21. forduló, 23. forduló, Táncoló Penge összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 22. 9h:05'
EZ A 62. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
63. játékheted kezdete: aug. 24.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 11 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3395
SZÁMLA : XXXX

TÁNCOLÓ PENGE KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [55,10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+6 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+8 varázspont.)

kt 19 10 elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 kerek követ. [10 pontot használtál fel, van még 155.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Se kincs, se kriptabejárat. [8 pontot használtál fel, van még 147.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[54,9] Még mindig dombos terepen vagy. Hirtelen mozogni kezd a föld! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Legközelebb gyorsabb leszek, fogadkozol. Ez persze most nem segít rajtad. A szörny észrevett. Egy sebesült északi aurach közeledik feléd! Úgy gondolod, jót tenne egy erős sprint. Szerencsédre üldöződ hamarabb elfáradt mint te.

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba). Észreveszel egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 26 pontot kell rákölteni.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [8 pontot használtál fel, van még 139.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 131.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[53,8] Amerre csak a szem ellát, dombok. Felfedeztél egy púdersziklát. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gyilkos tetű. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

[8 pontot használtál fel, van még 123.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 115.]

m 8 mozogsz északra
[53,7] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy manifesztátor. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Találsz egy malmot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Dornodon hívői építették. Észreveszel egy barátság szent tüzét. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy púpos burástya. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Eltalálod a púpos burástya jobb lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a púpos burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a púpos burástya testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A púpos burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Obszidián pengével mély sebeket nyitva megvagdosod a púpos burástya jobb oldalát. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Csontszablyával kicsit megvágod a púpos burástya zselés testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A púpos burástya farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny tojócsövét a sebre nyomja. Letéped magadról. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg.
{Csatastatisztika; sebzés: 34, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

Találsz valamit: 1 súlyzó (ld. enc.). Magadhoz veszed. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [8 pontot használtál fel, van még 107.]

be 1204 bemész az 1204. épületbe
A malom falai közé lépsz. Belülről sokkal tágasabb, mint azt gondoltad volna. A molnár minden tétovázás nélkül áll eléd. Jó ember, világít a viselkedéséből, ezért megnyugtatod pár kellemes szóval, hogy nem akarod bántani. Megtudod tőle, hogy mostanában gonosz alakok fenyegetik: környékbeli rablók, haramiák, illetve messziről jött rossz küllemű kalandozók.
- Jó uram, ha segítesz elűzni őket, busás jutalomban részesülhetsz. Itt is vannak, ezt mind odaadom! - mondja, és már tömködi is a zsebedbe. Bár erre semmi szükség nem volna, nem akarod megbántani azzal, hogy visszautasítod, inkább megígéred, hogy ha a környéken haramiába botlasz, majd jól számon kéred rajta, hogy mit tett a molnárral. Ez neki látszólag elég, kedves szavak közepette búcsúztok el. Csak kint mered szemügyre venni, mit is kaptál: 4 kaját, 1 aranytűt (ld. enc.), 1 drótszőrt, 1 kazmár gyökeret (ld. enc.), 1 csontkést (ld. enc.), 1 kötelet. [5 pontot használtál fel, van még 102.]

m 3 2 mozogsz délkeletre, keletre
[54,8] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy rájanyék. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Felfedeztél egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [55,8] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Ráismersz a lényre. Egy tigroszlán. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a tigroszlán nyakát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a tigroszlán pöttyös testét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával kilukasztod a tigroszlán farkát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) A tigroszlán néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a tigroszlán, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tigroszlán összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 45 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 27, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 84.]

h 92 használod a 92. tárgyat
Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. Odalent félhomály van. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip! (ld. enc.)

