Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2017. márc. 21. 15h:11' EZ A 211. JÁTÉKHETED, 211. FORDULÓD 212. játékheted kezdete: márc. 28. A következő fordulódat legkorábban a 212. játékhéten tudjuk betáplálni. Ez a forduló 23 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #2440 SZÁMLA : XXXX |
* 1. KP: v 224 0 0 | elmormolod a 224. varázslatot |
* 2. KP: h 233 10 0 | használod a 233. tárgyat |
* 3. KP: h 1133 0 0 | használod az 1133. tárgyat |
* 4. KP: h 1629 0 0 | használod az 1629. tárgyat |
* 5. KP: h 1228 1 0 | használod az 1228. tárgyat |
ek 180 7 | t. energia kisütése: 180 7 |
ef 10 518 | energia fejlesztése 10 |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
Gyorsan felraksz egy hhaar burka varázslatot. Távolról lángcsóva varázslatot lősz a másikra. A varázslathoz szükséges komponenst megspóroltad. 34 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja az arató csattanat testét. (3 támadással 55 életpontot sebezve.) Ellenfeled bűzfelhőt bocsát rád. Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Félelmet nem ismerve a másikra támadsz. {GYD:} Bronzkarddal megvágod az arató csattanat bal oldalát. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel jól megszúrod az arató csattanat testét. (1 támadással 20 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az arató csattanat belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 134, sebződés: 6, gyógyulás: 3, összesen: -3 ÉP}
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
be 502 1 | bemész az 502. épületbe |
h 305 | használod a 305. tárgyat |
v 159 245 | elmormolod a 159. varázslatot |
m 3 3 2 | mozogsz délkeletre, délkeletre, keletre |
Nem árt valamilyen védekező mágiát alkalmazni: hhaar burka létrehozásához szükséges szavakat mormolsz. Egy lángcsóva varázslattal köszöntöd a másikat. 37 életpontot sebeztél. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Több lövedéked átfúrja a tüskés harci gromak fejét. (3 támadással 56 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Meglengetve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a tüskés harci gromak testét. (2 támadással 58 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megbököd a tüskés harci gromak testét. (1 támadással 15 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). A tüskés harci gromak többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A tüskés harci gromak rúgásaival megsorozza a jobb lábadat. (3 támadástól 8 életpontot vesztesz.) A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a vadászkést, szereztél 1 gromak bőrt. 1 310 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 166, sebződés: 12, gyógyulás: 2, összesen: -10 ÉP}
(Továbbmész...) [118,84] A sziklák elmaradoznak, ismét füves síkságon vagy. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? Megállsz pihenésképpen, és azért, hogy a távcsővel körbevizsgálódj. Néhány mérföldre északkeletre megpillantasz egy Dornodon oltárt. Nyugatra nézve látsz egy szekérkaravánt. Elteszed a látcsövet. Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy vérszomjas csüldő került az utadba. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot a másikra rontasz. {GYD:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a vérszomjas csüldő testét. (2 támadással 70 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel nagy lendületet véve kegyetlenül megszúrod a vérszomjas csüldő hájas testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Csápjával megérint a vérszomjas csüldő. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
682 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 94, sebződés: 1, gyógyulás: 3, összesen: +2 ÉP}
(Továbbmész...) [119,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Már majdnem megijedtél, de aztán felismered, hogy ez egy epokitféreg. Nem tetszik a szörny képe. Úgy döntesz, kiplasztikázod egy kicsit.
