Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. jún. 23. 12h:05' EZ A 1067. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD 1068. játékheted kezdete: jún. 29. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 21 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2560 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 12 0 0 | elmormolod a 12. varázslatot |
* 2. KP: v 24 0 0 | elmormolod a 24. varázslatot |
* 3. KP: v 26 0 0 | elmormolod a 26. varázslatot |
* 4. KP: p 71 0 0 | használod a 71. pszi képességet |
* 5. KP: p 73 0 0 | használod a 73. pszi képességet |
be 497 4 | bemész a 497. épületbe |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy villámcsapás varázslattal köszöntöd a másikat. 56 életpontot sebeztél. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az áldott okerón testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával többször eltalálod az áldott okerón jobb első lábát. (4 támadással 194 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az áldott okerón nyakát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 24 életpontot sebeztél. Kemény ollójával az áldott okerón végigsebzi a jobb combodat és lábszáradat. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd az áldott okerón testét. (4 támadással 187 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod az áldott okerón behemót testét. (4 támadással 91 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslattal köszöntöd a másikat. 10 életpontot sebeztél. Itt is, ott is célba talál az áldott okerón ollója. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 713, sebződés: 41, gyógyulás: 0, összesen: -41 ÉP}
dd 97 331 | eldobod a 97. tárgyat a 331. tárgyat |
v 7 150 1 | elmormolod a 7. varázslatot |
m 6 2 2 | mozogsz nyugatra, keletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: elektromos pajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ellenfeledre izomernyesztés varázslatot lősz. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled méregfelhő varázslatot lő rád. 10 életpontot vesztettél. A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra trutyis masszáját. (4 támadással 26 életpontot sebezve.) A szörny savat lehel! Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (17 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a nómenklatúra nyálkás tömegét. (3 támadással 32 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a nómenklatúra testét. (4 támadással 45 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A nómenklatúra most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 103, sebződés: 31, gyógyulás: 0, összesen: -31 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. 108 életpontot vesztettél. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a vortexmágus testét. (4 támadással 63 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a varkaudar szablyát. Megmarkolva a varkaudar szablyát ellenfeledre rontasz. Varkaudar szablyával többször mélyen végigmetszed a vortexmágus örvénylő köpenyét. (3 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a vortexmágus jobb oldalát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 7 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslattal köszönt csatapartnered. 103 életpontot vesztettél. Varkaudar szablyával megcsapod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) Méregfoggal megbököd a vortexmágus bal karját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy villámkéz varázslatot. 9 életpontot sebeztél. Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. 108 életpontot vesztettél. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 vortex talizmán. 2 575 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 337, sebződés: 319, gyógyulás: 0, összesen: -319 ÉP}
(Továbbmész...) [128,71] Véget nem akar érni a dögletes bűzű mocsár. Ösztönöd hamarabb jelzi a feléd közeledőt, mint ahogy a szemeddel észrevehetnéd. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy xirnox. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 4 kerek kő. Párszor kipécézted a xirnox testét. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd savfelhőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a sav csak itt-ott mar szét. (10 életpontot vesztettél.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a xirnox fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a xirnox lila hasát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A xirnox feléd szúr agyarával, de nem talál. A xirnox nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. A xirnox összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 xirnox szivet. 504 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 10, gyógyulás: 0, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [129,71] A terep változik: ismét síkságon vagy. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Úgy gondolod, hogy a közeledő sóhajtó dorony nem jelenthet komoly veszélyt. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a parittyával. Elrepül 4 kerek kő. A szörny nagyot fúj, eltérítve a gyenge lövést. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a sóhajtó dorony taraját. (3 támadással 43 életpontot sebezve.) Méregfoggal nagy lendületekkel át- meg átszúrod a sóhajtó dorony bal vállát. (2 támadással 42 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony megpróbál beléd marni, de kudarca teljes. A sóhajtó dorony összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a szivárványszivet, szereztél 1 dorony tüdőt. 399 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 85, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
h 1167 1 | használod az 1167. tárgyat |
m 2 4 4 | mozogsz keletre, délre, délre |
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány testét. Kritikus ütés! (4 támadással 56 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rontasz. A helyzet alkalmasnak látszik az Acél Ököl alkalmazására. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a karmos tankány testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a karmos tankány testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Utolsó pillanatban ugrasz félre a karmos tankány öklelő szarvai elől. A karmos tankány karma a fejed mellett suhan el! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [130,72] Síkság, továbbra is csak síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő.
