212. forduló, 214. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 4. 9h:26'
EZ A 345. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
346. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 21 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [125,12] koordinátán.
A krónikát olvasgatva néhány dolgot már hatékonyabban fogsz végrehajtani (+2 tvp ). A sötétség puha, megnyugtató karjai ölelnek át. Halott vagy. Ilyen lenne hát? Várod, hogy jöjjön valaki, aki megmondja, mit kell tenned most, aki irányt mutat neked. Egy kámzsás, vörösen izzó szemű alak közelít feléd, pillantása mintha lelked mélyéig hatolna. Érzed, most ítéltetsz meg... Ö lesz a Révészed. Felemeli a tested, és elindul vele a közeli folyó felé. Ez lenne a határ? Tudod, ha alámerülsz benne, már az árnyvilágé vagy. A víz felszíne meg sem rezdül az alak léptei alatt, viszont téged elnyel a zavaros lé, mikor hirtelen kiejt karjaiból. Tehetetlenül süllyedsz lefelé, valami folyadék ömlik a szádba... izzó kínnal áradva szét ereidben... Egy erős kéz emel fel magához, s fájdalom ködén át látod az alak arcát, amint keserű mosolyra húzódik. - Nincs megváltás. A Halál csak a kezdet... - hallod a Kárhozat Urának átkát.
Az aranytermő erszény 55 aranyat termelt. [Teljes ryuku vértezetet viselsz:] Varázserőd regenerálódik. (+196 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+119 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) A jóltápláltság következtében szaporodtak a kis aranyosak! (+1 poszogó mösze.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked az arató csattanat. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku futárbérenc nyomok után kutattál. Már majdnem feladod, amikor egy kifejlett példányra bukkansz!

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 96 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a ryuku futárbérenc testét. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel eltalálod a ryuku futárbérenc jobb lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal eltalálod a ryuku futárbérenc fejét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A ryuku futárbérenc újból meg újból lesújt rád. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány 10 arany. 1 242 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 44, gyógyulás: 8, összesen: -36 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 358.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 353.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Nekilátsz a varázslat elmondásának. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Sikerült elmondanod a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 353.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 353.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 353.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 353.]

* 6. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 348.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 343.]

kno 17 1 képesség-növelés 17
Elegendő tapasztalatra tettél szert ahhoz, hogy pszi szakértelmed megnövekedjen! (Ezt a karakterlapon * jelöli.) [0 pontot használtál fel, van még 343.]

fku 1 felt. kutatás 1
Mélyen koncentrálni kezdesz. Érzed, hogy testedben szétáramlik az erő! Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-19 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 343.]

kpb kezd. parancs berakása:

kf 1530 kézbeveszed/felveszed az 1530. tárgyat
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 343.]
[A parancs tárolásra került.]

ek 302 1 t. energia kisütése: 302 1
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 293.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Főzőcskézésbe kezdesz, finom főtt étel készül. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 főzés). 733 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 291.]

ftv 150 10015 felt. tám/véd. varázslat a 150. varázslatot 15. szinttől
Ok, a megadott támadó varázslat-lény feltétel törölve. [0 pontot használtál fel, van még 291.]

be 56 bemész az 56. titkos labirintusba
A kutakodás eredménnyel járt: megtalálod a labirintus bejáratát! Odabent sötét honol. Fáklyát gyújtasz. Beóvakodsz, rettegve az odabent váró rémségektől. [5 pontot használtál fel, van még 286.]

lm 4 3 8 mozogsz 4 3 8
Egy kis szobába érkezel. [2. PONT.] Valami mozog előtted! Közelebb lopódzol. Már látod, hogy egy csontváz az. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a csontváz sárga koponyáját. (4 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal teljesen átszúrod a csontváz testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). Karmaival a csontváz megpróbálja felszakítani a bőrödet, de sikertelenül. A csontváz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
55 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 112, sebződés: 0, gyógyulás: 23, összesen: +23 ÉP}

Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy sima, fából készült ajtó körvonalai bontakoznak ki előtted. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! A felderítést egy szobával folytatod. Odabent félhomály fogad. [4. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
Továbbmész. Egy kemény tölgyből készült ajtó jelent átmeneti akadályt. Megpróbálod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Bármennyire is ügyelsz lépteidre, néha meg-megcsikordul lépésed egy kövön. Óvatosan lépsz be egy nagyobb terembe. [3. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy purifikátor van előtted! A szörny a halálodat akarja, és neked ront.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Kitátod a szádat, és lehelsz. 71 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (tüskepajzs védett meg.) Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 2 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a purifikátor testét. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) A purifikátor összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Némi kutatás után találsz egy nagy tölgyfaládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A csapda ebben a másodpercben sül ki. A robbanás hátrataszít, de a füstön keresztül látod, hogy a láda, tartalmával együtt megsemmisült. (-7 életerő.) Mész tovább, előre. Kanyarodik a járat. [5. PONT.] Továbbsuhansz a folyosón. Elérsz a T-elágazáshoz. Most vajon merre? [6. PONT.] A talaj megbillen a lábad alatt, és beleesel egy mély üregbe! A gödör nem üres - az alján sav fortyog! Szerencsédnek köszönhetően csak 19 életpontot vesztettél. Ordítva a fájdalomtól, kimászol.
Úgy suhansz, mint az árnyék. Megtorpansz: kanyarodik az út! [7. PONT.] Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy sima, fából készült ajtó állja utadat. Találsz egy kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Parányi, jelentéktelen teremnek tűnik, ahová most beléptél. [8. PONT.] Ssssh! Valamilyen csapdát aktiváltál. Amikor meglátod a feléd süvítő nyílvesszőket, már tudod is, hogy milyet. Uhh, ilyen szerencsét! Egy sem talált!
[42 pontot használtál fel, van még 244.]

lm 12 15 17 mozogsz 12 15 17
Nincs megállás - továbbtotyogsz. Kanyarodik a járat. [7. PONT.] Vigyázó léptekkel mozogsz tovább. Hoppsz, már itt is van a T-elágazás! [6. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [10. PONT.] Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy nómenklatúra van előtted! Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy izomernyesztés. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy méregfelhő varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. 7 életpontot vesztettél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra nyakát. (4 támadással 75 életpontot sebezve.) A nómenklatúra összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 080 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}

Hangot hallasz szemből - megtorpansz, figyelsz, de aztán semmi. Még óvatosabban mész tovább. A folyosó kanyarodik. [11. PONT.] Bátran haladsz tovább. Egy sima, fából készült ajtóba ütközöl. Megvizsgálod: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [12. PONT.] Rövid körbevizsgálódás után találsz egy nehéz kőládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 fűszertartó, 16 drótszőr és 2 fémrúd. Gyorsan kiüríted a ládát. Minden neszre ügyelve folytatod a felderítést. Megtorpansz: kanyarodik az út! [11. PONT.] Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [10. PONT.] Nem rettenve meg semmitől, tovább suhansz. Egy kemény tölgyből készült ajtót látsz. Lenyomod a kilincset: Sajnos be van zárva. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. Sikerült! Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [13. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy zombi. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel párszor kilyukasztod a zombi bal lábát. (4 támadással 118 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal felnyársalod a zombi rotható húsát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A zombi karmai majdnem eltalálnak! Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
30 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 139, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Hamarosan egy tetemembert pillantasz meg. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a tetemember testét. (2 támadással 64 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal felnyársalod a tetemember bűzlő testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+4 életerő). A tetemember mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A tetemember most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
423 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 79, sebződés: 0, gyógyulás: 17, összesen: +17 ÉP}

