212. forduló, 214. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 30. 9h:05'
EZ A 542. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
543. játékheted kezdete: júl. 6.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


7 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [111,52] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Bár nagyon le vagy már gyengülve az szomjazástól, azért visszanyerted erőd egy részét. (+3 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+2 kaja.) A lottó 770. hetének nyerőszámai: 12, 11, 14. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Átszortírozod a kajatartalékaidat, kidobva a zsíros részeket, feldúsítva a vitaminban gazdag, fehérjedús porciókat. Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 313.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Profi, a zene minden ágazatában jártas bárd módjára játszol hangszereden. Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 283.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 283.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 278.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 273.]

kb 2 20 kiveszel a bankból a 2. tárgyat (20 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 20 kaját. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 273.]

a 2 3796 20 átadod a 2. tárgyat a 3796. kalandozónak (20 darabot)
Tudatkinézist hajtasz végre! [-2 TU.] Ok, sikeresen átadtál 20 kaját Desertus Anima részére. [5 pontot használtál fel, van még 268.]

bpk 5 bef. parancs kivétele: 5
SZK 218 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 268.]

bpb 5 bef. parancs berakása: 5

szk 111 keresed a 111. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ragyás burástyát. [0 pontot használtál fel, van még 268.]
[A parancs tárolásra került.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Megidézted az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 263.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Beszippantod a csillezsálya levelének illatát, mely rövid ideig különösen intenzív hatást kelt benned. De aztán a bódulat elmúlik. (Nem volt maradandó hatása.) [5 pontot használtál fel, van még 258.]

at 5188 20 TU-t adsz át az 5188. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 2 TU árán átcsúsztatsz 2 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 258.]

m 4 3 3 mozogsz délre, délkeletre, délkeletre
[111,53] Változik a vidék képe, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. A levegő csak úgy zizeg az ide-oda röpködő quwargoktól. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy amniosz-fát. Hoppsz, egy quwarg! Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy phua-kúpot. Keletre nézve látsz egy Chara-din monolitját. Délkeletre egy vaskohó van. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy rúnakő van. Elrakod a távcsövet.

Oppsz, itt járt már valaki! Nagyon régi (kb. 3 hetes) emberi nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [112,54] Dombos terepre érkeztél. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Utad során felfedezel egy vaskohót. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy megrongált olvasztókemencét. (Ahhoz, hogy felépüljön, még 65 pontot kell rákölteni.) Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Chara-din híveié. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Találsz egy olvasztókemencét. Megpillantasz a földön egy csúszó-mászó quwargot. Gyorsan eltaposod a kártevőt. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megtorpansz: valami azt súgja, hogy a földfelszín közelében fémet találsz.
(Feltételes ásás:) Egy szép, mély gödröt ástál. Az ásás eredménnyel járt! Találtál 1 ilkin ércet! Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délkeletre fordítod, megpillantasz egy mély kutat. Északra nézve látsz egy Chara-din monolitját. Elteszed a látcsövet.


(Továbbmész...) [113,55] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. A napfényes Rin völgyben sétálsz. Előtted egy kutya méretű quwarg ugrik elő a földből, majd gyorsan eliszkol. Felfedeztél egy teljesen lerombolt oltárt. Nyilván valamilyen gonosz fickó műve. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy mély kutat. Utad során felfedezel egy gyöngymangó bokrot. Érett termése van. Begyűjtesz 2 gyöngymangót.
(Feltételes mászás:) A kötelet a kút széléhez rögzíted, és óvatosan leereszkedsz. Szerencsére pont elég hosszú volt a kötél. Köves talajra érkezel. Felkészülve egy esetleges támadásra, gyorsan körbenézel. Mozgást észlelsz a szemed sarkából. Egy topránypolip!

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a topránypolip puha testét. (2 támadással 46 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a topránypolip testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A topránypolip elhibázza az ütést csápjával. A topránypolip összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 189 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 58, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Találtál valamit! Közelebbről megvizsgálod - szereztél 5 sünmedve tüskét. Miután kijöttél, elrakod a kötelet. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Rátaposol. 1 tapasztalati pontot kaptál. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő erszényes elkarog nem jelenthet komoly veszélyt. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Egy éhínség varázslattal köszöntöd a másikat. 32 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre rontasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod az erszényes elkarog szőrös testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod az erszényes elkarog jobb oldalát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az erszényes elkarog belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) {KCC:} Vashegyű lándzsával eltalálod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod az erszényes elkarog testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Patájával az erszényes elkarog többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az erszényes elkarog, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Az erszényes elkarog most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 865 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 151, sebződés: 26, gyógyulás: 6, összesen: -20 ÉP}

Előpakolod a kaját, és eszel. (-1 kaja.) [52 pontot használtál fel, van még 206.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 206.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Alaposan körbevizsgálódsz. A munkád eredménytelen: nem találtál eldobott/rejtett tárgyakat. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 felderítés). [20 pontot használtál fel, van még 186.]

m 4 3 4 mozogsz délre, délkeletre, délre
[113,56] Még mindig füves síkságon vagy. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Átgyalogolsz rajta. 1 tapasztalati pontot kaptál. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor délnyugatra nézel, észreveszel egy patakot. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg királynő. Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy éhínség. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a quwarg királynő testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel többször kegyetlenül megütöd a quwarg királynő testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel megérinted a quwarg királynő testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Több marást ejt rajtad a quwarg királynő csáprágójával. (3 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) Ököllel többször eltalálod a quwarg királynő torát. (2 támadással 35 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel meghorzsolod a quwarg királynő testét. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (3 támadástól 16 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +4 ÉP.) A quwarg királynő összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 5 csepp ugh mérget. 1163 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 157, sebződés: 33, gyógyulás: 8, összesen: -25 ÉP}