(Feltételes támadás:) Egy élőholt quwarg! Ezt kerested. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Távolról izomernyesztés varázslatot lősz a másikra. Semmi eredménye! Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az élőholt quwarg fejét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ököllel többször eltalálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod az élőholt quwarg testét. (3 támadással 67 életpontot sebezve.) Az élőholt quwarg csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Az élőholt quwarg most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 371 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 190, sebződés: 8, gyógyulás: 0, összesen: -8 ÉP}
Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a nukleáris cickány rothadó testét. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A lény szörnyű sugárzása káros az egészségedre! (-2 életerő.) A dolgot még 12 aranyad bánja. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a nukleáris cickány farkát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a nukleáris cickány bal hátsó lábát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A nukleáris cickány fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lényből áradó sugarak sejtjeidet pusztítják. (-3 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 9 aranyad. A nukleáris cickány összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 2 pirkitet. 753 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 9, gyógyulás: 0, összesen: -9 ÉP}
(Továbbmész...) [130,73] Síkság, továbbra is csak síkság. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Hozzálátsz, hogy végezd a fosztogató hálás munkáját. Dögletes a bűz! Vajon milyen homályos célért folyhatott a küzdelem? Nem mintha nagyon izgatna. Eleget nézelődtél, elkezded a hullákat felfordítgatni, értékek után kutatva. Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy tetemember intéz feléd kihívást.
A közelharc előtt még megeresztesz a parittyával néhány lövedéket. Elrepül 2 kerek kő. Többször meglövöd a tetemember bűzlő testét. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a tetemember rotható húsát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Méregfoggal felnyársalod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 kerek követ találsz meg, amelyet még használni tudsz. 378 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 80, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a zombi foszladozó testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A zombi most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 11, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról villámcsapás varázslatot lősz a másikra. 65 életpontot sebeztél. A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 2 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az autentikus vámpír jobb lábát. (2 támadással 39 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a ryuku légiós testét. (4 támadással 53 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a ryuku légiós testét. (4 támadással 60 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöföd a ryuku légiós jobb karját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A ryuku légiós feléd sújt, de csak horzsolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A ryuku légiós összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 808 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 127, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
tf 2 10 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 10 pontért |
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod a quwarg harcos jobb középső lábát. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos torát. (4 támadással 99 életpontot sebezve.) Méregfoggal többször eltalálod a quwarg harcos torát. (3 támadással 23 életpontot sebezve.) A quwarg harcos megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A quwarg harcos szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 072 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 146, sebződés: 6, gyógyulás: 0, összesen: -6 ÉP}
tf 2 11 | fejleszted a 2. tulajdonságodat 11 pontért |
m 3 2 2 | mozogsz délkeletre, keletre, keletre |
Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy lángcsóva varázslatot. 47 életpontot sebeztél. A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +11 életerő. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 294 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 47, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy izomernyesztés varázslatot dobsz ellenfeledre. A támadásnak sajnos semmi eredménye sem volt. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Pár lövedéked átjárja az óriás csontváz sárga bordáit. (4 támadással 24 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az óriás csontváz zörgő csontjait. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd az óriás csontváz bal oldalát. (4 támadással 25 életpontot sebezve.) Az óriás csontváz karmai felhorzsolják a bal karodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 870 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 11, gyógyulás: 0, összesen: -11 ÉP}
