Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 25. 9h:04' EZ A 217. JÁTÉKHETED, 217. FORDULÓD 218. játékheted kezdete: máj. 2. A következő fordulódat legkorábban a 218. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 25 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: v 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
* 5. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
ek 180 6 | t. energia kisütése: 180 6 |
ef 6 518 | energia fejlesztése 6 |
ef 8 502 | energia fejlesztése 8 |
kut 30 | kutatsz 30 pontért |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal egy hatalmas csapással felmetszed a csontváz zörgő csontjait. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átszúrod a csontváz sárga koponyáját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
52 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 50, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy lángcsóva. 42 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az óriás csontváz sárga bordáit. (3 támadással 17 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. {GYD:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az óriás csontváz zörgő csontjait. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel épp hogy megszúrod az óriás csontváz testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Félrehajolsz, de az óriás csontváz karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 904 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy dobófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.)
{Csatastatisztika; sebzés: 108, sebződés: 12, gyógyulás: 1, összesen: -11 ÉP}
m 2 2 3 | mozogsz keletre, keletre, délkeletre |
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a proteinfecske farkát. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. {GYD:} Bronzkarddal alaposan megvágod a proteinfecske bal oldalát. (1 támadással 34 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a proteinfecske bal oldalát. Kritikus ütés! (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A proteinfecske csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A proteinfecske karmai majdnem eltalálnak! A proteinfecske összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 3 madártollat. 335 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 97, sebződés: 0, gyógyulás: 2, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [133,74] Szűnni nem akar a zöld síkság. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Találsz egy teljesen lerombolt oltárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy phua-kúpot. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Csak egy quwarg királynő. Megvető mosollyal várod a találkozást. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy lángcsóva varázslat. 40 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő testét. (3 támadással 24 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzkarddal irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a quwarg királynő testét. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg királynő torát. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzkarddal végigvágod a quwarg királynő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg királynő csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 20, gyógyulás: 5, összesen: -15 ÉP}
(Továbbmész...) [134,75] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy xantusz-kaktuszt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délre nézel, észreveszel egy művészi porolitot. Északra nézve látsz egy művészi porolitot. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy quwarg királynő közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 39 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg királynő jobb oldalát. (3 támadással 15 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {GYD:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a quwarg királynő fejét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöfködöd a quwarg királynő bal oldalát. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) {GYD:} Bronzkarddal megcsapod a quwarg királynő torát. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg királynő többször is megmar! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A quwarg királynő összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 269 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 17, gyógyulás: 5, összesen: -12 ÉP}
tim 80 | titkosírás megfejtése 80 pontért |
m 5 5 6 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 34 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan a másikra támadsz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a ryuku futárbérenc jobb oldalát. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Nem sikerült a ryuku futárbérenc ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) A ryuku futárbérenc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 6 arany és egy ezüst nyaklánc. 1 151 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 161, sebződés: 37, gyógyulás: 2, összesen: -35 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem bal lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot a másikra rontasz. {GYD:} Bronzkarddal kegyetlenül összevagdalod a smaragdgólem smaragd testét. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a smaragdgólem jobb karját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Lerázod magadról! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 328 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 42, gyógyulás: 3, összesen: -39 ÉP}
(Továbbmész...) [132,77] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.
(Továbbmész...) [131,77] Egyre több a fa. Ritka erdőben vagy. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy egy bávatag golombár egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy halálmadár. Itt csata lesz.
Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a halálmadár fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a halálmadár száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 2 madártollat. 455 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 1 1 | mozogsz északkeletre, északkeletre |
