214. forduló, 216. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. máj. 2. 12h:11'
EZ A 355. JÁTÉKHETED, 215. FORDULÓD
356. játékheted kezdete: máj. 7.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [187,60] koordinátán.
A táborozás 6. napján összefutsz Fear'A Weevel. Szeme fehérje aranyszínű, pillantása pedig mély és átható. Raia kisebb avatárja. Egy agori szegecscsizmát, egy angyalok gyűrűjét, egy árnygyűrűt, egy Batharak vállemezét, egy cirkuszi kitűzőt, egy értépő sarkantyút, egy füst övet, egy gólemgyűrűt, egy gyakorlónadrágot, egy Huddens alkarvédőjét, egy Huddens kesztyűjét, egy játékmesteri palástot, egy kyorg övcsatot, egy lajstrom medált, egy Luthius karkötőjét, egy mágusköpenyt, egy mihlanil medált, egy Morgan sipkáját, egy nap szimbólumot, egy natharion talizmánt, egy örökkévaló jádekövét, egy q. demoralizátort, egy quwarg ékkövet, egy quwarg nyakpántot, egy regeneráló övet, egy rizspapír-vértet, egy ryuku függőt, egy ryuku hüvelykgyűrűt, egy ryuku ökölgyolcsot, egy zafír fülbevalót és egy zafír védőgyűrűt visel. Ruházatát egy bámulatos zombi trófea, egy triklem drakolder trófea és egy quwarg agyfürkész trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: Aranysárkány. Bal kezében egy sárkánytőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított pikkelyes ptog. Teherhordója is van: egy eszement trappoló! Szegény állat majd megszakad. Eddig úgy tudtad, hogy a sárkányok hatalmas, félelmetes állatok. A vele levő példány viszont alig egy arasz, és ráadásul egészen barátságosnak tűnik. No né! Egyszer csak átröppen hozzád, és vidáman üdvözöl! Tisztán érzed auráját: tiszta fehérrel ragyog, jelezve, hogy ő jó. Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ez az idő nem múlt el esemény nélkül:
A legutóbbi forduló óta sok érdekes dolgot tanultál. Elmondták neked, milyen is a bazaltelementál (ld. enc.), a kronotapír (ld. enc.), a jégzabáló (ld. enc.), a fagyelementál (ld. enc.) és a kronokukac (ld. enc.). Most már tudod, hogy hogyan kell szerezni (készíteni) hósárkánybőr csizmát (ld. enc.), Mallon botját (ld. enc.), vérvörös köpenyt (ld. enc.), Chara-din ékkövét (ld. enc.) és Ramirez feszítővasát (ld. enc.). Fura érzésed van: mintha valamid hiányozna...
Megvizsgálod a nyomokat, remélve, hogy valamit megállapíthatsz a tolvajról. Óriási troll nyomok vezetnek el a táborodtól! Arra is rájössz, hogy férfi volt az illető. További hosszas keresgélés után megpillantasz egy hosszú fekete hajszálat. Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kötelet. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt. A teremtés zsákja létrehozott 1 vashegyű nyilat. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 6 arannyal gazdagabban távoztál.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+2 életerő.) Minden varázserőd visszatért. (+204 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.) A lottó 970. hetének nyerőszámai: 1, 22, 16. 2 db 0 találatos szelvényed volt.

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Megtelsz pszi energiával! Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 363.]

* 2. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 3. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 4. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 363.]

* 5. KP: elmormolod a 28. varázslatot a 86. varázslatot a 24. varázslatot
Beizzik a turbómágia. Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 361.]
Fürgén varázsolsz! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 361.]
Beizzik a turbómágia. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [+1% teo] [2 pontot használtál fel, van még 359.]

