Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. ápr. 10. 9h:08' EZ A 214. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD 215. játékheted kezdete: ápr. 11. A következő fordulódat legkorábban a 215. játékhéten tudjuk betáplálni. Számládon a zsetonok száma 64 alá esett! Ez a forduló 31 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 2. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 3. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 4. KP: v 364 0 0 | elmormolod a 364. varázslatot |
* 5. KP: v 443 0 0 | elmormolod a 443. varázslatot |
ek 180 6 | t. energia kisütése: 180 6 |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
be 60 | bemész a 60. titkos labirintusba |
lm 12 11 13 | mozogsz 12 11 13 |
lm 17 15 26 | mozogsz 17 15 26 |
lm 29 30 36 | mozogsz 29 30 36 |
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 75 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a zombi bal vállát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 98, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy hhaar burka varázst. Támadó varázslatot alkalmazol: ellenfeledre lángcsóva varázslatot lősz. 52 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc rothadó húsát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) A sírlidérc összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi rotható húsát. (2 támadással 67 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel teljesen átdöföd a zombi bal vállát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmaival a zombi megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a zombi száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a sírlidérc rothadó húsát. (3 támadással 57 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Elszántan a másikra rohansz. Bronzkarddal végigmetszed a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 35 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc jobb lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Karmával néhányszor a sírlidérc megcsapja a fejedet. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 114, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}
Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc foszladozó testét. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Bronzkarddal kilukasztod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 37 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A szörny több karmával is a lábadra csap. (2 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A sírlidérc szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +4 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 8, gyógyulás: 3, összesen: -5 ÉP}
Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre támadsz. Bronzkarddal kilukasztod a sírlidérc fejét. (1 támadással 39 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszúrod a sírlidérc rothadó húsát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sírlidérc csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 578 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 128, sebződés: 9, gyógyulás: 3, összesen: -6 ÉP}
lm 37 39 47 | mozogsz 37 39 47 |
lm 48 49 | mozogsz 48 49 |
Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku kopját. Marokra fogva a ryuku kopját a másikra ugrasz. {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az óriásféreg testét. (3 támadással 142 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel jól megszurkálod az óriásféreg testét. (2 támadással 48 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az óriásféreg fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 36 életpontot vesztesz.) {GYD:} Ryuku kopjával több döféssel felnyársalod az óriásféreg ízelt testét. (2 támadással 94 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megérinted az óriásféreg testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 30 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Magad mögé lököd a pitiáner Poomr Ko trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő óriásféreg trófeát. 2 190 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 66, gyógyulás: 8, összesen: -58 ÉP}
