211. forduló, 213. forduló, Lumyr Haleth összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. ápr. 20. 9h:13'
EZ A 353. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
354. játékheted kezdete: ápr. 23.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 29 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4114
SZÁMLA : XXXX

LUMYR HALETH KALANDJAI


4 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [190,53] koordinátán.
Az aranytermő erszény 45 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 kaktusztüskét. A teremtés zsákja létrehozott 1 amnioszt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+76 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+276 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Pszi energiáid is töltődnek. (+79 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-4 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) Megfejed a tüskés harci gromakot. (+3 kaja.)

* 1. KP: használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz energiával. Elcsattintod a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 357.]

* 2. KP: elmormolod a 28. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. A földből energia áramlik testedbe. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a csupasz izom varázslatot! Izmaid megnőnek, megdagadnak (+6 erő). [-10 varázspont.] [+1% teo] [5 pontot használtál fel, van még 352.]

* 3. KP: elmormolod a 86. varázslatot
Szemöldöködet ráncolva gyors ujjmozdulatokba és kántálásba kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Megidézted a vasszervezet varázslatot! Optimalizálod szervezeted energiafelhasználását. [-8 varázspont.] [+2% teo] [0 pontot használtál fel, van még 352.]

* 4. KP: elmormolod a 24. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Egy végső mozdulattal előhívod a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 347.]

* 5. KP: elmormolod a 26. varázslatot
Megfelelő mozdulatok kíséretében mormolni kezdesz. A forró energia testedbe áramlik. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] [+3% teo] [5 pontot használtál fel, van még 342.]

* 6. KP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 7. KP: t. energia kisütése: 275
Aktiválod a mágiafókuszt: varázslataid maximális hatásfoka kör végéig 170% lesz [-24 varázspont]. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 8. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+1% tau] [0 pontot használtál fel, van még 342.]

* 9. KP: használod az 1101. tárgyat
Használod a Niagren pálcáját. Leheletvékony mágikus aura jelenik meg a tárgyaid körül. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kpk 8 kezd. parancs kivétele: 8
V 224 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kpk 5 kezd. parancs kivétele: 5
V 26 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kpk 4 kezd. parancs kivétele: 4
V 24 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kpk 3 kezd. parancs kivétele: 3
V 86 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kpk 2 kezd. parancs kivétele: 2
V 28 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

ff 127 181 324 felt. fegyverváltás: 127 181 324
Felt. fegyverváltás: << mandibulakasza << vasalt bunkó << ezüsthegyű lándzsa. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

flh 9 176 felt. lőfegyver haszn. 9 a 176. tárggyal
Ok, FLH 9 176 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kb 817 1 kiveszel a bankból a 817. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

kf 817 kézbeveszed/felveszed a 817. tárgyat
A füledre akasztod a hatalom fülbevalóját. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

bb 2 35 beraksz a bankba a 2. tárgyat (35 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 35 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 342.]

m 4 4 6 mozogsz délre, délre, nyugatra
[190,54] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél.

Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egy embert látsz, aki egy spagulárt próbál megközelíteni. Látva téged, elmondja, hogy a bátyjától kapta kölcsön a hátast, de az ledobta magáról. Sajnos nem ért az állatokhoz, hiába mondja neki, hogy hő, ahogy a bátyjától látta. Ahhoz, hogy segíthess rajta, idomítás szakértelemre és 25 TVP-re van szükség (35. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Észreveszel valamit a földön. Friss alakváltó nyomok vezetnek északra. (Önanalízis: +5% nyomkövetés.)

(Továbbmész...) [190,55] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. Mindenhol hullahegyek. Kiégett harci szekerek, döglött csatacickányok és harci burástyák mindenfelé. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy zombi intéz feléd kihívást.

A rövid íjjal ellenfeledre célzol és lősz. Elrepül 1 nyílvessző. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a zombi testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A zombi még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 nyílvesszőt találsz meg, amelyet még használni tudsz. 28 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Folytatod a kutatást. Nicsak, itt van valami érdekes: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 3 nyílvessző. Felkapod a fejed, ahogy a szemed sarkából mozgást veszel észre. Egy sírlidérc intéz feléd kihívást.