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a parittyával célba találj. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a topránypolip testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával felnyitod a topránypolip testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 20 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével többször mélyen végigmetszed a topránypolip kocsányos fejét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Csontszablyával megkarcolod a topránypolip egyik csápját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a topránypolip lecsap a bal karodra. (2 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A topránypolip most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. Magad mögé lököd a pitiáner garokk trófeát, és kiszedsz egy topránypolip trófeát. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 39, gyógyulás: 0, összesen: -39 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 7 aranyat. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. [14 pontot használtál fel, van még 70.]

m 2 mozogsz keletre
[56,8] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy drótszőrű pincsi. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Elszántan ellenfeledre rohansz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a drótszőrű pincsi testét. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Csontszablyával alaposan megvágod a drótszőrű pincsi bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A drótszőrű pincsi kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A drótszőrű pincsi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 drótszőrt. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém van! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy gyilkos tetű. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

[9 pontot használtál fel, van még 61.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 rézdarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). [8 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 mozogsz keletre
[57,8] Amerre csak a szem ellát, dombok. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy legyengült trappoló dinymák volt. (ld. enc.) Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém van a föld alatt! Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Enyhe zápor kerekedik. Na végre, egy kis víz! Tátott szájjal, felfelé fordított fejjel, csukott szemmel állsz, és kortyokban nyeled az életet adó nedűt. Vizestömlődet is az ég felé fordítod, hogy feltöltődjön. Amilyen gyorsan jött, olyan hamar a zápor véget is ér. Kicsit megfáztál a hideg víztől (-2 életerő). Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) [9 pontot használtál fel, van még 44.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 rézdarabot! [8 pontot használtál fel, van még 36.]

m 4 5 mozogsz délre, délnyugatra
[57,9] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy gumifát. A mesebeli kis vakondot pillantod meg, ahogy egy nadrág megszövésére próbálja rábírni a pókot. A pók vállalkozna rá, de az alapanyagok lent vannak a földön, a pók hálója pedig a fa egyik ágán. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy mászókaromra. Ez a tevékenység 6 TVP-be kerül (22. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő gyilkos sallank nem jelenthet komoly veszélyt. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a gyilkos sallank nyakát. (2 támadással 4 életpontot sebezve.) Megmarkolva az obszidián pengét a másikra rontasz. Obszidián pengével párszor kilyukasztod a gyilkos sallank bal első lábát. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a gyilkos sallank testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével kegyetlenül összevagdalod a gyilkos sallank testét. (2 támadással 12 életpontot sebezve.) Csontszablyával épp hogy megvágod a gyilkos sallank hatalmas mancsát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A gyilkos sallank néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 sallank karmot. (ld. enc.) 163 tapasztalati pontot kaptál. Istened elvárásainak megfelelően cselekedtél.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Továbbmész...) [56,10] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Dornodon híveié. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kőevő közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a parittyával. Elrepül 2 kerek kő. Megsoroztad a kőevő testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Obszidián pengével irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kőevő testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csontszablyával kissé megkarcolod a kőevő testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A kőevő vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Obszidián pengével végigvágod a kőevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csontszablyával megvágod a kőevő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A kőevő egy lendületes ütése a jobb karodba csapódik. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kőevő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 110 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [18 pontot használtál fel, van még 18.]

h 34 használod a 34. tárgyat
Kiásol egy nagy gödröt. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 vasércet! [8 pontot használtál fel, van még 10.]

f 70 85 15 kísérletezel a 70. tárggyal a 85. tárggyal a 15. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Telik múlik az idő... A tudás meghozta gyümölcsét. Kitaláltad, hogyan készíthetsz bronzpengét. (ld. enc.) 99 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 0.]

k 1 1 4 követed az 1. fajúakat 1 lépésig délre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 7 1 4 követed a 7. fajúakat 1 lépésig délre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

k 3 1 4 követed a 3. fajúakat 1 lépésig délre
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 162 pontot. A következő körben tehát 162 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


SÚLYZÓ (347. TÁRGY)
Meg akarod növelni az erőd növelésére irányuló tulajdonságfejlesztés hatásfokát? Igen? Akkor a legegyszerűbb, ha készítesz egy korszerű, ergonómikus súlyzót. Ehhez mindössze két nehezékre és egy fémrúdra van szükséged, és egy KT 347 parancsra, 10 TVP árán. Ha súlyzó van a birtokodban, és TF 1 <TVP> parancsot adsz ki, akkor minden 10 TVP-nyi fejlesztés 13 TVP-nyit fog számítani, azaz a súlyzó 30%-al növeli a gyakorlás hatásfokát.