* 6. KP: elmormolod a 26. varázslatot a 224. varázslatot
Szupersebesen mormolsz. A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [2 pontot használtál fel, van még 357.]
Fürgén varázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 357.]

hu 159 66 hulladék: 159 66
Hulladék, ezért nem gyűjtesz kis vaspajzsot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz szöges bőrpajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 357.]

m 5 7 6 mozogsz délnyugatra, északnyugatra, nyugatra
[186,61] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy őrült varázsló. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ellenfeled ujjai a levegőben táncolnak, ajkai hangtalanul mozognak. Varázsol! Aha, egy láthatatlan védekező mágia... Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 112 életpontot sebeztél. [+2% tau] Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy méregfelhő II varázslatot. Szerencsére nem hatott rád. Üdvözlésképpen egy energiafolyam varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló testét. (3 támadással 49 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor megkarcolod az őrült varázsló jobb lábát. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az őrült varázsló jobb karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az őrült varázsló pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki az őrült varázsló száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 4 gyöngymangó és egy karbin plazma. 2121 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 233, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy templomot. Fairlight hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy nekrofunt. Megpillantasz egy sullárok húzta, fekete batárt. Titokzatoskodó utasa lehet, hogy még mindig kalandozókat keres. (36. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen nyugatra 6, délre 6 mérföldre teljesítheted.) (52. többszemélyes kaland, 100 TVP szükséges hozzá, innen keletre 177, északra 108 mérföldre teljesítheted.)
(Vándorcirkusz:) Mint egy különös látomás, úgy terül szét előtted a vándorcirkusz rengeteg apró épülete. Bizsergő tenyérrel veted bele magad a szokatlan tömegbe, míg egy apró termetű férfi meg nem állít. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. A következő pillanatban egy lénnyel nézhetsz farkasszemet. Egy halálhozó.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 101 életpontot sebeztél. [+2% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a halálhozó bal oldalát. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával néhányszor súrolod a halálhozó jobb lábát. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a halálhozó bőrszárnyát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A halálhozó karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a halálhozó karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 31 életpontot vesztettél. Csőrével a halálhozó belemar kézfejedbe. (1 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Rádtapad, életnedvedre szomjasan! A vérszívástól még 27 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálhozó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2131 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 239, sebződés: 104, gyógyulás: 0, összesen: -104 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. (Önanalízis: +9% versengés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Épületeket látsz: egy bank (625. épület.), egy kaszinó (639. épület.) és egy ékszerbolt (654. épület.).
Eladsz 1 aranyláncot 20 aranyért.

(Továbbmész...) [185,60] Folytatod sétádat a házak közt. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Elbújsz egy nagyobb szemétkupac mögött. (Önanalízis: +11% rejtőzködés.) A sikeres rejtőzködéstől rögtön bátrabb leszel. Lassan kikukucskálsz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy csapat őrjáratozó katona. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

A téren ismét megpillantod a testőrkapitányt, amint hátasa nyergéből a tömeget figyeli, talán még mindig csapatot keres? (35. többszemélyes kaland, 80 TVP szükséges hozzá, innen keletre 3 mérföldre teljesítheted.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. északnyugatra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Van itt egy vegyesbolt (616. épület.) és egy fegyverbolt (619. épület.).
Eladsz 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzhegyű nyilat 5 aranyért, 1 bronzsisakot 9 aranyért, 1 dözmöng szivet 3 aranyért, 1 fekete gyöngyöt 6 aranyért, 1 kis vaspajzsot 16 aranyért, 1 orgyilkos tőrt 8 aranyért, 1 szöges bőrpajzsot 16 aranyért, 1 szöges páncélt 24 aranyért, 1 szvó-ektoplazmát 10 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért.

(Továbbmész...) [184,60] Még mindig a városban vagy.

Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. északra látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +20 életerő. [37 pontot használtál fel, van még 320.]

m 6 3 3 mozogsz nyugatra, délkeletre, délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[206,50] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy grok-képződményt. Egy rosszkedvű elflánnyal találkozol. Elmeséli, hogy ma van a születésnapja, és nem kapott senkitől semmit. A rokonai meghaltak a tűzviharban, és most magányos. Ahhoz, hogy felvidítsad, valamilyen szép ajándékot kellene adnod - például egy ezüst nyakláncot. Ez a segítség 4 TVP-be kerül (38. jellempróba).
(Feltételes mászás:) Egy nagy sóhajjal feltekintesz a grok-képződményre, majd lassan, óvatosan felmászol. (Önanalízis: +4% mászás.) Bekapaszkodsz egy nagyobb repedésen keresztül a felső, üreges burokba. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Egyszercsak moccan valami a sarokban... Egy drasmólyom!

