217. forduló, 219. forduló, Dániel összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. júl. 4. 9h:26'
EZ A 229. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
230. játékheted kezdete: júl. 11.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5703
SZÁMLA : XXXX

DÁNIEL KALANDJAI


15 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [101,46] koordinátán.
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 3 gromak bőrt (10 arany).
Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Kifizetted a megvett 1 remák szivet (340 arany).
Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+3 tvp ). Felébredsz. Mintha halált hozna a baljós szél a messzeségből. Kézbe veszed távcsövedet és körülnézel. Irtózatos csata látványa bontakozik ki előtted. Chara-din híveit látod, ahogy fejvesztetten menekülnek valami elől... Aztán meglátod a sereget: emberek, elfek, törpék... és földelemek nyomulnak előre. A káosz avatárjai sorra hullanak el a harc közben, az oltárok hatalmas robbanás közepette válnak a földdel egyenlővé, a mana-fókuszáló monolitokat elementálok zúzzák porrá, s helyükbe újak emelkednek a meghasadt föld alól, az izzó magmából. Ahogy kinyitod a szemed, az álomkép szertefoszlik.
A teremtés zsákja létrehozott 1 ramit követ. A teremtés zsákja létrehozott 1 vasércet. A teremtés zsákja létrehozott 1 fülemüle agyart.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+47 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+79 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+26 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-7 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+3 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a vadász quwarg. (+5 kaja.) A lottó 717. hetének nyerőszámai: 29, 15, 2. 1 db 0 találatos szelvényed volt. [A két forduló között 2 új/megváltoztatott Encyclopedia Fantasia-t kaptál. (ld. enc.)]
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 527.]

* 2. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A forró energia testedbe áramlik. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 522.]

* 3. KP: használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 517.]

* 4. KP: használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 512.]

* 5. KP: használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 293 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 509.]

v 24 elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 504.]

v 28 elmormolod a 28. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+4 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 499.]

v 53 elmormolod az 53. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad az óriáserő varázslatot! Csapásaid erősebbek lesznek! (+3 sebzés támadásonként.) [-24 varázspont.] [+5% teo] [5 pontot használtál fel, van még 494.]

kf 270 811 kézbeveszed/felveszed a 270. tárgyat a 811. tárggyal
Magadra öltöd a gromak páncélt. [0 pontot használtál fel, van még 494.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 494.]

ek 40 99 t. energia kisütése: 40 99
Gyurmázni kezded az összespórolt tudati energiát. Előállítottál 55 TVP-t. [-11 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 549.]

m 3 2 2 mozogsz délkeletre, keletre, keletre
[102,47] A hegyek egyre magasabbak, meredekebbek. Magashegységben vagy. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze északkeletre látsz egy Sheran oltárt. Keletre nézve látsz egy sziklafészket. Délkeletre egy világítótorony van. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Nyugatra egy világítótorony van. Északra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Egy földsárkány nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

A szörny nagy levegőt vesz, és a következő pillanatban villámok repülnek feléd. Hasra vágod magad, úgyhogy csak a szőrödet borzolják a szikrák. (10 életpontot vesztettél.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a földsárkány kőfejét. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A földsárkány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A földsárkány farkával a kezedre csap. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a földsárkány sziklatestét. (3 támadással 63 életpontot sebezve.) A földsárkány feléd harap, de sikertelenül. A földsárkány farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A földsárkány szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
1150 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [103,47] Továbbra is magashegységben vagy. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg harcos. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a quwarg harcos testét. (4 támadással 17 életpontot sebezve.) Meglengetve a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (3 támadással 109 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Csáprágójával a quwarg harcos megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg harcos jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg harcos csáprágójával. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg harcos száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. A quwarg leölésének dicsőséges rítusa fejleszt a tudati képességeteken. 1305 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 153, sebződés: 18, gyógyulás: 24, összesen: +6 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy sziklafészket. Észreveszel egy teljesen lerombolt világítótornyot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Alex DiMarco irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat.
(Feltételes mászás:) Egy kis muzsikálás, és máris kényelmes út vezet a rejtélyes helyre! Remegsz, mire felérsz. Erősen kapaszkodva a kötélbe, átlendíted magad a fészek peremén. Ahelyett, hogy a kilátásban gyönyörködnél, körbevizsgálódsz. Peched van - a fészekfosztogatást nem lehet harc nélkül megúszni... Egy fekete griff! Ajaj, ez Zuramagor! (ld. enc.)

