211. forduló, 213. forduló, Szürke Farkas összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. dec. 3. 9h:08'
EZ A 345. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
346. játékheted kezdete: dec. 10.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3468
SZÁMLA : XXXX

SZÜRKE FARKAS KALANDJAI


Morgan hatalma gyengült. Csak így tovább, pusztítsátok az élőholtakat, és a Negatív létsíkra nyíló rések bezáródnak.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [99,18] koordinátán. Egy labirintusban vagy, az 1. szinten/térképen, a 12. pontnál.
Astrid, amikor összefutottatok, adott neked egy ryuku nadrágot és egy ryuku köpenyt. Sok hasznos dolgot tanulsz a krónikából, így aztán hatékonyabban cselekszel (+2 tvp ). Az aranytermő erszény 56 aranyat termelt. Városi pihenésed alatt nem tudtál ellenállni a csábításnak, így meglátogattál egy szerencsejátékbarlangot. Vagy te vagy a világ legszerencsésebb embere, vagy csak nagyon értesz a kockához (esetleg mindkettő), mert ismét 8 arannyal gazdagabban távoztál. Varázserőd regenerálódik. (+116 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+120 pszi pont.) A poszogó möszék csámcsogva habzsolják pszi energiáidat. (-2 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+14 tudatpont.) A lottó 1314. hetének nyerőszámai: 24, 19, 10. 8 db 0 találatos szelvényed volt. 2 db 1 találatos szelvényed volt. Erre összesen 24 arany nyereményt kapsz.

* 1. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Gondolataidat összeszedve koncentrálsz. Kívülről látod magadat, ahogy pszichéd körbefolyja testedet. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 2. KP: v 224 0 0 elmormolod a 224. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Hamarosan érzed, hogy kezed erővel telik meg. Megidézted a munka gyümölcse varázslatot! Munkád gyümölcsözni fog! [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 3. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 4. KP: kf 397 811 0 kézbeveszed/felveszed a 397. tárgyat a 811. tárggyal
Lecsatolod a ritualista övet, majd felcsatolod a zafír erőövet. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
A nyakadba akasztod a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 5. KP: kf 1739 1578 820 kézbeveszed/felveszed az 1739. tárgyat az 1578. tárggyal a 820. tárgyat
Leveszed a ryuku sisakot, majd a fejedre teszed a harci maszkot. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
Leveszed a ryuku kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a grifftoll kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 360.]
Leveszed a ryuku köpenyt, majd felöltöd a szirén köpenyét. [0 pontot használtál fel, van még 360.]

* 6. KP: v 24 0 0 elmormolod a 24. varázslatot
Kezed lágy mozdulatokba kezd, miközben a varázsigét mormolod. Ismerős meleg fut végig karjaidon. Elmormoltad a hadiszerencse II varázslatot! A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 7. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Varázsolni kezdesz. Érzed, ahogy erő áramlik a tagjaidba. Befejezted a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

v 7 75 1 elmormolod a 7. varázslatot
Miközben a varázsigéket mormolod, kezeddel fura mozdulatokat teszel. Pezsgő mágikus energia terjed szét benned. Kimondva az utolsó varázsszót, létrehoztad az alkímia varázslatot! A tárgyad lassan átváltozik, és a helyén 6 arany csillog! Elrakod a pénzt. [-22 varázspont.] Erőd TF-elődött. [3 pontot használtál fel, van még 347.]

hu 280 407 438 hulladék: 280 407 438
Hulladék, ezért nem gyűjtesz tyrex csontot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz bronz fejpántot. Hulladék, ezért nem gyűjtesz ónix masszavadítót. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kb 689 1 kiveszel a bankból a 689. tárgyat (1 darabot)
Kiveszel a bank széfjéből 1 ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

kf 689 1530 kézbeveszed/felveszed a 689. tárgyat az 1530. tárggyal
Magadra öltöd a ryuku mellvértet. [0 pontot használtál fel, van még 347.]
Leveszed a ryuku csizmát, majd felhúzod a ryuku futárcsizmát. [0 pontot használtál fel, van még 347.]

lm 15 15 15 mozogsz 15 15 15
Felkészülve a legrosszabbra is, tovább merészkedsz. Egy régi, rozsdás ajtóban végződik az út. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. A börtönfolyosó felderítésén munkálkodsz. [14. PONT]
Haladsz előre, bátor harcoshoz illően. Egy régi, rozsdás ajtó bukkan fel a sötétből. Elővigyázatosan próbát teszel: Könnyen nyílik. Körülnézel. [15. PONT]
Egyhelyben toporogsz.
Egyhelyben toporogsz.
[14 pontot használtál fel, van még 333.]

v 109 elmormolod a 109. varázslatot
Kántálni kezdesz. A mágia tűzként árad szét tagjaidban. Létrehoztad a felszínre ugrás varázslatot! Elhagyva a sötét labirintust, kiteleportálsz a felszínre. [-26 varázspont.] Erőd TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 328.]

h 2373 használod a 2373. tárgyat
Használod az esszenciafókuszt. Esszenciavédelem vonja be tested. Erőd TF-elődött. (+447 VP.) [5 pontot használtál fel, van még 323.]

fkt 6 1 felt. készítesz a 6. tárgyat (1 darabot)
Úgy lesz, ahogy akarod - amint a parancs feltétele teljesül, végrehajtódik. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

ff 28 6 695 felt. fegyverváltás: 28 6 695
Felt. fegyverváltás: << ököl << kőkés << ryuku szablya. [0 pontot használtál fel, van még 323.]