Megveted a lábad, és a rövid íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 nyílvessző. Lövedékeiddel perforálod a drasmólyom bal lábát. (3 támadással 36 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 5 madártollat. 144 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 36, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 1 bakkura bőrt. Miután lemásztál, továbbindulsz. A sűrű bozótban a szörnynek esélye sem volt arra, hogy meglepjen. Egy quwarg nagymester közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 78 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg nagymester fejét. (3 támadással 18 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a vasalt bunkót. Marokra fogva a vasalt bunkót ellenfeledre ugrasz. Vasalt bunkóval néhányszor súrolod a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 65 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a quwarg nagymester testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Vasalt bunkóval néhányszor épp csak megérinted a quwarg nagymester potrohát. (2 támadással 83 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg nagymester torát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 1883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 283, sebződés: 49, gyógyulás: 0, összesen: -49 ÉP}


(Feltételes készítés:) Legyártottál 1 nyílvesszőt. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [207,51] Dombok, majd hegyek jelennek meg, a bokrok sűrűjét elhagyva. Alacsonyhegység.

Felfedeztél egy hóhérbimbót. Találsz egy elhagyott bányát. Bányászat képességeddel fémet érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 óndarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Gyorsan ellátod a sebeidet: +21 életerő. Eszel valamit. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [208,52] Még mindig hegyvidéken vagy. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy orbitális mackósajt közeledik. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Egy jégcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 103 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt bal oldalát. (4 támadással 21 életpontot sebezve.) A mackósajt villámgyorsan előkap a háta mögül egy táblát, és húzgálni kezdi rajta körmeit! Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A mackósajt a következő pillanatban villámgyorsan odarohan hozzád, felemel, és feldob a sztratoszféra irányába! Lábatat az utolsó pillanatban a mackósajt nyaka köré kulcsolod, így visszahuppansz a földre. Meglengetve a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával néhány helyen meghorzsolod az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted az orbitális mackósajt testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Az orbitális mackósajt nyelvével fájdalmas sebeket ejt a bal karodon. (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) A lény huhog! 31 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával kicsit megbökdösöd az orbitális mackósajt egyik lábát. (3 támadással 78 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod az orbitális mackósajt testét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Az ocsmány teremtmény huhog! 33 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2956 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 330, sebződés: 114, gyógyulás: 0, összesen: -114 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [60 pontot használtál fel, van még 260.]

m 4 2 mozogsz délre, keletre
[208,53] Fellélegzel, lazíthatsz egy kicsit. A hegységnek vége, dombok közt vagy. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Találsz egy Chara-din monolitját. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet rejt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 3 rézdarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy woorgard. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Üdvözlésképpen egy jégcsóva varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 103 életpontot sebeztél. [+3% tau] Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a woorgard testét. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával gyengén megszurkálod a woorgard testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) Agyartőrrel gyengén megszurkálod a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled menekül, te pedig túl fáradt vagy, hogy kövesd. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 387, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}


(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Ügyességed TF-elődött.

(Továbbmész...) [209,53] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy csupasz kenyérfa. Felfedeztél egy gumifát. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely nyugatról folyik keletre. Feltöltöd a vizestömlőt. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy kihívás tornyát. Egy ormánygőte sántikál oda hozzád. Egy tüske fúródott a talpába, és már alig tud járni. Ahhoz, hogy kihúzd a tüskét a talpából, 3 TVP-t kell elköltened (29. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Leah híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