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a Zuramagor testét. (4 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. Mandibulakaszával hatalmas csapásokat adva felmetszed a Zuramagor ébenfekete testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A Zuramagor megcsípi a bal füledet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 grifftoll kesztyű (ld. enc.). 779 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

Mintha mindez nem lenne elég, újabb lény ugrik elő a semmiből! Egy aranygriff!

Bumerángot küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 bumeráng. Több lövedéked átfúrja az aranygriff fejét. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kegyetlenül összevagdalod az aranygriff testét. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Karmait felemelve, az aranygriff meglegyinti a jobb lábadat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csőrével az aranygriff belemar kézfejedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 aranytollat. 798 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Érdemes volt a nyakadat kockáztatni! A zsákmány előtted fekszik. Közelebbről megnézed - szereztél 1 grifftojást. Ahogyan érkeztél, úgy távozol.
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Egyesével átadod neki a 20 aranyat.
Megállsz a céllövölde előtt és bekukkantasz. Az óriási méretekkel rendelkező ceremóniamester rögtön előtted terem, és beljebb tessékel.
- Gyere, mérd össze tudásod Ghalla legkülönösebb szörnyeivel! - mondja.
- Rendben - válaszolod, és a következő pillanatban már a csatatéren találod magad. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy kék rothasztó. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat. Egy pillanat alatt felismered, hogy túl erős ellenféllel van dolgod. Úgy döntesz, inkább máskor tanítod móresre, most pedig inkább kereket oldasz.
Az egyik sátor előtt egy magában passziánszozó árnymanót pillantasz meg. Amikor közelebb osonsz, meglátod a kiírást: "Aki legyőzi a cirkusz legjobb HKK-játékosát, mesés jutalomban részesül!" Kedved támad kipróbálni.
- Akkor kezdjük! - mondja az árnymanó, és kirak 100 aranyat maga elé az asztalra, ezután te is így cselekszel. 1. kör: Megvizsgálod, milyen lapokat kaptál: 2 Garokk, 1 Kisebb quwarg istenség, 1 Illúziósárkány, 1 Mákrózsa főzet. Ez egy pár! Rövid licitálás kezdődik, de mivel mindketten bíztok a kezetekben lévő lapokban, következik a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Faarccal megvizsgálod, mi változott a kezedben: 3 Garokk, 1 Szerencsejáték, 1 Kisebb quwarg istenség. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Tisztítótűz, 1 Mákrózsa főzet, 1 A bajnok manifesztációja, 1 Illúziópalota, 1 Orzag bilincse. Nyertél. 2. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Sötét halál, 1 Orzag bilincse, 1 Temető, 1 Szerencsejáték. Ez egy pár! Mielőtt még lapokat cserélnétek, néhány arannyal megemeled a tétet. Az árnymanó megadja, de ő sem akarja tovább emelni. 3 lapot cserélsz. Izgatottan megnézed mi van most a kezedben: 2 Sötét halál, 1 Influenza, 1 Sötét motyogó, 1 Kaszabolósáska. Semmi változás. Terítitek a lapjaitokat. Ellenfeled lapjai a következők voltak: 1 Sötét motyogó, 1 Kaszabolósáska, 1 Tisztítótűz, 1 Szerencsejáték, 1 Garokk. Nyertél. 3. kör: Rezzenéstelen arckifejezést öltve magadra, szemügyre veszed mit húztál: 2 Illúziósárkány, 1 Orbitális mackósajt, 1 Influenza, 1 Kaszabolósáska. Ez egy pár! Egyikőtök sem hajlandó licitálni, jöhet a lapcsere. 3 lapot cserélsz. Idegesen megvizsgálod, nyerő lapokat kaptál-e: 3 Illúziósárkány, 1 Kaszabolósáska, 1 Orzag bilincse. Ez terc! Az asztalra terítitek a lapjaitokat, és mindketten az ellenfélét kezditek vizsgálgatni. Az árnymanó kezében a következők voltak: 1 Sötét halál, 1 Tisztítótűz, 1 Piromenyét, 1 Garokk, 1 Kisebb quwarg istenség. Nyertél. 489 tapasztalati pontot kaptál. Bezsebeled az árnymanó tétként feltett 100 aranyát. Az árnymanó hitetlenkedve csóválja a fejét, látszik rajta, hogy még mindig nem fogta fel, hogyan kaphatott ki. Kelletlenül egy aranytermő erszényt húz elő az asztal alól, és a kezedbe nyomja. A fődíjjal együtt sietve távozol a kellemetlen alak mellől. (ld. enc.)
Nocsak, egy quwarg! Rálépsz - reccs! Vége. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy világítótorony van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megvizsgálod a talajt. Még egész friss emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [104,47] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Felnézel a hosszan elnyúló hegyvonulatra - ezek Abrizu hegyei! Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Oldalt pillantva, meglátsz egy törpe bányát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Lord Kis Se előtt. Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (rézdarab) van! Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy világítótorony van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss emberi nyomok vezetnek északkeletre. [71 pontot használtál fel, van még 478.]

