213. forduló, 215. forduló, Boázu összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2024. jan. 14. 21h:47'
EZ A 978. JÁTÉKHETED, 214. FORDULÓD
979. játékheted kezdete: jan. 19.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 31 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1889
SZÁMLA : XXXX

BOÁZU KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [188,94] koordinátán.
A krónikának köszönhetően optimalizálod a tevékenységeidet (+25 tvp ). Az aranytermő erszény 74 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 ében tobozt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+227 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+65 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+43 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+12 tudatpont.)

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Koncentrálsz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Kisütöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 540.]

* 2. KP: mak 1 0 0 makró 1

h 305 0 0 használod a 305. tárgyat
Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) [0 pontot használtál fel, van még 540.]

vv 224 182 364 elmormolod a 224. varázslatot a 182. varázslatot a 364. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 540.]
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. Zöldes fényű erőtér kezd körülötted vibrálni. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 538.]
Fürgén varázsolsz! Véred buzogni kezd. (+3 lopás, +3 csapdaészlelés, +3 zárnyitás, +3 felderítés, +3 rejtőzködés következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 536.]

v 1 15 0 elmormolod az 1. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Megidézted a vámpirizáció varázslatot! Ellenfeled közelharcban elfüstölő életenergiájának egy részét fel tudod fogni. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 531.]

vv 26 57 12 elmormolod a 26. varázslatot az 57. varázslatot a 12. varázslatot
Gyorsvarázsolsz! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 529.]
Fürgén varázsolsz! Lelked megacélosodik. [-32 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 529.]
Szupersebesen mormolsz. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 527.]

vv 24 4 27 elmormolod a 24. varázslatot a 4. varázslatot a 27. varázslatot
Hihetetlen sebességgel varázsolsz. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 525.]
Beizzik a turbómágia. Felkészültél az aurák kilesésére. [-8 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 523.]
Szupersebesen mormolsz. Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. [-12 varázspont.] Erőd TF-elődött. [2 pontot használtál fel, van még 521.]

p 64 0 0 használod a 64. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Pszi energia árad szét testedben. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 516.]

p 65 2 0 használod a 65. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Hamarosan érzed az erő áramlását. Akaratoddal irányítva, létrehozod az auratranszformáció pszi képességet. Aurád transzformálódik! (+1 gonoszság.) [-10 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 506.]

h 201 0 0 használod a 201. tárgyat
A gyíkfüvet a talpadra kened. Beturbózva érzed magad! [4 pontot használtál fel, van még 502.]

ek 134 152 1 t. energia kisütése: 134 152 1
Feláldozol 1 vasat a törpe szellemeknek. A következő forduló elejéig +3 támadásod és +3 sebzésed lesz. [5 pontot használtál fel, van még 497.]

ek 145 2 0 t. energia kisütése: 145 2
Felkészülsz a kasztroplanáris transzformáció förtelmesen undorító szertartására. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 487.]

* 3. KP: ek 40 4 0 t. energia kisütése: 40 4
Összesűríted a tárolt tudati energiáidat, és formálni kezded. Előállítottál 20 TVP-t. [-4 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 507.]

* 4. KP: ef 5 519 0 energia fejlesztése 5
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 472.]

t 1510 1 támadod az 1510. kalandozót
FT 1510 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 472.]

jlk 9292 jelszó kimondása 9292
Kimondod a megfejtést a találós kérdésre. Rövid várakozás, majd kitárul a gigantikus tojás ajtaja. Kicsit furcsa szag leng körül, ahogy belépsz a phua-kúpba. A falakból halvány fény világít, fáklyára nincs szükség. Ujjuj, itt csatázni kell: egy massza néz veled farkasszemet. {max. életpontja: 180.}
Összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.)

Ellenfeled felkészül egy esetleges mentális támadásra egy láthatatlan védekező pszi felhúzásával. Ellenfeled energiafolyam varázslatot lő rád. 92 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a massza lebernyegét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Bravúrosan félreszökkentél. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a massza testét. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Transzformálsz! (+15 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd a massza egyik karját. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Apró karcolást ejt rajtad a massza ollójával. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A massza meglök a szarvával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Csáprágójával a massza megsebzi a bal combodat. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza karmai megsebesítik a jobb kezedet. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A massza most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 vasércet. 2 507 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 232, sebződés: 119, gyógyulás: 44, összesen: -75 ÉP}

Keresgélni kezdesz a kúp belsejében, hátha találsz valami érdekeset. ... Hök .... Hök ...... Hök ....... ÁÁÁ, megvan! Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 vasérc, egy csontpálca és egy bakkura csizma. Most, hogy kiszórakoztad magad, kimész. Mögötted bezárul a kúp ajtaja. [15 pontot használtál fel, van még 457.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. A feléd közeledő norpadolótika mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. {védettsége: 24 szúró, 40 vágó, 24 ütő ellen.} Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: varázsvédelem létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mélyen koncentrálva, megidézel egy sötét halál varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 82 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a norpadolótika szőrös gömbtestét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a norpadolótika testét. (2 támadással 108 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Transzformálsz! (+10 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd a norpadolótika testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápjaival a norpadolótika csapásokat mér a hasadra. (8 támadástól 27 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +6 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 34 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 770 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 319, sebződés: 61, gyógyulás: 41, összesen: -20 ÉP}