A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a sírlidérc foszladozó testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel megcsapod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a sírlidérc bal karját. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A sírlidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) A sírlidérc összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámcsapás varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 68 életpontot sebeztél. Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 2 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja az autentikus vámpír bal karját. (2 támadással 36 életpontot sebezve.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 890 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
(Továbbmész...) [132,74] Továbbra is síkságon vagy. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tűzbokrot. Felfedeztél egy oltárt. Sheran hívői építették. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint egy bávatag golombár. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy phua-kúpot. Délre nézve látsz egy Elenios oltárt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy proteinfecske lehet. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a tünde íjjal célba találj. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a proteinfecske bal lábát. (4 támadással 43 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra ugrasz. A kí-energiák fókuszálása lehetővé tesz számodra egy Kobraharapást. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a proteinfecske bal vállát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszúrod a proteinfecske jobb szárnyát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A proteinfecske feléd csap csőrével, de sikertelenül. Karmaival a proteinfecske megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A proteinfecske még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 3 madártollat. 323 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 82, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a karmos tankány kitinpáncélját. (4 támadással 30 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a karmos tankány jobb első lábát. (3 támadással 77 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a karmos tankány kitinpáncélját. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Szarvaival a karmos tankány megböki a jobb karodat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Félrehajolsz, de a karmos tankány karmai így is karcolják az arcodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a varkaudar szablyát, szereztél 1 tankány karmot. 711 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 116, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}
(Továbbmész...) [133,74] Még mindig füves síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy phua-kúpot. Utad során felfedezel egy szent tölgyfát. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze keletre látsz egy művészi porolitot. Délkeletre nézve látsz egy művészi porolitot. Délnyugatra egy Elenios oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
kut 5 | kutatsz 5 pontért |
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
lm 2 15 | mozogsz 2 15 |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy puha ütés varázslat. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! A tünde íjjal célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Lövedékeiddel perforálod az éltető morf jobb karját. (4 támadással 12 életpontot sebezve.) Az éterbe látó szemek lelkedbe próbálnak fúródni. Mentális energiáidat összpontosítva, elhárítod a kővéváltoztató pillantást. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az éltető morf karmával. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megbökdösöd az éltető morf bal vállát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Az éltető morf néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az éltető morf, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az éltető morf bal lábát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhány helyen meghorzsolod az éltető morf jobb vállát. (2 támadással 7 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor az éltető morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Az éltető morf belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály (ld. enc.), 8 quwarg tojás és 4 gyógykenőcs (ld. enc.). 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 160, sebződés: 65, gyógyulás: 0, összesen: -65 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf jobb vállát. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a védelmező morf testét. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a védelmező morf testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Egy villámkéz varázslatot dobsz ellenfeledre. 