[27 pontot használtál fel, van még 233.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga, dülöngélő lépcső vezet a magasba. Egy új építmény, és ilyen rossz állapotban? Mesterséges szar ez, ébredsz rá. Óvatosan mész fel, elkerülve néhány beszakadó fokot. Odafent a kalandmester, egy hatalmas orrú, nagyszakállú törpe fogad, aki bemutatkozás helyett csak vakkant egyet. Rögtön a tárgyra tér, elmondja, mi a feladat. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy quwarg királynő leöléséből áll a próba.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 83 életpontot sebeztél. [+2% tau] Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg királynő potrohát. (4 támadással 29 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Megmarkolva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával kissé megkarcolgatod a quwarg királynő fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megbököd a quwarg királynő jobb vállát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. (Nincs mibe rakni 5 ugh mérget.) 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 179, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Gralhyll néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Nos, mennyire vagy járatos a barkácsolásban? Dobj össze egy pukkanó tűcsapdát! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még csak azt sem tudod, hogyan kell azt a tárgyat elkészíteni!
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 213.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Többszáz foknyi márvány lépcsőfokon kell felcaplatnod, amíg elérkezel a Feladathoz. A kalandmester, egy délceg elf dalia már vár. - Helló! A nevem Gralea. A feladatod a következő. A teszt során az intelligenciádat, a műveltségedet teszik próbára. Mesélj róla részletesen, ezzel bizonyítsd, hogy tudod, milyen egy regeneráló gyűrű. Folyékonyan beszélsz tíz percig, a választ ismertetve. A kalandmester bólint. - És azt tudod-e, hogy hogyan néz ki egy szem szimbólum. Huh, ezt szerencsére tudod! Szinte azonnal válaszolsz. 100 tapasztalati pontot kaptál.
Kiálltad a próbát. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Tekergős, csúszós csigalépcsőn kell felmenned, hosszú ideig gyalogolsz, jócskán kifáradva. Végre eléred a lépcső tetejét. A kalandmester, egy hosszú hajú, szőke elf fogad, aki Quilea néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi lesz a feladatod. Egy mini-labirintus bejárata előtt álltok. Fel kell derítened és térképezned az egész labirintust, és megtalálni a benne elrejtett tárgyakat. Fél órát kapsz. Lázasan kutatsz, térképezel egy fáklya gyenge fényénél. A fél óra elteltével részletes térképpel jössz ki, és átadod a két rejtett tárgyat, amit találtál. (A harmadikat, egy varázskövet, nem adod oda, hanem elrejted a zsebedben.) A kalandmester elfogadja teljesítményedet! (Önanalízis: +4% felderítés.) 1000 tapasztalati pontot kaptál.
Sikeresen megoldottad a feladatot. Már mehetsz is tovább a következő feladathoz. Ki látott már ilyet! Lépcső helyett kötélhágcsó vezet a magasba. Mit lehet tenni, mászni kezdesz. Egyszer visszanézel, és rögtön meg is szédülsz. De végül felérsz, erősen zihálva. Egy mosolygó törpe vár odafent, mellén névjegykártya: "Kalapácssújtó Garhin". Köszönt téged, majd elmondja, mi a feladat. Egy velociraptor legyőzése a feladatod. Mindent használhatsz!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 91 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a hosszú íjjal. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod a velociraptor bal karját. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Vad csatakiáltással, felemelve a mandibulakaszát a másikra rohansz. Mandibulakaszával párszor súrolva eltalálod a velociraptor testét. (2 támadással 60 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megérinted a velociraptor testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről a velociraptor, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Karmával néhányszor a velociraptor megcsapja a fejedet. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A velociraptor összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 raptor karmot. 1411 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Szűk csigalépcsőn mész fel. A terem, ahová belépsz, világosabb, mint a lépcsősor, ahol majdnem orra estél. Odabent egy rikító színekbe öltözött elf fogad, aki Shinea néven mutatkozik be. Ismerteti a feladatodat. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Részletesen el kell mondanod, hogyan is néz ki egy norgat kulcs. Próbálsz hablatyolni, de hamar kiderül, hogy hozzá se tudsz szólni a témához.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 173.]

be 502 4 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 4. szinten. Kifizeted a gnómnak a 20 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy kékesen vibráló kört látsz, se lépcső, se létra. Beleállsz a körbe. Zutty! Egy pillanat alatt elteleportálsz, és máris a következő szinten vagy. Egy vigyorgó gnóm üdvözöl, láthatóan tetszik neki, hogy lenyűgözött a varázslata. Még bemutatkozni is elfelejt, ahogy a kalandot ismerteti. Gyermekded, bemelegítő jellegű feladatot kapsz. Egy autentikus vámpír leöléséből áll a próba.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mentális energiáidat gyűrűbe gyűjtöd, majd útjának eresztesz egy agykorbács pszi támadást. 26 életpontot sebeztél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 vashegyű nyíl. Lövedékeiddel perforálod az autentikus vámpír testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +17 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 88, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


