211. forduló, 213. forduló, Krynn összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2014. jan. 21. 9h:17'
EZ A 218. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
219. játékheted kezdete: jan. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #4081
SZÁMLA : XXXX

KRYNN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [132,74] koordinátán.
A táborozás 1. napján egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nő lopni próbált tőled, szerencsére sikertelenül. Rögtön elszaladt a sunyi. Feltehetően a csapdád okozta kudarcát.
A krónikából levont következtetések révén nem csinálsz hiábavaló tevékenységeket (+6 tvp ). Az aranytermő erszény 43 aranyat termelt.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+20 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+84 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mély meditáció segít a pszid regenerálásában. (+20 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+6 tudatpont.) A plusz TU-kat 5 TVP-re váltod. Tojást tojik az uzbány. (+1 kaja.)
A táborozás ideje alatt hosszú időt töltöttél azzal, hogy ryuku légiós nyomok után kutattál. Táborhelyedhez egészen közel találsz egyet!

Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Ellenfeledre szárazság varázslatot lősz. 39 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rontasz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a ryuku légiós páncélos testét. (4 támadással 57 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megkarcolod a ryuku légiós páncélos testét. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) A ryuku légiós pusztító erejű támadást indít, félresöpörve védekezésedet. (2 támadástól 14 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 856 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 104, sebződés: 14, gyógyulás: 3, összesen: -11 ÉP}

[7 pontot használtál fel, van még 458.]

* 1. KP: elmormolod a 224. varázslatot
Arkánum-jeleket rajzolva a levegőbe, mormolni kezdesz. A földből energia áramlik testedbe. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-10 varázspont.] [+2% tau] [0 pontot használtál fel, van még 458.]

* 2. KP: használod a 64. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Hamarosan érzed az erő áramlását. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a pszi-ernyő pszi képességet. [-6 pszi pont.] [5 pontot használtál fel, van még 453.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Habzsolva nyeled be az elkészült ebédet. Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 306 tapasztalati pontot kaptál. [3 pontot használtál fel, van még 450.]

f 2 kísérletezel a 2. tárggyal
Töprengesz, a körmödet rágod, a hátizsákodban matatsz, mint minden igazi feltaláló. Telik múlik az idő... Brávó! Feltaláltad, hogy hogyan csinálhatsz ketrec-csapdát. (ld. enc.) 104 tapasztalati pontot kaptál. Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek nyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 440.]

fku 50 felt. kutatás 50
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 440.]

m 6 7 5 mozogsz nyugatra, északnyugatra, délnyugatra
[131,74] Síkság, továbbra is csak síkság. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy ősi csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Ásódat marokra ragadva, buzgón ásni kezdesz a csatamezőn. Drámai hátteret kölcsönöz munkádhoz a kiszáradt fák ágainak zörgése. Fehér csontok, korhadt ládák kerülnek elő, de egyelőre semmi használható. Hajjaj, ettől a rengeteg melótól még a bányászat szakértelem sem növekszik! [de a felderítés igen.] Valami motoszkál melletted! Minden eshetőségre készen lazítod el izmaidat. Egy csontváz intéz feléd kihívást.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. [+1% tau] Néhány elegáns kézmozdulat után már süvít is ellenfeled felé egy szárazság. 42 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] A csontváz összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +1 életerő. 53 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 42, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, az ásás! Tovább túrod a földet. A gödör alján, a sok csont között valami használhatót látsz! Érdemes volt keresni: kincsre bukkansz! A zsákmány egy rövid íj és 3 ubuk tüske. Neszezést hallasz - úgy látszik, nem vagy egyedül! Egy szintszívó készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+1% tau] Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 40 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Véres nyál csordul ki a szintszívó száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 40, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Ez már igazán bosszantó! Az embert egyáltalán nem hagyják dolgozni. Folytatod a melót egy varkaudarhoz méltó kitartással. Hangot hallasz magad mögött, mire fedezékbe ugrasz, és hátranézel. Egy szintszívó védelmezi a vadászterületét.