Néhány mozdulatot teszel, mormolsz, és a következő másodpercben már hhaar burka vibrál körülötted. Ellenfeled ragasztót köp! Rémülten félrehajolsz. Elszántan a másikra támadsz. A kí méhkasként zsong bőröd alatt: szinte magától fókuszálódik az Erő Öklévé. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd az epokitféreg bal oldalát. (2 támadással 126 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel kicsit megsebzed az epokitféreg egyik ízületét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+2 életerő). Az epokitféreg belemar bal oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Az epokitféreg farkával melletted a levegőbe suhint. A másik elterül, rángatózik egy kicsit, majd csendben meghal.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +2 életerő. Felhasználva a zöld üveget, szereztél 3 csepp ragasztót. 1 201 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 138, sebződés: 6, gyógyulás: 2, összesen: -4 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Védekezésképp villámgyorsan felhúzol egy hhaar burka varázst. Teli erőből vas dobónyilat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod a smaragdgólem smaragd testét. (3 támadással 58 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Marokra fogva a bronzkardot ellenfeledre rohansz. {GYD:} Bronzkarddal hatalmas csapásokat adva felmetszed a smaragdgólem fejét. (2 támadással 66 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel megdöföd a smaragdgólem testét. (1 támadással 25 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A smaragdgólem mancsával csapásokat mér karjaidra. (2 támadástól 45 életpontot vesztesz.) Megpróbál karjaival összeroppantani. Lerázod magadról! Véres nyál csordul ki a smaragdgólem száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 660 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 149, sebződés: 45, gyógyulás: 3, összesen: -42 ÉP}
Vas dobónyilat küldesz ellenfeled felé. Elrepül 3 vas dobónyíl. Lövedékeiddel perforálod az arató csattanat zöld masszáját. Kritikus ütés! (3 támadással 72 életpontot sebezve.) A lény bűzfelhőt lő rád! Majdnem elhányod magad, de aztán megacélozod magad. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rohansz. Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed az arató csattanat testét. (2 támadással 41 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel eltalálod az arató csattanat egyik lábát. (1 támadással 22 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). Az arató csattanat fogai végigkarcolják a bal combodat. (1 támadástól 11 életpontot vesztesz.) Az arató csattanat még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 vas dobónyilat találsz meg, amelyet még használni tudsz. 1 098 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 135, sebződés: 11, gyógyulás: 3, összesen: -8 ÉP}
(Továbbmész...) [121,84] Síkság, továbbra is csak síkság. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy sóhajtó dorony. Az ellenfeled láthatólag harcra készül. Te felkészülten várod.
Teli erőből ubuk dobónyílat dobsz az ellenfeledre. Elrepül 4 ubuk dobónyíl. A szörny csak fúj egyet, eltérítve támadást. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Megmarkolva a bronzkardot a másikra rontasz. {GYD:} Bronzkarddal többször mélyen végigmetszed a sóhajtó dorony pofáját. (2 támadással 63 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel felnyársalod a sóhajtó dorony testét. (1 támadással 24 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+3 életerő). A sóhajtó dorony feléd harap, de sikertelenül. A sóhajtó dorony most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +8 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 4 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva 3 csepp spirituszt, szereztél 1 dorony tüdőt. 517 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 87, sebződés: 0, gyógyulás: 3, összesen: +3 ÉP}
(Továbbmész...) [122,84] A sík vidéket bozótos váltja fel. Találsz egy táblát, rajta a következő felirattal: " Az ősi nép vad haragja szálla a Mesterek Bandájára... Kvazársziklák Népe " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy mínosz-kúpot. Ahogy sétálsz, egyszercsak megragadja valami a figyelmedet. Megvizsgálod közelebbről: találtál egy szent tölgyfát. Találsz egy oltárt. Tharr hívői építették. Egy lebegő porszemekből álló műalkotást látsz. Épp új formát ölt, mégpedig ezt: Chara-din néhány satnya híve megpróbál elmenekülni egy rájuk dőlő ocsmány monolit alól, de ez szerencsére nem sikerül nekik. Az összeomló tákolmány másik oldalán Elfeledett kalandor vigyorog kajánul. Utad során felfedezel egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Chara-din rúnaköve. Ahogy kalandozol, valamin megakad a szemed. Egy zöld bőrű, sovány troll férfi áll egy tuskón a fák között, nyakára egy kötél van kötve, a kötél meg egy fára. Hoppá, ez öngyilkos akar lenni! Talán ha mesélnél neki az élet szépségeiről 5 TVP-ért, nem csinálna ilyen meggondolatlanságot (50. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +7 életerő. Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Úgy gondolod, hogy a közeledő manifesztátor nem jelenthet komoly veszélyt. Úgy tűnik, ma Te vagy a főfogás a szörny étlapján. Mivel szavakkal úgy sem tudnád meggyőzni, jöhetnek a fegyverek.
Mielőtt közelharcba bocsátkoznál, ubuk dobónyílat ragadva megsorozod ellenfeledet. Elrepül 3 ubuk dobónyíl. A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. Fegyvert váltasz: előkapod a bronzkardot. Vad csatakiáltással, felemelve a bronzkardot ellenfeledre rontasz. {GYD:} Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} A szörny köddé foszlik! Majd kisvártatva újból megjelenik. A szörny mancsával apró sebet ejt a bal kezeden. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) Mielőtt a csapás elérné a szörny testét, az semmivé foszlik. Pár pillanat múlva a lény újra megjelenik. {GYD:} A lény semmivé válik. Eltűnt! Aztán kicsit arrébb újból materializálódik. A manifesztátor mancsa centiméterekre az arcodtól suhan el! Elmegy a kedved a harctól. A mennydörgő istennyila hibernált lajhár hozzád képest. Te is meglepődsz, hogy milyen gyorsan magad mögött hagyod a lényt. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 3 ubuk dobónyílat találsz meg, amelyet még használni tudsz.