9 életpontot sebeztél. A védelmező morf csáprágója kisebb sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 24 életpontot vesztettél. Csáprágójával a védelmező morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A védelmező morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a védelmező morf jobb hátsó lábát. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a védelmező morf testét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 22 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a védelmező morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 20 életpontot vesztesz.) A védelmező morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A védelmező morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 282, sebződés: 94, gyógyulás: 0, összesen: -94 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Egy izomernyesztés varázslattal köszöntöd a másikat. Semmi eredménye! Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy puha ütés. Kevesebbet fognak csapásaid sebezni! Mielőtt összecsapnátok, a tünde íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a lomha morf nyakát. (4 támadással 13 életpontot sebezve.) A szörny megpróbálja pillantás-fegyverét alkalmazni. Mentális burkot vonva magad köré, lerázod a támadást. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf bal karját. (4 támadással 61 életpontot sebezve.) Méregfoggal néhányszor megkarcolod a lomha morf jobb lábát. (4 támadással 15 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a lomha morf megcsapja a fejedet. (2 támadástól 22 életpontot vesztesz.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a lomha morf bal lábát. (4 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a lomha morf fejét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) A lomha morf csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 34 életpontot vesztesz.) A lomha morf fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lomha morf farkával meglegyinti a válladat. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály. 1 422 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 164, sebződés: 86, gyógyulás: 0, összesen: -86 ÉP}
A biztonság kedvéért mentális energiát gyűjtesz, és kifeszítesz egy pszi-acéltorony pszit. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy láthatatlan védekező varázst. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy izomernyesztés varázslatot. Sajnos nem hatott ellenfeledre. Ellenfeled speciális támadást alkalmaz: harsogva csattan rajtad egy agykorbács pszi hatás. Szerencsére nem hatott rád. (pszi-acéltorony védelmez.) A tünde íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a harcias morf testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Fölényesen, tudomást sem veszel a próbálkozásáról. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a harcias morf testét. (3 támadással 59 életpontot sebezve.) Méregfoggal több döféssel felnyársalod a harcias morf testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 25 életpontot sebeztél. Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (4 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A harcias morf összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 1 khatiszon kristály és 4 szárnyas hernyó. 1 765 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 222, sebződés: 32, gyógyulás: 0, összesen: -32 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy hhaar burka varázslatot. Megveted a lábad, és a tünde íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (4 támadással 32 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Visszafojtod lélegzetedet. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf testét. (4 támadással 117 életpontot sebezve.) Méregfoggal megdöfködöd a védelmező morf jobb középső lábát. (4 támadással 33 életpontot sebezve.) Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy villámkéz. 8 életpontot sebeztél. Csáprágójával a védelmező morf megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A lény kiszakít belőled egy részt, és gyorsan behabzsolja. Még 22 életpontot vesztettél. A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 12 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a védelmező morf fejét. (2 támadással 71 életpontot sebezve.) Méregfoggal kicsit megsebzed a védelmező morf bal vállát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 10 életpontot sebeztél. A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A lény óriási darabot tép ki belőled. Még 27 életpontot vesztettél. A védelmező morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 15 életpontot vesztesz.) A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 1 khatiszon kristály és 6 fekete gyöngy. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 277, sebződés: 128, gyógyulás: 0, összesen: -128 ÉP}
