214. forduló, 216. forduló, WA Schuppanzigh összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. jún. 10. 12h:10'
EZ A 245. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
246. játékheted kezdete: jún. 14.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 25 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4680
SZÁMLA : XXXX

WA SCHUPPANZIGH KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [103,64] koordinátán.
Hasszán, amikor összefutottatok, adott neked egy méregfogat (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+41 varázspont.) Mentális erőd regenerálódik. (+16 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+5 tudatpont.)
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 513.]

* 2. KP: e 1 0 0 élelemszerzés 1 pontért
Nos, nem jött össze semmi. Talán, ha jobban megerőltetnéd magad... [1 pontot használtál fel, van még 512.]

* 3. KP: p 65 1 0 használod a 65. pszi képességet
Lemész alfába. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 502.]

* 4. KP: p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Tökéletes kontrollt érzel a tested felett! Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

* 5. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 264 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 494.]

* 6. KP: v 156 0 0 elmormolod a 156. varázslatot
Varázsolni kezdesz. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Elmondtad a varázspáncél varázslatot! [-15 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 484.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Egészséged TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 479.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 469.]

p 65 1 használod a 65. pszi képességet
Mentális relaxációba kezdesz. Pszi energia árad szét testedben. Kisütöd az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 jóság.) [-10 pszi pont.] Egészséged TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 459.]

a 1137 3315 1 átadod az 1137. tárgyat a 3315. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 varkaudar pálinkát Ebenezer Scrooge részére. [5 pontot használtál fel, van még 454.]

a 1228 3315 1 átadod az 1228. tárgyat a 3315. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 ork csodaszert Ebenezer Scrooge részére. [5 pontot használtál fel, van még 449.]

a 1554 3379 1 átadod az 1554. tárgyat a 3379. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-1 TU.] Ok, sikeresen átadtál 1 aenouth ködkürtöt Hasszán részére. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

m 6 5 5 mozogsz nyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[102,64] Fák, mindenütt csak fák. Téged még az erdőben sem lephet meg buta szörny. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy karmazsin huhogó. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a karmazsin huhogó testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A szörny csápja feléd sújt, de Te fürgén félreugrasz. Csak súrol az ütés. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 18 életpontot vesztettél. A karmazsin huhogó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy élőholt sullár áll veled szemben.

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt sullár bal vállát. (5 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár zörgő csontjait. (4 támadással 35 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Időben félreugrasz az élőholt sullár rúgása elől. Az élőholt sullár szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy hegymélyi lidérc.

A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 98 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel tökéletesen perforálod a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! A hegymélyi lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Varázsenergiád szökik! (-10 varázspont.) Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a hegymélyi lidérc árnyéktestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Karmával néhányszor a hegymélyi lidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A hegymélyi lidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 514 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 196, sebződés: 38, gyógyulás: 0, összesen: -38 ÉP}

Találsz nála 3 mutáns csontot.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 411 (limit: 725), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37534.
Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy korongfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Gyanús mozgást látsz a fák között. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy trikornis. Távolságot tartva, de kultúrált kalandozóhoz és szörnyhöz méltó udvariassággal szemlélitek egymást. A találkozó vér nélkül folyt le.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [101,65] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Leah hívei emelték.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amikor nyugatra nézel, észreveszel egy rúnakövet. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy karmos tankány került az utadba. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a karmos tankány testét. (4 támadással 88 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a karmos tankány testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A karmos tankány karmai majdnem eltalálnak! A karmos tankány még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 93, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Az első ellenfél egy dermesztő lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a dermesztő lidérc bal vállát. (5 támadással 145 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (4 támadástól 19 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 19, gyógyulás: 0, összesen: -19 ÉP}

Második ellenfeled egy csontváz lord.

A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy éhínség varázslatot. 43 életpontot vesztettél. Hirtelen iszonyatosan éhes leszel! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a csontváz lord fejét. (5 támadással 93 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a csontváz lord rozsdás páncélját. (5 támadással 39 életpontot sebezve.) A csontváz lord fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (3 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Vashegyű lándzsával megdöföd a csontváz lord rozsdás páncélját. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a csontváz lord testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Pengéjét vadul forgatva, a csontváz lord újra meg újra lecsap. (3 támadástól 31 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +18 életerő. 1 478 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 megsemmisítőt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 413 (limit: 725), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37744.
(Feltételes gyógyítás:) Nem tudod, hogy a kólabokor miről kapta nevét, de a furcsa, hosszúkás gyümölcsből kinyerhető barnás folyadékot te is kedveled. Mivel gyógyhatása nem túl erős, a fél bokrot leszüreteled, és jól teleiszod magad. Egy nagyot böffentesz, és máris jobban érzed magad. (+78 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Oppsz, itt járt már valaki! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Üres gyomrodat kajával tömöd meg. (-3 kaja.)

