211. forduló, 213. forduló, Laurana összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. jún. 23. 9h:07'
EZ A 541. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
542. játékheted kezdete: jún. 29.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4102
SZÁMLA : XXXX

LAURANA KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [110,42] koordinátán.
Varázserőd regenerálódik. (+64 varázspont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+4 tudatpont.) A táborozás alatt vadászott neked a tigroszlán. (+3 kaja.) A lottó 769. hetének nyerőszámai: 24, 16, 7. 1 db 0 találatos szelvényed volt.
(Szörnykeresés: ilyen terepen a keresett szörny nem él, ezért nem is pazarolsz most kutatásra TVP-t.)

* 1. KP: fejleszted a 4. tulajdonságodat 40 pontért
Amatőr jóga-gyakorlatokkal próbálod a szervezetedet még ellenállóbbá tenni. Ez még édeskevés ahhoz, hogy az egészséged érezhetően megnövekedjen. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy sullár nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Vashegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a sullár fejét. (3 támadással 60 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a sullár jobb oldalát. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A sullár többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) Patájával a sullár kissé megtaszít. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Felhasználva a kőkést, szereztél 1 sullár hólyagot. 404 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 72, sebződés: 10, gyógyulás: 2, összesen: -8 ÉP}

[40 pontot használtál fel, van még 352.]

* 2. KP: használod a 238. tárgyat
Játszani kezdesz a lanton. Kiválóan képzett, tehetségét teljes mértékben kihasználó zenész módjára játszol. Ez jól esett! (+15 varázspont.) [30 pontot használtál fel, van még 322.]

* 3. KP: VP spórolása: 15
Félreraktunk, letiltottunk neked 15 VP-t, addig nem használhatod fel, amíg ki nem adsz egy VPF parancsot (ill. kör végéig). [0 pontot használtál fel, van még 322.]

* 4. KP: elmormolod a 19. varázslatot
Mély, misztikus hangon kántálni kezdesz. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Létrehoztad a kitartó ló varázslatot! Kitartásod, fáradtságtűrésed megnövekedett! [-10 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 317.]

* 5. KP: elmormolod a 13. varázslatot
Elkezdesz a mágia mítikus nyelvén mormolni. Az erő gyűlik, egyre csak gyűlik benned. Az utolsó ige kiejtésével elmondtad a hadiszerencse I varázslatot! A hatás azonnal érezhető (+1 szerencse következő táborozásod végéig.) [-4 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 312.]

v 12 elmormolod a 12. varázslatot
Énekbe kezdesz a mágia különös nyelvén. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Egy utolsó kézmozdulattal kisütöd az erőpajzs I varázslatot! Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. [-6 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 307.]

h 1253 használod az 1253. tárgyat
Óvatosan előszedsz a hátizsákodból egy csillezsályalevelet, és élvezni kezded a belőle áradó illatokat. Rövid ideig bódulat lesz úrrá testeden. (Hatása a kör végéig maradandó: +3 szerencse.) [5 pontot használtál fel, van még 302.]

tno 5 10 növeled az 5. tulajdonságodat
A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. A tapasztalat meghozta gyümölcsét: Egy picit talán szerencsésebb leszel a jövőben. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

at 5230 20 TU-t adsz át az 5230. kalandozónak 20
Koncentrálsz, akaratotok összekapcsolódik. 4 TU árán átcsúsztatsz 4 TU-t. [0 pontot használtál fel, van még 302.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[111,43] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy mély kutat.
(Feltételes mászás:) Keresel egy helyet, ahová a kötelet rögzítheted, azután lemászol a kútba. A kút mélyén félhomály honol. Ahogy szemed megszokja a gyenge fényt, körbenézel. Hirtelen a sötétből egy szörny ront elő! Egy százfogú!

