212. forduló, 214. forduló, Jégvirág összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2017. jan. 23. 15h:05'
EZ A 1078. JÁTÉKHETED, 213. FORDULÓD
1079. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Számládon a zsetonok száma 64 alá esett!
Ez a forduló 41 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2067
SZÁMLA : XXXX

JÉGVIRÁG KALANDJAI


Néhány óra telt el azóta, hogy letáboroztál a [131,47] koordinátán.
Bea Melindre átadott neked a 1. napon 14 TU-t.
A teremtés zsákja létrehozott 1 mákrózsa virágot. A teremtés zsákja létrehozott 1 zöld üveget. A teremtés zsákja létrehozott 1 rézdarabot.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+11 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+102 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+46 pszi pont.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy tüskés harci gromak nyomok után kutattál. A keresgélés eredménytelen volt. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 szörnyismeret). [8 pontot használtál fel, van még 449.]

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Hozzákezdesz az agyi energia gyűjtéséhez. Pszi energia árad szét testedben. Kiengeded magadból a pszi-gyűjtés pszi képességet. Vooooaaaaah! Irtózatos fájdalom jár át, ahogy agyi kapacitásodat egy parányi mértékben megnöveled a hatalmas mennyiségű szabadjára engedett pszi energia segítségével. [-20 életpont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 pszi). Ezúttal nem kapsz új pszi képességet (csak egy későbbi szinten). Mentális képességed érezhetően fejlődött. (+5 max. pszi pont.) [-300 pszi pont.] Erőd TF-elődött. 19 pszi-pontod van, és ahhoz, hogy ezt a pszi képességet használhasd, 20 pontra lenne szükség - így ez most sajnos nem megy. [0 pontot használtál fel, van még 449.]

* 2. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Koncentrálsz, majd hozzálátsz a mágia megidézésének. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 444.]

* 3. KP: v 12 0 0 elmormolod a 12. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. Az utolsó szavakra megtelsz energiával. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 439.]

* 4. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 434.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 75 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 434.]

vik 3 merészség kalandozókra: 3
Mostantól elővigyázatos vagy, legfeljebb a nálad jóval gyengébb kalandozókat támadod meg. Kalandozókkal szembeni merészséged mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

vi 7 3 viselkedésed: 7 3
Mostantól elég bátor vagy. Nálad valamivel erősebb szörnyeket is meg mersz támadni. Merészségi szinted ettől kezdve 7. Barátságosan fogsz viselkedni azokkal a kalandozókkal, akiknek nem ellentétes a jelleme. A szörnyeket megtámadod. Barátsági szinted mostantól 3. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

h 1629 használod az 1629. tárgyat
Óvatosan előveszed a koboldkirály koronáját, és az öklödre akasztod. Úgy tárgyalsz vele, mint a hasbeszélő bábjátékos a kis pajtásával. Kérleled, hogy varázsoljon, és a korona nagy nehezen enged az unszolásnak. Létrejön egy harmadik szem varázslat! Működésbe lép a rejtett tárgyakat érzékelő varázslat. Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 434.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Finom nagyon, és egy időre minden éhségedet elmulasztotta. 220 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 431.]

v 96 96 106 elmormolod a 96. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. A kisülni készülő varázslat a következő pillanatban már benned van. Létrehoztad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED

130 131 132
46
47
48

[96,106] Lakott területre érkeztél. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. délre látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő.

Van itt egy fegyvermester háza (574. épület.) és egy fekete mágustorony (599. épület.).
[-50 varázspont.] Erőd TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 421.]