(Továbbmész...) [100,66] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő sullár nem jelenthet komoly veszélyt. {támadása: 11.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a sullár testét. (3 támadással 96 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a sullár jobb vállát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A sullár feléd döf szarvaival, de félrehajolsz. A sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A sullár összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 sullár hólyagot. 424 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Egy élőholt quwarg áll veled szemben.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 166 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az élőholt quwarg száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy élőholt tigris.

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt tigris foszladozó testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt tigris nyakát. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 40 életpontot vesztesz.) Az élőholt tigris fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 38 életpontot vesztesz.) Szörnyű fejfájás vesz erőt rajtad. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) Az élőholt tigris összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 8 tigroszlán fogat. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 78, gyógyulás: 0, összesen: -78 ÉP}

Találsz nála 1 trikornis szarvat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 415 (limit: 725), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 37954.
Látsz egy ovimon-bokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Sheran hívei emelték. Látsz egy álomvirágot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megtömöd magad kajával. (-2 kaja.) Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Elég régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 20 tüskét. [90 pontot használtál fel, van még 354.]

m 5 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra
[99,67] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rát-fát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívei emelték. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délre nézve látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra egy rúnakő van. Északra egy Fairlight oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő karmos tankány mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {egyik sebzési módja: 1x 2d8+5.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

A fúvócsővel ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány rovarfejét. (4 támadással 20 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a karmos tankány testét. (4 támadással 74 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 99, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Ellenfeled ezúttal egy élőholt quwarg.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Pár lövedéked átjárja az élőholt quwarg testét. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg testét. (5 támadással 147 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt quwarg potrohát. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Marásokat ejt rajtad az élőholt quwarg. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 218, sebződés: 44, gyógyulás: 0, összesen: -44 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy zombi mester.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Lövedékeiddel perforálod a zombi mester testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a zombi mester rotható húsát. (5 támadással 164 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a zombi mester bal oldalát. (5 támadással 71 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 32 életpontot vesztesz.) Ellenfeled regenerálódik! Vashegyű lándzsával többször eltalálod a zombi mester bal karját. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd a zombi mester fejét. (2 támadással 34 életpontot sebezve.) A zombi mester néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 55 életpontot vesztesz.) A zombi mester még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 998 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 379, sebződés: 87, gyógyulás: 0, összesen: -87 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 quwarg tojást.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 417 (limit: 725), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38164.
(Feltételes gyógyítás:) Mint minden tapasztalt természetgyógyász, te is azonnal felismered a talajból feltörő pozitív bioenergia sugarakat. A forrás fölé állsz, és sebesült testrészeidre fókuszálod a gyógyenergiát. A hatás azonnal jelentkezik. (+80 életerő.) Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [98,68] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy süvítő rája közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. {támadása: 10.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a süvítő rája testét. (4 támadással 18 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a süvítő rája lapos testét. (2 támadással 37 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a süvítő rája testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) A süvítő rája fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Ütéseket mér a süvítő rája a farkával a jobb válladra. (5 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 61, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Felismered. Ez egy drakolich. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Elenios rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Messze keletre látsz egy Fairlight oltárt. Délkeletre nézve látsz egy Tharr templomot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Mint béka a lesben, úgy ülsz egy órán át, mozdulatlanul. Az eredmény: négy óvatlan szitakötő. (+1 kaja.) Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délnyugatra.

