad egy ritka erdőbe belépve. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy mérges pók közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Itt csata lesz.

Meglengetve a vaskardot a másikra rontasz. Vaskarddal alaposan megvágod a mérges pók testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a mérges pók testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A mérges pók most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a kavadu iszákot, szereztél 5 csepp gyenge mérget. (Nincs mibe rakni 5 gyenge mérget.) 10 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 53, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Észreveszel egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.) A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Egy fabontó szójer közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. {védettsége: 14 szúró, 12 vágó, 8 ütő ellen.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a fabontó szójer testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal felnyársalod a fabontó szójer bal vállát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A fabontó szójer belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A fabontó szójer most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 fabontót. 159 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 2, gyógyulás: 16, összesen: +14 ÉP}


(Továbbmész...) [48,65] A terep továbbra is ritka erdő. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy halálmadár. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Elszántan a másikra ugrasz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a halálmadár testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a halálmadár testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A halálmadár belecsíp a kezedbe. Gyenge próbálkozás. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A lény elhuhogja magát. 15 életpontot vesztettél. Karmaival a halálmadár megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 418 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 18, gyógyulás: 17, összesen: -1 ÉP}

Észreveszel egy kék orchideacserjét. Alaposan körülnézel a földön. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) troll nyomok vezetnek északra.

(Továbbmész...) [47,65] Fellélegzel, ahogy az erdő nyomasztó súlya mögötted marad. Sík területre értél. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Hirtelen mozogni kezd a föld! Csak egy gátvakond. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal alaposan megvágod a gátvakond testét. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal teljesen átdöföd a gátvakond testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A gátvakond karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A gátvakond összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 1, gyógyulás: 0, összesen: -1 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Leah híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel nyugatra egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. A feléd közeledő rájanyék mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Meglengetve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal kilukasztod a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a rájanyék testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával melletted a levegőbe suhint. A rájanyék karma a fejed mellett suhan el! Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északra vezetnek. [30 pontot használtál fel, van még 344.]

im 0 2 imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 314.]
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+37 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 284.]

v 76 elmormolod a 76. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a láthatatlanság varázslatot! Láthatatlanná váltál. [-15 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

v 364 elmormolod a 364. varázslatot
Kántálni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Elmondtad a tolvajvér varázslatot! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 274.]

ek 7 6 12 t. energia kisütése: 7 6 12
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+12 csapdaészlelés.) [-12 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 274.]

l 3 147 lopsz a 3. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

l 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

fl 3 147 lopsz a 3. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

fl 7 147 lopsz a 7. fajúaktól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

l 6114 147 lopsz a 6114. kalandozótól a 147. tárgyat
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 274.]

h 135 használod a 135. tárgyat
Csillapítod éhségedet és szomjadat (-1 gyöngymangó). [2 pontot használtál fel, van még 272.]

m 8 7 7 mozogsz északra, északnyugatra, északnyugatra
[47,64] Síkság, továbbra is csak síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy piromenyét. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (10 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot a másikra rohansz. Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a piromenyét izzó bundáját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a piromenyét bal oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A piromenyét feléd harap, de sikertelenül. A piromenyét összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 74, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Leah rúnaköve. Felfedeztél egy tűzbokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Két manógyerek vív előtted játékcsatát husángokkal, harsány kiáltásokkal. Nem látják, nem is láthatják a bozótban meglapuló, a húsos manoncokat nyálát csöpögtetve szemlélő bolhakutyát. Ha közbeavatkozol a gyerekeket segítve, 5 TVP-t kell elköltened (7. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Mosolyogva szemléled, ahogy a vérszomjas bolhakutya szétmarcangolja a nála jóval lassabb, menekülésre képtelen manógyerekeket. Ezután a ragadozót elzavarva, odamész, hátha találsz valami használhatót. Semmi. (+2 gonoszság.)
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délnyugatra egy Fairlight oltárt. Nyugatra nézve látsz egy Raia oltárt. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy művészi porolit van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [46,63] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Raia hívei emelték. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Nathan. Oldalt pillantva, meglátsz egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Elszántan rontasz a varkaudarok sátrai közé, készen arra, hogy mindenkit lekaszabolsz, aki az utadba áll. Nagy rohantadban elsuhansz egy kardját éppen felcsatoló behemót, és egy ijedten a talizmánja után kapó kuruzsló mellett is. Meg sem állsz, míg a főtérre nem érsz, ahol már nyüzsögnek a kinyuvasztásodra vágyó varkaudarok. Egy varkaudar intéz feléd kihívást.

Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vaskarddal többször mélyen végigmetszed a varkaudar testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a varkaudar bal karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A varkaudar fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. A földön megpillantasz valamit. Lehet, hogy a te hátizsákodból esett ki? Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy kis vaspajzs. Egy élőholt mirg jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.}

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot ellenfeledre rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt mirg fejét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt mirg összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 63, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy élőholt mirg jön feléd. {egyik sebzési módja: 2x 2d6+3.}

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az élőholt mirg tollas testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod az élőholt mirg jobb lábát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az élőholt mirg belecsíp a bal térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 164 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 3, gyógyulás: 1, összesen: -2 ÉP}

Ez már a varkaudaroknak is sok! A szélrózsa minden irányában eltűnnek a sátrak között. Csak egyetlen lény marad itt az utolsó csata idejére! Egy varkaudar behemót intéz feléd kihívást.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Távolról éhínség varázslatot lősz a másikra. 40 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar behemót izmos testét. (3 támadással 62 életpontot sebezve.) Meglengetve a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a varkaudar behemót testét. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a varkaudar behemót testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A varkaudar behemót mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 213 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 19, gyógyulás: 4, összesen: -15 ÉP}

Most, hogy egyedül maradtál, van időd végigkutatni a sátrakat. Teljesen üres a falu, semmilyen tárgyat nem találsz. Valószínűleg amíg csatáztál, sikerült mindent felpakolniuk, és magukkal vinniük. Nincs értelme tovább időzni. Rendbe szeded a ruházatod, és kisétálsz a faluból.
Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy varkaudar barlangot. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy olvasztókemencét. Keletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délre egy Raia oltár van. Délnyugatra egy mély kút van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy szökőkút van. Északra egy épület van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy piromenyét. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny tüzet lehel! Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vaskarddal kegyetlenül összevagdalod a piromenyét fejét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a piromenyét testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A piromenyét állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Véres nyál csordul ki a piromenyét száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 pirkitet. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [45,62] Lakott területre érkeztél. Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Feltöltöd a vizestömlőt. Felfedeztél egy sörsátrat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt varkaudar fellegvárat. Utad során felfedezel egy nekrofunt. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő orgyilkos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 11 szúró, 11 vágó, 11 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vaskarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az orgyilkos bal karját. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd az orgyilkos jobb oldalát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny fegyverével feléd szúr, de nem talál. Az orgyilkos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 320 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Az igaz isten, Fairlight követői! Csatlakozzatok az Arany Magisztrátushoz! " Van itt egy vegyesbolt (526. épület.), egy városháza (Qvill) (527. épület.) és egy fogadó a Vajúdó Burástyához. (608. épület.).
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod a törpe nő táborhelyét. Vársz, amíg az alkalom a legkínálkozóbb. Csendben megpróbálod megközelíteni a másik holmiját. A fenébe, a tábort csapda védi! Nem vetted észre - a környék csendjét hamarosan a fájdalomüvöltésed veri fel. Vesztettél 129 életpontot. Elszaladsz, mielőtt még péppé vernének.
(Feltételes lopás:) Hamar felfedezed azt a helyet, ahol Melinka letáborozott. Kivárod az alkalmas pillanatot. Közel lopódzol a másik motyójához. A fenébe, a tábort csapda védi! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 85 életpontot. Futás a tett színhelyéről!
(Feltételes lopás:) Gyorsan megtalálod azt a helyet, ahol Goombar tábort vert. Türelmesen várakozol addig, amíg az alkalom megfelelőnek látszik. Közel lopódzol a másik motyójához. A nyomorult figura csapdával védte magát! Felordítasz, mert nem vetted észre, és belemásztál. Vesztettél 96 életpontot. Lélekszakadva futsz kudarcod színhelyéről.
(Feltételes gyógyítás:) Befejezted az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmondtad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+26 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+33 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött.
(Feltételes gyógyítás:) Elmormoltad az életszívás varázslatot! [-5 TVP] A növényzet elsorvad körülötted, miközben a gyógyító energia a testedbe áramlik (+24 életerő). [-5 varázspont.] Erőd TF-elődött.
Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Itt nyugszik Nemo Brave, ki az igazságnak szentelte életét. >N.C. Brave< " [135 pontot használtál fel, van még 137.]