Szemöldöködet ráncolva, lélegzetedet visszafojtva koncentrálsz, hogy a hosszú íjjal célba találj. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a sírlidérc bal lábát. (3 támadással 46 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra támadsz. Mandibulakaszával párszor kilyukasztod a sírlidérc jobb lábát. (2 támadással 74 életpontot sebezve.) Agyartőrrel jól megszúrod a sírlidérc foszladozó testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A sírlidérc karma a fejed mellett suhan el! A sírlidérc még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 556 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 141, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kicsit a vártnál nagyobb a csatamező populációja. No sebaj! Orrodat befogva, könyékig turkálsz a több hónapos, foszladozó hullák közt. Az az egy pozitív dolog van ebben a kukázásban, hogy nincsenek erre igazán komoly szörnyek. Zajt hallasz a hátad mögött, és megpördülsz. Egy nómenklatúra intéz feléd kihívást.

Megfontoltan felméred a helyzeted, majd elmormolsz egy varázsvédelem varázslatot. [+1% tau] Koncentrálsz, majd megindítasz egy agykorbács pszi támadást. 32 életpontot sebeztél. Egy méregfelhő varázslattal köszönt csatapartnered. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Az esélyek kiegyensúlyozása céljából ellenfeledre lősz a hosszú íjjal. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Több lövedéked átfúrja a nómenklatúra testét. (3 támadással 19 életpontot sebezve.) A lény savat köp rád. Félrehajolsz, ezért csak kevésbé marja szét a bőrödet. (22 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Elszántan a másikra rohansz. Mandibulakaszával irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a nómenklatúra nyakát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Agyartőrrel eltalálod a nómenklatúra trutyis masszáját. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A nómenklatúra fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Csápjaival a nómenklatúra csapásokat mér a hasadra. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A hatás részben permanens. (-1 max. életerő.) A nómenklatúra szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 963 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 126, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Valami szöget üt a fejedbe - lehet, hogy a szörnyek összegyűjtöttek már minden kincset? Gyorsan követed az iménti támadó nyomait visszafelé. Igen, ez egy jó ötlet volt! Hehe. Úgy tűnik, alkalmasan betápoltál. Szerzeményed: 3 ubuk dobónyíl és egy bumeráng. Eleged van a rothadó bűzű csatamezőből, gyorsan magad mögött hagyod. (Önanalízis: +10% felderítés.)
Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Dornodon hívei emelték. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy csodabazárt. Megtudod, hogyan szerezhetsz reflexélesítőt. (ld. enc.) Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kultúrmasztodon. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy varázsvédelem. Ellenfeledre jégcsóva varázslatot lősz. 89 életpontot sebeztél. [+3% tau] Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kultúrmasztodon testét. (4 támadással 72 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Elszántan a másikra rohansz. Ezüsthegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 123 életpontot sebezve.) Agyartőrrel meghorzsolod a kultúrmasztodon testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 16 életpontot vesztesz.) Egyensúlyodat egy pillanatra elvesztve, oldalra fordulsz. Máris rúgások érik a hátadat és a fenekedet. (2 támadástól 46 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 14 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 308, sebződés: 62, gyógyulás: 0, összesen: -62 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [189,55] Kaptatók és lejtők váltják fel a sík terepet: dombvidék. Úgy érzed mintha valami kellemetlenség közeledne hozzád. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy woorgard került az utadba. Kicsit sokat tud ez az állat. Majd Te megtanítod a jómodorra...

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy varázsvédelem varázst. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy jégcsóva. 99 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a woorgard testét. (3 támadással 20 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Vashegyű lándzsával valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 104 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a woorgard idétlen masszáját. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (6 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Vashegyű lándzsával párszor épp hogy megérintgeted a woorgard idétlen masszáját. (4 támadással 103 életpontot sebezve.) Agyartőrrel kicsit megbökdösöd a woorgard testét. (2 támadással 26 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 14 életpontot vesztesz.) Ellenfeled meggondolta a dolgot, inkább menekül. Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 372, sebződés: 26, gyógyulás: 0, összesen: -26 ÉP}

Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy kihívás tornyát. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Felfedeztél egy vaskohót. Utad során felfedezel egy oltárt. Dornodon hívői építették. Valakinek nem tetszett a vikócmajmok kibicelése, ugyanis közéjük dobott egy nagy követ. Az egyiket el is találta, és most ott nyöszörög előtted egy nagy sebbel a feje tetején. Ha segíteni akarsz rajta, 10 TVP-t kell elköltened (25. jellempróba). Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy bávatag golombár orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Körbevizsgálódsz. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. (Önanalízis: +4% nyomkövetés.)
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 4 kerek követ. Ügyességed TF-elődött. [50 pontot használtál fel, van még 292.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy körbejáró ökrök által üzemeltetett lift visz fel a következő szintre. Keleti kényelem! A kalandmester, egy kimondhatatlan nevű gnóm már vár rád. Ismerteti, hogy mi lesz a feladat. Nagyon hadar, úgyhogy csak másodszorra érted meg. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Mindjárt a medence fölé érsz! Érzed, hogy nem nagyon tudod tartani magad, nem is az erővel, hanem a technikával van baj. Cápaeledel nem lesz belőled, határozod el, és lekászálódsz még a medence előtt. (Önanalízis: +8% mászás.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 mászás).
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 282.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Tekergődző csigalépcsőn kell felgyalogolnod. Időnként elmész egy-egy ablak mellett, ahol kibámészkodhatsz. Egyre magasabbra kerülsz! Félelmetes építészeti csoda ez a torony. Amikor felérsz a lépcső tetejére, egy kedvesen mosolygó elf fogad, aki Laenlena néven mutatkozik be. Ő lesz a kalandmestered. Ismerteti a feladatot. A feladat nem tűnik túl nehéznek: a szoba közepén egy medence van, tele vércápával, fölötte egy kötél vezet át, amelyen úgy kell átmenned, hogy a kezed nem érhet a kötélhez. Kézen állva, beleakasztod lábaidat a kötélbe, és mászni kezdesz. Erő, egyensúlyérzék és mászás szakértelem jócskán kell a feladat végrehajtásához, de te ezeknek nem vagy híján, lábaddal kapaszkodva, lassan végigmész, az acsargó cápák pofájába vigyorogva. (Önanalízis: +7% mászás.) 500 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. A kalandmester gratulál, és megmutatja, hol jutsz fel a következő feladathoz. Micsoda luxus! Lift vezet fölfelé! Beállsz a fabódéba, és húzni kezded az előtted lógó kötelet, mire a lift nyikorogva megindul fölfelé. Öh, nem is olyan kényelmes! A saját súlyodat kell felhúznod, ha egy csiga segítségével is. Megizzadsz, mire felérsz. Odafent egy kalandmester, egy fontoskodó gnóm vár. Ruháján névtábla: "Kakkkulgárbolk". Hadarva ismerteti a feladatot. Harcolnod kell, ellenfeled egy bávatag golombár. Öld meg a szörnyet! A lény már elő is bukkan.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy varázsvédelem védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Távolról jégcsóva varázslatot lősz a másikra. 84 életpontot sebeztél. [+3% tau] Egy gigaököl varázslatot dob rád a másik. 3 életpontot vesztettél. Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Alaposan megsorozod a bávatag golombár bal vállát. (3 támadással 53 életpontot sebezve.) Az óriás felemel egy nagyobb sziklát, majd feléd dobja. Nem talált! Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Meglengetve a mandibulakaszát ellenfeledre támadsz. Mandibulakaszával súrolod a bávatag golombár bal lábát. (1 támadással 31 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a bávatag golombár testét. (1 támadással 17 életpontot sebezve.) A bávatag golombár feléd sújt, de csak horzsolja a jobb karodat. (1 támadástól 13 életpontot vesztesz.) Különös érzésed támad. Valami megváltozott. A levegő száraz, nagyon száraz... és meleg, nagyon meleg.... Nem mersz levegőt venni. Ajkaid kicserepesednek. Úgy érzed, rögtön megfulladsz. Eszedbe ötlik: talán ez Sheran büntetése... (38 életpontot vesztettél) A bávatag golombár most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1344 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 185, sebződés: 54, gyógyulás: 0, összesen: -54 ÉP}