vtn 181 varázslat tanulás: a 181. varázslatot
Félve közelebb óvakodsz. Remegve kopogtatsz a lapos rézkoponyával. Sokáig semmi, de aztán nyikordul az ajtó, és megjelenik egy sebekkel borított testű alak! Őt a sebek azonban cseppet sem zavarják. Talán egy lélek nélküli, emberi maradványokból összevarrt, miksziszi húsgólemmel állsz szemben? A mágus örömmel fogad, és a piszkos anyagiak megbeszélése után kezdetét veszi végre a hosszadalmas tanulás. A kézmozdulatokon, varázsszavakon, anyagi komponenseken kívül még rengeteg fontos dolgot elsajátítasz. Most már el tudod mondani a varázslatot, de másnak sajnos nem tudod megtanítani. A varázsló varázslat, amelyet kaptál: városi teleport II. (ld. enc.) A húsgólem kikísér a bejárathoz. [35 pontot használtál fel, van még 386.]

hu 21 hulladék: 21
Hulladék, ezért nem gyűjtesz ormánygőte csontot. [0 pontot használtál fel, van még 386.]

m 3 mozogsz délkeletre
[97,107] Még mindig a városban vagy. Hatodik érzéked veszélyt jelez. A feléd közeledő Quirov mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ubuk dobónyílat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a Quirov testét. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel megütöd a Quirov jobb karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Méregfoggal eltalálod a Quirov bal karját. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) Nem vagy felkészülve a Quirov gyors oldaltámadására. Többször eltalálja a bal karodat. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A Quirov szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Szereztél 67 aranyat. 610 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 117, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}

Itt, a vadon közepén kissé meglepő megnyilvánulását találod: egy útmutató táblát. Azaz valóban útmutató? Közelebb mész, hogy elolvasd. " Tanya: keletre 15, délre 9 mérföld. Remetelak: keletre 12, délre 33 mérföld. " Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy fény szentélyét. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy nekrofunt. Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Üdvözöljük Pumpa győzedelmes seregeit szerény városunkban! Sylvera(5801) " nyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Drakar Kestor. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Egy pillanatig bambán bámuljátok egymást egy mucugróval, aztán gyorsan elkapod, mielőtt alámerülhetne a pocsolyában. (+1 kaja.) Áldod az előrelátásodat, hogy annak idején megtanultál valamennyire olvasni. Most legalább ki tudod böngészni, hogy mi van a táblára írva, amit találtál: " Febr. 13-án éjjel farsangi buli a városban. Légy itt. Várunk. (V&T). " A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (592. épület.) és egy vegyesbolt (595. épület.).
Eladsz 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 1 gromak bőrt 8 aranyért, 1 hebrencs állkapcsot 4 aranyért, 1 ormánygőte csontot 3 aranyért, 4 ugh mérget 8 aranyért.
Találkozol Kopasz Gunymókkal. Egy fekete bőrcsizmát, egy káosz szimbólumot, egy Métely páncélját, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.gyémántját, egy rothasztó talizmánt, egy szirén köpenyét és egy umbatari karkötőt visel. A Pöröly Olimpia arany emlékérmét viseli. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy varkaudar varázsló trófea, egy varkaudar felderítő trófea és egy varkaudar íjász trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Hátasa egy idomított goldugar. Teherhordója is van: egy törpemammut! Szegény állat majd megszakad. Tisztán érzed auráját: ugyanolyan sötét, mint a Tied.
Így szólsz: " Már nem juttatunk minden új belépőnek 5 MAXTU-t, de a társaság továbbra is jó. Csatlakozz hozzánk!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább gyalogolsz, észreveszed egy fekete, tüsi hajú, barna szemű troll férfi táborát. Bőre bronzként csillog. Tharr hűséges követője. Egy arany papi karkötőt, egy Eldaran karkötőjét, egy fekete bőrcsizmát, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Jerome köpenyét, egy két kard szimbólumot, egy kígyóbőr övet, egy koponya gyűrűt, egy Métely páncélját, egy monstrum vállvédőt, egy nodonrod kitűzőt, egy örök. csillagkövét, egy rinóbőr övet, egy varkaudar ékkövet, egy vassisakot és egy zinthurgirtó éremet visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy Poomr Ko trófea, egy varkaudar varázsló trófea és egy borzalmas varkaudar trófea díszíti. Jobb kezében egy vasalt bunkót, bal kezében egy harci kalapácsot tart. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: színtelen, jelezve a pártatlan semlegest. Nálad ő jóval tapasztaltabbnak látszik - a harcban biztos, hogy alulmaradnál. Vigyázva elkerülöd a veszélyes kalandozó táborhelyét.
Összeakadsz Elmenivel. Egy bíbor erőövet, egy denevér szimbólumot, egy Eldaran karkötőjét, egy griff nyakéket, egy grifftoll kesztyűt, egy Métely páncélját, egy obszidián függőt, egy obszidián karkötőt, egy ritualista amulettet, egy ryuku csizmát, egy smaragd védőgyűrűt, egy tünde tegezt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy bányarém trófea, egy ongóliant trófea és egy renegát törpe trófea teszi egyedivé. Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy méregfogat tart. Lőfegyvere egy tünde íj. Egy mutáns pók a hátasa. Málhásállata egy púpos burástya. Tisztán érzed auráját: éjfekete, akárcsak a Tiéd.
Odaveted: " Ha van kedved, hozz Te is új színt a Kaleidoszkópba!" Egymásra mosolyogtok, híreket cseréltek. A mentális kapcsolat megerősítése után elbúcsúztok egymástól.
Ahogy tovább caplatsz, egyszercsak megakad valamin a szemed. Közelebb nyomulva meggyőződhetsz róla, hogy ez egy tábla, valamilyen felirattal. Kiböngészed: " High Density sivatag. VIGYÁZAT, a homok kincseket rejt!!! " [15 pontot használtál fel, van még 371.]

