21. forduló, 23. forduló, Fekete Mamba összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. szept. 13. 9h:42'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 22. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: szept. 16.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 17 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2184
SZÁMLA : XXXX

UNGABUNGA KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [46,21] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, az 5. pontnál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+29 életerő.)

vi 6 3 30 viselkedésed: 6 3 30
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. Ha életerőd az eredeti érték 30 százaléka alá esik, elmenekülsz a harcból. [0 pontot használtál fel, van még 160.]

kno 5 1 képesség-növelés 5
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 gyógyítás.)
[0 pontot használtál fel, van még 160.]

lm 1 mozogsz 1
Végre-valahára újra a kijáratnál vagy! Elhagyod ezt a kísértetjárta útvesztőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[6 pontot használtál fel, van még 154.]

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+8 életerő.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss troll nyomok vezetnek északkeletre. [40 pontot használtál fel, van még 114.]

be 26 bemész a 26. titkos labirintusba
A jelszó kimondása után félrecsusszan a bejáratot fedő kőlap. Lekapaszkodsz a mélybe vezető falétrán. A járatban sötétség van. Fáklyát gyújtasz. Egy igazi kalandnak nézel elébe! Első pillantásra úgy tűnik, hogy egy teljesen szokványos labirintussal állsz szemben. Egyáltalán nem valószínű, hogy bármi igazságalapja lenne a mínosz-kúpokkal kapcsolatos mendemondáknak... [5 pontot használtál fel, van még 109.]

lm 8 9 1 mozogsz 8 9 1
Ravaszul osonsz tovább. Sejted, hogy az 5. pont valamiféle őrposzt lehet. [5. PONT]
Elérkezel egy elágazáshoz. Na most merre tovább? [6. PONT] A következő lépésednél egy kattanást hallasz, és a szemközti falból nyílvesszők süvítenek feléd! 5 nyílvessző talált el. 18 életpontot vesztettél. Csak remélheted, hogy egy sem volt mérgezett.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy sima, fából készült ajtó bukkan fel a sötétből. Megvizsgálod: Nyitva van! Egy vastag szálú, ragacsos pókhálóval telefont szobába jutottál! [8. PONT] Hirtelen egy szőrös pókot veszel észre magad előtt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Meglengetve a szöges bunkót a másikra rohansz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a szőrös pók testét. (3 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szőrös pók puha testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szörny csáprágóival beléd harap! (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval gyilkos csapást mérve bezúzod a szőrös pók testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal súrolod a szőrös pók egyik lábát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szőrös pók csáprágójával a bal karodba mar! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szőrös pók összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner szőrlajhár trófeát, és kiszedsz egy szőrös pók trófeát. 198 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 49, sebződés: 28, gyógyulás: 0, összesen: -28 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérkezel egy elágazáshoz. Na most merre tovább? [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtót látsz. Találsz egy kilincset: Könnyen nyílik. Amint belépsz, érzed a pulzáló gonoszt a sötétség mélyéről. Még nem késő megfutamodni! [9. PONT] Szörnnyel találkoztál. Közel osonva látod, hogy egy szintszívó. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 1 rézgolyó. Telibe trafálod a szintszívó testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a szintszívó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a szintszívó megcsapja a fejedet. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval iszonyatosan megcsapod a szintszívó bal lábát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal épp hogy eltalálod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A szintszívó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Elérkezel egy elágazáshoz. Na most merre tovább? [6. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Ravaszul osonsz tovább. Sejted, hogy az 5. pont valamiféle őrposzt lehet. [5. PONT] Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
Végre-valahára újra a kijáratnál vagy! Elhagyod ezt a kísértetjárta útvesztőt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő.
[48 pontot használtál fel, van még 61.]

m 1 8 1 mozogsz északkeletre, északra, északkeletre
[47,20] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Egy gátvakond közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Elszántan a másikra ugrasz. Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a gátvakond bal első lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megcsapod a gátvakond bal oldalát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 29, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Egy darab bőrrel elkötöd a kezedet, majd egy óvatos mozdulattal eret vágsz magadon. Örömmel figyeled, hogyan távozik belőled a rossz, beteg vér. Bekötözöd a sebet, s máris sokkal jobban vagy. (+17 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Az első ellenfél egy csontlepke.

Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a csontlepke színes szárnyát. (2 támadással 33 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a csontlepke bordás testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A szörny néhányszor beléd mar, főként az oldaladat és a mellkasodat részesítve előnyben. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 56 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 38, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Úgy megörülsz a búvóhelynek, hogy hangosan kezdesz el hálálkodni a sorsnak. Az ellenfeled sajnos csak csúnya, de nem süket. A szörny észrevett. Egy óriás csontváz közeledik feléd! A lábizmaid talán még segíthetnek. Megindulsz, mint a tájfun, és reménykedsz. Sikerült! Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Üdv! Mi célod maradt Ghallán: lenni vagy élni? Dönts! - Doktroll Martens " Oldalt pillantva, meglátsz egy rát-fát. Észreveszel egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Leszüreteled egy gallopbokor érett bogyóit. Állítólag ehető. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [47,19] A talaj süppedős, nedves: mocsaras terepen vagy. Az Árnyékmocsár szélénél jársz. Ez egy sötét, gonosz hely, a legtöbben messze elkerülik. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy szintszívó. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Megveted a lábad, és a parittyával ellenfeledre lősz. Elrepül 1 rézgolyó. Nem találtad el. Marokra fogva a szöges bunkót ellenfeledre ugrasz. Szöges bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a szintszívó zsezsgő plazmáját. (3 támadással 21 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a szintszívó testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A szintszívó többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 rézgolyót találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 18, gyógyulás: 0, összesen: -18 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gondolkodás nélkül nyakig merülsz a fekete latyakban. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Azonnal rájössz, hogy egy óriás csontváz ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. A mocsári sás zizegése veszélyt jelez. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy téfea magoflux. (ld. enc.) Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Vad csatakiáltással, felemelve a szöges bunkót a másikra ugrasz. Szöges bunkóval többször kegyetlenül megütöd a téfea magoflux fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal meghorzsolod a téfea magoflux testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A téfea magoflux nyelvét kilövellve, megropogtatja az ujjaidat! (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal megpöccinted a téfea magoflux embriószerű testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Nyelvével a téfea magoflux fojtogatni kezd. Lerángatod magadról, de egy ideig még levegőért kapkodsz. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Messze hajítod a vacak kis szőrös pók trófeát, és diadalmasan beszerzel egy téfea magoflux trófeát. 257 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 29, gyógyulás: 0, összesen: -29 ÉP}

Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [48,18] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy lila brekk. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Marokra fogva a szöges bunkót a másikra támadsz. Szöges bunkóval kegyetlenül megütöd a lila brekk bal első lábát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kőkalapáccsal gyilkos csapást mérve bezúzod a lila brekk fejét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A lila brekk fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 4 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A nádas megfelelő búvóhelynek tűnik számodra. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy óriás csontváz. Amikor elhal a zaj, előmászol. [60 pontot használtál fel, van még 1.]

m 1 8 8 mozogsz északkeletre, északra, északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

m 8 mozogsz északra
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

tf 2 40 fejleszted a 2. tulajdonságodat 1 pontért
Elmélyedsz, ősi filozófiai dilemmákon és hasonlókon elmélkedve. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az IQ-d érezhetően megnövekedjen. [1 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +7 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 161 pontot. A következő körben tehát 161 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TÉFEA MAGOFLUX (98. SZÖRNY)
A téfea magoflux egy kb. másfél méter magas, sárgás, részben áttetsző bőrű, embrióra emlékeztető lény. Ez az aránylag ártalmatlan szörny nagy csapás a mágiahasználókra: csípésével varázsenergiát szív el áldozatából, így táplálkozik. Ezt az energiát sebeinek gyógyítására, ha ép és egészséges, akkor a további csapásokat felfogó energiamező képzésére fordítja. Ertylben a legendák szerint valaki egy éjszaka szabadon engedett a mágustanoncok szállásán egy téfeát. Mire egy teljes osztályt lemészárolt, már olyan erőssé vált, hogy csak 100 elit lovag volt képes végezni vele. Szerencsére csak sötét helyeken, vagy a gőzös-árnyas mocsarakban található meg. Agyát nagyra értékelik az alkimisták, de ha nem tudod tartósítani valahogy, akkor felesleges kivágnod, mert egy fél napon belül úgyis megromlik.

KARAKTERLAP

UngaBunga, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű troll férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Ez a 22. fordulód.

Erő: 17 Szint: 7 Merészség: 6/5 Magasság: 255 cm
IQ: 10 Támadás: 6 Agresszió: 3 Testsúly: 463 kg
Ügyesség: 12 Védekezés: 1 Menekülés: 30 % Életkor: 17/17 év
Egészség: 20 Életpont: 117/55 Jellem: semleges (-12) Tul. pont: 0
Szerencse: 9 Varázspont: 0/0 Pénz: 8 arany Kép. pont: 1
Eddig összesen 131 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 1 159 TP-t kaptál. Jelenleg 2 415 TP-d van. A következő szinthez még 1 585 TP szükséges. Trófeáid: szintszívó, téfea magoflux.

HARCI ISMERETEK
ütőfegyverek: 12 lőfegyverek: 3

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); kerek kő (#19) max. 1 db (3 -6.); rézgolyó (#343) max. 1 db (7 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1
48,76 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 50

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 65 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 3 3. mászás: 1
4. csapdaészlelés: 1 5. gyógyítás: 13 (+2) 6. titkosírás: 1
7. felderítés: 1 8. vadászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 46 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
udvarolsz a 2. fajúaknak az 5. fajúaknak az 1. fajúaknak
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
szintszívó lények (#9097)
Barátságosság (aktív: 1, max: 50)
süvítő rája (#113)

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 13, 26.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 7 (limit: 1200), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 700.

Összsúly: 36.54 kg Megterheltség: 83%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 104 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 kaja (#2) 2 szvó-ektoplazma (#151)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

45 46 47 48 49
17
18
19
20
21
22
(46,21) a 26. labirintus bejárata, szőrös pók (#100), szintszívó (#96)
(47,19) szintszívó (#96), téfea magoflux (#98)
(47,20) gátvakondok (#57), csontlepke (#746), rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), oltár
(48,18) lila brekk (#11)

Üzenet küldése a karakternek