211. forduló, 213. forduló, Chen Keen összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2018. júl. 25. 9h:10'
EZ A 229. JÁTÉKHETED, 212. FORDULÓD
230. játékheted kezdete: júl. 27.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 10 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1142
SZÁMLA : XXXX

CHEN KEEN KALANDJAI


Morgan hatalma erősödött. Több élőholtat kell elpusztítanotok, különben újabb rések fognak a Negatív létsíkra nyílni.
1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [97,54] koordinátán.
Közös Tudatotok új képességet fejlesztett ki. (ld. enc.) Az aranytermő erszény 49 aranyat termelt. A teremtés zsákja létrehozott 1 gyöngymangót.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. A rendelkezésedre álló rövid idő ellenére is sikerült némi életerőt visszanyerni. (+5 életerő.) Varázserőd regenerálódik. (+53 varázspont.) Időt cserélsz (+10 TVP, -5 VP). Mentális erőd regenerálódik. (+64 pszi pont.) Erőt merítesz a Közös Tudatból. (+9 tudatpont.)

* 1. KP: h 1167 1 0 használod az 1167. tárgyat
Lefőzöl egy adag főtt ételt. Nyami-fali, nagyon finomra sikeredett! Hmm! Már nem is vagy éhes! 540 tapasztalati pontot kaptál. [2 pontot használtál fel, van még 365.]

* 2. KP: v 26 0 0 elmormolod a 26. varázslatot
Ujjaid táncba kezdenek, ahogy hozzálátsz az idézéshez. Energia árad testedbe. Sikerült elmondanod a tulajdonságpajzs varázslatot! A varázslat működésbe lép, láthatatlanul védelmezve testedet. [-16 varázspont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 360.]

* 3. KP: p 71 0 0 használod a 71. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Az erőt egyetlen csomóba sűrítve, kilövöd a szürkeáll. aktiv pszi képességet. Újabb lehetőségek nyílnak meg előtted szürkeállományod kihasználására. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 355.]

* 4. KP: p 72 0 0 használod a 72. pszi képességet
Összpontosítani kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kisütöd a mentális pajzs pszi képességet. Agyad köré mentális pajzsot vonsz. [-9 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 350.]

* 5. KP: h 1100 0 0 használod az 1100. tárgyat
Használod az Éjmágus tükrét. A hatás azonnal érezhető. (+2 szerencse következő táborozásod végéig.) Ügyességed TF-elődött. Használod az Éjmágus tükrét. Az erőpajzs láthatatlanul vibrálni kezd körülötted. Ügyességed TF-elődött. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 6. KP: le 253 0 0 leveszed/lerakod a 253. tárgyat
Leveszed a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

* 7. KP: kf 813 0 0 kézbeveszed/felveszed a 813. tárgyat
A nyakadba akasztod a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 350.]

ek 429 t. energia kisütése: 429
Túlélő üzemmódba kapcsolsz; légzésed lelassul, ösztöneid kiélesednek. (+4 támadás, +4 védekezés, +3 szerencse a forduló végéig.) [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 340.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Megtelsz energiával. Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Hosszasan meditálsz, pszi gyakorlatokat hajtasz végre. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 330.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Lazítani kezdesz, és lehunyod szemeidet. A pszi energia pezsegve tódul szét testedben! Akaratoddal irányítva, létrehozod a pszi fejlesztés pszi képességet. Pszi energiádat próbálod megismerni különböző gyakorlatok útján. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 320.]

p 73 használod a 73. pszi képességet
Megtisztítod tudatodat. Megtelsz pszi energiával! Elcsattintod a pszi fejlesztés pszi képességet. Alapvető gyakorlatokat végzel, amelyek pszi szakértelmedet fejlesztik. [-20 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [10 pontot használtál fel, van még 310.]

p 69 21 használod a 69. pszi képességet
Mélyen koncentrálni kezdesz. Elméd megnyílik, utat adva a pszi elsöprő erejének. Kiengeded magadból a kí koncentráció pszi képességet. Érzed, hogy nagyobb a kontrollod a testedben buzgó kí felett. [-14 pszi pont.] Ügyességed TF-elődött. [5 pontot használtál fel, van még 305.]

ek 362 t. energia kisütése: 362
Csapásaid ezentúl mágikus lényeket is meg tudnak majd sebezni. [-1 TU.] [10 pontot használtál fel, van még 295.]

ek 302 3 t. energia kisütése: 302 3
Megidézed a fegyvermestert! Egy darabig döbbenten pislog, de aztán látja, ki is hívta, és rád mosolyog. Hozzálát oktatásodhoz, a tudást minden részecskéddel próbálod magadba szívni. Sikerült! A következő szintre léptél a megadott fegyverszakértelemben! [-2 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 245.]

dd 258 eldobod a 258. tárgyat
Elhajítasz 20 nehezéket. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

bb 2 40 beraksz a bankba a 2. tárgyat (40 darabot)
Beraksz a bank széfjébe 40 kaját. [0 pontot használtál fel, van még 245.]

m 2 3 3 mozogsz keletre, délkeletre, délkeletre
[98,54] Az erdőt bozótos vidék váltja fel. Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy grok-képződményt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Észreveszel egy teljesen lerombolt oltárt. A pusztítást biztos, hogy egy gonosz kalandozó okozta.
(Feltételes mászás:) Biztosítva magad, nagyon lassan megmászod a grok-képződményt. Felérkezve bemászol a grok-burokba egy szélesebb résen keresztül. Ahogy vizsgálódni kezdesz, orrodat dögletes bűz csapja meg. Azonnal látod, hogy a burok nem lakatlan, és a főbérlő azonnal meg is indul feléd. Egy drasmólyom!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a drasmólyom fejét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel kilukasztod a drasmólyom jobb szárnyát. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a drasmólyom bal lábát. (1 támadással 23 életpontot sebezve.) A drasmólyom csőre feléd sújt, de Te könnyedén félrehajolsz. A drasmólyom most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 6 madártollat. [madártoll -> a felesleges 6 db-ot eldobod] 158 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Épphogy csak kifújod magad, máris újabb támadó liheg a nyakadba. Egy bundás csirmáz!

