Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2018. dec. 5. 12h:01' EZ A 345. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD 346. játékheted kezdete: dec. 10. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 19 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3468 SZÁMLA : XXXX |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Sajnos ellenfeled sem kezdő: felhelyez egy láthatatlan védekező varázslatot. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 74 életpontot sebeztél. Egy puha ütés varázslatot dob rád a másik. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a ryuku csapásvezető testét. (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Ököllel néhányszor megcsapod a ryuku csapásvezető testét. (2 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal megérinted a ryuku csapásvezető jobb oldalát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Sajnos nem sikerült a ryuku csapásvezető minden csapását hárítanod. (4 támadástól 23 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Papi rangod egy IMádkozásnyit csökkent. A ryuku csapásvezető még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: egy obszidián függő. 1 709 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 28, gyógyulás: 5, összesen: -23 ÉP}
* 1. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 3. KP: le 253 0 0 | leveszed/lerakod a 253. tárgyat |
* 4. KP: kf 397 811 0 | kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal |
* 5. KP: kf 1739 1578 820 | kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat |
* 6. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 7. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 8. KP: kf 1530 0 0 | kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat |
fku | felt. kutatás |
ek 273 2 28 | t. energia kisütése: 273 2 28 |
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a varkaudar felderítő bal karját. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) A lény néhány nyílvesszőt lő feléd. A becsapódástól 15 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a varkaudar felderítő jobb lábát. (4 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal jól megszúrod a varkaudar felderítő testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Sajnos nem sikerült a varkaudar felderítő minden csapását hárítanod. (2 támadástól 57 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 rövid íj és 1 nyílvessző. 1 696 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 176, sebződés: 72, gyógyulás: 43, összesen: -29 ÉP}
(Továbbmész...) [134,20] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy bávatag golombár. (ld. enc.) A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. A szörny egy nagy követ hajít feléd. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a bibircsók-óriás testét. (4 támadással 121 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal eltalálod a bibircsók-óriás szőrös kezét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A bibircsók-óriás csapása csak a levegőt találja. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Felhasználva a kőkést, szereztél 5 aranyat. 723 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 143, sebződés: 0, gyógyulás: 30, összesen: +30 ÉP}
(Továbbmész...) [133,21] Szűnni nem akar a zöld síkság. Felfedeztél egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Sheran rúnaköve. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Teletöltöd vízzel a kulacsodat. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Elenios hívei emelték. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Az irányodba osonó szörny tehetségtelen a rejtőzködésben, ezért rögtön kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy bávatag golombár. A szörny nem viselkedik ellenségesen. Tartva azért a távolságot, elmentek egymás mellett.
m 5 5 5 | mozogsz délnyugatra, délnyugatra, délnyugatra |
(Továbbmész...) [131,23] Szűnni nem akar a zöld síkság. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy quwarg királynő. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a quwarg királynő torát. (6 támadással 114 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a quwarg királynő bal hátsó lábát. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csípéseket kapsz a lábaidba. (3 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1 368 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 158, sebződés: 15, gyógyulás: 32, összesen: +17 ÉP}
(Továbbmész...) [130,24] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tűzbokrot. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő ryuku ostromteknős nem jelenthet komoly veszélyt. Itt csata lesz.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős bal hátsó lábát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (6 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal tökéletesen perforálod a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (5 támadással 56 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Patájával a ryuku ostromteknős többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A ryuku ostromteknős farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A ryuku ostromteknős összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 504 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 23, gyógyulás: 35, összesen: +12 ÉP}
m 5 6 | mozogsz délnyugatra, nyugatra |
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 123, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [128,25] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Chara-din rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy malmot. Felfedeztél egy oltárt. Dornodon hívői építették.
be 1204 | bemész az 1204. épületbe |
m 8 7 | mozogsz északra, északnyugatra |
(Továbbmész...) [127,23] Az erdőt síkság váltja fel. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ryuku légiós. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ryuku légiós testét. (6 támadással 120 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós fejét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
906 tapasztalati pontot kaptál. Porrá zúzol 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 12, gyógyulás: 31, összesen: +19 ÉP}
h 2373 | használod a 2373. tárgyat |
v 96 97 18 | elmormolod a 96. varázslatot |
126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | 135 | 136 | 137 | |
17 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
18 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
19 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
20 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
21 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
22 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
23 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
24 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
25 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
26 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
[97,18] Egy kisebb településhez érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat.
