217. forduló, 219. forduló, Tűz összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2007. aug. 13. 9h:14'
EZ A 414. JÁTÉKHETED, 218. FORDULÓD
415. játékheted kezdete: aug. 15.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3808
SZÁMLA : XXXX

TŰZ KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [184,65] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 47 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vámpírfogat. A teremtés zsákja létrehozott 1 dözmöng szivet. A teremtés zsákja létrehozott 1 aranytűt. Varázserőd regenerálódik. (+59 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-3 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+1 tudatpont.) A lottó 724. hetének nyerőszámai: 18, 22, 17. 1 db 0 találatos szelvényed volt. 6 tanítványod van, akik mindenhová követnek, lesik minden mozdulatodat.

* 1. KP: használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [0 pontot használtál fel, van még 591.]

* 2. KP: használod a 71. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 586.]

* 3. KP: használod az 1167. tárgyat
Sajnos nincs a birtokodban rókafarok, pedig feltétlenül szükséges lenne ennek az ételnek a lefőzéséhez! [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 4. KP: használod a 745. tárgyat
Használod a bo'adhun idolt. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [0 pontot használtál fel, van még 586.]

* 5. KP: elmormolod a 165. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Befejezted az esszenciavédelem varázslatot! Esszenciavédelem vonja be tested. [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 581.]

v 224 elmormolod a 224. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 581.]

ek 143 t. energia kisütése: 143
Megidézed a szellemek síkjáról Mestered lelkét! Döbbenetes, milyen hihetetlen erő sugárzik a spirituális entitásból! Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél az ökölvívás terén! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 531.]

ek 145 2 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 521.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Vörösszakállú Pergor". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Harcolnod kell, ellenfeled egy quwarg nagymester. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 18 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Durranás, és máris bűzfelhővel vagy körülvéve! Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg nagymester fejét. (4 támadással 197 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A quwarg nagymester csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2186 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 236, sebződés: 0, gyógyulás: 24, összesen: +24 ÉP}


Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Nagyszakállú Biran nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy taposó tappancs. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy piranha zsákvédő. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 318 tapasztalati pontot kaptál.
Sikerrel jártál! Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Quillena, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladatod nem gyerekjáték. Egy hatalmas láda elé vezetnek. Amelyet rengeteg zár, lakat véd. Ezt a ládát kell kinyitnod egy negyed óra alatt. A ládát csapdák is védik, úgyhogy egyetlen rosszul megpiszkált zár, és a szobát mérges gáz önti el, vagy esetleg felrobban a láda! Hát, ez kemény lesz. A legkönnyebb zárakkal kezded. Sikerül is kettőt kinyitnod. A harmadik, egyszerűnek tűnő zárszerkezet egyszercsak pukkan egyet, és füst meg gáz kezd a ládából felszállni. Nem tudod folytatni a munkát.
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [30 pontot használtál fel, van még 491.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Tölgyfapajzsos Garhin néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A feladat során egy óriási kőszobor rubinszemét kell kilopni. A szobor előtt őrök járnak fel alá. Lapítva, a kövek között rejtőzködve indulsz meg. Lassan, óvatosan a szoborhoz lopódzol, és amikor úgy látod, hogy a pillanat megfelelő, elősuhansz. A hátadra ver az egyik őr a dárdájával. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 lopás).
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [10 pontot használtál fel, van még 481.]

be 502 5 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 5. szinten. Kifizeted a gnómnak a 25 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Végtelennek tűnő lépcsősor vezet a magasba. Haha! Már ez is egyike a próbáknak, az erőnlét próbája. Elmosolyodva indulsz felfelé. Jócskán kifulladsz, mire eléred a "tányérszintet", ahol egy karcsú, égszínkékbe öltözött, barna hajú elf vár. - A nevem Shintrin, én leszek a kalandmestered ezen a szinten. - mutatkozik be. - A feladatod a következő lesz. A feladat eszedet, memóriádat teszi próbára. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy Tguarkhan. Részletesen ismertetsz mindent, amit tudsz az adott témában. 318 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a kalandot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Falba illesztett kapaszkodók vezetnek feljebb. Sehol egy lépcső! Kétségbeesetten körülnézel, de aztán mászni kezdesz felfelé. Odafent egy hatalmas szakállú, páncélt viselő törpe vár. Bemutatkozik, a neve Acélfejű Pergor. Ő lesz ezen a szinten a kalandmestered. Rögtön a tárgyra tér, ismerteti a próbát. A feladat közepes nehézségű: a termet vérben forgó szemű quwarg parafenoménok járják, köztük kell úgy ellopódzkodni, hogy egyik se fedezzen fel. Hangtalanul lopakodva megindulsz. Néha percekig dermedten állsz, amíg guvadt szemmel egy parafenomén a közeledben szaglászik, de nem vesznek észre! Nagy kő esik le a szívedről, amikor végre átjutsz, és megragadod a győzelmet jelentő zászlócskát. 1060 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. A feladat bár nem komplikált, de igencsak embert próbáló: Ölj meg egy káoszteknőcöt!