ARANYTŰ (272. TÁRGY)
Egy gyönyörűséges, színaranyból készült varrótű! Csodás ékszer, de vajon van valami haszna? Igen, minden bizonnyal. Az egyszerűbb, primitívebb tárgyak elkészítésénél, amikor varrni kellett elegendő volt egy csonttű vagy más hegyes, a természetben is előforduló eszköz. Amikor azonban precíz, kifogástalan munkát (varrást) igényel egy finomabb tárgy elkészítése, nyilvánvaló, hogy célszerszámot kell használnod. Érthető hát, hogy az aranytű több tárgy elkészítésénél is fontos komponens.

KAZMÁR (204. NÖVÉNY)
A kazmár egy szúrós-tüskés növény, amely mélyen a sziklás talajban gyökeredzik. Sem termése, sem virága nem jó semmire, gyökerei azonban állítólag mágikus erővel bírnak. Ahhoz, hogy kiásd a kazmár gyökerét, a KT 205 parancsot kell kiadnod, 6 TVP-ért, és szükséged van egy ásóra. Egyszerre csak egy gyökeret tudsz kiásni, és egy fordulóban maximum három darabot.

CSONTKÉS (11. TÁRGY)
A bolhakutya hosszú és éles bordacsontjából egy igen hatékony szúrófegyvert készíthetsz, a csontkést, amely balkezes fegyverként is használható. Sebzése d4+3, elkészítése a KT 11 paranccsal, 4 pontért történik.

TOPRÁNYPOLIP (86. SZÖRNY)
Ne lepődj meg (nagyon) ha a föld alatt egy sötét üregből egyszercsak hatalmas fekete csápok nyúlnak feléd. A mozgásra képtelen, a sziklafalra tapadva élő szárazföldi puhatestű félelmetes erővel tudja áldozatát fojtogatni. Mielőtt észbekapnál, máris csápok tekeredtek rád, aztán már csak a csontok ropogása hallatszik... ínyencek számára ajánlatunk: topránypolip saláta zagmózium gombával.

TRAPPOLÓ DINYMÁK (118. SZÖRNY)
A trappoló dinymák hosszú és vastag lábú, hosszú és fekete testű szarvas lény. Leginkább egy belakkozott giliszta és egy orrszarvú keresztezésére emlékeztet. Nem egy agresszív szörny, de ha megtámadják, védi magát. Technikája többnyire az, hogy letapossa ellenfelét. Másik veszedelmes képessége a tintacsigáéhoz hasonló: nyúlós, fekete folyadékot tud ellenfelére köpni, rövid időre elvakítva azt. Megállítására egy szúrófegyver legalkalmasabb, de az se rossz taktika, ha ütőfegyverrel elkaszálod a hosszú lábait.

SALLANK KAROM (128. TÁRGY)
Leölve a gyilkos sallankot, lemetszheted azokat a karmait, amelyek elég egyenesek, hegyesek és épek ahhoz, hogy később felhasználhasd.

BRONZPENGE (126. TÁRGY)
A bronzzal való munka egy új mérföldkő a páncélzatod és a fegyverzeted fejlesztésében. Természetesen elkészítheted a megfelelő bronz vágófegyvert is, a bronzpengét. Ez egy 2d6+2 sebzésű vágófegyver. Ahhoz, hogy meg tudd csinálni, szükség van egy olvasztókemencére, 2 ón és 2 rézdarabra, egy kőkalapácsra, amellyel a pengét megmunkálod, és egy vadász tatu bőrre. A munkálat végrehajtása a KT 126 paranccsal történik, 60 TVP-ért.

KARAKTERLAP

Táncoló Penge, egy fekete, copfos hajú, barna szemű, kecskeszakállas alakváltó férfi vagy. Bőröd bronzként csillog. Sheran követője vagy. Ez a 22. fordulód.