Fegyvert váltasz: előkapod a szöges bunkót. Elszántan ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Szöges bunkóval gyilkos csapásokat szórva összezúzod a százfogú szivacsos testét. (2 támadással 28 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a százfogú puha lebernyegét. (1 támadással 14 életpontot sebezve.) A százfogú feléd harap, de sikertelenül. A százfogú összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egyszercsak megakad a kezed valamiben. Megvizsgálod - találtál 3 óndarabot. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet.
(Vándorcirkusz:) Egyszercsak vidám beszéd és nyikorgó szekérkerék hangja üti meg füledet. Hamar megpillantod az út mellett táborozó cirkuszkaravánt. Hirtelen, szinte a semmiből, előtted terem egy szívélyes törpe és arra kér, vegyél részt valamelyik játékukban. A tenyerébe perkálod a kért 20 aranyat, majd kíváncsian a cirkuszba lépsz.
A céllövölde felé tartasz. Az óriás, aki a hely tulajdonosa, rád mosolyog és maga előtt tolva a sátor belsejébe lökdös. Mire magadhoz térsz, már egyedül állsz a furcsa levegőjű helyiségben. Éles szemed azonnal kiszúrja a terem távolabbi sarkából támadó lényt. Egy vortexmágus.

Még megfelelő a távolság - felhúzol egy védelem tűz ellen varázslatot. A halálraítélt, aki veled szemben áll, küszködik életéért: elmormol egy számodra ismeretlen védekező varázst. Egy éhínség varázslatot dobsz ellenfeledre. Semmi eredménye! Egy tűzgolyó varázslatot dob rád a másik. A támadása szerencsére hatástalan volt. (mivel védelem tűz ellen van rajtad.) Mielőtt összecsapnátok, a hosszú íjjal ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 4 bronzhegyű nyíl. Alaposan megsorozod a vortexmágus fejét. (4 támadással 34 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Megmarkolva a vashegyű lándzsát a másikra rohansz. {KCC:} Vashegyű lándzsával tökéletesen perforálod a vortexmágus bal oldalát. (3 támadással 64 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus jobb lábát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy tűzgolyó varázslatot, majd rád küldi. Semmi eredménye! (védelem tűz ellen védelmez.) Vashegyű lándzsával többször eltalálod a vortexmágus örvénylő köpenyét. (2 támadással 45 életpontot sebezve.) {KCC:} Orgyilkos tőrrel kicsit megsebzed a vortexmágus bal lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Távolról tűzgolyó varázslatot lő rád a másik. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. (kiválóan működik felrakott védelem tűz ellen védelmed.) Véres nyál csordul ki a vortexmágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 bronzhegyű nyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1215 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 169, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Kihúzod magad, mielőtt az ajtó előtt álló óriáshoz fordulsz.
- Hol a nyereményem? - kérdezed. Ő elmondja, hogy a szörny legyőzéséért nem jár díj - mármint olyan értelemben, hogy ő adná -, hanem ezeknek a speciális bestiáknak van egy különleges tulajdonságuk: néha különleges kincset őriznek.
- Ha azt megtalálod a tied lehet - mosolyodik el a házigazda.
Nagy hévvel érkezel a szirén labirintusához. A bejáratnál álló férfi elmosolyodik bátorságod láttán, elveszi tárgyaidat, majd beenged. Egy kör alakú terembe jutottál, melyből számtalan embernagyságú folyosó indul a szélrózsa minden irányába. Remegő térddel indulsz el az egyik járatban, majd megérzéseidet követve választasz irányt mindegyik elágazásnál. Az egyik pillanatról a másikra megéhezel. Kétségbeesetten kutatsz finom falatok után, de az ismeretlen hely semmilyen rágcsálnivalót nem tartogat számodra. A következő gondolatod az odakint hagyott zsákodra terelődik, amiben biztos maradt még valamilyen ennivaló. Engedsz fantáziád csábításának, és visszafordulsz. 360 tapasztalati pontot kaptál. A férfi, aki a sátorba engedett, szomorúan megjegyzi:
- Még egy kalandor, akinek nem sikerült. - Elteszed a tárgyaidat, majd megígéred, hogy egyszer még visszatérsz.
Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Messze keletre látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre nézve látsz egy olvasztókemencét. Délnyugatra egy Sheran oltár van. Nyugatra egy művészi porolit van. Elteszed a látcsövet. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. Kíváncsiságod nagyobb a félelmednél. Úgy döntesz, óvatosan megvizsgálod a szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy nukleáris cickány. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz.

Nyomok után kutatsz, sikeresen! Szinte felismerhetetlen (kb. 3 hetes) alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 2 hetes alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [111,44] Bozóttal teli terepre értél. Rövid megszakítás a sík vidék egyhangúságában. Látsz egy Chara-din monolitját.