Egy nagyobb terembe érkezel. [14. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy szintszívó lakik itt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal felnyársalod a szintszívó zsezsgő plazmáját. (1 támadással 16 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Szoborrá dermedsz, amikor észreveszed, hogy egy szintszívó van előtted! Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel kegyetlenül megütöd a szintszívó ködös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a szintszívó ködös testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) A szintszívó karmai majdnem eltalálnak! A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 329 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 44, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé figyelve haladsz tovább. Az út egy nagy szobába torkollik. [15. PONT.] Hamarosan egy autentikus vámpírt pillantasz meg. Nyugodtan várod, hogy megleckéztethessed a pimasz lényt.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az autentikus vámpír bal karját. (3 támadással 88 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+18 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az autentikus vámpír bal vállát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az autentikus vámpír néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 997 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 113, sebződés: 7, gyógyulás: 26, összesen: +19 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 1 kis aranykulcsot (ld. enc.), 1 tatu ködmönt és 1 koponya szimbólumot. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [14. PONT.] A falhoz lapulva osonsz előre. Az út szélesedik, majd elérkezel egy tágasabb helyiséghez. [13. PONT.] Halvány fényt látsz magad előtt: habozva mész tovább. Egy nagyobb terem! [10. PONT.] Merészen, fegyveredet markolva mozogsz. Egy nagy vasalt ajtó a következő akadály. Elővigyázatosan próbát teszel: Sajnos be van zárva. Kis keresgélés, próbálkozás után rájössz, hogy a nálad levő kis aranykulcs nyitja az ajtót. Az út egy széles, tágas szobába torkollik. [18. PONT.] Szörnyet pillantasz meg - innét úgy tűnik, hogy egy purifikátor. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Tüzet köpsz ellenfeledre. 92 életpontot sebeztél. Üdvözlésképpen egy energiatüskék varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Semmi eredménye! (tüskepajzs védelmez.) Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 ubuk dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a purifikátor testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 purifikátor hájat. 1 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

A szoba, amelybe belépsz, első pillantásra nagyon elhagyatottnak tűnik. [17. PONT.] Nem lepődsz meg, hogy egy autentikus vámpír lakik itt. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rohansz. {CSTT:} Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az autentikus vámpír testét. (3 támadással 95 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+20 életerő). Méregfoggal megdöföd az autentikus vámpír testét. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Az autentikus vámpír csapásokat oszt a bal karodra karmaival. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 997 tapasztalati pontot kaptál. Híján vagy a varázsenergiának - gyorsan összetörsz 1 varázskövet. (+100 varázspont.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 118, sebződés: 6, gyógyulás: 27, összesen: +21 ÉP}

Átkutatod a szörnyet. Találsz nála 2 gyíkfüvet. A fal mellett találsz egy nagy, díszes ládát. Sajnos zárva van. Előkapod a zárnyitó készletet, és megpróbálod kinyitni. A dolog baj nélkül ment, a láda fedele felpattan. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 zárnyitás). Abban a pillanatban, hogy felnyitottad a ládát, ráébredsz hibádra, de már későn - belélegezted a kiáradó gázt. (-3 életerő.) Megnézed, hogy mi a zsákmány: 1 aranytű, 2 vashegyű nyíl, 6 ragasztó, 1 kazmár gyökér, 1 púderkő, 35 arany és 1 galachmit. Gyorsan kiüríted a ládát. [90 pontot használtál fel, van még 154.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött. (+450 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 149.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 144.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[126,12] Elhagyod a bokrokat, dombok között vagy. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy kétfejű troll. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kétfejű troll ragyás bőrét. (5 támadással 159 életpontot sebezve.) Furcsa dolog történik: a troll teste kővé válik, majd felrobban (-22 életpont). Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 159, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal rájössz, hogy egy zombi mester ijesztett meg. Amikor elhal a zaj, előmászol. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kazmárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Megérzed, hogy a talaj, amelyen taposol, fémet (rézdarab) rejt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 bányászat). Oppsz, egy kenyérfa! Sajna, már csak egy kenyér van rajta. (+2 kaja.)

