Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2012. ápr. 20. 9h:13' EZ A 353. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD 354. játékheted kezdete: ápr. 23. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 29 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #4114 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: | használod a 71. pszi képességet |
* 2. KP: | elmormolod a 28. varázslatot |
* 3. KP: | elmormolod a 86. varázslatot |
* 4. KP: | elmormolod a 24. varázslatot |
* 5. KP: | elmormolod a 26. varázslatot |
* 6. KP: | használod a 73. pszi képességet |
* 7. KP: | t. energia kisütése: 275 |
* 8. KP: | elmormolod a 224. varázslatot |
* 9. KP: | használod az 1101. tárgyat |
kpk 8 | kezd. parancs kivétele: 8 |
kpk 5 | kezd. parancs kivétele: 5 |
kpk 4 | kezd. parancs kivétele: 4 |
kpk 3 | kezd. parancs kivétele: 3 |
kpk 2 | kezd. parancs kivétele: 2 |
ff 127 181 324 | felt. fegyverváltás: 127 181 324 |
flh 9 176 | felt. lőfegyver haszn. 9 a 176. tárggyal |
kb 817 1 | kiveszel a bankból a 817. tárgyat (1 darabot) |
kf 817 | kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat |
bb 2 35 | beraksz a bankba a 2. tárgyat (35 darabot) |
m 4 4 6 | mozogsz délre, délre, nyugatra |
(Továbbmész...) [190,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi intéz feléd kihívást.
A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}
Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}
(Továbbmész...) [189,55] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 99 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 3 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával súrolod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a bávatag golombár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (38 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}
be 502 3 | bemész az 502. épületbe |
m 3 1 2 | mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre |
(Továbbmész...) [191,55] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.
Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 85 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}
(Továbbmész...) [192,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
(Továbbmész...) [194,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}
(Továbbmész...) [195,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.
m 1 | mozogsz északkeletre |
v 96 185 61 | elmormolod a 96. varázslatot |
[185,61] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával épp hogy megvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany és egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
be 622 30 7 | bemész a 622. épületbe |
ef 17 502 | energia fejlesztése 17 |
* 1. BP: | használod a 147. tárgyat |
* 2. BP: | átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot) |
* 3. BP: | elmormolod a 3. varázslatot |
* 4. BP: | használod a 73. pszi képességet |
REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY) A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle! |
Erő: | 36 (53) | Szint: | 22 | Merészség: | 6/5 | Magasság: | 182 cm |
IQ: | 29 (34) | Támadás: | 26 | Agresszió: | 3 | Testsúly: | 72 kg |
Ügyesség: | 27 (36) | Védekezés: | 64 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 40/40 év |
Egészség: | 28 (33) | Életpont: | 325/325 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 24 (37) | Varázspont: | 783/425 | Pénz: | 1396 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 22/0 | Pszi pont: | 150/43 | Halhatatlanság: | 1 % | EFejl: | 30 |
HARCI ISMERETEK | |||||
víziharc: | 5/7 | ökölvívás: | 14/32 | szúrófegyverek: | 24/65 (+10%) |
vágófegyverek: | 13/80 (+18%) | ütőfegyverek: | 13/39 | lőfegyverek: | 19/96 (+12%) |
dobófegyverek: | 22/24 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) << ezüsthegyű lándzsa (#324) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál |
185,61 mezőn táborozol |
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 196,54 |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 16/47 | 2. nyomkövetés: | 28/49 (+9%) | 3. mászás: | 7/14 (+15%) |
4. csapdakészítés: | 19/4 (+6%) | 5. csapdaészlelés: | 6/31 | 6. gyógyítás: | 56/64 |
7. titkosírás: | 2/96 | 8. felderítés: | 20/20 (+10%) | 9. szörnyidomítás: | 7/78 |
10. teológia: | 29/48 (+6%) | 11. taumaturgia: | 52/24 (+21%) | 12. szerencsejáték: | 2/47 |
13. versengés: | 8/92 (+9%) | 14. harcművészetek: | 3/8 | 15. zene: | 1/78 |
16. szörnyismeret: | 10/22 | 17. pszi: | *22/100 | 18. vadászat: | 10/28 (+8%) |
19. bányászat: | 4/86 | 20. úszás: | 8/12 | 21. főzés: | 2/58 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért |
kutatsz max. 200 TVP-ért |
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot ) |
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219) |
mászol max. 200 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59) |
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled |
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50) |
ongóliant (#159) |
Barátságosság (aktív: 3, max: 50) |
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761) |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 5 VP) | varázsvédelem (#34, 8 VP) |
jégcsóva (#41, 15 VP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | tükörpajzs (#101, 26 VP) |
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) | varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) |
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) | kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP) |
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) | időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) |
Papi varázslataid | ||
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) | éber kakukk (#3, 6 VP) | gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) |
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) | erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) | hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) |
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) | vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) | kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) |
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) | unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) | hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) |
tündérfény (#25, 1 VP) | tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) | csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) |
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) | azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) | hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) |
puha ütés (#60, 18 VP) | tűzeső (#61, 16 VP) | erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) |
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) | vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) | szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) |
vasszervezet (#86, 8 VP) | szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) | fürgülés (#92, 22 VP) |
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) | erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP) |
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) | Tharr haragja (#145, 16 VP) | mágikus ütés (#147, 18 VP) |
gyorsvarázslás (#179, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) | kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) | agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) |
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) | mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) | pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) |
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) | agykorbács (#97, 6 PP) | pszi-acéltorony (#98, 8 PP) |
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) | térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) | kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) |
tudatrombolás (#111, 25 PP) | pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) | pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) |
Alakváltó és tudati képességeid | ||
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) |
JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK | |||
szürkeáll. aktiv (#71) | csupasz izom (#28) | hadiszerencse II (#24) | tulajdonságpajzs (#26) |
tárgyvédelem (#178) | éber kakukk (#3) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
12. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), agykorbács (#97) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20) | ||||||
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34) | ||||||
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt) | ||||||
jégcsóva (#41) | >> | 15. szintű lényekre | ||||
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt) | ||||||
tükörpajzs (#101) | >> | gnóm szolgáló (#181) | tükörpajzs (#101) | >> | orgoró (#170) | |
tükörpajzs (#101) | >> | kőkorszaki szaki (#109) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK |
ISTENI KÜLDETÉSEID |
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal! |
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést. |
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet! |
HŐSTETTEID |
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy. |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: gyógyító totem (116) kaszt.kiteljesedés (166) a mágia rúnája (179) mest. gerjesztés (184) kasztrop.kitágulás (197) a hatalom rúnája (215) önismeret (236) a butaság ára (273) mágiafókusz (275) fejleszt.gyümölcse (292) magiometer (314) jégmág. hierarchia (391) jégrúna (398) jégvihar generálása (407) Tudati képességfa: tudati portya (501) OK auraerősítés (502) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU. kedvenc táborhely (503) OK tudatforrás (505) OK kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 304 TU szükséges.) közös ima (509) OK mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
38 | arany (#50) | 9 | kaja (#2) | 3 | kerek kő (#19) | |||
1 | vashegyű nyíl (#176) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | amniosz (#203) | 1 | aranygyűrű (#193) | 1 | bumeráng (#249) | |||
1 | hatalom fülbevalója (#817) | 1 | kaktusztüske (#114) | 3 | nyílvessző (#108) | |||
1 | szöges bunkó (#8) | 3 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | víz (#27) |