21. forduló, 23. forduló, Kara összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jan. 24. 12h:03'
EZ A 67. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
68. játékheted kezdete: jan. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4411
SZÁMLA : XXXX

KARA KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [42,-16] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+5 életerő.)

tno 1 növeled az 1. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Erősebbnek érzed magad. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

tno 4 növeled a 4. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Még frissebbnek, egészségesebbnek érzed magad, mint korábban. [0 pontot használtál fel, van még 193.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[42,-17] Síkság, továbbra is csak síkság. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy gyöngymangó bokrot. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy uzbány közeledik. (ld. enc.) Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Elszántan a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az uzbány testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Az uzbány néhányszor belevágja a csőrét a kezedbe. (3 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával többször eltalálod az uzbány jobb lábát. (2 támadással 14 életpontot sebezve.) Többször megcsíp az uzbány. (3 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+7 életerő.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-18] Még mindig füves síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Elszántan a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a rájanyék fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 124 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nem túl friss (kb. 1 hetes) árnymanó nyomok vezetnek délre.

(Továbbmész...) [42,-19] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy mély kutat. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. A földön egy pityergő gnóm gyermek üldögél. Rettenetesen le van soványodva, látszik, hogy már nagyon régen nem evett. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (3. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy kaffogó hebrencs közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. (ld. enc.) Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Vad csatakiáltással, felemelve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a kaffogó hebrencs csíkos hátát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Ellenfeled fogaival elkapja a jobb lábadat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával tökéletesen perforálod a kaffogó hebrencs bal vállát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) A kaffogó hebrencs beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 hebrencs állkapcsot. (ld. enc.) 193 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Azt még te is tudod, hogy a kőcséri patkány egyáltalán nem illik a ghallai tájba, inkább valami sivatagos bolygóra való. Azonban azt is tudod, hogy ha a hátrahagyott jellegzetes szagú bogyóit a sebeid környékére kened, akkor gyorsabban gyógyulsz, mint egy féllábú trollnő. (+7 életerő.) Észreveszel valamit a földön. Friss troll nyomok vezetnek keletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [60 pontot használtál fel, van még 133.]

h 92 használod a 92. tárgyat
A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. A kút üres. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 119.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[42,-20] Dombos terepre érkeztél. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Egy gitonga nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Elszántan ellenfeledre ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a gitonga tollas hátát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Csőrével a gitonga nem tudott megsebezni. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 madártollat. 31 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-21] Amerre csak a szem ellát, dombok. Nini, egy quwarg! Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy homokvarány. Nem jelenthet különösebb problémát. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a bronzhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a homokvarány bal oldalát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A homokvarány többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a homokvarány száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 varányszemet. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-22] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Hozzáérsz, remélve a telepatikus kontaktust, de semmi. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy vén tazunkaróka botorkál előtted az úton. Már nincs ereje ennivalót szerezni. Ha meg akarod etetni, rajta - ehhez egy kajára van szükség, és 0 TVP-re (27. jellempróba). Egy quwarg mozdul a földön. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy woor-antilop. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a woor-antilop testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A woor-antilop szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 antilopbőrt. 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 2, gyógyulás: 0, összesen: -2 ÉP}

Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 89.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[42,-23] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél. Látsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.

Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [42,-24] Továbbra is síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő.
Találkozol egy vörös, copfos hajú, szürke szemű troll férfival. Bőre színe zöld. Egy bőrpáncélt visel. Felszerelését egy tintacsiga trófea és egy rájanyék trófea ékesíti. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kőkalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Érzékeled auráját: az ő jelleme is semleges.
Összebarátkoztok egymással. Az ő neve A Barbárok Királya. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [24 pontot használtál fel, van még 65.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [0 pontot használtál fel, van még 65.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

e 30 élelemszerzés 30 pontért

Leszüretelsz egy terméstől roskadozó kókuszfát. (+5 kaja.) Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [30 pontot használtál fel, van még 35.]

e 5 élelemszerzés 5 pontért
Egy satnya hangyauborka-bokrot találsz. Van rajta néhány érett gumó. (+1 kaja.) [5 pontot használtál fel, van még 30.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. Valami mozgolódik a hasadban. A nap kalandjaitól megfáradtan, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 162 pontot. A következő körben tehát 192 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


UZBÁNY (102. SZÖRNY)
Ez a nagytestű futómadár a kavadu távoli rokona. Hosszú, pikkelyes nyaka van, két hosszú, izmos lába, és csökevényes, csak rövid távú repülésre alkalmas szárnyai. Reggelire óriáspókokat, ebédre óriás skorpiókat, vacsorára valami lágyabbat szokott enni: kalandozóhúst. Különösen kedveli a páncélba öltözött humanoidokat. Ha sikerül egyet megölnie, akkor a páncélzatot csőrével feltöri, és élvezettel kiszürcsöli a húsos belsőt. Egyetlen reményteli fegyver legyőzésére a vágófegyver, amivel lenyisszantod a hosszú nyakat.