ea 329 16 eladod a 329. tárgyat 16
Eladtál 16 csontpálcát. 240 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ea 669 20 eladod a 669. tárgyat 20
Eladtál 20 rakolits port. 140 aranyat kaptál. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 2 10 megveszed a 2. tárgyat 10
Vásároltál 10 kaját. 20 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 264 2 megveszed a 264. tárgyat 2
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 568 1 megveszed az 568. tárgyat 1
Vásároltál 1 biami kvazárlándzsát. 560 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

kf 568 1 kézbeveszed/felveszed az 568. tárgyat a jobb kezedbe
Elrakod a vashegyű lándzsát, majd a jobb kezedbe veszed a biami kvazárlándzsát. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 655 2 megveszed a 655. tárgyat 2
Vásároltál 2 liumbe hajtást. 16 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 656 5 megveszed a 656. tárgyat 5
Mindössze 3 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 3 liumbe bimbót. 90 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 1066 5 megveszed az 1066. tárgyat 5
Vásároltál 5 párducbőrt. 100 aranyat fizettél. Figyelmeztetés: megterheltséged 150 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 1073 4 megveszed az 1073. tárgyat 4
Egyetlen boltot sem találsz a környéken, ahol azt a tárgyat árulnák. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 1078 2 megveszed az 1078. tárgyat 2
Vásároltál 2 mammutbőrt. 24 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 1077 3 megveszed az 1077. tárgyat 3
Mindössze 2 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 2 hókutya nyakörvet. 40 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 386 2 megveszed a 386. tárgyat 2
Mindössze 1 darabot tud abból a tárgyból a boltos adni. Vásároltál 1 moa katalizátort. 80 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 37 100 megveszed a 37. tárgyat 100
Vásároltál 100 drótszőrt. 400 aranyat fizettél. [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 1554 1 megveszed az 1554. tárgyat 1
Vásároltál 1 aenouth ködkürtöt. 2300 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 1150 1 megveszed az 1150. tárgyat 1
Vásároltál 1 isteni fétist. 3000 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 1159 1 megveszed az 1159. tárgyat 1
Vásároltál 1 ryuku harmatgyűjtőt. 58 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

ve 348 1 megveszed a 348. tárgyat 1
Vásároltál 1 shinai gömböt. 240 aranyat fizettél. (ld. enc.) [0 pontot használtál fel, van még 371.]