(Továbbmész...) [114,57] Szűnni nem akar a zöld síkság. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Felfedeztél egy amniosz-fát. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy quwarg harcos. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy éhínség varázslatot. 34 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 70 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel épp hogy megszúrod a quwarg harcos torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +2 ÉP.) Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a quwarg harcos fejét. (3 támadással 47 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a quwarg harcos torát. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Hiába próbálsz hátrálni, a quwarg harcos többször is megmar! (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +3 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
1021 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 163, sebződés: 25, gyógyulás: 5, összesen: -20 ÉP}


(Továbbmész...) [114,58] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Ráismersz a lényre. Egy mutáns pók. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Elszántan ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a mutáns pók testét. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel eltalálod a mutáns pók csupasz testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Csáprágó csattan csípőd közelében. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 384 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 89, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

[30 pontot használtál fel, van még 156.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 156.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. A felderítő munka nem vezetett eredményre. [20 pontot használtál fel, van még 136.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[115,59] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy sebesült kérődző etra közeledik. A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Mélyen koncentrálva, megidézel egy éhínség varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 37 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-7 életerő.) Ezenkívül elkorrodált 7 aranyad. A lény bűzfelhőt lő rád! Leküzdöd a feltörő rosszullétet. Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan a másikra ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval néhányszor megcsapod a kérődző etra foltos testét. (2 támadással 25 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a kérődző etra foltos testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Lábával meglök a kérődző etra. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A szörny sugárzása sejtjeidet roncsolja. (-2 életerő.) A dolgot még 14 aranyad bánja. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
525 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 13, gyógyulás: 1, összesen: -12 ÉP}

Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy vaskohót. Délnyugatra nézve látsz egy világítótornyot. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [116,60] Még mindig füves síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elrakod a távcsövet. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy sóhajtó dorony került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} {KCC:} Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sóhajtó dorony bal hátsó lábát. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel jól megszúrod a sóhajtó dorony pofáját. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. Véres nyál csordul ki a sóhajtó dorony száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 380 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 70, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A vadszőlő még egy kicsit éretlen, de azért Te érdemesnek tartod egy kis előszüretre. Mazsola lesz belőle vagy bor? Hmm, inkább ebéd. (+2 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [117,61] Szűnni nem akar a zöld síkság. Elérted az Óriások Földjének határát. A távolban gigantikus alakok mászkálnak, irtják a békés kalandozókat.

Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amint a kukkert délnyugatra fordítod, megpillantasz egy művészi porolitot. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 106.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 106.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. A munka nem volt hiábavaló! Egy tárgyat találtál: 1 kőkés. Elrakod. [20 pontot használtál fel, van még 86.]

m 3 3 3 mozogsz délkeletre, délkeletre, délkeletre
[118,62] Továbbra is síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy fehér szikla. Ananászvirág illatát hozza a szél.

Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel északkeletre egy művészi porolitot. Keletre nézve látsz egy púdersziklát. Délkeletre egy olvasztókemence van. Délre egy olvasztókemence van. Elrakod a távcsövet.

(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 76.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 76.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Befejezted az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+74 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 71.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 68.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 68 pontért
Ennyi TVP-ért a munkának nem lenne értelme. [0 pontot használtál fel, van még 68.]
Kínzó dolog a szomjúság, egyre gyengébb vagy. (-1 életerő.) [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 9, 17, 18.
Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel találsz egy pontot, ahol tábort verhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 68 pontod maradt, ebből a következő körre 68 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 422 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 18 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (29) Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 29 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 282/278 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 314/101 Pénz: 5 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 EFejl: 30
Eddig összesen 760 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 4531 TP-t kaptál. Jelenleg 271991 TP-d van. A következő szinthez még 68009 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 207. fordulódban 5859 arany került a bankszámládra. 6034 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/101 szúrófegyverek: 18/53 (+13%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 4/56 (+8%) lőfegyverek: 20/12 dobófegyverek: 1/38 (+14%)

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 2. nyomkövetés: 33/50 (+4%) 3. mászás: 4/86 (+6%)
4. csapdakészítés: 14/76 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 28/73
7. titkosírás: 7/61 8. felderítés: 26/56 (+60%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 26/49 (+12%) 11. taumaturgia: 4/21 (+8%) 12. versengés: 4/83
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 38/65 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/20
16. vadászat: 14/26 17. bányászat: 12/18 (+15%) 18. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
21 arany (#50) 1 csillezsályalevél (#1253) 3 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 dorony tüdő (#212) 1 elkarog szőr (#665) 1 gyöngymangó (#135)
1 ilkin érc (#232) 2 kaja (#2) 1 kőkés (#6)
5 sünmedve tüske (#14) 8 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(111,53) 43. jellempróba, amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203)
(112,54) vaskohó (#155), olvasztókemence (#86), oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, érclelőhely
(113,55) oltár, mély kút (#93), gyöngymangó bokor (#134, belőle készíthető: #135), topránypolip (#86), erszényes elkarog (#354)
(113,56) quwarg királynő (#153)
(114,57) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), quwarg harcos (#201)
(114,58) mutáns pók (#117)
(115,59) kérődző etra (#368), művészi porolit (#720)
(116,60) sóhajtó dorony (#112)

Üzenet küldése a karakternek