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. Semmi hatás! (védelem tűz ellen van rajta.) Egy tűzeső varázslatot dob rád a másik. 18 életpontot vesztettél. A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (24 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí vezérel, ahogy egy Kos Csapását viszel be. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a káoszteknőc jobb hátsó lábát. (4 támadással 154 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A káoszteknőc fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával megérint. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mozgásod felgyorsul, emberi szem számára követhetetlenné válik, ahogy a Sziklazuhataggal bombázod ellenfeledet. Ököllel eltalálod a káoszteknőc fejét. (1 támadással 44 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+9 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc farkával a kezedre csap. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A káoszteknőc most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 teknőcteknőt. 2636 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 198, sebződés: 80, gyógyulás: 40, összesen: -40 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat ezúttal egy műveltségi próba lesz. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy ezüsthegyű lándzsát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Szomorúan rázod a fejed. Nem a szaktudással van baj, komponens hiányzik. Ekkor mentő ötleted támad, és belenyúlsz a feneketlen bugyorba. Igen, van itt valami! Előveszed. A fenébe, csak egy vacak formázó minta! Mérgesen elhajítod.
Ez most nem jött össze, talán majd legközelebb. A kalandmester int, és egy villanás után újra a torony előtt vagy. [40 pontot használtál fel, van még 441.]

v 7 127 1 elmormolod a 7. varázslatot
Mormolni kezdesz. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 25 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-13 varázspont.] [3 pontot használtál fel, van még 438.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 438.]

kt 578 3 elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. (+1 IQ.) [30 pontot használtál fel, van még 408.]

f 578 kísérletezel az 578. tárggyal
Előpakolsz a zsákodból, és töprengeni kezdesz egy új műszaki újdonság kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Semmi eredmény - minden kísérlet újra és újra csak a korábbi találmányokra vezet vissza! [10 pontot használtál fel, van még 398.]

m 1 1 2 mozogsz északkeletre, északkeletre, keletre
[185,64] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Felfedeztél egy kristálypalotát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. A profi hegymászók elbújhatnak melletted, gondolod, ahogy felfelé törekszel. Felérve, detektálsz egy csapóajtót, amelyen keresztül bemászhatsz a palota belsejébe. Nagyon izgulsz! Ledöbbensz, ahogy a fényűző, kizárólag kristályból kifaragott óriási teremben körülnézel. De aztán felébred benned a vérbeli fosztogató. Valami megmoccan a terem túlsó végében. Egy gránitelementál!

Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 14 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a gránitelementál testét. (4 támadással 59 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Elszántan a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gránitelementál fejét. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+39 életerő). Transzformálsz! (+19 varázspont.) A gránitelementál mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Véres nyál csordul ki a gránitelementál száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1999 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 0, gyógyulás: 39, összesen: +39 ÉP}

Ráébredsz, hogy ekkora palotában többen is laknak. Már jön is az új lakó! Egy nanda!

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Akaratodat kasztroplanáris pajzsba tömörítve, ellenállsz. Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a nanda testét. (3 támadással 150 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) A nanda belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2340 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 235, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Hozzálátsz a hagyatéki eljáráshoz. Hosszas kutatás után végre megtalálod a palota mozdítható ingóságait! Detektálsz 1 pszi követ. Leveted magad a palota tetejéről, de félúton a falhoz nyomod a tapadókorongot, és ott maradsz függve! Micsoda artistamutatvány! Elégedetten mászol le a palota aljáig. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Leah oltárt. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elteszed a látcsövet. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Ráakadsz néhány elszórt tárgyra: 35 mákrózsa virág[*]. (A [*]-al jelölt tárgyakat egyáltalán nem vagy nem mind vetted fel, a GYJ parancs miatt, vagy azért, mert betelt a hátizsákod.) Megvizsgálod a talajt. Kicsit régi (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [186,63] A növényzet egyre ritkul, kopárabb lesz. Egy sivatag pereménél vagy. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy amniosz-fát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy épületet. Északnyugatra nézve látsz egy csodák kútját. Északra egy épület van. Elteszed a látcsövet. délre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Ösztöneidre hallgatva hátrapillantasz, és így időben észreveszed a közeledő lényt. Egy kronokukac nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 19 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kronokukac gumiszerű testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a kronokukac nyálkás farkát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) A kronokukac melléd csap a farkával! A kronokukac farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Egy mikronnyit öregedtél (-3 TVP). Ököllel eltalálod a kronokukac farkát. (1 támadással 36 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Feléd sújt a kronokukac a farkával, de elhibázta! A kronokukac farkával melletted a levegőbe suhint. Véres nyál csordul ki a kronokukac száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a fűszertartót, szereztél 1 csepp sáfrányport. 2040 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 286, sebződés: 6, gyógyulás: 11, összesen: +5 ÉP}