(Továbbmész...) [97,69] A síkságot ritka erdő váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Abdul hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. A madarak már messziről jelzik VALAMI érkezését. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy khór darázs. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

A közelharc előtt még megeresztesz a fúvócsővel néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Alaposan megsorozod a khór darázs jobb szárnyát. (4 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a khór darázs jobb első lábát. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a khór darázs testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) A khór darázs farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A khór darázs összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 darázsszárnyat. 561 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 95, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. A fák között biztos búvóhelyet találsz. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal rájössz, hogy egy drakolich ijesztett meg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Egy kunyhót pillantasz meg a fák alatt. Ahogy közelebb érsz, erős fűszerillatot érzel. A bejárat fölött állatkoponyák és rovásjelek díszítik a szemöldökfát. (767. épület.)
Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) törpe nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 3 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek. Eszel valamit. (-1 kaja.) [70 pontot használtál fel, van még 284.]

be 767 bemész a 767. épületbe
Belépve megpillantod a kunyhó közepén égő tüzet, amely mellett egy görnyedt alak ücsörög. Egy varkaudar sámán. Érkeztedre rádemeli tekintetét.
- Üdvözöllek, vándor - mondja. - Mi szél hozott erre?
- Khór kardját keresem - feleled. - Tudsz róla valamit?
- Tudok ezt-azt a nagy vezér ereklyéiről. Meg is osztom veled a tudásomat, de cserébe kérek egy apró szívességet. Hozzd el nekem két mocsárivérc szemét. Kilépsz a kunyhóból. [5 pontot használtál fel, van még 279.]

m 7 7 7 mozogsz északnyugatra, északnyugatra, északnyugatra
[96,68] Még mindig az erdőben vagy. Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy kardfogú fülemüle közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tüske. Több lövedéked átfúrja a kardfogú fülemüle tollpihés hasát. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) A teremtmény iszonyatos hangerővel rikoltozni kezd. Gyorsan zenével próbálod a dolgot ellensúlyozni. Hamisak, hamisak a hangok! Nem maradhatsz tovább, mert szétrobban a dobhártyád. Nem akarsz kinyúlni. Beintesz neki, majd olajra lépsz. Ellenfeled egy darabig üldöz, de aztán ráun a dologra. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 60, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Első ellenfeled egy élőholt quwarg.

A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az élőholt quwarg potrohát. (5 támadással 161 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt quwarg torát. (3 támadással 54 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad az élőholt quwarg csáprágójával. (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) Iszonyatos fájdalmat érzel, ahogy a karmok kitépnek belőled egy darabot. Még 24 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 435 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 50, gyógyulás: 0, összesen: -50 ÉP}

Pusztuljatok! - ordítod, és rárontasz a következő ellenfeledre, aki egy élőholt sullár.

Egy mágiatörés varázslattal köszönt csatapartnered. Szerencsére nem hatott rád. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 84 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár testét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a jobb karodba. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár rúgásaival megsorozza a bal lábadat. (2 támadástól 24 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával jól megszurkálod az élőholt sullár testét. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted az élőholt sullár zörgő csontjait. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja az élőholt sullár szarva. (2 támadástól 21 életpontot vesztesz.) Patájával az élőholt sullár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 91, gyógyulás: 0, összesen: -91 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 6 vas dobónyilat.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 419 (limit: 725), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38374.
Oldalt pillantva, meglátsz egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Fairlight rúnaköve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy halálbokort. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy elhullott vaddisznó tetemére bukkansz. Félretéve a finnyáskodást, lebontasz mindent, ami még emészthető. (+2 kaja.) Azonnal észreveszed a feléd tartó lényt. Csak egy karmazsin huhogó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Itt csata lesz.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a karmazsin huhogó levelét. (3 támadással 66 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a karmazsin huhogó testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjával megérint a karmazsin huhogó. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 14 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 huhogó bibét. 315 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 71, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Már nehezen felismerhető (kb. 2 hetes) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délre vezetnek.

(Továbbmész...) [95,67] Az utolsó fák is mögötted maradnak. Feltárul előtted a hullámzó, zöld füves síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyelőre csak a szél susogása töri meg a csendet. Belélegzed a Tündérerdő kellemes levegőjét.

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Ellenfeled ezúttal egy dermesztő lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc bal oldalát. (5 támadással 165 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dermesztő lidérc fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A dermesztő lidérc néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) A rettenetes hidegtől elgémberedsz (-5 védettség). A dermesztő lidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Miután sikerült elbújnod, kíváncsi leszel. Elővigyázatosan kinézel rejtekedből. Ráismersz a távolodóra. Egy drakolich. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Amint a kukkert északnyugatra fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Északra nézve látsz egy Elenios oltárt. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő.