Sikerrel jártál! A kalandmester megmutatja, hol jutsz el a következő szintre. Egy páternoszter visz fel a következő szintre. Gyanakodva lépsz be a gnóm találmányba, de láthatóan működik. Egy tágas helységbe érkezel. Egy nyurga, idegesen pislogó gnóm vár rád, aki Traldortriphhum néven mutatkozik be. Ismerteti a próbát. A próba során bizonyítanod kell, hogy sokoldalú ismeretekkel rendelkezel. El kell mondanod, hogy milyen egy quwarg nagymester. Hát, ez könnyű! Válaszod részletes és kimerítő. 300 tapasztalati pontot kaptál.
Teljesítetted a feladatot. Mehetsz tovább, még feljebb a gigantikus toronyban. Egy hosszú falétra vezet feljebb. Felmászol rajta, és hamarosan az egyik teremben találod magad, ami vélhetőleg egy tányérszerű kiszélesedés belseje. A kalandmester, egy Sziklahegyi Porfin nevű törpe már vár. Kezet fog veled, majd ismerteti a próba mibenlétét. A terem közepén egy extraplanáris kapu vibrál. Ahogy átnézel rajta, a Sötét Föld kiégett, sziklás pusztaságát és jellegtelen vörös egét látod. A kalandmester a kapu felé biccent. - Egy igazi túlélő még ott is képes élelmet szerezni, ahol lehetetlen. - Átlépsz a kapun, és megpróbálsz élelmet szerezni a Sötét Földön. Hát, kevés élőlény van itt. Elejtesz egy nyálkás földipolipot, és megkóstolod. Azonnal hányni kezdesz. Annyira rosszul vagy, hogy nem tudod folytatni a vadászatot, visszatérsz a kapuhoz. (Önanalízis: +8% vadászat.)
Kudarcot vallottál! A kalandmester ujjcsettintésére kiteleportálsz a toronyból. [40 pontot használtál fel, van még 242.]

be 502 3 bemész az 502. épületbe
Odasétálsz a kihívás tornyához, és közlöd a gnómmal, hogy szeretnél végigdöngetni a(z) 3. szinten. Kifizeted a gnómnak a 15 arany belépőt, és belépsz a félhomályba. Egy rozoga vaslétra vezet a magasba. Hmm... Nincs lépcső? Fejedet csóválva, mászni kezdesz felfelé. Talán már ez is egy próba lenne? Lihegve érsz a létra tetejére. Egy mokány kis törpe vár rád odafent, aki Aranykezű Biran néven mutatkozik be. Elmondja, hogy mi a próba. A próba során intelligenciádat, tájékozottságodat kell bizonyítanod. Lássuk, mekkora a kézügyességed. El kell készítened egy vas fejpántot! [A komponenseknek a birtokodban kell lennie a próba teljesítéséhez, de pótolják őket a próba végeztével. Szerszámot és kemencét stb.-t a kalandmester biztosít. Plusz TVP költség nincs, az elkészített tárgyat nem kapod meg.] Még csak nem is ismered annak a tárgynak az elkészítési módját.
A fenébe, ez nem sikerült! A kalandmester fejét csóválva kiteleportál téged a toronyból. [10 pontot használtál fel, van még 232.]

m 3 1 2 mozogsz délkeletre, északkeletre, keletre
[190,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. A terep egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Találsz egy xantusz-kaktuszt. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.


(Továbbmész...) [191,55] Továbbra is síkságon vagy. A derűs napsütésben vidáman csicseregnek az énekesmadarak.

Egy női hangot hallasz: "Segítség!" Kapkodod a fejed, de csak pár másodperc múlva találod meg a hang forrását. A melletted álló magas tölgy kinyúló ágán egy gyönyörű elf nő ül. "Nézd vándor s figyeld bajom, lantom néma s nem hallhatom, csak egy kicsiny húr kéne még, egy húrért egy húron pendülnék." Nem hiába fejlesztetted az intelligenciádat: "Megpurcant egy drótszőr, mi?" Ha segíteni akarsz a bárdon, egy drótszőrre és 5 TVP-re van szükséged (49. jellempróba). Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Tharr hívői építették.
(Vándorcirkusz:) Először egy törpét pillantasz meg, amint egy kátyúba szorult szekér előtt parancsokat osztogat az ott szorgoskodó embereknek. Aztán észreveszed a kicsit arrébb felhúzott sátoregyüttest, és rájössz, kik ezek: a vándorcirkusz. A törpe, amint észrevesz, eléd siet, és pirospozsgás arccal befelé mutogat. Csak addig foglalkozik veled, amíg kifizeted a neki járó 20 aranyat, majd eltűnik a tömegben.
Megállsz egy sátor előtt, ahol egy óriás biztat érdeklődő kalandozókat a céllövöldébe lépésre. Jelentkezel, hogy te megvívnál az odabent lapuló szörnnyel, a ceremóniamester pedig kapva az alkalmon, és a sátorba tessékel.
- Ez egy kék rothasztó! - kiáltasz fel rémülten, amint a szörny előtör a sötétből.