Lesben állsz, és amikor feléd csörtet egy zsebgorilla, nem vagy rest - kajatartalékot csinálsz belőle! (+6 kaja.) Farkánál kapod el a tatárkobrát, és mielőtt harapni tudna, csomót kötsz rá. Húsa, mint az angolnáé. (+4 kaja.) Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy kputtyintó csalán. {védettsége: 40 szúró, 20 vágó, 40 ütő ellen.} A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 125 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (4 támadással 49 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán ragacsos virágát. (5 támadással 168 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+34 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kputtyintó csalán testét. (2 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). Transzformálsz! (+3 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Csápjaival a kputtyintó csalán csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Elegendő gyakorlatra tettél szert ahhoz, hogy szúrófegyverek szakértelmedet megnövelhesd egy fegyvermesternél. (Ezt a karakterlapon * jelöli.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 23, gyógyulás: 47, összesen: +24 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 441.]

m 5 5 mozogsz délnyugatra, délnyugatra
[187,95] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ovimon-bokrot. Egy turbános alak ül a földön, előtte egy kosár, amiből egy kobra emelkedik kifelé. Ez egy kígyóbűvölő. Látod, hogy most nem különleges mutatványról van szó, a férfinál nincsen furulya, pedig csak azzal tudná irányítani a kobrát. Ha van nálad egy furulya, akkor lehet, hogy segíthetsz rajta 12 TVP-ért (34. jellempróba).
(Feltételes gonoszkodás:) Ez jó móka lesz. Egy követ dobsz a kobra felé. A hirtelen zajra a gazdája felé kap, és megmarja azt. A kígyóbűvölő azonnal meghal. Miután elmászik a kígyó, megnézed, hogy mi van még a kosárban. Még egy kobrát látsz. Elmenekülsz, mielőtt a turbános férfi sorsára jutnál. (+2 gonoszság.)
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy kputtyintó csalán közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy varázsvédelem varázst. Ellenfeledre sötét halál varázslatot lősz. A támadás sajnos hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kputtyintó csalán bal oldalát. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) A szörny irtózatosat kputtyint. Haha, micsoda mázli! Ezt megúsztad. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a kputtyintó csalán húsos levelét. (5 támadással 182 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+37 életerő). Transzformálsz! (+18 varázspont.) Agyartőrrel többször eltalálod a kputtyintó csalán testét. (4 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A kputtyintó csalán csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a kputtyintó csalán jobb oldalát. (2 támadással 72 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+15 életerő). Transzformálsz! (+7 varázspont.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a kputtyintó csalán testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Csápjaival a kputtyintó csalán lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 6 csepp ragasztót. 3 125 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 369, sebződés: 44, gyógyulás: 77, összesen: +33 ÉP}


(Továbbmész...) [186,96] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Utad során felfedezel egy gumifát. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy álomvirágot. Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Észreveszel egy oltárt. Sheran hívei emelték. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Ráismersz a lényre. Egy vadász quwarg. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. {egyik sebzési módja: 1x 4d5+8.} Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a vadász quwarg potrohát. (2 támadással 24 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a vadász quwarg bal vállát. (5 támadással 177 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+36 életerő). Transzformálsz! (+17 varázspont.) Agyartőrrel megbököd a vadász quwarg testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Több marást ejt rajtad a vadász quwarg csáprágójával. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A vadász quwarg csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 4 kaját. 2 165 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 215, sebződés: 13, gyógyulás: 42, összesen: +29 ÉP}

Nyakon csípsz egy majomdisznó-macát. Bár a húsa emészthetetlen, a teje majdnem olyan finom, mint a tehéné! Gyorsan megfejed. (+2 kaja.) [27 pontot használtál fel, van még 414.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy pszi őselementál. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.

Ellenfeled mentális energiáit gyűrűbe gyűjti, majd útjának ereszt egy az agy kifacsarása pszi támadást. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a pszi őselementál jobb vállát. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) A seb azonnal beforr! Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a pszi őselementál testét. (3 támadással 162 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+33 életerő). Transzformálsz! (+16 varázspont.) Agyartőrrel megdöföd a pszi őselementál fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+2 varázspont.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny magába szívja csekélyke mentális erődet. (-13 pszi pont.) Csápjaival a pszi őselementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 21 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A szörny agyi energiáidból táplálkozik. (-12 pszi pont.) Hoppálé! 4 pszi élősködő, poszogó mösze kapcsolódott a tudatodhoz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 189, sebződés: 42, gyógyulás: 49, összesen: +7 ÉP}

Elejtettél egy kövér zebrát. Finom sült lesz belőle! (+7 kaja.) Kifosztod egy törpemarabu fészkét. A zsákmány: két zöld tojás. (+1 kaja.) Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy quwarg nagymester nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. {támadása: 30.} Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a quwarg nagymester testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a quwarg nagymester torát. (5 támadással 196 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Transzformálsz! (+9 varázspont.) Agyartőrrel megkarcolod a quwarg nagymester testét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csáprágó csattan csípőd közelében. Csáprágójával a quwarg nagymester megsebzi a jobb combodat. (1 támadástól 8 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg nagymester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 2 376 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 231, sebződés: 17, gyógyulás: 47, összesen: +30 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 398.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[185,97] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy ongóliant került az utadba. {max. életpontja: 550.} Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy varázsvédelem varázslatot. Egy sötét halál varázslattal köszöntöd a másikat. 187 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant ragyás lábszárát. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (30 életpontot vesztettél.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. (5 támadással 236 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+48 életerő). Transzformálsz! (+11 varázspont.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod az ongóliant testét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Transzformálsz! (+1 varázspont.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 58 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv és egy szent jogar. 3 875 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 552, sebződés: 88, gyógyulás: 66, összesen: -22 ÉP}