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Kicsit régi (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek keletre vezetnek. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [187,63] Bozótos terepre értél.

Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Syrac Hold hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. délnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Cseni. Nyomok után kutatsz, sikeresen! Aránylag régi (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. [61 pontot használtál fel, van még 334.]

m 2 2 3 mozogsz keletre, keletre, délkeletre
[188,63] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli.

Észreveszel egy smirglibokrot. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Leah hívei emelték. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy Véres Holló egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Egy kapkodó, fűben kotorászó ember nőre leszel figyelmes. Kérdésedre könnyes szemmel válaszolja, hogy családja megbetegedett és ő most gyógyfüveket próbál nekik keresni, bár még sohasem csinált ilyet. Ha segíteni akarsz a lányon és családján itt az alkalom, 25 TVP-ért (46. jellempróba).

(Továbbmész...) [189,63] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Látsz egy kristálypalotát. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Sheran hívei emelték. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja.
(Feltételes mászás:) Nekiveselkedsz, és mászni kezdesz fölfelé a tökéletesen sík kristályfalon. Hosszasan, lihegve mászol felfelé. A tapadókorongok kiválóan tartanak! Felérve, egy helyre kis kupolát találsz, amelynek ajtaját kinyitva, belépsz a palotába. Csodaszép a palota belseje! Minden csillog-villog, és minden kristályból van! Mesés! Remélhetőleg van valami kincs is. Zajt hallasz: csak nem a főbérlő? Sarkon fordulsz. Egy átokmurgattyú!

Üdvözlésképpen egy lángcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 22 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az átokmurgattyú jobb vállát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát ellenfeledre rontasz. {HD:} Mandibulakaszával megvágod az átokmurgattyú jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Az átokmurgattyú sikertelen támadást intéz feléd agyarával. Az átokmurgattyú mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az átokmurgattyú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szopókövet. 1078 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Sajna, a palotának van még egy lakója, és fel is ébredt a csatazajra! Nyilván bosszút akar állni elhunyt barátjáért. Egy nanda!

Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő varázslatot lő rád. 25 életpontot vesztettél. Öklendezni kezdesz (-3 támadás). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a nanda jobb vállát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Megbabonázva, minden teketória nélkül átnyújtod a birtokodban levő 1 nagy bronzkulcsot. Félelem markol a szívedbe: ilyen csodás teremtménynek akartál ártani?
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}

Halálos rettegésedet egy koncentrált üvöltésbe fókuszálod, majd menekülsz, amerről jöttél. Megkönnyebbülten, felszabadultan mászol le a palota oldalán. A végén nagy cuppanással leugrasz a falról. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy quwarg boly van. Délre egy művészi porolit van. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy Thargodan csatamező van. Elrakod a távcsövet.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [190,64] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa.

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy quwarg bolyt. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Veronel hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Délnyugatra egy Chara-din monolitja van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek. [61 pontot használtál fel, van még 273.]

h 78 használod a 78. tárgyat
Mocskos tetű kis quwargok! Csak meg ne csípjenek! Vigyázva kapaszkodsz fel a boly meredek, göröngyös oldalán. Kínszenvedés a mászás, a quwargok állandóan ellepnek, folyamatosan sepergeted őket az arcodról. Mikor végre felérsz, egy üreget pillantasz meg a boly tetején. Gyorsan lemászol. Nyögve körbepillantasz. Száraz, tág helyen vagy, de minden zsizseg a rovaroktól. És a sok csípés, iszonyú fájdalmas! (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg királynő!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg királynő torát. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre támadsz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 190 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1417 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 208, sebződés: 0, gyógyulás: 33, összesen: +33 ÉP}