m 4 1 1 mozogsz délre, északkeletre, északkeletre
[99,19] Továbbmész a város utcáján. A város nyüzsög az élettől - koldusok kéregetnek, hetyke elf leányokat kísérgetnek troll testőreik, alakváltó árusok kínálják gyanús portékáikat. Veszélyt érzel az utca végén feltűnő alakból. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy Quirov került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a Quirov testét. (2 támadással 92 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+14 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a Quirov bal karját. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). A Quirov fegyvere végigkarcolja a bal válladat. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Szereztél 67 aranyat. 652 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 6, gyógyulás: 17, összesen: +11 ÉP}

A helyi grafiti egyik megnyilvánulására, egy feliratos táblára bukkansz. Kiböngészed a szöveget. " A legjobb KT-k: Acél Öklök, Sziklaöklök, Haláltánc, Álomőrzők. Yoro (2826) " Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy halálbokort. Mindig van kedved kockázni, amikor alkalmat látsz rá, így most sem utasítod vissza a lehetőséget, amikor meglátsz egy kisebb csoportosulást, ahol pörögnek a kockák. A szerencse most sem hagyott el, nyertél 4 aranyat. A következő épületeket látod: egy fegyverbolt (567. épület.) és egy vegyesbolt (568. épület.).
Eladsz 20 álomport 20 aranyért, 22 bordacsontot 44 aranyért, 1 bőrsisakot 5 aranyért, 1 bronzpengét 12 aranyért, 4 csontszablyát 8 aranyért, 1 dorony tüdőt 8 aranyért, 1 elkarog szőrt 1 aranyért, 4 fekete gyöngyöt 24 aranyért, 5 gromak bőrt 40 aranyért, 1 karbin plazmát 10 aranyért, 1 királyi koronát 150 aranyért, 1 lidércesszenciát 7 aranyért, 1 magszim belet 5 aranyért, 1 medúzacsápot 5 aranyért, 1 nyílvesszőt 1 aranyért, 4 pirkitet 8 aranyért, 3 szöges páncélt 72 aranyért, 3 szvó-ektoplazmát 30 aranyért, 1 tankány karmot 10 aranyért, 22 tigroszlán fogat 22 aranyért, 1 tyrex csontot 30 aranyért, 20 ugh mérget 40 aranyért.
Összeakadsz Selymes Salinával. Elenios misszionáriusa. Egy aranygyűrűt, egy ezüst gyűrűt, egy ezüst nyakláncot, egy fekete bőrcsizmát, egy gromak páncélt, egy lánckesztyűt, egy obszidián karkötőt, egy szem szimbólumot, egy umbatari karkötőt és egy vassisakot visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Felszerelését egy részeg kalandozó trófea, egy vadász quwarg trófea és egy quwarg nagymester trófea színesíti. Jobb kezében egy raptor szablyát, bal kezében egy rövid kardot tart. Hátasa egy idomított mutáns pók. Számodra jól felismerhető a körülötte lebegő láthatatlan aura: visszataszítóan tiszta, jelezve, hogy jó.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Összeakadsz Süppeddel. Sheran fanatikusa. Egy arany papi karkötőt, egy gólem talizmánt, egy gromak páncélt, egy hatalom fülbevalóját, egy kvazár sisakot, egy obszidián karkötőt, egy örökkéval.kristályát, egy ryuku futárcsizmát, egy ryuku kesztyűt, egy smaragd védőgyűrűt, egy virág szimbólumot és egy vortex talizmánt visel. Jelvényei: Naprend (a Chara-din elleni harcért). Ruházatát egy ongóliant trófea, egy Ayagira Tanaka trófea és egy óriásféreg trófea ékesíti. Jobb kezében egy varkaudar szablyát, bal kezében egy nagy vaspajzsot tart. Lőfegyvere egy hosszú íj. Tárgyainak egy részét egy hegyi szamár viszi. Érzékeled auráját: semleges jellemű az alávaló.
Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.

(Továbbmész...) Gyomorkavaró érzés vesz erőt rajtad: a teleport varázslat befejezéseképp most visszarepít a kiinduló mezőre. Hushhh, elteleportálsz!
[126,11] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy amniosz-fát. Oldalt pillantva, meglátsz egy szent tölgyfát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Elenios híveié. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. A feléd közeledő ryuku ostromteknős mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Hatalmadat demonstrálandó, mormolni kezdesz. Létrejött egy tüskepajzs. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 taumaturgia). Varázsenergiád fejlődik. (+6 max. varázspont.) Mély levegőt veszel, és lehelsz. 86 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Marokra fogva a ryuku szablyát a másikra rohansz. Ryuku szablyával többször mélyen végigmetszed a ryuku ostromteknős kőkemény páncélját. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal kicsit megsebzed a ryuku ostromteknős testét. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Rúgásokat kapsz a kezedre és a lábadra. (2 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) A ryuku ostromteknős farka végigsúrolja a bal karodat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 367 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 27, gyógyulás: 5, összesen: -22 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A fűben meglapulva reménykedsz, hogy az ellenfeled nem vesz észre. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal tudod, hogy egy dermesztő lidérc volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [127,10] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Jobban megnézed, és rájössz, hogy ez csak egy Földrengető lehet. (ld. enc.) Mivel minden egyéb kommunikációs lehetőséget kizár a szörny agresszív magatartása, felkészülsz a csatára.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. Tüzet köpsz. 92 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 2 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a Földrengető ragyás bőrét. (2 támadással 62 életpontot sebezve.) A teremtmény fülsiketítő robbanással szakad darabokra (-29 életerő). A Földrengető összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 2 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Átvizsgálod a testet. Nemhiába, alkalmas tápszereket találsz! Nézzük, milyen kincsre bukkantál: 1 monstrum vállvédő (ld. enc.). 1 496 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 34, gyógyulás: 0, összesen: -34 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Megbújsz két szikla között egy kis hasadékban. Még szerencse, hogy az elrejtőzés mellett döntöttél. Ó! Hiszen ez egy noth szellem. Most már nincs semmi gáz. Előbújsz. Találsz egy vaskohót. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívői építették. Különleges érzékeid megállítanak: a közelben fém (rézdarab) kell, hogy legyen!
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 kőkést. Erőd TF-elődött. [19 pontot használtál fel, van még 304.]