Gyorsan felraksz egy varázsvédelem varázslatot. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy jégcsóva varázslatot. 85 életpontot sebeztél. [+2% tau] Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a kék rothasztó testét. (4 támadással 62 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Visszafojtod lélegzetedet. Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Marokra fogva a mandibulakaszát a másikra ugrasz. Mandibulakaszával kicsit megvagdalod a kék rothasztó kocsonyás testét. (3 támadással 86 életpontot sebezve.) Agyartőrrel épp hogy megszúrod a kék rothasztó jobb hátsó lábát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) Vad döféseivel a kék rothasztó nyilvánvalóan a földre akar dönteni. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A kék rothasztó bal combodat és térdedet célozta a nyelvével, és méghozzá milyen hatékonyan! (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A tulajdonságpajzs védelmez. A kék rothasztó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +22 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2129 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 260, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Az ajtó előtt még mindig ott álldogál az óriás.
- Legyőztem - mondod neki lihegve, majd a tenyered az orra alá tartod, remélve, hogy a kívánt jutalmat megkaphatod tőle. Ő megrázza a fejét.
- Hát nem elég neked az élvezet, ami az iménti testmozgásodat kísérte? - kérdezi, majd morcos arckifejezésedre pillantva, folytatja: - A kincset nem tőlem kapod! Minden legyőzött bestia egy különös ékszert tartogat számodra, csak az a kérdés, megtalálod-e nála.
- Ahamm - dörmögöd, majd hátat fordítasz, és továbbindulsz. (Önanalízis: +9% versengés.)

(Továbbmész...) [192,55] A sík vidéket bozótos váltja fel. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy móricserjét. Egy haldokló gnómra bukkansz egy tisztás közepén. Látszik rajta, hogy hatalmas csatában vett részt. Már az utolsókat rúgja... Egyetlen megoldás az, hogyha adsz neki egy deus ex machinát. Ez a tevékenység nem kerül TVP-be (30. jellempróba).

[37 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[193,55] A bozótost sűrű erdő váltja fel.

Egy kis tavacskát látsz, amelybe egy patak ömlik. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy Chara-din monolitját. Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [194,55] A fák eltünedeznek, ismét síkságon vagy. A hőségtől a távolban meg-megremeg a levegő. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Felismered a közeledőt. Csak egy kultúrmasztodon. Nem jelenthet különösebb problémát. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy varázsvédelem varázslattal készülsz a csatára. Mélyen koncentrálva, megidézel egy jégcsóva varázslatot, majd ellenfeledre küldöd. 83 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ubuk dobónyílat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. Alaposan megsorozod a kultúrmasztodon bal első lábát. (4 támadással 68 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod az ezüsthegyű lándzsát. Meglengetve az ezüsthegyű lándzsát a másikra rontasz. Ezüsthegyű lándzsával kicsit megbökdösöd a kultúrmasztodon ormányát. (4 támadással 134 életpontot sebezve.) Agyartőrrel valamennyire megsebezgeted a kultúrmasztodon bal hátsó lábát. (2 támadással 49 életpontot sebezve.) Beléd öklel a kultúrmasztodon! bal karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 28 életpontot vesztesz.) A kultúrmasztodon rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (2 támadástól 42 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a kultúrmasztodon száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a bronzpengét, szereztél 10 kaját. 2331 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 334, sebződés: 70, gyógyulás: 0, összesen: -70 ÉP}

Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Csatazajra leszel figyelmes. Közelebb lopózva látod, hogy egy iszonytató ragyás burástya magasodik egy kalandozó fölé. Pajzsát az elf a feje fölé emeli, de látod, hogy nem sok esélye van, mivel a hátizsákjából egy szopókő kandikál ki, amit bizonyára még észre sem vett. Egy módon segíthetsz: ha odarohansz, és elveszed tőle a szopókövet! [ettől a szerencséd 1 lesz!] Ez 5 TVP-be kerül (44. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +28 életerő.

(Továbbmész...) [195,55] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. Ananászvirág illatát hozza a szél. Megpillantasz egy tiszta vizű patakot, amely keletről folyik nyugatra. Egy öregasszonyt pillantasz meg. Egy rakás fát próbál a hátára emelni, de nem sikerül neki. Ha segítesz neki, 6 TVP-t kell elköltened (32. jellempróba). Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő.

