20. forduló, 22. forduló, Szetensi összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2016. aug. 14. 14h:35'
EZ A 59. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
60. játékheted kezdete: aug. 21.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 23 zsetonba került.
E-mail!
KALANDOZÓ: #5950
SZÁMLA : XXXX

SZETENSI KALANDJAI


3 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [44,11] koordinátán.
A táborozás 1. napján összefutsz egy vörös, tüsi hajú, szürke szemű, rövid bajszú kobudera férfival. Bőre sárga. Egy bőrpáncélt, egy ezüst nyakláncot, egy koponya gyűrűt, egy mászókarmot és egy rézsisakot visel. Ruházatát egy alpesi tehén trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy gyilkos tetű trófea színesíti. Egy szövetséghez tartozik, mutatja a ruhájára festett jel: egy kőkés. Bal kezében egy rézpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Blind Side. Telepatikus kapcsolatot létesíttek. Csábos mosolyt villantasz meg felé, de nem tűnik túl érdeklődőnek.
A 2. napon összeakadsz egy szőke, hosszú hajú, szürke szemű ember férfival. Körszakálla és rövid bajsza van. A bőre sötétebb az átlagosnál. Tharr követője. Egy bakkura csizmát, egy két kard szimbólumot, egy rézsisakot és egy szöges páncélt visel. Fegyverzetét egy ork sámán trófea, egy sörényes ubuk trófea és egy agglomerátor trófea ékesíti. Jelet látsz a ruhájára festve: egy kőkés. Jobb kezében egy szöges bunkót, bal kezében egy kis bőrpajzsot tart. Lőfegyvere egy fúvócső. Bemutatkoztok egymásnak. Az ő neve Torgeist. Bizalmas homlokérintésetek lehetővé teszi, hogy a későbbiekben is kapcsolatot tarthassatok fenn.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+21 életerő.)

fl lopsz parancsok törlése
Minden fl parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 96.]
(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+27 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [40 pontot használtál fel, van még 56.]

vi 1 1 viselkedésed: 1 1
Mostantól nagyon félős vagy, a nálad jóval gyengébb szörnyek elől is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 1. Kedvesen és barátságosan fogsz viselkedni nemcsak más kalandozókkal, hanem a szörnyekkel is. Barátsági szinted mostantól 1. [0 pontot használtál fel, van még 56.]

kno 11 2 képesség-növelés 11
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
Hosszú időt töltesz gyakorlással. (+1 bányászat.)
[0 pontot használtál fel, van még 56.]

m 8 7 mozogsz északra, északnyugatra
[44,10] Folytatod sétádat a házak közt. Egy buckába egy tábla van beleszúrva. Elolvasod, hogy mi van ráírva: " Néhányan ismeritek az Illúziók hatalmát- Ha találkoztatok egy vizionárral... " Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy rúnakövet. Az auráját megvizsgálva rájössz, hogy ez feltehetően Raia rúnaköve. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy mély kutat. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. A sarok mögött csosszanó léptek figyelmeztetnek a veszélyre. Megpróbálsz eggyé válni egy árnyékos kapualjjal. Természetesen sikeres volt a rejtőzködés. Aztán a tudásvágy győz, és kipillantasz. Ez nem lehet más, mint egy útonálló. A szörny távoztával előkerülsz búvóhelyedről.

Egyre éhesebb vagy.

(Továbbmész...) [43,9] Síkság, továbbra is csak síkság. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy gumifát. Előtted csörgedezik egy kis patak, amely délnyugatról folyik északkeletre. Miután ittál, megtöltöd a vizestömlődet is. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Raia hívői építették. Egy bokor tövében apró bakkura-porontyokat pillantasz meg! Mellettük hever az anyjuk, megnyúzva. Szerencsétlen apróságok! Nyilván az éhhalál vár rájuk. Ha gyűjtesz nekik némi ennivalót, 30 TVP-t kell elköltened (10. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Behúzódsz egy bokorcsoport tövéhez, és csendben reménykedsz. Miután meguntad a bújócskát, megszemléled az ellenfelet. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy rájanyék. Amikor elhal a zaj, előmászol.

Oppsz, itt járt már valaki! Még egész friss troll nyomok vezetnek délkeletre. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés). [20 pontot használtál fel, van még 36.]

go 10 gonoszkodsz: 10
Nagy, gonosz szörny lesz ezekből a piciny bakkurákból! Gyorsan agyoncsapdosod őket. Sajnos túl aprók, nem lehet a bőrüket használni. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 26.]

m 2 mozogsz keletre
[44,9] A síkság "meggyűrődik", dombos vidékre vált. Találsz egy teljesen lerombolt olvasztókemencét. Ilyen értelmetlen pusztítást csak egy gonosz karakter okozhat. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy vaskohót. Látsz egy oltárt. Számodra ismeretlen istené. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy nekrofunt. A földben egy tökszerű valamit pillantasz meg. Közelebbről látod, hogy egy alakváltó feje! Elkínzott arccal néz rád, segítségért könyörögve. A nyomorultat egy hangyabolyba ásták bele! Ha segíteni akarsz rajta, szükséged van egy ásóra és 20 TVP-re (9. jellempróba). Speciális mentális képességed segítségével megérzed, hogy fém közelében vagy. Gyorsan ellátod a sebeidet: +5 életerő. Megmozdul alattad a föld! Valamilyen szörny jön fölfelé! Megpróbálsz néhány hegyi kecske mögött meglapulni. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 rejtőzködés). Szerencsére sikerült észrevétlennek maradnod. Kiváncsian kinézel, mi is zavarta meg nyugalmadat. Már jellegzetes szagáról is megismered, hogy ez egy mélységi grittang. Amint eltűnik szemed elől, kikecmeregsz a rejtekhelyről.