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
MAGNETIKUS PRAGLONC (200. SZÖRNY) Óriási termetű, fekete, lüktetve változó plazmából teremtett, emberszerű lények. Bár hatalmuk iszonyatos, szinte mindig szolgálnak valakit - általában egy triklem drakoldert vagy egy Thargodan herceget. A magnetikus praglonccal közeli kontaktusba még kevés halandó került, és még kevesebb feljegyzés van az ilyen találkozásokról. A magnetikus praglonc mókás varázslatát nem művészet túlélni, de ha megkezdődik a közelharc, nincs többé menekvés: a harc végéig nem tudsz elmenekülni, függetlenül a menekülés%-tól! Még szerencse, hogy a magnetikus praglonc nagyon magas szintű szörny, tehát ha nem vagy igazán tapasztalt (márpedig akkor amúgy sincs félnivalód), akkor úgyis csak direkt kiadott FT paranccsal fogod megtámadni. A magnetikus pragloncot kizárólag mágikus fegyverekkel lehet megsebezni, méghozzá ajánlott valamilyen vágófegyvert használni. |
AURAPOLLÁTOR (222. SZÖRNY) Az Aurapollátor egy másik létsík, a Pusztulás Földjének lakója. Izmos, ébenfekete testén két hatalmas bőrszárnyat visel. Az ősi feljegyzések szerint ezt csak a létsíkok közötti utazásnál tudja használni. Pofája leginkább egy iszonyú kínok között elpusztult ork meggyötört ábrázatára hasonlít. Ujjnyi vastag, tűhegyes fogai közül mélyzöld színű, habos nyál csorog. Önszántából Ghallára nem tud átjönni, de kasztroplanáris csatornákon könnyen megidézhető, hála vele született mentális képességeinek. Kósza hírek szerint némely Thargodanok hátasállatként használják, mert meglepően hűséges gazdájához. |
ÁTOKMURGATTYÚ (225. SZÖRNY) Az átokmurgattyúk apró, majomszerű, nyomorúságos teremtmények. Bár könnyű megölni, jobb, ha mégsem keversz harcba az átokmurgattyúval: fertelmesen rothasztó érintése a max. életerődet csökkenti, gennyes agyaraival történő harapása pedig permanensen csökkenti szerencsédet (emiatt csak FT-vel fogod megtámadni, vagy ha van rajtad tulajdonságpajzs). Az átokmurgattyú még halálában is átkot hoz gyilkosára: felszakadó lelke arra kényszeríti ölőjét, hogy metssze ki a gyomrában érlelődő átkozott kavicsot, és vegye magához. |
WOORGARD (231. SZÖRNY) A woorgard hihetetlen méretű, amőbaszerű lény, amely lassú, hullámzó mozgással halad, az egésznek olyan hatása van, mintha egy kisebb domb mocorogna arrébb. A woorgard jobbára ártalmatlan, gond legfeljebb akkor van, ha esetleg egy falu akad az útjába, mert azt szőröstől-bőröstől felfalja. Persze, amilyen lassan halad, bőven van idő a falu kitelepítésére, vagy esetleg alkalmazható a hosszabb és bonyolultabb megoldás, egy századnyi katona a kardjával szétveri a woorgardot. Mit jelent a kalandozók számára a woorgard? Legfeljebb egy kihívást, egy sportteljesítményt: képes vagy-e a woorgard hegynyi tömegét két harci kör alatt felszabdalni? Ha igen, akkor igencsak jól forgatod a fegyveredet, mert ez a századnyi katona számára általában egy hét elfoglaltságot (és azért némi áldozatot jelent). |
ZSOLDOSKATONA (262. ELLENFÉL) A zsoldoskatonák a hadseregek legkevésbé kiképzett, mégis tapasztaltnak számító, nem túl megbízható egységei. Ha a hadseregben van néhány fegyelmet tartó lovag és rettegést keltő harci mágus, akkor nem kell a zsoldosok moráljának megtörésétől tartani. A zsoldosok általában az emberek, törpék és trollok közül kerülnek ki, az elfek, alakváltók és kobuderák különböző elvi megfontolásokból, a gnómok és árnymanók fizikumuk miatt nem állnak zsoldosnak. |
PSZI ELEMENTÁL LORD (272. SZÖRNY) Az Álomvilág nagyhatalmú entitásai, nem félnek senkitől és semmitől. Egy három méter magas, folyamatosan kavargó, kék ködoszlopra emlékeztet, amelynek feje egy tigrisre vagy valamilyen hasonló, macskaszerű nagyragadozóra hasonlít. Négy óriási csápja inkább tiszteletet parancsoló, semmint igazi fegyver: az elementál lordot pszi elementálok hada védelmezi, és mentális képességei minden halandó lényét felülmúlják. És persze kizárólag mágikus fegyverrel lehet megsebezni! |