[27 pontot használtál fel, van még 168.]

m 1 mozogsz északkeletre
[196,54] Továbbra is síkságon vagy. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Elenios hívei emelték.

[9 pontot használtál fel, van még 159.]

v 96 185 61 elmormolod a 96. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Elmondtad a városi teleport varázslatot! Vuuush, elteleportálsz!

A TELEPORTÁLÁS PILLANATA ELŐTTI TÉRKÉPED


(189,55) woorgard (#231), kihívás tornya (#502), olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), Dornodon oltár, 25. jellempróba, művészi porolit (#720), bávatag golombár (#165)
(190,54) Dornodon oltár, 35. jellempróba
(190,55) zombi (#49), sírlidérc (#172), nómenklatúra (#158), friss csatamező (#262), Dornodon oltár, csodabazár (#1404), 32. jellempróba, kultúrmasztodon (#227)
(190,56) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), 43. jellempróba
(191,55) 49. jellempróba, Tharr oltár, kék rothasztó (#421)
(192,55) móricserje (#115, belőle készíthető: #116), 30. jellempróba
(193,55) tavacska, Chara-din monolitja (#534)
(194,55) kultúrmasztodon (#227), patak, 255. jellempróba, 44. jellempróba
(195,55) patak, 32. jellempróba, oltár
(196,54) 255. jellempróba, Elenios oltár

[185,61] Lakott területre érkeztél. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. A feléd közeledő részeg kalandozó mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már varázsvédelem vibrál körülötted. A csata nem lesz könnyű: célpontod láthatatlan védekező varázslatot rak magára. Egy jégcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 93 életpontot sebeztél. [+1% tau] Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 13 életpontot vesztettél. Megveted a lábad, és a hosszú íjjal ellenfeledre lősz. Elrepül 3 vashegyű nyíl. Pár lövedéked átjárja a részeg kalandozó testét. (3 támadással 50 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a mandibulakaszát. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. Mandibulakaszával épp hogy megvágod a részeg kalandozó jobb lábát. (1 támadással 32 életpontot sebezve.) Agyartőrrel megkarcolod a részeg kalandozó jobb oldalát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A részeg kalandozó pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A részeg kalandozó összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +24 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vashegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átkutatod a tetemet. A következő kincseket találtad: 3 arany és egy aranygyűrű. Szereztél 1 szöges bunkót. 1436 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 199, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}

A Szende Ongóliant ajtajában ott áll Hétujjú Oszkár, a tulajdonos, és nagyon letörtnek látszik. Talán még mindig nem talált alkalmi szakácsokat. (33. többszemélyes kaland, 40 TVP szükséges hozzá.) Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 3 aranyat. keletre látsz egy viharfelhőt, benne a következő név rajzolódik ki: Alex Vampirsson. Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy fogadó a Szende Ongólianthoz. (622. épület.).
[-50 varázspont.] [+7% tau] [10 pontot használtál fel, van még 149.]

be 622 30 7 bemész a 622. épületbe
Belépsz a fogadó ajtaján. Bent viszonylagos tisztaság és rend fogad, nyoma sincs füstnek, alkoholbűznek, a legutóbbi verekedés nyomainak. És a legnagyobb meglepetés: a fogadós rögtön eléd siet! Úgy látszik, még nem elég nagy a forgalom.
- Szeretnék megszállni a fogadódban, és természetesen a legjobb szobádat kérem!
- Van kiadó szobánk, méghozzá olyan, ami a legválogatósabb kalandozónak is kielégíti minden igényét. - mondja a kocsmáros. Kiperkálod a fizetséget, 12 aranyat. Ezután a tulaj megmutatja a szállásodat. Útközben megkapod a szobakulcsot. A szoba kényelmesnek tűnik, az ágy puha, frissen vetett, a széken mosdótálat látsz, szappannal. A szállás megtekintése után visszatérsz a söntésbe. [0 pontot használtál fel, van még 149.]

ef 17 502 energia fejlesztése 17
36 varázspont felhasználásával előállítasz 3 TU-t. Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-9 TU.] [63 pontot használtál fel, van még 86.]

* 1. BP: használod a 147. tárgyat
Felállítod a csapdát úgy, hogy a közeledbe lopódzkodók ne vehessék észre, csak akkor, ha már késő. [3 pontot használtál fel, van még 83.]