be 566 | bemész az 566. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat 9: 1. térkép 10. pont 10: 1. térkép 9. pont 18: 1. térkép 20. pont 20: 1. térkép 18. pont 26: 1. térkép 28. pont 28: 1. térkép 26. pont |
Elhagyod a kastplomot. [5 pontot használtál fel, van még 250.]
m 3 | mozogsz délkeletre |
be 52 | bemész az 52. titkos labirintusba |
ff 6 6 695 | felt. fegyverváltás: 6 6 695 |
lm 4 8 9 | mozogsz 4 8 9 |
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a palotaőr jobb karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr bal lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 4, gyógyulás: 19, összesen: +15 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy jégcsóva varázslat. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az udvari mágus testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az udvari mágus jobb karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az udvari mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kitárja kezét, néhány szót mormol, és pusztító tüzet lő rád. Alig pörkölődsz. 5 életpontot vesztettél. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
365 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 22, gyógyulás: 18, összesen: -4 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal felnyársalod a palotaőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. A palotaőr összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
v 7 240 2 | elmormolod a 7. varázslatot |
lm 11 13 15 | mozogsz 11 13 15 |
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan a másikra ugrasz. Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a palotaőr testét. (2 támadással 59 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+12 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a palotaőr jobb oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A palotaőr vágása nem talált el. A palotaőr szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 18, összesen: +18 ÉP}
Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr bal karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a palotaőr bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A palotaőr fegyverével feléd sújt, de nem sebzett meg. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
343 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}
lm 19 18 23 | mozogsz 19 18 23 |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a palotaőr bal lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A palotaőr vágása nem talált el. A palotaőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr bal karját. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a palotaőr testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Ügyesen félrehajolsz a szörny csapása elől. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést a másikra rohansz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vadászkutya fejét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a vadászkutya jobb vállát. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A vadászkutya feléd harap, de sikertelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
lm 26 31 35 | mozogsz 26 31 35 |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a palotaőr testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átdöföd a palotaőr fejét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Előrehajolva csap a palotaőr, de Te könnyedén hárítasz, csak egy apró karcolást kapsz. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 86, sebződés: 4, gyógyulás: 1, összesen: -3 ÉP}
Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy jégcsóva. 17 életpontot vesztettél. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az udvari mágus testét. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd az udvari mágus testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az udvari mágus lendületes ütése célt téveszt. A varázsló kezéből apró villámok repülnek ki. Félig megúsztad. 3 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az udvari mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
365 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 20, gyógyulás: 19, összesen: -1 ÉP}
Nem árt az elővigyázatosság! Egy tüskepajzs varázslattal készülsz a csatára. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vadászkutya bal hátsó lábát. (2 támadással 61 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal teljesen átszúrod a vadászkutya fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A vadászkutya állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A vadászkutya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 kaját. 343 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 84, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az elit palotaőr testét. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod az elit palotaőr jobb lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Szúrásokat kapsz a válladba és a felkarodba. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az elit palotaőr most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 147, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}
