Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje |
Betáplálva: 2008. aug. 21. 15h:07' EZ A 66. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD 67. játékheted kezdete: aug. 22. A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk. E-mail! |
KALANDOZÓ: #3411 SZÁMLA : XXXX |
t 25 | támadod a 25. szörnyet |
f 37 | kísérletezel a 37. tárggyal |
m 3 4 | mozogsz délkeletre, délre |
(Továbbmész...) [27,-8] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét.
kt 17 10 | elkészíted a 17. tárgyat (10 darabot) |
m 7 6 | mozogsz északnyugatra, nyugatra |
Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sakál testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sakál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a sakál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}
(Továbbmész...) [25,-9] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}
Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a démontetű fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}
be 531 | bemész az 531. épületbe |
|
lépcsõk hova visznek: 1: bejárat/kijárat |
Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 53.]
m 2 2 2 | mozogsz keletre, keletre, keletre |
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 7 életpontot vesztettél. Csontkéssel épp hogy megszúrod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 5 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}
(Továbbmész...) [27,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy óriás patkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.
Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás patkány bal vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás patkány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}
(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 3.]
tf 4 | fejleszted a 4. tulajdonságodat |
ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY) Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs). |
Erő: | 12 | Szint: | 5 | Merészség: | 4/5 | Magasság: | 157 cm |
IQ: | 16 | Támadás: | 4 | Agresszió: | 4 | Testsúly: | 49 kg |
Ügyesség: | 19 | Védekezés: | 4 | Menekülés: | 30 % | Életkor: | 157/157 év |
Egészség: | 10 | Életpont: | 81/29 | Jellem: | semleges (-16) | Tul. pont: | 0 |
Szerencse: | 11 | Varázspont: | 0/0 | Pénz: | 0 arany | Kép. pont: | 3 |
HARCI ISMERETEK | |||||
szúrófegyverek: | 7 (+1) | ütőfegyverek: | 3 | lőfegyverek: | 5 |
dobófegyverek: | 2 |
Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bot (#4) << kőkés (#6) |
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); dárda (#10) (2 -3.); dárda (#10) (4 -); |
EGYÉB ISMERETEK | |||||
1. rejtőzködés: | 6 | 2. nyomkövetés: | 10 | 3. lopás: | 2 |
4. gyógyítás: | 7 | 5. vadászat: | 6 |
TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA |
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 17188. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0. |
Összsúly: 21.66 kg | Megterheltség: 63% |
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van. | |
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre) |
A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT... | ||||||||
5 | tüske (#22) |
EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD... | ||||||||
1 | fáklya (#36) |