Látsz egy kazmárt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy teljesen lerombolt oltárt.
(Vándorcirkusz:) Már messziről megpillantod a cirkuszos sátrakat, és izgatottan, de határozott léptekkel feléjük indulsz. Mielőtt azonban közéjük léphetnél, egy izgága törpe állja utad, aki jegyet osztogat. Közlöd vele, hogy most nem mennél be, csak nézelődtél kicsit, majd továbbindulsz. [Jelenleg nincs olyan hely, ahol próbálkozhatnál (vagy nincs rá aktív CIR parancsod).] Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre délkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Valaki már majdnem teljesen learatta előtted a vajbanán-bokrot. Azért maradt még néhány fürt! (+2 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 388.]

v 181 188 106 elmormolod a 181. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a városi teleport II varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

184 185 186 187 188 189
93
94
95
96
97
98
(185,97) ongóliant (#159), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, érclelőhely
(186,96) gumifa (#38), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 48. jellempróba, Sheran oltár, vadász quwarg (#241), pszi őselementál (#258), quwarg nagymester (#214)
(187,95) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), 34. jellempróba, kputtyintó csalán (#247)
(188,94) massza (#217), norpadolótika (#226), kputtyintó csalán (#247)

[188,106] Egy kisebb településhez érkeztél. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy templomot. Tharr hívői építették. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat.

Egy sánta üregi nyúl önként (mondod Te) jelentkezik ebédnek. (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy kvazár kohó (629. épület.) és egy fegyvermester háza (632. épület.).
[-60 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 378.]

be 632 2 bemész a 632. épületbe
Belesel az ajtón. Párba állított kalandozók vívnak egymással, ki kőhegyű lándzsával, ki szöges bunkóval, ki rövid karddal harcol. Vannak, akik egzotikusabb fegyvereket forgatnak. Odasétál hozzád az oktatást vezető fegyvermester, és megkérdezi, mit parancsolsz. Elmondod, hogy szeretnél néhány professzionális trükköt ellesni szúrófegyverek szakértelem terén. A hátsó terembe vezetnek, és megkezdődik a tanulás. A fegyvermester elismeri, hogy nagyon profi a technikád, majd megtanít néhány új trükkre, amelyet még te sem ismertél! (+1 szúrófegyverek.) Hálásan megköszönöd a segítséget, majd átnyújtod a most már nevetségesen kevésnek tűnő 165 aranyat fizetségképp. Köszönsz és távozol. [50 pontot használtál fel, van még 328.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[187,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy csapat királyi őrjáratos lehet. {támadása: 60.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Üdvözlésképpen egy sötét halál varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. A támadás sajnos hatástalan volt. Üdvözlésképpen egy izomernyesztés varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Egy puha ütés varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Egy vakító fény varázslattal köszönt csatapartnered. Megvakultál ((-20 támadás))! Ellenfeled végigsöpör rajtad egy agybénítás pszi támadással. Semmi eredménye! Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a királyi őrjáratos bal lábát. (4 támadással 97 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 249 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Transzformálsz! (+12 varázspont.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+5 varázspont.) Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (15 támadástól 165 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +33 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a lángok elborítanak téged! Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod a királyi őrjáratos jobb oldalát. (5 támadással 263 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+53 életerő). Transzformálsz! (+13 varázspont.) Agyartőrrel párszor épp hogy megérintgeted a királyi őrjáratos bal lábát. (4 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Transzformálsz! (+4 varázspont.) Bár ügyesen védekezel, a 11 királyi őrjáratos sem kezdő, és megdöfködi a mellkasodat. (11 támadástól 125 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +25 ÉP.) A mágus kezéből láng csap feléd. Félig megúsztad. 18 életpontot vesztettél. Távolról gigaököl varázslatot lő rád a másik. 31 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik! Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a királyi őrjáratos testét. (5 támadással 245 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+50 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a királyi őrjáratos testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). A 7 királyi őrjáratos megrohamoz, és hátrébb taszít. Ahogy megperdülsz, fegyverét többször a hátadba döfi. (7 támadástól 89 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +18 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Félig megúsztad. 17 életpontot vesztettél. Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 29 életpontot vesztettél. Ellenfeled regenerálódik!
Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a királyi őrjáratos nyakát. (5 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a királyi őrjáratos nyakát. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+11 életerő). Ellenfeled nagyon fürge: döféseket kapsz a lábadba és a lábfejedbe. (3 támadástól 36 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A varázsló tenyeréből lángnyelvek csapnak elő. Alig pörkölődsz. 17 életpontot vesztettél. Egy gigaököl varázslattal köszönt csatapartnered. 28 életpontot vesztettél. A 3 királyi őrjáratos még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 7 fekete gyöngy, egy nagy bronzkulcs, egy obszidián függő és egy ezüst nyaklánc, ezenkívül 1 tanulmánytekercs (ld. enc.). Magad mögé lököd a pitiáner dombi óriásyeti trófeát, és kimetszel magadnak egy megfelelő királyi őrjáratos trófeát. 13 256 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 1479, sebződés: 603, gyógyulás: 366, összesen: -237 ÉP}

