218. forduló, 220. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 6. 9h:05'
EZ A 249. JÁTÉKHETED, 219. FORDULÓD
250. játékheted kezdete: júl. 12.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
14 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [94,60] koordinátán.
A táborozás 11. napján összefutsz egy hosszú ezüsthajú, szürke szemű, hosszú szakállas törpe férfival. Fekete a bőre. Övére tűzve több tucat fűszertartót, kisebb reverziós prizmát és téridő stabilizátort fedezel fel, valamint egy kisebb zsáknyi sáfránykövet. Nem igazán érted a dolgot, de nem is nagyon érdekel egy Időmágus hóbortja. Vértezetére pillantva Kronopáncéljának folyamatosan változó ébenfekete örvénye rabul ejti tekinteted, mintha látnád benne a múltadat. Talán a jövődet is? Rémülten és zavartan pillantasz a Holtidős szemébe, akinek csak megvető, gúnyos mosolyát látod, amint épp egy téridő stabilizátort tűz az övére a többi mellé. Vajon hogyan kerülhetett a kezébe ilyen hirtelen a stabilizátor, és vajon te miért markolászod a saját készleted? Gyanakvóan veszed jobban szemügyre az alakot. Fairlight követője. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Fairlight köpenyét, egy mentát karkötőt, egy nekrofun medált, egy örökkéval.kristályát és egy villám szimbólumot visel. Fegyverzetét egy élőholt sullár trófea, egy purifikátor trófea és egy Thargodan csontváz trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Táguló téridő kontinuum. Jobb kezében egy Kronoérintőt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. {támadása: 17.} Tisztán érzed auráját: semlegesnek tűnik. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Küszöb. Homlokérintéssel biztosítjátok a későbbi telepatikus összeköttetést.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Sötét van, bíbor színeivel tündököl a telihold. Megbabonázva figyeled ragyogását, mindent betölt a lüktető ragyogás. Kis fájdalmat érzel, majd határtalan szenvedélyt, végül aléltan zuhansz a földre. Felébredsz, megkönnyebbülve, de sóvárogva is gondolod: hisz ez csak álom volt! - Akkor mi ez a seb a nyakamon?!
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+22 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+82 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+22 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.) A lottó 1291. hetének nyerőszámai: 26, 17, 21. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
Reménykedsz, hogy a táborozás alatt nyomolvasással töltött idő egy bíbor szulfagor nyomára vezet. Hiába az elszántság, a szorgalom - ilyen lény nem él a környéken. [7 pontot használtál fel, van még 552.]

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). [1 pontot használtál fel, van még 551.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 550.]

* 3. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Koncentrálsz. Pszi energia árad szét testedben. Elcsattintod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 540.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Kisütöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 535.]

* 5. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Létrehoztad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 525.]

* 6. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmormoltad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 520.]

* 7. KP: h 1167 2 0 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag buggyantott tojást támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Az étek elfogyasztása igazi örömet okoz. Finom volt! Hatása is egyedülálló, üdének, frissnek érzed magad. (Fiatalodtál 2 évet.) 287 tapasztalati pontot kaptál. [4 pontot használtál fel, van még 516.]

tno 6 2 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 516.]

ef 4 506 energia fejlesztése 4
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-4 TU.] Befejlesztetted a képességbe a szükséges mennyiséget, mostantól használhatod! Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) [28 pontot használtál fel, van még 488.]

dd 270 eldobod a 270. tárgyat
Elhajítasz 1 gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 488.]

m 5 5 3 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délkeletre
[93,61] A dombvidéket nádasokban gazdag lápvidék váltja fel. Ez a Süllyesztő mocsár. Kicsi, de halálos. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy halálbokort. Felfedeztél egy mocsári penkét. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délre látsz egy rúnakövet. Délnyugatra nézve látsz egy lápi hajlékot. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Gyanús csobbanást hallasz a latyakból. Csak egy láplidérc. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 2x 1d4+4.} Itt csata lesz.