m 2 1 1 mozogsz keletre, északkeletre, északkeletre
[105,47] Az igazi hegyek végképp eltűnnek, dombvidéken vagy. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trappoló dinymák. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 bumeráng. Pár lövedéked átjárja a trappoló dinymák bal első lábát. (3 támadással 35 életpontot sebezve.) A lény tintát köp rád! Te persze ügyesen félreugrottál. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a trappoló dinymák fejét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A trappoló dinymák rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Ököllel eltalálod a trappoló dinymák fekete testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák meglök a szarvával. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A trappoló dinymák összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 6 csepp tintát. 492 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Észreveszel egy quwargot. Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy oltárt. Keletre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északra egy phua-kúp van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [106,46] Még mindig dombos terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 8 életpontot sebeztél. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg királynő torát. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Marásokat ejt rajtad a quwarg királynő. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a quwarg királynő száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 28, gyógyulás: 26, összesen: -2 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy félig kész oltárt. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 230 pontot kell rákölteni.) Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Nyugatra egy phua-kúp van. Elteszed a látcsövet.

(Továbbmész...) [107,45] Még mindig dombos terepen vagy. Quwarg szagot érzel! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy quwarg királynő került az utadba. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval eltalálod a quwarg királynő nyakát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1486 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.] [+1% teo]
{Csatastatisztika; sebzés: 162, sebződés: 22, gyógyulás: 25, összesen: +3 ÉP}

Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délkeletre nézve látsz egy tímárkunyhót. Délre egy Fairlight oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. [27 pontot használtál fel, van még 451.]

m 1 mozogsz északkeletre
[108,44] Továbbra is dombság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Észreveszel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Séta közben felkapod az orrodat: semmi kétség, itt valahol a föld alatt fém (vasérc) van! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[9 pontot használtál fel, van még 442.]

v 96 93 52 elmormolod a 96. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. Bizsergető, csípős érzés fut végig rajtad. Egy végső mozdulattal előhívod a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(102,47) földsárkány (#359)
(103,47) quwarg harcos (#201), sziklafészek (#167), világítótorony (#156), művészi porolit (#720), Zuramagor (#7012), aranygriff (#304)
(104,47) vaskohó (#155), oltár, Chara-din monolitja (#534), törpe bánya (#435), művészi porolit (#720), érclelőhely
(105,47) trappoló dinymák (#118), oltár, olvasztókemence (#86)
(106,46) quwarg királynő (#153), oltár, érclelőhely
(107,45) quwarg királynő (#153), 45. jellempróba, érclelőhely
(108,44) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 47. jellempróba, érclelőhely

[93,52] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.

Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Kalandozók! Ez a terület mostantól az alanori királyság része, az ottani törvények érvényesek itt is, mostantól ti is Borax adófizetői vagytok. Ennek eredményeképp a városi adó mértéke is megemelkedett, a Fény Szentélyének bevétele ezentúl újabb Szentélyek építése helyett a város kincstárába folyik be. A tolvajlást szigorúbban büntetjük, a boltosok pedig önvédelmi képzésben részesültek. A lázadók büntetése halál. Aláírás: Numpet Zaks. " A mágustorony mellett haladtodban felmerül benned a kérdés: vajon kitakarították már onnan azokat a semmirekellő kis koboldokat? (16. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Az erőnk forrása saját magunk, s az öklünkből acélt kovácsolunk. -Acél Öklök. " Hoppsz, egy quwarg! Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Figyelem! Nagyszabású árverés rendeztetik, melyen minden szabad erdauini kalandozó részt vehet! Részletek a városházákon és a helytartói hivatalokban [BE <épület> 1]. Krapixlon Ottomár, pénzügyminiszter. " Épületeket látsz: egy fegyvermester háza (572. épület.) és egy fekete mágustorony (597. épület.). Utad során felfedezed Oroszlánszív táborát. Sheran lényével eggyé olvadt entitás. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy drag'kór fülkarikát, egy drag'kór vértet, egy fekete bőrcsizmát, egy féregíz nyakpántot, egy gólemgyűrűt, egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy inváziós amulettet, egy Luthius karkötőjét, egy natharion talizmánt, egy óriás fülbevalót, egy óriások övét, egy szirén köpenyét, egy tleikan kesztyűt, egy tűzhaj diadémet, egy vark. pecsétgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy Zu'lit koronáját visel. Fegyverzetét egy kisebb jégisten trófea, egy dűneszellem trófea és egy wayazamund szirén trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy tölgyfakoszorú. Övén 2 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy varkaudar lándzsát, bal kezében egy kyorgölő buzogányt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd kőszáli disznó. Málhásállata egy törpemammut. Mentális auráját felismered, semleges jellemű, mint ahogy Te is. Erősnek, nagy hatalmúnak látszik - nincs értelme leöletni magadat vele. Elkerülöd a táborhelyet, mielőtt a másik még észrevenne.
Egy fekete tintával bemázolt fatábla bukkan fel előtted. Megpróbálod kibogarászni a kusza betűket: " Naplovagból parányi porszem, ez az én világom, ezt szeretem. KM tiszteletére: ACS. "
[-50 varázspont.] [+4% tau] [10 pontot használtál fel, van még 432.]

be 572 6 bemész az 572. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni dobófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 dobófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 110 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 382.]

hu 96 150 179 hulladék: 96 150 179
Hulladék, ezért nem gyűjtesz bakkura csizmát. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szent jogart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz grifftojást. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

hu 267 105 199 hulladék: 267 105 199
Hulladék, ezért nem gyűjtesz fülemüle agyart. Hulladék, ezért nem gyűjtesz evaporőr hájat. Hulladék, ezért nem gyűjtesz karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 382.]

m 4 mozogsz délre
[93,53] Továbbmész a város utcáján. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Brutaliti isten rúnaköve innen 123 mérföldre keletre van. Egy hű követője. " Egy magából tiszta vizet előköpő, szépen megmunkált szökőkút van itt. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Oldalt pillantva, meglátsz egy teljesen lerombolt Vlagyimir szobrát. Oldalt pillantva, meglátsz egy sörsátrat. Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Metamorph Böffenet harcművész-iskolája innen 81 mérföldre délre megnyílt! "

A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Fairlight gyermekei! Álljatok közénk, hittársaitok közé az Arany Magisztrátus soraiba! " Épületeket látsz: egy helytartói hivatal (578. épület.) és egy bank (581. épület.).
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " Libertan város közleménye: Kedves kalandozók! Újabb szórakoztató centrumok nyíltak (az irány hozzávetőleges): Júra-park 75 mérföld keletre, Trollkeltető Zóna 80 mérföld keletre és 20 mérföld délre, Óriások földje 100 mérföld keletre és 15 mérföld északra. A belépés ingyenes! " [9 pontot használtál fel, van még 373.]