m 2 mozogsz keletre
Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[131,47] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy nekrofunt. Ez hihetetlen! A szemed elé táruló látvány nem más, minthogy Marcho Ven-Saak hatalmának elenyésző morzsájával dezintegrál egy dombnyi kupac káosz-szimbólumot. Érdekes műalkotás... Talán érdemes lenne neked is megpróbálkozni egy ilyen szoborral. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy teljesen lerombolt oltárt. Találsz egy régészeti lelőhelyet. Hát ezek a Technika Ördögei már egész Ghallát felszántják? Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy Chara-din monolitját. Látsz egy barátság szent tüzét. északnyugatra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki:; északra látsz egy viharfelhőt , benne a következő név rajzolódik ki: Sylvester az Elf. Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy áeratikus hasnyák. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy védelem sav ellen varázst. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Mormolsz, majd ujjaidból kirepül egy izomernyesztés varázslat. Ellenfeled elernyed. Üdvözlésképpen egy gyóntatás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. Szerencsére nem hatott rád. Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja az áeratikus hasnyák testét. (4 támadással 77 életpontot sebezve.) A lény szeméből hősugár lövell ki feléd. Szerencsére idejében félreugrasz. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Ököllel néhányszor megcsapod az áeratikus hasnyák bal csápját. (2 támadással 17 életpontot sebezve.) Méregfoggal jól megszurkálod az áeratikus hasnyák bal oldalát. (2 támadással 43 életpontot sebezve.) Az áeratikus hasnyák nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Érzed, ahogy a csápok a tested víztartalmát szívják el. Az áeratikus hasnyák farkával megérint. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A szörny a testedre tapasztja tojócsövét. Letéped magadról. Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny önbizalmadból merítve huhog. 26 életpontot vesztettél. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 4 csepp spirituszt. 1 368 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 137, sebződés: 42, gyógyulás: 0, összesen: -42 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Friss mutáns nyomok vezetnek délkeletre.
[15 pontot használtál fel, van még 356.]

kb 347 1 kiveszel a bankból a 347. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 súlyzót. Figyelmeztetés: megterheltséged 200 % fölé emelkedett! [0 pontot használtál fel, van még 356.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Hatalmas súlyzóddal váll- és bicepszgyakorlatokat végzel. Érzed, hogy erősödsz! A befektetett munka meghozza eredményét. (+1 erő.) [40 pontot használtál fel, van még 316.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd észrevehetően fejlődjön. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 testépítés). Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Egy picit sem remegsz meg, amikor felismered, hogy egy vérfürdető magszim közeledik. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (4 támadással 27 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a ryuku szablyát. Megmarkolva a ryuku szablyát a másikra ugrasz. Ryuku szablyával párszor kilyukasztod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (3 támadással 92 életpontot sebezve.) Méregfoggal épp hogy megszúrod a vérfürdető magszim húsos törzsét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csápjaival a vérfürdető magszim csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A vérfürdető magszim szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 magszim belet. 826 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 276.]

tf 1 40 fejleszted az 1. tulajdonságodat 40 pontért
Két kézzel megfogod a súlyzód, és különböző körzéseket végzel. Huh, de fárasztó! Még nagyon sok kell ahhoz, hogy az erőd érezhetően megnövekedjen. [40 pontot használtál fel, van még 236.]

bb 347 386 385 beraksz a bankba a 347. tárgyat (386 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 1 súlyzót. Beraksz a bank széfjébe 1 moa katalizátort. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

be 66 bemész a 66. titkos labirintusba
Hosszasan kutatsz bármilyen fajta bejárat után. Hogy csak Te nem voltál elég figyelmes, vagy teljesen rossz nyomon jársz, nem tudhatod. Végül feladod a dolgot. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 2 mozogsz 2
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

kpcs 3 2
Sajnálom, de nem ismersz ilyen utasítást. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

lm 1 mozogsz 1
Ez a parancs csak labirintusokban működik. [0 pontot használtál fel, van még 236.]

ek 6 t. energia kisütése: 6
Tudati vitalizációt hajtasz végre. Gyógyultál 37 életpontot! [-2 TU.] [0 pontot használtál fel, van még 236.]

ef 14 507 energia fejlesztése 14
Nem sajnálva az áldozatot, tudati energiáidat a KT elmetavába döntöd, az új tudati képesség kifejlesztése végett. [-10 TU.] [70 pontot használtál fel, van még 166.]

szk 156 keresed a 156. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy tüskés harci gromakot. [0 pontot használtál fel, van még 166.]