Nem árt az elővigyázatosság! Egy hhaar burka varázslattal készülsz a csatára. Egy kézmozdulatot teszel, majd ellősz egy szárazság varázslatot. 46 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] A szintszívó összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 311 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 46, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Huh, ez kemény volt, még jó, hogy nem valami főszörny járt erre! Hatodik érzéked veszélyt jelez, ezért átmenetileg felfüggeszted a fosztogatást. Egy élőholt mágus védelmezi a vadászterületét.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy védelem tűz ellen védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. [+6% teo] Ellenfeled számodra ismeretlen védekező varázslattal készül a csatára. Távolról szárazság varázslatot lősz a másikra. 36 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Üdvözlésképpen egy vérbeli borzongás varázslatot ereszt meg irányodba ellenfeled. A támadásnak - hála az égnek - semmi eredménye sem volt. Ököllel fogsz harcolni. Elszántan ellenfeledre rohansz. Felkészülsz Acél ököl alkalmazására. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az élőholt mágus jobb lábát. (2 támadással 57 életpontot sebezve.) Vadászkéssel megvágod az élőholt mágus testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Az élőholt mágus kemény csapásokat osztogatva kényszerít védekezésre. (3 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A mágus kinyújtja a kezét, és a következő pillanatban apró villámok cikáznak feléd. Félig megúsztad. 11 életpontot vesztettél. Véres nyál csordul ki az élőholt mágus száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +15 életerő. 1026 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 106, sebződés: 23, gyógyulás: 3, összesen: -20 ÉP}

Egy kósza gondolattól vezérelve, ott nézel körül, ahonnét a szörny előugrott. No de hiába - semmit sem találsz! A messzeségben múmiák és tetememberek imbolygó hada közeledik. Itt az ideje a mai fosztogatási program befejezésének!
Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Leah híveié. Oldalt pillantva, meglátsz egy Chara-din monolitját. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán egy piromenyét vigyorog kajánul. Ahogy lenézel, egy quwargot látsz, amint éppen azon iparkodik, hogy megcsípjen. Megtaposod, majd megtörlöd a talpad. 1 tapasztalati pontot kaptál. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze nyugatra látsz egy Fairlight oltárt. Északnyugatra nézve látsz egy friss csatamezőt. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő.

Zsupsz, nyakon csípsz egy kövér békát! (+1 kaja.) Észreveszel valamit a földön. Még egész friss alakváltó nyomok vezetnek keletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra, friss alakváltó nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.

(Továbbmész...) [130,73] Szűnni nem akar a zöld síkság. A zöld mező egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy littara bozótos. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy friss csatamezőt.
(Feltételes kutatás:) Turkálni, kutatni kezdesz a friss csatamezőn. A vért már felszívta a föld, de a bűz még nem oszlott el. A legtöbben úgy hevernek, ahogy levágták őket - vagy nem volt túlélő, aki tömegsírba hordta volna őket, vagy senki nem foglalkozott ilyesmivel. Elég az enyelgésből, lássunk munkához! Hohó, nem úszod meg a dolgot harc nélkül, valami agresszív dolog közeleg! Egy zombi készül a lemészárlásodra.

Úgy ítéled meg, hogy nem árt egy hhaar burka védekező rúna felrakása. A következő pillanatban már meg is idézted. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 35 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
29 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 35, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Hol is tartottál? Aha, fosztogatás! Tíz perc sem telik bele, és máris valami használható akad a kezedbe: Kincs! KIIINCS! Lássuk, mire bukkantál: 4 nyílvessző. Hirtelen zajra leszel figyelmes - valami közeledik! Egy tetemember készül a lemészárlásodra. Rettegve, sikoltozva menekülsz.
Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Fairlight hívei emelték. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy Chara-din monolitját. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Messze délre látsz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy művészi porolitot. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Északra egy művészi porolit van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész.

Vastag, ízletes pondrót emelsz le egy galagonyabokor leveléről. (+1 kaja.) Megvizsgálod a talajt. Friss alakváltó nyomok vezetnek délkeletre. Találsz még kb. 3 hetes elf nyomokat, amelyek északnyugatra vezetnek.
Összefutsz egy szőke, rövid hajú, kék szemű alakváltó nővel. A bőre kreolszínű. Chara-din kisebb papja. Egy arany masszariasztót, egy borostyán függőt, egy gólem talizmánt, egy grifftoll kesztyűt, egy hatalom fülbevalóját, egy káosz szimbólumot, egy koponya gyűrűt, egy kvazár sisakot, egy Métely páncélját, egy nekrofun medált, egy nodonrod kitűzőt, egy obszidián karkötőt, egy smaragd védőgyűrűt, egy szirén köpenyét, egy tépett lobogót, egy varkaudar csizmát és egy zafír erőövet visel. Ruházatát egy borzalmas varkaudar trófea, egy hadroszaurusz trófea és egy óriásféreg trófea színesíti. Furcsa jelvénye van: prédára leső drónkeselyű. Jobb kezében egy pásztorbotot, bal kezében egy teknőcpajzsot tart. Lőfegyvere egy bumeráng. Teherhordója is van: egy hegyi szamár! Szegény állat majd megszakad. Auráját érzékelve máris tudod, fekete, jelezve hogy gonosz. Jó lesz vigyázni!
Mosolyogni próbál, de Te csak komoran végigméred. Elfordulsz, és tovább totyogsz.

