20. forduló, 22. forduló, Könnyűkéz Ssiqua összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2008. aug. 21. 15h:07'
EZ A 66. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
67. játékheted kezdete: aug. 22.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
E-mail!
KALANDOZÓ: #3411
SZÁMLA : XXXX

KÖNNYŰKÉZ SSIQUA KALANDJAI


8 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [26,-10] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+19 életerő.)

t 25 támadod a 25. szörnyet
FT 25 parancs tárolva. [0 pontot használtál fel, van még 161.]

f 37 kísérletezel a 37. tárggyal
Tudós munkába kezdesz, hátha feltalálsz valami kézzelfoghatót. Lázasan töröd a fejed... Érdemes volt kísérletezni! Rájöttél, hogy hogyan készíthetsz zárnyitó készletet. (ld. enc.) 75 tapasztalati pontot kaptál. Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek délnyugatra. [10 pontot használtál fel, van még 151.]

m 3 4 mozogsz délkeletre, délre
[27,-9] Még mindig füves síkságon vagy. Kesernyés zergenye illatát hozza a szél.

Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy tűzbokrot. Megtorpansz, mert valami felkelti a figyelmedet. Aha! Találtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 1 fáklyát.

(Továbbmész...) [27,-8] Magasabb területen vagy, dombokkal tarkítva. Találsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy olvasztókemencét.

Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) [23 pontot használtál fel, van még 128.]

kt 17 10 elkészíted a 17. tárgyat (10 darabot)
Begyűjtöttél 10 szögletes követ. [20 pontot használtál fel, van még 108.]

m 7 6 mozogsz északnyugatra, nyugatra
[26,-9] A buckák mögötted maradnak, síkságon vagy. A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. A feléd közeledő sakál mosolyt csal ajkaidra. Nagyot ásítasz, amíg vársz rá. Az ellenséges teremtmény a földbe akar döngölni. Nem hagyod magad.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja a sakál testét. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával teljesen átdöföd a sakál testét. (1 támadással 7 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a sakál testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Egy gyenge harapást kapsz a jobb válladba. (1 támadástól 4 életpontot vesztesz.) Yeeee! Lenyomtad az ellenfeledet, esélye sem volt.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. 15 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 4, gyógyulás: 0, összesen: -4 ÉP}


(Továbbmész...) [25,-9] Síkság, továbbra is csak síkság. Ki nyitott szemmel jár, talál: esetedben egy gumifát. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Remegést érzel a föld alól... Valami jön föl! Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy gátvakond. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Marokra fogva a kőhegyű lándzsát ellenfeledre rohansz. Kőhegyű lándzsával többször eltalálod a gátvakond szőrös testét. (2 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a gátvakond jobb oldalát. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Karmával néhányszor a gátvakond megcsapja a fejedet. (2 támadástól 15 életpontot vesztesz.) Te itt életveszélyben vagy. Rohansz, ahogy csak bírsz. Áldod az eget, hogy ellenfeled lustább annál, hogy kövessen.
{Csatastatisztika; sebzés: 5, sebződés: 15, gyógyulás: 0, összesen: -15 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) A mezei mekkencs igen ritka állat. Ennek az az oka, hogy frissen lenyúzott bőrének erős gyógyhatása van. Kettőtök közül te vagy a szerencsésebb, ezért módod van kipróbálni a sokat hallott módszert. Homlokodra rakod a gőzölgő bőrt, és vársz. Pár perc múlva már áramlik is beléd a mekkencs gyógyenergiája. (+15 életerő.) A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy démontetű nem ijeszthet meg. Nyugodtan várod a találkozást. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Elszántan a másikra támadsz. Kőhegyű lándzsával több döféssel felnyársalod a démontetű fejét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csontkéssel felnyársalod a démontetű kitinpáncélját. (1 támadással 5 életpontot sebezve.) A démontetű csáprágói a közeledben csápolnak, de eredménytelenül. A szörny még egy utolsó halálüvöltést hallat, majd eldől.
Felhasználva a kőkést, szereztél 3 kaját. 5 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 10, sebződés: 0, gyógyulás: 0, összesen: +0 ÉP}