(Továbbmész...) [94,66] Továbbra is síkságon vagy. Zagmóziumgomba erjedt illatát hozza a szél.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy Thargodan csontváz áll veled szemben.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a Thargodan csontváz testét. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Thargodan csontváz fejét. (5 támadással 27 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 35 életpontot vesztesz.) A teremtmény kiszívja életenergiádat, magát gyógyítva. 15 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a Thargodan csontváz bizarr csontjait. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a Thargodan csontváz görbe csontjait. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A Thargodan csontváz többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) A Thargodan csontváz most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 057 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Felkészülten várod a másik ellenfeledet, aki egy élőholt tigris.

A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt tigris bal lábát. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod az élőholt tigris fejét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az élőholt tigris néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) Az ütés kritikus! (Felizzik az angyalok gyűrűje!) Az élőholt tigris a jobb karodba mélyeszti hegyes fogait! (1 támadástól 35 életpontot vesztesz.) Rosszullét fog el. (-2 minden tulajdonságodra kör végéig.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 6 tigroszlán fogat. 1 685 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 72, gyógyulás: 0, összesen: -72 ÉP}

Találsz nála 2 manifeszt.nyúlványt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 422 (limit: 725), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38689.
(Feltételes gyógyítás:) Szerencsére találsz néhány alkalmas mungrotüskét. Hanyattfekszel, relaxálsz egy kicsit, majd a tüskéket óvatosan beszurkálod a kézfejedbe és a hónod alá. Az eredmény csodálatos! (+78 életerő.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívei emelték. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy rúnakövet. Keletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Nyugatra egy Dornodon oltár van. Északnyugatra egy lápi hajlék van. Északra egy Chara-din monolitja van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Oppsz, itt járt már valaki! Épphogy megismerhető (kb. 2 hetes) árnymanó nyomok vezetnek északkeletre. [70 pontot használtál fel, van még 209.]

m 8 mozogsz északra
[94,65] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Első ellenfeled egy dermesztő lidérc.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a dermesztő lidérc testét. (4 támadással 124 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a dermesztő lidérc testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a dermesztő lidérc megcsapja a fejedet. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) A hideg átjárjai tagjaid (-5 védettség). A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 408 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}

A következő ellenfél egy élőholt sullár. {védettsége: 31 szúró, 31 vágó, 15 ütő ellen.}

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Semmi eredménye! Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az élőholt sullár fejét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöfködöd az élőholt sullár testét. (5 támadással 31 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd az élőholt sullár testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed az élőholt sullár testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Néhány döfést kapsz a bal karodba. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Az élőholt sullár szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 43 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 160 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 141, gyógyulás: 0, összesen: -141 ÉP}

Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 3 gyógykenőcsöt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 424 (limit: 725), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38899.
(Feltételes gyógyítás:) Magadba süllyedve megvizsgálod az aurádat, majd némi koncentrálás után foltozgatsz rajta egy kicsit. Az eredmény felülmúlta a várakozásodat. (+84 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). Találsz egy Chara-din monolitját. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran híveié. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt! Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy rúnakövet. Délkeletre nézve látsz egy Elenios oltárt. Délnyugatra egy Dornodon oltár van. Nyugatra egy lápi hajlék van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 159.]

szk 353 keresed a 353. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tesh alligátort. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

h 2369 használod a 2369. tárgyat
Összetörsz egy éjkövet, és nem is kell sokáig várnod, a felszabaduló nekroenergiákra éhesen már meg is jelenik egy élőholt quwarg! {támadása: 24.}

Ellenfeled mereven rád néz, majd megindítja mentális támadását. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát a másikra rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod az élőholt quwarg torát. (5 támadással 149 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 52 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, az élőholt quwarg többször is megmar! (2 támadástól 26 életpontot vesztesz.) A szörny kiszakít belőled egy kis húst, és hamm, bekapja! Még 22 életpontot vesztettél. Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +19 életerő. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 201, sebződés: 48, gyógyulás: 0, összesen: -48 ÉP}

Találsz nála 1 éjkövet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 425 (limit: 725), a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 38999.
[5 pontot használtál fel, van még 154.]

dd 63 128 158 eldobod a 63. tárgyat a 128. tárgyat a 158. tárgyat
Elhajítasz 45 tigroszlán fogat. Elhajítasz 6 sallank karmot. Elhajítasz 4 ezüst karkötőt. [0 pontot használtál fel, van még 154.]