h 234 30 használod a 234. tárgyat
Amikor előveszed a hangszert, bámész tömeg gyűlik köréd. Dobolni kezdesz, és közben fütyörészel. A dallam, amelyet előadsz, saját szerzemény: eredetiségét annak köszönheti, hogy szerelemről és harcról szól a hozzá tartozó dal. Az emberek percekig tapsolnak, éltetnek: látszik, hogy nagyon tetszett nekik a produkciód. Mindenki pénzt dobál feléd (+28 arany). Ez jól esett! (+1 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 107.]

ve 44 2 megveszed a 44. tárgyat 2
Vásároltál 2 királygyík bőrt. 12 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 107.]

kt 1263 1 elkészíted az 1263. tárgyat (1 darabot)
Sajnos nincs nálad szuperkötél, pedig elengedhetetlenül szükséges lenne ahhoz, hogy tünde tegezt készíthess/gyűjthess.
[0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[46,61] Síkság, továbbra is csak síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " "Távoli hegyek, rétek, erdők, vizek így sürgetnek: indulj!" " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios híveié. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy varkaudar falut.
(Feltételes kutatás:) Gyorsan magad mögött hagyod kezdeti tétovázásodat, és üvöltve rontasz a varkaudarok sátrai közé. Csak első pillanatra tűnik kihaltnak a hely, aztán már lebbennek is fel a sátornyílást elfedő ponyvák, és mire újra feleszmélhetsz, torzonborz alakok vesznek körbe. Egy varkaudar kölyök jön feléd.

Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök fejét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Feléd sújt a varkaudar kölyök a farkával, de elhibázta! A varkaudar kölyök összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 105, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megtörlöd izzadt tenyered, majd folytatod - a közönséged alkotta döbbent csendről tudomást sem véve - a farkasszemezést a varkaudarokkal. Vérbe fagyott áldozatod mellett megpillantasz valamit. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vassisak. Egy varkaudar jön feléd.

Megmarkolva a vaskardot a másikra ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal egy irtózatos ütéssel felvágod a varkaudar testét. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a varkaudar testét. Kritikus ütés! (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A varkaudar feléd döf, de csak ijesztésképp. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 varkaudar csontot. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 57, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vicsorgó varkaudarok röhögve löknek eléd egy újabb ellenfelet. Nagyot nyelsz a látványára. Egy varkaudar kölyök védelmezi a vadászterületét. {egyik sebzési módja: 1x 2d15+4.}

Vad csatakiáltással, felemelve a vaskardot a másikra rohansz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar kölyök testét. (3 támadással 89 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar kölyök testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A varkaudar kölyök melléd csap a farkával! A varkaudar kölyök szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A varkaudarok menekülőre fogják. Csak egy marad közülük, hogy végezzen veled. Egy varkaudar bajnok jön feléd. {egyik sebzési módja: 1x 1d4+4.}

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: jégcsóva varázslatot lő rád. 11 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 3 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a varkaudar bajnok fejét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a vaskardot ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vaskarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a varkaudar bajnok bal lábát. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar bajnok testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Alig pörkölődsz. 11 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 005 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 194, sebződés: 43, gyógyulás: 3, összesen: -40 ÉP}