(Továbbmész...) [127,13] Amerre csak a szem ellát, dombok. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy púdersziklát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (vasérc) jelenlétét érzed a föld alól. A sziklák mögül kibukkanó lény nem tudott meglepni. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy ekharion bébi. (ld. enc.) Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már tüskepajzs vibrál körülötted. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi az ekharion bébi jobb oldalát. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. Kőkéssel párszor kilyukasztod az ekharion bébi bal karját. (6 támadással 119 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+24 életerő). Méregfoggal többször eltalálod az ekharion bébi jobb vállát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+10 életerő). Az ekharion bébi mancsával oldalba lök. (1 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Egymásnak feszültök, de te bizonyulsz az erősebbnek. Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 610 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 186, sebződés: 25, gyógyulás: 39, összesen: +14 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Úgy érzed, el tudsz bújni néhány satnya bokor mögé. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Ismét melléd szegődött a szerencse. Picit később kikémlelsz, hogy megtudhasd, mi elől bújtál el. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [128,14] A dombvidék után ismét sík terepen vagy. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Egy arató csattanat nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal megdöföd az arató csattanat testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Az arató csattanat állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 0, gyógyulás: 29, összesen: +29 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ó! Hiszen ez egy dermesztő lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Fairlight rúnaköve. [15 pontot használtál fel, van még 129.]

m 3 2 3 mozogsz délkeletre, keletre, délkeletre
[129,15] Dombos terepre érkeztél. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Úgy gondolod, hogy a közeledő kardszárnyú pocok nem jelenthet komoly veszélyt. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (4 támadással 125 életpontot sebezve.) Véres nyál csordul ki a kardszárnyú pocok száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 047 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 125, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Felismered. Ez egy hegymélyi lidérc. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy krómkaktuszt. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Bányászat képességeddel fémet (óndarab) érzel a föld alatt.

(Továbbmész...) [130,15] A dombságot elhagyod, bozótos terepen vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot.
(Vándorcirkusz:) Nahát! Az orrod előtt cirkuszos sátrak emelkednek ki a földből. Izgatottan indulsz el közöttük, jobbra-balra kapva fejed a rengeteg színes dolog láttán. Mielőtt elvegyülhetnél a tömegben, egy törpe lép eléd. Elveszi a belépőre szánt 20 aranyérmét, majd az utat mutatva előreenged.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. A terem távolabbi sarkában egy lényt veszel észre. Egy korinthai amőba. Arckifejezéséből ítélve rendkívül finom falatnak találhat.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a korinthai amőba testét. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) Elszántan ellenfeledre rohansz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a korinthai amőba testét. (6 támadással 287 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal többször eltalálod a korinthai amőba testét. (5 támadással 113 életpontot sebezve.) Csápjaival a korinthai amőba lecsap a jobb karodra. (2 támadástól 70 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +14 ÉP.) Ellenfeled vámpirizál belőled. 27 életpontot vesztettél. Ryuku szablyával végigvagdosod a korinthai amőba testét. (4 támadással 155 életpontot sebezve.) Méregfoggal megérinted a korinthai amőba testét. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 65 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +13 ÉP.) A korinthai amőba most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 396 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 730, sebződés: 162, gyógyulás: 27, összesen: -135 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 versengés).
Megkeresed a boszorka sátrát, majd belépsz a nyíláson.
- Nincs itt minden - förmed rád rögtön a boszorka, majd mérgesen végigvizsgálja mi van nálad a kértekből. - Itt a halcsont. Még szerencse, erre épp most szükségem van. - mondja, és a sarokba hajítja a tárgyadat. A boszi úgy dönt, ha már itt vagy, új feladatot ad:
- Ha legközelebb erre jársz, inkább a következőket hozd: - mondja. - 14 sünmedve tüske, 2 dárda, 1 csuklyavirág, 12 kazmár gyökér, 48 madártoll.
Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérfürdető magszim. Mivel meglepni nem sikerült, ezért gondolkodás nélkül neked ront a szörny. Persze te sem maradsz tétlen.