(Továbbmész...) [129,74] Továbbra is síkságon vagy. Fehér mandula illatát hozza a szél. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy egy trosnyogó szakóca orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó... Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy teljesen lerombolt oltárt. Célirányosan haladsz. Egyenest a múltkor talált kerek kő felé veszed az irányt. Rendben, még sértetlen. Ugyanúgy áll, ahogyan legutóbb hagytad. (18. többszemélyes kaland, 50 TVP szükséges hozzá.) Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). A távcsővel lassan körülnézel. Néhány mérföldre keletre megpillantasz egy Fairlight oltárt. Délnyugatra nézve látsz egy Sheran templomot. Nyugatra egy rúnakő van. Északnyugatra egy Chara-din monolitja van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy erszényes elkarog. {védettsége: 22 szúró, 22 vágó, 22 ütő ellen.} Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Egy szárazság varázslatot dobsz ellenfeledre. 43 életpontot sebeztél. Ellenfeled kiszárad! [+3% teo] Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. Az ellenfél pillanatnyi tétovázását egy Kobraharapással használod ki. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az erszényes elkarog bal lábát. (4 támadással 79 életpontot sebezve.) Vadászkéssel épp hogy megvágod az erszényes elkarog bal lábát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az erszényes elkarog szinte eltipor támadásaival! (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Az erszényes elkarog fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +14 életerő. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 elkarog szőrt. 962 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 19, gyógyulás: 5, összesen: -14 ÉP}

Alaposan körülnézel a földön. Nem túl régi (maximum néhány napos) alakváltó nyomok vezetnek északkeletre. [74 pontot használtál fel, van még 366.]

be 81 bemész a 81. titkos labirintusba
Rábukkansz a hatalmas táblára, rajta a következő felirattal: "VÍZISPORTOK OKTATÁSA, JUTÁNYOS ÁRON!" A tábla tövében egy keskeny lépcsősor vezet a mélybe. Semmi fényt nem látsz odabent. Varázsolni kezdesz. Hamarosan összegyűlik a szükséges varázsenergia. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad a tündérfény varázslatot! A kézfejed halványan világítani kezd. [-1 varázspont.] Szíved a torkodban dobog, ahogy óvatosan lemész a kanyargós és szűk lépcsőjáraton. [5 pontot használtál fel, van még 361.]

lm 3 5 7 mozogsz 3 5 7
Belépsz egy tágas, márvánnyal kirakott terembe. A falon feliratot látsz. "Üdvözöljük korszerű sportkomplexumunkban! Oktatóink szívesen segítik a víziharc fegyveres szakértelme továbbfejlesztésében. Minden egyes lecke 50 aranyba kerül, amit az adott oktatónál kell fizetni. A sorrendet ön választja meg, bár mi a 7., 10., 22., 29., 36., 19., 39., 32., 15. sorrendet ajánljuk, a lehető leghatékonyabb fejlődés érdekében. Érezze jól magát!" [2. PONT]
Északról és délről is vízcsobogást hallasz. [3. PONT.]
Továbbmész a kövezett folyosón. Észak felé nyíl mutat: "Piranhák". [4. PONT.]
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.]
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.]
Átúsztad a medencét, és belépsz az oktatóhoz. Újabb medence, mellette az oktatóval! Itt a víz alatti tájékozódást, az ellenfél észlelését, felismerését tanítják. Ha tanulni akarsz, egy üres GYK parancsot kell kiadnod, paraméterre nincs szükség. Kell viszont 50 arany és 50 TVP! Ugyanez a rendszer a többi oktatónál is. Egy oktató csak egyszer tanít. [Megjegyzés: az oktatást akkor veheted igénybe, ha víziharc szakértelmed min. 6-os, és max. 11-es.]
[30 pontot használtál fel, van még 331.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 331.]