* 1. BP: h 243 0 0 használod a 243. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 161.]
A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Vizet kortyolsz a vizestömlőből. A testedben levő méregtől egyre gyengébb vagy (-2 életerő.) Valószínűleg ez volt a hatásának az utolsó nyoma. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 3, 25, 29.
Etetési idő! Megeteted a szörnyedet. 2 kaját töm magába a sullár. A nap kalandjaitól megfáradtan, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a harmadik szem hatása.
Ebben a körben 161 pontod maradt, ebből a következő körre 161 pontot vihetsz át. Kapsz még 354 pontot. A következő körben tehát 515 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


VÁROSI TELEPORT II. (181. VARÁZSLÓ VARÁZSLAT)
A városi teleport II. szinte tökéletesen megegyezik a városi teleporttal, a különbség mindössze annyi, hogy a javított verzióval keleti irányba is lehet táborozni, viszont nem 50, hanem 60 VP-be kerül. Ezzel a varázslattal sem teleportálhatsz messzebb keletre, mint amilyen messze valaha jártál. A hatótáv taumaturgia erősség x 2 mező, használata a V 181 <abszolút X koordináta> <abszolút Y koordináta> paranccsal történik. Csak lakott területre teleportálhatsz, és ha kilépsz, azonnal visszaérkezel az eredeti mezőre. Figyelem: amíg a városi teleport érvényben van, nem használhatsz semmilyen másfajta teleportálást! Ezt a teleportálási metódust is kizárólag a szabadban használhatod.

QUIROV (975. ELLENFÉL)
Quirov a csatorna túloldalán tevékenykedő, roxati tolvajcéh egyik legtehetségesebb, legbecsvágyóbb fiatal orgyilkosa volt pár éve. Sajnos egy ilyen szervezetnél az ambícionizmus nem mindig válik az egyén javára. Miután a tolvajcéh feje úgy érezte, Quirov hamarosan az ő posztjára pályázhatna, mondvacsinált okokkal vérdíjat tűzött ki a fejére. Quirov egyetlen reménye a csatornán való átúszás maradt, hogy végképp eltűnhessen a keletiek szeme elől. Jelenlegi vadászterülete a helytartói városoktól egészen a kisvárosokig terjed. Itt, ahová a tolvajcéh keze nem ér el, Quirov valódi kiskirálynak számít. Ha vagyonodat becsben tartod, jobban teszed, ha egy szemmel mindig a kezét figyeled.

BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY)
Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). A sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! A fegyver hátránya, hogy 2-vel csökken a szerencséd, viszont további előnyként ad +15 max. ÉP-t.

LIUMBE HAJTÁS (655. TÁRGY)
Legyőzve az óriásnövényt, lemetszhetsz róla egy zsenge hajtást - láthatóan, a fantasztikus regeneráló képességű lény folyamatosan növeszti az újabb és újabb csápokat!

LIUMBE BIMBÓ (656. TÁRGY)
Néha sikerül elkapni a ritka pillanatot, amikor a liumbe épp szaporodásra készül. Ha ilyenkor legyőzöd, hozzájuthatsz egy szépséges, és önmagában veszélytelen liumbe bimbóhoz.

MAMMUTBŐR (1078. TÁRGY)
Ha legyőzöl egy mammutot, nem árt, ha alaposabban szemügyre veszed a tetemet. Ha a csata során nem, ekkor talán kiderül számodra, hogy valójában mennyire vastag ennek az állatnak a testét fedő, több évszázad alatt kialakult szaruréteg. Ha szerencséd van, képes leszel egy nagyobb darab kimetszésére, hiszen nem árt, ha egy ilyen komponenst is magaddal viszel a korábban már begyűjtött mammut trófeád mellett.