TRIKLEM DRAKOLDER (275. SZÖRNY) Ghalla szuperintelligens, hihetetlen hatalmú lényei, mégis, egyesek szerint nem egyebek, mint egy mágikus kísérlet eredményei, amelyet a fiatal Dornodon hajtott végre, a tökéletes élőlény utáni kutatás során. A történet szerint a mágus egyesíteni akarta a trollok regenerálódó képességét, a quickling nevű szupergyors lények gyorsaságát, a gólemek sebezhetetlenségét, a sárkányok hatalmát és a mára már eltűnt mágikus lények, a beholderek varázsképességét. A kísérlet túlzottan is jól sikerült. Dornodon nem akart a lénynek több intelligenciát adni, mint amennyi az optimális pusztításhoz szükséges, mégis, a lény hihetetlen hatékonysággal használta ki agyát, és így gyorsan mestere fejére nőtt. Dornodon megpróbálta elpusztítani az immár irányíthatatlan teremtményeket, de végül neki kellett menekülnie. Az elszabaduló lények mágikus képességeik révén szolgákat idéztek meg és hoztak létre, és ezek lévén lassan-lassan kiépítették befolyásukat. Mára már mindegyik óriási várakban, egész hegyet behálózó labirintusrendszerekben lakik, sőt, a leghíresebb, Zarknod saját repülő ónixpiramissal rendelkezik. A triklem drakolderrel nagyon ritkán találkozhatsz, és ezen ritka esetekben is a találkozás alapját valószínűleg az jelenti, hogy: 1.) rabszolga, 2.) mágikus kísérlet alapanyaga, ill. 3.) táplálék vagy éppen a drakolder számára. Amióta Zarknod megszerezte az árnyéktűz varázslatot, még a leghatalmasabb mágusok sem mernek ezekkel a lényekkel szembeszállni, hiszen ki tudja, melyik másik drakolder birtokolja még ezt a kivédhetetlen, biztos győzelmet jelentő varázslatot? |
JÉGELEMENTÁL (277. SZÖRNY) A jégelementálok szellemek Leah létsíkjáról, amelyek átkeveredve a Víz létsíkjára, minden meleget és energiát magukba szívtak. Erre a világra úgy kerülnek, hogy egy hatalmában bízó gőgös varázsló vagy más nagyúr megidézi őket, hosszabb-rövidebb szolgálatra. A ravasz jégelementálokat azonban nem könnyű engedelmességre kényszeríteni, állandóan azon törik fejüket, hogyan forgathatnák ki a kapott parancsokat. Harcban félelmetes ellenfelek: pusztító jégleheletüket kevés élőlény képes túlélni, és megsebzésükhöz mágikus fegyver vagy varázslatok (főként tűzvarázslat) szükséges. |
VIHARÓRIÁS (278. SZÖRNY) A viharóriások a legnagyobb hatalmú szabad óriások közé tartoznak, sokak szerint erejük még az ongóliantokét is felülmúlja. Ez valószínűleg mágikus örökségükből adódik, ugyanis közvetlen kapcsolatban állnak a Levegő létsíkjával, így bármikor képesek villámokat megidézni, vagy örvényt kelteni, még ha testi erejük nem lenne elég, hogy bármely halandó lényt egyetlen csapással agyonsújtsanak. A viharóriás legyőzése a legtöbb kalandozó számára örökké lehetetlen feladat marad. |
HALÁLELEMENTÁL (279. SZÖRNY) A földből kiemelkedik egy közel négy méter magas, sötéten gomolygó ködoszlop, és lassan alakot ölt. Ébenfekete testéből két óriási mancs nyúl ki, fején három vörösen izzó szem gyullad, és egy ördögi vigyorba torzuló száj. A Leah alá közvetlenül rendelt szolgák az ismert világok legnagyobb hatalmú elementáljai közé tartoznak, és akadálytalanul képesek tevékenykedni az elsődleges létsíkon is. Már csak jelenlétük is halált hoz, a növények elsorvadnak körülöttük, a kisebb állatok elhullanak. A nagyobb hatalmú kalandozók elpusztításához nem elég a halálelementál jelenléte, szükséges, hogy pislantson egyet, esetleg kimondjon néhány varázsszót. Ha olyan ellenféllel kerülsz szembe, akit halálelementálok szolgálnak, készülj fel a HALÁLRA. A halálelementált szintszívó képessége miatt kizárólag FT paranccsal tudod megtámadni. |
MOLGAN (284. SZÖRNY) Az Iszonyat Citadelláját a legendás ősmágus, Morgan hozta létre annakidején. A torony mélyén rejtőző mesés kincseket és sötét titkokat halálos csapdák és veszedelmes szörnyek őrzik még most is, hogy Morgan már nincs Ghallán. Ezek közül a legkevésbé veszélyesnek a hajlott hátú szolgák, a molganok tűnnek, akik annak idején mindenféle borzalmas feladatok végrehajtásában segédkeztek uruknak. Még most is hűségesen védelmezik a tornyot, és ha szembekerülsz velük, hamar ráébredsz, hogy a parányi teremtmény olyan irtózatos félelemaurával rendelkezik, amelyet halandó lény nem képes elviselni. Az egyetlen módszer tehát, ha villámgyorsan lesújtasz rá, mielőtt rád emelné szemét, melynek mélységes sötétje vetekszik az univerzum feneketlenségével. |