* 1. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [1 pontot használtál fel, van még 153.]
Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) Végtagjaid felengednek, ahogy a dermedtség elmúlik. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 2, 28, 17.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 2 kaját habzsol be a mutáns pók. 2 kaját bezabál a hegyi szamár. Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 153 pontod maradt, ebből a következő körre 153 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 509 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MÉREGFOG (1553. TÁRGY)
Quirov, a roxati tolvajcéhtől kapott, külön rendelésre készült pengéjét tartod kezedben. Hosszabb és élesebb egy átlagos orgyilkos tőrnél, valamint jóval veszélyesebb is. A markolat drágakőberakásos, a penge ismeretlen eredetű méregtől csillog. E szúrófegyver forgatásakor a 2D6+3 sebzés mellett +3 támadással is segíti gazdáját. Ha már nagy nehezen megszerezted ezt a gyönyörűen megmunkált fegyvert, biztos hogy nagy becsben őrzöd, és csak jelentősebb összegért cserébe válsz meg tőle. Quirov pengéjének forgatásához legalább 10-es szintű szúrófegyver szakértelem szükséges, s ha erre képes vagy, akár balkézbe is veheted.

KARAKTERLAP

WA Schuppanzigh, egy barna, göndör hajú, kék szemű ember férfi vagy. Fekete a bőröd. Raia hittérítője vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 25 (26) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 168 cm
IQ: 33 Támadás: 21 (23) Agresszió: 4 Testsúly: 92 kg
Ügyesség: 25 Védekezés: 36 (40) Menekülés: 30 % Életkor: 25/60 év
Egészség: 24 Életpont: 382/169 Jellem: jó (430) Tul. pont: 0
Szerencse: 22 (23) Varázspont: 489/0 Pénz: 115 arany Kép. pont: 4
Tudatpont: 28/4 Pszi pont: 37/1
Eddig összesen 1938 szörnyet (23 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 26 476 TP-t kaptál. Jelenleg 954 611 TP-d van. A következő szinthez még 45 389 TP szükséges. Trófeáid: zombi mester, Ciang Csí, óriásféreg. A 205. fordulódban 2032 arany került a bankszámládra. 2113 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 28/62 (+20%) vágófegyverek: 8/65 ütőfegyverek: 23/38
lőfegyverek: 27/12 (+1%) dobófegyverek: 1/10

Feltételes fegyverváltás: vashegyű lándzsa (#182) << vasalt bunkó (#181) << mandibulakasza (#127)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 -19.); vashegyű nyíl (#176) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 1 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
94,65 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 140
JLKzott minoszkúpok: 65, 60, 57, 62, 59