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 1 vas dobónyíl. Pontos célzásodnak köszönhetően meglőtted a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést a másikra rontasz. {GYD:} Kőkéssel egy irtózatos ütéssel felvágod a bundás csirmáz szőrös testét. (1 támadással 28 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval alaposan megvágod a bundás csirmáz testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A bundás csirmáz mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! A bundás csirmáz állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A bundás csirmáz összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 115 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 77, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kutatás eredménytelen, a gömb-fészek üres. Hátra sem nézel, amint elhagyod a grok-képződményt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Valamiért úgy érzed, mint ha valami lesne rád. Egy korhadt fatönk belseje jó búvóhelynek tűnik. Kilesel, hogy jobban megvizsgálhasd a nagy ellenfelet. Azonnal felismered, hogy ellenfeled egy manifesztátor volt. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Éles szemeddel azonnal kiszúrod, hogy van valami a földön... Friss árnymanó nyomok vezetnek keletre.

(Továbbmész...) [99,55] Még mindig bozótos. Néhol hólyagkaktuszok emelkednek ki a zöld tengerből. Remek ösztöneidnek köszönhetően hamar megérzed a rád leselkedő veszélyt. A feléd közeledő vérfürdető magszim mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a vérfürdető magszim húsos törzsét. (3 támadással 31 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőkést ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vérfürdető magszim testét. (3 támadással 81 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval végigvágod a vérfürdető magszim alsó, lágy részeit. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 magszim belet. 953 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 132, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}

Már éppen azon kezdtél gondolkozni, hogy ideje lenne némi élőholt pusztításnak, amikor rábukkansz kettőre. Na, ezeknek is meszeltek! Elsőnek egy drakolich száll szembe veled.

Egy energiatüskék varázslatot dobsz ellenfeledre. 28 életpontot sebeztél. Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 5 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a drakolich nyakát. (5 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény jeget köp rád. A támadás kevésbé volt veszélyes, mint ahogy számítottad, de azért jégcsapok nőnek az álladon. (28 életpontot vesztettél.) Meglengetve a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a drakolich testét. (4 támadással 67 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval mély sebeket nyitva megvagdosod a drakolich testét. (3 támadással 42 életpontot sebezve.) A drakolich kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (2 támadástól 54 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +11 ÉP.) Egy pillanattal később a lény teteme eltűnik. DEM mentette meg az átkozottat!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 5 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: 209, sebződés: 82, gyógyulás: 11, összesen: -71 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Második ellenfeled egy hegymélyi lidérc.

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a hegymélyi lidérc bal karját. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) A lény elbűvölően rád mosolyog! Ellenállsz a gonosz bűbájnak! Megmarkolva a kőkést ellenfeledre támadsz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod a hegymélyi lidérc jobb lábát. (4 támadással 86 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval felnyitod a hegymélyi lidérc testét. (1 támadással 27 életpontot sebezve.) A hegymélyi lidérc karmaival megsebesíti a válladat. (1 támadástól 5 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 lidércesszenciát. 1 586 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 182, sebződés: 5, gyógyulás: 1, összesen: -4 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 2 varányszemet.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 947 (limit: 950), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 109050.
Látsz egy teljesen lerombolt oltárt. Vándorlásod során egy különös szoborra bukkansz. Milliárdnyi színes, apró porszem kavargásából áll össze. A szobor magát Chara-dint ábrázolja, amint behódol egy nála nagyobb istennek, ami nem más, mint Asmodee. Éktelen káromkodást hallasz. A hang gazdája egy gnóm fickó. Furcsa, idétlennek tűnő szárnyas szerkezet mellett áll és egy hatalmas csavarkulccsal a kezében szidja azt. Kiderül, hogy a fura gépezetnek eltörött a tengelye. Segíthetsz a gnómnak, ha van nálad egy fémrúd és rászánsz 15 TVP-t (47. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hogy kerül ide egy csokivirág? Na mindegy, no problemo, lehántod az édes héját. Igazi ínyencfalat! (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [100,56] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Ezt az észak-déli irányú dombvonulatot Rin tarajának nevezik. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy kardszárnyú pocok. Az ellenfeled úgy döntött, eljött a halálod napja. Szerinted pedig az övé.

Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a kardszárnyú pocok kardszárnyát. (3 támadással 72 életpontot sebezve.) Megmarkolva a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a kardszárnyú pocok kitines ollóját. (2 támadással 56 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megvágod a kardszárnyú pocok bal szárnyát. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A kardszárnyú pocok nyelve nem tudott sebet ejteni Rajtad. Apró karcolást ejt rajtad a kardszárnyú pocok ollójával. (1 támadástól 7 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 027 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 152, sebződés: 7, gyógyulás: 2, összesen: -5 ÉP}

Mindenfelé nyüzsögnek az élőholtak, így te is rövidesen találkozol párral. Elsőnek egy szubreális vámpír száll szembe veled.