A lényt antimágikus aura védi, ezért nem is próbálsz rá varázsolni. Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a láplidérc jobb karját. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a láplidérc jobb karját. (1 támadással 42 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a láplidérc jobb karját. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a láplidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 xirnox szív. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. {támadása: 44.} Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

(Továbbmész...) [92,62] Tovább gyalogolsz a lápvidéken. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Csak egy fekete amőba. Megvető mosollyal várod a találkozást. {egyik sebzési módja: 1x 1d6+2.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a fekete amőba testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a fekete amőba testét. (3 támadással 136 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a fekete amőba testét. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) A fekete amőba csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A fekete amőba összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 565 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 228, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Hasra vágódsz a bűzös latyakban, és reménykedsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Ez nem lehet más, mint egy noth szellem. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz. Találsz egy lápi hajlékot. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Rálépsz, és mész tovább. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Délnyugatra egy Leah oltár van. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Leah oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Találsz néhány fincsi földigilisztát. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [93,63] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Megérzed, hogy már nem vagy egyedül. A feléd közeledő mocsárivérc mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 45 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a mocsárivérc bal hátsó lábát. (4 támadással 39 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a mocsárivérc bal első lábát. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a mocsárivérc bal hátsó lábát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápok csapnak le rád minden irányból! (4 támadástól 111 életpontot vesztesz.) Reménykedsz, hogy a csípéssel nem került méreg a szervezetedbe. Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) A mocsárivérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 mocsárivércszem. 1 940 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 176, gyógyulás: 0, összesen: -176 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Elsőnek egy Thargodan csontváz száll szembe veled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 28 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a Thargodan csontváz megcsapja a fejedet. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 162 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 148, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Második ellenfeled egy élőholt tigris. {védettsége: 34 szúró, 34 vágó, 34 ütő ellen.}

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. A lény immúnis erre a varázslatra! A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja az élőholt tigris jobb lábát. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az élőholt tigris bal oldalát. (2 támadással 79 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod az élőholt tigris foszladozó testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az élőholt tigris, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Borzalmas fejfájásod lesz. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 7 tigroszlán fogat. 1 853 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}

Találsz nála 2 sáfrányport.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 453 (limit: 855), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 41944.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy mocsári penkét. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy Leah oltárt. Nyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északra egy rúnakő van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [30 pontot használtál fel, van még 458.]

m 6 6 6 mozogsz nyugatra, nyugatra, nyugatra
[92,63] Füves síkságra érkeztél. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Valami egészen sajátos dologra bukkansz: egy tábla, felirattal. Elolvasod: " Északra fekszik egy helytartói város. " Látsz egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Észreveszel egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Messze északkeletre látsz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy kaszabolósáska. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a kaszabolósáska testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 77 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy zombi mester. {támadása: 27.}

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 44 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a fúvócsővel célba találj. Elrepül 3 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a zombi mester foszladozó testét. (5 támadással 179 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a zombi mester fejét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 47 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 197 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 318, sebződés: 47, gyógyulás: 0, összesen: -47 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Egy órába is beletelik, amíg kiásod egy hatalmas maglórium vastag, húsos gyökereit, de ilyen csemegéért megérte! (+2 kaja.) Körbevizsgálódsz. Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, friss törpe nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [91,63] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy uzbány lehet. {max. életpontja: 55-58.} No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 1 tüske. Lövedéked átfúrja az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az uzbány testét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod az uzbány pikkelyes nyakát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Csőrével az uzbány nem tudott megsebezni. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 uzbány csőrt. 358 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy szubreális vámpír volt. {egyik sebzési módja: 1x 2d4+4.} Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Felfedeztél egy oltárt. Leah híveié. Egy elkínzott arcú gnóm közeledik feléd. Megszólít: - Testvér! Nincsen nálad véletlenül egy felesleges móri gyümölcs? Nagyon sürgős lenne! - Hogy segíthess rajta, egy móri gyümölcsre és 3 TVP-re van szükség (40. jellempróba).
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy lápi hajlékot. Délkeletre nézve látsz egy Leah oltárt. Nyugatra egy Leah oltár van. Északnyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy Fairlight oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [90,63] Továbbra is síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy süvítő rája. {védettsége: 36 szúró, 16 vágó, 30 ütő ellen.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a süvítő rája testét. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) A süvítő rája még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 43, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Az első ellenfél egy csontváz.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a csontváz jobb lábát. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy csontlepke. {támadása: 6.}