KAFFOGÓ HEBRENCS (88. SZÖRNY)
A síkságok nagytestű, félelmetes dögevője inkább kitartásáról híres, mint nagy erejéről. Jókora, különösen rugalmas állkapcsával a zsákmányába kapaszkodik, és húzni kezdi hátrafelé - a dög azé a hebrencsé lesz, aki a legerősebben és a legállhatatosabban húz. Ha nincs dög, az élő zsákmány is megfelel - amibe egyszer belekapaszkodnak fogukkal, csak akkor engedik el, ha elpusztítják őket (bár gyakran még akkor sem). Ezért aztán rengeteg csapást kell rá mérni (lehetőleg ütőfegyverrel), amíg a szívós szervezet felmondja a szolgálatot. A kaffogó hebrencs sárgás szőrű, oroszlánsörényű de sakálfejű, gyors mozgású szörnyeteg.

HEBRENCS ÁLLKAPOCS (130. TÁRGY)
A kaffogó hebrencs hegyes fogú, rugalmas állkapcsát kivágni nem könnyű feladat. Nem beszélve arról, hogy látszólag semmi értelme. Vagy egy találékonyabb kalandozó mégiscsak használni tudná?

KARAKTERLAP

Kara, egy szőke, hosszú hajú, zöld szemű ember nő vagy. Bőröd teljesen fehér! Tharr híve vagy. Ez a 22. fordulód.

Erő: 19 (21) Szint: 8 Merészség: 5/5 Magasság: 157 cm
IQ: 14 Támadás: 7 Agresszió: 5 Testsúly: 86 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 5 Menekülés: 50 % Életkor: 18/18 év
Egészség: 15 Életpont: 112/112 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 17 Varázspont: 19/19 Pénz: 54 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 78 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 391 TP-t kaptál. Jelenleg 4 407 TP-d van. A következő szinthez még 2 593 TP szükséges. Trófeáid: agglomerátor, alpesi tehén.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 5

42,85 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 49

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 82 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 1 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 2
4. gyógyítás: 12 5. titkosírás: 1 6. felderítés: 2
7. vadászat: 4 8. bányászat: 2

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 60% életerő alatt 15 TVP-ért

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy igazi férfi nem bújik páncélok mögé - megfelelő áldozat lenne, ha egy szöges bőrpajzsot elégetnél a hozzám való ima közben!
2.) Egy sörényes ubuk elejtésével bebizonyíthatod, hogy méltó vagy hitemre.
3.) Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább egy szörnyet ütő, egyet vágó, és egyet szúrófegyverrel!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Gatin) (540): többek közt 122. tárgyat kell leadnod. fejvadászház (757): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 * bronzhegyű lándzsa (#87) 2 bunkó (#5) 1 kőhegyű lándzsa (#7)
1 kőkalapács (#13) 2 kőkés (#6) 1 * parittya (#18)
1 szögletes kő (#17)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
1 * két kard szimbólum (#144)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 + deus ex machina (#1) 26 kaja (#2)
1 kötél (#92) 2 krónika (#1725)
Löttyök és porok, tartóstul
2 vizestömlő (#3) [üres, kapacitás: 40]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
3 amniosz (#203) 2 antilopbőr (#48) 1 bakkura bőr (#95)
1 csuklyavirág (#133) 1 dözmöng szív (#122) 26 drótszőr (#37)
1 evaporőr háj (#105) 1 fémrúd (#104) 2 grákóbőr (#41)
1 gyöngymangó (#135) 1 hebrencs állkapocs (#130) 2 kavadu lebeny (#24)
1 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 11 madártoll (#112)
4 óndarab (#85) 1 ormánygőte csont (#21) 1 rókafarok (#124)
6 sallank karom (#128) 1 smirglilevél (#29) 2 szárnyas hernyó (#69)
4 tükör (#43) 1 vadász tatu bőr (#15) 6 varányszem (#30)

Összsúly: 54.22 kg Megterheltség: 104%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 109 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 antilopbőr (#48) 1 hebrencs állkapocs (#130) 3 kaja (#2)
4 madártoll (#112) 2 varányszem (#30)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

41 42 43
-25
-24
-23
-22
-21
-20
-19
-18
-17
-16
-15
(42,-24) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), 25. jellempróba, A Barbárok Királya (5018. kalandozó)
(42,-23) Sheran oltár, 10. jellempróba
(42,-22) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, 27. jellempróba, woor-antilop (#31)
(42,-21) érclelőhely, homokvarány (#16)
(42,-20) oltár, 27. jellempróba, gitonga (#76)
(42,-19) egy ismeretlen isten rúnaköve, mély kút (#93), oltár, 3. jellempróba, kaffogó hebrencsek (#88)
(42,-18) 15. jellempróba, rájanyék (#58)
(42,-17) gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), uzbány (#102)

Üzenet küldése a karakternek