Már az utolsó varkaudar is messze járhat, teljesen egyedül állsz a falu főterén. Akkor jöhet egy kis kutakodás a sátrak között. Néhány holmit felpakolsz. Szerzeményed: Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vashegyű lándzsa, egy díszes rézpajzs (ld. enc.), 2 vas dobónyíl és egy göcsörtös bunkó. Szánalmas jutalom ezért a mészárlásért, amit rendeztél. Legközelebb keményebben megvámolod a falut! Továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés).
Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Authoricus orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy épület van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " Fegyvermesteri gyakorlópálya épül itt a szent seregek számára [összesen 9000 TVP-nyi segítséget várunk.] " Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) törpe nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délre, friss elf nyomokat, amelyek északra, friss troll nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [47,61] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő.

Körbevizsgálódsz. Kicsit régi (kb. 1 hetes) troll nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [48,61] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé.

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Nini, mi van a földön! Több tőnyi ízletes szamóca! (+2 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek nyugatra vezetnek. [81 pontot használtál fel, van még 26.]

szk 22 99 174 keresed a 22. szörnyet a 99. szörnyet a 174. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy drótszőrű pincsit. [0 pontot használtál fel, van még 26.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

* 2. BP: h 234 10 0 használod a 234. tárgyat
Püfölni kezded a dobot, és dúdolva kíséred. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. [10 pontot használtál fel, van még 11.]
Nem tudsz ellenállni, egy kicsit olvasgatod a sötét tekercseket. (+1 gonoszság.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. Egy kaját nyel le a gátvakond. 4 kaját töm magába a törpemammut. 2 kaját habzsol be a garokk. Alaposan elfáradva, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 11 pontod maradt, ebből a következő körre 11 pontot vihetsz át. Kapsz még 362 pontot. A következő körben tehát 373 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


DÍSZES RÉZPAJZS (84. TÁRGY)
Ez a nagy, nemesi címerrel díszített pajzs inkább szép, mint praktikus. Nagyon nehéz, ezért harcban kényelmetlen használni, és emellett nem ad valami jó védelmet sem: 4-gyel javítja a védettségedet.

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. Fekete a bőröd. Leah fanatikusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 221. fordulód.

Erő: 24 (29) Szint: 20 Merészség: 6/5 Magasság: 157 cm
IQ: 29 (31) Támadás: 19 (21) Agresszió: 6 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 27 (30) Védekezés: 35 (39) Menekülés: 30 % Életkor: 162/162 év
Egészség: 25 (29) Életpont: 322/215 Jellem: gonosz (351) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (35) Varázspont: 349/0 Pénz: 1128 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 31/5 Pszi pont: 15/9
Eddig összesen 1549 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 5 189 TP-t kaptál. Jelenleg 460 561 TP-d van. A következő szinthez még 139 439 TP szükséges. Trófeáid: élőholt quwarg, renegát törpe, szutykos remák.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1/22 szúrófegyverek: 22/15 (+1%) vágófegyverek: 23/39 (+2%)
ütőfegyverek: 15/85 lőfegyverek: 21/26 (+6%) dobófegyverek: 8/50