Ki tudja, mire készül a másik - jobb az óvatosság! A biztonság kedvéért felraksz egy tüskepajzs varázst. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+25 életerő). Méregfoggal megkarcolod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A vérfürdető magszim csápjai a bal lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérfürdető magszim összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 972 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 133, sebződés: 5, gyógyulás: 29, összesen: +24 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Ráismersz a távolodóra. Egy szubreális vámpír. Amint megtisztul a terep, Te is előkerülsz.

(Továbbmész...) [131,16] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Észreveszel egy kazmárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy olvasztókemencét. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Megállsz, és koncentrálni kezdesz: semmi kétség, a talaj fémtartalmú anyagot (rézdarab) rejt! Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Ráismersz a lényre. Egy kétfejű troll. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy tüskepajzs védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 5 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kétfejű troll jobb lábát. (5 támadással 156 életpontot sebezve.) A troll teste fényleni, majd baljóslatúan pulzálni kezd. A következő pillanatban darabokra robban (-14 életpont)! Véres nyál csordul ki a kétfejű troll száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 095 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 156, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. A gyors menekülés után, egy óvatos pillantást vetsz az ellenfeled felé. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy hegymélyi lidérc. Amikor elhal a zaj, előmászol. Levadászol két vaddisznókölyköt. Aztán iszkiri, mert jön az anyjuk! (+3 kaja.) [35 pontot használtál fel, van még 94.]

m 2 3 2 mozogsz keletre, délkeletre, keletre
[132,16] Elmaradoznak a dombok, újra sík vidéken vagy. Szikrázóan süt a nap. A türkizkék égen csak néhány bárányfelhő bóklászik. Az Ygrol síkság kietlen, vad pusztaságában barangolsz. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy élőholt quwarg közeledik. Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted az élőholt quwarg testét. (1 támadással 30 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Mentális barikád mögé bújva, ellenállsz a félelem-sugaraknak. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Elszántan ellenfeledre rohansz. {CSTT:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed az élőholt quwarg testét. (6 támadással 127 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+26 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az élőholt quwarg torát. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Akárhogyan is védekezel, itt is, ott is csáprágók marják húsodat! (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) Az élőholt quwarg szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 537 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 183, sebződés: 17, gyógyulás: 36, összesen: +19 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Azonnal rájössz, hogy egy élőholt quwarg ijesztett meg. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely délkeletről folyik északnyugatra. Feltöltöd a vizestömlőt. Két tazunkarókakölyök talált egy kerek sajtot, de nem tudják megfelezni. Ahhoz, hogy segíthess nekik, szükséged van egy mérlegre és 5 TVP-re (31. jellempróba). Elég a vegetáriánus kosztból! A kupánvert zsákgyík talán másképp vélekedik, de hát őt senki sem kérdezte. (+3 kaja.)

(Továbbmész...) [133,17] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Nagy vartyogás közepette egy csapat szárnyas gömböc húz el a magasban. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délkeletről folyik északnyugatra. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy álomvirágot. Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba).

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Megpróbálsz beolvadni a környezetedbe. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Felismered. Ez egy élőholt sullár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [134,17] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy púdersziklát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy vaskohót. Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Látsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém (vasérc) közelében vagy.

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Hiába, a tapasztalat. Ezúttal is megúsztad harc nélkül. Persze kíváncsi vagy, mi is volt az ellenfeled. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy élőholt quwarg. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. [15 pontot használtál fel, van még 79.]

m 2 3 mozogsz keletre, délkeletre
[135,17] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Pterois volitans orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Egy árnymanó gyereket látsz, ahogy egy fa gyökere alatt keres valamit. A legszebb és vadonatúj golyója gurult be a gyökér alá, és nem éri el. A te kezed viszont biztosan elég hosszú lenne. Ez a segítség nem kerül TVP-be (23. jellempróba).