Megpillantasz egy épületet. Közelebbről látod, hogy egy apró gnómlak (531. épület.). Megvizsgálod a talajt. Nem valami friss (kb. 1 hetes) elf nyomok vezetnek északra. Eszel valamit. (-1 kaja.) [50 pontot használtál fel, van még 58.]

be 531 bemész az 531. épületbe
Közelebb mész, és bekopogtatsz. Egy kopaszodó, barátságosan mosolygó gnóm nyit ajtót. Az, hogy barátságosan mosolyog, csak azután derül ki, hogy a száját és orrát fedő zöld sálszerű valamit leveszi.
- Hahó! Hogy s mint? - köszönt az apró alak. Röviden mesélsz kalandjaidról. A gnóm egészen felvidul. - Szóval sikerült a dolog! [20 tapasztalati pontot kaptál.] - behordja a köveket, majd hozzád fordul. Köszönetem jeléül íme, egy térkép. Komoly kincs helyét adja meg. Csak néhány vacak ork őrzi... Ja, és ha megszerezted, gyere vissza hozzám, van ám még ilyenem! - mohón megvizslatod a térképet.

4
7
3
2
6
5
1
lépcsõk hova visznek:
1: bejárat/kijárat

Ez a 13. labirintus térképe. A bejárat innét keletre 27, délre 12 mérföldre található.

Búcsút intesz Murrtipnek (ahogyan röviden nevezted őt), és tovább indulsz. [5 pontot használtál fel, van még 53.]

m 2 2 2 mozogsz keletre, keletre, keletre
[26,-9] Síkság, továbbra is csak síkság. A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Magabiztosan nézed a közeledőt. Hiszen csak egy csontlepke. Itt csata lesz.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedéked átfúrja a csontlepke testét. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) Meglengetve a kőhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Kőhegyű lándzsával eltalálod a csontlepke színes szárnyát. (1 támadással 3 életpontot sebezve.) Csontkéssel jól megszúrod a csontlepke bordás testét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) A csontlepke megharapdálja a bal lábfejedet és a combodat. (2 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Ellenfeled vámpirizál rajtad. 7 életpontot vesztettél. Csontkéssel épp hogy megszúrod a csontlepke bal szárnyát. (1 támadással 1 életpontot sebezve.) A csontlepke harapásai nyomán sebek nyílnak a lábadon és karodon. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A lény kacagva szívja el életnedveidet. 5 életpontot vesztettél. Túl sok sebet kaptál. Most már csak a lábadban bízhatsz, meg abban, hogy a másik mégsem olyan vérszomjas. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 szúrófegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 7, sebződés: 21, gyógyulás: 0, összesen: -21 ÉP}


(Feltételes gyógyítás:) Az iszappakolás már sok emberen segített. A harci disznók által otthagyott dagonyánál jobbat nem is találhatnál. Belemerülsz úgy, hogy csak az orrod hegye látszódjon, majd halkan százig számolsz. A hatás frenetikus. (+16 életerő.) Nocsak, itt van valami érdekes! Nem túl régi (maximum néhány napos) elf nyomok vezetnek nyugatra.

(Továbbmész...) [27,-9] Szűnni nem akar a zöld síkság. A végtelen síkság egyhangúságát csak néha töri meg egy-egy szomorúfűz. Nem messze tőled három szarka veszekszik valami fénylő kavicsdarabon. Látsz egy tűzbokrot. Ahogy cammogsz, egyszercsak hogy, hogy nem: kiszúrsz egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Megérezve a magas fűből érződő szagot, rájössz, hogy valami rád leselkedik. Ráismersz a lényre. Egy óriás patkány. Mivel esélytelen veled szemben, nyugodtan várod. No, ma sem fognak berozsdálni az izmaid. Felkészülten várod ellenfeled.