kb 2 331 655 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (331 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 150 kaját. Kiveszel a bank széfjéből 3 mutáns csontot. Kiveszel a bank széfjéből 3 liumbe hajtást. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 373.]

bb 2 473 651 beraksz a bankba a 2. tárgyat (473 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 220 kaját. Beraksz a bank széfjébe 1 fiatalság italát. Beraksz a bank széfjébe 1 rinóbőrt. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

pki 3000 kiveszel a bankból 3000 aranyat
Kiveszel a bankból 2860 aranyat. Az elf bankár közli, hogy csak ennyi pénz volt a számládon. Ha több pénzre van szükséged, akkor kölcsönt kell felvenned. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

pbe 5000 beraksz a bankba 5000 aranyat
Az elf bankár mosolyogva fogadja a betétet, megköszöni, és megkér, hogy nézz be hozzájuk legközelebb is, ha erre jársz. Jelenleg 5000 arany van a számládon. [0 pontot használtál fel, van még 373.]

m 2 mozogsz keletre
[94,53] Még mindig a városban vagy.

Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Észkombájn barátomat itt űztem el, mert a gonosz útját követte. S. Evelyn " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fény szentélyét. Épületeket látsz: egy fegyverbolt (590. épület.) és egy vegyesbolt (593. épület.).
Eladsz 2 aranytollat 80 aranyért, 1 bakkura csizmát 11 aranyért, 1 evaporőr hájat 5 aranyért, 4 fülemüle agyart 20 aranyért, 6 grifftojást 60 aranyért, 1 gyöngymangót 2 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 3 szent jogart 150 aranyért.
[8 pontot használtál fel, van még 365.]

ve 92 7 megveszed a 92. tárgyat 7
Vásároltál 7 kötelet. 14 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 365.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[108,44] Dombos terepre érkeztél. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Úgy gondolod, hogy a közeledő szeppent rákfatty nem jelenthet komoly veszélyt. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, bumerángot ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 bumeráng. Alaposan megsorozod a szeppent rákfatty páncélos testét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a szeppent rákfatty testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) A szeppent rákfatty ollója a levegőben csattan. A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ököllel eltalálod a szeppent rákfatty testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny ollójával meghorzsol. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A szeppent rákfatty állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a huhogó bibét, szereztél 4 csepp rákfatty váladékot. 702 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 91, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Észreveszel egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. (+1 támadás, +1 sebzés táborozásig.) Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (vasérc) rejt! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy púdersziklát. Délkeletre nézve látsz egy márványtornyot. Nyugatra egy vaskohó van. Északra egy mély szakadék van. Elteszed a látcsövet.
(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 dobóhálót. Egészséged TF-elődött.
[18 pontot használtál fel, van még 347.]

* 1. BP: használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 346.]

* 2. BP: keresed a 354. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy erszényes elkarogot. Bár nem hallottál még róla, hogy ilyen terepen élne az a lény. [0 pontot használtál fel, van még 346.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Már nem is olyan sok gyakorlás kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 60 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 306.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Már csak egész keveset kell gyakorolnod, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [Még 20 TVP-t kell elköltened.] [40 pontot használtál fel, van még 266.]

tf 4 40 fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Fogat mosol egy darab fával, napozol egy kicsit, és egyéb módokon növeled szervezeted ellenálló képességét. A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 egészség.) [40 pontot használtál fel, van még 226.]

tf 4 26 fejleszted a 4. tulajdonságodat 26 pontért
Sian-no-csung, az ősi kobudera bölcs útmutatásai alapján szervezetedet megedző gyakorlatokba kezdesz. Még elég sok gyakorlásra van szükség ahhoz, hogy az egészséged észrevehetően fejlődjön.

[26 pontot használtál fel, van még 200.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). A quwargok öldöséséért kifizetnek részedre 70 arany vérdíjat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 18, 30, 22.
Etetési idő! Sajnos egy szem kajád sincsen, amit kioszthatnál az éhes szörnyeid között! Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 576 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


GROMAK BŐR (268. TÁRGY)
A tüskés harci gromak megnyúzása hosszadalmas és sok fáradtságot igénylő feladat. Tapasztalt vadászok szerint azonban mindenképpen megéri, mert az igencsak nehéz bőrdarabok nagyon rugalmasak és ellenállóak.