Sikeresen megoldottad a feladatot. Hurrá! Még feljebb nyomulhatsz. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Varllomon néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Mondd el a kalandmesternek, hogy milyen is egy lovagi tabard. Úgy látszik, jobban oda kellett volna figyelni az iskolában! Erre a kérdésre nem tudsz válaszolni.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [20 pontot használtál fel, van még 153.]

m 1 1 mozogsz északkeletre, északkeletre
[210,52] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. északkeletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson.


(Továbbmész...) [211,51] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék.

Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Tharr híveié. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot rejt!
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! (Önanalízis: +11% bányászat.) (Önanalízis: +18% bányászat.) magad fölött látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [29 pontot használtál fel, van még 124.]

im imádkozol
Rábukkansz az oltárra. Letérdelsz, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 94.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Egy óra telik el buzgó mormolással. Forró, simogató fuvallat szalad végig hátadon. Az imád meghallgatásra került. (+36 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 64.]

im imádkozol
Megtalálod az oltárt, és imádkozni kezdesz. Hosszú idő telik el csendes meditációban. Jóleső meleg fut végig a testeden. (+39 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 34.]

ef 56 507 energia fejlesztése 56
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-4 TU.] [28 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3355 97 95 leírod a 3355. kalandozónak a 97. szörnyet a 95. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy mosolygó rettenet. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) bakkura bőrt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3355 105 97 leírod a 3355. kalandozónak a 105. szörnyet a 97. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy óriás griff. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) rákpáncélt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3355 109 99 leírod a 3355. kalandozónak a 109. szörnyet a 99. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy kőkorszaki szaki. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) fekete gyöngyöt. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3355 121 120 leírod a 3355. kalandozónak a 121. szörnyet a 120. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy homokféreg. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) táblát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3355 122 150 leírod a 3355. kalandozónak a 122. szörnyet a 150. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy xirnox. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) szent jogart. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3355 126 161 leírod a 3355. kalandozónak a 126. szörnyet a 161. tárgyat
Információt küldesz tudattársadnak. Leírod pontosan, hogy milyen is egy miksziszi húsgólem. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) nagy vaspajzsot. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3355 129 163 leírod a 3355. kalandozónak a 129. szörnyet a 163. tárgyat
Szemöldöködet ráncolva, mentális kapcsolatot keresel tudattársaddal. Leírod pontosan, hogy milyen is egy Lord Kovács József. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) karócsapdát. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

in 3355 133 164 leírod a 3355. kalandozónak a 133. szörnyet a 164. tárgyat
Mentálisan üzensz. Leírod pontosan, hogy milyen is egy elit palotaőr. Elmeséled, hogy hogyan lehet szerezni (készíteni) vasvértet. [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 3.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) Előveszed a kulacsodat, és csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 7, 21.
Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborhelyet keresel. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. Némi fejlődést jelentenek az e héten szerzett tapasztalatok. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól több, mint ragyogó és ígéretes tehetség helyett itt már nemcsak tehetségről van szó. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +19 max. varázspont, +10 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 3 tulajdonság-pontot, és 2 képesség-pontot. Kifejlesztettél egy újabb alakváltó képességet. (ld. enc.)
Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 356 pontot. A következő körben tehát 359 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


BAZALTELEMENTÁL (204. SZÖRNY)
A bazaltelementálok óriási kőmonstrumok, képesek arra, hogy nagy terheket cipeljenek. Valamennyire humanoid alakú, de formájukat változtatni képes lények, amelyek - ha akarnak - képesek beleolvadni a földbe, és ott mozogni igen nagy sebességgel. A bazaltelementál képes egyszerű parancsokat megérteni gazdájától, ezért - idegen természete ellenére - "idomítható" az őt mágikus úton megidéző személy által. Az elementálokon kizárólag mágikus fegyver és varázslat képes sebet ejteni.