lm 8 9 10 mozogsz 8 9 10
Belépsz a terembe. A medence fölött felirat: "ha át akarsz jutni az oktatóhoz, ugorj be a medencébe, és küzdj meg a piranhával!" [6. PONT.]
Nyugatra egy boltíves kapu egy medencéhez vezet, keletre a folyosó tovább folytatódik. [5. PONT.]
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.]
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.]
Egy fürdőruhás elf üdvözöl. Ő az itteni oktató! Gratulál a polip legyőzéséhez, és elmondja, hogy nála lehet elsajátítani azokat az úszási technikákat, amelyekkel az üldöző víziszörny elől menekülhetsz. [10. PONT.]
[25 pontot használtál fel, van még 306.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 306.]

lm 13 14 15 mozogsz 13 14 15
A teremben sötét vizű medence van, benne időnként egy-egy csáp villan fel. Levetkőzöl, és irány a medence! [9. PONT.]
Továbbmész. Egy feliratot látsz: "Polipakvárium délre. [8. PONT.]
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.]
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.]
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.]
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.]
Az elf mesterharcos személyesen üdvözöl téged, amikor belépsz ide! Elmondja, hogy ebben a szobában apró, finom trükköket tanulhatsz, és hogy a déli szobában egy speciális ajándék vár rád. [15. PONT.]
[35 pontot használtál fel, van még 271.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 271.]

lm 20 21 22 mozogsz 20 21 22
Ezt a termet teljesen kitölti egy nagy, átlátszó vízzel teli, nagyon mély medence, melynek alján sötét alakok úsznak. Át kell jutnod! Fejest ugrasz. [14. PONT.]
Egy iszapos, gusztustalan löttyel teli szobába lépsz be. Nincs kedved itt úszni, de rájössz, nincs más választásod: ez is a gyakorlás része. [13. PONT.]
Ebben a szobában egy örvényekkel teli medence van. Minden tudásodra szükség van, hogy át tudj úszni! [12. PONT.]
Dél felé pillantva egy sor medencét láthatsz. Aha, ide jönnek a haladók! [11. PONT.]
Egy nagyobb terem bejáratához értél. [17. PONT.]
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.]
Az itteni oktató, egy kobudera, nagyon lelkes. Azt mondja, ő tanítja az alapvető támadási technikákat, azt, hogy melyik fajta halat hol kell támadni. [22. PONT.]
[40 pontot használtál fel, van még 231.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 231.]

lm 28 31 32 mozogsz 28 31 32
Ez a szoba az elektromos angolnáké. A víz felszíne alatt hosszú, kígyózó testeket látsz. Nagyon nem akaródzik, de végül bemész a vízbe. Rögtön apró remegés fut végig rajtad. [21. PONT.]
A folyosókanyarban, ahová érkezel, egy kék nyilat látsz keletre, rajta felirattal: "Angolnák." [20. PONT.]
Továbbmész a csodás komplexum folyosóján. [23. PONT.]
Kicsit fázol a sok fürdéstől. Miközben mész tovább, kissé megtörlöd magad. [25. PONT.]
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Ez a medence van az étkezési homár részére fenntartva. Elég sekély a víz, úgy látszik, a homár szeret néha kijönni a partra. [28. PONT.]
Egy vörös feliratot látsz a falon. "Vigyázat! Különösen veszélyes rá(n)k!" [27. PONT.]
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.]
Az itteni oktató, egy ember nő kedvesen fogad. Elmondja, hogy ő a fegyverrel való védekezést, a támadások kivédését tanítja. [32. PONT.]
[50 pontot használtál fel, van még 181.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 181.]

v 58 elmormolod az 58. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. A kitörni készülő energia már az ujjaidban is van! Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az azonnali gyógyítás varázslatot! A gyógyító energia a testedbe áramlik (+1 életerő). [-15 varázspont.] [+6% teo] [5 pontot használtál fel, van még 176.]

lm 35 36 mozogsz 35 36
Ez a terem elég sötét, a medence vize vészjóslóan, titokzatosan fodrozódik. A mélyből sejtelmes, tompán dörgő hangot hallasz. No, fejes! [31. PONT.]
Továbbmész. Elérsz egy nagy terem bejáratához. A bejárat fölött figyelmeztetésképp egy halálfej virít. [30. PONT.]
Vizes lábnyomokat hagysz, ahogy továbbmész. [33. PONT.]
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.]
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.]
Az itteni oktató, egy sötét bőrű árnymanó, a harc közben való vízi mozgást, a manőverezést oktatja. [36. PONT.]
[30 pontot használtál fel, van még 146.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 146.]

