Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. júl. 16. 12h:08' EZ A 1070. JÁTÉKHETED, 221. FORDULÓD 1071. játékheted kezdete: júl. 20. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 33 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
p 64 | használod a 64. pszi képességet |
tf 3 | fejleszted a 3. tulajdonságodat |
m 7 | mozogsz északnyugatra |
A közelharc előtt még megeresztesz a tünde íjjal néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az orgyilkos bal lábát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Az orgyilkos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 1 orgyilkos tőrt. 369 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
vtn 224 | varázslat tanulás: a 224. varázslatot |
kpb 6 | kezd. parancs berakása: 6 |
v 224 | elmormolod a 224. varázslatot |
kt 648 | elkészíted a 648. tárgyat |
m 3 | mozogsz délkeletre |
Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy jégcsóva varázslatot, majd rád küldi. 9 életpontot vesztettél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sötét gnóm jobb lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 508 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
ee 225 212 269 | eladod a 225. tárgyat a 212. tárgyat a 269. tárgyat |
ee 76 184 185 | eladod a 76. tárgyat a 184. tárgyat a 185. tárgyat |
ee 183 74 75 | eladod a 183. tárgyat a 74. tárgyat a 75. tárgyat |
ee 240 170 323 | eladod a 240. tárgyat a 170. tárgyat a 323. tárgyat |
ee 108 107 310 | eladod a 108. tárgyat a 107. tárgyat a 310. tárgyat |
ve 99 11 | megveszed a 99. tárgyat 11 |
bb 199 2 | beraksz a bankba a 199. tárgyat (2 darabot) |
bb 124 6 | beraksz a bankba a 124. tárgyat (6 darabot) |
m 2 | mozogsz keletre |
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy hhaar burka. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak testét. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Az ellenfelet borító méretes tüskék sebeznek. (-9 életpont.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. A helyzetet kihasználva, egy Kobraharapással szaporítod támadásaid számát. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 74 életpontot sebezve.) Óriási tüskéi sebeznek. (-9 életpont.) Méregfoggal jól megszúrod a tüskés harci gromak jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A tüskés harci gromak szarvai apró sebet okoznak a jobb lábadon. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Patájával a tüskés harci gromak kissé megtaszít. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 gromak bőrt. 1 108 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
be 66 | bemész a 66. titkos labirintusba |
ov 5 | óvatosságod: 5 |
lm 2 | mozogsz 2 |
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 81 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel eltalálod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}
ov 1 | óvatosságod: 1 |
lm 10 14 17 | mozogsz 10 14 17 |
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel kegyetlenül megütöd a sírlidérc bal oldalát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 4 kerek kő. Néhány helyen eltalálod a zombi bal lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a zombi foszladozó testét. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a zombi foszladozó testét. (5 támadással 92 életpontot sebezve.) A zombi karma a fejed mellett suhan el! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a zombi testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a zombi testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 30 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 285, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. 9 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra farkát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a nómenklatúra jobb vállát. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (5 támadással 43 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 100, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem sav ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 9 életpontot vesztettél. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 42 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! A sav csiklandozón, de ártalmatlanul ölel körül. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nómenklatúra trutyis masszáját. (3 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a nómenklatúra testét. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem sav ellen varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő varázslatot. 10 életpontot vesztettél. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a nómenklatúra testét. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Fürdesz a fekete savcsóvában. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 38 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a nómenklatúra jobb lábát. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) A nómenklatúra belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 059 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy védelem sav ellen. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Távolról sötét halál varázslatot lő rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vark. nekromanta csapása csak a levegőt találja. A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 8 életpontot vesztettél. A vark. nekromanta összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