* 2. BP: átadod a 415. tárgyat az 5271. kalandozónak (1 darabot)
Az átkozott tárgyad nem akarja, hogy átadd annak a kalandozónak, mert már van őnála is egy ilyen tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 3. BP: elmormolod a 3. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Sikerült elmondanod az éber kakukk varázslatot! Kakukk! Kakukk! [-6 varázspont.] [0 pontot használtál fel, van még 83.]

* 4. BP: használod a 73. pszi képességet
Pszid már elegendően megnőtt ahhoz, hogy megnövelhesd a pszi-gyűjtés képességgel - így most nincs értelme elmondanod a pszi fejlesztést. [0 pontot használtál fel, van még 83.]
(Önanalízis: +6% csapdakészítés.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 csapdakészítés). Ujjé, személyesen látogat meg Borax egyik adószedője. Elővesz egy listát, motyogva megkeresi rajta a neved, majd közli, hogy 12 arany adóhátralékod van. Mi a fenét lehet ilyenkor csinálni? Kényszeredetten előveszel 12 aranyat, és lepengeted. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 24, 6, 27.
Vacsorára kacsapecsenyét kapsz fehér borral. Jóllakottan vonulsz fel a szobádba, és némi tisztálkodás után ágyba bújsz, és már húzod is a lóbőrt. A fogadós közben feljegyezte, hogy majd ébresztést kérsz, hiszen szeretnél a vendégekkel szkanderezni, kockázni és dartozni. A megpróbáltatások egyre szívósabbá tesznek. (+1 max. életerő.) Elmúlt a vasszervezet hatása. Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 83 pontod maradt, ebből a következő körre 83 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 436 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


REFLEXÉLESÍTŐ KENŐCS (1407. TÁRGY)
A többi csodakencéjéhez képest kicsiny, zöld tégely, még lezárva is erős árvacsalán-szagot áraszt. A dilinyós feltaláló szerint ez ér a legtöbbet mind között, de te nem vagy meggyőződve erről. Az ezüstszínű, apró rúnák szerint: "Erősen mérgező, használata a csuklón és a bokán javallott!" Ha a fura, zselészerű anyagot magadra kened a H 1407 paranccsal, 3 TVP-ért, a végtagjaid mintha önálló akarattal rendelkeznének, tenni fogják a dolguk, mielőtt te magad a tudatára ébrednél, mit is akarsz csinálni. [Ügyességed az alap ügyességed értékével nő; és eme érték felével nő meg a támadásod és a védekezésed!] Ha vérbeli harcos vagy, ezt a lehetőséget nem hagyhatod ki! Adj át Niximilitinek valamelyik csodabazárban 3 halálhozó talizmánt a KT (Küldetés Teljesítése) 1407 paranccsal, 5 TVP-ért, és máris a birtokába kerülsz egy adagnak! Persze a hatása nem permanens, csak a forduló végéig tart, és az olimpián is tiltott szernek számít. Egy második adag már semmilyen plusz hatást nem vált ki, ezért fordulónként csak egy csodakenőcsöt kensz majd magadra. A reflexélesítő a legféltettebb szerzeményeid egyike, sosem fogsz önként megválni tőle!

KARAKTERLAP

Lumyr Haleth, egy barna, rövid hajú, barna szemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Tharr főpap-jelöltje vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 36 (53) Szint: 22 Merészség: 6/5 Magasság: 182 cm
IQ: 29 (34) Támadás: 26 Agresszió: 3 Testsúly: 72 kg
Ügyesség: 27 (36) Védekezés: 64 Menekülés: 30 % Életkor: 40/40 év
Egészség: 28 (33) Életpont: 325/325 Jellem: semleges Tul. pont: 0
Szerencse: 24 (37) Varázspont: 783/425 Pénz: 1396 arany Kép. pont: 0
Tudatpont: 22/0 Pszi pont: 150/43 Halhatatlanság: 1 % EFejl: 30
Eddig összesen 1201 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 11918 TP-t kaptál. Jelenleg 965249 TP-d van. A következő szinthez még 34751 TP szükséges. Trófeáid: ongóliant, Chara-din fattya, kultúrmasztodon. A 203. fordulódban 7354 arany került a bankszámládra. 7611 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 5/7 ökölvívás: 14/32 szúrófegyverek: 24/65 (+10%)
vágófegyverek: 13/80 (+18%) ütőfegyverek: 13/39 lőfegyverek: 19/96 (+12%)
dobófegyverek: 22/24 (+8%)

