21. forduló, 23. forduló, Szetensi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 17. 9h:12'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5950
SZÁMLA : XXXX

SZETENSI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,9] koordinátán.
A táborozás 2. napján összeakadsz Torgeisttel. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Ruházatát egy ork sámán trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy agglomerátor trófea teszi egyedivé. Hovatartozását apró jelvény mutatja: egy kőkés. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+12 életerő.)

e 40 élelemszerzés 40 pontért
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+4 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Már majdnem éhen haltál! Az ételre veted magad. (-3 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek északra. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy spagulár közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Párszor kipécézted a spagulár bal hátsó lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a spagulár testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 120.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 óndarabot! (ld. enc.) [8 pontot használtál fel, van még 112.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Mint önjelölt feltaláló, lelkiismeretesen látsz hozzá egy új kísérletnek. Lázasan töröd a fejed... Ez az, maestro! Kitaláltad, hogyan csinálhatsz rézsisakot. (ld. enc.) 48 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 102.]

vik 5 merészség kalandozókra: 5
Mostantól normális mennyiségű rizikót vállalsz, legfeljebb a veled egyforma erős kalandozókkal küzdesz meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 5. [0 pontot használtál fel, van még 102.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[44,10] Lakott területre érkeztél. Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. A feléd közeledő útonálló mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 2 kerek kő. Telibe trafálod az útonálló testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az útonálló jobb oldalát. (2 támadással 11 életpontot sebezve.) Az útonálló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az útonálló bal lábát. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Az útonálló támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 20, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Végre, ennivaló! Zabálni kezdesz. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [44,11] Továbbmész a város utcáján. Egy fehér kőből kifaragott, tiszta vizű szökőkutat találsz. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Felismered a közeledőt. Csak egy orgyilkos. Nem jelenthet különösebb problémát. (ld. enc.) Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 1 kerek kő. Eltalálod az orgyilkos bal oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Az orgyilkos kegyetlenül összeszurkál. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával kicsit megbökdösöd az orgyilkos jobb lábát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Az orgyilkos megforgatja fegyverét, aztán az emberi szem számára szinte követhetetlen sebességgel zúdít rád döféseket. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Túl erős az ellenfeled. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 56, gyógyulás: 0, összesen: -56 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A varponizáció nem az a tudomány, amit bármelyik bunkó falusi troll el tudna sajátítani. Te mint a varponizáció egyik mestere azonban az összes trükköt ismered. Keresel egy kis csanadiumot, szétporlasztod, majd öt percig intenzíven varponizálsz. Aztán egy hatalmas üvöltéssel hirtelen hanyatt veted magad, ezzel biztosítva a gyógyítás tartósságát. (+31 életerő.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Leah hithű követője! Állj közénk, az egyesült ÖRDÖGI KÖR-be. TOUR-MIX. " Épületeket látsz: egy városháza (Gatin) (540. épület.), egy vegyesbolt (541. épület.), egy fegyverbolt (542. épület.) és egy fogadó a Vak Orgoróhoz. (609. épület.).
Összefutsz egy fekete, göndör hajú, barna szemű gnóm férfival. Fairlight követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt, egy örökkéval. rubinját és egy villám szimbólumot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Fegyverzetét egy sörényes ubuk trófea, egy gyilkos tetű trófea és egy varkaudar kölyök trófea díszíti. Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj.
Összeismerkedtek. Az ő neve Vidám Gorka. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn. Aztán elbúcsúztok, és mindenki megy tovább a maga útján.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, hosszú hajú, zöld szemű kobudera férfi táborát. A bőre világosabb az átlagosnál. Raia hűséges követője. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy nap szimbólumot, egy tankány karmot és egy vassisakot visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy vérszomjas csüldő trófea és egy mutáns pók trófea teszi egyedivé. Bal kezében egy csontkést tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Rögtön látod, hogy senki és semmi vagy az ő hatalmához képest. Semmi esélyed sem lenne harcban. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű, harcsabajszos troll férfi táborát. Bőre színe zöld. Egy bakkura csizmát, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy kígyóbőr kesztyűt és egy koponya szimbólumot visel. Felszerelését egy alpesi tehén trófea, egy agglomerátor trófea és egy sörényes ubuk trófea ékesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy bronzpajzsot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. "