Ellenfeled láthatatlan védekező varázslattal készül a csatára. Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a tünde íjjal. Elrepül 4 tünde nyíl. Alaposan megsorozod a halálos morf testét. (4 támadással 73 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. Ököllel többször eltalálod a halálos morf bal oldalát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Méregfoggal tökéletesen perforálod a halálos morf bal lábát. (4 támadással 83 életpontot sebezve.) A halálos morf többször végigkarmolja a derekadat. (5 támadástól 23 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 17 életpontot vesztettél. Ököllel eltalálod a halálos morf fejét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Méregfoggal meghorzsolod a halálos morf bal karját. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a halálos morf megcsapja a fejedet. (5 támadástól 32 életpontot vesztesz.) A lény elhuhogja magát. 17 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki a halálos morf száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 1 khatiszon kristály. 1 708 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 249, sebződés: 89, gyógyulás: 0, összesen: -89 ÉP}
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a tünde íjjal beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 4 tünde nyíl. Több lövedéked átfúrja a védelmező morf testét. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Elszántan ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf jobb oldalát. (4 támadással 126 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod a védelmező morf testét. (4 támadással 36 életpontot sebezve.) Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre villámkéz varázslatot lősz. 20 életpontot sebeztél. Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a jobb bokádon. (1 támadástól 16 életpontot vesztesz.) A védelmező morf megkarcolja csáprágójával a karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Csáprágójával a védelmező morf megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a védelmező morf jobb középső lábát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Méregfoggal megkarcolod a védelmező morf testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, megidézel egy villámkéz varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 20 életpontot sebeztél. A védelmező morf csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Rossz előérzeted támad - lehet, hogy a csípés mérgező volt, bár most még nem érzel semmit. A védelmező morf még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +25 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 tünde nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 khatiszon kristály, 5 gyógykenőcs és 1 megsemmisítő. 1 883 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
h 2320 | használod a 2320. tárgyat |
szk 778 | keresed a 778. szörnyet |
* 1. BP: h 2107 0 0 | használod a 2107. tárgyat |
* 2. BP: ef 2 503 0 | energia fejlesztése 2 |
TYRIEL (777. ELLENFÉL) Nincs fenségesebb látvány az emberi szem számára a Sötét Föld kietlen, élettelen pusztaságaiban, mint a tucatnyi angyal gyűrűjében harcoló Tyriel, Raia első avatárja, amint egyetlen pusztító szavára alsóbbrendű Thargodanok tucatjai fakulnak ki a létezés számukra rendeltetett szövetéből és vakító fényaurája elől hasztalan menekülő Thargodanok százai ismerik meg a végső megsemmisülést a sistergő energiapenge alatt. Ha megpillantod vándorlásaid során, szívedbe ismerős melegség költözik, elfáradt tested újult erőre kap, és talán mégis elhiszed, hogy egy napon a borzalmak eme síkja végleg megtisztul majd a ráragadt fertőtől és gonoszságtól... |
KHATISZON KULCS (2323. TÁRGY) Sokáig kísérletezel a khatiszon kristályokkal, míg végül rájössz, hogy valamiféle mágikus rezgést bocsátanak ki az áttörhetetlennek és zárnyitó készlettel kinyithatatlannak tűnő khatiszon kapuk közelében. Az ötletet tett követi, 20 khatiszon kristály felhasználásával, 10 TVP árán egy kulcsot tudsz a kristályokból formázni, amely ki tudja nyitni a kaput! |
EZÜSTSHURIKEN (327. TÁRGY) Komoly munkát kíván, hogy egy olvasztókemencénél, 15 TVP árán elkészíthess 2 ezüstdarabból egy ezüstshurikent. Ez a puha, sérülékeny dobófegyver 3d4 sebzést okoz, különösen olyan ellenfelek esetén érdemes alkalmazni, amelyeket csak ezüstfegyverrel lehet megsebezni. Ha ilyen ellenféllel kerülsz szembe, és van a birtokodban ezüstshuriken, használni fogod automatikusan, ha kiadtad az FLH 997 327 parancsot. |
KRISTÁLYGÖMB (265. TÁRGY) Átlátszó üveggömb, amely mágikus képességekkel bír. Ha erősen koncentrálsz egy kalandozóra, és a kristálygömböt a két kezedbe fogod, megpillanthatod a kalandozót, és azt is megtudhatod, jelenleg hol tartózkodik. Ehhez a H 265 <kalandozó> parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért. A használattól a kristálygömb mágikus képessége megfogyatkozik: minden ilyen használat után van 10% esély, hogy a gömb elveszti mágikus képességét. |
ÉLTETŐ MORF (7625. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! Az éltető morfok gondoskodnak arról, hogy a Vermek morfjai maguktól nem halnak meg végelgyengülésben, sem betegségtől, csak és kizárólag az erőszakos halál vethet véget a létezésüknek. Hogy ezt mi módon teszik, az még a legnagyobb veremtudósok előtt is rejtély. |