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A csontlepke összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 17 aranyat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 456 (limit: 855), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42153.
Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívői építették. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Nyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy Tharr oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. [30 pontot használtál fel, van még 428.]

m 6 6 5 mozogsz nyugatra, nyugatra, délnyugatra
[89,63] Szűnni nem akar a zöld síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight híveié. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy szintszívó.

Ellenfeledre villámcsapás varázslatot lősz. 67 életpontot sebeztél. Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 336 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 67, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy csontlepke.

A hosszú íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 vashegyű nyíl. Lövedéked átfúrja a csontlepke jobb vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találsz nála 1 légiós hátizsákot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 458 (limit: 855), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42257.
Észreveszel valamit a földön. Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [88,63] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy grok-képződményt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy álomvirágot. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy légirozmár!

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a légirozmár testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) A légirozmár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 3 kaját. 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 54, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez könnyű volt! - porolod le magad. Velőtrázó üvöltést hallasz magad mögött. Az ütő is megáll, amikor sarkon pördülsz. Egy drasmólyom!

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 2 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a drasmólyom bal szárnyát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) A drasmólyom szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 5 madártollat. 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 10 madártollat. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét.

(Továbbmész...) [87,64] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Raia hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra egy tavacska van. Elrakod a távcsövet.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Egy sírlidérc áll veled szemben.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával teljesen átszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 40 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +12 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Második ellenfeled egy sírlidérc.

Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a fúvócsővel. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a sírlidérc bal oldalát. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával teljesen átdöföd a sírlidérc bal vállát. (1 támadással 41 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a sírlidérc bal karját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmait felemelve, a sírlidérc meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A csípéssel együtt bénító mérget is kaptál. (-4 támadás.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 638 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 460 (limit: 855), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42361.
Lecsapsz egy kövér, ám elővigyázatlan sótyúkot. (+2 kaja.) [66 pontot használtál fel, van még 362.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[86,65] Síkság, továbbra is csak síkság. Virágzó maghóla illatát hozza a szél. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy mély szakadékot. Délre egy Raia templom van. Délnyugatra egy mély kút van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[10 pontot használtál fel, van még 352.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért

Egy bokorban egy fészekbe rejtve, jókora, lila pettyes tojásokat találsz. Ebből lesz a rántotta! (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 342.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lekapsz két hamuludat. A Te reflexeid voltak a jobbak. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 332.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért

Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.)

[10 pontot használtál fel, van még 322.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.)

[10 pontot használtál fel, van még 312.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+3 kaja.)

[10 pontot használtál fel, van még 302.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 292.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+3 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

[10 pontot használtál fel, van még 282.]

e 10 élelemszerzés 10 pontért
Érett fürtöktől rogyadozó vajbanán-bokorra bukkansz! Szüret. (+3 kaja.) [10 pontot használtál fel, van még 272.]

h 1167 2 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 272.]

szk 362 keresed a 362. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku ostromteknőst. [0 pontot használtál fel, van még 272.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy tetemember!