h 1167 1 használod az 1167. tárgyat
Ma egy adag főtt ételt támad kedved főzni. Profi módra készíted el. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Az összes ujjad megnyalod a lakoma végeztével, majd jóllakottan szedelőzködsz össze a továbbindulásra. 733 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 302.]

m 2 5 7 mozogsz keletre, délnyugatra, északnyugatra
[128,10] Vége a dombságnak, a terep átvált sík, de bokrokkal teli vidékbe. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy smirglibokrot. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy Chara-din monolitját. Hopp! Egy örvénylő porfelhőből kialakuló szoborral találkoztál, mely Nikolausz, a Tudós formáját vette fel, amint éppen egy megfelelőnek látszó Chara-din trófeát tűz az övébe! Ezt az alkotást! Te vajon milyen szobrot csinálnál? Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. Pár lépést teszel a szörny felé, és felismered. Egy ragyás burástya. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.

Gyorsan felraksz egy tüskepajzs varázslatot. A szörny savat lehel! (A(z) saválló fülbevaló védett meg.) Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Meglengetve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {CSTT:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a ragyás burástya testét. (4 támadással 82 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+17 életerő). Méregfoggal eltalálod a ragyás burástya jobb csápját. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). A ragyás burástya csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A ragyás burástya melléd csap a farkával! A ragyás burástya csápjával feléd suhint, de ügyesen félrehajolsz. Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 685 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 102, sebződés: 0, gyógyulás: 22, összesen: +22 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. A szerencsédben bízva csendesen meglapulsz egy bokor tövében. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy élőholt sullár. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő.

(Továbbmész...) [127,11] A bokrok megritkulnak, most sík terepen vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. A földön meglátsz egy quwargot. Undorodva lépsz rá. 1 tapasztalati pontot kaptál. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. A feléd közeledő quwarg harcos mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 6 ubuk dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg harcos testét. (6 támadással 118 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel eltalálod a quwarg harcos testét. (1 támadással 33 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) Méregfoggal jól megszúrod a quwarg harcos potrohát. (1 támadással 19 életpontot sebezve.) A szörny belemar a bal térdedbe. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A quwarg harcos összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 093 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Egy pillantás elég, hogy megismerd. Egy élőholt tigris. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [126,10] Még mindig füves síkságon vagy. Virágzó orchidea illatát hozza a szél. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő quwarg királynő mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: tüskepajzs létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 81 életpontot sebeztél. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a quwarg királynő jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Elszántan a másikra rontasz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a quwarg királynő jobb első lábát. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+13 életerő). Méregfoggal megbököd a quwarg királynő potrohát. (1 támadással 8 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A quwarg királynő feléd sújt csáprágóival, de mellé! A quwarg királynő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva az uzbány csőrt, szereztél 4 csepp ugh mérget. 1 245 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 170, sebződés: 5, gyógyulás: 15, összesen: +10 ÉP}

Két élőholtba botlasz. Ebből csata lesz! Gyorsan lelapulsz a fűbe, mielőtt az ellenfeled észrevehetne. Akár iskolát is nyithatnál, úgy megy a rejtőzés. A végén persze győz a kíváncsiság. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy zombi mester. Amikor már eltűnt szem elől, előbújsz. [15 pontot használtál fel, van még 287.]

m 7 6 4 mozogsz északnyugatra, nyugatra, délre
[125,9] Továbbra is síkságon vagy.

A környék hemzseg az élőholtaktól, így nem csodálkozol, amikor kettő rád támad. Villámgyorsan beveted magad a csalánosba. Ezt megúsztad. Miután rendezted légzésedet és szívverésedet, megszemléled a szörnyet. Amint meglátod, rögtön rájössz, hogy ez egy szubreális vámpír. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Cras Lorg. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy teljesen lerombolt oltárt.

(Továbbmész...) [124,9] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik. Az ágak reccsenése idejében jelzi a közelgő veszélyt. Egy trikornis nem lehet ellenfél a hozzád hasonló profinak. Nyugodtan várod a találkozást. Itt csata lesz.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Ellenfeled néhány elegáns kézmozdulata után már süvít is feléd egy villámcsapás. 11 életpontot vesztettél. Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre támadsz. {CSTT:} Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a trikornis testét. (3 támadással 94 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+19 életerő). Méregfoggal teljesen átdöföd a trikornis fejét. (1 támadással 26 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A trikornis megpróbál felöklelni szarvaival, de sikertelenül. Időben félreugrasz a trikornis rúgása elől. A trikornis most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Felhasználva a rövid kardot, szereztél 1 trikornis szarvat. 661 tapasztalati pontot kaptál. Végeztél egy jó lénnyel. (+2 gonoszság.) Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.] A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 teológia).
{Csatastatisztika; sebzés: 120, sebződés: 11, gyógyulás: 25, összesen: +14 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Profi módon beékelődsz egy sűrű facsoport közepébe. Kikukucskálsz rejtekedből, és felsóhajtasz. Még szerencse, hogy elbújtál. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy hegymélyi lidérc volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről. Észreveszel egy kék orchideacserjét.
(Vándorcirkusz:) Hirtelen egy törpe ugrik eléd a semmiből. Épp rácsodálkoznál, de még abban a pillanatban észreveszed a mögötte táborozó szekérkaravánt és az azon integető embereket.
- Gyere vándor! Vegyél részt játékainkban! - kiáltja neked a vándorcirkusz személyzete. Kifizeted a 20 aranyat, majd besétálsz a cirkuszi sátrak közé.
A céllövöldéhez sétálsz. Egy nálad három fejjel magasabb óriás befelé invitál, s közben fennhangon az odabent rád váró veszedelmekről mesél. El sem jutnak agyadig intelmei, s már a sátor belsejében találod magad. Némi mocorgásra kapod fel fejed, majd a sátor távolabbi sarkában egy árnyék bontakozik ki a sötétből. Egy kék rothasztó.

Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy tüskepajzs varázst. Mély levegőt veszel, és lehelsz. 89 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 6 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a kék rothasztó testét. (6 támadással 171 életpontot sebezve.) Egy pukkanást hallasz, és a következő pillanatban émelyítő bűz ölel körül. Ellenállsz a borzalmas rosszullétnek. Fegyvert váltasz: előkapod a kőkést. Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rohansz. Kőkéssel irtózatos ütéseket osztva több helyen felvágod a kék rothasztó kocsonyás testét. (6 támadással 172 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+22 életerő). Méregfoggal megdöfködöd a kék rothasztó testét. (4 támadással 96 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+1 életerő). Húsodat át- meg átjárja a kék rothasztó szarva. (2 támadástól 39 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +8 ÉP.) A kék rothasztó nyelve többször lesújt a válladra és a nyakadra. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A tulajdonságpajzs védelmez. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 4 911 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-22 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 528, sebződés: 50, gyógyulás: 33, összesen: -17 ÉP}


- És a díj? - kérdezed az ajtó előtt álló óriástól. Ő hanyagul megvonja a vállát:
- Nem találtál kincset a szörnyben?!? Vagy nem volt szerencséd, vagy nem kutattad át elég alaposan a maradványait - feleli, majd miközben elmosolyodik, biztatva a válladra rakja a kezét: - De ne csüggedj! A következő alkalommal biztos nyersz valamit!
Határozott léptekkel a cirkusz boszorkájának sátra felé veszed az irányt. A boszorka tüzetesen átvizsgálja a cókmókod, mielőtt bármit is mondhatnál. Amikor a madártoll a kezébe akad, elmosolyodik, de ez nem tart sokáig. Amint rájön, hogy nem hoztál el mindent, amit kért, mérgesen rád rivall. Alig teszel pár lépést kifelé, utánad szól:
- Ha már itt vagy, új feladatot adok. Ha jutalmat akarsz, a következő tárgyakkal gyere legközelebb: 7 bronzhegyű nyíl, 1 halcsont, 1 rézsisak, 2 csontkulcs, 6 fülemüle agyar.

(Továbbmész...) [124,10] Fák, mindenütt csak fák. Látsz egy korongfát. Találsz egy szent tölgyfát. Hűha! Ilyet sem láttál még. Ugyanis azt veszed észre, hogy Marcho Ven-Saak orrából hatalmas mennyiségű zöld ektoplazma jut Chara-din fizikai manifesztációjára, de ez az istenségen meg sem látszik. Még jó hogy csak szobor az egész, különben attól félnél, hogy elnyel ez a nagy rakás trutymó...

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. A sűrű aljnövényzet megbízhatóan rejt el a figyelő szemek elől. Előkandikálsz, és megpillantod a szörnyet. Azonnal tudod, hogy egy élőholt quwarg volt a rémület okozója. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről. [35 pontot használtál fel, van még 252.]

m 4 3 mozogsz délre, délkeletre
[124,11] Tovább barangolsz a fák között. Átlépted az Őslénypark mágikus energiakerítését. Mindenhol hatalmas feliratokat látsz: VIGYÁZAT! ÉLETVESZÉLY! Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy manilla-fát.

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Észrevétlenül meglapulsz egy hatalmas fatörzs mögött. No, igen a profizmus. Teljesen észrevehetetlen voltál. Nos, lássuk mi volt az ellenfél. Azonnal rájössz, hogy egy noth szellem ijesztett meg. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

(Továbbmész...) [125,12] Az erdő fái mögötted maradnak, bozótos terepen vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt?

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Most is Te voltál a jobb, sikerült elbújnod. Megszemléled a "legyőzött" szörnyet. Ahogy ellépked a rejtekhelyed mellett, megismered. Egy drakolich. Hamarosan elmúlik a veszély. Megnyugodva ugrasz elő. Észreveszel egy rúnakövet. Pillanatnyi mentális érintkezés után már látod, hogy ez valószínűleg Tharr rúnaköve. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy mínosz-kúpot.
(Feltételes kutatás:) Lélegzetedet visszafojtva, bekukkantasz a kúp félhomályába. Semmi különös nincs bent, csak amire számítottál volna. Azért kapirgálsz a poros kőszobrok között, hátha valami elfeledett kincsre bukkansz. Néhány szobor odébb tologatása (és eltörése) után a földön egy lezárt ajtót látsz, amin írás van.

Odakint is körülnézel.
Észreveszel egy barátság szent tüzét. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Sheran hívői építették. Egy Baar-ork lány szalad oda hozzád, és sírva meséli, hogy elvesztette az egyik bakkura csizmáját. Leesett a lábáról, és nem is vette észre. Biztosan a környéken veszett el. 18 TVP és legalább kettes felderítés kell ahhoz, hogy segíthess neki (36. jellempróba). Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy Chara-din monolitját. A távolban egy gigászi csatajelenetet ábrázoló szoborcsoportot látsz. A részleteket is alaposan kiértékelve feltűnik a nagy kavarodás közepén egy apró alak. Ez nem más, mint Villámló Penge, amint Chara-din hordáit szecskázza apróra. A torz lények tömege sem bírja legyűrni, mert Ghalla hét valódi istene támogatja. [30 pontot használtál fel, van még 222.]

jlk 5629 jelszó kimondása 5629
Reménykedsz, hogy a megfejtés tökéletes. A kúp belsejében kimondod a jelszót. Sisteregve kitárul a mélybe vezető járat, az ősök alkotása. A falon pedig kirajzolódik az útvesztő térképe! 145 tapasztalati pontot kaptál. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 titkosírás).

