213. forduló, 215. forduló, Szürke összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2006. febr. 22. 10h:48'
EZ A 352. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD
353. játékheted kezdete: febr. 28.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3170
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE KALANDJAI


2 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,46] koordinátán.
A táborozás 1. napján találkozol Vörös Veronikával. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea teszi egyedivé. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Az 1. napon találkozol Lord Vaderrel. Leah ministránsa. Egy ezüst karkötőt, egy hősiesítő medált, egy koponya szimbólumot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ritualista övet, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku nadrágot, egy vark. pecsétgyűrűt és egy vassisakot visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy jégtroll trófea és egy áeratikus hasnyák trófea ékesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy parittya. Nem kell gyalog mászkálnia: pacija egy szelíd sullár. Elég egy mentális pillantás aurájára: gonosz fekete, a sötét oldalt szolgálja! Köszöntitek egymást, aztán tovább. Táborozásod egyik napján felkeresett az Aukciós Ház ügynöke. Felmutatod a hűségérmédet. Átvette a felajánlott 30 kőszemet (1999 arany kikiáltási áron), 1 vasvértet (100 arany kikiáltási áron), 70 álomport (100 arany kikiáltási áron). A felajánlási költség tételenként 15 arany.
Lord Vader, amikor összefutottatok, adott neked egy moa varázsdobozt. Nocsak, kaptál egy sötét tekercset! Az aranytermő erszény 46 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ilkin ércet.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+8 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+220 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+86 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) Elpárolgott a fejedből a tudás, melyet a moa varázsdoboz kinyitásának különleges élményei ültettek oda.

* 1. KP: kézbeveszed/felveszed a 225. tárgyat a bal kezedbe
Ezt már megtetted korábban. [0 pontot használtál fel, van még 564.]

* 2. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Energia árad testedbe. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 559.]

* 3. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A forró energia testedbe áramlik. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse forduló végéig.) [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 554.]

* 4. KP: elmormolod a 12. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy végső mozdulattal előhívod az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-14 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 549.]

h 1133 használod az 1133. tárgyat
Kinyitod a moa varázsdobozt. Hirtelen feltárul előtted a moák hihetetlen bölcsességének egy parányi szeletje. (IQ-d a következő kör elejéig megnőtt 15-tel.) [20 pontot használtál fel, van még 529.]

a 1133 3554 1 átadod az 1133. tárgyat a 3554. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 moa varázsdobozt Lord Vader részére. [5 pontot használtál fel, van még 524.]

ek 7 22 2 t. energia kisütése: 7 22 2
Erőt kölcsönözve a Közös Tudattól, megnöveled szakértelmedet. (+2 úszás.) [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 524.]

m 2 mozogsz keletre
[132,46] A bozótost dombság váltja fel. A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A torony nem így állna most, ha nincs az Ördögi Kör - KbE " Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy megrongált vaskohót. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Ran'Amart Morgurth vigyorog kajánul. Oldalt pillantva, meglátsz egy térkaput. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Egyedül vagy? Unod a tétlenséget? Nem törődnek veled? Hát lépj ki az Ördögi Körből! "
(Vándorcirkusz:) Kisebb-nagyobb sátrak tömegét látod magad előtt felsorakozni, és felismered, a vándorcirkusszal találkoztál. Egy hosszú szakállú törpe sétál eléd, s szívélyesen a cirkusz területére invitál.
- Tedd próbára tudásod, kalandozó! - hív a tömzsi alak. Vonakodva válsz meg a belépőre szánt 20 aranytól.
Megállsz a céllövölde előtt. Épp egy kalandor lép ki a sátorból, egyik kezében kardot szorongat, a másikban pedig egy felismerhetetlenül véres szörnytrófeát. Az ismeretlen hős sikerén felbuzdulva neked is kedved támad próbára tenni tudásod. Az ajtónálló óriás kérdések nélkül a sátorba enged. Egy vortexmágus les rád a sátor sötétjéből.