HÓKUTYA NYAKÖRV (1077. TÁRGY)
Az animált hókutyák nyakában olyan vastag szíjakat találhatsz, melyeknek eredeti célja elsősorban az engedelmességre szoktatás volt, emellett viszont a hókutyák ellenálló képességének felturbózását is szolgálta. Legalábbis amíg az állat még élt, és nem vált csupán a halálból visszarángatott lélektelen gyilkológéppé. Ezelőtt ezek az állatok még vadként kóborolva töltötték mindennapjaikat, de a jég létsíkjának nagyhatalmú mágusai tettek róla, hogy ez megváltozzon. Az animált hókutyák legtöbbje lerázta magáról ezt a rabigát jelző "ruhadarabot", de nagy ritkán egy-egy vérebnél azért e kincsre bukkanhatsz.

MOA KATALIZÁTOR (386. TÁRGY)
Ez egy színaranyból készült, maroknyi, üreges gömb, amelynek felületén kilenc bemélyedés van - ezek mérete változó. Ahogy megérinted, forró bizsergés fut végig rajtad: a katalizátor mágikus erejű! Vajon mik lehetnek azok a tárgyak, amelyeket a katalizátorba beillesztve, megindul a régmúlt idők mágusai által tervezett folyamat?

AENOUTH KÖDKÜRT (1554. TÁRGY)
Ez a füstszínű, hosszúkás, csavart hangszer külsőre leginkább a trikornisok szarvára emlékeztet, de bármilyen alaposan tanulmányozod is, nem tudsz rájönni, milyen lény tülkéből készülhetett. Az biztos, hogy nagyon-nagyon régi. Felülete aprólékos, művészi faragásokkal van telis-tele faragva, de ha megpróbálod kisilabizálni, mit ábrázolnak, csak borzalmat, halált, és más rémséges dolgokat látsz rajta. A tülök belül üreges, ezért a hegyénél akár meg is próbálhatod megfújni (fordulónként egyszer teheted ezt meg 15 TVP-ért), s ehhez nem szükséges zenetudás, csak jó erős tüdő (vagyis legalább 25-ös egészség). Amint megszólal öblös, átható hangján, a levegő menten lehűl körülötted, és mindent ellep a homály és a köd, akárhol is vagy. Aztán a Kárpit meghasad, és egy szörnyű, síron túli lény közeledik feléd... Brrr! Bármilyen bátor is vagy, a ködkürtöt egy fordulóban csak egyszer fújhatod meg.

ISTENI FÉTIS (1150. TÁRGY)
Az alanori királyság nagy szenzációját jelenti az isteni fétis. A boltos a füledbe suttogja: "Aki az isteni fétist birtokolja, hihetetlen hatalom birtokába jut, képes lesz közvetlen kommunikációra istenével!" Nocsak, nagyhatalmú relikvia ezek szerint! Kérdés, hogy mennyire átverés a dolog, amikor láthatóan ládaszám van belőle minden boltban... Mindenesetre, amikor a boltosnál érdeklődsz, először megkérdezi, hogy mekkora kasztroplanáris tapasztalattal rendelkezel. Neki ugyan fogalma sincs róla, ez mit jelent, de láthatóan, a fétis gyártói felkészítették: csak annak adja el a fétist, aki "teljes értékű" Közös Tudatban van, amely már elérte fejlődése csúcsfokát, különben a fétist nem fogja tudni használni. A fétist annak se ajánlja, akinek tudata már rendelkezik az őrzők ébersége képességgel, mert nekik a fétis semmit nem tud nyújtani. Ha többet akarsz megtudni, a H 1150 parancsot kell használnod, 5 TVP árán!