16 17
15 14 13
9 7
8
18
6 10
4
19
2 5
12
3 11 20
1 21
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez az 56. labirintus térképe. A bejárat alattad található.

[5 pontot használtál fel, van még 217.]

szk 765 781 778 keresed a 765. szörnyet a 781. szörnyet a 778. szörnyet
A két forduló között kutatni fogsz, mert nagy szükséged van arra, hogy találj egy ryuku futárbérencet. [0 pontot használtál fel, van még 217.]

id 144 120 idomítod a 144. szörnyet 120 pontért
Elkezdődnek a leckék az arató csattanat számára. Értelmesebbnek tűnik, mint gondoltad. Csak hát ne zabálna annyit... Aranyos kis kedvenc! Most már mindent tud, az idomítás befejeződött. Ezentúl a lény a két táborozás között automatikusan vadászik neked, ezenkívül a kajaszükségletéről maga gondoskodik. 122 tapasztalati pontot kaptál. [65 pontot használtál fel, van még 152.]

ef 50 518 energia fejlesztése 50
Tudati koncentrációval járulsz hozzá egy új tudati képesség kifejlesztéséhez. [-21 TU.] [147 pontot használtál fel, van még 5.]

bpb bef. parancs berakása:

kf 692 kézbeveszed/felveszed a 692. tárgyat
Leveszed a ryuku futárcsizmát, majd felhúzod a ryuku csizmát. [0 pontot használtál fel, van még 5.]
[A parancs tárolásra került.]

* 1. BP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Egy körben csak egyszer főzhetsz! [0 pontot használtál fel, van még 5.]

* 2. BP: h 2107 0 0 használod a 2107. tárgyat
Ravasz csapdát állítasz a táborhelyed közelében. [5 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: le 811 0 0 leveszed/lerakod a 811. tárgyat
Leveszed a gólem talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kf 709 253 0 kézbeveszed/felveszed a 709. tárgyat a 253. tárggyal
Lecsatolod a zafír erőövet, majd felcsatolod a ritualista övet. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 5. BP: kf 688 690 693 kézbeveszed/felveszed a 688. tárgyat a 690. tárggyal a 693. tárgyat
Leveszed a harci maszkot, majd a fejedre teszed a ryuku sisakot. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a grifftoll kesztyűt, majd felhúzod a kezedre a ryuku kesztyűt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Leveszed a szirén köpenyét, majd felöltöd a ryuku köpenyt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Iszol a vizestömlőből. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 22, 29, 15.
Egy pillanatra a "testen kívüliség" érzete fut át tudatodon, ahogy kapcsolatba lépsz az Élet Forrásával. (+1 max. ép.) Lestrapálva a nap eseményeitől, táborhelyet keresel. Hamarosan alámerülsz az álom tengerébe. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.) Elmúlt a munka gyümölcse hatása.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 353 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÖLDRENGETŐ (7011. SZÖRNY)
Először óriásnak nézed Földrengetőt, pedig ennek a hatalmas, kétfejű vadtrollnak semmi köze az óriásokhoz. Ereje vetekszik ugyan egy ongóliantéval, de az intelligenciája inkább a homokvarányéhoz mérhető. Ha szembejön veled, jobb, ha világgá szaladsz, minthogy apró cafatokká szaggasson! Úgy beszélik a hegyi népek, Földrengető onnan kapta a nevét, hogy ha dühében bunkójával a földre sújt, a föld remegését még mérföldekre is lehet érezni! Ha sikerrel akarsz szembeszállni vele, mind közül talán az ütőfegyver a legelveszettebb választás.

MONSTRUM VÁLLVÉDŐ (1577. TÁRGY)
Igazi kincsre bukkansz, amikor átbogarászod Földrengető batyuját és ruházatát. Legelőször a vállvédőjén akad meg a pillantásod: talán azért, mert a csatorna nyugati oldalán oly ritka az igazán értékes vállvédő. Ez egy monstrumnagy, valódi, a trollok testére méretezett vállvédő, állapíthatod meg az alaposabb szemlélődés után a kopottas termékről. Ha te is troll vagy, megpróbálhatod magadra ölteni, s ha így teszel, max. ÉP-d 12-vel fog megnőni. Viseléséhez legalább 8. tapasztalati szintűnek kell lenned.

KARAKTERLAP

Szürke Farkas, egy kopasz, félszemű, körszakállas alakváltó férfi vagy. Fekete a bőröd. Dornodon misszionáriusa vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 20 (23) Szint: 29 Merészség: 10/1 Magasság: 183 cm
IQ: 26 (31) Támadás: 30 (32) Agresszió: 3 Testsúly: 73 kg
Ügyesség: 23 (26) Védekezés: 38 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 37/53 év
Egészség: 32 (35) Életpont: 505/723 Jellem: gonosz (245) Tul. pont: 1
Szerencse: 25 (34) Varázspont: 901/292 Pénz: 5632 arany Kép. pont: 27
Tudatpont: 72/25 Pszi pont: 223/362 EFejl: 30
Eddig összesen 3912 szörnyet (8 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 13 111 TP-t kaptál. Jelenleg 2 801 895 TP-d van. A következő szinthez még 198 105 TP szükséges. Trófeáid: szubreális vámpír, zombi mester, Ciang Csí. A 134. fordulódban 5549 arany került a bankszámládra. 5854 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: *24/100 szúrófegyverek: 23/80 (+1%) vágófegyverek: 31/42
ütőfegyverek: 2/98 dobófegyverek: 30/65 (+4%)