Potenciális célpontod gyorsan felrak egy számodra ismeretlen védekező mágiát. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy villámcsapás varázslat. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy tűzgolyó varázslat. 122 életpontot vesztettél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 76 életpontot sebezve.) Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (4 támadással 133 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod a vortexmágus jobb lábát. (2 támadással 38 életpontot sebezve.) Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 57 életpontot vesztettél. Vashegyű lándzsával megdöfködöd a vortexmágus jobb oldalát. (2 támadással 68 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus jobb vállát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 122 életpontot vesztettél. A vortexmágus szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2557 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod az áldomás varázslatot. [-13 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 373, sebződés: 301, gyógyulás: 0, összesen: -301 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda. Az összes sebed begyógyult, újra max. életerőn vagy! (+338 életerő.) A szent jogar használat után porrá válik.
Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Eredményes volt a munkád. Kiástál 2 óndarabot! A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ekharion bébi. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 18 életpontot sebeztél. Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 47 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod az ekharion bébi jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel többször eltalálod az ekharion bébi testét. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi lekever egyet a mancsával. (1 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +7 ÉP.) A szörny kitárja karjait, és megpróbál átölelni. Azonban te erősebbnek bizonyulsz - ellököd magadtól. Vashegyű lándzsával épp hogy megszúrod az ekharion bébi testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megbököd az ekharion bébi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az ekharion bébi mancsa nem tudott sebet ejteni Rajtad. Az ekharion bébi összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 202, sebződés: 31, gyógyulás: 7, összesen: -24 ÉP}

Van itt egy kőtorony (665. épület.). Megvizsgálod a talajt. Még egész friss kobudera nyomok vezetnek északnyugatra. Találsz még friss troll nyomokat, amelyek északkeletre, friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, friss emberi nyomokat, amelyek északkeletre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek északra vezetnek.
Összefutsz egy fekete, copfos hajú, zöld szemű, körszakállas kobudera férfival. Fekete a bőre. Sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár. Ez jut eszedbe róla, ahogy kitűnik a környezetből, hisz a páncélja úgy fénylik, hogy még a napot is elvakítja. Tharr eljövendő papja. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy két kard szimbólumot, egy saválló fülbevalót és egy smaragd védőgyűrűt visel. Ruházatát egy bunthar trófea, egy élőholt quwarg trófea és egy ongóliant trófea színesíti. Bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Megbarátkoztok egymással. Az ő neve Chakugan Sho. Kölcsönösen engedélyezitek egymás számára a további mentális kapcsolatot. Meleg kézfogás után elbúcsúztok.
[29 pontot használtál fel, van még 495.]

be 665 bemész a 665. épületbe
Közelebb merészkedsz. A nyílásból egy mélybíbor köpenyt viselő alak lép elő, arcát teljesen takarja a köpeny csuklyája.
- Hát visszajöttél? - lép elő a gyanús figura a kapu alól. - Lássuk, mihez kezdhetünk. [jelenleg 12 mágiapontod van.] Mesélsz arról, hogy mi mindent láttál kalandjaid során. Sajnos újabb feladatot nem tudok adni. [2000 tapasztalati pontot kaptál. (+8 mágiapont.)] A köpenyes alak kikísér - újból az émelyítő érzés! - és már kint is vagy a toronyból. [5 pontot használtál fel, van még 490.]

vtn 159 varázslat tanulás: a 159. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: familiáris idézése. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 455.]

vtn 162 varázslat tanulás: a 162. varázslatot
A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: hhaar burka II. (ld. enc.) [35 pontot használtál fel, van még 420.]

m 1 3 2 mozogsz északkeletre, délkeletre, keletre
[133,45] A dombvidék átvált alacsonyabb hegyekbe. Látsz egy oltárt. Tharr hívei emelték. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy teljesen lerombolt világítótornyot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy olvasztókemencét. Találsz egy barátság szent tüzét. Utad során egy különös szoborra bukkansz, ami apró, színes porszemek kavargásából épül össze. A szobor Chara-din egy hívét ábrázolja, amint alamizsnáért kuncsorog Marcho Ven-Saak előtt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy vaskohót. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy törpe bányát. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet (rézdarab) találsz.
(Feltételes ásás:) Leásol elég mélyre. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 rézdarabot! Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy tüskés harci gromak. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 15 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a tüskés harci gromak testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a tüskés harci gromak csupasz tőgyét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Húsodat át- meg átjárja a tüskés harci gromak szarva. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (4 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) A tüskés harci gromak még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 gromak bőrt. 960 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 15, gyógyulás: 3, összesen: -12 ÉP}

