215. forduló, 217. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. máj. 4. 12h:33'
EZ A 355. JÁTÉKHETED, 216. FORDULÓD
356. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [211,51] koordinátán.
Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. Minden varázserőd visszatért. (+143 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+78 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. Hamarosan érzed az erő áramlását. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 364.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 364.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot
Fürgén varázsolsz! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+2% teo] [2 pontot használtál fel, van még 362.]
Gyorsvarázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+1% teo] [0 pontot használtál fel, van még 362.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [2 pontot használtál fel, van még 360.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 358.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 358.]

tno 6 3 növeled a 6. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Tudati energiád tovább erősödik. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ff 181 127 324 felt. fegyverváltás: 181 127 324
Felt. fegyverváltás: << vasalt bunkó << mandibulakasza << ezüsthegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 358.]

ef 10 507 energia fejlesztése 10
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] Ezzel a KT képesség elkészült! [70 pontot használtál fel, van még 288.]

pki 2000 kiveszel a bankból 2000 aranyat
Sajnálom, de ezen a helyszínen nincs ilyen sorszámú épület. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

bb 2 40 beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 288.]

m 1 1 8 mozogsz északkeletre, északkeletre, északra
[212,50] Amerre csak a szem ellát, dombok.
(Feltételes támadás:) Egy ongóliant! Ezt kerested. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 96 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ongóliant ragyás lábszárát. (3 támadással 44 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (25 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd az ongóliant jobb lábát. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod az ongóliant hatalmas bokáját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 48 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted az ongóliant testét. (4 támadással 143 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhány helyen meghorzsolod az ongóliant testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Az ongóliant újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 52 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 499, sebződés: 125, gyógyulás: 0, összesen: -125 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy borkonyó cserjét. Észreveszel egy oltárt. Tharr híveié. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog FéNYeS NaP előtt. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. A feléd közeledő ekharion mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Felkészülsz az esetleges mentális támadásra egy pszi-acéltorony felhúzásával. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 111 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled koncentrál, majd megindít egy direkt kontaktus I pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bal lábát. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) A szörny egy nagy követ hajít feléd. Jól célzott! (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval meghorzsolod az ekharion ragyás testét. (1 támadással 38 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd az ekharion ragyás testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Nem sikerült az ekharion ravasz és erős ütései közül mindet hárítanod. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Az ekharion fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 34 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 33, gyógyulás: 0, összesen: -33 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [213,49] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba). A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Gort Grán, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Hopp, egy nyákalma-bokor! Egy fél kiló érett gyümölcsöt aratsz le. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [213,48] Amerre csak a szem ellát, dombok. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy ekharion nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 72 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mentális támadást alkalmaznak ellened: ellenfeled rád zuhogtat egy direkt kontaktus I pszit. Semmi hatás! Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az ekharion ragyás testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Jól célzott! (11 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Meglengetve a vasalt bunkót ellenfeledre támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod az ekharion nyakát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted az ekharion ragyás testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Ellenfeled ütését nem sikerült teljesen hárítanod. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az ekharion, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Az ekharion még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 40 aranyat. 1911 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 246, sebződés: 23, gyógyulás: 0, összesen: -23 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kazmárt. Egyszercsak megpillantasz egy vermet. Egy kövér ember nő üldögél benne. Elhaló nyöszörgéssel próbálja a segítségedet kérni. Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy szuperkötélre és 8 TVP-re (42. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Carou hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém kell, hogy legyen!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ezüstdarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. [44 pontot használtál fel, van még 244.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[213,47] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Egy hordóagyú mameluk nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 99 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a hordóagyú mameluk nyakát. (4 támadással 165 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a hordóagyú mameluk fejét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával néhányszor megkarcolod a hordóagyú mameluk jobb vállát. (4 támadással 163 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a hordóagyú mameluk szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk leken néhány pofont. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) A hordóagyú mameluk farkával megérint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 28 aranyat. 2388 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 571, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy morgud hagymatövet. (ld. enc.) Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy törpe bányát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [213,46] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [213,45] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy ovimon-bokrot.

Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) [28 pontot használtál fel, van még 216.]

m 8 8 8 mozogsz északra, északra, északra
[213,44] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Szinte teljesen hozzátapadsz egy fa oldalához abbéli igyekezetedben, hogy észrevétlen maradj. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy aranyfecske. (ld. enc.) Amikor elhal a zaj, előmászol.

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Nem szívesen vettél volna részt ebben az öldöklésben! Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy tetemember védelmezi a vadászterületét.