Látsz egy templomot. Fairlight hívei emelték. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 2 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Sorban állnak a kökénybokrok. Csak annyit szedsz, hogy ne nagyon utáld meg. (+2 kaja.) Épületeket látsz: egy bank (626. épület.), egy kaszinó (640. épület.) és egy ékszerbolt (655. épület.). [6 pontot használtál fel, van még 322.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled mormol, majd ujjaiból kirepül egy energiafolyam varázslat. 71 életpontot vesztettél. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy energiafolyam. 73 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az őrült varázsló fejét. (2 támadással 50 életpontot sebezve.) Meglengetve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre támadsz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (4 támadással 198 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló bal lábát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy téfea-agy és 5 gyenge méreg. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 273, sebződés: 155, gyógyulás: 49, összesen: -106 ÉP}

Elejtettél egy jól megtermett rozmárkányát! Húsos, zsíros, jó vacsora lesz belőle. (+6 kaja.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 vadászat). Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Hmm, csak egy őrült varázsló. Ettől nincs semmi félnivalód. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A mészárlásra kiszemelt áldozat láthatatlan védekező varázst lök magára. Ellenfeled támadó varázslatot alkalmaz: méregfelhő II varázslatot lő rád. 49 életpontot vesztettél. Egy sötét rítus varázslatot dob rád a másik. 40 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (2 támadással 52 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod az őrült varázsló testét. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+42 életerő). Agyartőrrel eltalálod az őrült varázsló jobb vállát. (1 támadással 29 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az őrült varázsló vadul, minden technika nélkül támad: csak apró sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az őrült varázsló összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. A következő kincseket találtad: 2 fekete gyöngy és egy téfea-agy. 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 290, sebződés: 94, gyógyulás: 49, összesen: -45 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 276 162 197 eladod a 276. tárgyat a 162. tárgyat a 197. tárgyat
Egyetlen bolt sincs itt, amely azt a tárgyat megvenné.
Eladtál 7 borostyán függőt. 42 aranyat kaptál.
Eladtál 5 igazgy. fülbevalót. 100 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 195 275 191 eladod a 195. tárgyat a 275. tárgyat a 191. tárgyat
Eladtál 9 obszidián függőt. 90 aranyat kaptál.
Eladtál 3 ametiszt medált. 84 aranyat kaptál.
Eladtál 1 aranyláncot. 20 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 192 194 309 eladod a 192. tárgyat a 194. tárgyat a 309. tárgyat
Eladtál 3 gyöngysort. 144 aranyat kaptál.
Eladtál 6 arany karperecet. 156 aranyat kaptál.
Eladtál 1 arany papi karkötőt. 80 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 158 229 307 eladod a 158. tárgyat a 229. tárgyat a 307. tárgyat
Eladtál 6 ezüst karkötőt. 84 aranyat kaptál.
Eladtál 4 obszidián karkötőt. 120 aranyat kaptál.
Eladtál 3 réz papi karkötőt. 60 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

ee 278 193 1549 eladod a 278. tárgyat a 193. tárgyat az 1549. tárgyat
Eladtál 5 umbatari karkötőt. 200 aranyat kaptál.
Eladtál 6 aranygyűrűt. 72 aranyat kaptál.
Eladtál 1 balkezes gyűrűt. 200 aranyat kaptál.
[0 pontot használtál fel, van még 306.]

m 3 mozogsz délkeletre
[188,108] Folytatod sétádat a házak közt. Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy őrült varázsló. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy pszi ragyogás. 33 életpontot vesztettél. Üdvözlésképpen egy tűzgolyó varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 21 életpontot vesztettél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az őrült varázsló testét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az őrült varázsló jobb oldalát. (4 támadással 199 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). Agyartőrrel megdöföd az őrült varázsló törékeny testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Elhajolsz az őrült varázsló ütése elől, de a fejed tetejét így is horzsolja. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az őrült varázsló még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 8 madártoll és 7 spiritusz (Nincs mibe rakni 7 spirituszt.). 2 677 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 271, sebződés: 60, gyógyulás: 48, összesen: -12 ÉP}

Észreveszel egy teljesen lerombolt erődítményt. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 5 aranyat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Csak gyorsaság, ügyesség, no meg némi szerencse kell a mézszerzéshez. Ezúttal megúsztad kevés csípéssel, de a vadméhek nem felejtenek! (+4 kaja.) Egy épületet látsz, amelyen büszkén lengedezik a yaurr hadsereg zászlója a királyi címer fölött. (764. épület.)
[6 pontot használtál fel, van még 300.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
Egy kapualjban gyanús árnyat pillantasz meg. Csak egy részeg kalandozó. Megvető mosollyal várod a találkozást. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled egy kézmozdulatot tesz, majd ellő egy izomernyesztés varázslatot. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a részeg kalandozó testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát ellenfeledre ugrasz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a részeg kalandozó bal lábát. (3 támadással 153 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+31 életerő). Agyartőrrel jól megszúrod a részeg kalandozó bal lábát. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A részeg kalandozó feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A részeg kalandozó most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 210, sebződés: 6, gyógyulás: 40, összesen: +34 ÉP}