Oppsz, itt járt már valaki! Nem túl régi (maximum néhány napos) emberi nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még friss mutáns nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek délnyugatra, friss troll nyomokat, amelyek északra, friss emberi nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes gnóm nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Kőevő Hansyval. A Törpe Ősök e Hírvivőjének bölcsességét 6 arasznyi, azaz 1 rőfnyi hosszú szakálla szimbolizálja! Tharr bíborosa. Tagja az Igaz Barátok Rendjének. Egy arany papi karkötőt, egy cetbőr válltömést, egy csontamulettet, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy láncinget, egy lánckesztyűt, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. zafírját, egy párducbőr övtáskát, egy regeneráló gyűrűt, egy szirén köpenyét és egy varkaudar csizmát visel. Fegyverzetét egy lábascet trófea, egy quwarg parafenomén trófea és egy vadász quwarg trófea teszi egyedivé. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: Az ősök szellemiségével eltelt Törpe Lélek. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy mérg. vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Holmiját egy ryuku ostromteknős cipeli. Elég egy mentális pillantás aurájára: semleges jellemű. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját.

(Továbbmész...) [134,46] A váltás hirtelen, de nem kellemetlen: újra sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Csak egy szürke rinocérosz. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy tűnik ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 12 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a szürke rinocérosz testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szürke rinocérosz vastag bőrét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a szürke rinocérosz nyakát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szürke rinocérosz meglök a szarvával. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 10, gyógyulás: 3, összesen: -7 ÉP}

Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy Bunkó Akadémia (707. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) kobudera nyomok vezetnek délre. Találsz még kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes gnóm nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [135,46] Szűnni nem akar a zöld síkság. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy nagyobb cserje. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy gumifát. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy szent tölgyfát. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt.

Észreveszel valamit a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) emberi nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, friss alakváltó nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek délkeletre, friss emberi nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Találkozol Vörös Veronikával. Sheran tanítványa. Egy arany papi karkötőt, egy bíbor erőövet, egy Eldaran karkötőjét, egy elit csatavértet, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy örökkéval. rubinját, egy smaragd védőgyűrűt, egy vark. pecsétgyűrűt, egy varkaudar csizmát, egy varkaudar szimbólumot, egy vassisakot és egy virág szimbólumot visel. Fegyverzetét egy vadász quwarg trófea, egy borzalmas varkaudar trófea és egy Poomr Ko trófea színesíti. A K.T.-tek tagja. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: semleges jellemű. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
Bekapsz pár falatot. (-1 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 385.]

v 21 12 elmormolod a 21. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a korgó gyomor, huss varázslatot! Terülj, terülj, asztalkám! És íme, előtted van 12 kaja. [-36 varázspont.] Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 380.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 345 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 377.]

m 2 2 1 mozogsz keletre, keletre, északkeletre
[136,46] Továbbra is síkságon vagy. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Fairlight híveié. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy kérődző etra közeledik. Itt csata lesz.

Egy lángcsóva varázslatot dobsz ellenfeledre. 19 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kérődző etra duzzadt tőgyét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-3 életerő.) Sajnálatos módon tönkrement 7 aranyad is. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Meglengetve a vashegyű lándzsát a másikra támadsz. Vashegyű lándzsával megdöföd a kérődző etra testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra fejét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) Kisebb rúgást kapsz a jobb bokádba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 9 aranyad bánja. A kérődző etra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 700 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 144, sebződés: 8, gyógyulás: 1, összesen: -7 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
Találkozol Don Marquezzel. Ő Csillagpermet férje! Egy gólem talizmánt, egy halálhozó talizmánt, egy hatalom fülbevalóját, egy jegygyűrűt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy ritualista övet, egy smaragd védőgyűrűt, egy szem szimbólumot, egy szirén köpenyét, egy umbatari karkötőt, egy varkaudar csizmát és egy vasvértet visel. Ruházatát egy hadroszaurusz trófea, egy ryuku csapásvezető trófea és egy áeratikus hasnyák trófea díszíti. Jelet látsz a ruhájára festve: Kékes fényben úszó, derengő szellemalak. Jobb kezében egy ryuku buzogányt, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Tárgyainak egy részét egy törpemammut viszi. Elég egy mentális pillantás aurájára: ő is jó. Üdvözlitek egymást, aztán ki-ki folytatja a maga útját. Hihi, átpattan egy sötét tekercs!