{Csatastatisztika; sebzés: -4, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}
Félelmet nem ismerve a másikra rontasz. Felkészülsz, hogy lesújts az Erő Öklével. Ököllel párszor megpöccinted a manaelementál testét. (4 támadással 296 életpontot sebezve.) Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 47 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+5 életerő). Csápok tekergődznek feléd. Megpróbálod elkerülni őket, de néhány lecsap a testedre. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Energia áramlik beléd (+9 vp). Ököllel párszor súrolva eltalálod a manaelementál egyik csápját. (4 támadással 209 életpontot sebezve.) {GYD:} Vámpírtőrrel valamennyire megsebezgeted a manaelementál testét. (2 támadással 51 életpontot sebezve.) Vámpirizálsz (+6 életerő). Csápjaival a manaelementál lecsap a bal karodra. (4 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Varázsenergiát kapsz (+7 vp). A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot.
{Csatastatisztika; sebzés: 603, sebződés: 8, gyógyulás: 11, összesen: +3 ÉP}
kut 20 | kutatsz 20 pontért |
tim 100 | titkosírás megfejtése 100 pontért |
a | á | b | c | d | e | é | f | g | h | i | j | k | l | m | n | o | ö | p | q | r | s | t | u | ü | v | w | x | y | z | . | , |
? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? | ? |
* 1. BP: h 163 0 0 | használod a 163. tárgyat |
* 2. BP: h 147 0 0 | használod a 147. tárgyat |
KATEGÓRIÁK AZ OLIMPIÁN Az idei Olimpián a kategóriabesorolás rendszere megegyezik az előző olimpián használttal. Ezúttal is 7 kategória lesz, plusz 1 kategória azoknak, akik már benne voltak az első háromban a legfelső kategóriában egy korábbi olimpián. Nincsenek előre meghatározott kategóriák, amelyekre optimalizálgatnod kell a karakteredet, védettség korlátok meg hasonlók. Egyszerűen csak készülj fel az Olimpiára legjobb tudásod szerint, és kész. Rakd fel a legjobb páncélzatot, fegyvert, stb. Az Olimpiai bizottság speciális teszt elé fog majd állítani, harci tudásod összessége fogja eldönteni, hogy végül melyik kategóriában fogsz indulni a nyolc közül. Minden egyes párviadal előtt pontosan ugyanúgy indulsz, mint ahogy beneveztél. Tehát ha az előző harcban lemágiatörték rólad a varázslatokat, megsemmisült a páncélod, nem számít, minden újra meglesz a következő csatában. Ezenkívül a varázspontod és a lőfegyvered sem fog így elfogyni, tehát nem szükséges 20 varázskővel vagy 40 mérgezett vasnyíllal rendelkezned ahhoz, hogy esélyed legyen. Elindulhatsz tehát a kedvenc lőfegyvereddel, a legbrutálisabb varázslataiddal, nem fogysz ki az erőforrásokból. Következménye azonban, hogy a lőfegyverek közül tiltott az esszenciakristály használata. Itt említjük még meg, hogy a menekülés varázslat az olimpián nem működik, és a háló varázslat hatékonyságát csakis a verseny időtartamára csökkentettük, a lőfegyver használat helyett a hálóból mindenképp kikászálódsz. Az Istenek Talizmánja nevű tárgy agytaposás nevű képessége nem működik. Megjegyzés: Az Olimpia során a Tudatturbó tudati képesség nem használható, ha ilyen van rajtad, leoldják rólad. Nem szeretnénk, ha a Közös Tudatok vezetői jogtalan előnyhöz jutnának. Az Olimpián azt a lő/dobófegyvert fogod használni, amelyet a KF <lő/dobófegyver> paranccsal bekészítettél. Az FLH 999 parancsnak nincs jelentősége. FONTOS!!! Az idei olimpián is lehetőség van arra, hogy többször jelentkezhess, ha esetleg a korábbi jelentkezésedet elrontod. Az újabb jelentkezéshez ugyanazt a parancsot kell kiadni, és ugyanúgy aranyba kerül. Az olimpián a legutolsó jelentkezésedet fogjuk figyelembe venni. |