lm 18 26 32 | mozogsz 18 26 32 |
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Ököllel megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai majdnem eltalálnak! A sírlidérc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: védelem sav ellen létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Mélyen koncentrálva, megidézel egy izomernyesztés varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. Ellenfeled elernyed. Egy sorvasztás varázslatot dob rád a másik. Semmi hatás! Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a vark. nekromanta testét. (4 támadással 65 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a vark. nekromanta bal lábát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a vark. nekromanta testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 074 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy sorvasztás varázslatot, majd rád küldi. Szerencsére nem hatott rád. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a Zinthurg bal lábát. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Zinthurg testét. (3 támadással 144 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Zinthurg fejét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A Zinthurg belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) Karmával néhányszor a Zinthurg megcsapja a fejedet. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) Kritikus volt a sérülés! (-1 max. életerő.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy aranylánc. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 Thargodan esszenciát. (ld. enc.) 1 148 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}
lm 33 39 | mozogsz 33 39 |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc rothadó húsát. (4 támadással 80 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel megütöd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmai megsebesítik a bal kezedet. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 612 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
ftv 50 111 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 111. szörnyet |
m 1 | mozogsz északkeletre |
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a ragyás burástya ragyás testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (8 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel megcsapod a ragyás burástya bal oldalát. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a ragyás burástya testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A ragyás burástya feléd sújt csáprágóival, de mellé! A ragyás burástya farkával melletted a levegőbe suhint. Csápjaival a ragyás burástya csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A ragyás burástya még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 739 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
ftv 50 111 | felt. tám/véd. varázslat az 50. varázslatot a 111. szörnyet |
m 2 | mozogsz keletre |
im | imádkozol |
m 3 3 1 | mozogsz délkeletre, délkeletre, északkeletre |
kut 5 | kutatsz |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 8 14 21 | mozogsz 8 14 21 |
lm 24 25 30 | mozogsz 24 25 30 |
lm 35 | mozogsz 35 |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 503 0 | energia fejlesztése 2 |
A MUNKA GYÜMÖLCSE (224. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT) A különböző tárgyak elkészítésekor hatalmas mozgási energiák szabadulnak fel. Mostantól ez a varázslat lehetővé teszi, hogy ezt a mozgási energiát hasznosítsd! Ha kiadod a V 224 parancsot, a köröd végéig minden KT, EP, RM és ZIP parancsod (beleértve az FKT-kat is) fejleszti a TF-ben megadott tulajdonságodat annyi TVP-vel, amennyit a KT parancsra elköltöttél. Ha nincs egyparaméteres TF-ed megadva, akkor az erőd fejlődik. A munka gyümölcse 10 VP-be kerül, TVP költsége és anyagi komponense nincs. A varázslat hatása a köröd végéig tart. Ha valamilyen KT képességnek, varázslatnak vagy tárgynak köszönhetően a normálistól eltérő mértékben TF-elődnek a tulajdonságaid, ill. olyan tulajdonságot is TF-elhetsz, amelyet egyébként nem (szerencse, MXTU), ezek a hatások a munka gyümölcsénél nem érvényesülnek. |
NAGY ARANYKULCS (246. TÁRGY) Ez a tárgy már önmagában tetemes summát érhet. Értékét azonban megduplázza az, hogy speciális, a királyság kincstárnokai által használt zárakat lehet vele kinyitni. A finoman megmunkált nyélen hajszálvékony ezüst vonalak hirdetik az aranymíves céhét. |