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a tetemember nyakát. (3 támadással 11 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót a másikra rohansz. Vasalt bunkóval kegyetlenül megütöd a tetemember testét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a tetemember bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A tetemember mancsával feléd csap, de Te résen vagy. A tetemember összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 65, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Szorgosan nézelődsz, egyelőre eredmény nélkül. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy dögkeselyű intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 23 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a dögkeselyű csupasz nyakát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rohansz. Vasalt bunkóval borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a dögkeselyű csupasz nyakát. (3 támadással 79 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a dögkeselyű csupasz nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Néhány csípés eltalálja a bal lábadat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A dögkeselyű még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +9 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 7 madártollat. 795 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 130, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Hosszadalmasan nézelődsz. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy nómenklatúra védelmezi a vadászterületét.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 17 életpontot sebeztél. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy méregfelhő varázslatot, majd rád küldi. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. A savtámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval halálos csapásokat osztva péppé vered a nómenklatúra nyálkás tömegét. (2 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd a nómenklatúra fejét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) A nómenklatúra megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A nómenklatúra csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}

Hirtelen ötlettől vezérelve, arra kutakodsz, amerről a szörny támadott. No de hiába - semmit sem találsz! Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. (Önanalízis: +10% felderítés.)

(Továbbmész...) [213,43] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy grok-képződményt.
(Feltételes mászás:) Óvatosan, minden repedést kihasználva kezdesz felfelé mászni a grok-képződmény oldalán. (Önanalízis: +4% mászás.) Az oszlopot koronázó burok alján találsz egy nyílást, itt bemászol. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy drasmólyom!

Mielőtt összecsapnátok, a rövid íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 nyílvessző. Alaposan megsorozod a drasmólyom jobb lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) A drasmólyom összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit az egyik lehámlott belső kéreg mögött! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 1 mutáns csontot. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt.


(Feltételes készítés:) Legyártottál 3 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [213,42] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy tűzbokrot.
(Vándorcirkusz:) Már messziről észreveszed a felhúzott sátrak égnek meredő csúcsait, majd hamarosan a cirkuszosok kiabálását is meghallod, amint fennhangon hirdetik mennyi-mennyi próba vár a bátor kalandozókra náluk. Örömmel vegyes érdeklődéssel kezded szemlélni a ténykedésüket, míg egy törpe eléd nem lép, hogy elkérje szórakozásod árát. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy smaragdgólem. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+2% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 88 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Megmarkolva a vasalt bunkót ellenfeledre rontasz. Vasalt bunkóval gyengén megütögeted a smaragdgólem jobb lábát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a smaragdgólem testét. (2 támadással 40 életpontot sebezve.) A smaragdgólem Neked esik, és mancsaival püfölni kezd. (2 támadástól 69 életpontot vesztesz.) Megpróbál megragadni. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Vasalt bunkóval meghorzsolod a smaragdgólem smaragd testét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a smaragdgólem gyémántkemény fejét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A smaragdgólem leken néhány pofont. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. A smaragdgólem összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 gólem talizmán. 2504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 134, gyógyulás: 0, összesen: -134 ÉP}

(Önanalízis: +9% versengés.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

[84 pontot használtál fel, van még 132.]

m 8 mozogsz északra
[213,41] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Úgy gondolod, hogy a közeledő quwarg nagymester nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 98 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg nagymester torát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Vad csatakiáltással, felemelve a vasalt bunkót a másikra támadsz. Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a quwarg nagymester testét. (2 támadással 18 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester feléd sújt csáprágóival, de mellé! Vasalt bunkóval súrolod a quwarg nagymester potrohát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 261, sebződés: 36, gyógyulás: 0, összesen: -36 ÉP}

Találsz egy quwarg bolyt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)
Összeakadsz egy kopasz, szürke szemű elf férfival. Megnézed közelebbről ezt a fénylő páncélost. Nem mered hosszasan bámulni, de feltűnik rajta valamilyen jelkép: Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Raia félisten hatalmú szolgája. Egy hatalom fülbevalóját, egy nap szimbólumot, egy natharion gömböt, egy obszidián karkötőt, egy Ovgun nyakláncát, egy sárga erőövet, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. Felszerelését egy taalru trófea, egy quwarg anyakirálynő trófea és egy ősdentor trófea díszíti. Jobb kezében egy Mjölborg kalapácsát, bal kezében egy nitmák pengét tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Teherhordója is van: egy sivatagi doareg! Szegény állat majd megszakad. Elég egy mentális pillantás aurájára: a jó ártatlan tisztaságával ragyog. Barátságtalanul végigmér Téged, majd valami köszönésfélét vakkant feléd. Továbbmész.
[9 pontot használtál fel, van még 123.]

ef 42 507 energia fejlesztése 42
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 136 181 leírod a 3355. kalandozónak a 136. szörnyet a 181. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy sötét főgnóm. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vasalt bunkót. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 142 185 leírod a 3355. kalandozónak a 142. szörnyet a 185. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy udvari mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nagy bronzkulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 143 186 leírod a 3355. kalandozónak a 143. szörnyet a 186. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy vadászkutya. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nagy vaskulcsot. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 145 188 leírod a 3355. kalandozónak a 145. szörnyet a 188. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy pattanóböde. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérg. ubuk dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 151 190 leírod a 3355. kalandozónak a 151. szörnyet a 190. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy dehidrátor. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) mérg. vas dobónyilat. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 167 194 leírod a 3355. kalandozónak a 167. szörnyet a 194. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kvazár kovács. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) arany karperecet. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 175 199 leírod a 3355. kalandozónak a 175. szörnyet a 199. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt mágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) karbin plazmát. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 177 213 leírod a 3355. kalandozónak a 177. szörnyet a 213. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy csontváz lord. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) xirnox szivet. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 178 234 leírod a 3355. kalandozónak a 178. szörnyet a 234. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy ongóliant hadúr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) tatu dobot. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

