Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2020. márc. 19. 8h:29' EZ A 64. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 65. játékheted kezdete: márc. 26. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. Ez a forduló 10 zsetonba került. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3484 SZÁMLA : XXXX |
gyk 64 15 | gyakorolsz a 64. tárggyal 15 pontért |
Elszántan ellenfeledre támadsz. Ököllel borzalmas ütéseket mérve rá összetöröd a gátvakond testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A gátvakond néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 13 életpontot vesztesz.) A gátvakond most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 54 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 21, sebződés: 13, gyógyulás: 0, összesen: -13 ÉP}
m 8 | mozogsz északra |
A parittyával célzol és lősz. Elrepül 1 kerek kő. Meglövöd a királygyík testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra rohansz. Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a királygyík farkát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) A királygyík nyelvét kilökve, kisebb sebet ejt bal kezeden. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A királygyík szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 királygyík bőrt. 17 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 12, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
be 507 | bemész az 507. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Elbúcsúzol a gazdától, és továbbmész. [5 pontot használtál fel, van még 132.]
f 47 | kísérletezel a 47. tárggyal |
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Félelmet nem ismerve a másikra ugrasz. Ököllel többször kegyetlenül megütöd a rájanyék tüskés farkát. (2 támadással 19 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával a rájanyék, épp csak megsuhint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a bal válladba. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel gyilkos csapást mérve bezúzod a rájanyék testét. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Testedbe bénító méreg áramlik! (-4 támadás.) A rájanyék többször végigkarmolja a derekadat. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A rájanyék még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 ökölvívás).
{Csatastatisztika; sebzés: 30, sebződés: 25, gyógyulás: 0, összesen: -25 ÉP}
(Továbbmész...) [27,1] Még mindig füves síkságon vagy. Szerencsédre hamar észreveszed a fűben feléd lopakodó valamit. Megörülsz, amikor rájössz, hogy egy kaszabolósáska került az utadba. Már éppen kezdted elunni a céltalan bóklászást. Egy kis csata éppen jól jön.
Elszántan a másikra ugrasz. A Kobraharapás alkalmazására összpontosítasz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a kaszabolósáska mandibuláját. (3 támadással 16 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a bal válladon és karodon. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) Ököllel megcsapod a kaszabolósáska testét. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) A kaszabolósáska fegyverével több sebet ejt a jobb válladon és karodon. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) A kaszabolósáska szemében félelem villan, aztán lassan lehunyja, miközben lelke kitör testének fogságából.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 2 mandibulapengét. 68 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 17, gyógyulás: 0, összesen: -17 ÉP}
(Továbbmész...) [28,1] Még mindig füves síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy rájanyék nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a rájanyék fejét. (2 támadással 20 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával megérint. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A csípés nyomán a szervezetedbe bénító méreg is jutott. (-4 támadás.) A rájanyék néhányszor belevágja karmát a jobb válladba. (2 támadástól 2 életpontot vesztesz.) Ököllel egy borzalmas ütést mérve rá összetöröd a rájanyék hártyás szárnyát. (1 támadással 11 életpontot sebezve.) A rájanyék farkával a kezedre csap. (1 támadástól 2 életpontot vesztesz.) A rájanyék csapásokat oszt a jobb karodra karmaival. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Véres nyál csordul ki a rájanyék száján, majd halk hörgéssel a porba hull.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. 122 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 31, sebződés: 16, gyógyulás: 0, összesen: -16 ÉP}
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel eltalálod az acéldarázs torát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Az acéldarázs farka ostorként csattan az arcodon! (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Méreg folyik a sebbe. A méreg gyenge - csak 8 életpontot vesztettél. A támadás javítása érdekében Sashorgot alkalmazol. Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered az acéldarázs potrohát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Siralmas támadást intéz farkával az acéldarázs, épp csak megsuhint. (1 támadástól 6 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő.
{Csatastatisztika; sebzés: 9, sebződés: 24, gyógyulás: 0, összesen: -24 ÉP}
(Továbbmész...) [30,1] Változik a vidék képe, síkságon vagy. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Egy woor-antilop közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!