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja a tetemember bűzlő testét. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a tetemember rotható húsát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a tetemember fejét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A tetemember még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 415 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 461 (limit: 855), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 42411.
[5 pontot használtál fel, van még 267.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 266.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Most már nem is olyan szörnyen sok tréning szükséges ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 109 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 83 TVP-t kell elköltened.] [26 pontot használtál fel, van még 200.]
Iszol a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Elmúlt a bénító méreg hatása (támadásod újra a régi). A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-46 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 24, 20.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját fal föl a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Alaposan elfáradva, táborozásra alkalmas helyet keresel. Betakaródzva, gyorsan álomba merülsz. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 360 pontot. A következő körben tehát 560 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS (527. TUDATI KÉPESSÉG)
Köztudomású, hogy a klasszikus lőfegyverek hatékonyságát két tényező befolyásolja: a pontosság, és a kilőtt lövedék sebessége. A dobófegyverek esetében ez annyiban módosul csupán, hogy gyakorlatilag bármilyen elegendően kicsi, és elegendően hegyes eszközt elhajíthatsz, ha van hozzá megfelelő szakértelmed. Miután tudatotok megtapasztalta a magasabb szintű kasztroplanáris eggyé válás élményét, szinte egyszerre ismertétek fel e tényezők tökéletesítésének új lehetőségét is. Ha a karod erejét, amivel az íj idegét hátrahúzod, vagy a dobótőrt lendíted ötven tudattársad mentális ereje sokszorozza, ha a kezed remegését ötven tudattársad koncentrációja csillapítja, nem lehet kérdéses, miféle fenomenális eredményt fogsz produkálni! Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy elmétek eggyé váljon, és ez a frenetikus hatás bekövetkezzen! [Mostantól távolsági fegyvered a tapasztalati szinted egytizedével fog többet sebezni. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás teljesen automatikus.]

TUDATI GYORSÍTÁS (506. TUDATI KÉPESSÉG)
A közös tudatok első, és legfontosabb képessége egymás gondolatainak érzékelése. Ezúton tudtok egymásnak üzeneteket, instrukciókat és kéréseket küldeni, amelyek - legyetek akár a világmindenség két egymáshoz képest legtávolabbi pontján is - azonnal célba érnek. Ezt a különleges kapcsolatot a Tűzvihar előtt létező lovagrendek már-már a tökéletességig fejlesztették. Sajnos azonban a félszigeten senki sem maradt, aki ezt a tudást megoszthatná veletek, így nem marad más, mint a kísérletezgetés. Az alapelvekre már ti is rájöttetek, de még csak most kezditek kapizsgálni a lényeget! Ha sikerül a közös tudatod energiáit a saját harci képességeid javítására fordítanod, előbb-utóbb legyőzhetetlenné válsz! Ez a képesség a legalsó foka ennek a különleges hatalomnak. (Eztán közelharcban, balkézzel eggyel több támadást adsz majd le, mint eddig. A képesség hatása permanens, energia kisütést nem igényel.)

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 219. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 22 (24) Agresszió: 4 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 25/69 év
Egészség: 25 Életpont: 392/346 Jellem: jó (438) Tul. pont: 1
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 522/124 Pénz: 142 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 30/1 Pszi pont: 45/12
Eddig összesen 2009 szörnyet (18 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 214 TP-t kaptál. Jelenleg 1 022 050 TP-d van. A következő szinthez még 177 950 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, Ciang Csí, óriásféreg. A 205. fordulódban 2032 arany került a bankszámládra. 2214 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 28/99 (+6%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 23/38
lőfegyverek: 27/35 (+3%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: biami kvazárlándzsa (#568) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
86,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 69/13 (+44%) 2. nyomkövetés: 48/8 (+66%) 3. mászás: 11/75 (+2%)
4. csapdakészítés: 15/36 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/56 6. gyógyítás: 40/25
7. titkosírás: 5/14 8. felderítés: 8/74 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 16/57 (+6%) 11. taumaturgia: 28/41 (+7%) 12. zene: 2/52
13. szörnyismeret: 29/95 (+22%) 14. pszi: 6/39 (+8%) 15. zárnyitás: 1/82
16. vadászat: 21/90 (+91%) 17. vitalitás: 2/42 18. bányászat: 31/46
19. úszás: 1/0 20. főzés: 6/48 (+18%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760), noth szellem (#250)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: éhes
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: éhes