(Továbbmész...) [137,46] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. A kultúra már ide is betört: Egy cikornyás betűkkel telerótt táblát pillantasz meg. Elolvasod: " Valóság vagy illúzió? Talán egyértelmű, talán sosem tudod meg...(#5198) " Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy mínosz-kúpot. Találsz egy barátság szent tüzét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba). Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Raia hívei emelték.

Körbevizsgálódsz. Elég régi (kb. 3 hetes) gnóm nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek keletre, kb. 3 hetes emberi nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 2 hetes törpe nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összeakadsz Szittyával. Egy Eldaran karkötőjét, egy gromak páncélt, egy kígyóbőr övet, egy obszidián karkötőt, egy regeneráló gyűrűt, egy ryuku kesztyűt, egy ryuku nadrágot, egy saválló fülbevalót, egy smaragd védőgyűrűt, egy sötét kámzsát, egy varkaudar csizmát és egy vassisakot visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy bunthar trófea és egy áeratikus hasnyák trófea színesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Lőfegyvere egy ubuk dobónyíl. Egy spagulár a hátasa. Málhásállata egy karmos tankány. Tisztán érzed auráját: az ő jelleme semleges. Felhívod a figyelmet a erő fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Istened segítséget nyújt a tudati képességetek fejlődéséhez. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) [138,45] Még mindig bozótos. Látsz egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy oltárt. Chara-din híveié. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy garokk. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Mélyen koncentrálva, megidézel egy lángcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 16 életpontot sebeztél. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a garokk testét. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a garokk száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 159 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 55, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Elég régi (kb. 3 hetes) kobudera nyomok vezetnek keletre. Találsz még friss emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).
Összeakadsz Árny Vadásszal. Egy sötét fellegek közül előtörő hajnali fénysugár: ez a kép jelenik meg előtted, amikor ámulva nézed az ősök e nemes lovagját. Tharr hittérítője. Egy halálhozó karkötőjét, egy hatalom fülbevalóját, egy két kard szimbólumot, egy örökkéval. rubinját, egy réz papi karkötőt, egy rubin fülbevalót, egy szirén köpenyét és egy zafír erőövet visel. Fegyverzetét egy ryuku csapásvezető trófea, egy jégtroll trófea és egy varkaudar íjász trófea színesíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Mentális auráját felismered, színtelen semleges. Talán a magad oldalára állíthatod. Köszöntitek egymást, aztán tovább.
Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [28 pontot használtál fel, van még 349.]

m 1 3 mozogsz északkeletre, délkeletre
[139,44] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Felfedeztél egy Chara-din monolitját. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették.

Öreg nyomkövetőként körbeszaglászol. Nagyon régi (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek északra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 2 hetes emberi nyomokat, amelyek délkeletre, kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek északra vezetnek.

(Továbbmész...) [140,45] Szűnni nem akar a zöld síkság. Keletre az alanori csatorna békésen fodrozódó vizét látod. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " The truth is out there: az igazság odaát van!? - Dae 5274: Varázslómester " Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Bár megérinted, hideg marad, akár a jég - nyilván nem a te istenedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy Chara-din monolitját. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy barátság szent tüzét. Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Feltöltöd a vizestömlőt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy szent tölgyfát. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Azanya! Olyan szobrot fedeztél fel, aminek láttán nem hiszel a szemednek. Alaposabb nézelődés után inkább mégis. Látod, hogy M.C. Silverhand egy győztes csata után jóízűen falatozik egy Thargodan hercegből. Az étvágygerjesztő alkotást nézve a te szádban is összefut a nyál... Mindenesetre kicsit elborult lehetett a művész.