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Felismered. Ez egy zombi mester. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

(Továbbmész...) [136,18] Szűnni nem akar a zöld síkság. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mínosz-kúpot. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben Marcho Ven-Saak irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy Chara-din monolitját. Egy hajléktalan troll csörtet feléd, megszólít: - Haver, aggyá egy aranyat! Három hónapig ispotályba' vótam, nincsen pénzem. - Ha megszánod, adjál neki egy aranyat, ez nem kerül TVP-be (39. jellempróba). Utad során felfedezel egy álomvirágot. Látsz egy teljesen lerombolt oltárt.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Hál istennek, ezt megúsztad. Amikor már úgy érzed, a szörny nem vehet észre, kikukkantasz. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [10 pontot használtál fel, van még 69.]

fku 20 felt. kutatás 20
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

szm 144 megölöd a 144. szörnyet
Túl sok kaját eszik az arató csattanat: úgy döntesz, hogy leölöd. Micsoda megdöbbenés - védi magát!

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy tüskepajzs varázslatot. Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod az arató csattanat egyik lábát. (6 támadással 112 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Méregfoggal jól megszúrod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Egy kis bőrt csippent le a lábfejedről az arató csattanat, ahogy megpróbál megharapni. (1 támadástól 9 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
947 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 136, sebződés: 9, gyógyulás: 30, összesen: +21 ÉP}

[0 pontot használtál fel, van még 69.]

szk 778 765 163 keresed a 778. szörnyet a 765. szörnyet a 163. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku csapásvezetőt. [0 pontot használtál fel, van még 69.]

ef 30 518 energia fejlesztése 30
KT-dnek segédkezel egy új tudati képesség kifejlesztésében: hosszan koncentrálsz, a közös gyűjtőbe ömlesztve tudati energiáidat. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 6.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 6.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 1.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

* 6. BP: kf 692 0 0 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 1.]
Uhhh, de megszomjaztál! Mohón kortyolsz a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 17, 21, 6.
Rövid meditációs formula segítségével elmélyedsz tudatod legmélyén, és merítesz az örök, kiapadhatatlan kupából: az Élet Forrásából. (+1 max. ép.) Túl fáradt vagy már, hogy tovább menj. Utolsó erőddel keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. A fáradtság a legjobb altatómester: szinte azonnal elalszol. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 1 pontod maradt, ebből a következő körre 1 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 355 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KIS ARANYKULCS (240. TÁRGY)
Ez az apró kulcs egy lakatos és egy aranyműves együttdolgozásának remekműve. Tolla különösen bonyolult, valószínűleg igen komplex zárak kinyitására alkalmas.

EKHARION BÉBI (768. SZÖRNY)
A kicsi ekharionok (persze csak ha kicsinek lehet nevezni egy tíz ember magas groteszk csecsemőt) nagyon szeretnek játszani. Általában megtermett parasztlegényekkel babáznak, mert azoknak jól lehet csavargatni a karját. Alapvetően az emberek szagát nem nagyon szeretik, így gyakran fürdetik őket folyókban, nagyobb tavakban és különböző pocsolyákban. További dolog, ami a kalandozókkal kapcsolatban zavarja őket, hogy sokat rugdalnak, miközben ők az apjuk hőstetteit játsszák el a kedvenc "babáikkal". Általában ezek a hőstettek olyanok szoktak lenni, hogy a papa fejével kettétört egy nagy sziklát, vagy hogy megevett harminc bárányt és három szűz elflányt reggelire. Szüleikhez képest a pszi képességük még elenyésző így nem is használják igazán, csak különböző dolgokra (például, hogy a szemben álló, következő babának mi a gyenge pontja és hol érdemes megmarkolni ahhoz, hogy könnyebben lehessen lóbálni). Ha sikerülne egy ekharion bébit beidomítanod a saját céljaidra, a kirakókockák iránt is érdeklődő "csöppség" minden bizonnyal pillanatok alatt képes lenne felhúzni neked egy-két épületet.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