Távolról a halál szava varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Vas dobónyilat markolva becélzod a mozgó célpontot. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a szubreális vámpír ködös testét. (3 támadással 65 életpontot sebezve.) A szörny koncentrál. Rosszat sejtesz: valamilyen mentális támadásra készül! Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a szubreális vámpír jobb karját. (4 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a szubreális vámpír jobb oldalát. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A szörny több karmával is a lábadra csap. (4 támadástól 24 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) Egy gyenge harapást kapsz a bal válladba. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szubreális vámpír szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 szvó-ektoplazmát. 2 041 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 168, sebződés: 27, gyógyulás: 6, összesen: -21 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Jöhet a következő! - kiáltod, és már össze is csapsz a második ellenfeleddel, aki egy zombi mester.

Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Pár lövedéked átjárja a zombi mester testét. (3 támadással 69 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel hatalmas csapásokat adva felmetszed a zombi mester foszladozó testét. (4 támadással 101 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). {GYD:} Méregtagadóval párszor kilyukasztod a zombi mester testét. (5 támadással 104 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 31 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +7 ÉP.) A tőled elszívott varázsenergiát saját regenerálására fordítja. (-28 varázspont.) Ellenfeled regenerálódik! {GYD:} Kőkéssel néhányszor megcsapod a zombi mester rotható húsát. (3 támadással 76 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+16 életerő). {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod a zombi mester testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). A zombi mester többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 25 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +5 ÉP.) A zombi mester összeesik, és nem mozdul többé. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 2 093 tapasztalati pontot kaptál. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 375, sebződés: 56, gyógyulás: 76, összesen: +20 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Ellenfeled hullájáról zsákmányolsz 1 manakristályt.
Az Élőholt invázióban megölt élőholtak száma: 949 (limit: 950), a megölt főholtak száma: 8, ennyivel csökkentetted Ghalla negatív energiáját: 109250.
Találsz egy vaskohót. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Fairlight hívői építették. A táj egyhangúságát egy különös szobor töri meg. Milliónyi színes porszem kavargásából a következő kép bontakozik ki szemed előtt: Saját magadat látod a szobor tövében békésen pihenni, a háttérben egy bávatag golombár irtja Chara-din híveit, mintegy vigyázva az álmodat. Találsz egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Felkapaszkodsz egy magasabb pontra, ahonnét jó kilátás nyílik, és körbevizsgálódsz a távcsővel. Amikor északkeletre nézel, észreveszel egy Raia oltárt. Keletre nézve látsz egy Leah oltárt. Délkeletre egy Fairlight oltár van. Délre egy vaskohó van. Nyugatra egy művészi porolit van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 szögletes követ. [50 pontot használtál fel, van még 195.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[101,56] Amerre csak a szem ellát, dombok. Oldalt pillantva, meglátsz egy oltárt. Leah híveié. Felfedeztél egy vaskohót. Egy különös szoborra leszel figyelmes. Apró, színes homokszemek kavargása alkotja. Magát Chara-dint ábrázolja, amint egy nála hatalmasabb lény, egy bávatag golombár lábát masszírozza. Egy barna csuhás öregemberrel találkozol, aki egy szem szimbólumot visel a nyakában. Elmondja, hogy ő Elenios papja, és éppen szent küldetésen van. Azt a feladatot kapta, hogy keressen és áldozzon fel két mocsári penkét. Egyet már talált, de szükség lenne még egyre. Ha van nálad egy, akkor nem kell TVP-t költened a segítségre (37. jellempróba). Furcsa megérzéseid nem hagynak cserben: fém (rézdarab) jelenlétét érzed a föld alól. A távcsővel lassan körülnézel. Amint a kukkert északkeletre fordítod, megpillantasz egy vaskohót. Keletre nézve látsz egy Tharr oltárt. Délkeletre egy vaskohó van. Délre egy Fairlight oltár van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy Raia oltár van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lépkedő lény meg sem próbál rejtőzni, ezért hamar kiszúrod. Már távolról sem tűnik túl veszélyesnek a szörny. Amint közelebb ér, rá is ismersz. Egy kőevő. Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a kőevő testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) A kőevő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkalapácsot, szereztél 1 fekete gyöngyöt. 120 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 25, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Összefutsz két élőholttal. Nem sokat teketóriázol, rájuk támadsz. Elsőnek egy élőholt sullár száll szembe veled.

Távolról mágiatörés varázslatot lő rád a másik. Szerencsére nem hatott rád. Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, vas dobónyilat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod az élőholt sullár testét. (3 támadással 33 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. {GYD:} Kőkéssel párszor kilyukasztod az élőholt sullár bal vállát. (4 támadással 55 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval kegyetlenül összevagdalod az élőholt sullár hatalmas testét. (5 támadással 45 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár szarvai súrolják a válladat. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Az élőholt sullár patája súrolja a combodat. (1 támadástól 17 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +4 ÉP.) {GYD:} Kőkéssel épp hogy eltalálod az élőholt sullár fejét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) {GYD:} Méregtagadóval kissé megkarcolod az élőholt sullár hatalmas testét. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Az élőholt sullár sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +3 ÉP.) Kisebb rúgást kapsz a bal bokádba. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 222 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 154, sebződés: 39, gyógyulás: 10, összesen: -29 ÉP}

Kinyersz egy bomló esszenciát. Találsz nála 1 éjkövet. Nyakon csípsz egy húsos vakondot, amint épp túrásába akar visszabújni. Finom vacsora lesz belőle. (+1 kaja.)

(Továbbmész...) [102,56] Még mindig dombos terepen vagy. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Tharr hívei emelték. Oldalt pillantva, meglátsz egy vaskohót. Bányászat képességeddel fémet (vasérc) érzel a föld alatt.
(Feltételes ásás:) Kiásol egy nagy gödröt. Eredményes volt a munkád. Kiástál 1 vasércet! A távcsővel lassan körülnézel. Messze keletre látsz egy mély kutat. Délkeletre nézve látsz egy vaskohót. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy Fairlight oltár van. Északnyugatra egy Raia oltár van. Északra egy vaskohó van. Elrakod a távcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Hirtelen mozogni kezd a föld! Amint közelebb ér rögtön tudod, hogy mi az! Egy mélységi grittang. Felkészülsz, hogy minél jobban el tudd kalapálni az agresszort.

Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a mélységi grittang testét. (2 támadással 54 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval kilukasztod a mélységi grittang testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A mélységi grittang állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 200 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 75, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}


(Továbbmész...) [103,56] Vége a fárasztó fel-le mászásnak: a dombságot síkság váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Melyik a legtökéletesebb KÖR? Amelyik Különleges Ördögi és Rettegett. Tour-Mix. " Oldalt pillantva, meglátsz egy mély kutat. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Dornodon hívői építették. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Csak egy hideg kő, nem tudod, melyik istené lehet - az biztos, hogy nem a tiedé. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy halálbokort.
(Feltételes mászás:) A kötelet egy erősebb bokorhoz kötöd a kút mellett, és erősen kapaszkodva leereszkedsz. Odalent félhomály van. Vigyázva vizsgálódni kezdesz. Ebben a pillanatban egy fény által nem megvilágított szegletből valami előront! Egy százfogú!

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Becsapódva, megdöfi a százfogú szivacsos testét. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) A százfogú szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 22, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Egy kupacot látsz. Biztos kincs! Megpiszkálod. A kupac megmozdul. Egy százfogú!

Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a százfogú testét. (1 támadással 21 életpontot sebezve.) A százfogú összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 61 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

A kút üres. Miután elhagytad a sötét helyet, elpakolod a kötelet. Keresel egy magasabb pontot, és onnét körbenézel a távcsöveddel. Amikor keletre nézel, észreveszel egy Chara-din monolitját. Délkeletre nézve látsz egy Sheran oltárt. Délre egy vaskohó van. Délnyugatra egy vaskohó van. Északnyugatra egy vaskohó van. Elégedetten elrakod a távcsövet, és továbbmész. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Egyszercsak megmozdul alattad a talaj! Hamar rájössz, hogy a feléd közeledő szörny egy vérszomjas csüldő. Éhes szörny kalandozóval álmodik. Ez viszont nem alszik, hanem éppen neked akar ugrani.

Meglengetve a kőkést a másikra támadsz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (3 támadással 85 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval egy irtózatos ütéssel felvágod a vérszomjas csüldő testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) A vérszomjas csüldő meglegyinti a csápjával a nyakadat. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A vérszomjas csüldő most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. 577 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 109, sebződés: 2, gyógyulás: 1, összesen: -1 ÉP}

[52 pontot használtál fel, van még 143.]

m 3 4 4 mozogsz délkeletre, délre, délre
[104,57] Továbbra is síkságon vagy. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy oltárt. Sheran híveié. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Messze délnyugatra látsz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy vaskohót. Északra egy Chara-din monolitja van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz. Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Hmm, csak egy manaelementál. Ettől nincs semmi félnivalód. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 vas dobónyíl. Lövedéked átfúrja a manaelementál testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Ököllel fogsz harcolni. Félelmet nem ismerve ellenfeledre ugrasz. Mint a harcművészetek igazi mestere, megpróbálkozol az Erő Öklével. Ököllel néhányszor súrolod a manaelementál hullámzó masszáját. (4 támadással 243 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+49 életerő). {GYD:} Méregtagadóval néhányszor megkarcolod a manaelementál hullámzó masszáját. (5 támadással 110 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+23 életerő). Csápjaival a manaelementál csapásokat mér a hasadra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Bizsergető érzésed van (+7 vp). A helyzet alkalmas egy Sziklaököl támadás bevitelére! Ököllel gyengén megütögeted a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 195 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+40 életerő). {GYD:} Méregtagadóval néhányszor súrolod a manaelementál lebernyegét. (5 támadással 100 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+21 életerő). A manaelementál csápjai a jobb lábad köré tekerednek. Kikászálódsz, de milyen áron! (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) Energia áramlik beléd (+8 vp). Ellenfeled elmenekül. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Megújítod a vámpirizáció varázslatot. [-8 varázspont.]
{Csatastatisztika; sebzés: 668, sebződés: 8, gyógyulás: 135, összesen: +127 ÉP}


(Továbbmész...) [104,58] A síkság itt véget ér, és egy ritka erdő kezdődik.


(Továbbmész...) [104,59] Az erdőt síkság váltja fel. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy xantusz-kaktuszt. Egy tiszta vizű tóra bukkantál. Egy kis patak táplálja vizével. Ivás után megtöltöd a vizestömlőt is. Észreveszel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Látsz egy templomot. Elenios hívei emelték. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy teljesen lerombolt oltárt. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy tündöklő szobrot. Elenios rád kacsint! Csodálatos érzés kerít hatalmába, miközben virágeső hull az égből. Vidáman gyűjtöd csokorba a szépséges virágokat, ami egy mocsári penke és néhány mákrózsa. [mákrózsa virág -> a felesleges 6 db-ot eldobod] Zajt hallasz a közeledből. Nem is zaj ez, hanem beszéd. Fülelsz egy percig: "Gyerekikispocok! Nembántalakkispocok!" Mi lehet ez? Odasettenkedsz. Egy, az átlagnál is alacsonyabb gnóm férfi térden állva beszél egy lyukba... Köszöntöd, majd atyáskodva megkérded mi jót csinál errefelé. Elmondja, hogy az Alanori Tudományegyetem biológiaszakos novíciusza és Ghalla állatfajait tanulmányozza. Most épp egy bíborgörényt próbál kicsalogatni a vackából, de nem nagyon megy. Ha segítesz, szükség van 10 TVP-re és egy amnioszra (48. jellempróba). Találsz egy halálbokort. Felemeled a távcsövedet, és körülnézel. Amikor délkeletre nézel, észreveszel egy tavacskát. Délnyugatra nézve látsz egy rúnakövet. Északnyugatra egy Dornodon oltár van. Elteszed a látcsövet.