Egy jól irányzott csapással a másvilágra (és a déli ebédlőasztalra) küldesz egy mikrostruccot. (+4 kaja.) Szerelmi nászuk közben válik élelemtartalékoddá két levelibéka. (+2 kaja.) Egy feléd lopakodó alakot pillantasz meg a túl oldalon. Egy részeg kalandozó nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. {max. életpontja: 157-166.} Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Ellenfeled varázstudó! Elmond magára egy láthatatlan védekező varázslatot. Ellenfeled villámcsapás varázslatot lő rád. 18 életpontot vesztettél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával több döféssel felnyársalod a részeg kalandozó jobb lábát. (3 támadással 148 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+30 életerő). Agyartőrrel megdöföd a részeg kalandozó horpadt páncélját. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+7 életerő). A részeg kalandozó újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: egy vas dobónyíl. Szereztél 1 szöges bunkót. 1 812 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 204, sebződés: 33, gyógyulás: 40, összesen: +7 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 284.]

m 3 mozogsz délkeletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[185,97] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ongóliant. {támadása: 54.} Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az ongóliant testét. (4 támadással 100 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd tüzed okád. Villámgyorsan lehajolsz - a tűz csak megpörköl. (11 életpontot vesztettél.) Elszántan a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az ongóliant hatalmas bokáját. Kritikus ütés! (5 támadással 315 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+64 életerő). Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Az ongóliant nem hagy pihenőt: lesújt a karodra és a mellkasodra. (2 támadástól 37 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Biami kvazárlándzsával megkarcolod az ongóliant testét. (1 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Agyartőrrel megbököd az ongóliant testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 38 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy sárga erőöv, egy igazgy. fülbevaló, egy borostyán függő, egy vasérc, 6 arany és egy ezüst nyaklánc. 3 875 tapasztalati pontot kaptál. Elmúlt a vámpirizáció hatása.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 86, gyógyulás: 119, összesen: +33 ÉP}

Utad során felfedezel egy kazmárt. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Bányászat képességeddel fémet (rézdarab) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy púdersziklát. Nyugatra egy mély szakadék van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy Tharr oltár van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Cukorrépa, itt, a vadonban! Ritkaság, pedig egy kis édességre mindig szükség van. (+4 kaja.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kerek követ. Erőd TF-elődött.
[7 pontot használtál fel, van még 277.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy ongóliant. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az ongóliant testét. (4 támadással 109 életpontot sebezve.) A szörny tüzet lehel! A tűztámadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad. (17 életpontot vesztettél.) Marokra fogva a biami kvazárlándzsát ellenfeledre rohansz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod az ongóliant testét. (5 támadással 244 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megdöfködöd az ongóliant hatalmas bokáját. (4 támadással 116 életpontot sebezve.) Az ongóliant pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Biami kvazárlándzsával jól megszurkálod az ongóliant testét. (2 támadással 97 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed az ongóliant hatalmas bokáját. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Az ongóliant kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (2 támadástól 59 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +12 ÉP.) Az ongóliant még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Alaposan átvizsgálod a tetemet. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: egy trófea nyaklánc, egy obszidián függő és egy réz papi karkötő. 3 875 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 592, sebződés: 130, gyógyulás: 23, összesen: -107 ÉP}

Kemény harc árán zsákmányolsz egy törpeelefántot. Nyam-nyam! (+7 kaja.) Mandarinszüretet tartasz egy mandarinfánál. Kicsit sárga, kicsit savanyú, de a Tied. (+3 kaja.) Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Egy woorgard közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 2 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a woorgard szörcsögő hátát. (2 támadással 22 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával megdöfködöd a woorgard testét. (5 támadással 207 életpontot sebezve.) Agyartőrrel néhányszor megkarcolod a woorgard testét. (4 támadással 66 életpontot sebezve.) Csápjaival a woorgard lecsap a jobb karodra. (6 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Biami kvazárlándzsával többször eltalálod a woorgard idétlen masszáját. (5 támadással 195 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (5 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Ellenfeled elmenekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 558, sebződés: 27, gyógyulás: 7, összesen: -20 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 261.]

m 5 5 6 mozogsz délnyugatra, délnyugatra, nyugatra
[184,98] Dombra fel, dombra le. A táj nem változik. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy púdersziklát. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (óndarab) rejt!
(Feltételes ásás:) Egy jó nagy lukat ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 2 óndarabot! A távcsővel lassan körülnézel. Messze délre látsz egy Tharr oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Chara-din templomot. Nyugatra egy Tharr oltár van. Északra egy mély szakadék van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő.


(Továbbmész...) [183,99] Egyre meredekebbek a dombok, többet kell mászni. Ez már alacsonyhegység.

Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy templomot. Chara-din híveié. Ahogy továbbmész, egyszercsak bizsergető érzés kerít hatalmába: aha, itt valahol fém (óndarab) van a föld alatt!
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Sikeres volt a földtúrás: Kiástál 2 óndarabot! A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert keletre fordítod, megpillantasz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy púdersziklát. Délnyugatra egy művészi porolit van. Nyugatra egy asztrális vortex van. Északra egy Tharr oltár van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Hatalmas sárga gyümölcsöt találsz egy bokron. Megkóstolod. Ehető! Nagyszerű, ebből muszáj raktározni. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [182,99] Az alacsonyhegység átvált magashegységbe. Megpillantasz egy felfelé kapaszkodó élőlényt. Felismered a közeledőt. Csak egy orbitális mackósajt. Nem jelenthet különösebb problémát. {egyik sebzési módja: 6x 3d6+4.} Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az orbitális mackósajt egyik lábát. (4 támadással 54 életpontot sebezve.) A mackósajt felvágja a hasát, és a kiömlő beleiből kettős masnit köt a homlokára. Hangos kacajra fakadsz az elborzasztásodra irányuló gyenge próbálkozáson. A ravasz mackósajt odaugrik hozzád, felkap, és felhajít a világűr felé! Szerencsére bele tudod akasztani a mackósajt gallérgombjába a cipőfűződet, így visszaesel, mielőtt túl magasra emelkednél. Vad csatakiáltással, felemelve a biami kvazárlándzsát a másikra ugrasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd az orbitális mackósajt egyik lábát. (5 támadással 200 életpontot sebezve.) Agyartőrrel többször eltalálod az orbitális mackósajt testét. (4 támadással 69 életpontot sebezve.) Érdes nyelvével az orbitális mackósajt néhányszor végigsimítja oldaladat. Mint a smirgli! (6 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 34 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 3 731 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 323, sebződés: 65, gyógyulás: 7, összesen: -58 ÉP}

Észreveszel egy asztrális vortexet. (ld. enc.) Bányászat képességeddel fémet (adamantit) érzel a föld alatt. A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Tharr oltárt. Délre nézve látsz egy művészi porolitot. Nyugatra egy elhagyott bánya van. Északnyugatra egy Sheran oltár van. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. [42 pontot használtál fel, van még 219.]

e 16 élelemszerzés 16 pontért
A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Úgy gondolod, hogy a közeledő jégtroll nem jelenthet komoly veszélyt. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a jégtroll testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny nagy levegőt vesz, majd borzalmasan hideg levegőt okád. Villámgyorsan lehajolsz - a hátad így is korcsolyapályává válik. (24 életpontot vesztettél.) Megmarkolva a biami kvazárlándzsát a másikra rontasz. Biami kvazárlándzsával néhányszor teljesen átdöföd a jégtroll jobb lábát. (5 támadással 173 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megsebzed a jégtroll bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A jégtroll mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-16 életpont)! A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 jégszivet. 1 858 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 200, sebződés: 57, gyógyulás: 4, összesen: -53 ÉP}

Egy mayuto-bokrot találsz. Sajna, a különösen tápláló gyümölcs csak néhány érett példánnyal képviselteti magát. (+4 kaja.) Lábánál kapsz el két tízcentis remetepókot. Zamatos, ízletes csemegék. (+2 kaja.) Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Csak egy hordóagyú mameluk. Megvető mosollyal várod a találkozást. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Egy számodra ismeretlen védekező rúnavarázst mormol el ellenfeled. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hordóagyú mameluk fejét. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Biami kvazárlándzsával tökéletesen perforálod a hordóagyú mameluk testét. (5 támadással 262 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszurkálod a hordóagyú mameluk testét. (4 támadással 111 életpontot sebezve.) A hordóagyú mameluk mancsai a bordázatod épségét veszélyeztetik! (2 támadástól 18 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Siralmas támadást intéz farkával a hordóagyú mameluk, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A hordóagyú mameluk összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +13 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 26 aranyat. 3 013 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 467, sebződés: 24, gyógyulás: 6, összesen: -18 ÉP}

[16 pontot használtál fel, van még 203.]

szk 254 keresed a 254. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy hordóagyú mamelukot. [0 pontot használtál fel, van még 203.]

ef 5 519 energia fejlesztése 5
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-5 TU.] [35 pontot használtál fel, van még 168.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Ezen a tereptípuson nem tudsz/nem lenne értelme főzni! [0 pontot használtál fel, van még 168.]

* 2. BP: h 242 0 0 használod a 242. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [1 pontot használtál fel, van még 167.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 30, 19, 10.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját bezabál a sivatagi doareg. Még egyszer végiggondolva a nap eseményeit, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása. Elmúlt az auralátás hatása. Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 167 pontod maradt, ebből a következő körre 167 pontot vihetsz át. Kapsz még 355 pontot. A következő körben tehát 522 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TANULMÁNYTEKERCS (1571. TÁRGY)
A királyi őrgárda mágusainak is szükséges néha meglátogatni egy-egy varázslótornyot. Néha azért, hogy új varázslatot tanuljanak meg, néha pedig azért, mert valamelyik küldetésük során az ellenfeleik elfeledtették velük némely varázslatukat. Boelnir elit harcosokból álló alakulata pedig nem engedheti meg magának, hogy felkészületlen legyen. Ezt a király is elismeri és támogatja, ezért az őrgárda mágusai ezen irat felmutatásával ingyen oktatásban részesülnek a városok varázslótornyaiban. Sajnos a papír csak egyszeri alkalomra szól, de azért érdemes lesz felhasználnod - ugyanis legújabb szerzeményeddel e helyeken elég szép összeget takaríthatsz meg. Egyetlen korlát van csak, ami kiterjed a tanulmánytekercsre, 10 ezer aranyba kerülő, illetve annál értékesebb varázslatra nem válthatod be (illetve a kőtorony mágiapontból megvehető varázslataira sem). Természetesen a tárgy hatalma csak a királyság varázslótornyaira terjed ki, a Sötét Földön vagy a ryukuknál (vagy egyéb más civilizációjú helyeken) hiába is mutogatnád, nem kapnál kedvezményt.
A tanulmánytekercset automatikusan felhasználod a következő varázslatvásárlásnál, ha az megfelel az imént felsorolt feltételnek. A tárgy nem átadható, nem átruházható.