KHATISZON KRISTÁLY (2322. TÁRGY) A khatiszon kristályok különleges képződmények, a Végzet Vermében tenyésző morfok teste választja ki ezt az anyagot. A kristályt a kezedbe véve melegnek, formázhatónak érzed, talán lehetne készíteni belőle valami hasznosat... |
GYÓGYKENŐCS (313. TÁRGY) Egyike a legegyszerűbben elkészíthető varázsfőzeteknek a gyógykenőcs. Nincs semmi másra szükség, csak a Varázsital Főzése varázslatra, egy adag borkonyó bibére, egy szárnyas hernyóra, 5 csepp vízre és néhány gyógyfűre, amely kizárólag ritka erdőben található meg (ezért a főzet csak ritka erdőben készíthető el). A KT 313 parancs kiadásakor 5 TVP-ért a megfelelő mágikus szertartások során elkészíted a gyógykenőcsöt. A gyógykenőcsöt a H 313 paranccsal használod, 0 TVP-ért. A kenőcsöt a sebeidre kenve, a fájdalom rögvest csökken: 80-120 életpontot fogsz gyógyulni. Ha épp labirintusban tartózkodsz, és Feltételes Gyógyításnak kellene végrehajtódnia, és nincs olyan gyógyító varázslat, amit ekkor elmondhatnál, automatikusan fogod a nálad levő gyógykenőcsöket használni. |
VÉDELMEZŐ MORF (7622. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A védelmező morfok a vermek morf társadalmának rendfenntartói. Megakadályozzák, hogy morfok lemészárolják egymást azokban az évezredekben, amikor nem érkezik külvilági látogató, élelemforrásnak számító kalandozó, a vermekbe. Persze a gnóm tudósok magukat "igaz veremtudósnak" tartó kisebbsége ezt a megállapítást tagadja, és helyette a lég fürkészek és a védelmező morfok között feltételez kapcsolatot. |
LOMHA MORF (7621. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A lomha morf, csak akkor mozdul, csak akkor ölti fel más szörny alakját, amikor egy nem verembeli lénnyel, azaz nem morf lénnyel találkozik. Az eretnek veremtudósok a lomha morfok és a jég fürkészek között feltételeznek kapcsolatot. Persze ezt fantazmagóriának tartja minden józan veremtudós. |
HARCIAS MORF (7619. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A harcias morf a második a morfok sorában. Szeret agresszív szörnyek alakjában tündökölni, talán innen származhat a neve is. Néhány, eretneknek minősített gnóm veremtudós, az adamantit fürkészekkel feltételez kapcsolatot. Azonban semmilyen bizonyíték nem támasztja alá az elképzelésüket. |
HALÁLOS MORF (7618. SZÖRNY) A morfokról általánosságban: E lények a Végzet Vermének lakói. Soha senki sem találkozott még a Verem bugyrain kívül egyetlen morffal sem. A tudósok egy része valamilyen elfajzott alakváltóknak tartja őket, mivel képesek bármilyen élőlény képességeit leutánozni. Szerencsére, ugyanaz a morf ritkán fogja a képességeit váltogatni, ha újra megtámadod, ezért ha először meglepetésként ér, amit művel, másodjára már fel tudsz rá készülni. A morfok képességeiről ezen túl nincs értelme értekezni, mivel teljes mértékben megegyezik egy szörny képességeivel, ezért a Verem bugyraiban bármilyen szörnnyel, bármilyen szörnyképességgel összefuthatsz. Jobb tehát, ha felkészülsz minden eshetőségre! A halálos morf az első a sorban. Nem tudod, hogy mitől halálos, vagy kinevezte el ennek, hiszen te mindig más szörny alakjában találkozol vele. Egyes gnóm veremtudósok kapcsolatot feltételeznek a halálos morfok és a karbon fürkészek közül. Persze a morf bármilyen halálos is, közelében sincs ilyen szempontból az Ellenség szolgáinak, a fürkészeknek. |
Erő: | 34 (45) | Szint: | 24 | Merészség: | 10/4 | Magasság: | 156 cm |
IQ: | 26 (30) | Támadás: | 39 (41) | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 22 (30) | Védekezés: | 37 (41) | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 32 (38) | Életpont: | 611/315 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 3 |
Szerencse: | 18 (31) | Varázspont: | 576/554 | Pénz: | 4753 arany | Kép. pont: | 10 |
Tudatpont: | 28/7 | Pszi pont: | 172/111 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 16/9 (+40%) | szúrófegyverek: | 27/78 (+9%) | vágófegyverek: | 18/99 (+5%) |
ütőfegyverek: | 2/4 | lőfegyverek: | 23/32 (+17%) | dobófegyverek: | 24/76 |
Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << varkaudar szablya (#516) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -9.); tünde nyíl (#554) (10 .); tünde nyíl (#554) (11 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
133,74 mezőn táborozol |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 1361 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 10/97 | 2. nyomkövetés: | 61/95 (+18%) | 3. lopás: | 2/7 |
4. mászás: | 10/3 (+9%) | 5. csapdakészítés: | 24/83 (+9%) | 6. csapdaészlelés: | 2/26 (+12%) |
7. gyógyítás: | 51/13 | 8. titkosírás: | 6/93 | 9. felderítés: | 13/87 (+43%) |
10. szörnyidomítás: | 5/64 | 11. teológia: | 19/60 (+37%) | 12. taumaturgia: | 27/57 (+42%) |
13. szerencsejáték: | 1/23 (+12%) | 14. versengés: | 12/70 (+36%) | 15. harcművészetek: | 5/95 |
16. zene: | 10/76 | 17. szörnyismeret: | 15/8 (+22%) | 18. pszi: | 18/27 (+23%) |