Mielőtt ellenfeled a közeledbe érhetne, megcélzod a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Pár lövedéked átjárja az óriás patkány bal vállát. (2 támadással 2 életpontot sebezve.) Vad csatakiáltással, felemelve a kőhegyű lándzsát a másikra ugrasz. Kőhegyű lándzsával tökéletesen perforálod az óriás patkány testét. (2 támadással 8 életpontot sebezve.) Csontkéssel teljesen átdöföd az óriás patkány testét. (1 támadással 4 életpontot sebezve.) Az óriás patkány kitátja pofáját, és többször belemar a testedbe. (3 támadástól 5 életpontot vesztesz.) Az óriás patkány most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. 16 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 14, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Megvizsgálod a talajt. Még egész friss elf nyomok vezetnek délre. Eszel valamit. (-1 kaja.)

(Továbbmész...)
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [50 pontot használtál fel, van még 3.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 3.]
Kissé nyúzott állapotban a mai fáradalmaktól, találsz egy helyet, amely táborozásra alkalmasnak tűnik. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. Karaktered megállíthatatlanul fejlődik, a tapasztalatoknak köszönhetően. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 3 pontod maradt, ebből a következő körre 3 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 164 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


ZÁRNYITÓ KÉSZLET (39. TÁRGY)
Nos, egyik legnagyobb felfedezésedhez érkeztél. Számtalan helyen találkozhatsz zárt ládákkal, ajtókkal, amelyeket esetleg nem tudsz kinyitni. Kulcs hiányában néhány drótszerszám is megteszi. Honnét lehetne ilyeneket beszerezni? Igazad van, a nálad levő drótszálakat a gumifa nedvébe mártogatva, rögzítheted, könnyen használhatóvá teheted a girbegurba drótszálakat. Egy komplett zárnyitó készlet elkészítéséhez 20 ponton és egy gumifán kívül 10 ép drótszőr szükséges (KT 39 parancs).

KARAKTERLAP

Könnyűkéz Ssiqua, egy szőke, hosszú hajú, kék szemű, rövid bajszú elf férfi vagy. A bőröd világosabb az átlagosnál. Ez a 21. fordulód.

Erő: 12 Szint: 5 Merészség: 4/5 Magasság: 157 cm
IQ: 16 Támadás: 4 Agresszió: 4 Testsúly: 49 kg
Ügyesség: 19 Védekezés: 4 Menekülés: 30 % Életkor: 157/157 év
Egészség: 10 Életpont: 81/29 Jellem: semleges (-16) Tul. pont: 0
Szerencse: 11 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 3
Eddig összesen 55 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 131 TP-t kaptál. Jelenleg 837 TP-d van. A következő szinthez még 163 TP szükséges. Trófeád: sünmedve.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 7 (+1) ütőfegyverek: 3 lőfegyverek: 5
dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: kőhegyű lándzsa (#7) << bot (#4) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); tüske (#22) (1 .); dárda (#10) (2 -3.); dárda (#10) (4 -);

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 6 2. nyomkövetés: 10 3. lopás: 2
4. gyógyítás: 7 5. vadászat: 6
északkeletre lopsz az elfektől (2) bármit, a törpéktől (3) bármit, az árnymanóktól (4) bármit, a kobuderáktól (8) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit gyógyítasz 30% életerő alatt 30 TVP-ért készítesz smirglilevelet (#29) (max. 2 darabot ), fáklyát (#36) (max. 3 darabot ), dárdát (#10) (max. 3 darabot ), szöges bunkót (#8) (max. 1 darabot, csak egyszer), bunkót (#5) (max. 1 darabot, csak egyszer) maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled Feltételes támadás (aktív: 1, max: 12) grákó denevér (#25) (csak egyszer)

TUDATI ENTITÁS MANIFESZTÁLÁSA
A tudati térben összegyűjtött TU-k: 17188. A kt-d által összegyűjtött TU-k: 0.

Összsúly: 21.66 kg Megterheltség: 63%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 128 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
5 tüske (#22)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 fáklya (#36)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(25,-9) apró gnómlak (#531), gumifa (#38), oltár, gátvakond (#57), démontetű (#15)
(26,-9) sakál (#28), csontlepke (#746)
(27,-9) tűzbokor (#35, belőle készíthető: #36), oltár, óriás patkány (#42)
(27,-8) oltár, olvasztókemence (#86)

Üzenet küldése a karakternek