Feltételes fegyverváltás: ököl (#28) (700%) << kőkés (#6) (150%) << ryuku szablya (#695) (150%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -12.); ubuk dobónyíl (#138) (13 -14.); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (15 -16.); vas dobónyíl (#189) max. 4 db (17 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -); ubuk dobónyíl (#138) ( kalandozókra);
Óvatosság (labirintusokban): 1
125,12 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 139
Kedvenc táborhely: 127,4
Legfeljebb 70 TU-t válthatsz TVP-re.
JLKzott minoszkúpok: 56

SZÁMLÁLÓK
Földanya nektárja 10/4 Max életkor 181 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 153/76 (+120%) 2. nyomkövetés: 88/85 3. lopás: 1/32
4. mászás: 3/98 5. csapdakészítés: 29/15 (+6%) 6. csapdaészlelés: 2/0
7. gyógyítás: 29/4 8. titkosírás: 2/22 (+25%) 9. felderítés: 2/91 (+32%)
10. szörnyidomítás: 13/84 (+81%) 11. teológia: 61/4 (+29%) 12. taumaturgia: 76/26 (+40%)
13. szerencsejáték: 4/35 14. versengés: 19/96 (+18%) 15. zene: 9/10
16. szörnyismeret: 45/19 17. pszi: 35/8 (+1%) 18. zárnyitás: 11/10
19. vadászat: 23/64 20. vitalitás: 4/86 21. bányászat: 23/93 (+12%)
22. főzés: 15/92 (+11%) 23. csapatmunka: 2/98

FELTÉTELES PARANCSOK (még 37 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 60% életpont alatt ( tudati vitalizációval)
gyógyítasz 40% életerő alatt 40 TVP-ért
kutatsz max. 20 TVP-ért
készítesz csuklyavirágot (#133) (max. 50 darabot, csak egyszer), halálkristályt (#2372) (max. 100 darabot, csak egyszer), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), rinóbőr övet (#685) (max. 1 darabot, csak egyszer), tűzfényt (#686) (max. 1 darabot, csak egyszer), hibátlan gyémántot (#680) (max. 1 darabot, csak egyszer), orvosságos zacskót (#682) (max. 1 darabot, csak egyszer), fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), halálvirágot (#2371) (max. 5 darabot ), vadászkést (#1264) (max. 1 darabot, csak egyszer)
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31)
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
öregedést okozó lények (#9095), szintszívó lények (#9097), halált okozó lények (#9098)
Barátságosság (aktív: 3, max: 50)
hegymélyi lidérc (#7084), vortexmágus (#418), inváziós ellenfelek (#9089), Igaz Barátok (9141. KT)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) tompítás (#40, 8 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP)
láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP)
mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) tolvajszem (#2, 8 VP) áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP)
alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) gondolatolvasás (#8, 9 VP, 1 TVP) varázsfesték (#9, 4 VP, 5 TVP)
életszívás (#10, 5 VP, 5 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP) jellemrejtés (#23, 10 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP) méregfelhő (#37, 12 VP)
sötét halál (#45, 18 VP) vérbeli borzongás (#46, 10 VP) szárazság (#48, 6 VP)
Sötét Ceremónia (#55, 50 VP, 10 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP) szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP)
mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP) molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP)
agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP) tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP)
térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP) tudatrombolás (#111, 25 PP)
pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP) pszi-ernyő II (#113, 10 PP, 3 TVP) agybénítás (#114, 10 PP)
pszi-konverzió (#115, 50 PP, 20 TVP) az elme fölénye (#116, 10 PP, 5 TVP) szuperpszi kif. (#117, 400 PP, 60 TVP)
teljes őrület (#118, 12 PP) térképelemzés II (#119, 80 PP, 40 TVP) nagyobb agypajzs (#120, 15 PP, 5 TVP)
direkt kontaktus I (#121, 35 PP) direkt kontakt. II (#122, 45 PP) az elme hatalma (#123, 15 PP, 5 TVP)
Alakváltó és tudati képességeid
kisebb tűzlehelet (#110, 2 ÉP) nagyobb tűzlehelet (#150, 5 ÉP) pszi kő kreálása (#151, 30 ÉP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 22 vp; taumaturgia: 26 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (9813,10) szürkeáll. aktiv (#71) hadiszerencse II (#24) tulajdonságpajzs (#26)
esszenciavédelem (#165)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
1. és magasabb szintűek ellen
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tüskepajzs (#30)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 24, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
kisebb tűzlehelet (#110) >> vízionár (#66) nagyobb tűzlehelet (#150) >> óriás csontváz (#176)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> pszi elementál (#221) nagyobb tűzlehelet (#150) >> Pszinapszis (#974)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> nektoraf (#355) nagyobb tűzlehelet (#150) >> zombi mester (#251)
izomernyesztés (#33) >> élőholt tigris (#766) nagyobb tűzlehelet (#150) >> csontváz lord (#177)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> manifesztátor (#124) nagyobb tűzlehelet (#150) >> 15. szintű lényekre
izomernyesztés (#33) >> nómenklatúra (#158) nagyobb tűzlehelet (#150) >> purifikátor (#157)
izomernyesztés (#33) >> Ayagira Tanaka (#965) nagyobb tűzlehelet (#150) >> vortexmágus (#418)
nagyobb tűzlehelet (#150) >> smaragdgólem (#417) izomernyesztés (#33) >> szubreális vámpír (#223)
izomernyesztés (#33) >> noth szellem (#250) teljes őrület (#118) >> nők (#999)
teljes őrület (#118) >> férfiak (#998) nagyobb tűzlehelet (#150) >> ryuku csapásvezető (#778)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 24, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
tüskepajzs (#30) >> férfiak (#998) tüskepajzs (#30) >> nők (#999)
fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +6 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +48 kg teher) státusz: OK
élőholt tigris (#766) (őrzi a holmidat: +5 lopás ellen) státusz: OK
arató csattanat (#144) (vadászik) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Vegyél részt egy templomom felépítésében! [Fordíts legalább 300 pontot az építkezésre. A küldetés teljesítését akkor fogadom el, ha a templom felszentelésre kerül.]
2.) Kinek nagyon könnyű, kinek nagyon nehéz e feladat: hozz és zúzz apróra oltáromnál egy nap szimbólumot!
3.) Pusztítsd el egy jó isten oltárát!