KRONOTAPÍR (286. SZÖRNY)
Az alanori tudósok szerint a csatornán suttyomban átúszó kalandozók óriási bajt okoztak azzal, hogy megbolygatták a Thargodan csatamezőket, és a rettegett következmények nem is késlekedtek. Úgy tűnik, a Thargodan csatamezők mélyén szunnyadó ősi mágia megzavarásának eredményeképp repedés keletkezett a dimenziók között, és szerencsétlenségünkre pont az idő létsíkja keletkezett egy átjáró! Lehetséges, hogy Ghallán ennek következményeként az idő fel fog gyorsulni, de mintha ez nem lenne elég, ún. kronoteremtmények özönlöttek át, melyek érintésükkel zavart kelthetnek az időben. A kronotapírokat úgy tűnik, mágnesként vonzzák a Thargodan csatamezők: rövid időn belül (ha az időnek egyáltalán megmaradt a jelentése) el fogják őket árasztani. A kronotapírok az idő fázisai között való mozgásuk miatt gyakorlatilag sebezhetetlenek, bár a tudósok már dolgoznak azon mágikus anyag keresésén, amely a képességet semlegesíteni tudja. Egy jós szerint a megoldás a tiltott manaforrásban keresendő.

JÉGZABÁLÓ (649. SZÖRNY)
Ezen a hátrafelé elkeskenyedő férgen nem véletlenül a száj a legnagyobb testrész. Testének ugyanis folyamatosan szüksége van a hűtésre, ezt pedig a száján keresztül a bendőjébe jutatott jégmennyiség biztosítja. Nem is igazán láttak még jégzabálót mást cselekedni, mint havat lapátolni óriásira tátott pofájába. Ártalmatlannak is gondolhatnánk, csakhogy mielőtt ezt a felelőtlenséget elkövetnénk, jó ha tudjuk: a jégzabáló hályogos szemein keresztül semmit nem lát, a hótól eldugult fülén keresztül semmit nem hal, orra pedig nincs, így csak megy és megy, mindig fejjel előre. Az mindegy neki, mi kerül az útjába... csak a zabálás a fontos.

FAGYELEMENTÁL (644. SZÖRNY)
Olyan dermesztő hideg kíséri a fagyelementálok útvonalát, ami még a legcudarabb időjárási körülmények között is elég feltűnő. De nem csak kínzóan másvilági borzongásra emlékeztető aurája az, ami képes elárulni egy fagyelementál közeledését, ezenkívül minden élő dolog egycsapásra megszűnik, amihez a fagyelementál hosszan elnyúló csápjaival hozzáér: a növényekből halott gaz, az állatokból egy darab lejegelt hús, a hóból pedig jég lesz. Szerencsére az ezeknél nagyobb célpontokat még a fagyelementál sem képes egyetlen érintéssel szétporlasztani, de azért súlyos téveszme lenne azt hinni, hogy Ghalla kalandozói most már teljes biztonságban vannak.

KRONOKUKAC (285. SZÖRNY)
A kronokukacok az Idő Létsíkjáról származnak. Ez a sík tökéletesen el van zárva minden más síktól, hiszen ha érintkezne más dimenziókkal, annak katasztrofális következményei lennének. Bármilyen furcsa, az Idő létsíkján van élet! Vagy legalábbis valami, amit annak is nevezhetünk. A kronolények az idő folyását segítő, megakadályozó vagy megváltoztató katalizátorok, amelyek némelyike korlátozott vagy teljes öntudattal rendelkezik. Ezek közül az egyik legkisebb a kronokukac. Persze az idő felett birtokolt befolyása még őt is hatalmassá teszi az anyagi síkon. Ha valahogy átkerül a mi világunkba egy ilyen kronolény, kisebb-nagyobb időtöréseket okozhat, esetleg bizonyos területeken az idő megállhat, vagy gyorsabban telhet. A kronolények elpusztítása fontos feladat, hiszen világunk egyensúlyát fenyegetik. A kronokukacot a vastag, gumiszerű képződmény, amely bőrét alkotja, gyakorlatilag immúnissá teszi vágó és ütőfegyvertől származó támadásokkal szemben.