(Továbbmész...) [111,45] A terep továbbra is bokrokkal, bozóttal teli. Oldalt pillantva, meglátsz egy ovimon-bokrot. Látsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé.

Eszel valamit. (-1 kaja.) [64 pontot használtál fel, van még 238.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 238.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Keresni, kutatni kezdesz. Hosszas keresés után derül ki, hogy nem jártál sikerrel. [20 pontot használtál fel, van még 218.]

m 4 4 3 mozogsz délre, délre, délkeletre
[111,46] Bozótok, bokrok, cserjék továbbra is mindenütt. Egy egyáltalán nem, gyanús helyre lépve furcsa dolog történik: süppedni kezd alattad a talaj! Szerencsére idejében megkapaszkodsz a verem szélében. Amikor kikapaszkodsz, megvizsgálod, hogy mibe is estél volna bele. Egy szopógödör! Kiliheged magad. Hu, ez meleg helyzet volt! Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely egy bávatag golombár formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál?


(Továbbmész...) [111,47] Még mindig bozótos. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy ragyás burástya. Itt csata lesz.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Üdvözlésképpen egy éhínség varázslatot eresztesz meg ellenfeled irányába. 31 életpontot sebeztél. A varázslat célpontja éhezni kezd. Ellenfeled kitátja pofáját, és savat böfög rád. Szerencsére nem kaptál telitalálatot. (9 életpontot vesztettél.) Fegyvert váltasz: előkapod a vashegyű lándzsát. Marokra fogva a vashegyű lándzsát ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Vashegyű lándzsával néhányszor teljesen átdöföd a ragyás burástya testét. (3 támadással 73 életpontot sebezve.) Orgyilkos tőrrel eltalálod a ragyás burástya jobb lábát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A ragyás burástya csáprágója kisebb sebet ejt a jobb kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A lény a sebre rakja tojócsövét, és pumpálni kezd. Letéped magadról. Csápok szívnak vért a combjaidból. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (istened védelmez +1 ÉP.) A ragyás burástya összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 3 csepp ugh mérget. 640 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 119, sebződés: 20, gyógyulás: 3, összesen: -17 ÉP}

Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [112,48] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy facsoport. A távolban füstoszlop kígyózik az ég felé.

Nini, egy quwarg! Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy quwarg bolyt. Délre nézve látsz egy rúnakövet. Nyugatra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. [30 pontot használtál fel, van még 188.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 188.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Sajnos semmilyen rejtett vagy eldobott tárgyat nem találtál. [20 pontot használtál fel, van még 168.]

m 3 5 5 mozogsz délkeletre, délnyugatra, délnyugatra
[113,49] A sík vidéket bozótos váltja fel. Kellemetlen érzésed támad, ahogy körülnézel: mintha ezernyi bogár figyelne! Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy teszel, mintha te is csak egy lennél a bokrok közül. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Ez nem lehet más, mint egy tetemember. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz.

Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Leah rúnaköve. Nini, egy quwarg! Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál.

(Továbbmész...) [112,50] Még mindig bozótos. Itt már jól látható a quwarg invázió jele: csonkára rágott bokrok, állatok sehol. Utad során felfedezel egy teljesen lerombolt oltárt. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Észreveszel egy nekrofunt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy teljesen lerombolt oltárt. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint egy sötét motyogó, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. Nocsak, egy quwarg! Eltaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál.

Kutatásodat siker koronázza, két savanyú vadnarancs képében. (+1 kaja.) Korgó gyomrodra hallgatva, megállsz enni. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [111,51] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Fehér nyárfavirág szállong a levegőben. A távolban hatalmas rovarfelhőt látsz. Atyaisten, mik lehetnek ezek? Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Oldalt pillantva, meglátsz egy gumifát. Egy quwargot látsz odébb iparkodni. Gyorsan agyontaposod. 1 tapasztalati pontot kaptál. A távcsővel lassan körülnézel. Ahogy a szemedet erőlteted, észreveszel keletre egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy phua-kúpot. Délnyugatra egy rúnakő van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

[30 pontot használtál fel, van még 138.]

im 0 3 imádkozol
Itt nincs oltár ill. templom! (A templomkereső imához az IM parancs helyett az IM 1 -et kell kiadni.) [0 pontot használtál fel, van még 138.]