Megvizsgálod a talajt. Nem túl régi (maximum néhány napos) árnymanó nyomok vezetnek délre. [10 pontot használtál fel, van még 16.]

go 9 gonoszkodsz: 9
Rögtön eszedbe jut Calligula arénája! Sajnos nincs nálad semmi, amit tökaratónak használhatnál. Marad a futball-edzés! Több teljes erejű rúgás után sem akar a foci elszállni. A labda már a jajgatást is abbahagyta, a lábad is nagyon piros lett valamilyen folyadéktól, ezért a játék unalmassá válik. Továbbmész. (+2 gonoszság.) Jellemed hamarosan gonoszra fog változni. [10 pontot használtál fel, van még 6.]

kt 19 5 elkészíted a 19. tárgyat (5 darabot)
Begyűjtöttél 5 kerek követ. Figyelmeztetés: megterheltséged 100 % fölé emelkedett! [5 pontot használtál fel, van még 1.]

vi 6 6 viselkedésed: 6 6
Mostantól az egészségesnél egy picit nagyobb rizikót vállalsz. A jóval erősebb szörnyek elől persze így is elbújsz. Merészségi szinted ettől kezdve 6. Mindenkit megtámadsz, akinek nem ugyanaz a jelleme, mint Neked. Barátsági szinted mostantól 6. [0 pontot használtál fel, van még 1.]

gyk 6 1 gyakorolsz a 6. tárggyal 1 pontért
Komplett gyakorlópályát szerkesztesz néhány tereptárgyból (egy mahagóni rekettyés, két döglött rizsókpatkány, egy malóbambusz) és gyakorolni kezdesz. A következő szinthez szükséges tudásod kétharmada már megvan. [1 pontot használtál fel, van még 0.]

gyk 7 1 gyakorolsz a 7. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 13 1 gyakorolsz a 13. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

gyk 20 1 gyakorolsz a 20. tárggyal
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.

e 20 élelemszerzés
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani.
Szomjadat csillapítod, a kulacsodból kortyolva. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is.
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 160 pontot. A következő körben tehát 160 pontot költhetsz el.

KARAKTERLAP

Szetensi, egy fekete, hosszú hajú, szürke szemű árnymanó nő vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 6/6 Magasság: 94 cm
IQ: 11 Támadás: 5 Agresszió: 6 Testsúly: 33 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 6 Menekülés: 30 % Életkor: 20/20 év
Egészség: 12 Életpont: 90/68 Jellem: semleges (-19) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 0/0 Pénz: 1 arany Kép. pont: 2
Eddig összesen 81 szörnyet öltél meg. Ebben a fordulóban 0 TP-t kaptál. Jelenleg 1 944 TP-d van. A következő szinthez még 56 TP szükséges. Trófeáid: tintacsiga, mérges nyukmár.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 1 szúrófegyverek: 7 vágófegyverek: 3
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 4

Óvatosság (labirintusokban): 0
44,96 mezőn táborozol

SZÁMLÁLÓK
Max életkor 121 év Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 4 (+1) 2. nyomkövetés: 2 (+1) 3. lopás: 2
4. mászás: 2 5. csapdakészítés: 2 6. csapdaészlelés: 1
7. gyógyítás: 11 (+1) 8. felderítés: 1 9. zárnyitás: 1
10. vadászat: 1 11. bányászat: 3 (+2)

FELTÉTELES PARANCSOK (még 47 lehet)
deus ex machinád 3 mezőre repítsen
gyógyítasz 35% életerő alatt 40 TVP-ért (max. 3 alkalommal)
udvarolsz a 4. fajúaknak a 8. fajúaknak
Feltételes támadás (aktív: 2, max: 50)
vadász tatu (#10) (csak egyszer), kavadu (#19)

Összsúly: 39.02 kg Megterheltség: 102%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 113 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)
Figyelmeztetés: Kezdesz éhes lenni. Nem árt a következő körben legalább egy E 30 vagy E 40 parancs.

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
5 kerek kő (#19)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE

42 43 44 45
8
9
10
11
12
(43,9) gumifa (#38), patak, Raia oltár, 10. jellempróba, rájanyék (#58)
(44,9) olvasztókemence (#86), vaskohó (#155), oltár, nekrofun (#173), 9. jellempróba, érclelőhely, mélységi grittang (#103)
(44,10) Raia rúnaköve, mély kút (#93), útonálló (#130)
(44,11) városháza (Gatin) (#540), vegyesbolt (#541), fegyverbolt (#542), fogadó # (#609)

Változások a Túlélők Földjén a legutóbbi fordulód óta...


* - Megnöveltük Iniacnál a nyaklánc (1723) találási esélyét, és Az idő kódexe használható lett a 182-es labirintusra, ahol Iniac lakozik. Az elemi síkok egyikén pedig várhatóan lesz olyan nyaklánc, ami kincskeresés bónuszt ad, és nem lehet majd együtt hordani Iniac nyakláncával.
* - A Trákin csákánya (367) bekerült a csontváz lordhoz (177) ritka kincsként. Érdemes tehát ismét ellátogatni néhány ősi csatamezőre.

Üzenet küldése a karakternek