ef 30 518 | energia fejlesztése 30 |
* 1. BP: h 1167 1 0 | használod az 1167. tárgyat |
* 2. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 3. BP: le 811 0 0 | leveszed/lerakod a 811. tárgyat |
* 4. BP: kf 709 253 0 | kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal |
* 5. BP: kf 688 690 693 | kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat |
* 6. BP: kf 692 0 0 | kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat |
BÁVATAG GOLOMBÁR (165. SZÖRNY) A bávatag golombár a bibircsók-óriás nagytestvére. Nevét egy óriási hatalmú druidáról kapta, aki állítólag ezeket a lényeket azért teremtette, hogy békés paradicsomát, egy gyönyörűséges szigetet velük őriztesse. A bávatag golombárok egyáltalán nem gonosz teremtmények, és az óriásokhoz képest szokatlanul intelligensek. Ha alacsony agresszióval közelítesz hozzájuk, nincs mitől tartanod, de ha vicsorogva, harcra szomjazva lépsz be a felségterületükre, bizony védekezni fognak. Nemcsak sziklákat képesek dobálni, Golombár megtanította őket néhány egyszerű druida varázslatra is. Közelharcban óriási bunkóval harcolnak. Aki sok bávatag golombárt öl le, az könnyen kivívhatja Sheran haragját. |
OLLÓ (335. TÁRGY) A recept a következő: végy két mandibulapengét, és döfd át és rögzítsd őket középen egy acéltűvel. A mandibulapengék tompábbik végeihez erősíts egy-egy karikába hajlított drótszőrt egy-egy csepp rákfatty váladékkal. A mandibulapengék másik végén, a két belső élt élesítsd ki még jobban egy smirglilevéllel. Ha ügyes voltál, 15 TVP árán elkészült az olló! Köztudott, hogy a kalandozók odafigyelnek arra, hajukat és szakállukat milyen stílusban hordják, és törekednek arra, hogy a kívánt hajkorona mindig ugyanúgy nézzen ki, még a hosszú évek elteltével is. Most, ennek a tárgynak a segítségével lehetőséged van változtatni a kinézeteden, melyet ha megteszel, onnantól a többiek olyannak látnak, amilyenek azt beállítottad. A kiadandó parancs a következő: H 335 <melyik szőrzeted> <milyen típusúra állítanád>. Ha a második paraméternek 1-est adsz meg, a hajtípusodat változtathatod meg. Harmadik paraméternek ekkor a következőket adhatod ki: 1: normál haj, 2: göndör, 3: rövid, 4: hosszú, 5: copfos, 6: kontyos, 7: tüsi, 8: kopasz. Ha a második paraméter 2-es, szakállad a következőkre állíthatod: 1: nincs, 2: kecske-szakáll, 3: körszakáll, 4: hosszú. Ha a második paraméternek 3-ast adsz meg, bajszodat állíthatod a következőkre: 1: nincs, 2: normál, 3: harcsa, 4: rövid. A faji és nemi korlátokat természetesen ezzel a beállítással sem hághatod át. |
SMARAGD KULCS (241. TÁRGY) Ennek az ezüstötvözetből készült, mintegy félarasznyi kulcsnak a végébe a készítője egy kisebb, teljesen simára csiszolt smaragdot illesztett! Ezért a smaragd kulcs már önmagában is egy értékes bizsu, nem is szólva arról, hogy összetett tollazata valószínűleg igen bonyolult zárakat képes kinyitni. |
ELIT PALOTAŐR (133. ELLENFÉL) Az elit palotaőröket a legtapasztaltabb harcosok közül válogatják. Tapasztaltabbak Ghalla legtöbb kalandozójánál, fantasztikus ügyességgel forgatják szúrófegyverüket. Emellett a király felszerelte őket bronzpáncélzattal is, ami szinte sebezhetetlenné teszi őket. SOHA ne szállj szembe egy elit palotaőrrel! (Már csak azért sem, mert ha esetleg le is tudsz győzni egyet, a páncélját már úgysem tudod róla levakarni, mert addigra előkerül még három palotaőr.) |
Erő: | 20 (23) | Szint: | 29 | Merészség: | 10/1 | Magasság: | 183 cm |
IQ: | 26 (31) | Támadás: | 30 (32) | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 73 kg |
Ügyesség: | 23 (26) | Védekezés: | 38 (43) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 37/53 év |
Egészség: | 32 (35) | Életpont: | 507/737 | Jellem: | gonosz (250) | Tul. pont: | 1 |
Szerencse: | 25 (34) | Varázspont: | 907/8 | Pénz: | 5876 arany | Kép. pont: | 26 |
Tudatpont: | 72/31 | Pszi pont: | 228/269 | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 25/2 (+1%) | szúrófegyverek: | 23/84 (+3%) | vágófegyverek: | 31/48 (+3%) |
ütőfegyverek: | 2/98 | dobófegyverek: | 30/74 (+4%) |
Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 4 db (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra); |
Óvatosság (labirintusokban): 1 |
98,19 mezőn táborozol, az 52. labirintusban, 1. szinten, 35. ponton |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 127,23 |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139 |