19. vadászat: | 23/37 (+12%) | 20. bányászat: | 30/54 | 21. főzés: | 6/18 (+17%) |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 48% életpont alatt ( tudati vitalizációval) |
gyógyítasz 48% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
kutatsz max. 60 TVP-ért |
ásol max. 16 TVP-ért |
készítesz kaktusztüskét (#114) (max. 16 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 3 darabot ), csillezsályalevelet (#1253) (max. 3 darabot ), kerek követ (#19) (max. 9 darabot ), szárnyas hernyót (#69) (max. 2 darabot ) |
elfogod hegyi rákot (#61) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 80 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus (27) |
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 7, max: 50) |
bolhakutya (#17) (csak egyszer), technokolin (#50) (csak egyszer), trikornis (#104), szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202), autentikus vámpír (#154), bávatag golombár (#165) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
energiatüskék (#29, 5 VP) | tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) |
hhaar burka (#32, 6 VP) | izomernyesztés (#33, 6 VP) | védelem sav ellen (#36, 12 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | elektromos pajzs (#51, 14 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | időcsere (#285, 5 VP) | |
Papi varázslataid | ||
éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP) | alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) |
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) | esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) |
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) |
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
feltámadás (#168) | erőpajzs I (#12) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
szürkeáll. aktiv (#71) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
izomernyesztés (#33) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 4, max: 20) | ||||||
védelem sav ellen (#36), elektromos pajzs (#51), hhaar burka (#32), pszi-acéltorony (#98) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 5, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
villámcsapás (#50) | >> | áldott okerón (#336) | villámcsapás (#50) | >> | ongóliant (#159) | |
lángcsóva (#31) | >> | szintszívó (#96) | villámcsapás (#50) | >> | autentikus vámpír (#154) | |
lángcsóva (#31) | >> | varkaudar varázsló (#271) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
ragyás burástya (#111) (málhás: +11 kg teher) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Nem árt, ha kitanulod a szörnyelfogás tudományát: áldozz fel oltáromnál egy élő hegyi rákot! |
2.) A második feladat: lopj egy másik kalandozótól aranyat. |
3.) Ölj meg egy homokférget. Ne! Ez így túl könnyű lenne. Legyen inkább KÉT homokféreg. (számláló: 0) |
HŐSTETTEID |
A III. quwarg rajzásban megölt quwargjaid száma: 166, pontszámod: 2 052. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
aranyszámla (126) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
kasztrop.kitágulás (197) |
a hatalom rúnája (215) |
önismeret (236) |
hatalompont (253) |
levitáció (265) |
a butaság ára (273) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
vadászidény (351) |
mélysötét mágia (367) |
a mágia szeretete (393) |
időfolyamok (394) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) OK |
kedvenc táborhely (503) belefejlesztettél: 13 TU. szükséges még: 37 TU. |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 3200 TU szükséges.) |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
Összsúly: 116.09 kg | Megterheltség: 92% |
GYJ: Legalább 1 arany értékű tárgyakra, ha megterheltséged 150% alatt van. | |
Még 7 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 170 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
56 | arany (#50) | 3 | drótszőr (#37) | 9 | kerek kő (#19) | |||
1 | mutáns csont (#331) | 1 | rákpáncél (#97) | 1 | rézdarab (#70) | |||
1 | szent jogar (#150) | 3 | tünde nyíl (#554) | 37 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | dorony tüdő (#212) | 1 | ezüstshuriken (#327) | 6 | fekete gyöngy (#99) | |||
9 | gyógykenőcs (#313) | 1 | kaja (#2) | 7 | khatiszon kristály (#2322) | |||
1 | kígyóbőr kesztyű (#49) | 1 | kristálygömb (#265) | 3 | madártoll (#112) | |||
1 | megsemmisítő (#1540) | 1 | nyu-shuriken (#157) | 2 | pirkit (#153) | |||
8 | quwarg tojás (#360) | 1 | sárga erőöv (#276) | 4 | szárnyas hernyó (#69) | |||
3 | szvó-ektoplazma (#151) | 2 | tankány karom (#237) | 1 | trófea nyaklánc (#196) | |||
4 | ubuk tüske (#131) | 1 | vassisak (#160) | 1 | vortex talizmán (#812) | |||
1 | xirnox szív (#213) |
126 | 127 | 128 | 129 | 130 | 131 | 132 | 133 | 134 | |
70 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
71 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
72 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
73 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
74 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
75 | |
|
|
|
|
|
|
|
|