21. forduló, 23. forduló, Alders Breorf összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. márc. 15. 16h:07'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: márc. 18.
A következő fordulódat legkorábban a 23. játékhéten tudjuk betáplálni.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4241
SZÁMLA : XXXX

ALDERS BREORF KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [20,9] koordinátán.
Két fordulód között meglátogatott a húsvéti nyuszi! Örömmel teszed el a két hímes tojást (+2 kaja). Hohó, van itt egy csomag is! Gyorsan kibontod. Egy lapkorong van benne! És egy cédula: sok szeretettel a <<itt egy furcsa, golyó alakú, egyszemű lény rajza látható, a feje tetején sok pici csápos szemmel>> munkatársaitól! Furcsállva csóválod a fejedet, de azért örülsz az ajándéknak.

f 112 kísérletezel a 112. tárggyal
A szokásosnál is intenzívebb fejtörésbe kezdesz, hogy kitalálj valami korszakalkotót. Telik múlik az idő... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy nyílvesszőt. (ld. enc.) 12 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 162.]

kt 49 elkészíted a 49. tárgyat
Nagyon sajnálom, de még nem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

kf 49 kézbeveszed/felveszed a 49. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 162.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[21,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mákrózsa bokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy malmot. (ld. enc.) Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy csontlepke. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a csontlepke jobb első lábát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


(Továbbmész...) [22,9] Szűnni nem akar a zöld síkság. Találsz egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy evaporőr. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja az evaporőr hengertestét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Csontszuronnyal nagy lendületekkel át- meg átszúrod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal megdöföd az evaporőr testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [23,10] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy móricserjét. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lila brekk. Itt csata lesz.

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a lila brekk puha hasát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 3, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.) [36 pontot használtál fel, van még 126.]

kt 116 elkészíted a 116. tárgyat
Begyűjtöttél 1 móri gyümölcsöt. [4 pontot használtál fel, van még 122.]

h 116 használod a 116. tárgyat
Lenyeled a finom, húsos gyümölcsöt. Egy pillanatig semmit sem érzel, de aztán megindul a hasad! A következő szempillantásban már ki is jön minden. Még jó, hogy letoltad a nadrágodat. Hopp, és még valami kicsusszant! Egy kis piros, csúnya, embriószerű valami. Egy kis szörnyeteg! Irtózva gondolsz rá, hogy mi lett volna, ha ez megnő a testedben. Eltaposod a férget. [2 pontot használtál fel, van még 120.]

m 1 2 2 mozogsz északkeletre, keletre, keletre
[24,9] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Egy evaporőr nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az evaporőr testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Vad csatakiáltással, felemelve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal megdöfködöd az evaporőr testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}


(Továbbmész...) [25,9] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy lila brekk. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a lila brekk puha hasát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [26,9] A bozótos terep dombvidékbe megy át. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. A feléd közeledő kőevő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a kőevő testét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a kőevő testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) A kőevő támadást kezd balról, aztán váratlanul jobbról sújt le, a lábadra. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a kőevő karszerű nyúlványát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A kőevő egyik ütését nem sikerült hárítanod. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A kőevő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. (ld. enc.) 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Gránittorony: keletre 3, északra 33 mérföld. Gnómlak: nyugatra 3, délre 6 mérföld. Remetelak északkelet felé. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy olvasztókemencét. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. [36 pontot használtál fel, van még 84.]

m 2 mozogsz keletre
[27,9] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy rájanyék közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a rájanyék hártyás szárnyát. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a rájanyék farkát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 128 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Váratlanul csepegni, majd zuhogni kezd az eső. Végre! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Néhány perc múlva az eső eláll, csak a szivárvány marad, a szomjazástól viszont megmenekültél! Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Felismered a közeledőt. Csak egy evaporőr. Nem jelenthet különösebb problémát. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Marokra fogva a csontszuronyt a másikra ugrasz. Csontszuronnyal több döféssel felnyársalod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Csontszuronnyal tökéletesen perforálod az evaporőr testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 32, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

[12 pontot használtál fel, van még 72.]

be 1 bemész az 1. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

lm 2 3 1 mozogsz 2 3 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 72.]

m 2 1 mozogsz keletre, északkeletre
[28,9] Szűnni nem akar a zöld síkság.

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 60.]

f 70 kísérletezel a 70. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy rézpajzsot. (ld. enc.) 69 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 50.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+8 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [20 pontot használtál fel, van még 30.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 30 pontod maradt, ebből a következő körre 30 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 191 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


NYÍLVESSZŐ (108. TÁRGY)
A fa nyílvessző a rövid íjhoz használható lövedék. Készítéséhez bozótos vagy erdős terepen kell a KT 108 parancsot kiadnod, 4 pontért (feltétel, hogy legyen nálad madártoll). A nyílvessző sebzése d8+2.