Kedvenc táborhely: 127,4 |
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re. |
JLKzott minoszkúpok: 56 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Földanya nektárja 10/4 | Max életkor 181 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 156/16 (+108%) | 2. nyomkövetés: | 88/85 | 3. lopás: | 1/32 |
4. mászás: | 3/98 | 5. csapdakészítés: | 29/27 (+6%) | 6. csapdaészlelés: | 2/42 (+12%) |
7. gyógyítás: | 29/4 | 8. titkosírás: | 2/22 | 9. felderítés: | 3/23 (+32%) |
10. szörnyidomítás: | 13/84 | 11. teológia: | 61/52 (+28%) | 12. taumaturgia: | 77/92 (+81%) |
13. szerencsejáték: | 4/35 | 14. versengés: | 20/10 | 15. zene: | 9/10 |
16. szörnyismeret: | 45/93 (+37%) | 17. pszi: | 36/3 (+1%) | 18. zárnyitás: | 13/12 (+112%) |
19. vadászat: | 23/64 | 20. vitalitás: | 4/86 | 21. bányászat: | 24/53 |
22. főzés: | 16/3 | 23. csapatmunka: | 2/98 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet) |
deus ex machinád 1 mezőre repítsen |
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért |
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer) |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50) |
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) |
mágiatörés (#35, 10 VP) | tompítás (#40, 8 VP) | fehér glóbusz (#47, 13 VP) |
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | időcsere (#285, 5 VP) |
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) | |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | tolvajszem (#2, 8 VP) | áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) |
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) | gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) | varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) |
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | méregfelhő (#37, 12 VP) |
sötét halál (#45, 18 VP) | vérbeli borzongás (#46, 10 VP) | szárazság (#48, 6 VP) |
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) | szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) |
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) | molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) |
agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) | tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) |
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) | tudatrombolás (#111, 25 PP) |
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) | agybénítás (#114, 10 PP) |
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) | az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) | szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) |
teljes őrület (#118, 12 PP) | térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) | nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP) |
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) | direkt kontakt. II (#122, 45 PP) | az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) | nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) | pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP) |
Butaság ára beállítás: teológia: 22 vp; taumaturgia: 28 vp; |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
vámpirizáció (#1) (9792,10) | szürkeáll. aktiv (#71) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
esszenciavédelem (#165) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
1. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
tüskepajzs (#30) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
kisebb tűzlehelet (#110) | >> | vízionár (#66) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | óriás csontváz (#176) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | pszi elementál (#221) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | Pszinapszis (#974) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | nektoraf (#355) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | zombi mester (#251) | |
izomernyesztés (#33) | >> | élőholt tigris (#766) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | csontváz lord (#177) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | manifesztátor (#124) | izomernyesztés (#33) | >> | nómenklatúra (#158) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | purifikátor (#157) | izomernyesztés (#33) | >> | Ayagira Tanaka (#965) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | vortexmágus (#418) | nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | smaragdgólem (#417) | |
izomernyesztés (#33) | >> | szubreális vámpír (#223) | izomernyesztés (#33) | >> | noth szellem (#250) | |
teljes őrület (#118) | >> | nők (#999) | teljes őrület (#118) | >> | férfiak (#998) | |
nagyobb tűzlehelet (#150) | >> | ryuku csapásvezető (#778) | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tüskepajzs (#30) | >> | férfiak (#998) | tüskepajzs (#30) | >> | nők (#999) | |