kut 20 kutatsz 20 pontért
Nekiállsz felderíteni a környéket. Végül kimerülten feladod: semmi eredmény. [20 pontot használtál fel, van még 118.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[111,52] A sík vidéket bozótos váltja fel. Egy quwarg pottyan a nyakadba. Gyorsan lesöpröd. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Utad során felfedezel egy Chara-din monolitját. Érdekes dolgot veszel észre a távolban: Chara-din egyik hitvány szolgáját látod, amint éppen kegyelemért könyörög egy bávatag golombár előtt. Mikor közelebb érsz, akkor veszed csak észre, hogy mindez egy művészien megformált szobor. Pár pillanat erejéig azon spekulálsz, hogy te milyen jelenetet építenél. Döbbenetes látvány tárul a szemed elé: egy hatalmas méretű verem szélén egy óriási fa álldogál, egy vastag ágáról a verem fölé egy ketrec lóg. A ketrecben egy rémült tekintetű mutáns lapul. A verem mélyéről mocorgást hallasz. Ha segíteni akarsz a szerencsétlen mutánson, egy zárnyitó készletre, legalább 5-ös zárnyitás szakértelemre, és 14 TVP-re van szükség (43. jellempróba). Látsz egy quwargot. Mély undorral taposod el. 1 tapasztalati pontot kaptál.


(Továbbmész...)
Sajnos ebben a körben már többet nem léphetsz. [10 pontot használtál fel, van még 108.]

* 1. BP: VP elővétele: 100
Felszabadítottunk neked 15 VP-t a korábban letiltottból. [0 pontot használtál fel, van még 108.]

* 2. BP: elmormolod az 58. varázslatot
Mély koncentrációban hozzálátsz a varázslat elmondásának. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Egy végső mozdulattal előhívod az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+25 életerő). [-15 varázspont.] [5 pontot használtál fel, van még 103.]

* 3. BP: használod a 147. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [3 pontot használtál fel, van még 100.]

* 4. BP: építed a 720. tárgyat 100 pontért
Kemény munkába fogsz: építeni kezdesz egy művészi porolitot. Hosszasan gyűjtöd a szögletes köveket, és egymásra rakod őket. Végre megvan, elkészült a művészi porolit. 275 tapasztalati pontot kaptál. [100 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: keresed a 218. szörnyet
Elhatározod, hogy táborozás alatt megpróbálsz felkutatni egy tormikus egeret. Bár nem emlékszel, hogy ilyen tereptípuson találkoztál-e azzal a szörnnyel. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Mint nem adnál most akárcsak egy korty vízért! Gyengülsz a szomjúságtól. (-3 életerő.) Elmúlt a csillezsályalevél hatása (-3 szerencse). [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 4, 30.
A nap kalandjaitól megfáradtan, keresel egy helyet, ahol letáborozhatsz. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a kitartó ló hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 353 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Laurana, egy fekete, hosszú hajú, barna szemű kobudera nő vagy. Sheran püspöke vagy. Az Északi Druida Szövetség (#9109) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 26 (29) Szint: 18 Merészség: 7/6 Magasság: 134 cm
IQ: 26 (29) Támadás: 17 Agresszió: 6 Testsúly: 54 kg
Ügyesség: 25 (29) Védekezés: 29 Menekülés: 40 % Életkor: 34/34 év
Egészség: 27 (31) Életpont: 282/279 Jellem: semleges (-9) Tul. pont: 0
Szerencse: 31 (36) Varázspont: 314/101 Pénz: 26 arany Kép. pont: 6
Tudatpont: 28/0 EFejl: 30
Eddig összesen 753 szörnyet (4 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 2953 TP-t kaptál. Jelenleg 267460 TP-d van. A következő szinthez még 72540 TP szükséges. Trófeáid: Ayagira Tanaka, élőholt quwarg, vadász quwarg. A 207. fordulódban 5859 arany került a bankszámládra. 6005 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *20/101 szúrófegyverek: 18/40 (+13%) vágófegyverek: 1/4
ütőfegyverek: 4/48 (+8%) lőfegyverek: 20/12 (+3%) dobófegyverek: 1/24