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 81 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 66/63 (+33%) 2. nyomkövetés: 46/84 (+37%) 3. mászás: 11/72
4. csapdakészítés: 15/15 (+5%) 5. csapdaészlelés: 4/56 6. gyógyítás: 39/18 (+132%)
7. titkosírás: 5/14 8. felderítés: 8/74 9. szörnyidomítás: 4/71
10. teológia: 16/36 (+5%) 11. taumaturgia: 28/24 (+2%) 12. zene: 2/52
13. szörnyismeret: 29/20 14. pszi: 5/98 (+18%) 15. zárnyitás: 1/82
16. vadászat: 20/92 (+2%) 17. vitalitás: 1/98 18. bányászat: 31/44 (+1%)
19. úszás: 1/0 20. főzés: 5/95 (+17%)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért csak 226. fémet, vagy jobbat
készítesz csillezsályalevelet (#1253) (max. 100 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 1000 darabot, csak egyszer), gyíkfüvet (#201) (max. 1 darabot, csak egyszer), bronzhegyű nyilat (#94) (max. 1 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 20 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 50)
élőholt tigris (#766), szintszívó (#96), bávatag golombár (#165), noth szellem (#250)
Barátságosság (aktív: 4, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), fémbontó szójer (#150), drakolich (#760)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
védelem sav ellen (#36, 12 VP) villámcsapás (#50, 18 VP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP) varázspáncél (#156, 15 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) gyóntatás (#56, 10 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) szörnyészlelés (#82, 20 VP, 5 TVP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64) varázspáncél (#156) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
18. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20)
lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
oldás (#372), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 2, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
villámcsapás (#50) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
hegyi szamár (#7168) (málhás: +31 kg teher) státusz: OK
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Kíváncsi vagyok, mennyire vagy előrehaladva az igazán nagy dolgok terén. Áldozz nekem kvazár sisakot!
2.) Öld meg vagy kényszerítsd deus ex machinájának használatára a sötétség egy követőjét. [Egy másik kalandozót.] Ha ez nem menne, akkor elegendő az is, ha egy harcban legalább 90 életpontot sebzel rajta.
3.) Hozz létre vasércet mesterséges úton!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. szürke kastély (547): kész. cseréptetős torony (549): kész. gnóm kutatóállomás (550): többek közt 104. tárgyat kell leadnod. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): új. fényűző villa (600): kész. kőtorony (664): többek közt 7. tárgyat kell leadnod. városháza (685): új. fejvadászcéh (758): új. Toborzóiroda (759): új. sámánkunyhó (767): többek közt 1758. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 27, 28, 29, 32, 33, 41, 42, 43, 46, 47, 48, 49, 54, 57, 59, 60, 62, 65, 66, 68, 170.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6, 16, 47.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 46 TU. szükséges még: 24 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 275 TU szükséges.)
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 bányászcsákány (#434) 1 * biami kvazárlándzsa (#568) 1 méregfog (#1553)
4 * orgyilkos tőr (#225) 1 vashegyű lándzsa (#182)
Vágófegyverek
1 csontszablya (#64) 1 mandibulakasza (#127)
Ütőfegyverek
1 harci kalapács (#174) 1 kőkalapács (#13) 1 Trákin csákánya (#367)
1 vasalt bunkó (#181)
Lőfegyverek
1 fúvócső (#20) 1 * hosszú íj (#111)
Lövedékek
7 ezüsttollú nyíl (#363) 8 mérg. ubuk tüske (#137) 42 ubuk tüske (#131)
Dobófegyverek
10 vas dobónyíl (#189)
Pajzsok
1 kis bőrpajzs (#45) 3 kis vaspajzs (#159)
Páncélok
1 bőrpáncél (#51) 1 gromak páncél (#270)
Sisakok
1 * Krough fejdísze (#1570) 1 kvazár sisak (#266) 4 vassisak (#160)
Köpenyek
1 * Jerome köpenye (#1527)
Vállvédők
1 * féregíz nyakpánt (#1601)
Kesztyűk
1 mászókarom (#78) 1 * szürke bőrkesztyű (#271) 3 tankány karom (#237)
Övek
1 * kígyóbőr öv (#410) 1 * sárga erőöv (#276)
Nadrágok
1 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * varkaudar csizma (#317)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 0)
1 borostyán függő (#162)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+2)
1 hősiesítő medál (#1558) 1 * kőkés szimbólum (#2321) 1 * nap szimbólum (#141)
1 * ritualista amulett (#708)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) 1 * obszidián karkötő (#229) 1 * smaragd karkötő (#707)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
5 * angyalok gyűrűje (#529) 1 aranygyűrű (#193) 4 ezüst gyűrű (#180)
1 * regeneráló gyűrű (#254)
Löttyök és porok, tartóstul
4 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 40 csepp tinta (#101), fér még: 0]
5 fűszertartó (#210) [bennük 13 csepp sáfránypor (#211), fér még: 12]
5 huhogó bibe (#332) [bennük 21 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 39]
3 sólyomcsőr (#1223) [üres, kapacitás: 36]
9 sullár hólyag (#168) [bennük 37 csepp spiritusz (#170), fér még: 143]
4 szent kehely (#257) [bennük 40 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
14 uzbány csőr (#169) [bennük 146 csepp ugh méreg (#166), fér még: 22]
2 vizestömlő (#3) [bennük 35 korty víz (#27), fér még: 5]
7 zöld üveg (#82) [bennük 9 csepp ragasztó (#83), fér még: 131]
Eszközök, használati tárgyak
1 aenouth ködkürt (#1554) 4 aranypikkely (#415) 4 aranytű (#272)
1 ásó (#34) 2 bronzkulcs (#76) 1 csontkulcs (#74)
5 + deus ex machina (#1) 1 éjkő (#2369) 4 ezüst kulcs (#184)
1 ezüstszelence (#1602) 1 furulya (#233) 1 gernim balzsam (#1894)
8 gyógykenőcs (#313) 5 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
1 kis vaskulcs (#40) 1 kötél (#92) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 manakristály (#500) 1 márványkulcs (#245) 1 mászókampó (#165)
1 megbűvölt utazóláda (#1218) 5 megsemmisítő (#1540) 1 nagy aranykulcs (#246)
5 nagy bronzkulcs (#185) 2 nagy vaskulcs (#186) 1 nyomkereső talizmán (#671)
2 ork csodaszer (#1228) 2 rézkulcs (#75) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
3 sámán gyógykenőcs (#1139) 1 szeksztáns (#32) 1 szent jogar (#150)
1 tapasztalatkő (#975) 1 távcső (#42) 3 + tüskecsapda (#242)
2 vaskulcs (#183) 3 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
1 alligátorfog (#663) 1 aranytoll (#572) 1 aurach bőr (#658)
24 aurach fog (#657) 2 berzerker tüske (#713) 1 bruhatagnyelv (#1230)
6 bunthar bőr (#733) 37 csuklyavirág (#133) 2 darázsszárny (#652)
33 drótszőr (#37) 20 elkarog szőr (#665) 2 etra hályog (#712)
2 ezüstdarab (#326) 5 fekete gyöngy (#99) 1 galachmit (#310)
22 grifftojás (#179) 19 gyöngymangó (#135) 3 ilkin érc (#232)
2 jégszív (#282) 5 karbin plazma (#199) 1 kazmár gyökér (#205)
12 kőszem (#304) 21 lidércesszencia (#1074) 83 madártoll (#112)
18 mákrózsa virág (#56) 6 manifeszt.nyúlvány (#214) 1 moa burát (#384)
2 moa obszidián (#380) 2 mocsári penke (#148) 10 mutáns csont (#331)
4 nektoraf faggyú (#667) 34 pirkit (#153) 13 púderkő (#119)
6 pular kristály (#239) 6 quwarg tojás (#360) 4 rakolits por (#669)
3 ramit kő (#226) 3 remák szív (#264) 6 rinóbőr (#651)
4 sámán erszény (#650) 1 sáska amulett (#668) 7 smirglilevél (#29)
4 szárnyas hernyó (#69) 1 szivárványszív (#1529) 1 trikornis szarv (#198)
1 troll csont (#704) 1 vapár ág (#110) 3 varányszem (#30)
23 vasérc (#152) 1 xirnox szív (#213)

