Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2016. dec. 5. 9h:10' EZ A 62. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD 63. játékheted kezdete: dec. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 17 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2385 SZÁMLA : XXXX |
lm 1 | mozogsz 1 |
kt 22 10 | elkészíted a 22. tárgyat (10 darabot) |
flh | felt. lőfegyver haszn. |
flh 4 22 1 | felt. lőfegyver haszn. 4 a 22. tárggyal (1 darabot) |
flh 7 22 2 | felt. lőfegyver haszn. 7 a 22. tárggyal (2 darabot) |
m 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a garokk bal első lábát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a garokk nyakát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megütöd a garokk jobb hátsó lábát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Sikeres döféseket ejt testeden a garokk. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a garokk testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a garokk nyakát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 kaját. 182 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
(Továbbmész...) [16,10] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Elérted Maad nyugati határát. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rát-fát. Látsz egy tímárkunyhót. (ld. enc.) Megtudod, hogyan szerezhetsz rinóbőr övet. (ld. enc.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy rájanyék közeledik. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék bal oldalát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal eltalálod a rájanyék fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
kt 69 1 | elkészíted a 69. tárgyat (1 darabot) |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad az evaporőr testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod az evaporőr hengertestét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szenzorok elszívják a szervezetedben levő nedvességet. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd az evaporőr jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted az evaporőr gumiszerű szenzorát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csápjaival az evaporőr lecsap a jobb karodra. (4 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 evaporőr hájat. 129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
(Továbbmész...) [17,12] Még mindig füves síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy rájanyék lehet. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 1 tüske. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a rájanyék tüskés farkát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a rájanyék testét. (2 támadással 31 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a rájanyék testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 140 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [17,13] Még mindig füves síkságon vagy. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Fairlight hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy tintacsiga közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! A bőröd színe normálisról sötétre változott. Elszántan a másikra rohansz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a tintacsiga testét. (2 támadással 29 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval eltalálod a tintacsiga nyúlós testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyengén megütöd a tintacsiga testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A tintacsiga fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 5 csepp tintát. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}
m 4 4 5 | mozogsz délre, délre, délnyugatra |
(Továbbmész...) [17,15] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Fairlight híveié. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy északi aurach. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Megmarkolva a szöges bunkót ellenfeledre rontasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered az északi aurach tömpe orrát. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) Előremozdulva, az északi aurach kitátja a pofáját és beléd harap! (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az északi aurach farkát. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal csak érinted az északi aurach fejét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az északi aurach beleharap a kezedbe. (1 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 6 életpontot vesztettél. Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ütőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
(Továbbmész...) [16,16] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy vízionár volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.
kut 20 | kutatsz 11 pontért |
GAROKK (73. SZÖRNY) A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után. |
TÍMÁRKUNYHÓ (684. TEREPTÁRGY) Egy szakállas férfit látsz, amint különböző állatbőröket tereget ki a kunyhója mellett. Beszédbe elegyedsz vele, és megtudod, hogy ő egy letelepedett kalandozó, aki most már békés foglalkozást űz, ruhákat készít az arra járó kalandozóknak. Megkérdezed, tudna-e csinálni neked valami hasznos, esetleg mágikus holmit. Végigmér téged, aztán biccent. - Egy rinóbőr övnek biztosan örülnél! [Figyelem: a küldetést bármely tímárkunyhóban leadhatod (több is van), nem csak ebben.] |
RINÓBŐR ÖV (685. TÁRGY) A rinóbőr elkészítéséhez a tímárnak a következő tárgyakat kell vinned: 5 db rinóbőr, 8 adag nektoraf faggyú, és 20 aurach fog, az öv díszítéséhez. Ezenkívül, ha azt akarod, hogy az öv némi mágikus potenciállal is rendelkezzen, szerezned kell egy varkaudar tekercset, amely egy páncélkészítő rítus leírását tartalmazza. A rinóbőr övet a Küldetés Teljesítése: KT 685 paranccsal kérheted el a tímártól, 5 TVP árán. A rinóbőr öv a védettségedet 3-mal, a max. ÉP-det 20-szal növeli meg. |
MÁSZÁS Amikor fel akarsz mászni valamilyen meredek, nehezen megközelíthető helyre, akkor van szükséged erre a speciális képességre. A mászás képesség, ellentétben a legtöbb egyéb szaktudással, nem a siker esélyét határozza meg, hanem a siker lehetőségét. Minél jobban tudsz mászni, annál nehezebben megmászható helyekre tudsz bejutni. Minden ilyen helyre meg van adva, legalább mekkora mászás szükséges az akadály leküzdéséhez: ha Te nem rendelkezel ilyennel, a dolog semmiképp sem fog sikerülni, ellentétben pl. a zárnyitással, ahol többször is próbálkozhatsz. |
ÉSZAKI AURACH (350. SZÖRNY) Ezek a vastag bőrű, disznóhoz hasonlatos teremtmények az északi dombokból érkeztek a tűzvihar utáni időjárásváltozás eredményeképp, és azóta benépesítették Erdauin nyugati részét. Ezek a testes mindenevők kiválóan tudják magukat álcázni, bőrük kaméleonszerűen alkalmazkodik a környezethez, ezért elég nehéz őket észrevenni. Sok-sok apró fogukkal általában gyökerek és kisebb emlősök után kutatnak, de eléggé rövidlátóak és buták, úgyhogy néha még az emberre is rátámadnak. Elpusztításuk vagy megfutamításuk egy tapasztalt kalandozó számára nem jelent nehézséget, ámbár visszataszító bűzük miatt legtöbbjük inkább más lényekre vadászik. |
Erő: | 18 | Szint: | 9 | Merészség: | 4/3 | Magasság: | 110 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 8 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 52 kg |
Ügyesség: | 9 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 58/58 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 131/55 | Jellem: | gonosz (4) | Tul. pont: | 2 |
Szerencse: | 18 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 60 arany | Kép. pont: | 4 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ütőfegyverek: | 11 (+1) | lőfegyverek: | 7 |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -3.); tüske (#22) max. 1 db (4 -6.); tüske (#22) max. 2 db (7 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
55,73 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 736 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 6 | 3. mászás: | 1 (+1) |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 9 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. zárnyitás: | 5 | 9. vadászat: | 1 |
10. bányászat: | 4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 1 alkalommal) |
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled |
Barátságosság (aktív: 2, max: 50) |
manifesztátor (#124), vízionár (#66) |
Összsúly: 34.97 kg | Megterheltség: 76% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 108 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | evaporőr háj (#105) | 4 | fáklya (#36) | 5 | szárnyas hernyó (#69) | |||
5 | tinta (#101) | 5 | tüske (#22) |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | |
7 | |
|
|
|
|
|
8 | |
|
|
|
|
|
9 | |
|
|
|
|
|
10 | |
|
|
|
|
|
11 | |
|
|
|
|
|
12 | |
|
|
|
|
|
13 | |
|
|
|
|
|
14 | |
|
|
|
|
|
15 | |
|
|
|
|
|
16 | |
|
|
|
|
|
17 | |
|
|
|
|
|