(Továbbmész...) [133,75] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy élőholt quwarg. Megvető mosollyal várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg jobb hátsó lábát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot a másikra rohansz. {GYD:} Bronzkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg potrohát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 14 életpontot vesztettél. {GYD:} Bronzkarddal mély sebeket nyitva megvagdosod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az élőholt quwarg testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 425 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 229, sebződés: 46, gyógyulás: 8, összesen: -38 ÉP}
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MARTIAN TEKERCSE (569. TÁRGY) Bár első érintésre valami furcsa hidegség tölt el, mikor kézbe veszed a régi korok e mesés iratát, hamar túlteszed magad fenntartásaidon, és alaposan szemügyre veszed, mit tudhat e tekercs. Hát igen! A régi istenek hatalma ma is félelmetes: bár e tárgyat csupán egyszer használhatod a H 569 <varázslat> paranccsal, mert utána porrá foszlik, de hatására megtanulhatsz egy tetszőlegesen kiválasztott papi varázslatot, amelynek sorszáma 200-nál kisebb. |
TUDATI KINCSTÁR (518. TUDATI KÉPESSÉG) A külső falak felhúzása csak az első lépés volt a komplex tudati erődítmény kiépítésében. Mikor az elsődleges védelmi funkciójának már eleget tud tenni az erőd, felmerül annak természetes igénye, hogy esetleg kényelmi és praktikus szempontok figyelembevételével fejlesszétek tovább. A kincstár kiépítésére is azért került sor, mert végtelenül megkönnyíti a tagok egymás közti tárgycseréjét. A tudatkinézis közvetlen kapcsolatot hoz létre a feladó, és a célpont között. A tárgy a feladónál atomjaira bomlik, és a kasztroplanáris téren keresztül átáramlik a célponthoz, ahol ismét anyagi alakot ölt. Miért is ne lehetne az így feladott tárgyat a tudati síkon tartani átmenetileg, hogy a tagságból bárki hozzáférjen? Nos, lehet. Pontosan erre való a tudati kincstár! [A kincstárat egy különleges bankszéfként legegyszerűbb felfogni, amelynek maximális kapacitása mindig pontosan annyi tárgyhely, ahány tagja a KT-nak van. Az egy-egy tárgyhelyen tárolt tárgyaknak sem súly, sem darabszám korlátja nincs, és a tartót igénylő tárgyak tartó nélkül tárolhatók. (A tartók berakása üresen célszerű, mert a bennük lévő anyagok a berakás pillanatában kiömlenek, kárba vesznek). Ha van még tárgyhely a kincstári széfben, akkor oda bármely KT-tag betehet bármilyen tárgyat. Ekkor sem a darabszám, sem a súly nem számít. A betétel az BB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal történik, a bank széfhez hasonló módon, annyi a különbség, hogy 3. paraméternek meg kell adnod a képesség sorszámát, az 518-at. Átkozott, és másnak át nem adható tárgy nem rakható be a kincstárba sem. Ha már nincs több tárgyhely a kincstárban, akkor új tárgy nem rakható be, de továbbra is berakható olyan tárgy, amilyenből már van legalább egy az egyik tárgyhelyen. Az üres tárgyhelyek számától függetlenül lehet kivenni tárgyat bármely tárgyhelyről a KB [tárgy száma] [darabszám] 518 paranccsal. Ha esetleg a KT taglétszáma lecsökken, úgy átmenetileg előfordulhat, hogy többféle tárgy lesz a széfben, mint ahány tagja a KT-nak van. Ilyenkor készletbővítésre továbbra is van lehetőség, és bármely tárgy ki is vehető a kincstárból, de ha a tárgyhelyek száma ismét a taglétszámig csökken, később már nem lehet a fölé növelni. Annak, hogy a KT-tag épp hol tartózkodik (mely síkon, mely kontinensen, labirintusban vagy épületben) sem a berakásnál, sem a kivételnél nincs jelentősége. Többféle tárgy egy parancsból történő berakására ill. kivételére nincs lehetőség. A kincstár pillanatnyi tartalmáról minden fordulód végén, a tárgylista után tájékozódhatsz. Fontos szabály: Az Alanori Csatorna nyugati oldaláról betett tárgyak külön tárgyhelyet foglalnak (tehát ha pl. vashegyű nyilat rak be valaki Nyugatról, és Keletről is, akkor a vashegyű nyilak két tárgyhelyet foglalnak egy helyett). Az a KT-tag, aki Nyugaton tartózkodik a kivétel pillanatában, csakis a Nyugaton betett tárgyakhoz férhet hozzá. Ha egyazon tárgyból van keleti és nyugati készlet is a kincstárban, a Keleten lévő KT-tag először mindig a keleti készletből próbál meg kivenni.] |
Erő: | 59 (70) | Szint: | 21 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 14 (32) | Támadás: | 35 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 595/551 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 20 (30) | Varázspont: | 245/9 | Pénz: | 3492 arany | Kép. pont: | 2 |
Tudatpont: | 26/0 | Pszi pont: | 36/33 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/6 | szúrófegyverek: | 18/32 (+5%) | vágófegyverek: | 10/70 (+36%) |
dobófegyverek: | *21/100 (+2%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << ryuku kopja (#694) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
133,75 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/75 (+14%) | 2. nyomkövetés: | 32/0 | 3. mászás: | 5/26 |
4. csapdakészítés: | 15/72 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/2 | 6. gyógyítás: | 16/74 |
7. titkosírás: | 6/88 | 8. felderítés: | 9/72 (+41%) | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. taumaturgia: | 26/95 (+15%) | 11. szerencsejáték: | 1/66 (+10%) | 12. versengés: | 3/39 (+40%) |
13. harcművészetek: | 24/0 | 14. zene: | 18/59 (+20%) | 15. szörnyismeret: | 3/7 |
16. pszi: | 5/74 | 17. zárnyitás: | 4/63 | 18. vadászat: | 11/32 (+10%) |
19. bányászat: | 12/20 | 20. testépítés: | 59/63 | 21. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
láth. észlelése (#78) | tolvajvér (#364) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 8 TU. szükséges még: 42 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) OK |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 622 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bányászcsákány (#434) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | méregfog (#1553) | |||
5 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | szívkereső (#423) | |||