Erő: 13 Szint: 8 Merészség: 3/1 Magasság: 182 cm
IQ: 18 Támadás: 7 Agresszió: 3 Testsúly: 76 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 37/37 év
Egészség: 13 (15) Életpont: 113/33 Jellem: semleges (-3) Tul. pont: 1
Szerencse: 18 Varázspont: 22/12 Pénz: 33 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 109 szörnyet (5 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 630 TP-t kaptál. Jelenleg 4 990 TP-d van. A következő szinthez még 2 010 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, topránypolip.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 vágófegyverek: 8 ütőfegyverek: 3
lőfegyverek: 6

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -1.); kerek kő (#19) max. 1 db (2 -3.); kerek kő (#19) max. 2 db (4 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
56,107 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 196 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 3 2. nyomkövetés: 2 3. mászás: 2
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 11 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. teológia: 1 9. zárnyitás: 4
10. vadászat: 1 11. bányászat: 5 (+1)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
vízionár (#66), rájanyék (#58), manifesztátor (#124), gyilkos tetű (#116), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID
Papi varázslataid
gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Hozz 50 korty vizet - a legegyszerűbb, de egyben legtisztább áldozat.
2.) Kérlek végezz egy gyilkos sallankkal. A természet megcsúfolója e lény! (teljesítve)
3.) Bizonyítsd be, hogy nem a mohóság, a tárgyak gyűjtögetése vezérel, amikor engem követsz: imádkozz hozzám úgy, hogy a megterheltséged 50% alatt van!

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Páncélok és pajzsok
1 mászókarom (#78) 1 * szöges páncél (#65)
Fegyverek és lövedékek
1 csontkés (#11) 5 * csontszablya (#64) 1 kerek kő (#19)
1 kőkalapács (#13) 1 kőkés (#6) 4 nyu-shuriken (#157)
1 * obszidián penge (#2082) 1 * parittya (#18)
Ékszerek és egyéb csecsebecsék
2 ezüst nyaklánc (#117) 1 * virág szimbólum (#143)
Eszközök, használati tárgyak, készletek
1 aranytű (#272) 1 ásó (#34) 1 bronzkulcs (#76)
1 + deus ex machina (#1) 1 fáklya (#36) 3 kaja (#2)
2 kötél (#92) 1 súlyzó (#347) 1 zárnyitó készlet (#39)
Löttyök és porok, tartóstul
2 aranyló ugarhéj (#100) [üres, kapacitás: 20]
3 kavadu iszák (#25) [bennük 6 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 24]
1 vizestömlő (#3) [benne 20 korty víz (#27), fér még: 0]
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 acélpengőke (#231) 2 antilopbőr (#48) 1 bordacsont (#16)
3 dözmöng szív (#122) 14 drótszőr (#37) 4 evaporőr háj (#105)
3 fekete gyöngy (#99) 4 gyöngymangó (#135) 1 kazmár gyökér (#205)
3 királygyík bőr (#44) 1 lapockacsont (#33) 8 madártoll (#112)
2 mandibulapenge (#125) 1 móri gyümölcs (#116) 4 óndarab (#85)
1 ormánygőte csont (#21) 1 rákpáncél (#97) 4 rézdarab (#70)
5 sallank karom (#128) 4 smirglilevél (#29) 2 surranó kígyó bőr (#47)
6 szárnyas hernyó (#69) 9 tigroszlán fog (#63) 1 tükör (#43)
3 vadász tatu bőr (#15) 14 varányszem (#30) 9 + vasérc (#152)

Összsúly: 68.30 kg Megterheltség: 148%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 97 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
7 arany (#50) 1 aranytű (#272) 1 csontkés (#11)
7 drótszőr (#37) 1 fekete gyöngy (#99) 2 kaja (#2)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kerek kő (#19) 1 kötél (#92)
3 rézdarab (#70) 5 sallank karom (#128) 1 súlyzó (#347)
7 tigroszlán fog (#63) 5 vasérc (#152) 20 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

52 53 54 55 56 57 58
6
7
8
9
10
11
(53,7) manifesztátor (#124), malom (#1204), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), púpos burástya (#92)
(53,8) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 31. jellempróba, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(54,8) rájanyék (#58), oltár
(54,9) északi aurach (#350), oltár, 46. jellempróba, olvasztókemence (#86)
(55,8) mély kút (#93), 45. jellempróba, tigroszlán (#43), topránypolip (#86)
(56,8) drótszőrű pincsik (#22), oltár, érclelőhely, gyilkos tetű (#116)
(56,10) Dornodon oltár, olvasztókemence (#86), 40. jellempróba, érclelőhely, kőevők (#62)
(57,8) trappoló dinymák (#118), érclelőhely
(57,9) gumifa (#38), 22. jellempróba, gyilkos sallank (#85)

Üzenet küldése a karakternek