Elszántan a másikra támadsz. Ököllel gyilkos csapásokat szórva összezúzod a woor-antilop bal hátsó lábát. (2 támadással 13 életpontot sebezve.) A woor-antilop sorozatos szúrás-támadásai egyre hátrébb szorítanak. (2 támadástól 12 életpontot vesztesz.) Ököllel halálos csapásokat osztva péppé vered a woor-antilop jobb hátsó lábát. (2 támadással 10 életpontot sebezve.) A woor-antilop többször beléd döfi a szarvát. (2 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +6 életerő. Felhasználva a csontszablyát, szereztél 1 antilopbőrt. (ld. enc.) 36 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 23, sebződés: 22, gyógyulás: 0, összesen: -22 ÉP}
(Továbbmész...) [31,1] Dombos terepre érkeztél. Rám dűnéi között jársz. A tenger felől jövő szél simára koptatta az egykor éles sziklákat.
f 41 30 21 | kísérletezel a 41. tárggyal a 30. tárggyal a 21. tárggyal |
m 2 | mozogsz keletre |
kt 19 10 | elkészíted a 19. tárgyat (10 darabot) |
GÁTVAKOND (57. SZÖRNY) Amikor hirtelen megmozdul alattad a föld, és karmok ragadják meg a lábadat, hirtelenjében a Tremors című film főhősének érezheted magad. Pedig nem, csak egy embernél kisebb, szőrős testű, hegyes karmú gátvakond fanyalodott Rád. Sajátos támadási módja miatt nagyobb meglepetéseket tud okozni, mint a Télapó. Legkényelmesebben egy ütőfegyverrel lehet agyoncsépelni. |
BŐRSISAK (57. TÁRGY) Wow! Végre kiókumuláltad, hogy hogyan védhetnéd a kopasz kobakodat attól, hogy keménymancsú szörnyek és még keményebb bunkójú kalandozók beverjék. A megoldás természetesen egy sityak. Addig is, amíg nem találsz ki valami jobbat, be kell érned a két surranó kígyó bőréből készíthető bőrsisakkal. Készítése 16 pontba kerül. Ha viseled, eggyel jobb lesz a védettséged. |
ACÉLDARÁZS (140. SZÖRNY) Az acéldarázs mintegy két arasz hosszú, fémesen csillogó testű rovar. Nevét is erről a különös, csillogó bőrről kapta, ami valójában persze nem tartalmaz fémet. Közeledését kellemes, zümmögő hang kíséri, ami persze már nem annyira kellemes, amikor az acéldarázs közel ér, és mérgező fullánkját a testedbe nyomja. A gyorsan röpködő acéldarazsat elég nehéz eltalálni, de ha mégis meg akarod próbálni, talán a legcélszerűbb valamilyen ütőfegyvert alkalmazni. |
ANTILOPBŐR (48. TÁRGY) Egy woor-antilop megnyúzása kemény munka, de nyilván megéri a fáradtságot. Az antilopbőr, mint minden tárgy ebben a játékban, nyilván jó valamire. És hogy mire? Hisz ez nyilvánvaló... |
Erő: | 17 | Szint: | 7 | Merészség: | 5/5 | Magasság: | 146 cm |
IQ: | 10 | Támadás: | 6 | Agresszió: | 5 | Testsúly: | 57 kg |
Ügyesség: | 14 | Védekezés: | 0 | Menekülés: | 40 % | Életkor: | 28/28 év |
Egészség: | 16 | Életpont: | 113/98 | Jellem: | semleges (+4) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 41 arany | Kép. pont: | 0 |
HARCI ISMERETEK | |||||
ökölvívás: | 10 (+1) | vágófegyverek: | 1 | lőfegyverek: | 4 |
Feltételes fegyverváltás: csontszablya (#64) |
Óvatosság (labirintusokban): 0 |
31,16 mezőn táborozol |
Max. X koordináta (eddig teleportálhatsz városi teleporttal): 32 |
SZÁMLÁLÓK | ||
Max életkor 125 év | Átcsoportosítási és instabil keret: 400 000 TVP |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 1 | 2. nyomkövetés: | 11 (+1) | 3. mászás: | 2 |
4. csapdaészlelés: | 1 | 5. gyógyítás: | 13 (+1) | 6. titkosírás: | 1 |
7. felderítés: | 1 | 8. harcművészetek: | 5 | 9. zárnyitás: | 2 |
10. vadászat: | 1 |
FELTÉTELES PARANCSOK (még 49 lehet) |
deus ex machinád 8 mezőre repítsen |
gyógyítasz 70% életerő alatt 15 TVP-ért |
VARÁZSLATAID ÉS PSZI KÉPESSÉGEID | ||
Papi varázslataid | ||
isteni küldetés (#170, 40 VP, 5 TVP) |
ÉPÜLETES KÜLDETÉSEID |
szürke mágustorony (500): kész. tanya (507): 4. labirintus (32,16). kastély (528): 10. labirintus (32,22). |
ISMERT LABIRINTUSOK |
1, 3, 4, 8, 9, 10. |
Összsúly: 41.17 kg | Megterheltség: 93% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 115 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
2 | víz (#27) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | antilopbőr (#48) | 1 | kerek kő (#19) | 1 | királygyík bőr (#44) | |||
2 | mandibulapenge (#125) |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | |
0 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
1 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
2 | |
|
|
|
|
|
|
|
|
3 | |
|
|
|
|
|
|
|
|