RYUKU HARMATGYŰJTŐ (1159. TÁRGY)
Ezt a keskeny nyakú, piciny üvegcsét még a legkisebbre nőtt gnómok is úgy el tudnák tüntetni a tenyerükben, hogy annak egyik vége sem látszana ki a kezükből, sőt, a legtöbben valószínűleg még azt sem tudnák megmondani, hogy van valami a kezükben. A tengert járó ryuku hajóskapitányok harmatgyűjtő üvegcséiket minden korallfövennyel borított partra szálláskor színültig töltötték azúrharmattal, de hogy később mit tettek vele, arról csak halvány sejtések vannak. Erről még a hódítani érkezett ryuku katonák közül elfogottakból sem sokat lehetett kiszedni, így csak találgatások léteznek. Egyesek szerint az azúrharmat cseppek nagyhatalmú varázslat komponensei, mely ahhoz kell, hogy a ryuku hajók képesek legyenek meglovagolni a szeleket. Mások szerint ez a varázslat inkább a tenger szörnyetegei ellen véd, és akár vérkeszeg-rajokat is ki lehet vele irtani. Megint mások azt állítják, a harmatcseppeknek közük sincs bármiféle varázslathoz, inkább a felhörpintés utáni extázis minden öröméért használják a ryuku tengerészek. Persze aki már kóstolta a harmatgyűjtőben képződött folyadékot, fanyar íze és a tünetmentesség alapján rájöhet, hogy ez utóbbi feltételezés sem igazán áll meg a lábán. Levonva a következtetéseket, csak egyetlen dolog biztos, a ryuku harmatgyűjtőt 30 csepp azúrharmatig terhelheted.

SHINAI GÖMB (348. TÁRGY)
A shinai gömb belsejébe egy nagyhatalmú varázslat, a restoráció van bezárva. Ha szintszívás áldozata leszel, egyszerűen csak össze kell törnöd a shinai gömböt, és visszanyered az elvesztett tapasztalati pontokat. A shinai gömböt a H 348 varázslattal törheted össze, 2 TVP árán.

KARAKTERLAP

Jégvirág, egy barna, hosszú hajú, zöld szemű mutáns nő vagy. A bőröd kreolszínű. Dornodon tanítványa vagy. Az Idő Porszemei (#9130) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 213. fordulód.

Erő: 35 (39) Szint: 20 Merészség: 7/3 Magasság: 159 cm
IQ: 26 (30) Támadás: 22 (24) Agresszió: 3 Testsúly: 63 kg
Ügyesség: 26 (28) Védekezés: 48 (52) Menekülés: 30 % Életkor: 6/6 év
Egészség: 26 (28) Életpont: 322/283 Jellem: gonosz (391) Tul. pont: 0
Szerencse: 27 (35) Varázspont: 514/1 Pénz: 4771 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 14/0 Pszi pont: 182/19 EFejl: 35
Eddig összesen 1062 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 024 TP-t kaptál. Jelenleg 470 285 TP-d van. A következő szinthez még 129 715 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, bunthar, áeratikus hasnyák. Egy gyanús porfelleg az őrződ. A 190. fordulódban 5006 arany került a bankszámládra. 5581 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 5/40 (+14%) szúrófegyverek: 23/25 vágófegyverek: 13/84 (+3%)
ütőfegyverek: 9/12 lőfegyverek: 7/6 dobófegyverek: 24/63 (+2%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << vashegyű lándzsa (#182)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); bronzhegyű nyíl (#94) (1 -7.); ubuk dobónyíl (#138) (8 -); bűvös shuriken (#562) (998 .); mérg. ubuk dobónyíl (#188) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 0
131,47 mezőn táborozol
Kedvenc táborhely: 0,0
JLKzott minoszkúpok: 64, 58, 65