Haha, büdös quwargok! Bőszen taposod őket, miközben kincsre bukkansz. Találtál 1 ezüsttőrt. Szerencsésen lemászol, és elhagyod a fosztogatás színhelyét. [35 pontot használtál fel, van még 238.]

m 2 1 3 mozogsz keletre, északkeletre, délkeletre
[191,64] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő ekharion nem jelenthet komoly veszélyt. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Ellenfeled végigsöpör rajtad egy tudatrombolás pszi támadással. Elvesztetted az összes Tudat- és pszi pontodat, valamint vp-id felét! Elpusztult 3 poszogó möszéd! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion fejét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. A kí zenél testedben, ahogy fókuszálódik egy Sziklazuhatag megindításához. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az ekharion testét. (3 támadással 155 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Az ekharion lendületes ütése célt téveszt. Az ekharion megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Ajaj! 3 poszogó mösze csatlakozott hozzád pszionikusan. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 38 aranyat. 2218 tapasztalati pontot kaptál. Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 227, sebződés: 0, gyógyulás: 1, összesen: +1 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy vaskohót. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy A Vándor orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Egy kék orchidea és néhány mákrózsa virág hullik a lábad elé. Miközben felveszed, boldogan tapasztalod, hogy szervezetedben elmúlt a mérgezés nyomasztó hatása. Mosolyogva nézel a szoborra. [mákrózsa virág ->eldobod] Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délkeletre egy Raia oltárt. Délre nézve látsz egy Dornodon oltárt. Északnyugatra egy púderszikla van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Felismered a közeledőt. Csak egy woorgard. Nem jelenthet különösebb problémát. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. 16 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra ugrasz. Gyors, pergő támadásokkal útjára indítasz egy Sziklazuhatagot. Ököllel többször eltalálod a woorgard bal oldalát. (7 támadással 262 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) A woorgard elhibázza az ütést csápjával. Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel néhányszor megcsapod a woorgard testét. (5 támadással 242 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) A woorgard csápol, de mindhiába. A másik úgy érzi veszélyben van, jobbnak látja, ha eltűnik a színről. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 541, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}

Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek északkeletre. Találsz még kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek.

(Továbbmész...) [192,63] A dombságot elhagyod, ritka erdőbe érkeztél. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy kultúrmasztodon. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. 107 életpontot sebeztél. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia). Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon nyakát. (4 támadással 64 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rontasz. Felkészülsz a Sziklaököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a kultúrmasztodon oszlopos lábát. (4 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Transzformálsz! (+8 varázspont.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 18 kaját. 2706 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 348, sebződés: 34, gyógyulás: 1, összesen: -33 ÉP}

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy fekete kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy borkonyó cserjét. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Iron Cross orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Úgy gondolod, hogy a közeledő éjkornis nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

A csata nem lesz könnyű: célpontod energiapajzs varázslatot rak magára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 17 életpontot sebeztél. Egy savhurrikán varázslattal köszönt csatapartnered. 58 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az éjkornis testét. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Iszonyatos fájdalomhullám. (31 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Izmaidat megfeszítve, készen állsz arra, hogy alkalmazd az Erő Öklét. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az éjkornis fekete testét. (3 támadással 169 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Húsodat át- meg átjárja az éjkornis szarva. (3 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Az éjkornis rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy pular kristály és egy ezüst nyaklánc [ezüst nyaklánc ládikóba-> (186,61)-> 10 arany, -2 ÉP]. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 trikornis szarvat. 2866 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 247, sebződés: 119, gyógyulás: 34, összesen: -85 ÉP}

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 3 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [193,64] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy.

Utad során felfedezel egy grok-képződményt. Zutty! Egyszercsak eltűnik alólad a föld. Kicsit elkésel az ugrással: belezuhansz a csapdába! Furcsa, fekete lé vesz körül. Egy szopógödörbe estél! Kétségbeesetten markolsz a gödör szélébe, és minden erődet megfeszítve, kikapaszkodsz. A baj azonban már megesett! [-1 nyomkövetés szakértelem.] Balszerencsédet átkozod, majd továbbállsz. Egy cserkész kobolddal találkoztál. Van nála egy térkép, de nem tudja, hogy pontosan merre van. Ha van nálad szeksztáns, akkor pontosan megmondhatod neki 5 TVP-ért (33. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy szent tölgyfát. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Marcho Ven-Saak vigyorog kajánul. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fekete kaktuszt. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Feltételes mászás:) A mászókarmokat a kezedre erősítve, mászni kezdesz felfelé. Végre fent vagy! A tető-fészekbe nem sok fény szűrődik be. Bemászol. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy bundás csirmáz!

Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra rontasz. {HD:} Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a bundás csirmáz testét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) A bundás csirmáz mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. A bundás csirmáz megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. Véres nyál csordul ki a bundás csirmáz száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
121 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-14 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 11, összesen: +11 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Miután lemásztál, továbbindulsz. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [38 pontot használtál fel, van még 200.]

kt 578 3 elkészíted az 578. tárgyat (3 darabot)
Begyűjtöttél 3 ében tobozt. IQ-d TF-elődött. [30 pontot használtál fel, van még 170.]

kt 590 3 elkészíted az 590. tárgyat (3 darabot)
Legyártottál 3 dentor szüttyőt. IQ-d TF-elődött. [45 pontot használtál fel, van még 125.]

kb 124 9 kiveszel a bankból a 124. tárgyat (9 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 9 rókafarkat. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 125.]

bb 331 37 500 beraksz a bankba a 331. tárgyat (37 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 3 mutáns csontot. Beraksz a bank széfjébe 58 drótszőrt. Beraksz a bank széfjébe 3 manakristályt. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

szk 765 keresed a 765. szörnyet
Úgy készülsz, hogy a táborozási időd egy részében keresni próbálsz egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

h 449 használod a 449. tárgyat
Itt az ideje, hogy megszabadulj a kasztroplanáris rákfenéktől: behörpinted a kristályfolyadékot. Megszabadultál a poszogó möszéktől. [0 pontot használtál fel, van még 125.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 122.]
Egy kis vizet iszol a kulacsodból. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 7, 16, 29.
Leterhelt a gyorsgyaloglás. (-5 életerő.) Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 3 kaját habzsol be a sivatagi doareg. Mára elég volt a kalandozásból. Rutinos öreg rókaként keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 122 pontod maradt, ebből a következő körre 122 pontot vihetsz át. Kapsz még 376 pontot. A következő körben tehát 498 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Tűz, egy fekete, copfos hajú, piros szemű kobudera férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon főpap-jelöltje vagy. Az Acél Öklök (#9123) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 218. fordulód.

Erő: 28 (34) Szint: 23 Merészség: 9/5 Magasság: 152 cm
IQ: 28 (36) Támadás: 28 Agresszió: 4 Testsúly: 61 kg
Ügyesség: 31 (56) Védekezés: 123 Menekülés: 15 % Életkor: 31/31 év
Egészség: 18 (22) Életpont: 450/566 Jellem: gonosz (666) Tul. pont: 0
Szerencse: 29 (1) Varázspont: 678/35 Pénz: 2374 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 10/0 Pszi pont: 96/0 Halhatatlanság: 2 %
Eddig összesen 1786 szörnyet (11 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 23304 TP-t kaptál. Jelenleg 1054965 TP-d van. A következő szinthez még 145035 TP szükséges. Trófeáid: Kitaszított, taalru, Notermanthi. A 217. fordulódban 6341 arany került a bankszámládra. 6341 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 10/8 ökölvívás: 30/13 (+13%) vágófegyverek: 11/52 (+11%)
lőfegyverek: 6/46 dobófegyverek: 26/74 (+11%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) (170%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) (15 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/85 (+5%) 2. nyomkövetés: 43/71 (-67%) 3. lopás: 12/1 (+7%)
4. mászás: 14/74 (+35%) 5. csapdakészítés: 16/71 (+6%) 6. csapdaészlelés: 4/97
7. gyógyítás: 31/14 8. titkosírás: 5/91 9. felderítés: 25/2
10. szörnyidomítás: 4/25 11. teológia: 35/3 (+31%) 12. taumaturgia: 24/38 (+22%)
13. szerencsejáték: 2/37 14. versengés: 12/71 15. harcművészetek: 33/80
16. zene: 6/13 17. szörnyismeret: 28/26 18. pszi: 13/15 (+7%)
19. vadászat: 6/5 20. bányászat: 15/60 (+11%) 21. úszás: 10/2
22. főzés: 14/38 23. csapatmunka: 1/49