Feltételes fegyverváltás: szöges bunkó (#8) (50%) << mandibulakasza (#127) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (100%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -14.); bumeráng (#249) (15 -16.); bronzhegyű nyíl (#94) (17 -996.); ezüsthegyű nyíl (#323) (997 -); mérgezett vasnyíl (#187) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 5 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 15/3 (+28%) 2. nyomkövetés: 33/46 (+4%) 3. mászás: 4/80 (+6%)
4. csapdakészítés: 14/71 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/78 6. gyógyítás: 28/73
7. titkosírás: 7/61 8. felderítés: 25/96 (+60%) 9. szörnyidomítás: 6/34
10. teológia: 26/37 (+13%) 11. taumaturgia: 4/13 (+2%) 12. versengés: 4/83 (+16%)
13. harcművészetek: 19/5 14. zene: 38/35 (+30%) 15. szörnyismeret: 10/20
16. vadászat: 14/26 (+10%) 17. bányászat: 12/3 18. csapatmunka: 1/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 0 lehet)
totem 41% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
udvarolsz az 1. fajúaknak
kutatsz max. 100 TVP-ért
ásol max. 200 TVP-ért
készítesz bronzhegyű nyilat (#94) (max. 10 darabot ), bumerángot (#249) (max. 10 darabot, csak egyszer), mérgezett vasnyilat (#187) (max. 4 darabot, csak egyszer), vashegyű nyilat (#176) (max. 10 darabot, csak egyszer), bányászcsákányt (#434) (max. 1 darabot, csak egyszer)
elfogod spagulárt (#82) szuper hálócsapdával (#274), sünmedvét (#33) szuper hálócsapdával (#274), bibircsók-óriást (#120) szuper hálócsapdával (#274), woor-antilopot (#31) szuper hálócsapdával (#274), bolhakutyát (#17) szuper hálócsapdával (#274)
mászol max. 200 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, ötpróba, labirintus (19)
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 4, max: 12)
szintszívó (#96), csontváz lord (#177), szintszívó lények (#9097), tormikus egér (#218)
Barátságosság (aktív: 12, max: 12)
9302. szövetség (#9302), bávatag golombár (#165), semlegesek (#989), Samael (#4658), nukleáris cickány (#155), troll (#5), Leah hívők (#991), ember (#1), elf (#2), mutáns (#9), Tyriel (#777), Összhangzat (#9152)

VARÁZSLATAID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 5 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP) tompítás (#40, 8 VP)
mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) szívküldi (#368, 5 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP)
szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP) kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP)
unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP)
méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP) éhínség (#39, 7 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) restoráció (#85, 50 VP, 5 TVP)
vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK
revitalizáció (#52) hadiszerencse I (#13) erőpajzs I (#12)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
10. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 5, max: 10)
szárazság (#48), energiatüskék (#29), éhínség (#39), méregfelhő (#37), lángcsóva (#31)
Védekező varázslatok (aktív: 5, max: 10)
védelem tűz ellen (#38), tüskepajzs (#30), hhaar burka (#32), varázsvédelem (#34), tompítás (#40)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
tigroszlán (#43) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Ölj meg három ragyás burástyát, világunk e ocsmány megcsúfolóját! (számláló: 2)
2.) Hozd el és helyezd oltáromra a Szent Kulacsok egyikét!
3.) Aprítsd a trutyikat, amelyek esszenciádból táplálkoznak! A demonstráció tárgya legyen mondjuk... három tormikus egér! (számláló: 1)

HŐSTETTEID
Olimpiai helyezéseid: első hely az 1. kategóriában a XXVI. olimpián.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 arany (#50) 1 bronzhegyű nyíl (#94) 1 csillezsályalevél (#1253)
1 gyöngymangó (#135) 1 spiritusz (#170)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
3 óndarab (#85) 1 sullár hólyag (#168) 3 ugh méreg (#166)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(111,43) mély kút (#93), százfogú (#53), vortexmágus (#418), nukleáris cickány (#155)
(111,44) Chara-din monolitja (#534)
(111,45) ovimon-bokor (#206, belőle készíthető: #207), egy ismeretlen isten rúnaköve
(111,46) szopógödör (#177), művészi porolit (#720)
(111,47) ragyás burástya (#111), oltár
(111,51) oltár, gumifa (#38)
(111,52) oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), 43. jellempróba
(112,50) oltár, nekrofun (#173), művészi porolit (#720)
(113,49) tetemember (#123), 36. jellempróba, Leah rúnaköve

Üzenet küldése a karakternek