Összsúly: 147.34 kg Megterheltség: 111%
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 20 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 angyalok gyűrűje (#529) 4 ezüst karkötő (#158)
8 kaja (#2) 1 ork csodaszer (#1228) 6 sallank karom (#128)
31 tigroszlán fog (#63) 1 varkaudar pálinka (#1137) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 darázsszárny (#652) 3 gyógykenőcs (#313) 2 huhogó bibe (#332)
1 lidércesszencia (#1074) 10 mákrózsa virág (#56) 2 manifeszt.nyúlvány (#214)
1 megsemmisítő (#1540) 1 mocsári penke (#148) 3 mutáns csont (#331)
3 quwarg tojás (#360) 1 sullár hólyag (#168) 2 tankány karom (#237)
1 trikornis szarv (#198) 6 vas dobónyíl (#189)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104
63
64
65
66
67
68
69
70
(94,65) dermesztő lidérc (#645), élőholt sullár (#216), Chara-din monolitja (#534), egy ismeretlen isten rúnaköve, Sheran oltár, olvasztókemence (#86), érclelőhely, élőholt quwarg (#202)
(94,66) Thargodan csontváz (#297), élőholt tigris (#766), Tharr oltár, 24. jellempróba
(95,67) dermesztő lidérc (#645), Elenios oltár, 45. jellempróba
(96,68) kardfogú fülemüle (#146), élőholt quwarg (#202), élőholt sullár (#216), Fairlight rúnaköve, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), karmazsin huhogó (#185)
(97,69) sámánkunyhó (#767), tündöklő szobor (#1587), művészi porolit (#720), szent tölgyfa (#393), khór darázs (#348)
(98,68) süvítő rája (#113), Elenios rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), oltár, 32. jellempróba
(99,67) rát-fa (#77, belőle készíthető: #69), Dornodon oltár, karmos tankány (#137), élőholt quwarg (#202), zombi mester (#251)
(100,66) sullárok (#101), élőholt quwarg (#202), élőholt tigris (#766), ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), Sheran oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(101,65) Leah oltár, karmos tankány (#137), dermesztő lidérc (#645), csontváz lord (#177)
(102,64) karmazsin huhogó (#185), élőholt sullár (#216), hegymélyi lidérc (#7084), korongfa (#79, belőle készíthető: #80), trikornis (#104)

Üzenet küldése a karakternek