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): új. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. gnóm kutatóállomás (550): kész. helytartói hivatal (563): új. sötét kastplom (566): kész. városháza (685): 2. lépésnél tartasz. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24).

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 22, 30, 31, 32, 33, 34, 35, 36, 43, 44, 45, 50, 51, 56, 170, 175, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 6.
Kész: 5, 16.

HŐSTETTEID
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 1566 (limit: 1605), a megölt főholtak száma: 24, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 112617.
A quwarg rajzásban leölt quwargjaid: 1 szabotőr, 3 harcos, 3 királynő, 5 élőholt.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
a mágia rúnája (179)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
fegyvermester (302)
az élet forrása (337)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
varázslómester (508) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
közös ima (509) OK
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) OK
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) OK
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
manaszívás (515) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 27 TU. szükséges még: 63 TU.
tudati ismétlés (519) OK
tudati gyorsítás III (520) OK
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
taumaturgia mentor (522) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 58 TU. szükséges még: 72 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
manaretesz (529) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
pajzshasználat I (535) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati ostrom II (539) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
pajzshasználat II (542) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
tudati védelem (546) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
pajzshasználat III (549) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
varázslómester IV (550) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
totemmester (553) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
pajzshasználat IV (556) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
varázslómester V (557) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1068 TU szükséges.)
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
tudatunk hatalma (560) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.

NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve)
Szúrófegyverek
1 * méregfog (#1553) 1 ryuku kopja (#694)
Vágófegyverek
1 kőkés (#6) 1 rövid kard (#171) 3 * ryuku szablya (#695)
Ütőfegyverek
1 kőkalapács (#13) 1 ryuku buzogány (#696) 10 szögletes kő (#17)
3 Trákin csákánya (#367)
Lőfegyverek
1 rövid íj (#107)
Lövedékek
10 ezüsttollú nyíl (#363) 14 tüske (#22) 10 ubuk tüske (#131)
7 vashegyű nyíl (#176)
Dobófegyverek
4 ezüstshuriken (#327) 9 tolmokov-koktél (#351) 8 ubuk dobónyíl (#138)
5 vas dobónyíl (#189)
Páncélok
1 * ryuku mellvért (#689)
Sisakok
1 harci maszk (#1739) 1 Krough fejdísze (#1570) 2 * ryuku sisak (#688)
Köpenyek
1 Jerome köpenye (#1527) 5 * ryuku köpeny (#693) 1 szirén köpenye (#820)
Vállvédők
1 * boszorkánykendő (#1697) 1 monstrum vállvédő (#1577)
Kesztyűk
2 grifftoll kesztyű (#1578) 1 mászókarom (#78) 2 * ryuku kesztyű (#690)
Övek
1 * ritualista öv (#709) 2 zafír erőöv (#397)
Nadrágok
2 * ryuku nadrág (#691)
Csizmák
2 * ryuku csizma (#692) 1 ryuku futárcsizma (#1530)
Fülbevalók (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
$1 borostyán függő ($162) 1 * hatalom fülbevalója (#817) 5 * saválló fülbevaló (#1552)
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 2+2)
1 * csontamulett (#711) 1 * denevér szimbólum (#140) $2 ezüst nyaklánc ($117)
8 gólem talizmán (#811) 2 hősiesítő medál (#1558) 1 + nap szimbólum (#141)
2 * nekrofun medál (#253) 2 rothasztó talizmán (#815) 3 * varkaudar szimbólum (#1528)
2 vortex talizmán (#812)
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
1 Arsa potrohgyűrűje (#1541) $1 ezüst karkötő ($158) 1 mentát karkötő (#1551)
1 obszidián karkötő (#229) 2 * ryuku karvédő (#687) 1 * umbatari karkötő (#278)
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2)
36 * angyalok gyűrűje (#529) $1 ezüst gyűrű ($180) 1 * smaragd védőgyűrű (#223)
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1)
1 * nodonrod kitűző (#1533) 1 örökkéval.gyémántja (#1065)
Löttyök és porok, tartóstul
12 aranyló ugarhéj (#100) [bennük 83 csepp tinta (#101), fér még: 37]
6 éjurna (#2368) [bennük 2 csepp bomló esszencia (#2367), fér még: 58]
3 Fekete Kehely (#283) [üres, kapacitás: 15]
4 fűszertartó (#210) [üres, kapacitás: 20]
3 huhogó bibe (#332) [bennük 11 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 25]
4 kavadu iszák (#25) [üres, kapacitás: 40]
1 molluszk ház (#353) [üres, kapacitás: 6]
26 sullár hólyag (#168) [bennük 51 csepp spiritusz (#170), fér még: 469]
11 szent kehely (#257) [bennük 110 csepp isteni könnycsepp (#260), fér még: 0]
23 uzbány csőr (#169) [bennük $8 csepp ugh méreg ($166), fér még: 268]
20 + vizestömlő (#3) [bennük 170 korty víz (#27), fér még: 230]
6 zöld üveg (#82) [bennük 51 csepp ragasztó (#83), fér még: 69]
Eszközök, használati tárgyak
1 aranytermő erszény (#819) 11 aranytű (#272) 1 ásó (#34)
1 + Beholder csapda (#2107) 1 bőrkantár (#1125) 3 destabilizátor (#1275)
12 ¤ deus ex machina (#1) 3 éjkő (#2369) 1 esszenciafókusz (#2373)
2 Fairlight szütyője (#2108) 6 fáklya (#36) 1 fiatalság itala (#473)
3 fülemüle síp (#1576) 10 gernim balzsam (#1894) 18 gyógykenőcs (#313)
4 halálkristály (#2372) 17 kaja (#2) 3 Korrum pálcája (#1545)
1 kötél (#92) 3 kristályfolyadék (#449) 2 krónika (#1725)
1 kronokristály (#1636) 1 légiós hátizsák (#1560) 1 márványkulcs (#245)
2 mászókampó (#165) 1 megbűvölt utazóláda (#1218) 11 megsemmisítő (#1540)
1 nyomkereső talizmán (#671) 30 ork csodaszer (#1228) 1 Rodger kezdő üstje (#1167)
1 ryuku tájoló (#1224) 12 sámán gyógykenőcs (#1139) 2 szeksztáns (#32)
1 térhajlító kavics (#1539) 20 titanitdukát (#1480) 1 tudati fétis (#1151)
3 varázskő (#305) 5 zárnyitó készlet (#39)
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok
6 amniosz (#203) 1 arx formázó minta (#298) 1 berzerker tüske (#713)
3 csillezsályalevél (#1253) 2 darázsfarok (#654) 6 + dözmöng szív (#122)
2 etra hályog (#712) 1 fokhagyma (#403) 6 főnixtoll (#563)
6 galachmit (#310) 1 grifftojás (#179) 5 halálvirág (#2371)
21 halcsont (#390) 94 hattyútoll (#1222) $11 kaktusztüske ($114)
2 kazmár gyökér (#205) 2 liumbe hajtás (#655) 4 mákrózsa virág (#56)
1 moa smaragd (#377) 8 mutáns csont (#331) 11 nektoraf faggyú (#667)
4 púderkő (#119) 58 quwarg tojás (#360) 3 remák szív (#264)
2 rinóbőr (#651) 30 szárnyas hernyó (#69) 2 szivárványszív (#1529)
1 szulfin (#676) 4 teknősesszencia (#702) 9 trikornis szarv (#198)
32 varányszem (#30) 2 xirnox szív (#213)