in 3355 179 239 leírod a 3355. kalandozónak a 179. szörnyet a 239. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy élőholt ősmágus. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) pular kristályt. [0 pontot használtál fel, van még 60.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 57.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Elmormoltad az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 57.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 57.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 6, 17, 10.
Alaposan elfáradva, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 57 pontod maradt, ebből a következő körre 57 pontot vihetsz át. Kapsz még 357 pontot. A következő körben tehát 414 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MORGUD HAGYMATŐ (402. NÖVÉNY)
A Morgud hagyma hatalmas, vastag szárú növény, amely száraz helyeken terem. Ha van egy ásód, és a KT 403 paranccsal nekiállsz kiásni a morgud óriási gumóját, akkor 10 TVP árán egy jókora fokhagymához jutsz. Egy körben max. öt gumót termelhetsz így ki. A kesernyés ízű Morgud-fokhagyma nem igazán ehető, azonban alapvető komponense számos varázsfőzetnek. Nem véletlenül, hiszen minden valamirevaló boszorkány részleges mágikus képességeket tulajdonít megfelelő alkalmazás esetén a furcsa gumónak.

ARANYFECSKE (283. SZÖRNY)
Egyesek azt állítják, hogy az Iszonyat Citadellájában nem találhatsz aranyat, ékszert és drágakövet: minden kincset Morgan életre keltett, és mágikus képességekkel ruházta fel, hogy meg tudja saját magát védeni a tolvajoktól. Igaz vagy sem, tény, hogy az aranyfecskék hihetetlenül ritka és különös teremtmények, amelyekkel az Iszonyat Citadelláján kívül nemigen találkozhatsz. Persze egy tapasztalt hősnek nem jelent nehézséget a legyőzésük, talán azért, mert Morgan már rég elhagyta ezt a létsíkot, és bűbájai megfakultak. Az egyetlen dolog, ami nehézséget jelenthet, az erkölcsi gát: fegyvert emelni erre a gyönyörű, aranyos madárkára...

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 216. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 27 (36) Védekezés: 64 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 338/280 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 25 (38) Varázspont: 802/543 Pénz: 1701 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 25/0 Pszi pont: 150/89 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1235 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12877 TP-t kaptál. Jelenleg 1017579 TP-d van. A következő szinthez még 182421 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Chara-din fattya, orbitális mackósajt. A 203. fordulódban 7354 arany került a bankszámládra. 7684 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 14/32 szúrófegyverek: 24/96 (+4%)
vágófegyverek: 14/22 ütőfegyverek: 13/90 (+33%) lőfegyverek: 20/20 (+9%)
dobófegyverek: 22/76 (+12%)

Feltételes fegyverváltás: vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
213,41 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/98 (+11%) 2. nyomkövetés: 28/49 3. mászás: 7/45 (+4%)
4. csapdakészítés: 19/28 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/31 6. gyógyítás: 56/64
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 20/61 (+10%) 9. szörnyidomítás: 7/78
10. teológia: 29/79 (+8%) 11. taumaturgia: 52/91 (+17%) 12. szerencsejáték: 2/47
13. versengés: 9/10 (+9%) 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/78
16. szörnyismeret: 10/33 17. pszi: *22/100 18. vadászat: 10/28
19. bányászat: 8/30 (+58%) 20. úszás: 8/12 21. főzés: 2/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 33 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 0 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
Az új képesség készen van, de még 4 nap szükséges, hogy használhassátok.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
36 kaja (#2) 4 kerek kő (#19) 3 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
128 arany (#50) 1 ezüstdarab (#326) 1 fekete gyöngy (#99)
1 gólem talizmán (#811) 1 kötél (#92) 10 madártoll (#112)
1 mutáns csont (#331) 1 rézdarab (#70) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(212,50) ongóliant (#159), borkonyó cserje (#311, belőle készíthető: #312), Tharr oltár, vaskohó (#155), 31. jellempróba, művészi porolit (#720), érclelőhely, ekharionok (#232)
(213,41) quwarg nagymesterek (#214), quwarg boly (#359), egy elf férfi
(213,42) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), smaragdgólem (#417)
(213,43) grok-képződmény (#149), drasmólyom (#60)
(213,44) aranyfecske (#283), tetemember (#123), dögkeselyű (#174), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262)
(213,45) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207)
(213,47) hordóagyú mameluk (#254), morgud hagymatő (#402, belőle készíthető: #403), törpe bánya (#435)
(213,48) ekharion (#232), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), 42. jellempróba, Tharr oltár, művészi porolit (#720), érclelőhely
(213,49) Sheran oltár, 34. jellempróba, művészi porolit (#720)

Üzenet küldése a karakternek