Erő: 20 (23) Szint: 29 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 23 (26) Védekezés: 38 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 37/53 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 506/668 Jellem: gonosz (245) Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 907/177 Pénz: 5712 arany Kép. pont: 26
Tudatpont: 72/28 Pszi pont: 228/164 EFejl: 30
Eddig összesen 3932 szörnyet (20 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 22 051 TP-t kaptál. Jelenleg 2 823 946 TP-d van. A következő szinthez még 176 054 TP szükséges. Trófeáid: szubreális vámpír, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5881 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 25/1 (+1%) szúrófegyverek: 23/81 (+1%) vágófegyverek: 31/45 (+3%)
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 30/70 (+5%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 4 db (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
136,18 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 127,4
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/4 Max életkor 181 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 155/8 (+132%) 2. nyomkövetés: 88/85 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 29/21 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/30 (+30%)
7. gyógyítás: 29/4 8. titkosírás: 2/22 9. felderítés: 2/91
10. szörnyidomítás: 13/84 11. teológia: 61/24 (+20%) 12. taumaturgia: 77/11 (+85%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 20/10 (+14%) 15. zene: 9/10
16. szörnyismeret: 45/56 (+37%) 17. pszi: 36/2 (+94%) 18. zárnyitás: 12/0 (+90%)
19. vadászat: 23/64 20. vitalitás: 4/86 21. bányászat: 24/53 (+60%)
22. főzés: 16/3 (+11%) 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 22 vp; taumaturgia: 26 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9803,10) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 23, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157) izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418) nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417)
izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223) izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250)
teljes őrület (#118) >> nők (#999) teljes őrület (#118) >> férfiak (#998)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 23, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +5 lopás ellen) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 56, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1566 (limit: 1610), a megölt főholtak száma: 24, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 112617.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 36 TU. szükséges még: 54 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 72 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1003 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 10 szögletes kő (#17)
3 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
10 ezüsttollú nyíl (#363) 14 tüske (#22) 10 ubuk tüske (#131)
9 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351) 7 ubuk dobónyíl (#138)
5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689) $1 tatu ködmön ($255)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 Krough fejdísze (#1570) 2 * ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 5 * ryuku köpeny (#693) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 * ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
2 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) $2 ezüst nyaklánc ($117)
8 gólem talizmán (#811) 2 hősiesítő medál (#1558) $1 koponya szimbólum ($139)
1 + nap szimbólum (#141) 2 * nekrofun medál (#253) 2 rothasztó talizmán (#815)
3 * varkaudar szimbólum (#1528) 2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $1 ezüst karkötő ($158) 1 mentát karkötő (#1551)
1 obszidián karkötő (#229) 2 * ryuku karvédő (#687) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
36 * angyalok gyűrűje (#529) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 83 csepp tinta (#101), fér még: 37]
6 éjurna (#2368) [bennük 2 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 58]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
5 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 25]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