EZERSZEMŰ BESTIA (288. SZÖRNY) Egy őrült mágus a világégés előtt kísérletet tett arra, hogy megismételje annak idején az alkímia csodáját, és a triklem drakolderekhez hasonló hatalmú lényt alkosson, amely ezúttal a jó oldalon harcol, a varkaudarok ellen. A kísérlet ugyan sikerült, valóban sikerült egy nagyhatalmú, mágikus létformát létrehozni, a mágusnak azonban semmilyen ellenőrzése nem volt a számtalan, kocsányon lógó szemet birtokló, irtózatos hatalmú amőbaszerű lény felett, így aztán őt falták fel elsőként a kísérleti példányok. Az ezerszemű bestiák azóta is az Alanori Királyság pusztáin kóborolnak, néha felfalnak egy-egy tanyát, de csekély számuk és nagy hatalmuk miatt az alanori mágusok nem foglalkoznak velük. |
DRAKO PIKKELYVÉRT (293. TÁRGY) A drako pikkelyvért az egyik legnagyobb mágikus erővel rendelkező páncél, amelyet nem az istenek készítettek. Mágusok és törpe mesterkovácsok együttműködésével, egy északi tűzsárkány pikkelyeiből kovácsolták, ki tudja, milyen egyéb speciális mágikus anyagok felhasználásával. Annyi bizonyos, hogy ez a sötétvörös, ragyogó mágikus vért szinte sebezhetetlenné teszi viselőjét. (Ha egyáltalán képes magára ölteni, mert ennek minimális feltétele, hogy 35. szintű legyen az illető.) A drako pikkelyvért, amellett, hogy 40-nel megnöveli a védettségedet, +3-at ad minden alaptulajdonságodhoz, ezenkívül a tűz 20%-kal kevesebbet sebez rajtad. |
DIN FORMÁLÓ MINTA (301. TÁRGY) Amit a kezedben tartasz, egy halványan pulzáló, mélyvörös színű, áttetsző tárgy. Elfér a kezedben, és alakra egy kardot formáz. A formáló minták mind-mind anyagba zárt mágikus energiakoncentrátumok, amelyeket bonyolult mágikus procedúra folyamán lehet előállítani. Ez egy Din formázó minta. A Din a vágófegyvert jelentő Mirin rúna. Ennek a mágikus tárgynak a segítségével speciális anyagokat tudnak a hozzáértő kovácsok kard alakúra formázni. |
DEGRADÁTOR VÁLADÉK (354. TÁRGY) Amikor egy degradátor kiszenved, különleges váladékot bocsát ki, amelyet megfelelő eszközzel felfoghatsz, és elteheted későbbi felhasználásra. Azonban vigyázz: mivel ez egy idegen létsíkról származó anyag, esélyed van AVF-re (azonosítatlan vírusos fertőzés). |
KÁOSZ SZIMBÓLUM (361. TÁRGY) A káosz szimbólum Chara-din híveinek szent szimbóluma. Mielőtt Chara-din hívei kapcsolatba léptek volna istenükkel, a szimbólumot bárki hordhatta és használhatta gyógyításra. Jelenleg a káosz szimbólumot csak Chara-din hívei hordhatják, és külön gyógyításra nem használható. A káosz szimbólum használójának ad +2 támadást és +1 védettséget. A káosz szimbólum mellett viselhetsz egyéb nyakláncokat is. |
KINEMFOGYÓ TEGEZ (368. TÁRGY) Ennek a tegeznek a használata végre megoldást kínál az állandó lövedék problémákra. A kinemfogyó tegez minden köröd elején termel 6-8 mérgezett tüskét, 3-4 nyílvesszőt vagy 1-2 bronzhegyű nyilat, attól függően, hogy a beKF-elt lőfegyvered fúvócső, rövid íj vagy hosszú íj. Több kinemfogyó tegez hatása nem adódik össze. |
ELDARAN KARKÖTŐJE (373. TÁRGY) Ezeket a mágikus erejű elf karkötőket eredetileg Eldaran, II. Worx fővadászmestere részére készítették. Ez egy nagyon könnyű, bőr csuklóvédő, amelyet a KF 373 paranccsal vehetsz fel. A varázsképessége abban nyilvánul meg, hogyha gyakorlással próbálod az ügyességedet fejleszteni (TF 3), minden 10 elköltött TVP 13-nak fog számítani (elfeknél 15-nek). Tehát ha Eldaran karkötőjét viseled, az ügyességed 12-ről 13-ra növelése 130 TVP helyett mindössze 100 TVP-t igényel (elfeknek még kevesebbet). |
MOA SMARAGD (377. TÁRGY) Ez az apró, zöld smaragdkő tökéletesen meg van csiszolva, nyilvánvalóan egy ősi Moa ékszerész munkája. Azt, hogy bír-e valamilyenfajta mágikus képességgel, nem tudod megállapítani, de minden bizonnyal értékes. |
MOA RUBIN (379. TÁRGY) Egy gyönyörűséges vörös ékszercsepp, egyedülálló látványosság a maga nevében. Az ősi Moák ékszerészei legendás hírűek voltak, és minden bizonnyal csodálatos ékszerek készítéséhez használták fel annak idején ezt a parányi rubint. |