1 | * | vámpírtőr (#364) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzkard (#2083) | 1 | csontszablya (#64) | 1 | vadászkés (#1264) | |||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | 2 | csontpálca (#329) | |||
1 | göcsörtös bunkó (#123) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
2 | bronzhegyű nyíl (#94) | 4 | kerek kő (#19) | 1 | mérg. ubuk tüske (#137) | |||
1 | mérgezett vasnyíl (#187) | 62 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | ezüstshuriken (#327) | 6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
14 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
3 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
3 | bőrsisak (#57) | 1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | rézsisak (#72) | ||
1 | ryuku sisak (#688) | |||||||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | tépett lobogó (#1864) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 2 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | |||
4 | * | tankány karom (#237) | ||||||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ulkor kötény (#1089) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | törpe bakancs (#475) | ||
1 | varkaudar csizma (#317) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
2 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | mentát karkötő (#1551) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | réz papi karkötő (#307) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | * | törpe védőgyűrű (#1104) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Nyergek | ||||||||
1 | * | féregnyereg (#1532) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 32 csepp tinta (#101), fér még: 18] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 60] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 53 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 60] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 133 csepp ugh méreg (#166), fér még: 59] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 112 korty víz (#27), fér még: 8] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 47 csepp ragasztó (#83), fér még: 33] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
10 | áldott kő (#642) | 4 | aranypikkely (#415) | 6 | aranytű (#272) | |||
2 | ásó (#34) | 6 | bronzkulcs (#76) | 7 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 1 | dorony duda (#235) | ||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 7 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
7 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 194 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
11 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | |||
6 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
4 | krónika (#1725) | 1 | lant (#238) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
3 | leviatán hólyag (#2182) | 1 | Martian tekercse (#569) | 2 | márványkulcs (#245) | |||
2 | mérleg (#81) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | |||
1 | olló (#335) | 6 | pszi kő (#248) | 8 | rézkulcs (#75) | |||
1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sáfránykő (#979) | 2 | sáfránykristály (#675) | |||
20 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | |||
2 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | 2 | távcső (#42) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tüskecsapda (#242) | 27 | varázskő (#305) | |||
1 | varkaudar pálinka (#1137) | 5 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
10 | acélpengőke (#231) | 8 | alligátorbőr (#661) | 58 | álompor (#396) | |||
6 | amniosz (#203) | 3 | aurach bőr (#658) | 39 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 4 | berzerker tüske (#713) | 16 | bordacsont (#16) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
9 | darázsszárny (#652) | 13 | dorony tüdő (#212) | 5 | dözmöng szív (#122) | |||
174 | drótszőr (#37) | 17 | elkarog szőr (#665) | 4 | etra hályog (#712) | |||
18 | evaporőr háj (#105) | 2 | ezüstdarab (#326) | 31 | fabontó (#106) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
8 | galachmit (#310) | 2 | grákóbőr (#41) | 8 | grifftojás (#179) | |||
2 | gromak bőr (#268) | 5 | gyíkfű (#201) | 1 | gyöngymangó (#135) | |||
2 | halcsont (#390) | 7 | hebrencs állkapocs (#130) | 14 | kaktusztüske (#114) | |||
1 | karbin plazma (#199) | 3 | kavadu lebeny (#24) | 1 | kék orchidea (#68) | |||
4 | királygyík bőr (#44) | 1 | kobudera csont (#705) | 1 | kőszem (#304) | |||
17 | lajhár csont (#236) | 10 | liumbe hajtás (#655) | 157 | madártoll (#112) | |||
11 | magszim bél (#103) | 60 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 15 | móri gyümölcs (#116) | 2 | mutáns csont (#331) | |||
9 | natharion opál (#747) | 15 | nektoraf faggyú (#667) | 12 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 43 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 6 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | raptor karom (#281) | 10 | remák szív (#264) | |||
12 | rézdarab (#70) | 5 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | |||
13 | sallank karom (#128) | 4 | sámán erszény (#650) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
7 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | szulfagor agyar (#677) | |||
5 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | 6 | vadász tatu bőr (#15) | |||
5 | varányszem (#30) | 50 | varkaudar csont (#1113) | 25 | vasérc (#152) | |||
22 | vízionár szem (#102) | 12 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 375.72 kg | Megterheltség: 183% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 6 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 220 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAK A KT KINCSTÁRÁBAN KELETEN | 999 | gyógykenőcs (#313) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
8 | fülemüle agyar (#267) | 3 | kaja (#2) | 3 | tinta (#101) | |||
1 | varázskő (#305) | 4 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
116 | arany (#50) | 1 | ezüst nyaklánc (#117) | 5 | madártoll (#112) | |||
37 | mákrózsa virág (#56) | 1 | ubuk dobónyíl (#138) | 8 | ugh méreg (#166) |
130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | |
73 | |
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
76 | |
|
|
|
|
|
77 | |
|
|
|
|
|
78 | |
|
|
|
|
|