HÓSÁRKÁNYBŐR CSIZMA (1088. TÁRGY)
A hósárkányok ráncos bőréből ellenállóbb csizma készíthető, mint a világ bármely anyagából - és ehhez még varázstárgy készítés sem szükséges, pusztán a hósárkány mágikus erejének köszönhetően létre tudod hozni a relikviát, ha szerencsés vagy. Praktikus viselet, amely védettségedet 13-mal növeli meg, ezenkívül hidegalapú varázslatokkal szembeni mentődobásodat 4-gyel növeli, max. ÉP-det pedig 30-cal, mindemellett még egészségedre is kapsz +5-öt. A csizma viseletéhez szükséges minimális szint 25.

MALLON BOTJA (1526. TÁRGY)
Ezt a botot Mallon mindenhova magával hordta. Fajtársai le is nézték miatta, hisz méltóságon alulinak tartották, hogy egy mágiát is használni tudó lény ostoba husángokkal hadonásszon. Persze ők nem tudták, hogy ez nem egy közönséges bot. Először is mindkét vége fémből készült burkolatot kapott, ennek köszönhetően sebzése nem kevesebb, mint 4D6+1 és használatakor +2 támadás is jár. Persze nem csak emiatt hordta magával Mallon, inkább azért, mert bizonyos időközönként a fegyver egy jégcsóvát képes lőni az ellenfeleire. Ha kellően jártas vagy az ütőfegyverek terén (szakértelmed legalább 10-es), a varázsbotot te is kipróbálhatod.

VÉRVÖRÖS KÖPENY (412. TÁRGY)
Ezt a köpenyt csak a Vérvörös Légió Közös Tudat tagjai készíthetik el, és kizárólag ők viselhetik. A köpenyt ellopni nem lehet. A vérvörös köpeny fontos nemcsak kinézete, de tudati kötődése folytán is a Légió számára, bizonyos tudati képességek működésképtelenek enélkül. A köpeny viseletéhez a KF 412 parancsot kell kiadnod. A köpeny készítésének titkát kizárólag a KT tagjai ismerik.

CHARA-DIN ÉKKÖVE (517. TÁRGY)
Egy fekete, mágikus kristály, amely minden fényt elnyel. Használójára mélységesen sötét erővel támad, megpróbálja elméjét uralma alá vonni. Chara-din ékkövét csak azok merik kezükbe venni, akik elhatározták, hogy életük hátralevő részében az ősi istent fogják szolgálni - ezt a tárgy ugyanis elengedhetetlenül szükséges ahhoz, hogy közelebbi kapcsolatba kerülj Chara-dinnal.

RAMIREZ FESZÍTŐVASA (1261. TÁRGY)
"Mindig is utáltam, mikor egy fránya ajtó megakadályozta, hogy megtudjam, mit rejt! Egy ilyen alkalommal kezembe akadt egy fémrúd (ugyanis épp egy alakváltót könnyítettem meg vele). Akkor még nem sikerült erőkarként használni, és így kinyitni az ajtót, annál az egyszerű oknál fogva, hogy az istenért se sikerült beerőszakolni a kis helyre a durung végű rudat. El is határoztam: a legközelebbi vaskohónál ezt megváltoztatom! Így is lett, most már tökéletes, úgyhogy hajrá testvéreim, használjátok ti is ezt!"
A fentiekben Ramirez Crashed a tárgy születésének körülményeire való visszaemlékezését olvashatjátok.
A feszítővas legyártásához kell egy fémrúd, hat pirkit a vaskohó felfűtéséhez, az elmaradhatatlan kőkalapács és 20 TVP-nyi türelem. Ramirez Crashed feszítővasát akkor veszed elő, ha másképp nem tudsz kinyitni egy zárt ajtót, ekkor az erőd hetedével megnő az ajtóbetörő technikád.