Erő: | 59 (70) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 14 (32) | Támadás: | 34 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 589/543 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (30) | Varázspont: | 240/5 | Pénz: | 3093 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 26/4 | Pszi pont: | 36/32 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/4 | szúrófegyverek: | 18/11 (+5%) | vágófegyverek: | 9/44 (+25%) |
dobófegyverek: | 21/58 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) << ryuku kopja (#694) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
122,84 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
JLKzott minoszkúpok: 60 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 15/47 | 2. nyomkövetés: | 31/96 | 3. mászás: | 5/18 |
4. csapdakészítés: | 15/57 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 8/2 (+5%) | 6. gyógyítás: | 16/74 |
7. titkosírás: | 6/48 | 8. felderítés: | 8/55 | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. taumaturgia: | 26/55 (+10%) | 11. szerencsejáték: | 1/46 | 12. versengés: | 2/59 |
13. harcművészetek: | 24/0 | 14. zene: | 18/19 (+10%) | 15. szörnyismeret: | 3/7 |
16. pszi: | 5/74 | 17. zárnyitás: | 4/63 | 18. vadászat: | 11/12 |
19. bányászat: | 12/20 | 20. testépítés: | 59/55 | 21. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
varázsvédő varázs (#370) | tolvajvér (#364) | harci induló (#443) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 64 TU. szükséges még: 26 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 751 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bányászcsákány (#434) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | méregfog (#1553) | |||
5 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | szívkereső (#423) | |||
1 | * | vámpírtőr (#364) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzkard (#2083) | 1 | csontszablya (#64) | 3 | kőkés (#6) | |||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | 2 | csontpálca (#329) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||||
Lőfegyverek | ||||||||
1 | rövid íj (#107) | |||||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 62 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
6 | ezüstshuriken (#327) | 6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
13 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
3 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
3 | bőrsisak (#57) | 1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | tépett lobogó (#1864) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 4 | * | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ulkor kötény (#1089) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | törpe bakancs (#475) | ||
1 | varkaudar csizma (#317) | |||||||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | mentát karkötő (#1551) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | 1 | réz papi karkötő (#307) | ||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
1 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | * | törpe védőgyűrű (#1104) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Nyergek | ||||||||
1 | * | féregnyereg (#1532) | ||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 41 csepp tinta (#101), fér még: 9] | ||||||
4 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 10] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 60] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 53 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 60] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 121 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 87 korty víz (#27), fér még: 33] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 39] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
10 | áldott kő (#642) | 2 | aranypikkely (#415) | 6 | aranytű (#272) | |||
2 | ásó (#34) | 6 | bronzkulcs (#76) | 7 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 1 | dorony duda (#235) | ||