ASZTRÁLIS VORTEX (2324. TEREPTÁRGY)
Gigantikus méretű energiahurrikán tombol előtted. Ha nem beszélnének mindenhol erről, magadtól biztos nem jönnél rá, hogy ez bizony egy asztrális vortex! Igen furcsa, hogy betüremkedett a mi világunkba, láthatóvá vált, és formát öltött, amikor ilyesmi csak az asztrálsíkon kellene, hogy előforduljon. Az egyetlen lehetséges magyarázat, hogy valami megzavarta a tér-idő szövetét! Ahogy ott bámészkodsz, egyszercsak egy alig kivehető, óriási szellemarc jelenik meg a vortex belsejében, és megszólal:
- üdvözöllek, halandó! Ezen a világon még nem ismernek, de én mindent tudok a világotokról. Képes vagyok létrehozni... dolgokat. Nemrég volt egy vízióm egy szörnyű katasztrófáról, ami elpusztíthatja a világotokat! Ha felkészültök, talán lehet némi esélyetek. Ehhez létrehoztam nektek, kalandozóknak egy próbát. Egy komplex földalatti labirintusrendszert, amit nevezzünk a Végzet Vermének. Járd végig a Verem összes szintjét, és kellő tapasztalatra teszel szert, hogy ezzel a veszéllyel szembenézz! Először is készítsd el a Végzet Kulcsát, amelynek segítségével Ghalla bármely pontjáról egy szemvillanás alatt elteleportálhatsz a Verembe. A kulcsot csakis itt, az asztrális vortex közelében tudod elkészíteni. Szükséged lesz egy misztikus mágikus tárgyra, amelyet a vortex képes a megfelelő anyagúra formázni. A kulcs varázserejét pedig az élő szövetek különleges keveréke fogja megadni. Sok sikert!

KARAKTERLAP

Boázu, egy fekete, tüsi hajú, szürke szemű törpe férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. Bőröd színe zöld. Leah hűséges követője vagy. Papi hited: 32. A Vashegyek Nemzete (#9122) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 214. fordulód.

Erő: 26 (41) Szint: 30 Merészség: 7/5 Magasság: 115 cm
IQ: 30 (43) Támadás: 56 (59) Agresszió: 5 Testsúly: 79 kg
Ügyesség: 22 (41) Védekezés: 73 (79) Menekülés: 30 % Életkor: 70/88 év
Egészség: 24 (37) Életpont: 740/448 Jellem: gonosz (383) Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (64) Varázspont: 930/0 Pénz: 2892 arany Kép. pont: 44
Tudatpont: 74/3 Pszi pont: 117/11 Halhatatlanság: 1 %
Eddig összesen 2135 szörnyet (19 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 63 891 TP-t kaptál. Jelenleg 3 489 263 TP-d van. A következő szinthez még 10 737 TP szükséges. Trófeáid: királyi őrjáratos, őrjáratozó katona, aranyfecske. A 190. fordulódban 1092 arany került a bankszámládra. 1182 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 4/96 ökölvívás: 9/90 szúrófegyverek: 33/8 (+9%)
vágófegyverek: *23/100 ütőfegyverek: 10/4 lőfegyverek: 23/21
dobófegyverek: 24/33 (+20%)

Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -17.); vas dobónyíl (#189) max. 2 db (18 -20.); vas dobónyíl (#189) (21 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
182,99 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 195
Kedvenc táborhely: 179,53
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 20 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 690 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP
Teljesített szintek a kihívás tornyában: 1, 2.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 23/23 2. nyomkövetés: 32/71 (+60%) 3. lopás: 4/27
4. mászás: 13/44 5. csapdakészítés: 14/43 (+7%) 6. csapdaészlelés: 8/10
7. gyógyítás: 27/22 8. titkosírás: 3/91 (+12%) 9. felderítés: 24/58
10. szörnyidomítás: 6/34 11. teológia: 47/59 (+32%) 12. taumaturgia: 34/21 (+16%)
13. szerencsejáték: 3/81 14. versengés: 10/89 15. harcművészetek: 1/27
16. zene: 17/31 17. szörnyismeret: 20/47 18. pszi: 11/26 (+13%)
19. zárnyitás: 4/98 20. vadászat: 24/67 (+120%) 21. vitalitás: 1/88
22. bányászat: 30/1 (+95%) 23. testépítés: 1/62 24. úszás: 9/13
25. főzés: 9/82