Összsúly: 124.80 kg Megterheltség: 81%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 41 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 190 fajta tárgyad lehet egyszerre)

TÁRGYAID A BANK SZÉFJÉBEN (16 db, BANKSZÉF MÉRETE: 16)
57 amniosz (#203) 2 bunthar bőr (#733) 3 esszenciakristály (#350)
2 halálhozó talizmán (#813) 4290 isteni könnycsepp (#260) 616 kaja (#2)
4 keg gomba (#1615) 7 manakristály (#500) 11 pszi kő (#248)
131 purifikátor háj (#269) 3 ryuku mellvért (#689) 27 sáfránypor (#211)
23 sötét ital (#284) 5 tapasztalatkő (#975) 7 tudás gyöngye (#522)
4 vortexvessző (#2331)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
20 álompor (#396) 22 bordacsont (#16) 1 bőrsisak (#57)
1 bronzpenge (#126) 4 csontszablya (#64) 1 dorony tüdő (#212)
1 elkarog szőr (#665) 4 fekete gyöngy (#99) 5 gromak bőr (#268)
1 karbin plazma (#199) 1 királyi korona (#338) 1 lidércesszencia (#1074)
11 madártoll (#112) 1 magszim bél (#103) 1 medúzacsáp (#703)
1 nyílvessző (#108) 4 pirkit (#153) 1 rézkulcs (#75)
3 szöges páncél (#65) 3 szvó-ektoplazma (#151) 1 tankány karom (#237)
22 tigroszlán fog (#63) 1 tyrex csont (#280) 1 ubuk dobónyíl (#138)
12 ugh méreg (#166) 1 vas dobónyíl (#189) 9 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
697 arany (#50) 1 kőkés (#6) 1 monstrum vállvédő (#1577)
1 ryuku mellvért (#689) 1 trikornis szarv (#198)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

123 124 125 126 127 128 129
8
9
10
11
12
13
(124,9) trikornisok (#104), kék orchideacserje (#67, belőle készíthető: #68), kék rothasztó (#421)
(124,10) korongfa (#79, belőle készíthető: #80), szent tölgyfa (#393), művészi porolit (#720)
(124,11) manilla-fa (#91, belőle készíthető: #92)
(125,9) művészi porolit (#720), oltár
(125,12) Tharr rúnaköve, mínosz-kúp (#178), barátság szent tüze (#484), Sheran oltár, 36. jellempróba, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720)
(126,10) 21. jellempróba, quwarg királynő (#153)
(126,11) amniosz-fa (#202, belőle készíthető: #203), szent tölgyfa (#393), Elenios oltár, ryuku ostromteknős (#362)
(127,10) Földrengető (#7011), vaskohó (#155), Tharr oltár, érclelőhely
(127,11) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), quwarg harcos (#201)
(128,10) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), oltár, Chara-din monolitja (#534), művészi porolit (#720), ragyás burástyák (#111)

Üzenet küldése a karakternek