SZÍVKERESŐ (423. TÁRGY) A szívkereső egy mágikus szúrófegyver, amely szinte mindig célba talál. Sebzése 1D10+9, és használatakor +10 támadást kapsz. Forgatásához minimum 24-es szúrófegyver szakértelem szükséges. Ha saját magad akarod a fegyvert elkészíteni, a varázsfegyver készítése varázslat mellett szükséged lesz egy fpi formázó mintára, egy trikornis szarvra, egy remák szívre, egy moa rubinra és 220 arany értékű egyéb alapanyagra, valamint 160 TVP-re. |
RYUKU KOPJA (694. TÁRGY) A ryuku lovasság ékessége ez a hosszú szúrófegyver. Persze gyalogosok is használhatják, de mivel ezt a fegyvert igazándiból lovasok számára tervezték, használatakor -3 támadást kapsz erre a fegyverre. A ryuku kopja sebzése 4D6+5, és legalább 10-es fegyver szakértelem kell a forgatásához. |
FÉREGNYEREG (1532. TÁRGY) Végigtekintve Shandul előtted fekvő testén, még mindig nem tudod elhinni, hogy győzedelmeskedtél. Valami látványos trófea után kutatsz, mikor feltűnik a szörny csontos nyakszirtje. Hmm, ha lemetszed a testről, tökéletesen alkalmas arra, hogy ráülj és megtámaszd rajta a lábadat. Ha pedig hátasodra szíjazod, impozáns külsejű harci nyerget kapsz, mely megkönnyíti paripád irányítását a harcban. Ennek következtében támadásod és védekezésed 2-vel nő azokban a harcokban, amit "lóhátról" folytatsz (vagyis a szabadban harcolva kapod a bónuszt). A nyeregnek sajnos semmi hatása, ha gyalogosan harcolsz. [A nyerget a KF 1532 paranccsal terítheted a hátasállatodra. A plusz védekezést és támadást a karakterlapodon a hátasállatodnál jelezzük.] |
BIAMI KVAZÁRLÁNDZSA (568. TÁRGY) Tüzes Biamér, Zangroz híres kvazárkovácsa nemrég egy speciális kohászati eljárást dolgozott ki, melynek segítségével - no és persze némi mágiával, ami a fúzió és a varázstárgy készítés speciális egyvelege - sikerült a kvazár és a mithril ötvözését megoldani. Az új technológia első terméke az oly régóta hiányolt kvazár lándzsa, amit helyesebb lenne kvazár-mithril lándzsának nevezni, mivel a fémrúdon és a fpi mintán kívül egy fülemüle agyar, 6 kvazár és 4 mithril adja az alapanyagot. Természetesen az elkészítéséhez szükséges speciális technikák miatt csak képzett kvazárkovács tudja kikovácsolni, ha beviszed neki az alapanyagokat, és megvárod, amíg elkészül (70 TVP). A sebzése 6D5+4, és a kemény kvazár-mithril ötvözet hegynek köszönhetően van +3 támadással rendelkezik. Szintén a mithril hegy és a mágikus kapcsolat eredménye, hogy mágikus lényeket is megsebezhetsz vele! A fegyver hátránya, hogy 2-vel csökken a szerencséd, viszont további előnyként ad +15 max. ÉP-t. |
RÚNAPUKKASZTÁS (94. VARÁZSLAT) Gyakran találkozhatsz mágikus védőrúnákkal, bűvös falakkal, pezsegve izzó protektív aurákkal. Ezek célja általában a valahová való bejutás, valami felfedezésének a megakadályozása. Sokszor még mágiatöréssel sem lehet ezeket eltávolítani, de Rúnapukkassztással minden esetben igen. A varázslat elmondásához soha nem kell parancsot kiadnod, használata mindig automatikus, ha karakterednek szüksége van rá. TVP-be nem kerül, varázspontba viszont igen: a rúna erősségétől függően ez változhat 10 és 200 varázspont között. |
SMARAGDGÓLEM (417. SZÖRNY) Ez a szörny a gólemek családjának talán legkülönlegesebb tagja. Testfelépítésileg a varázstudók által megalkotott elődeinek tulajdonságát örökölte, robosztus méreteit gyilkolásra tervezték. A nagy különbség azonban testének anyagában mutatkozik meg, ennek a lénynek minden porcikája úgy tündököl, mint egy drágakő, és igen, legalább olyan szilárd is. Ha egy ilyen szörnyet támadsz, készülj fel arra, hogy a smaragdkemény karok könnyen összeroppanthatnak. |