lm 38 39 mozogsz 38 39
Belépsz, és tétovázás nélkül a moszatrájáktól nyüzsgő vízbe ugrasz. [35. PONT.]
"Rájaúsztató" - mondja a felirat a boltív fölött. [34. PONT.]
Kanyarodik a folyosó. [37. PONT.]
Szokás szerint itt is egy medencét látsz, amelyből furcsa kacagás hallatszik. Levetkőzöl, és a vízbe ugrasz. [38. PONT.]
Újabb medence, újabb oktató, ezúttal egy kecses elf hölgy. Ő a vakharcot, a tintahalak ill. sötét vízben való küzdelmet tanítja. [39. PONT.]
[25 pontot használtál fel, van még 121.]

gyk gyakorolsz
Nincs semmi újdonság, amit itt megtanulhatnál. [0 pontot használtál fel, van még 121.]

* 1. BP: használod a 2107. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [5 pontot használtál fel, van még 116.]

* 2. BP: keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet a 768. szörnyet
Szörnyet keresni csak a szabadban lehet. [0 pontot használtál fel, van még 116.]

* 3. BP: beraksz a bankba a 70. tárgyat (85 darabot)
Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. Sajnos nincs a birtokodban az a tárgy. [0 pontot használtál fel, van még 116.]
Szerencsére van még víz a kulacsodban. Csillapítod szomjadat. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 21, 2, 7.
Etetési idő! Megeteted a szörnyeidet. 3 kaját habzsol be az ekharion bébi. 4 kaját habzsol be a bibircsók-óriás. 2 kaját nyel le a nektoraf. Itt az ideje a pihenésnek. A környéken körülnézel, táborozásra alkalmas helyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlta munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 116 pontod maradt, ebből a következő körre 116 pontot vihetsz át. Kapsz még 353 pontot. A következő körben tehát 469 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


KETREC-CSAPDA (218. SZÖRNYCSAPDA)
A ketrec csapda igen bonyolult és nehézkes csapda, de szinte minden, állati intelligenciájú lény befogására alkalmas, és mindenfajta tereptípuson alkalmazhatod. Használata a következő: Felállítasz egy ketrecet, és nyitva hagyod az ajtaját. Belül elhelyezel egy kaját, csalinak, te pedig az ajtót rögzítő kötelet fogva elrejtőzöl. Amikor az elfogandó szörny beóvakodik, akkor gyorsan előugrasz, és a kötéllel becsapod az ajtót, majd gyorsan rögzíted. Mindez a FOG <szörny> 218 feltételes parancs kiadásával fog történni (KT parancsra tehát nincs szükség), 12 TVP felhasználásával, ha van a birtokodban egy ketrec és egy kaja.

KARAKTERLAP

Krynn, egy barna, copfos hajú, zöld szemű alakváltó férfi vagy. Körszakállad és bajuszod van. A bőröd világosabb az átlagosnál. Sheran bíborosa vagy. A Jégmágusok Szövetsége (#9169) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 37 (44) Szint: 21 Merészség: 5/5 Magasság: 186 cm
IQ: 23 (30) Támadás: 27 (29) Agresszió: 5 Testsúly: 81 kg
Ügyesség: 25 (30) Védekezés: 31 (35) Menekülés: 30 % Életkor: 39/39 év
Egészség: 28 (35) Életpont: 423/424 Jellem: semleges Tul. pont: 6
Szerencse: 28 (34) Varázspont: 538/277 Pénz: 2325 arany Kép. pont: 20
Tudatpont: 18/18 Pszi pont: 41/23 EFejl: 30
Eddig összesen 1355 szörnyet (7 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 3 959 TP-t kaptál. Jelenleg 736 829 TP-d van. A következő szinthez még 63 171 TP szükséges. Trófeáid: quwarg nagymester, ryuku csapásvezető, borzalmas varkaudar. A 202. fordulódban 6813 arany került a bankszámládra. 6847 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 1 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
víziharc: 9/0 ökölvívás: 13/47 (+9%) szúrófegyverek: 24/73
vágófegyverek: 16/11 (+1%) ütőfegyverek: 1/72 lőfegyverek: 10/88
dobófegyverek: 23/79

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) << ryuku szablya (#695) << vashegyű lándzsa (#182)
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
129,74 mezőn táborozol, a 81. labirintusban, 1. szinten, 39. ponton
Kedvenc táborhely: 96,57
Legfeljebb 25 TU-t válthatsz TVP-re.