(Továbbmész...) [44,12] Folytatod sétádat a házak közt. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " A Homály Dalnokai KT valahol máshol alakult meg. " Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Egy útonálló közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az útonálló testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Kőhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd az útonálló testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 18, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Egy nem túl hivalkodó, de mégis tiszteletet parancsoló, zömök épületet látsz. A homlokzatára egy vaskesztyűs kézben tartott mérleget festettek, a hivatásos fejvadászok jelképét. (757. épület.)
Összeakadsz egy barna, göndör hajú, piros szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Tharr ministránsa. Egy két kard szimbólumot, egy lánckesztyűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nekrofun medált, egy optiri agysisakot, egy örökkéval.tűzopálját, egy varkaudar csizmát, egy vérpettyes gyűrűt és egy zafír erőövet visel. Felszerelését egy ork sámán trófea, egy mutáns pók trófea és egy sullár trófea színesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng.
Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Bregdar. Mentális kapcsolatot vesztek fel egymással. Profi harcos, nem vitás. Egy mély meghajlással köszöntöd. Aztán elköszöntök egymástól.
Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) [76 pontot használtál fel, van még 26.]

be 757 bemész a 757. épületbe
Belépsz az ajtón, amely mögötti szobában egy mogorva gnóm ül egy óriási íróasztal mögött.
- Újonc, igaz? - néz rád a gnóm. - Nem kell válaszolni, látom. Dolgozhat nekünk, itt kell aláírni - máris áttol egy papírt az asztalon. - A szerződés értelmében megkeresi és jó esetben megöli az általunk megjelölt személyt. Nem kell aggódni, ez nem bérgyilkosság, az alanori udvar megbízásából tevékenykedünk - felmutat a falra, ahol látsz egy bekeretezett iratot. - A célszemélyek mind bűnőzök, akik rendkívül veszélyesek a közrendre és a birodalom jövőjére. Hallott már az Újnyugat nevű szervezetről? Eladták a hazájukat, egész Erdauint, egy újabb ellenséges invázió előkészítésében segédkeztek. Mit érdemelnek az ilyenek? Levadásszuk őket. Maga is részt vehet benne, tisztes jutalomért. Ha elkapja őket, csak hozza el nekem a gyűrűjüket, ami a szervezethez tartozásukat jelképezi és azzal bizonyítja, hogy végzett velük. Nagy szolgálatot tesz vele az egész félszigetnek.
Lelkesen bólintasz, ez aztán a neked való feladat! A gnóm elmondja hogy egyelőre a szervezetnek csak néhány tagját azonosították és közülük is csak háromnak tudják a tartózkodási helyét, az egyikük, egy Nehéz Norbi nevű troll kalandozóról úgy hírlik, hogy a várostól délkeletre, az erdőben bújkál valahol.
Biccentesz a gnómnak, majd elhagyod az irodát. [5 pontot használtál fel, van még 21.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[43,13] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Egy testet pillantasz meg a földön. Közelebbről látod, hogy egy elf férfi. Még él! Kemény csatát vívhatott valamilyen szörnnyel - törött botja a közelében hever. Még van remény a megmentésére, ha gyógyfüveket gyűjtesz neki és egyéb módon kezelésbe veszed. Ehhez 25 TVP-t kell elköltened (5. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy woor-antilop. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Elszántan a másikra rohansz. Kőhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a woor-antilop testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a woor-antilop öklelő szarvai elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. 37 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 9.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Semmi használhatót nem találtál néhány gilisztán kívül. [8 pontot használtál fel, van még 1.]

