Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. júl. 1. 9h:07' EZ A 542. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD 543. játékheted kezdete: júl. 6. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4102 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért |
* 2. KP: | használod a 238. tárgyat |
* 3. KP: | VP spórolása: 15 |
* 4. KP: | elmormolod a 19. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 13. varázslatot |
v 11 | elmormolod a 11. varázslatot |
fog 120 274 | elfogod a 120. szörnyet a 274. tárggyal |
fog 120 219 | elfogod a 120. szörnyet a 219. tárggyal |
v 15 1253 6 | elmormolod a 15. varázslatot |
v 12 | elmormolod a 12. varázslatot |
h 1253 | használod az 1253. tárgyat |
at 5188 20 | TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 20 |
m 3 3 3 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre |
(Továbbmész...) [120,74] Vált a terep, ahogy egyre többet mászol felfelé. Ez már magashegység. A gigászi csúcsok néhol a felhőkig érnek! Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy földsárkány lehet. (ld. enc.) Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A lény villámokat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé pörkölődsz meg. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a földsárkány jobb hátsó lábát. (3 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megkarcolod a földsárkány kőfejét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A földsárkány fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Vashegyű lándzsával megdöfködöd a földsárkány testét. (3 támadással 30 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd a földsárkány sziklatestét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A földsárkány farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
945 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 122, sebződés: 26, gyógyulás: 4, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [121,75] Többet mész már lefelé, mint felfelé. Ez már alacsonyhegység. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Fairlight hívei emelték. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém jelenlétét érzed a föld alól.
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 vasércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy mély szakadékot. Keletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Raia oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy sziklafészek van. Elteszed a látcsövet.
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 3 4 | mozogsz délkeletre, délkeletre, délre |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 bumeráng. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő torát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel megkarcolod a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 22 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +5 ÉP.) Ki-tudásod egy igazi tesztje előtt állsz: az Erő Öklét készülsz alkalmazni. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő testét. (3 támadással 75 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő torát. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1221 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 38, gyógyulás: 9, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [123,77] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Már gyerekkorodban sem ijedtél meg, ha egy ragyás burástya közeledett feléd. Most sem aggódsz különösebben. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre éhínség varázslatot lősz. 29 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (8 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Vad csatakiáltással, felemelve a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (2 támadással 55 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megdöföd a ragyás burástya hosszú tojócsövét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 672 tapasztalati pontot kaptál. Végrehajtottad az egyik feladatot, amit istenedtől kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 11, gyógyulás: 1, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [123,78] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy szent tölgyfát. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog A Vándor előtt. Észreveszel egy régészeti lelőhelyet. (ld. enc.) Kíváncsian bámulsz bele a kiásott gödrök egyikébe. Egy kisebb csoportosulást pillantasz meg. Hét törpe és egy alakváltó herceg álldogál egy üvegkoporsó mellett. Mindnyájan könnyeznek, mintha gyászolnának. A koporsóban egy gyönyörűséges ember nő fekszik. Nyilvánvalóan halott. Ha segíteni akarsz, 24 TVP-t kell elköltened (45. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel délre egy művészi porolitot. Délnyugatra nézve látsz egy Dornodon oltárt. Elrakod a távcsövet.
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 4 4 3 | mozogsz délre, délre, délkeletre |
(Továbbmész...) [123,80] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.
(Továbbmész...) [124,81] Változik a vidék képe, síkságon vagy.
im 0 3 | imádkozol |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 3 4 4 | mozogsz délkeletre, délre, délre |
(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [12 pontot használtál fel, van még 23.]