[30 pontot használtál fel, van még 113.]

m 6 8 mozogsz nyugatra, északra
[103,59] A sík vidék bozótos terepbe vált át.

Vékony, de tiszta vizű patakra bukkansz, amely nyugatról folyik keletre. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Tharr hívői építették. Utad során felfedezel egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport.

(Továbbmész...) [103,58] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel. Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy nekrofunt. Találsz egy álomvirágot. Épp virágzik! [álompor -> a felesleges 1 db-ot eldobod] Begyűjtesz 1 álomport. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Dornodon hívői építették. Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Sheran oltárt. Délkeletre nézve látsz egy tavacskát. Délnyugatra egy vaskohó van. Nyugatra egy olvasztókemence van. Északnyugatra egy vaskohó van. Északra egy vaskohó van. Leereszted a távcsövet, és továbbindulsz.

[20 pontot használtál fel, van még 93.]

h 1534 használod az 1534. tárgyat
Előkeresed a hátizsákodból a piciny quwarg teleportgömböt, majd kísérletezni kezdesz vele. Szédüléshez hasonlatos érzés fog el, s mire elmúlik, már egy quwarg boly belsejében állsz. Döbbenetes élmény ebbe a mesterséges létesítménybe behatolni. Mindenhol kisebb-nagyobb quwargok nyüzsögnek! Valami hatalmasat csíp beléd hátulról (-9 életerő). Egyszercsak megmozdul valami nagy. Valami ÓRIÁSI. Valami, ami lényegesen nagyobb, mint egy átlag quwarg. Egy quwarg harcos!

Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Alaposan megsorozod a quwarg harcos torát. (3 támadással 41 életpontot sebezve.) Marokra fogva a kőkést ellenfeledre rontasz. {GYD:} Kőkéssel többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos jobb oldalát. (3 támadással 51 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval többször mélyen végigmetszed a quwarg harcos potrohát. (4 támadással 50 életpontot sebezve.) Ellenfeled feléd csápol, de csak apró sebet ejt a bal bokádon. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +2 ÉP.) A quwarg harcos összecsuklik, majd megpróbál feltápászkodni, de végleg elhagyja az ereje, és elterül. Megölted.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 179 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 142, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}

Csak ennyi? nézel körül fitymálva. NEM! - kapod a világos választ a hely egy másik lakójától. Egy quwarg szabotőr! (ld. enc.)

Mélyen koncentrálva, ellenfeled megidéz egy vérbeli borzongás varázslatot, majd rád küldi. A támadása szerencsére hatástalan volt. Vas dobónyilat hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a quwarg szabotőr testét. (3 támadással 68 életpontot sebezve.) A szörny ragacsos lét öklend rád. Még idejében félreszökkensz. Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. {GYD:} Kőkéssel kegyetlenül összevagdalod a quwarg szabotőr bal oldalát. (3 támadással 48 életpontot sebezve.) (Nincs értelme vámpirizálni.) {GYD:} Méregtagadóval megcsapod a quwarg szabotőr csíkos potrohát. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) A szörny belemar a jobb térdedbe. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) (bőröd védelmez +1 ÉP.) A szörny vérfagyasztó módon huhog! 20 életpontot vesztettél. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a sullár hólyagot, szereztél 3 csepp spirituszt. 889 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 131, sebződés: 23, gyógyulás: 1, összesen: -22 ÉP}

Söprögetni kezded a quwargokat, de még így is néhány fürtnyi a nyakadba esik. Észreveszel valamit. Éljen! Találtál 1 varkaudar lándzsát. Újabb kavargó, teleportérzés lesz úrrá rajtad, ahogy megtörténik a visszaút. A következő pillanatban a kimerült teleportgömböt a kezedben tartva térsz magadhoz. [40 pontot használtál fel, van még 53.]

ef 6 energia fejlesztése 6
Hosszan meditálsz, a többi tudattaggal egyesülve dolgozol egy új tudati képesség kifejlesztésén. [-5 TU.] [50 pontot használtál fel, van még 3.]

szk 360 361 keresed a 360. szörnyet a 361. szörnyet
Felkészülsz a terepgyakorlatra: táborozás után megpróbálsz keresni egy ryuku légióst. [0 pontot használtál fel, van még 3.]

* 1. BP: h 147 0 0 használod a 147. tárgyat
Csapdát állítasz fel a motyód mellett. [3 pontot használtál fel, van még 0.]

* 2. BP: h 1602 27 20 használod az 1602. tárgyat
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 3. BP: le 813 0 0 leveszed/lerakod a 813. tárgyat
Leveszed a halálhozó talizmánt. [0 pontot használtál fel, van még 0.]