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fényűző villa (602. épület.). Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss emberi nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 2 hetes kobudera nyomokat, amelyek északnyugatra, kb. 1 hetes kobudera nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délnyugatra, kb. 1 hetes alakváltó nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes troll nyomokat, amelyek északra, kb. 1 hetes emberi nyomokat, amelyek délre, kb. 1 hetes törpe nyomokat, amelyek délnyugatra vezetnek.
Összefutsz Speedy Gonzalesszel. Tharr főpap-jelöltje. Egy arany papi karkötőt, egy fekete bőrcsizmát, egy halálhozó talizmánt, egy két kard szimbólumot, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista övet, egy vasvértet és egy vortex talizmánt visel. Felszerelését egy borzalmas varkaudar trófea, egy norpadolótika trófea és egy ongóliant trófea ékesíti. Hovatartozását apró jelvény mutatja: földbe szúrt kard. Jobb kezében egy csontpálcát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Egy mutáns pók a hátasa. Holmiját egy karmos tankány cipeli. Mentális auráját felismered, jellegtelen, mint minden semlegesé. Felhívod a figyelmet a ügyesség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Speedy Gonzales kihívott egy barátságos szkander-partira! Egy sima kőlapra könyököltök, jobb híján. Most ellenfeledre akadtál! Izzadság ül ki a homlokodon, de hiába szenvedsz: gyenge vagy, mint a harmat. Kikaptál! Ezt a szégyent... Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Találkozol NonSenssel. Sheran püspöke. Egy arany papi karkötőt, egy beholderfej medált, egy bíbor erőövet, egy fekete bőrcsizmát, egy hatalom fülbevalóját, egy korinthai talizmánt, egy kvazár sisakot, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval. rubinját, egy ryuku nadrágot, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy vasvértet, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Ruházatát egy ongóliant trófea, egy varkaudar íjász trófea és egy Tguarkhan trófea színesíti. Valamilyen szövetség tagja, jelvénye: MOSOLYGÓ RETTENET RÓZSASZÍN BUGYIBAN. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy vas dobónyíl. Hátasa egy idomított mutáns pók. Teherhordója is van: egy karmos tankány! Szegény állat majd megszakad. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: az ő jelleme semleges. Felhívod a figyelmet a egészség fejlesztésére, és adsz egy rövid leckét partnerednek. Egy meleg kézfogás, rövid hírcsere, aztán újból elváltok.
[20 pontot használtál fel, van még 329.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! Először csak a bokádat dugod be, de aztán fokozatosan beljebb merészkedsz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Felkészülve minden lehetőségre, kezedben szigonyt fogsz. Valami határozottan mozgó dolgot veszel észre. Egy hínárevő piranha!

Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd a hínárevő piranha uszonyát. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Szigonnyal felnyársalod a hínárevő piranha testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A hínárevő piranha fogai végigkarcolják a jobb combodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ennyi! A szörny végre a halálát lelte!
Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 90 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 37, sebződés: 12, gyógyulás: 3, összesen: -9 ÉP}

Levegőd képzelt maradékával még körülnézel, hátha találsz valamit a fenéken. De semmi! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 309.]

usz 20 úszol 20 pontért
Ledobálod magadról a páncélodat, és a hátizsákoddal együtt egy bokor tövébe rejted. Most pedig gyerünk fürdeni! A víz kicsit hideg, de azért hamar hozzászoksz. Gyors, tempós mozdulatokkal úszol a víz alá, felkészülve valami mókára. Kezedben a hatékony szigonyt markolod, harcra készen. Úszik feléd valami. Egy elektromos angolna!