QUWARG BOLY (359. TEREPTÁRGY) A termeszekhez hasonlóan a quwargok is építenek bolyt maguknak. Ezek az óriási méretű várak igen impresszívek, mind méretben, mind pedig a rajta nyüzsgő quwargok számát illetően. Persze egy élelmes kalandozó ezt a várat is képes meghódítani és kifosztani, ehhez azonban először is minimum 30-as védettségre van szükség, hogy a kis quwargok zaklatása ellen meg tudja védeni magát, és csak ezután mászhat fel egy mászókarommal (H 78), ha mászása legalább 11-es, és van erre a célra 35 felesleges TVP-je. Hogy a quwarg várban vajon mit lehet találni a sok kis élősködőn kívül, arról csak sejtésed van, de már ezek a sejtések is igen félelmetesek... |
Erő: | 59 (70) | Szint: | 20 | Merészség: | 7/5 | Magasság: | 145 cm |
IQ: | 14 (32) | Támadás: | 33 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 47 kg |
Ügyesség: | 14 (20) | Védekezés: | 31 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 34/34 év |
Egészség: | 18 (22) | Életpont: | 586/589 | Jellem: | semleges | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 20 (30) | Varázspont: | 240/19 | Pénz: | 2633 arany | Kép. pont: | 0 |
Tudatpont: | 26/4 | Pszi pont: | 28/28 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 24/2 (+1%) | szúrófegyverek: | 17/89 (+3%) | vágófegyverek: | 8/89 (+34%) |
dobófegyverek: | 21/28 (+8%) |
Feltételes fegyverváltás: bronzkard (#2083) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 -5.); ubuk dobónyíl (#138) (6 -9.); vas dobónyíl (#189) (10 -98.); mérg. ubuk dobónyíl (#188) (99 -); |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
122,84 mezőn táborozol |
Kedvenc táborhely: 0,0 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 131 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 12/47 | 2. nyomkövetés: | 31/68 (+12%) | 3. mászás: | 5/18 |
4. csapdakészítés: | 15/42 (+5%) | 5. csapdaészlelés: | 4/97 | 6. gyógyítás: | 16/74 |
7. titkosírás: | 5/70 (+50%) | 8. felderítés: | 5/48 (+26%) | 9. szörnyidomítás: | 5/24 |
10. taumaturgia: | 26/25 (+411%) | 11. szerencsejáték: | 1/36 (+10%) | 12. versengés: | 2/19 (+40%) |
13. harcművészetek: | 24/0 | 14. zene: | 17/89 (+20%) | 15. szörnyismeret: | 3/0 |
16. pszi: | 4/99 | 17. zárnyitás: | 1/63 | 18. vadászat: | 10/96 (+10%) |
19. bányászat: | 12/10 (+15%) | 20. testépítés: | 59/55 | 21. főzés: | 1/0 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 44 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
totem 65% életpont alatt (gyógykenőcs (#313)) |
gyógyítasz 40% életerő alatt 20 TVP-ért (max. 3 alkalommal) |
készítesz fáklyát (#36) (max. 5 darabot ), móri gyümölcsöt (#116) (max. 5 darabot ), ubuk dobónyílat (#138) (max. 10 darabot ) |
mászol max. 42 TVP-ért |
cirkusz: céllövölde, ötpróba, küldetés, kártyabarlang, labirintus (31) |
maradék TVP-dből az erő (1) tulajdonságodat TF-eled |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Varázslói varázslataid | ||
tüskepajzs (#30, 4 VP) | lángcsóva (#31, 10 VP) | hhaar burka (#32, 6 VP) |
villámcsapás (#50, 18 VP) | varázslat olvasása (#67, 30 VP, 20 TVP) | láthatatlanság (#76, 15 VP, 5 TVP) |
láth. észlelése (#78, 7 VP, 5 TVP) | városi teleport (#96, 50 VP, 10 TVP) | varázsital főzése (#100, 30 VP) |
tükörpajzs (#101, 26 VP) | felszínre ugrás (#109, 25 VP, 5 TVP) | familiáris idézése (#159, 40 VP, 20 TVP) |
városi teleport II (#181, 60 VP, 10 TVP) | varázsszem (#184, 9 VP, 5 TVP) | a munka gyümölcse (#224, 10 VP) |
időcsere (#285, 5 VP) | mágikus gyorsítás (#330, 0 VP) | tolvajvér (#364, 22 VP, 5 TVP) |
oldás (#372, 15 VP) | banshee-sikoly (#373, 20 VP) | harci induló (#443, 50 VP, 5 TVP) |
Papi varázslataid | ||
rúnapukkasztás (#94, 0 VP) | ||
Pszi képességeid | ||
pszi-ernyő (#64, 6 PP, 5 TVP) | auratranszformáció (#65, 10 PP, 10 TVP) | pszi-regeneráció (#66, 12 PP, 5 TVP) |
felejtés (#68, 5 PP, 5 TVP) |