* 4. BP: kf 253 0 0 kézbeveszed/felveszed a 253. tárgyat
A nyakadba akasztod a nekrofun medált. [0 pontot használtál fel, van még 0.]
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. [KT képesség hatása:] Üzenetet kapsz a Fairlight banktól: mivel ebben a körben elfelejtettél lottót vásárolni, megtették helyetted, 1 szelvénnyel, általuk választott számokkal játszották meg neked. A 10 arany költséget a bank fizette. Vásárolsz egy lottószelvényt, amelyen a tippjeid: 26, 27, 15.
Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Percek sem kellenek hozzá, hogy mély álomba merülj. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (Szerencséd egy picit megnövekedett - kb. 5 TVP-nyi fejlesztésnek megfelelő mértékben.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 353 pontot. A következő körben tehát 353 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


TUDATI ERŐSÍTÉS II. (534. TUDATI KÉPESSÉG)
A közelharc minden háború alapja. A kadétiskolákban éppúgy legelsőként tanítják az újoncoknak, mint ahogy egy barbár törzs férfivá avatási rítusai során is e szemtől-szembeni küzdelem a legelső lecke. Amikor a hidegfegyverek összecsapnak, mikor fém vet szikrát fémen, mikor vér fröccsen szerteszét a sújtásra lendített fegyverről... szóval, amikor a közelharcra kerül sor, akkor a tapasztalat, az elszántság és az erő a döntő tényező. Minden más, csak ezek után következik. A közös tudat mindezeket biztosítani képes tagjainak, ha megfelelően magas szintre léptetek már a kasztroplanáris összekovácsolódás terén. Elegendő egyetlen pillanatnyi koncentrálás, hogy mindannyiótok tapasztalata vezesse a fegyvered, hogy mindannyiótok elszántsága acélozza akaratod, és hogy a társaid ereje ott dübörögjön a te izmaidban is. [Mostantól minden közelharcban leadott támadásod szint/10 pluszsebzést okoz. Ehhez nem szükséges külön parancsot kiadnod, a hatás automatikus.]

QUWARG SZABOTŐR (301. SZÖRNY)
A quwarg szabotőrök a nagymesterek és parafenoménok csicskái, maguk is élen járnak a károkozásban. Korlátozott mágikus képességeik mellett képesek ocsmány váladékot kiválasztani, amivel mindent és mindenkit beszennyeznek: ha a tárgyaidra jut belőle, a technokolin váladékához hasonló hatásnak lesznek kitéve! Mindezek mellett a quwarg szabotőr egy komoly kalandozónak nem ellenfele, ha sikerül idejekorán egy szúrófegyverrel pontosan eltalálni az érzékeny szerveket tartalmazó tort.

KARAKTERLAP

Chen Keen, egy kopasz, szürke szemű kobudera férfi vagy. Kecskeszakállad és harcsabajuszod van. A bőröd sötétebb az átlagosnál. Tharr apostola vagy. A Túlélők (#9172) K.T. tagjai közé tartozol. Ez a 212. fordulód.

Erő: 36 (44) Szint: 25 Merészség: 7/1 Magasság: 151 cm
IQ: 31 (33) Támadás: 31 (33) Agresszió: 3 Testsúly: 58 kg
Ügyesség: 24 (28) Védekezés: 38 (43) Menekülés: 30 % Életkor: 30/30 év
Egészség: 20 (22) Életpont: 385/458 Jellem: semleges Tul. pont: 1
Szerencse: 29 (39) Varázspont: 505/308 Pénz: 3650 arany Kép. pont: 5
Tudatpont: 45/1 Pszi pont: 136/251 EFejl: 14
Eddig összesen 2745 szörnyet (16 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 12 822 TP-t kaptál. Jelenleg 1 538 442 TP-d van. A következő szinthez még 161 558 TP szükséges. Trófeáid: Dögvész, quwarg ősmágus, ongóliant. A 209. fordulódban 6450 arany került a bankszámládra. 6482 aranyat vehetsz fel a kamatokat is beleszámítva. Eddig 2 többszemélyes kalandot teljesítettél.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 27/94 szúrófegyverek: 23/36 vágófegyverek: 21/30 (+30%)
ütőfegyverek: 18/82 lőfegyverek: 10/60 dobófegyverek: 28/30 (+3%)

Feltételes fegyverváltás: kőkés (#6) (150%) << ököl (#28) (100%) << vashegyű lándzsa (#182) (300%)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); vas dobónyíl (#189) max. 1 db (1 -11.); vas dobónyíl (#189) max. 3 db (12 -19.); vas dobónyíl (#189) (20 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0 KPCS: automatikusan minden kapcsolónál
103,58 mezőn táborozol
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 107
Kedvenc táborhely: 71,59
Legfeljebb 60 TU-t válthatsz TVP-re.
Feltételes varázskő használat: 5 százalék varázspont alatt.

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 123 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 54/42 (+17%) 2. nyomkövetés: 55/57 (+5%) 3. mászás: 15/39 (+4%)
4. csapdakészítés: 18/44 (+6%) 5. csapdaészlelés: 5/94 6. gyógyítás: 15/4
7. titkosírás: 9/15 8. felderítés: 11/31 9. szörnyidomítás: 9/39
10. teológia: 24/69 (+5%) 11. taumaturgia: 20/44 (+2%) 12. szerencsejáték: 1/10
13. versengés: 6/85 14. harcművészetek: 27/3 15. zene: 6/34
16. szörnyismeret: 26/71 17. pszi: 21/56 (+10%) 18. zárnyitás: 8/37
19. vadászat: 5/86 20. bányászat: 30/47 (+4%) 21. testépítés: 7/63
22. főzés: 14/75 (+10%) 23. csapatmunka: 2/4