2 | ezüst kulcs (#184) | 1 | ezüstszelence (#1602) | 6 | Fairlight szütyője (#2108) | |||
7 | fáklya (#36) | 1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | |||
5 | gernim balzsam (#1894) | 194 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | ||
10 | kaja (#2) | 1 | karócsapda (#163) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | |||
6 | kis vaskulcs (#40) | 1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | |||
4 | krónika (#1725) | 1 | lant (#238) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | |||
3 | leviatán hólyag (#2182) | 2 | márványkulcs (#245) | 2 | mérleg (#81) | |||
1 | moa varázsdoboz (#1133) | 3 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | |||
6 | pszi kő (#248) | 8 | rézkulcs (#75) | 1 | roxati zárfaló (#314) | |||
1 | sáfránykő (#979) | 2 | sáfránykristály (#675) | 20 | sámán gyógykenőcs (#1139) | |||
3 | smaragd kulcs (#241) | 1 | súlyzó (#347) | 2 | szeksztáns (#32) | |||
2 | szent jogar (#150) | 2 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | |||
1 | tüskecsapda (#242) | 29 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | |||
5 | vaskulcs (#183) | 4 | zárnyitó készlet (#39) | |||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
10 | acélpengőke (#231) | 8 | alligátorbőr (#661) | 53 | álompor (#396) | |||
6 | amniosz (#203) | 3 | aurach bőr (#658) | 39 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 4 | berzerker tüske (#713) | 16 | bordacsont (#16) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
9 | darázsszárny (#652) | 13 | dorony tüdő (#212) | 5 | dözmöng szív (#122) | |||
174 | drótszőr (#37) | 17 | elkarog szőr (#665) | 4 | etra hályog (#712) | |||
18 | evaporőr háj (#105) | 2 | ezüstdarab (#326) | 31 | fabontó (#106) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
6 | fülemüle agyar (#267) | 8 | galachmit (#310) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
8 | grifftojás (#179) | 2 | gromak bőr (#268) | 5 | gyíkfű (#201) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | 7 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
14 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | 3 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 4 | királygyík bőr (#44) | 1 | kobudera csont (#705) | |||
17 | lajhár csont (#236) | 10 | liumbe hajtás (#655) | 139 | madártoll (#112) | |||
11 | magszim bél (#103) | 23 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 15 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
9 | natharion opál (#747) | 15 | nektoraf faggyú (#667) | 12 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 43 | pirkit (#153) | 1 | púderkő (#119) | |||
1 | pular kristály (#239) | 5 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | |||
1 | ramit kő (#226) | 2 | raptor karom (#281) | 10 | remák szív (#264) | |||
12 | rézdarab (#70) | 5 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | |||
13 | sallank karom (#128) | 4 | sámán erszény (#650) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
7 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | szulfagor agyar (#677) | |||
5 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 1 | tyrex csont (#280) | 6 | vadász tatu bőr (#15) | |||
5 | varányszem (#30) | 50 | varkaudar csont (#1113) | 25 | vasérc (#152) | |||
22 | vízionár szem (#102) | 12 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 364.53 kg | Megterheltség: 177% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 2 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
1 | fáklya (#36) | 1 | kaja (#2) | 3 | tinta (#101) | |||
9 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
241 | arany (#50) | 1 | acélpengőke (#231) | 4 | bordacsont (#16) | |||
1 | dorony duda (#235) | 12 | drótszőr (#37) | 2 | ezüstshuriken (#327) | |||
1 | fűszertartó (#210) | 1 | galachmit (#310) | 3 | királygyík bőr (#44) | |||
34 | madártoll (#112) | 1 | púderkő (#119) | 1 | ramit kő (#226) | |||
1 | réz papi karkötő (#307) | 2 | sallank karom (#128) | 1 | szeksztáns (#32) | |||
1 | vaskulcs (#183) | 2 | zárnyitó készlet (#39) |
121 | 122 | 123 | |
83 | |
|
|
84 | |
|
|
85 | |
|
|