TÁMADÓ ÉS VÉDEKEZŐ VARÁZSLATOK LISTÁJA | ||||||
Feltételes varázslat-használat | ||||||
10. és magasabb szintűek ellen | ||||||
Támadó varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
lángcsóva (#31) | ||||||
Védekező varázslatok (aktív: 1, max: 20) | ||||||
hhaar burka (#32) |
ELFOGOTT SZÖRNYEID |
sullár (#101) (hátas: 9 lépés/kör; +3 védettség;) státusz: OK |
Rughar familiárisa (#245) státusz: OK |
KT-d eddig kifejlesztett képességei: |
gyógyító totem (116) |
kasztropl. trafó (145) |
keményebb bicepsz (149) |
kaszt.kiteljesedés (166) |
fekete bugyor (180) |
kasztrop.kitágulás (197) |
önismeret (236) |
kritikus ütés (240) |
a butaság ára (273) |
mágiafókusz (275) |
harci mágia (334) |
kétkezes harc (338) |
egyenruha (364) |
a rang kötelez (368) |
tábori kiképzés (380) |
fejpénz (385) |
a mágia szeretete (393) |
mászás határ nélkül (406) |
Tudati képességfa: |
tudati portya (501) OK |
auraerősítés (502) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 50 TU. |
kedvenc táborhely (503) OK |
elmetágítás (504) belefejlesztettél: 6 TU. szükséges még: 44 TU. |
tudatforrás (505) OK |
tudati gyorsítás (506) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
kőbőr (507) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
varázslómester (508) OK |
közös ima (509) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati retesz (510) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudatkinézis II (511) OK |
mentális felfrissülés (512) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 70 TU. |
tudati gyorsítás II (513) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kitérés I (514) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
manaszívás (515) OK |
tudati kontaktus I (517) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati kincstár (518) belefejlesztettél: 30 TU. szükséges még: 60 TU. |
tudati ismétlés (519) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 90 TU. |
tudati gyorsítás III (520) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati kitérés II (521) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. (KT-d jelenleg ezt fejleszti, kifejlesztéséhez még 1040 TU szükséges.) |
taumaturgia mentor (522) OK |
pszi regeneráció II (524) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
vakmerőség (526) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 110 TU. |
tudati erősítés (527) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
manaretesz (529) OK |
mentális roncsolás (531) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
gyűjtögető életmód (533) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 130 TU. |
tudati erősítés II (534) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
varázslómester II (536) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
tudati kontaktus II (538) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
halhatatlanság (540) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 150 TU. |
a düh vérvörös köde (541) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
mágikus vámpirizáció (543) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
elmerombolás (545) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
nyakláncviselés (547) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 170 TU. |
kritikus találat (548) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
elmemester (552) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
tudati cserkészés (554) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 190 TU. |
bénító sebzés (555) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
tudatáthelyezés (559) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
kincsvadászat (561) belefejlesztettél: 0 TU. szükséges még: 210 TU. |