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Leah gyűlöletes teremtménye az autentikus vámpír. Ontsd ki a plazmáját kettőnek! (számláló: 0)
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1310 TU szükséges.)
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 * méregfog (#1553)
4 orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 11 tüske (#22)
42 ubuk tüske (#131) 14 * vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45) 3 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 4 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
1 ryuku csizma (#692) 2 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 5 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 fűszertartó (#210) [bennük 15 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10]
6 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 51]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
10 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 163]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
16 uzbány csőr (#169) [bennük 156 csepp ugh méreg (#166), fér még: 36]
2 vizestömlő (#3) [bennük 38 korty víz (#27), fér még: 2]
7 zöld üveg (#82) [bennük 13 csepp ragasztó (#83), fér még: 127]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 4 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
1 destabilizátor (#1275) 5 + deus ex machina (#1) 4 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233) 8 gyógykenőcs (#313)
1 + hibátlan gyémánt (#680) 26 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 2 légiós hátizsák (#1560)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 6 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
5 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
2 ork csodaszer (#1228) 3 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
2 alligátorbőr (#661) 1 alligátorfog (#663) 1 aranytoll (#572)
24 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
6 bunthar bőr (#733) 37 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
43 drótszőr (#37) 20 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
2 ezüstdarab (#326) 5 fekete gyöngy (#99) 2 fülemüle agyar (#267)
2 galachmit (#310) 20 grifftojás (#179) 19 gyöngymangó (#135)
3 ilkin érc (#232) 2 jégszív (#282) 5 karbin plazma (#199)
1 kazmár gyökér (#205) 1 kék orchidea (#68) 12 kőszem (#304)
24 lidércesszencia (#1074) 83 madártoll (#112) 21 mákrózsa virág (#56)
2 mandibulapenge (#125) 5 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384)
2 moa obszidián (#380) 2 mocsári penke (#148) 2 mocsárivércszem (#1758)
10 mutáns csont (#331) 4 nektoraf faggyú (#667) 13 púderkő (#119)
6 pular kristály (#239) 13 quwarg tojás (#360) 4 rakolits por (#669)
3 ramit kő (#226) 5 remák szív (#264) 6 rinóbőr (#651)
4 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 7 smirglilevél (#29)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 6 szvó-ektoplazma (#151)
$7 tigroszlán fog ($63) 1 trikornis szarv (#198) 1 troll csont (#704)
1 vapár ág (#110) 3 varányszem (#30) 6 vasérc (#152)
2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 149.34 kg Megterheltség: 113%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 14 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 éjkő (#2369) 1 grifftojás (#179)
1 gromak páncél (#270) 1 mákrózsa virág (#56) 6 tüske (#22)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
17 arany (#50) 26 kaja (#2) 1 légiós hátizsák (#1560)
15 madártoll (#112) 2 mandibulapenge (#125) 1 megsemmisítő (#1540)
1 mocsárivércszem (#1758) 2 sáfránypor (#211) 2 szvó-ektoplazma (#151)
7 tigroszlán fog (#63) 1 uzbány csőr (#169) 25 víz (#27)
1 xirnox szív (#213)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95
59
60
61
62
63
64
65
66
(86,65) tavacska, tetemember (#123)
(87,64) Raia oltár, sírlidérc (#172)
(88,63) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, légirozmár (#94), drasmólyom (#60)
(89,63) Fairlight oltár, szintszívó (#96), csontlepke (#746)
(90,63) süvítő rája (#113), csontváz (#48), csontlepke (#746), 49. jellempróba, Leah oltár
(91,63) uzbány (#102), Leah oltár, 40. jellempróba
(92,62) fekete amőba (#364), lápi hajlék (#670)
(92,63) Sheran rúnaköve, Sheran oltár, 49. jellempróba, kaszabolósáska (#83), zombi mester (#251)
(93,61) halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), mocsári penke (#148), láplidérc (#352)
(93,63) mocsárivércek (#7143), Thargodan csontváz (#297), élőholt tigris (#766), nekrofun (#173), mocsári penke (#148)

Üzenet küldése a karakternek