fehér glóbusz (#47) | >> | drakolich (#760) | tompítás (#40) | >> | óriás csontváz (#176) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK |
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK |
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +5 lopás ellen) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.] |
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot! |
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát! |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 52, 56, 170, 175, 192. |
TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK |
Folyamatban: 6. |
Kész: 5, 16. |
HŐSTETTEID |
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1566 (limit: 1615), a megölt főholtak száma: 24, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 112617. |
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
energia-csapolás (167) |
beszéd állatokkal (171) |
a mágia rúnája (179) |
tudati őrjárat (183) |
kasztrop.kitágulás (197) |
csonttörés (219) |
önismeret (236) |
a butaság ára (273) |
fegyvermester (302) |
az élet forrása (337) |
kétkezes harc (338) |
az ősök hite (362) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
túlélő életmód (429) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) OK |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) OK |
kőbőr (507) OK |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) OK |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) OK |
tudati gyorsítás II (513) OK |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 47 TU. szükséges még: 43 TU. |
tudati ismétlés (519) OK |
tudati gyorsítás III (520) OK |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 72 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 917 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
1 | * | méregfog (#1553) | 1 | ryuku kopja (#694) | ||||
Vágófegyverek | ||||||||
$3 | bronzpenge ($126) | $5 | csontszablya ($64) | 1 | kőkés (#6) | |||
1 | rövid kard (#171) | 3 | * | ryuku szablya (#695) | ||||
Ütőfegyverek | ||||||||
2 | kőkalapács (#13) | 1 | ryuku buzogány (#696) | 10 | szögletes kő (#17) | |||
3 | Trákin csákánya (#367) | |||||||
Lőfegyverek | ||||||||
2 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
10 | ezüsttollú nyíl (#363) | $1 | nyílvessző ($108) | 14 | tüske (#22) | |||
10 | ubuk tüske (#131) | 9 | vashegyű nyíl (#176) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | ezüstshuriken (#327) | 9 | tolmokov-koktél (#351) | 7 | ubuk dobónyíl (#138) | |||
5 | vas dobónyíl (#189) | |||||||
Pajzsok | ||||||||
$1 | bronzpajzs ($89) | $1 | kis bőrpajzs ($45) | |||||
Páncélok | ||||||||
$2 | bőrpáncél ($51) | $1 | bronzpáncél ($90) | 1 | * | ryuku mellvért (#689) | ||
$1 | tatu ködmön ($255) | |||||||
Sisakok | ||||||||
$1 | bőrsisak ($57) | $1 | bronzsisak ($88) | 1 | harci maszk (#1739) | |||
1 | Krough fejdísze (#1570) | $1 | rézsisak ($72) | 2 | * | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | Jerome köpenye (#1527) | 5 | * | ryuku köpeny (#693) | 1 | szirén köpenye (#820) | ||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | boszorkánykendő (#1697) | 1 | monstrum vállvédő (#1577) | ||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | grifftoll kesztyű (#1578) | 1 | mászókarom (#78) | 2 | * | ryuku kesztyű (#690) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | ritualista öv (#709) | 2 | zafír erőöv (#397) | ||||
Nadrágok | ||||||||
2 | * | ryuku nadrág (#691) | ||||||
Csizmák | ||||||||
2 | * | ryuku csizma (#692) | 1 | ryuku futárcsizma (#1530) | ||||
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
$2 | borostyán függő ($162) | 1 | * | hatalom fülbevalója (#817) | $6 | obszidián függő ($195) | ||
5 | * | saválló fülbevaló (#1552) | ||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2) | ||||||||
$1 | aranylánc ($191) | 1 | * | csontamulett (#711) | 1 | * | denevér szimbólum (#140) | |
$2 | ezüst nyaklánc ($117) | 8 | gólem talizmán (#811) | 2 | hősiesítő medál (#1558) | |||
$1 | koponya szimbólum ($139) | 2 | + | nap szimbólum (#141) | 2 | * | nekrofun medál (#253) | |
2 | rothasztó talizmán (#815) | 3 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | 2 | vortex talizmán (#812) | ||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | Arsa potrohgyűrűje (#1541) | $1 | ezüst karkötő ($158) | 1 | mentát karkötő (#1551) | |||
1 | obszidián karkötő (#229) | 2 | * | ryuku karvédő (#687) | 1 | * | umbatari karkötő (#278) | |
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
36 | * | angyalok gyűrűje (#529) | $1 | ezüst gyűrű ($180) | 1 | * | smaragd védőgyűrű (#223) | |