NÁLAD LÉVŐ TÁRGYAK (*-gal jelöltek bekészítve) | ||||||||
Szúrófegyverek | ||||||||
2 | bányászcsákány (#434) | 1 | kőhegyű lándzsa (#7) | 1 | méregfog (#1553) | |||
5 | orgyilkos tőr (#225) | 1 | ryuku kopja (#694) | 1 | szívkereső (#423) | |||
1 | * | vámpírtőr (#364) | ||||||
Vágófegyverek | ||||||||
1 | bronzkard (#2083) | 1 | csontszablya (#64) | 3 | kőkés (#6) | |||
1 | vadászkés (#1264) | |||||||
Ütőfegyverek | ||||||||
5 | bot (#4) | 2 | bunkó (#5) | 2 | csontpálca (#329) | |||
1 | kőkalapács (#13) | 1 | szöges bunkó (#8) | |||||
Lövedékek | ||||||||
4 | kerek kő (#19) | 62 | ubuk tüske (#131) | |||||
Dobófegyverek | ||||||||
4 | ezüstshuriken (#327) | 6 | mérg. ubuk dobónyíl (#188) | 3 | mérg. vas dobónyíl (#190) | |||
13 | ubuk dobónyíl (#138) | 3 | vas dobónyíl (#189) | |||||
Pajzsok | ||||||||
2 | kis bőrpajzs (#45) | |||||||
Páncélok | ||||||||
3 | bőrpáncél (#51) | 1 | * | Métely páncélja (#1562) | 1 | vasvért (#164) | ||
Sisakok | ||||||||
3 | bőrsisak (#57) | 1 | * | Krough fejdísze (#1570) | 1 | ryuku sisak (#688) | ||
Köpenyek | ||||||||
1 | * | tépett lobogó (#1864) | ||||||
Vállvédők | ||||||||
1 | * | féregíz nyakpánt (#1601) | ||||||
Kesztyűk | ||||||||
2 | lánckesztyű (#230) | 1 | mászókarom (#78) | 3 | * | tankány karom (#237) | ||
Övek | ||||||||
1 | * | kígyóbőr öv (#410) | 1 | * | zafír erőöv (#397) | |||
Nadrágok | ||||||||
1 | * | ulkor kötény (#1089) | ||||||
Csizmák | ||||||||
1 | ryuku csizma (#692) | 1 | * | ryuku futárcsizma (#1530) | 1 | törpe bakancs (#475) | ||
Nyakláncok (max. felvehető: 2, felvéve: 1+1) | ||||||||
1 | ezüst nyaklánc (#117) | 1 | * | hősiesítő medál (#1558) | 1 | nap szimbólum (#141) | ||
1 | * | varkaudar szimbólum (#1528) | ||||||
Karkötők/karvédők (max. felvehető: 2, felvéve: 2) | ||||||||
1 | ezüst karkötő (#158) | 1 | * | Huddens alkarvédője (#1550) | 1 | mentát karkötő (#1551) | ||
1 | * | obszidián karkötő (#229) | ||||||
Gyűrűk (max. felvehető: 2, felvéve: 2+1) | ||||||||
2 | ezüst gyűrű (#180) | 1 | * | koponya gyűrű (#1733) | 1 | smaragd védőgyűrű (#223) | ||
1 | * | törpe védőgyűrű (#1104) | 1 | * | zafír védőgyűrű (#532) | |||
Ékszerek/ruhadíszek (max. felvehető: 5, felvéve: 1+2) | ||||||||
1 | * | nodonrod kitűző (#1533) | 1 | * | örökkévaló holdkő (#1830) | 1 | * | varkaudar ékkő (#2168) |
Nyergek | ||||||||
1 | féregnyereg (#1532) | |||||||
Löttyök és porok, tartóstul | ||||||||
5 | aranyló ugarhéj (#100) | [bennük 50 csepp tinta (#101), fér még: 0] | ||||||
3 | fűszertartó (#210) | [bennük 10 csepp sáfránypor (#211), fér még: 5] | ||||||
8 | huhogó bibe (#332) | [bennük 36 csepp rákfatty váladék (#333), fér még: 60] | ||||||
7 | kavadu iszák (#25) | [bennük 53 csepp gyenge méreg (#26), fér még: 17] | ||||||
6 | sullár hólyag (#168) | [bennük 60 csepp spiritusz (#170), fér még: 60] | ||||||
1 | szent kehely (#257) | [üres, kapacitás: 10] | ||||||
16 | uzbány csőr (#169) | [bennük 121 csepp ugh méreg (#166), fér még: 71] | ||||||
6 | vizestömlő (#3) | [bennük 109 korty víz (#27), fér még: 11] | ||||||
4 | zöld üveg (#82) | [bennük 41 csepp ragasztó (#83), fér még: 39] | ||||||
Eszközök, használati tárgyak | ||||||||
10 | áldott kő (#642) | 2 | aranypikkely (#415) | 6 | aranytű (#272) | |||
2 | ásó (#34) | 6 | bronzkulcs (#76) | 7 | csontkulcs (#74) | |||
5 | + | deus ex machina (#1) | 2 | dobóháló (#221) | 2 | ezüst kulcs (#184) | ||
1 | ezüstszelence (#1602) | 6 | Fairlight szütyője (#2108) | 8 | fáklya (#36) | |||
1 | fülemüle síp (#1576) | 1 | furulya (#233) | 5 | gernim balzsam (#1894) | |||
196 | gyógykenőcs (#313) | 1 | + | hebrencs csapda (#147) | 20 | kaja (#2) | ||
1 | karócsapda (#163) | 1 | kis mágneses bigyó (#1266) | 6 | kis vaskulcs (#40) | |||