FELTÉTELES PARANCSOK (még 39 lehet)
deus ex machinád 1 mezőre repítsen
totem 70% életpont alatt (azonnali gyógyítás (#58))
ásol max. 32 TVP-ért csak 152. fémet, vagy jobbat
készítesz kőkést (#6) (max. 1 darabot ), smirglilevelet (#29) (max. 10 darabot ), csuklyavirágot (#133) (max. 100 darabot ), kaktusztüskét (#114) (max. 15 darabot ), kerek követ (#19) (max. 10 darabot ), szögletes követ (#17) (max. 10 darabot ), amnioszt (#203) (max. 5 darabot ), csillezsályát (#1252) (max. 100 darabot )
mászol max. 100 TVP-ért
cirkusz: céllövölde, labirintus (17)
maradék TVP-dből az ügyesség (3) tulajdonságodat TF-eled
Feltételes támadás (aktív: 3, max: 50)
szintszívó lények (#9097), Dögvész (#7495), élőholt tigris (#766)
Barátságosság (aktív: 5, max: 50)
manifesztátor (#124), fémbontó szójer (#150), Túlélők (#9172), semlegesek (#989), jók (#990)

VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID
Varázslói varázslataid
energiatüskék (#29, 5 VP) tüskepajzs (#30, 4 VP) lángcsóva (#31, 10 VP)
hhaar burka (#32, 6 VP) izomernyesztés (#33, 6 VP) varázsvédelem (#34, 8 VP)
mágiatörés (#35, 10 VP) védelem sav ellen (#36, 12 VP) tompítás (#40, 8 VP)
jégcsóva (#41, 15 VP) fehér glóbusz (#47, 13 VP) gigaököl (#49, 16 VP)
villámcsapás (#50, 18 VP) mágiafeloldás (#75, 5 VP, 5 TVP) láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP)
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) varázsital főzése (#100, 30 VP)
varázsvédelem II (#108, 18 VP) felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) varázskő készítés (#160, 120 VP, 10 TVP)
varázsenergia (#161, 35 VP, 5 TVP) hhaar burka II (#162, 10 VP) városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP)
a munka gyümölcse (#224, 10 VP) időcsere (#285, 5 VP) mágikus gyorsítás (#330, 0 VP)
tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) oldás (#372, 15 VP) böfögtető átok (#380, 100 VP, 5 TVP)
Trinigan rúnája (#453, 10 VP, 3 TVP)
Papi varázslataid
vámpirizáció (#1, 8 VP, 5 TVP) éber kakukk (#3, 6 VP) gyógymógy (#5, 6 VP, 2 TVP)
áldomás (#6, 5 VP, 5 TVP) alkímia (#7, 7 VP, 3 TVP) erőpajzs I (#12, 6 VP, 5 TVP)
hadiszerencse I (#13, 4 VP, 5 TVP) méregsemlegesítés (#14, 10 VP, 5 TVP) vak őrület (#18, 3 VP, 5 TVP)
kitartó ló (#19, 10 VP, 5 TVP) korgó gyomor, huss (#21, 3 VP, 5 TVP) unkreáció (#22, 0 VP, 5 TVP)
hadiszerencse II (#24, 6 VP, 5 TVP) tündérfény (#25, 1 VP) tulajdonságpajzs (#26, 16 VP, 5 TVP)
csupasz izom (#28, 10 VP, 5 TVP) óriáserő (#53, 24 VP, 5 TVP) azonnali gyógyítás (#58, 15 VP, 2 TVP)
hadiszerencse III (#59, 15 VP, 5 TVP) puha ütés (#60, 18 VP) tűzeső (#61, 16 VP)
erőpajzs II (#63, 24 VP, 5 TVP) oltár eltörlése (#79, 60 VP, 10 TVP) vadítás (#81, 8 VP, 5 TVP)
szörnycsábítás (#83, 14 VP, 3 TVP) vasszervezet (#86, 8 VP) szopókőpusztítás (#88, 21 VP, 5 TVP)
fürgülés (#92, 22 VP) DEM kreálása (#95, 50 VP, 10 TVP) erőpajzs III (#127, 30 VP, 5 TVP)
tárgyészlelés (#135, 30 VP, 10 TVP) földelem idézése (#144, 70 VP, 20 TVP) Tharr haragja (#145, 20 VP)
esszenciavédelem 2 (#188, 15 VP, 5 TVP)
Pszi képességeid
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP)
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) kí koncentráció (#69, 14 PP, 5 TVP) agyletapogatás (#70, 16 PP, 2 TVP)
szürkeáll. aktiv (#71, 20 PP, 5 TVP) mentális pajzs (#72, 9 PP, 5 TVP) pszi fejlesztés (#73, 20 PP, 10 TVP)
molekulaátrendezés (#74, 10 PP, 5 TVP) agykorbács (#97, 6 PP) pszi-acéltorony (#98, 8 PP)
tudatkutatás (#99, 20 PP, 10 TVP) térképelemzés (#104, 20 PP, 10 TVP) kontinuum-tágítás (#105, 60 PP, 10 TVP)
tudatrombolás (#111, 25 PP) pszi-gyűjtés (#112, 300 PP, 30 TVP)
Butaság ára beállítás: teológia: 6 vp; taumaturgia: 6 vp;

JELENLEG RAJTAD LEVŐ AKTÍV VARÁZSLATOK ÉS PSZI HATÁSOK
vámpirizáció (#1) (62,20) tulajdonságpajzs (#26) szürkeáll. aktiv (#71) mentális pajzs (#72)
hadiszerencse II (#24) erőpajzs III (#127) kí koncentráció (#69)

TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA
Feltételes varázslat-használat
20. és magasabb szintűek ellen
Támadó varázslatok (aktív: 2, max: 20)
izomernyesztés (#33), agykorbács (#97)
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20)
tompítás (#40)
Feltételes támadó varázslatok (aktív: 12, max: 119 - védekező varázslatokkal együtt)
lángcsóva (#31) >> pszi elementál (#221) tűzeső (#61) >> massza (#217)
tűzeső (#61) >> csontváz lord (#177) energiatüskék (#29) >> drakolich (#760)
Feltételes védekező varázslatok (aktív: 12, max: 119 - támadó varázslatokkal együtt)
pszi-acéltorony (#98) >> Dögvész (#7495) fehér glóbusz (#47) >> drakolich (#760)
fehér glóbusz (#47) >> dermesztő lidérc (#645) tompítás (#40) >> Tguarkhan (#212)
pszi-acéltorony (#98) >> pszi elementál (#221) tompítás (#40) >> óriás csontváz (#176)
tompítás (#40) >> bibircsók-óriás (#120) varázsvédelem (#34) >> csontváz lord (#177)