Meglengetve a szigonyt a másikra ugrasz. Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna sikamlós testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farkával megérint. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +2 ÉP.) Szigonnyal teljesen átdöföd az elektromos angolna testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Az elektromos angolna fogai megkarcolják kézfejedet. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Az elektromos angolna farka végigsúrolja a jobb karodat. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +3 ÉP.) Az élet elillant ellenfeled testéből. Bugyborékolva alámerül.
210 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 41, sebződés: 29, gyógyulás: 7, összesen: -22 ÉP}

Gyorsan körülnézel a fenéken, hátha találsz valami tavi kincset. De semmi! Már az utolsó korty levegőd is elfogyott, mire a felszínre kiérsz. Gyorsan megtörlöd magad és felöltözködsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 úszás). [20 pontot használtál fel, van még 289.]

usz 20 úszol 20 pontért
Leveszel mindent, ami az úszásban akadályozhat, aztán gyerünk a fürdeni! A víz kifejezetten hideg, de mivel rögvest tempózni kezdesz, nem fázol. Tempózni kezdesz, zsákmány után lesve, majd lemerülsz. Kezedben a megbízható szigonyt markolod. Úszik feléd valami. Egy trosnyogó szakóca!

Vad csatakiáltással, felemelve a szigonyt a másikra rohansz. Szigonnyal teljesen átdöföd a trosnyogó szakóca tömzsi lábacskáját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápjaival a trosnyogó szakóca csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (hárítasz: +1 ÉP.) Ellenfelednek annyi! A víz tovasodorja holttestét.
28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Körbepislantasz, hátha megcsillan valahol valami kincs a tó alján. Nem volt szerencséd! Hatalmas szusszanással érsz a felszínre - már majdnem szétrobbant a tüdőd! Megszárítkozol és felöltözöl. [20 pontot használtál fel, van még 269.]

a 373 1795 1 átadod a 373. tárgyat az 1795. kalandozónak (1 darabot)
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 Eldaran karkötőjét Vörös Veronika részére. [5 pontot használtál fel, van még 264.]

aa 389 241 39 átadod a 389. tárgyat a 241. tárgyat a 39. tárgyat
Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 szigonyt Vörös Veronika részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 1 smaragd kulcsot Vörös Veronika részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 1 zárnyitó készletet Vörös Veronika részére. [15 pontot használtál fel, van még 249.]

aa 310 1110 328 átadod a 310. tárgyat az 1110. tárgyat a 328. tárgyat
Alkalmazod a tudatkinézist. Ok, sikeresen átadtál 1 galachmitot Vörös Veronika részére. Tudatkinézissel küldesz tárgyat. Ok, sikeresen átadtál 2 kis ónixkulcsot Vörös Veronika részére. Tudatkinézist hajtasz végre! Ok, sikeresen átadtál 2 Thargodan esszenciát Vörös Veronika részére. [15 pontot használtál fel, van még 234.]

v 96 94 53 elmormolod a 96. varázslatot
44 varázslatpontod van, és ahhoz, hogy ezt a varázslatot elmondhasd, 50 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

be 376 bemész a szentélybe
Nincs itt az az épület, amit keresel. [0 pontot használtál fel, van még 234.]

* 1. BP: gyakorolsz a 182. tárggyal 1 pontért
Fegyvereddel intenzív gyakorlásba kezdesz. Határozottan hasznos időtöltés volt. Már nem sok kell a következő szinthez. [1 pontot használtál fel, van még 233.]

* 2. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 230.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Egy végső mozdulattal előhívod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-14 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 230.]

Több pontod maradt, mint amennyit a következő körre át tudsz vinni. Ebből automatikusan gyógyítasz / gyakorolsz / élelmet szerzel.