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | örökkéval.gyémántja (#1065) | ||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
12 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 83 csepp tinta (#101), fér még: 37] | ||||||
6 | éjurna (#2368) | [bennük 2 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 58] | ||||||
3 | Fekete Kehely (#283) | [üres, kapacitás: 15] | ||||||
5 | fűszertartó (#210) | [üres, kapacitás: 25] | ||||||
3 | huhogó bibe (#332) | [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25] | ||||||
4 | kavadu iszák (#25) | [üres, kapacitás: 40] | ||||||
1 | molluszk ház (#353) | [üres, kapacitás: 6] | ||||||
26 | sullár hólyag (#168) | [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 469] | ||||||
11 | szent kehely (#257) | [bennük 110 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0] | ||||||
23 | uzbány csőr (#169) | [bennük $13 csepp ugh méreg ($166), fér még: 263] | ||||||
20 | + | vizestömlő (#3) | [bennük 387 korty víz (#27), fér még: 13] | |||||
6 | zöld üveg (#82) | [bennük 57 csepp ragasztó (#83), fér még: 63] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
1 | aranytermő erszény (#819) | 12 | aranytű (#272) | 1 | ásó (#34) | |||
1 | + | Beholder csapda (#2107) | 2 | bőrkantár (#1125) | 3 | destabilizátor (#1275) | ||
12 | ¤ | deus ex machina (#1) | 3 | éjkő (#2369) | 1 | esszenciafókusz (#2373) | ||
2 | Fairlight szütyője (#2108) | 4 | fáklya (#36) | 1 | fiatalság itala (#473) | |||
3 | fülemüle síp (#1576) | 10 | gernim balzsam (#1894) | 18 | gyógykenőcs (#313) | |||
4 | halálkristály (#2372) | 35 | kaja (#2) | 3 | Korrum pálcája (#1545) | |||
1 | kötél (#92) | 3 | kristályfolyadék (#449) | 2 | krónika (#1725) | |||
1 | kronokristály (#1636) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 1 | márványkulcs (#245) | |||
2 | mászókampó (#165) | 1 | megbűvölt utazóláda (#1218) | 11 | megsemmisítő (#1540) | |||
1 | nyomkereső talizmán (#671) | 1 | olló (#335) | 30 | ork csodaszer (#1228) | |||
1 | Rodger kezdő üstje (#1167) | 1 | ryuku tájoló (#1224) | 12 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 2 | szeksztáns (#32) | $1 | szent jogar ($150) | |||
1 | térhajlító kavics (#1539) | 20 | titanitdukát (#1480) | 1 | tudati fétis (#1151) | |||
1 | varázskő (#305) | 5 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
6 | amniosz (#203) | 1 | arx formázó minta (#298) | 1 | berzerker tüske (#713) | |||
3 | csillezsályalevél (#1253) | 2 | darázsfarok (#654) | 6 | + | dözmöng szív (#122) | ||
$16 | drótszőr ($37) | 2 | etra hályog (#712) | $2 | fémrúd ($104) | |||
1 | fokhagyma (#403) | 6 | főnixtoll (#563) | 7 | galachmit (#310) | |||
1 | grifftojás (#179) | $2 | gyíkfű ($201) | 5 | halálvirág (#2371) | |||
20 | halcsont (#390) | 94 | hattyútoll (#1222) | $11 | kaktusztüske ($114) | |||
3 | kazmár gyökér (#205) | 2 | liumbe hajtás (#655) | $1 | magszim bél ($103) | |||
4 | mákrózsa virág (#56) | 1 | moa smaragd (#377) | 8 | mutáns csont (#331) | |||
19 | nektoraf faggyú (#667) | 5 | púderkő (#119) | 2 | purifikátor háj (#269) | |||
58 | quwarg tojás (#360) | 3 | remák szív (#264) | 2 | rinóbőr (#651) | |||
30 | szárnyas hernyó (#69) | 2 | szivárványszív (#1529) | 1 | szulfin (#676) | |||
$4 | szvó-ektoplazma ($151) | 4 | teknősesszencia (#702) | 9 | trikornis szarv (#198) | |||
32 | varányszem (#30) | 2 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 174.60 kg | Megterheltség: 114% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 18 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16) | 57 | amniosz (#203) | 2 | bunthar bőr (#733) | 3 | esszenciakristály (#350) | 2 | halálhozó talizmán (#813) | 4290 | isteni könnycsepp (#260) | 616 | kaja (#2) | 4 | keg gomba (#1615) | 7 | manakristály (#500) | 11 | pszi kő (#248) | 131 | purifikátor háj (#269) | 3 | ryuku mellvért (#689) | 27 | sáfránypor (#211) | 23 | sötét ital (#284) | 5 | tapasztalatkő (#975) | 7 | tudás gyöngye (#522) | 4 | vortexvessző (#2331) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kis aranykulcs (#240) | 1 | varázskő (#305) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
164 | arany (#50) | 1 | aranylánc (#191) | 1 | bőrkantár (#1125) | |||
1 | borostyán függő (#162) | 2 | bőrpáncél (#51) | 1 | bőrsisak (#57) | |||
1 | bronzpajzs (#89) | 1 | bronzpáncél (#90) | 3 | bronzpenge (#126) | |||
1 | bronzsisak (#88) | 5 | csontszablya (#64) | 10 | kaja (#2) | |||
1 | kis bőrpajzs (#45) | 1 | kőkalapács (#13) | 1 | nap szimbólum (#141) | |||
8 | nektoraf faggyú (#667) | 1 | nyílvessző (#108) | 6 | obszidián függő (#195) | |||
1 | olló (#335) | 1 | rézsisak (#72) | 1 | rövid íj (#107) | |||
1 | smaragd kulcs (#241) | 1 | szent jogar (#150) | 5 | ugh méreg (#166) |
96 | 97 | 98 | 99 | |
17 | |
|
|
|
18 | |
|
|
|
19 | |
|
|
|
20 | |
|
|
|