REMÁK SZÍV (264. TÁRGY)
Egy szutykos remákot leölni szinte a lehetetlennel határos - azonban valakinek nyilvánvalóan mégiscsak sikerült. Ennek nyilván az az oka, hogy a remák speciális képessége - ha nagyon ritkán is - de néha csődöt mond. A remák szív a deus ex machina készítés egyik fontos alkotóeleme, ezért igen magas értéket képvisel.

ZURAMAGOR (7012. SZÖRNY)
Sziklafészket mászni jó mulatság. Mászókampó fel, aztán hopp, már fel is húztad magad. Odafenn általában egy szívbajos tojó próbálja tojásait védeni. Eredménytelenül. Mégis most, mikor a fészekbe veted magad, az ereidben meghűl a vér. Láttál már fekete griffet, és az nem annyira veszélyes, mint amilyen ronda. De EZ itt nemcsakhogy ronda, hanem veszélyes is, jössz rá rögtön. Vörösen izzó szemei szúrósan a lelkedbe vájnak, majd a széttartott szárnyairól a saját rémült fizimiskád tükröződik vissza. Hiszen ez egy obszidiánbőrű fekete griff! Ilyen nem létezik, fut át az agyadon, ám eszedbe jut a kis történet, amit a helybéliek kocsmájában hallottál: a magashegységben él egy Zuramagor nevű hatalmas madár, és kiszívja az emberek életét, harapása pedig olyan mérget terjeszt, amibe egy sullár is belepusztul. Most igazolódik a "mese"? Rettegve szorítod meg a fegyvered...

GRIFFTOLL KESZTYŰ (1578. TÁRGY)
Zuramagor hagyatékában egy finom, puha, tollpiheborításos kesztyűt találtál, mely ki tudja, hogyan került ide. Talán a neves fekete griff rajtakapott valami varázslót, hogy a korábban lemészárolt griffek tollából efféle ruhadarabot készít fázós végtagjaira, és úgy látta, bosszút kell állnia, a tárgyat pedig elkoboznia. Talán ez a grifftoll kesztyű története, talán valami teljesen más. Nem tudni! Az viszont biztos, hogy e tárgy létrejöttében a mágia jelentős szerepet játszott. Másképp elképzelhetetlen lenne, hogy ezzel a puha, bélelt kesztyűvel akkorákat lehessen a közelharcban ütni, mint amekkorákat lehet. A griffbőr kesztyű, ha a kezeden van, +2 támadást és +3 sebzést ad minden fegyverre, valamint, ha öklözöl, még +4 sebzés okozására leszel képes. A kesztyű viseléséhez legalább 7. szintűnek kell lenned.

ARANYTERMŐ ERSZÉNY (819. TÁRGY)
Ez a vándorcirkuszban nyerhető tárgy csecsebecséktől és ékes díszítésektől mentes külseje ellenére minden kalandozó kedvence lehet, különleges tulajdonsága miatt: minden forduló elején aranyat termel gazdájának. A termelt arany mennyisége két dologtól függ: a kalandozó szintjétől és jelenlegi vagyonától. A tárgyat nem lehet átadni.