tf 4 30 fejleszted a 4. tulajdonságodat 30 pontért
Kitartóan, órákon át légzőgyakorlatokat végzel. Érezhető fejlődést tapasztalsz! (+1 egészség.) [30 pontot használtál fel, van még 200.]
Alaposan elfáradtál, jól esne egy kis innivaló. Kortyolsz a vizestömlőből. Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+1 jóság.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 5, 20, 16.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját bezabál a mutáns pók. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a tulajdonságpajzs hatása. Elmúlt a hadiszerencse II hatása. Elmúlt az erőpajzs I hatása.
Ebben a körben 200 pontod maradt, ebből a következő körre 200 pontot vihetsz át. Kapsz még 355 pontot. A következő körben tehát 555 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FAMILIÁRIS IDÉZÉSE (159. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A mágusok köreiben teljesen megszokott dolog, hogy különféle bizarr fajú és kinézetű segítőket, úgynevezett familiárisokat alkalmaznak. Ezek gyakran származnak más létsíkokról ezért megidézésük nem kis energiát, és utánajárást igényel. A kívánt familiárist a V 159 <szörny száma> paranccsal idézheted meg, 20 TVP árán, és ha a szörnyből kinyerhető valamilyen komponens, akkor arra is szükség van. Az idézéshez szükséges varázspont annyiszor 40 VP, ahányadik szintű a lény. [A lényt idomítanod nem kell - ezt a varázslat elvégzi helyetted - de az idézés csak akkor lesz sikeres, ha már legalább minimális szinten tisztában vagy a szörnyekkel való bánásmóddal].
Megjegyzés: ha még egyetlen familiárist sem ismersz, próbálkozz Rughar familiárisával (245-ös lény, 3. szintű, nem kell hozzá komponens)! Újabb familiárisokat a második paraméter nélküli V 159 paranccsal ismerhetsz meg.

HHAAR BURKA II. (162. VÉDEKEZŐ VARÁZSLAT)
Mint a legtöbb hasznos és könnyen megtanulható varázslat, Hhaar burka sem kerülhette el a továbbfejlesztést, melynek során a burok héja még áthatolhatatlanabbá, szilárdabbá vált. Ez sajnos nem csak azt jelenti, hogy jobban véd az esetleges támadásoktól [+9 védettség], hanem egyben azt is, hogy te is nehezebben fogod tudni megsebezni ellenfeledet [-2 támadás]. A varázslat viszont megtartotta azon kedvező tulajdonságát, hogy nincs anyagi komponense! Elmondása 10 VP-t igényel.

KARAKTERLAP

Szürke, egy hosszú ősz hajú, szürke szemű ember férfi vagy. Hosszú szakállad és bajuszod van. Fekete a bőröd. Raia eljövendő papja vagy. A Humán Páholy (#9145) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 214. fordulód.

Erő: 26 (33) Szint: 23 Merészség: 8/5 Magasság: 177 cm
IQ: 37 (56) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 89 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 39 Menekülés: 35 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 27 (29) Életpont: 342/257 Jellem: jó (337) Tul. pont: 3
Szerencse: 35 (39) Varázspont: 847/30 Pénz: 2772 arany Kép. pont: 18
Tudatpont: 28/7 Pszi pont: 151/160 EFejl: 45
Eddig összesen 1818 szörnyet (9 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 9027 TP-t kaptál. Jelenleg 1060853 TP-d van. A következő szinthez még 139147 TP szükséges. Trófeáid: varkaudar hadúr, ongóliant, Ciang Csí. A 168. fordulódban 6506 arany került a bankszámládra. 7254 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 3 ökölvívás: 2 szúrófegyverek: 27
vágófegyverek: 12 ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3
dobófegyverek: * 25