PSZI-KŐ LÉTREHOZÁSA (22. ALAKVÁLTÓ KÉPESSÉG)
Az alakváltók, a pszi ősi mesterei fejlődésük csúcsfokán képesek önállóan elsajátítani a pszit. Ehhez saját testüket kell katalizátorként felhasználni: el kell fogyasztanod a misztikus keveréket, amelyet az ősi recept szerint lenyelsz, majd a belső szerveid döbbenetes átalakításával pszi kővé gyúrsz, belésajtolva fajod teljes öntudat-láncát a génjeidből. A keverék alapanyagai: 3 mutáns csont, 3 csepp sáfránypor, 3 karbin plazma és egy jégszív. A mixtura konzumációjához az V 151 parancsot kell kiadnod, 30 TVP-ért. Emellett fel kell áldoznod 30 életpontodat! Vigyázat, a sikerre mindössze 15% van (plusz annyiszor 5%, ahánnyal magasabb a szinted 23-nál). Minden esetben, függetlenül a sikertől, van kb. 40% esély, hogy a különlegesen veszélyes folyamat eredményeképp permanens sérülést szenvedsz el.

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 215. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 23 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 27 (29) Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 27 (36) Védekezés: 64 (68) Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 337/337 Jellem: semleges Tul. pont: 3
Szerencse: 25 (38) Varázspont: 802/659 Pénz: 1573 arany Kép. pont: 2
Tudatpont: 22/10 Pszi pont: 150/63 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1226 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13857 TP-t kaptál. Jelenleg 1004702 TP-d van. A következő szinthez még 195298 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Chara-din fattya, orbitális mackósajt. A 203. fordulódban 7354 arany került a bankszámládra. 7684 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 14/32 szúrófegyverek: 24/92 (+5%)
vágófegyverek: 14/22 (+18%) ütőfegyverek: 13/57 (+6%) lőfegyverek: 20/11 (+9%)
dobófegyverek: 22/64 (+10%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -995.); ezüstshuriken (#327) (996 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
211,51 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/87 (+11%) 2. nyomkövetés: 28/49 3. mászás: 7/41 (+4%)
4. csapdakészítés: 19/22 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/31 6. gyógyítás: 56/64
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 20/51 (+4%) 9. szörnyidomítás: 7/78
10. teológia: 29/71 (+7%) 11. taumaturgia: 52/74 (+17%) 12. szerencsejáték: 2/47
13. versengés: 9/1 (+9%) 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/78
16. szörnyismeret: 10/33 17. pszi: *22/100 18. vadászat: 10/28
19. bányászat: 7/72 (+87%) 20. úszás: 8/12 21. főzés: 2/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
ásol max. 80 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) tárgyvédelem (#178) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24)
tulajdonságpajzs (#26) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 18 TU. szükséges még: 52 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 2 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 aranylánc (#191) 1 bőrsisak (#57) 1 bronzhegyű nyíl (#94)
1 bronzsisak (#88) 1 dözmöng szív (#122) 1 kis vaspajzs (#159)
1 orgyilkos tőr (#225) 1 szöges bőrpajzs (#66) 1 szöges páncél (#65)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
113 arany (#50) 1 amniosz (#203) 1 bakkura bőr (#95)
4 gyöngymangó (#135) 1 kaja (#2) 1 kerek kő (#19)
1 kötél (#92) 4 madártoll (#112) 5 óndarab (#85)
1 raptor karom (#281) 3 rézdarab (#70) 1 varázskő (#305)
1 vashegyű nyíl (#176) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(206,50) grok-képződmény (#149), 38. jellempróba, drasmólyom (#60), quwarg nagymesterek (#214)
(207,51) hóhérbimbó (#132, belőle készíthető: #133), elhagyott bánya (#1685), érclelőhely
(208,52) orbitális mackósajt (#229)
(208,53) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), Chara-din monolitja (#534), oltár, 36. jellempróba, érclelőhely, woorgardok (#231)
(209,53) gumifa (#38), patak, kihívás tornya (#502), 29. jellempróba, Leah oltár, quwarg királynő (#153), velociraptor (#161), autentikus vámpír (#154)
(211,51) Tharr oltár, érclelőhely

Üzenet küldése a karakternek