KARAKTERLAP

Dániel, egy szőke hajú, kék szemű ember férfi vagy. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr kisebb papja vagy. A Vasalt Bunkók (#9102) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 24 (35) Szint: 20 Merészség: 5/1 Magasság: 176 cm
IQ: 30 (34) Támadás: 24 Agresszió: 3 Testsúly: 98 kg
Ügyesség: 18 (20) Védekezés: 36 Menekülés: 30 % Életkor: 26/26 év
Egészség: 31 (33) Életpont: 297/172 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 28 (34) Varázspont: 379/29 Pénz: 937 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 21/0 Pszi pont: 95/68 EFejl: 2
Eddig összesen 1321 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 8985 TP-t kaptál. Jelenleg 516246 TP-d van. A következő szinthez még 83754 TP szükséges. Trófeáid: vadász quwarg, lábascet, élőholt quwarg. A 218. fordulódban 5000 arany került a bankszámládra. 5000 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 9/58 (+10%) szúrófegyverek: 20/88 vágófegyverek: 20/56 (+4%)
ütőfegyverek: 21/16 (+8%) lőfegyverek: 8/62 dobófegyverek: 22/2 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (175%) << mandibulakasza (#127) (150%) << vashegyű lándzsa (#182) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); bumeráng (#249) (3 -9.); bumeráng (#249) (10 -14.); ubuk dobónyíl (#138) (15 -17.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (18 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0
Eltaposott quwargok: össz.: 367 időszaki: 5

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 19/28 2. nyomkövetés: 35/71 (+15%) 3. mászás: 11/73 (+5%)
4. csapdakészítés: 14/4 (+6%) 5. csapdaészlelés: 4/66 6. gyógyítás: 64/45
7. titkosírás: 5/60 8. felderítés: 4/51 9. szörnyidomítás: 9/38
10. teológia: 22/24 (+11%) 11. taumaturgia: 26/61 (+5%) 12. szerencsejáték: 2/57 (+11%)
13. versengés: 8/77 (+18%) 14. harcművészetek: 2/71 15. zene: 10/37
16. szörnyismeret: 11/46 17. pszi: 15/44 (+7%) 18. zárnyitás: 1/18
19. vadászat: 16/45 20. bányászat: 27/27 (+55%) 21. főzés: 9/21 (+10%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 6 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 40% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 55 TVP-ért csak 326. fémet, vagy jobbat
készítesz bumerángot (#249) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 5 darabot ), mérg. ubuk dobónyilat (#188) (max. 5 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot ), kötelet (#92) (max. 5 darabot, csak egyszer)
elfogod színes dözmöngöt (#78) háló-csapdával (#220)
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
gyilkos sallank (#85), szőrlajhár (#141)
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
halálkapu (#126) áldomás (#6) vámpirizáció (#1) méregsemlegesítés (#14)
erőpajzs I (#12) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) csupasz izom (#28)
óriáserő (#53)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
15. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 10)
agykorbács (#97), lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt quwarg (#202) státusz: OK
quwarg harcos (#201) (hátas: 10 lépés/kör; 8 TVP/lépés; +2 védettség;) státusz: éhes
quwarg királynő (#153) (málhás: +20 kg teher) státusz: éhes
vadász quwarg (#241) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Szerezd meg és mutasd be Tharr Keresztjét!
2.) Gyenge és életképtelen faj a színes dözmöng. Áldozz fel egyet élve, oltáromnál!
3.) Nem mondom, hogy egyszerű feladat. Ölj meg három tüskés harci gromakot! (számláló: 0)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1776 arany (#50) 1 aranytoll (#572) 1 bakkura csizma (#96)
1 csillezsályalevél (#1253) 1 evaporőr háj (#105) 1 fiatalság itala (#473)
3 fülemüle agyar (#267) 5 grifftojás (#179) 1 gyöngymangó (#135)
65 kaja (#2) 1 karbin plazma (#199) 1 rinóbőr (#651)
1 sallank karom (#128) 3 szent jogar (#150)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aranytermő erszény (#819) 1 dobóháló (#221) 1 grifftoll kesztyű (#1578)
3 kötél (#92) 3 liumbe hajtás (#655) 3 mutáns csont (#331)
4 rákfatty váladék (#333) 1 ramit kő (#226) 6 tinta (#101)
8 ugh méreg (#166) 1 vasérc (#152) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(108,44) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), 47. jellempróba, érclelőhely, szeppent rákfatty (#186)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* Karakterek találkozásakor előfordult, hogy a karakter táborozás alatt a szöveg szerint ugyan összeismerkedett valakivel, de azzal később mégsem tudott interakcióba lépni. Ezt a hibát javítottuk, barátságos találkozás esetén mindkét karakter kölcsönösen megismeri a másikat.

Üzenet küldése a karakternek