ZINTHURG (180. SZÖRNY) A Zinthurg a Sötét Földnek nevezett létsík lakói (Thargodanok) közül az egyik legalacsonyabb rangú. Mégis, természetes mágikus képességeiknél fogva nagyhatalmúnak számítanak Ghallán. A Thargodan egy sötét, fekete undormány, idegen létforma, minden szempontból ellentéte a fénynek, az életnek. A varkaudarok ugyan gonoszak, de részeit képezik ennek a világnak - a Thargodanokról ugyanez nem mondható el. A varkaudarok lelke sötét - A Thargodanoknak egyáltalán nincs lelke. Olyannyira veszedelmesek, hogy mégoly ritka megjelenésük Ghallán is általában katasztrófával jár. A Zinthurgok rabszolgái, talpnyalói a rangsorban felettük elhelyezkedő lényeknek, Ghallán azonban rengeteg náluk gyengébb lény van, és ezek felett uralkodhatnak - minden egyebet pedig igyekeznek elpusztítani. Egyetlen Thargodan sincs a test börtönéhez kötve, alakjukat kedvük szerint formálják. A Zinthurgok leginkább a közel három méter magas, ébenfekete testű, bikafejű, négy hatalmas, karomban végződő karral rendelkező formát kedvelik. A Zinthurg elpusztításához mágikus vagy ezüstből készült fegyver, ill. varázslat szükséges, egyéb fegyverek csak a felöltött külsőt képesek megsebezni, és ezt a lény egy szemvillanás alatt képes regenerálni. Ha egy Zinthurg fizikai formáját a Sötét Földön kívül pusztítod el, a lény maga nem semmisül meg, csak visszamenekül saját létsíkjára. A Sötét Földön elpusztított Thargodanok - kevés kivételtől eltekintve - végképp megsemmisülnek, de persze elpusztításuk itt jóval nehezebb, hiszen birtokában vannak teljes hatalmuknak. |
THARGODAN ESSZENCIA (328. TÁRGY) Amikor első ízben lemészárolsz egy Thargodant, és nekiállsz felboncolni, megdöbbenve tapasztalod, hogy testfelépítése tökéletesen különbözik az általad megismert szervezetektől. Se szív, se máj, se tüdő. Csak valamilyen fekete folyadék, ami talán vér lehet. És egy furcsa, kocsonyás szerv, amely nagyon halvány kék fényt ad ki még most is, a Thargodan halála után! Bizonyára ez a Thargodan mágikus erővel bíró központi szerve. Némi spirituszt felhasználva, képes vagy tartósítani ezt a minden bizonnyal még sok dologra használható esszenciát. |
FAIRLIGHT KÖPENYE (303. TÁRGY) Ezt a sárga, aranymintákkal teleszőtt köpenyt azért hívják Fairlight köpenyének, mert nemcsak hogy Fairlight papjai készítették, hanem csakis Fairlight papjai viselhetik. Ha a köpenyt viseled (KF 303) könnyebbé válik a más által elrejtett, eldugott értékek megtalálása: felderítése szakértelmed ezidőre megnő hárommal. |
Erő: | 34 (46) | Szint: | 25 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 41 (43) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 22 (31) | Védekezés: | 37 (42) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 33 (40) | Életpont: | 626/616 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 19 (33) | Varázspont: | 617/17 | Pénz: | 1305 arany | Kép. pont: | 13 |
Tudatpont: | 30/13 | Pszi pont: | 181/133 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 19/32 (+24%) | szúrófegyverek: | 28/6 (+1%) | vágófegyverek: | 19/30 |
ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 24/19 (+13%) | dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 .); tünde nyíl (#554) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
129,73 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/97 | 2. nyomkövetés: | 63/9 | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 10/25 | 5. csapdakészítés: | 25/40 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 3/70 (+48%) |
7. gyógyítás: | 51/13 | 8. titkosírás: | 7/17 | 9. felderítés: | 15/32 (+36%) |
10. szörnyidomítás: | 5/64 | 11. teológia: | 20/85 (+7%) | 12. taumaturgia: | 28/39 (+7%) |
13. szerencsejáték: | 1/59 | 14. versengés: | 13/69 | 15. harcművészetek: | 5/95 |
16. zene: | 10/76 | 17. szörnyismeret: | 16/26 | 18. pszi: | *19/100 (+13%) |
19. vadászat: | 23/37 | 20. bányászat: | 30/62 (+1%) | 21. főzés: | 6/69 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 40 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) |
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) | szürkeáll. aktiv (#71) |
pszi-ernyő (#64) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Remélem jól haladsz a mágikus tudományokkal. Használj csatában villámcsapás varázslatot! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 23 TU. szükséges még: 27 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Az új képesség készen van, de még 24 nap szükséges, hogy használhassátok. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | bronzkulcs (#76) | 3 | csontkulcs (#74) | 4 | dorony tüdő (#212) | |||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüsthegyű nyíl (#323) | 1 | galachmit (#310) | |||
5 | kaja (#2) | 2 | karbin plazma (#199) | 2 | kis aranykulcs (#240) | |||
1 | kis vaskulcs (#40) | 3 | madártoll (#112) | 5 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | nagy vaskulcs (#186) | 21 | nyílvessző (#108) | 2 | orgyilkos tőr (#225) | |||
1 | purifikátor háj (#269) | 3 | rézkulcs (#75) | 6 | rókafarok (#124) | |||
1 | rövid íj (#107) | 1 | smaragd kulcs (#241) | 18 | spiritusz (#170) | |||
1 | tünde nyíl (#554) | 3 | vaskulcs (#183) | 2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
115 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | bunkósbot (#9) | |||
1 | csontpálca (#329) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 1 | Fairlight köpenye (#303) | |||
6 | fekete gyöngy (#99) | 6 | grifftojás (#179) | 2 | gromak bőr (#268) | |||
1 | gyöngysor (#192) | 9 | kerek kő (#19) | 1 | kulcskarika (#648) | |||
1 | nagy aranykulcs (#246) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | 4 | ugh méreg (#166) | |||
1 | varázskő (#305) | 2 | vashegyű nyíl (#176) |
127 | 128 | 129 | 130 | |
72 | |
|
|
|
73 | |
|
|
|
74 | |
|
|
|
75 | |
|
|
|