im 0 3 | imádkozol |
* 1. BP: | VP elővétele: 100 |
* 2. BP: | elmormolod az 58. varázslatot |
* 3. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 4. BP: | építed a 720. tárgyat 15 pontért |
* 5. BP: | keresed a 111. szörnyet |
FÖLDSÁRKÁNY (359. SZÖRNY) Nem kell megijedni, nem igazi sárkányok ezek - inkább csak amolyan földelementálok, amelyek gyíkformájúak, és apró villámokat köpnek, ezért is ragadt rajtuk a sárkány név. A földsárkányok kiválóan rejtőzködnek, és kőkemény testük miatt mindenfajta fizikai támadás csökkentett sebzést okoz - mindezek ellenére, mégis lelkesen vadásznak rájuk, hiszen nem egy földsárkány testében találtak már mélyen a föld alól felhozott értékes drágaköveket. |
RÉGÉSZETI LELŐHELY (1208. TEREPTÁRGY) Nem mindennapi az igyekezet, ahogy a Technika Ördögei Közös Tudat tagjai eltérve a megszokásoktól, teljesen újszerűen képzelik el az életet a Túlélők Földjén. Több mint egy évtizeddel a Világégés után eme földet újonnan ültetett növények, új és hasznos építmények, égbe szökő paloták tarkítják. Megvan hát minden ahhoz, hogy az alapvetően harcos életmód helyett egy alternatívákban gondolkodó új kaszt jöhessen létre. Az előtted elterülő 50-100 négyzetméternyi, földhalmokkal és gödrökkel tarkított, könnyű korláttal körülvett régészeti terület igen szép példa arra, hogy napjainkat nem csak szörnyek hajkurászásával és súlyzók emelgetésével tölthetjük el. |
SZÖRNYÉSZLELÉS I. (82. VARÁZSLAT) Ezt a varázslatot elmormolva, megállapíthatod, hogy a környéken (azaz 9 mérföld sugarú körön belül) tartózkodik-e egy adott szörny, sőt, még pontos koordinátáit is megtudod (relatívan ahhoz a mezőhöz képest, ahol állsz). A varázslat elmondása a V 82 <szörny1> [<szörny2>] paranccsal történik, 5 TVP-ért és 8 VP-ért. Ha megadsz 3. paramétert, akkor egyszerre kétféle szörny jelenlétét érzékeled. |
ROZMÁRFOG (1069. TÁRGY) Ez a kicsit sárga, hosszú és görbe fog valaha egy rozmár arcát díszítette, most pedig csupán hátizsák nehezéknek jó. Vagy esetleg valami másra is? A megrögzött vadászok biztos a kandalló fölötti falfelületet díszítő woor-antilop agancsok mellé tűznék. |
VARKAUDAR CSONT (1113. TÁRGY) Groteszk lények ezek a varkaudarok. Például ennek az egy csontnak a látványából nem lehet megállapítani, hogy ez most egy varkaudar lábszárának, vagy alkarjának volt része valamikor. Csak nehogy kiderüljön a végén, hogy nem is varkaudaré (hanem mondjuk egy fajtársadé, akit teszem-azt pont egy varkaudar mészárolt le)... |
Erő: | 26 (29) | Szint: | 18 | Merészség: | 7/6 | Magasság: | 134 cm |
IQ: | 26 (29) | Támadás: | 17 | Agresszió: | 6 | Testsúly: | 54 kg |
Ügyesség: | 25 (29) | Védekezés: | 29 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 27 (31) | Életpont: | 283/283 | Jellem: | semleges (-9) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 32 (37) | Varázspont: | 319/35 | Pénz: | 5 arany | Kép. pont: | 6 |
Tudatpont: | 28/0 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | *20/101 | szúrófegyverek: | 18/61 (+8%) | vágófegyverek: | 1/4 |
ütőfegyverek: | 4/56 | lőfegyverek: | 20/12 | dobófegyverek: | 1/52 (+14%) |
Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/31 (+28%) | 2. nyomkövetés: | 33/74 (+24%) | 3. mászás: | 4/86 |
4. csapdakészítés: | 14/81 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 3/78 | 6. gyógyítás: | 28/73 |
7. titkosírás: | 7/61 | 8. felderítés: | 27/16 (+60%) | 9. szörnyidomítás: | 6/34 |
10. teológia: | 26/68 (+19%) | 11. taumaturgia: | 4/27 (+6%) | 12. versengés: | 4/83 |
13. harcművészetek: | 19/5 | 14. zene: | 38/95 (+30%) | 15. szörnyismeret: | 10/20 |
16. vadászat: | 14/26 | 17. bányászat: | 12/48 (+30%) | 18. csapatmunka: | 1/4 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet) |
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
udvarolsz az 1. fajúaknak |
kutatsz max. 100 TVP-ért |
ásol max. 200 TVP-ért |
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12) |
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218) |
Barátságosság (aktív: 12, max: 12) |
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152) |
VARÁZSLATAID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) | tompítás (#40, 8 VP) |
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) | szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) |
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) | méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) |
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) |
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | tündérfény (#25, 1 VP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
méregfelhő (#37, 12 VP) | védelem tűz ellen (#38, 12 VP) | éhínség (#39, 7 VP) |
szárazság (#48, 6 VP) | revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) | oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | szörnyészlelés I (#82, 8 VP, 5 TVP) |
restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP) | vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK | |||
revitalizáció (#52) | hadiszerencse I (#13) | erőpajzs I (#12) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10) | ||||||
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Lássuk, mennyire vagy tapasztalt az élelemszerzésben: szerezz egyetlen E paranccsal legalább 10 kaját! |
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét! |
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 1) |
HŐSTETTEID |
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | gyöngymangó (#135) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
5 | csillezsályalevél (#1253) | 1 | etra hályog (#712) | 1 | kaja (#2) | |||
18 | kaktusztüske (#114) | 1 | parittya (#18) | 1 | pular kristály (#239) | |||
1 | rozmárfog (#1069) | 1 | szögletes kő (#17) | 8 | ugh méreg (#166) | |||
3 | varkaudar csont (#1113) | 3 | vasérc (#152) | 18 | víz (#27) |