Feltételes fegyverváltás: vaskard (#2084) << vasalt bunkó (#181) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -11.); bronzhegyű nyíl (#94) (12 -); ezüstshuriken (#327) (997 .);
Óvatosság (labirintusokban): 0
48,61 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 132
Kedvenc táborhely: 0,0
Legfeljebb 40 TU-t válthatsz TVP-re.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 1312 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 13/94 2. nyomkövetés: 58/21 (+37%) 3. lopás: 8/51
4. mászás: 11/94 5. csapdakészítés: 20/36 (+5%) 6. csapdaészlelés: 34/34 (+1216%)
7. gyógyítás: 24/60 8. titkosírás: 11/65 9. felderítés: 15/20 (+48%)
10. szörnyidomítás: 5/84 11. teológia: 23/50 (+8%) 12. taumaturgia: 18/40 (+18%)
13. versengés: 5/76 14. zene: 14/47 (+44%) 15. szörnyismeret: 28/95 (+20%)
16. pszi: 2/68 (+4%) 17. zárnyitás: 6/46 18. vadászat: 23/60
19. bányászat: 21/6 20. főzés: 8/6 (+13%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 32 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (életszívás (#10))
lopsz a törpéktől (3) hebrencs csapdát (#147), az alakváltóktól (7) hebrencs csapdát (#147)
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért
készítesz smirglilevelet (#29) (max. 4 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 4 darabot ), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 4 darabot ), borkonyó bibét (#312) (max. 1 darabot, csak egyszer), tüskét (#22) (max. 8 darabot ), mérgezett tüskét (#23) (max. 8 darabot ), bumerángot (#249) (max. 3 darabot )
elfogod kavadut (#19) háló-csapdával (#220), mutáns pókot (#117) fedett veremmel (#219)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde (1)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 9, max: 50)
szintszívó (#96), trikornis (#104), téfea magoflux (#98), autentikus vámpír (#154) (csak egyszer), tüskés harci gromak (#156) (csak egyszer), manifesztátor (#124), tintacsiga (#74), trappoló dinymák (#118), erszényes elkarog (#354) (csak egyszer)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
pszi elementál (#221)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) éhínség (#39, 7 VP)
vérbeli borzongás (#46, 10 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26) pszi-ernyő (#64)
láthatatlanság (#76) tolvajvér (#364)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 20)
energiatüskék (#29), lángcsóva (#31), vérbeli borzongás (#46), éhínség (#39), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
garokk (#73) (hátas: 9 lépés/kör;) státusz: OK
törpemammut (#115) (málhás: +21 kg teher) státusz: OK
gátvakond (#57) (ásó: ásás csak 7 TVP-be kerül) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
2.) Gyűlöletes, fehér anyag a pular kristály. Zúzz szét egy tucatot oltáromnál!
3.) Áldozz fel oltáromnál egy Mágikus Koponyát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): 35. labirintus (81,23). adamantit erőd (548): új. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): többek közt 15. tárgyat kell leadnod. kőtorony (664): többek közt 328. tárgyat kell leadnod. városháza (685): kész. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 26, 30, 32, 33, 34, 35, 43, 44, 45, 53.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 14, 16.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 35 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 701 TU szükséges.)
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

Összsúly: 99.60 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van.
Még 4 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 gyöngymangó (#135) 3 kaja (#2)
1 manifeszt.nyúlvány (#214) 3 tinta (#101)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
16 arany (#50) 1 díszes rézpajzs (#84) 3 fabontó (#106)
1 göcsörtös bunkó (#123) 2 királygyík bőr (#44) 1 kis vaspajzs (#159)
6 madártoll (#112) 1 orgyilkos tőr (#225) 4 pirkit (#153)
2 varkaudar csont (#1113) 2 vas dobónyíl (#189) 1 vashegyű lándzsa (#182)
1 vassisak (#160)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

44 45 46 47 48 49 50 51
60
61
62
63
64
65
66
(45,62) vegyesbolt (#526), városháza (Qvill) (#527), fogadó # (#608), szökőkút, sörsátor (#486), varkaudar fellegvár (#1821), nekrofun (#173), orgyilkos (#131), egy törpe nő, Melinka (6111. kalandozó), Goombar (6114. kalandozó)
(46,61) Elenios oltár, varkaudar kölyök (#685), varkaudar (#64), varkaudar bajnok (#190), varkaudar falu (#1109), művészi porolit (#720)
(46,63) az 53. labirintus bejárata, móricserje (#115, belőle készíthető: #116), Raia oltár, művészi porolit (#720), varkaudar (#64), élőholt mirg (#135), varkaudar behemót (#189), varkaudar falu (#1109), varkaudar barlang (#2200), piromenyét (#99)
(47,61) Raia oltár
(47,64) piromenyét (#99), Leah rúnaköve, tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), Dornodon oltár, 7. jellempróba
(47,65) gátvakondok (#57), Leah oltár, rájanyék (#58)
(48,61) Raia oltár
(48,65) halálmadár (#351), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68)
(49,64) mérges pókok (#20), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), fabontó szójer (#71)

Üzenet küldése a karakternek