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5/51 2. nyomkövetés: 24/99 (+16%) 3. mászás: 11/109
4. csapdakészítés: 27/35 (+5%) 5. csapdaészlelés: 3/90 6. gyógyítás: 30/59
7. titkosírás: 3/29 8. felderítés: 10/27 (+25%) 9. szörnyidomítás: 7/9
10. teológia: 18/45 (+33%) 11. taumaturgia: 29/73 (+4%) 12. szerencsejáték: 2/31
13. versengés: 10/59 14. harcművészetek: 8/60 15. zene: 9/13
16. szörnyismeret: 22/40 (+30%) 17. pszi: 4/55 (+3%) 18. zárnyitás: 8/49
19. vadászat: 4/22 20. bányászat: 29/20 21. úszás: 13/58
22. főzés: 8/52 (+10%) 23. csapatmunka: 1/29

FELTÉTELES PARANCSOK (még 45 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen
gyógyítasz 50% életerő alatt 30 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
kutatsz max. 50 TVP-ért
ásol max. 100 TVP-ért
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, kártyabarlang (9)
maradék TVP-dből az IQ (2) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 12)
szintszívó lények (#9097), Pikoló (#7010) (csak egyszer), gnóm szolgáló (#181) (csak egyszer)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) hhaar burka (#32, 6 VP)
izomernyesztés (#33, 6 VP) mágiatörés (#35, 10 VP) jégcsóva (#41, 15 VP)
varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) fúzió (#77, 25 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP)
varázsital főzése (#100, 30 VP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
Papi varázslataid
éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 5 TVP) esőidézés (#11, 8 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) szaporítás (#15, 7 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP)
harmadik szem (#27, 12 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP) védelem tűz ellen (#38, 12 VP)
szárazság (#48, 6 VP) revitalizáció (#52, 20 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 5 TVP)
szörnyidézés (#84, 72 VP, 10 TVP) rúnapukkasztás (#94, 0 VP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP)

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
pszi-ernyő (#64)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
0. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 3, max: 20)
izomernyesztés (#33), méregfelhő (#37), szárazság (#48)
Védekező varázslatok (aktív: 2, max: 20)
védelem tűz ellen (#38), hhaar burka (#32)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
uzbány (#102) (tojást tojik) státusz: OK
nektoraf (#355) (málhás: +26 kg teher) státusz: OK
bibircsók-óriás (#120) (építő: +30% segítség ÉP parancsnál) státusz: OK
ekharion bébi (#768) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Egy könnyű feladat: imádkozz úgy, hogy megterheltséged 20% alatt van.
3.) Pusztítsd el egy gonosz isten oltárát!

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
kaszt.kiteljesedés (166)
a mágia rúnája (179)
mest. gerjesztés (184)
kasztrop.kitágulás (197)
a hatalom rúnája (215)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
mágiafókusz (275)
fejleszt.gyümölcse (292)
magiometer (314)
jégmág. hierarchia (391)
jégrúna (398)
jégvihar generálása (407)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
tudatforrás (505) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) OK
közös ima (509) OK
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 5 TU. szükséges még: 85 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1704 TU szükséges.)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 gyöngymangó (#135) 7 kaja (#2) 1 spiritusz (#170)
16 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
43 arany (#50) 1 elkarog szőr (#665) 4 nyílvessző (#108)
1 rövid íj (#107) 2 szvó-ektoplazma (#151) 3 ubuk tüske (#131)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

128 129 130 131 132 133
72
73
74
75
(129,74) a 81. labirintus bejárata, művészi porolit (#720), oltár, 18. többszemélyes kaland, nekrofun (#173), 47. jellempróba, erszényes elkarog (#354)
(130,73) zombi (#49), friss csatamező (#262), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), Chara-din monolitja (#534), egy nő
(131,74) csontváz (#48), szintszívó (#96), élőholt mágus (#175), ősi csatamező (#263), Leah oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(132,74) ryuku légiós (#361)

Üzenet küldése a karakternek