26 sullár hólyag (#168) [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 469]
11 szent kehely (#257) [bennük 110 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
23 uzbány csőr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 268]
20 + vizestömlő (#3) [bennük 396 korty víz (#27), fér még: 4]
6 zöld üveg (#82) [bennük 57 csepp ragasztó (#83), fér még: 63]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 12 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125) 3 destabilizátor (#1275)
12 ¤ deus ex machina (#1) 3 éjkő (#2369) 1 esszenciafókusz (#2373)
2 Fairlight szütyője (#2108) 5 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
3 fülemüle síp (#1576) 10 gernim balzsam (#1894) 18 gyógykenőcs (#313)
4 halálkristály (#2372) 25 kaja (#2) 1 kis aranykulcs (#240)
3 Korrum pálcája (#1545) 1 kötél (#92) 3 kristályfolyadék (#449)
2 krónika (#1725) 1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560)
1 márványkulcs (#245) 2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218)
11 megsemmisítő (#1540) 1 nyomkereső talizmán (#671) 30 ork csodaszer (#1228)
1 Rodger kezdő üstje (#1167) 1 ryuku tájoló (#1224) 12 sámán gyógykenőcs (#1139)
2 szeksztáns (#32) 1 térhajlító kavics (#1539) 20 titanitdukát (#1480)
1 tudati fétis (#1151) 2 varázskő (#305) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsfarok (#654) 6 + dözmöng szív (#122)
$16 drótszőr ($37) 2 etra hályog (#712) $2 fémrúd ($104)
1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563) 7 galachmit (#310)
1 grifftojás (#179) $2 gyíkfű ($201) 5 halálvirág (#2371)
20 halcsont (#390) 94 hattyútoll (#1222) $11 kaktusztüske ($114)
3 kazmár gyökér (#205) 2 liumbe hajtás (#655) $1 magszim bél ($103)
4 mákrózsa virág (#56) 1 moa smaragd (#377) 8 mutáns csont (#331)
11 nektoraf faggyú (#667) 5 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269)
58 quwarg tojás (#360) 3 remák szív (#264) 2 rinóbőr (#651)
30 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529) 1 szulfin (#676)
$4 szvó-ektoplazma ($151) 4 teknősesszencia (#702) 9 trikornis szarv (#198)
32 varányszem (#30) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 136.54 kg Megterheltség: 89%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 32 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
57 amniosz (#203) 2 bunthar bőr (#733) 3 esszenciakristály (#350)
2 halálhozó talizmán (#813) 4290 isteni könnycsepp (#260) 616 kaja (#2)
4 keg gomba (#1615) 7 manakristály (#500) 11 pszi kő (#248)
131 purifikátor háj (#269) 3 ryuku mellvért (#689) 27 sáfránypor (#211)
23 sötét ital (#284) 5 tapasztalatkő (#975) 7 tudás gyöngye (#522)
4 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 fáklya (#36) 1 halcsont (#390) 1 ubuk dobónyíl (#138)
1 varázskő (#305)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
80 arany (#50) 1 aranytű (#272) 16 drótszőr (#37)
2 fémrúd (#104) 1 fűszertartó (#210) 1 galachmit (#310)
2 gyíkfű (#201) 8 kaja (#2) 1 kazmár gyökér (#205)
1 kis aranykulcs (#240) 1 koponya szimbólum (#139) 1 magszim bél (#103)
1 púderkő (#119) 2 purifikátor háj (#269) 6 ragasztó (#83)
4 szvó-ektoplazma (#151) 1 tatu ködmön (#255) 2 vashegyű nyíl (#176)
226 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137
11
12
13
14
15
16
17
18
19
(127,13) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Chara-din monolitja (#534), érclelőhely, ekharion bébi (#768)
(128,14) arató csattanat (#144), Fairlight rúnaköve
(129,15) kardszárnyú pocok (#152), krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), 32. jellempróba, érclelőhely
(130,15) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), korinthai amőba (#420), vérfürdető magszim (#148)
(131,16) kazmár (#204, belőle készíthető: #205), olvasztókemence (#86), oltár, 37. jellempróba, érclelőhely, kétfejű troll (#163)
(132,16) élőholt quwarg (#202), patak, 31. jellempróba
(133,17) patak, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), 28. jellempróba
(134,17) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), vaskohó (#155), 49. jellempróba, Tharr oltár, érclelőhely
(135,17) Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 23. jellempróba
(136,18) mínosz-kúp (#178), művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), 39. jellempróba, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, arató csattanat (#144)

Üzenet küldése a karakternek