1 | koboldkorona (#1629) | 1 | kötél (#92) | 4 | krónika (#1725) | |||
1 | lant (#238) | 1 | légiós hátizsák (#1560) | 3 | leviatán hólyag (#2182) | |||
2 | márványkulcs (#245) | 2 | mérleg (#81) | 1 | moa varázsdoboz (#1133) | |||
3 | nagy bronzkulcs (#185) | 1 | olló (#335) | 9 | pszi kő (#248) | |||
8 | rézkulcs (#75) | 1 | roxati zárfaló (#314) | 1 | sáfránykő (#979) | |||
2 | sáfránykristály (#675) | 20 | sámán gyógykenőcs (#1139) | 3 | smaragd kulcs (#241) | |||
1 | súlyzó (#347) | 1 | szeksztáns (#32) | 2 | szent jogar (#150) | |||
2 | távcső (#42) | 1 | térhajlító kavics (#1539) | 1 | tüskecsapda (#242) | |||
29 | varázskő (#305) | 1 | varkaudar pálinka (#1137) | 4 | vaskulcs (#183) | |||
2 | zárnyitó készlet (#39) | |||||||
Egyéb bigyók és gyanús csúnyaságok | ||||||||
9 | acélpengőke (#231) | 8 | alligátorbőr (#661) | 48 | álompor (#396) | |||
6 | amniosz (#203) | 3 | aurach bőr (#658) | 39 | aurach fog (#657) | |||
1 | bakkura bőr (#95) | 4 | berzerker tüske (#713) | 12 | bordacsont (#16) | |||
1 | bruhatagnyelv (#1230) | 2 | csuklyavirág (#133) | 1 | darázsfarok (#654) | |||
9 | darázsszárny (#652) | 13 | dorony tüdő (#212) | 5 | dözmöng szív (#122) | |||
162 | drótszőr (#37) | 16 | elkarog szőr (#665) | 4 | etra hályog (#712) | |||
18 | evaporőr háj (#105) | 2 | ezüstdarab (#326) | 31 | fabontó (#106) | |||
10 | fekete gyöngy (#99) | 1 | fémrúd (#104) | 2 | főnixtoll (#563) | |||
6 | fülemüle agyar (#267) | 7 | galachmit (#310) | 2 | grákóbőr (#41) | |||
8 | grifftojás (#179) | 2 | gromak bőr (#268) | 5 | gyíkfű (#201) | |||
1 | gyöngymangó (#135) | 2 | halcsont (#390) | 7 | hebrencs állkapocs (#130) | |||
14 | kaktusztüske (#114) | 1 | karbin plazma (#199) | 3 | kavadu lebeny (#24) | |||
1 | kék orchidea (#68) | 1 | királygyík bőr (#44) | 1 | kobudera csont (#705) | |||
17 | lajhár csont (#236) | 10 | liumbe hajtás (#655) | 105 | madártoll (#112) | |||
10 | magszim bél (#103) | 23 | mákrózsa virág (#56) | 3 | manifeszt.nyúlvány (#214) | |||
1 | mocsári penke (#148) | 15 | móri gyümölcs (#116) | 1 | mutáns csont (#331) | |||
9 | natharion opál (#747) | 15 | nektoraf faggyú (#667) | 12 | óndarab (#85) | |||
2 | ormánygőte csont (#21) | 41 | pirkit (#153) | 1 | pular kristály (#239) | |||
5 | purifikátor háj (#269) | 1 | rakolits por (#669) | 10 | remák szív (#264) | |||
12 | rézdarab (#70) | 5 | rinóbőr (#651) | 2 | rókafarok (#124) | |||
11 | sallank karom (#128) | 4 | sámán erszény (#650) | 10 | smirglilevél (#29) | |||
7 | surranó kígyó bőr (#47) | 6 | szárnyas hernyó (#69) | 6 | szulfagor agyar (#677) | |||
5 | szvó-ektoplazma (#151) | 9 | téfea-agy (#172) | 1 | Thargodan esszencia (#328) | |||
2 | trikornis szarv (#198) | 6 | vadász tatu bőr (#15) | 5 | varányszem (#30) | |||
50 | varkaudar csont (#1113) | 23 | vasérc (#152) | 22 | vízionár szem (#102) | |||
12 | xirnox szív (#213) |
Összsúly: 336.95 kg | Megterheltség: 164% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 10 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 210 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
6 | gyöngymangó (#135) | 1 | kaja (#2) | 3 | spiritusz (#170) | |||
3 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
216 | arany (#50) | 1 | álompor (#396) | 1 | dorony tüdő (#212) | |||
1 | gromak bőr (#268) | 3 | ragasztó (#83) | 6 | varázskő (#305) |
115 | 116 | 117 | 118 | 119 | 120 | 121 | 122 | 123 | |
81 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
82 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
83 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
84 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
85 | |
|
|
|
|
|
|
|
|