FELTÉTELES PARANCSOK (még 38 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 40% életpont alatt (sötét ital (#284))
gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért
ásol max. 24 TVP-ért csak 85. fémet, vagy jobbat
készítesz kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), tüskét (#22) (max. 10 darabot ), fáklyát (#36) (max. 2 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 10 darabot ), kötelet (#92) (max. 3 darabot, csak egyszer), csuklyavirágot (#133) (max. 10 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 1 darabot, csak egyszer)
gonoszkodsz max. 15 TVP-ért
mászol max. 70 TVP-ért de nem mászol le gyengébb helyekre, mint a márványtorony (175)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 6, max: 50)
színes dözmöng (#78) (csak egyszer), szintszívó (#96), öregedést okozó lények (#9095), dehidrátor (#151), bűbájlidérc (#761), jók (#990)
Barátságosság (aktív: 2, max: 50)
bűbájlidérc (#761), csápos otagi (#395)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
tükörpajzs (#101, 26 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
Symulf rúnája (#182, 12 VP, 5 TVP) vízlélegzés (#185, 15 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP)
időcsere (#285, 5 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) auralátás (#4, 8 VP, 5 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP)
varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP) életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
beszéd a holtakkal (#17, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
éhínség (#39, 7 VP) sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP)
kristálygömb (#54, 20 VP, 5 TVP) Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP) a lélek védelme (#57, 32 VP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP)
életszívás II (#80, 12 VP, 5 TVP) szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
halotthívás (#93, 34 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) kényszerport (#183, 8 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) Symulf rúnája (#182) tolvajvér (#364) tulajdonságpajzs (#26)
a lélek védelme (#57) erőpajzs I (#12) hadiszerencse II (#24) pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
21. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 4, max: 20)
energiatüskék (#29), villámcsapás (#50), sötét halál (#45), vérbeli borzongás (#46)
Védekező varázslatok (aktív: 3, max: 20)
varázsvédelem (#34), tükörpajzs (#101), hhaar burka (#32)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 1, max: 299 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sivatagi doareg (#240) (málhás: +41 kg teher) státusz: OK
csontváz (#48) (őrzi a holmidat: +10 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Imádkozz, amint elérted a kántori rangfokozatot!
2.) A csapdák gyakran problémát okoznak lopásnál. Megoldás: lopjál egy hebrencs csapdát!
3.) Ölj meg egy legalább 14. szintű, jó jellemű kalandozót.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Shaddar) (539): kész. cseréptetős torony (549): új. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): kész. sötét kastplom (566): kész. fényűző villa (600): kész. királyi palota (650): többek közt 478. tárgyat kell leadnod. erdei bölcs háza (666): 77. labirintus (169,7). városháza (685): 2. lépésnél tartasz. Invázióügyi Minisztérium (687): 99. labirintus (186,107). tolvajcéh (699): új. bányászház (700): kész. cirkuszi fősátor (713): 136. labirintus (189,42). tündérpalota (750): új. tündérpalota (751): új. tündérpalota (752): új. tündérpalota (753): új. tündérpalota (754): 1. lépésnél tartasz. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). Toborzóiroda (762): új. léghajóállomás (817): új. tündérpalota (830): új.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 13, 14, 19, 43, 44, 45, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 66, 68, 70, 71, 74, 75, 76, 77, 99, 121, 136, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 3, 12, 16, 26, 33, 34, 35, 36, 40, 43, 44, 46, 49, 52.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 45, a megölt főholtak száma: 0, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 4600.
Miniesemény statisztikák
Jelenlegi miniesemény:
Megölt szörnyek: 108. Szerzett pont: 13662. Beállított erő: 0 Összpont: 13662

MAKRÓID (jelenleg 1 lehet)
1. makró parancsai: h 305, vv 224 182 364, v 1 15, vv 26 57 12, vv 24 4 27, p 64, p 65 2, h 201, ek 134 152 1, ek 145 2.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
törpszellem áldása (134)
kasztropl. trafó (145)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
vallási öntudat (290)
törpe ősök segíts. (316)
földmágia (357)
tábori kiképzés (380)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
testvéri segítség (411)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 15 TU. szükséges még: 75 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

Összsúly: 320.54 kg Megterheltség: 136%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 51 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 301 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
3 ametiszt medál (#275) 6 arany karperec (#194) 1 arany papi karkötő (#309)
6 aranygyűrű (#193) 1 aranylánc (#191) 1 balkezes gyűrű (#1549)
6 borostyán függő (#162) 5 csuklyavirág (#133) 6 ezüst karkötő (#158)
2 gyíkfű (#201) 3 gyöngysor (#192) 4 igazgy. fülbevaló (#197)
1 mocsári penke (#148) 7 obszidián függő (#195) 4 obszidián karkötő (#229)
1 quwarg tojás (#360) 2 réz papi karkötő (#307) 3 tinta (#101)
5 umbatari karkötő (#278) 2 varázskő (#305) 5 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1402 arany (#50) 1 bakkura csizma (#96) 1 csontpálca (#329)
1 ében toboz (#578) 2 ezüst nyaklánc (#117) 10 fekete gyöngy (#99)
5 gyenge méreg (#26) 1 jégszív (#282) 65 kaja (#2)
8 madártoll (#112) 1 nagy bronzkulcs (#185) 4 óndarab (#85)
12 ragasztó (#83) 2 sárga erőöv (#276) 1 szent jogar (#150)
2 szöges bunkó (#8) 1 tanulmánytekercs (#1571) 2 téfea-agy (#172)
1 trófea nyaklánc (#196) 1 vas dobónyíl (#189) 4 vasérc (#152)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

181 182 183 184 185 186
96
97
98
99
100
(182,99) orbitális mackósajt (#229), asztrális vortex (#2324), érclelőhely, jégtroll (#164), hordóagyú mameluk (#254)
(183,99) oltár, oltár, érclelőhely
(184,98) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), 24. jellempróba, oltár, érclelőhely
(185,97) ongóliant (#159), kazmár (#204, belőle készíthető: #205), oltár, érclelőhely, woorgard (#231)

Üzenet küldése a karakternek