m 5 mozogsz délnyugatra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

gyk 6 1 gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért
A levegőben suhogtatva edzed magad. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 7 1 gyakorolsz a 7. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 20 1 gyakorolsz a 20. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 13 1 gyakorolsz a 13. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

tf 2 26 fejleszted a 2. tulajdonságodat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

kut 10 kutatsz
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 10 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gy 10 gyógyítás
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

h 242 használod a 242. tárgyat
(Felhasználsz a következő forduló TVP-jéből:) Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [1 pontot használtál fel, van még -1.]
Iszol a vizestömlőből. A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol.
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben -1 pontod maradt, ebből a következő körre -1 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SPAGULÁR (82. SZÖRNY)
Képzelj magad elé egy pónit, amelynek kosfeje van, és szőrös, sárga pettyes teste (nehéz feladat). Ez a spagulár, a dombos vidékek mindenevője. Csak a tazunkarókáknak köszönhető, hogy nem szaporodtak el félelmetes mennyiségben, és nem túrták még ki a síkságok békésebb növényevőit. Harcban leginkább a rúgásaira hagyatkozik. Bár nem sok köze van a harcművészetnek, azért lehet, hogy tud egy-két dolgot mutatni a tejfelesszájú kobuderáknak. Húsa ehető.

ÓNDARAB (85. TÁRGY)
Néha az ásás eredményeképp a dombos, hegyes vidéken ónt találhatsz. Önmagában ez persze semmire sem jó, de ha esetleg a megfelelő helyen, a megfelelő anyaggal ötvözöd, lehet, hogy valamilyen óriási felfedezésed lesz...

RÉZSISAK (72. TÁRGY)
Három rézdarabból egy olvasztókemencénél a kalapácsoddal összekalapácsolhatsz egy kicsit kényelmetlen, de a bőrsisaknál jobb védelmet (2-es) nyújtó sisakot. Ehhez a KT 72 parancsot kell kiadnod, 18 pontért.

ORGYILKOS (131. ELLENFÉL)
Az Orgyilkosok (nagy "O"-val) egy speciális humanoid faj, a tyrg speciális feladatra kiképzett egyedei. A tyrgek alacsony, szőrös fickók, hegyes füllel, rókaorral. Legfőbb jellemzőjük, hogy hihetetlen mozgékonyak, így, bár nem viselnek páncélt, nagyon nehéz őket eltalálni. Általában egy hosszú, vékony tőrrel harcolnak, amelyre azonnal ható méreg van kenve, így szúrásaik, bár aprónak látszanak, nagyon nagy sebet szoktak okozni. Gyakran bérelik fel őket kalandozók megölésére, de sokszor csak szórakozásból megtámadnak az utcán valakit, aki náluk gyengébbnek látszik.

KARAKTERLAP

Szetensi, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó nő vagy. Ez a 22. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 6/5 Magasság: 94 cm
IQ: 11 Támadás: 6 Agresszió: 6 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 12 Életpont: 94/74 Jellem: semleges (-19) Tul. pont: 1
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 83 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 119 TP-t kaptál. Jelenleg 2 063 TP-d van. A következő szinthez még 1 937 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, mérges nyukmár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 8 (+1) vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 5 (+1)

Óvatosság (labirintusokban): 0
43,100 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 2. nyomkövetés: 2 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 11 8. felderítés: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 2 (+1) 11. bányászat: 3

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 4. fajúaknak a 8. fajúaknak
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer), kavadu (#19)

Összsúly: 40.57 kg Megterheltség: 106%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 kerek kő (#19)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 óndarab (#85)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45
8
9
10
11
12
13
14
(43,13) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Elenios oltár, 5. jellempróba, woor-antilop (#31)
(44,9) spagulár (#82)
(44,10) Raia rúnaköve, mély kút (#93), útonálló (#130)
(44,11) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609), szökőkút, sörsátor (#486), orgyilkos (#131), Vidám Gorka (6109. kalandozó), egy kobudera férfi, egy troll férfi
(44,12) fejvadászház (#757), útonálló (#130), Bregdar (2675. kalandozó)

Üzenet küldése a karakternek