ELFOGOTT SZÖRNYEID
élőholt sullár (#216) (hátas: 11 lépés/kör; +5 védettség;) státusz: OK
Thargodan csontváz (#297) (málhás: +47 kg teher) státusz: OK

ISTENI KÜLDETÉSEID
1.) Egy kacagó szépia leölése egy új fegyveres szakértelemben való jártasságodat bizonyítaná.
2.) Egyike a végső kihívásoknak minden szolga-jelöltem számára: végezz egy ongólianttal!
3.) Kemény feladatok leküzdésével tudsz csak két esszenciakristályt megszerezni, és feláldozni oltáromnál.

ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID
szürke mágustorony (500): kész. városháza (Qvill) (527): kész. apró gnómlak (531): kész. városháza (Gatin) (540): új. szürke kastély (547): kész. adamantit erőd (548): kész. cseréptetős torony (549): kész. helytartói hivatal (563): 49. labirintus (108,20). sötét kastplom (566): kész. kőtorony (664): kész. városháza (685): kész. fejvadászház (757): kész. fejvadászcéh (758): többek közt 1733. tárgyat kell leadnod. Toborzóiroda (759): 192. labirintus (98,24). sámánkunyhó (767): 189. labirintus (101,68). Fősátor (770): többek közt 1264. tárgyat kell leadnod.

ISMERT LABIRINTUSOK
1, 5, 6, 7, 13, 14, 21, 22, 23, 24, 26, 28, 33, 34, 35, 36, 37, 38, 39, 40, 41, 42, 46, 47, 48, 49, 50, 51, 52, 53, 54, 72, 73, 170, 189, 192.

TÖBBSZEMÉLYES KALANDOK
Folyamatban: 16.
Kész: 1, 5.

KT-d eddig kifejlesztett képességei:
gyógyító totem (116)
keményebb bicepsz (149)
kaszt.kiteljesedés (166)
energia-csapolás (167)
beszéd állatokkal (171)
tudati őrjárat (183)
kasztrop.kitágulás (197)
csonttörés (219)
önismeret (236)
a butaság ára (273)
düh (289)
fegyvermester (302)
pszionikus védelem (307)
kétkezes harc (338)
az ősök hite (362)
a mágia szeretete (393)
időfolyamok (394)
túlélő életmód (429)
Tudati képességfa:
tudati portya (501) OK
auraerősítés (502) OK
kedvenc táborhely (503) OK
elmetágítás (504) OK
tudatforrás (505) OK
tudati gyorsítás (506) OK
kőbőr (507) OK
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
tudatkinézis II (511) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU.
mentális felfrissülés (512) OK
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 37 TU. szükséges még: 53 TU.
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU.
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati ostrom (525) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU.
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
regeneráció (528) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati segítség (532) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU.
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU.
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU.
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU.
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU.
Jelenleg arra vártok, hogy a KT vezető megadja az új fejlesztendő képességet az EK 500 képesség paranccsal.

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 csuklyavirág (#133) 39 kaja (#2) 1 kaktusztüske (#114)
20 nehezék (#258)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
49 arany (#50) 5 bomló esszencia (#2367) 1 éjkő (#2369)
1 fekete gyöngy (#99) 1 gyöngymangó (#135) 1 lidércesszencia (#1074)
1 magszim bél (#103) 1 manakristály (#500) 1 mocsári penke (#148)
6 spiritusz (#170) 2 szögletes kő (#17) 1 szvó-ektoplazma (#151)
2 varányszem (#30) 1 varkaudar lándzsa (#224) 1 vasérc (#152)
55 víz (#27)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

96 97 98 99 100 101 102 103 104 105
53
54
55
56
57
58
59
60
(98,54) grok-képződmény (#149), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), oltár, drasmólyom (#60), bundás csirmáz (#93), manifesztátor (#124)
(99,55) vérfürdető magszim (#148), drakolich (#760), hegymélyi lidérc (#7084), oltár, művészi porolit (#720), 47. jellempróba
(100,56) kardszárnyú pocok (#152), szubreális vámpír (#223), zombi mester (#251), vaskohó (#155), Fairlight oltár, művészi porolit (#720), egy ismeretlen isten rúnaköve
(101,56) Leah oltár, vaskohó (#155), művészi porolit (#720), 37. jellempróba, érclelőhely, kőevő (#62), élőholt sullár (#216)
(102,56) Tharr oltár, vaskohó (#155), érclelőhely, mélységi grittangok (#103)
(103,56) a 49. labirintus bejárata, mély kút (#93), Dornodon oltár, egy ismeretlen isten rúnaköve, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371), százfogú (#53), vérszomjas csüldő (#114)
(103,58) nekrofun (#173), álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Dornodon oltár, quwarg harcos (#201), quwarg szabotőr (#301)
(103,59) patak, Tharr oltár, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396)
(104,57) Sheran oltár, manaelementál (#290)
(104,59) xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), tavacska, álomvirág (#395, belőle készíthető: #396), Elenios oltár, oltár, tündöklő szobor (#1587), 48. jellempróba, halálbokor (#2370, belőle készíthető: #2371)

Üzenet küldése a karakternek