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -2.); ubuk dobónyíl (#138) (3 .); ubuk dobónyíl (#138) (4 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 9 2. nyomkövetés: 61 (+1) 3. lopás: 1
4. mászás: 4 5. csapdakészítés: 16 6. csapdaészlelés: 3
7. gyógyítás: 2 8. titkosírás: 5 9. felderítés: 25
10. szörnyidomítás: 2 11. teológia: 42 12. taumaturgia: 54
13. szerencsejáték: 2 14. versengés: 9 15. harcművészetek: 1
16. zene: 1 17. szörnyismeret: 9 18. pszi: 26
19. zárnyitás: 2 20. vadászat: 2 21. bányászat: 20
22. úszás: 6 23. főzés: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 10 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (szent jogar (#150))
kutatsz max. 120 TVP-ért
ásol max. 120 TVP-ért
készítesz kazmár gyökeret (#205) (max. 10 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) fedett veremmel (#219)
mászol max. 500 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 12)
szintszívó (#96), autentikus vámpír (#154)
Barátságosság (aktív: 7, max: 12)
nektoraf (#355), Kvazársziklák Népe (#9119), Sötét Inkvizíció Apostolai (#9148), ember (#1), szintszívó (#96), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
hhaar burka II (#162, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) időcsere (#285, 5 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
vakító fény (#43, 7 VP) tisztítótűz (#44, 13 VP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
tűzeső (#61, 16 VP) éber vadászkutya (#62, 12 VP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP) kapcs. azonosítás (#276, 0 PP)
Butaság ára beállítás: teológia: +8 vp 7 költség alatt; taumaturgia: +7 vp 7 költség alatt;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
áldomás (#6) méregsemlegesítés (#14) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
4. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 10)
lángcsóva (#31)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 16, max: 59 - védekező varázslatokkal együtt)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) lángcsóva (#31) >> szutykos remák (#191)
villámcsapás (#50) >> varkaudar behemót (#189) villámcsapás (#50) >> xirnox (#122)
villámcsapás (#50) >> vortexmágus (#418) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
energiatüskék (#29) >> 49. szintű lényekre villámcsapás (#50) >> gnóm szolgáló (#181)
villámcsapás (#50) >> nukleáris cickány (#155) villámcsapás (#50) >> kneopatikus mollusk (#209)
villámcsapás (#50) >> degradátor (#210) villámcsapás (#50) >> pszi elementál (#221)
villámcsapás (#50) >> Tguarkhan (#212) villámcsapás (#50) >> norpadolótika (#226)
villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180) energiatüskék (#29) >> 48. szintű lényekre

ELFOGOTT SZÖRNYEID
mutáns pók (#117) (hátas: 10 lépés/kör; 9 TVP/lépés;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!
2.) Követőim a legtapasztaltabbak, legcselekvésképesebbek közé tartoznak. Imádkozz úgy, hogy az imádkozás pillanatában pontosan 245 TVP áll rendelkezésedre!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: második hely a 2. kategóriában a XXIII. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 drótszőr (#37) 1 Eldaran karkötője (#373) 1 galachmit (#310)
2 kis ónixkulcs (#1110) 1 smaragd kulcs (#241) 1 szent jogar (#150)
1 szigony (#389) 2 Thargodan esszencia (#328) 1 zárnyitó készlet (#39)
1 moa varázsdoboz (#1133) 1 sötét tekercs (#535)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
10 arany (#50) 4 álompor (#396) 1 gromak bőr (#268)
1 ilkin érc (#232) 12 kaja (#2) 2 óndarab (#85)
1 rézdarab (#70)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(132,46) kőtorony (#665), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, művészi porolit (#720), térkapu (#452), vortexmágus (#418), érclelőhely, ekharion bébi (#768), Chakugan Sho (4636. kalandozó)
(133,45) Tharr oltár, világítótorony (#156), nekrofun (#173), olvasztókemence (#86), barátság szent tüze (#484), művészi porolit (#720), vaskohó (#155), törpe bánya (#435), érclelőhely, tüskés harci gromakok (#156), Kőevő Hansy (4352. kalandozó)
(134,46) szürke rinocérosz (#346), Bunkó Akadémia (#707), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve
(135,46) gumifa (#38), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, Vörös Veronika (1795. kalandozó)
(136,46) 43. jellempróba, Fairlight oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), kérődző etra (#368), Don Marquez (3485. kalandozó)
(137,46) a 62. labirintus bejárata, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), 30. jellempróba, Raia oltár, Szittya (4187. kalandozó)
(138,45) Chara-din monolitja (#534), oltár, garokkok (#73), Árny Vadász (2837. kalandozó)
(139,44) Chara-din monolitja (#534), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár
(140,45) fényűző villa (#602), a 68. labirintus bejárata, egy ismeretlen isten rúnaköve, Chara-din monolitja (#534), Dornodon oltár, barátság szent tüze (#484), tavacska, szent tölgyfa (#393), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), művészi porolit (#720), Speedy Gonzales (1269. kalandozó), NonSens (5264. kalandozó), hínárevő piranha (#194), elektromos angolna (#196), trosnyogó szakóca (#192)

Üzenet küldése a karakternek