MALOM (1204. ÉPÍTMÉNY)
Először, amikor megpillantottad a malmot, nehéz volt feldolgozni ennek a toronymagas, ismeretlen funkciójú épületnek a látványát. A zömök, hengerforma alap oldalán két egymáson keresztbe fektetett faszerkezet áll, melyen valamilyen szürke színű vászon feszül. Ebbe kap bele a szél, hogy megforgassa az irdatlan nagy alkotmányt a hozzá képest picinek tűnő építmény oldalán. Szóval ez a malom kívülről, s bizony sejthető, hogy belül valamilyen módon felhasználják valamire a szélkerékkel nyert energiát. Fogalmad sincs, mi célból. De igazából nem is várható el egy kalandozótól, hogy tudja.
Ha akarsz, beléphetsz a malomba, 5 TVP árán.

FEKETE GYÖNGY (99. TÁRGY)
Ha egy kőevőt sikerül szétverni egy kőkalapáccsal, érdekes meglepetés ér: a gyomrában egy majdnem egy centis fekete gyöngy van! Ez a fura, "szárazföldi gyöngykagyló" ezt a gyönyörű ékszert termelte. Pedig az ember csak némi kőport várna...

RÉZPAJZS (73. TÁRGY)
A rézpajzsot, a rézsisakhoz hasonlóan, rézdarabok összekovácsolásával készítheted el egy olvasztókemencénél. Ehhez 5 rézdarabra van szükséged, és egy KT 73 parancsra, 26 pontért. A rézpajzs 3-al növeli a védettségedet.

KARAKTERLAP

Alders Breorf, egy vörös, copfos hajú, zöld szemű törpe férfi vagy. Hosszú szakállad és harcsabajuszod van. A bőröd kreolszínű. Ez a 22. fordulód.

Erő: 14 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 116 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 68 kg
Ügyesség: 10 Védekezés: 3 Menekülés: 40 % Életkor: 64/64 év
Egészség: 18 Életpont: 118/90 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 14 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 100 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 734 TP-t kaptál. Jelenleg 3 635 TP-d van. A következő szinthez még 365 TP szükséges. Trófeáid: alpesi tehén, púpos burástya.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 6 ütőfegyverek: 5 lőfegyverek: 6

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) << csontszurony (#12)
28,47 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 642 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 2 3. gyógyítás: 10 (+1)
4. vadászat: 2 5. bányászat: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 * bőrpáncél (#51) 1 * kis bőrpajzs (#45) 1 mászókarom (#78)
Fegyverek és lövedékek
1 csontszurony (#12) 1 * fúvócső (#20) 1 kőkalapács (#13)
1 kőkés (#6) 1 * szöges bunkó (#8)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 ásó (#34) 1 fáklya (#36) 26 kaja (#2)
Löttyök és porok, tartóstul
2 kavadu iszák (#25) [bennük 16 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 4]
1 vizestömlő (#3) [benne 12 korty víz (#27), fér még: 8]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 antilopbőr (#48) 2 bakkura bőr (#95) 32 drótszőr (#37)
4 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 1 grákóbőr (#41)
1 kaktusztüske (#114) 4 királygyík bőr (#44) 1 lapkorong (#80)
4 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 1 ormánygőte csont (#21)
2 rézdarab (#70) 1 rókafarok (#124) 3 smirglilevél (#29)
17 sünmedve tüske (#14) 2 surranó kígyó bőr (#47) 11 tigroszlán fog (#63)
10 varányszem (#30)

Összsúly: 42.64 kg Megterheltség: 112%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 116 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
12 tüske (#22) 8 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 evaporőr háj (#105) 1 fekete gyöngy (#99) 3 kaja (#2)
1 lapkorong (#80)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29
8
9
10
11
(21,9) mákrózsa bokor (#55, belőle készíthető: #56), malom (#1204), Dornodon oltár, csontlepke (#746)
(22,9) oltár, evaporőr (#69)
(23,10) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), oltár, lila brekk (#11)
(24,9) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), oltár, evaporőr (#69)
(25,9) 11. jellempróba, oltár, lila brekk (#11)
(26,9) kőevő (#62), az 1. labirintus bejárata, olvasztókemence (#86), 21. jellempróba
(27,9) rájanyék (#58), oltár, evaporőr (#69)
(28,9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár

Üzenet küldése a karakternek