Feltételes fegyverváltás: mandibulakasza (#127) << vasalt bunkó (#181) << ezüsthegyű lándzsa (#324)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); nyílvessző (#108) (1 -8.); vashegyű nyíl (#176) (9 -14.); vashegyű nyíl (#176) (15 -17.); ubuk dobónyíl (#138) (18 -996.); ezüstshuriken (#327) (997 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
185,61 mezőn táborozol
Teleport hatása alatt állsz, melynek induló koordinátája 196,54
Kedvenc táborhely: 0,0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 16/47 2. nyomkövetés: 28/49 (+9%) 3. mászás: 7/14 (+15%)
4. csapdakészítés: 19/4 (+6%) 5. csapdaészlelés: 6/31 6. gyógyítás: 56/64
7. titkosírás: 2/96 8. felderítés: 20/20 (+10%) 9. szörnyidomítás: 7/78
10. teológia: 29/48 (+6%) 11. taumaturgia: 52/24 (+21%) 12. szerencsejáték: 2/47
13. versengés: 8/92 (+9%) 14. harcművészetek: 3/8 15. zene: 1/78
16. szörnyismeret: 10/22 17. pszi: *22/100 18. vadászat: 10/28 (+8%)
19. bányászat: 4/86 20. úszás: 8/12 21. főzés: 2/58

FELTÉTELES PARANCSOK (még 41 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
totem 50% életpont alatt (gyógykenőcs (#313))
gyógyítasz 45% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 200 TVP-ért
készítesz tükröt (#43) (max. 10 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), nyílvesszőt (#108) (max. 40 darabot )
elfogod arató csattanatot (#144) fedett veremmel (#219)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, kártyabarlang, labirintus, szellemkastély (59)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 1, max: 50)
ongóliant (#159)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
semlegesek (#989), jók (#990), bűbájlidérc (#761)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) tükörpajzs (#101, 26 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP)
dimenzióugrás (#163, 55 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) kalmárszem (#228, 11 VP, 15 TVP)
jégmágia (#279, 25 VP, 5 TVP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP)
méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP)
korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP)
tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP)
óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP) hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP)
puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP) erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP)
oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP) szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) fürgülés (#92, 22 VP)
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
élőholt pozdorja (#134, 40 VP) Tharr haragja (#145, 16 VP) mágikus ütés (#147, 18 VP)
gyorsvarázslás (#179, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
szürkeáll. aktiv (#71) csupasz izom (#28) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
tárgyvédelem (#178) éber kakukk (#3)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
12. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
lángcsóva (#31), kisebb tűzlehelet (#110), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
pszi-acéltorony (#98), varázsvédelem (#34)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 4, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
jégcsóva (#41) >> 15. szintű lényekre
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 4, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tükörpajzs (#101) >> gnóm szolgáló (#181) tükörpajzs (#101) >> orgoró (#170)
tükörpajzs (#101) >> kőkorszaki szaki (#109)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tüskés harci gromak (#156) (tejet ad) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
2.) Nem triviális feladat: Ejts el egy napon [értsd egy fordulón belül] legalább négy szörnyet ütő (lehet ököllel is), négyet vágó, és négyet szúrófegyverrel! Ja, és lehetőleg ne egy csirkeólban teljesítsd a küldetést.
3.) A márványtornyok és egyéb hasonló képződmények a fizikai rátermettség igazi próbái. Imádkozz, amint mászás szakértelmed elérte a 15. szintet!

HŐSTETTEID
2007 I. félévének Vlagyimir díjas felcsere vagy.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 42 TU. szükséges még: 8 TU.
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 304 TU szükséges.)
közös ima (509) OK
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
38 arany (#50) 9 kaja (#2) 3 kerek kő (#19)
1 vashegyű nyíl (#176)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 amniosz (#203) 1 aranygyűrű (#193) 1 bumeráng (#249)
1 hatalom fülbevalója (#817) 1 kaktusztüske (#114) 3 nyílvessző (#108)
1 szöges bunkó (#8) 3 ubuk dobónyíl (#138) 3 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(185,61) részeg kalandozók (#187), fogadó # (#622), 33. többszemélyes kaland

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Az enyészet varázslatra nem vonatkozik az általános komponens.
* - A táborozás koordinátája és a városi teleport kiíródik a karakterlapon.

Üzenet küldése a karakternek