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 88 év Átcsoportosítási és instabil keret: 399 809 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 12/76 2. nyomkövetés: 51/13 (+5%) 3. lopás: 27/4
4. mászás: 6/94 5. csapdakészítés: 19/2 (+6%) 6. csapdaészlelés: 21/37
7. gyógyítás: 30/89 8. titkosírás: 4/16 9. felderítés: 8/62
10. szörnyidomítás: 2/93 11. teológia: 24/30 (+4%) 12. taumaturgia: 36/26 (+6%)
13. szerencsejáték: 2/56 14. versengés: 5/11 15. harcművészetek: 1/19
16. zene: 6/81 17. szörnyismeret: 9/18 (+29%) 18. pszi: 27/2 (+2%)
19. zárnyitás: 5/59 20. vadászat: 13/35 21. bányászat: 14/47
22. testépítés: 25/44 (+123%) 23. főzés: 5/51 (+17%)

FEJLESZTÉSI PONTOK
Felhasználatlan fejlesztési pont: 9

FELTÉTELES PARANCSOK (még 43 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt (életszívás (#10))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
ásol max. 16 TVP-ért
készítesz fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot )
gonoszkodsz max. 30 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (63)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
szintszívó (#96), élőholt quwarg (#202)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
Éjharcosok (#9131), fémbontó szójer (#150), őrjáratozó katona (#274)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
varázsvédelem (#34, 8 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP)
tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) villámcsapás (#50, 18 VP)
elektromos pajzs (#51, 14 VP) varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) tükörpajzs (#101, 26 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) villámmágia (#227, 36 VP, 5 TVP)
filofaxáció (#277, 20 VP, 10 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
puha ütés (#60, 18 VP) szopókőirtás (#174, 10 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
agybénítás (#114, 10 PP) pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP)
szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
hadiszerencse II (#24) erőpajzs I (#12) tulajdonságpajzs (#26)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), villámcsapás (#50)
Védekező varázslatok (aktív: 6, max: 20)
varázsvédelem (#34), hhaar burka (#32), védelem sav ellen (#36), tompítás (#40), fehér glóbusz (#47), elektromos pajzs (#51)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
energiatüskék (#29) >> szintszívó (#96) villámcsapás (#50) >> autentikus vámpír (#154)
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) villámcsapás (#50) >> Zinthurg (#180)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +5 védettség; +2 támadás;) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!
2.) Áldozz fel oltáromnál egy Fekete Kelyhet!
3.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]

HŐSTETTEID
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 harcos, 2 királynő, 2 élőholt.
A masszainvázióban megölt ellenfeleid száma: 40, a sikeresen kikutatott kinyílt phua-kúpok száma: 1, a pontszámod: 5 730.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
aranyszámla (126)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
átcsoportosítás (189)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
harci mágia (334)
új remény, új élet (369)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU.
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 2 TU. szükséges még: 68 TU.
kőbőr (507) belefejlesztettél: 29 TU. szükséges még: 41 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
6673 arany (#50) 16 csontpálca (#329) 1 elkarog szőr (#665)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gromak bőr (#268) 1 hebrencs állkapocs (#130)
1 ormánygőte csont (#21) 20 rakolits por (#669) 4 ugh méreg (#166)
12 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 aenouth ködkürt (#1554) 1 álompor (#396) 1 biami kvazárlándzsa (#568)
100 drótszőr (#37) 2 hókutya nyakörv (#1077) 1 isteni fétis (#1150)
8 kaja (#2) 3 liumbe bimbó (#656) 2 liumbe hajtás (#655)
1 magszim bél (#103) 1 mákrózsa virág (#56) 2 mammutbőr (#1078)
5 párducbőr (#1066) 1 rézdarab (#70) 1 ryuku harmatgyűjtő (#1159)
1 shinai gömb (#348) 4 spiritusz (#170) 1 zöld üveg (#82)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

130 131 132
46
47
48
(131,47) Raia rúnaköve, nekrofun (#173), művészi porolit (#720), oltár, régészeti lelőhely (#1208), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Chara-din monolitja (#534), barátság szent tüze (#484), áeratikus hasnyák (#243), vérfürdető magszim (#148)

ÜZENET A JÁTÉKVEZETŐTŐL


2017.01.23 15:04 Változások a számládon! 41 zsetont átutaltak a(z) 2753. számláról!
˙

Üzenet küldése a karakternek