FELTÉTELES PARANCSOK (még 13 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 38% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 2 alkalommal)
készítesz amnioszt (#203) (max. 8 darabot )
mászol max. 110 TVP-ért
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 11, max: 16)
borzalmas varkaudar (#166), élőholt quwarg (#202), tetemember (#123), szintszívó lények (#9097), gnóm szolgáló (#181), bávatag golombár (#165), Chara-din fattya (#236), magger (#747), taalru (#249), Orkhan Thai (#238), Notermanthi (#257)
Barátságosság (aktív: 1, max: 16)
bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) sötét halál (#45, 18 VP)
vérbeli borzongás (#46, 9 VP) szárazság (#48, 6 VP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) agyroppantás (#91, 16 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) energiapajzs (#103, 20 VP) pusztító végzet (#106, 30 VP)
szopógödör kreálás (#125, 60 VP, 10 TVP) sötét rítus (#131, 30 VP) mágiadagály (#132, 25 VP, 5 TVP)
esszenciavédelem (#165, 15 VP, 5 TVP) oltár teremtése (#167, 50 VP, 10 TVP) isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP)
infralátás (#171, 8 VP) gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +6 vp 9 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 9 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
becsületjel (#158) vámpirizáció (#1) hadiszerencse II (#24) szürkeáll. aktiv (#71)
tulajdonságpajzs (#26) esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
13. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 13, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
sötét halál (#45) >> velociraptor (#161) tűzeső (#61) >> gnóm szolgáló (#181)
tűzeső (#61) >> ongóliant (#159) tűzeső (#61) >> Mnebolath (#237)
sötét halál (#45) >> kultúrmasztodon (#227) izomernyesztés (#33) >> taalru (#249)
tűzeső (#61) >> Orkhan Thai (#238) izomernyesztés (#33) >> Notermanthi (#257)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 13, max: 59 - támadó varázslatokkal együtt)
védelem tűz ellen (#38) >> Orkhan Thai (#238) védelem tűz ellen (#38) >> vortexmágus (#418)
fehér glóbusz (#47) >> Mnebolath (#237) fehér glóbusz (#47) >> pattanóböde (#145)
fehér glóbusz (#47) >> kétfejű troll (#163)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +40 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) A hatalom kimutatása fontos papjaimnak. Készíttess magadnak kvazár sisakot a legdrágább helyen, egy kvazár kohónál, majd egy mozdulattal semmisítsd meg oltáromnál!
2.) Tudom, hogy bár a káoszt próbálod terjeszteni, a szopókövek mégis problémát jelentenek. Mutass be kilencet oltáromnál, és én megmutatom, hogyan pusztíthatod el őket.
3.) Raia szent lovagjai, micsoda gusztustalan népség! Koncolj fel legalább hármat ezekből a jámbor birkákból! (számláló: 0)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 3 dentor bőr (#551) 58 drótszőr (#37)
1 isteni könnycsepp (#260) 1 kristályfolyadék (#449) 3 manakristály (#500)
1 mandibulakasza (#127) 3 mutáns csont (#331) 1 nagy bronzkulcs (#185)
1 varázskő (#305) 4 vas dobónyíl (#189) 4 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
45 arany (#50) 1 aranytű (#272) 3 dentor szüttyő (#590)
1 dözmöng szív (#122) 3 ében toboz (#578) 1 ezüsttőr (#322)
1 fekete gyöngy (#99) 12 kaja (#2) 1 kék orchidea (#68)
1 pszi kő (#248) 1 pular kristály (#239) 9 rókafarok (#124)
1 sáfránypor (#211) 1 szopókő (#259) 1 teknőcteknő (#416)
1 trikornis szarv (#198) 5 ugh méreg (#166) 1 vámpírfog (#1221)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(184,65) quwarg nagymester (#214), káoszteknőc (#235)
(185,64) kristálypalota (#401), Chara-din monolitja (#534), gránitelementál (#205), nanda (#224)
(186,63) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), Leah oltár, kronokukac (#285)
(187,63) friss csatamező (#262), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(188,63) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Leah oltár, művészi porolit (#720), 46. jellempróba
(189,63) kristálypalota (#401), Sheran oltár, 31. jellempróba, művészi porolit (#720), átokmurgattyú (#225), nanda (#224)
(190,64) quwarg boly (#359), Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), Dornodon oltár, 21. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(191,64) ekharionok (#232), Chara-din rúnaköve, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), olvasztókemence (#86), Dornodon oltár, tündöklő szobor (#1587), érclelőhely, woorgard (#231)
(192,63) kultúrmasztodonok (#227), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), művészi porolit (#720), oltár, éjkornis (#228)
(193,64) grok-képződmény (#149), szopógödör (#177), 33. jellempróba, szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720), fekete kaktusz (#577, belőle készíthető: #578), Tharr oltár, bundás csirmáz (#93)

Üzenet küldése a karakternek