20. forduló, 22. forduló, Villámököl összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2010. júl. 19. 9h:05'
EZ A 21. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
22. játékheted kezdete: júl. 26.
A következő fordulódat legkorábban a 22. játékhéten tudjuk betáplálni.
E-mail!
KALANDOZÓ: #2168
SZÁMLA : XXXX

VILLÁMÖKÖL KALANDJAI


6 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [31,-11] koordinátán.
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+26 életerő.)

gy 40 gyógyítás 40 pontért
Hirtelen elkezdesz körbeforogni. Pár perc múlva, amikor már kellőképpen elszédültél ahhoz, hogy elhidd magadról, hogy képes vagy átstrukturálni sejtállományodat, hozzálátsz a művelethez. Amikor magadhoz térsz, csodálkozva veszed észre, hogy sebeid nagy része begyógyult. (+17 életerő.) [40 pontot használtál fel, van még 118.]

kf 714 kézbeveszed/felveszed a 714. tárgyat
Magadra öltöd a rőtmanó kacagányt. [0 pontot használtál fel, van még 118.]

kt 107 elkészíted a 107. tárgyat
Legyártottál 1 rövid íjat. [40 pontot használtál fel, van még 78.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[31,-10] Még mindig sűrű bozótos van mindenfelé. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy smirglibokrot. Észreveszel egy oltárt. Raia hívei emelték.

Leszüretelsz egy bozótra való mákvirágot (most már csak egy kis tészta kéne...). (+1 kaja.) Jóízűen falatozol. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-9] A bozótost újra a nyílt síkság váltja fel.


(Továbbmész...) [31,-8] Szűnni nem akar a zöld síkság. Észreveszel egy oltárt. Valamilyen ismeretlen istené lehet. Apró, csetlő-botló kavadut pillantasz meg. Leölt szülője, lebenyétől megfosztva, mellette hever. Éhesen csipog a szerencsétlen. Ha megszánod, adj neki egy kaját. Ez a segítség nem kerül TVP-be (15. jellempróba).

[30 pontot használtál fel, van még 48.]

m 4 4 4 mozogsz délre, délre, délre
[31,-7] Sűrű bozóttal teli terepre érkeztél. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Hmm, csak egy félelem-járó. Ettől nincs semmi félnivalód. (ld. enc.) Rögtön látod, hogy ez nem lesz békés találkozó. Felkészülsz az összecsapásra.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Becsapódva, megdöfi a félelem-járó testét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) A szörny rád mered, majd a félelem sugarait lövi feléd. Tudatodat megacélozva, ellenállsz a támadásnak. Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Meglengetve a csontszuronyt ellenfeledre ugrasz. Csontszuronnyal néhányszor teljesen átdöföd a félelem-járó fekete bőrét. (2 támadással 16 életpontot sebezve.) A félelem-járó fogait a derekadba mélyeszti. (1 támadástól 10 életpontot vesztesz.) Csápjaival a félelem-járó csapásokat mér a hasadra. (2 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A félelem-járó még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Magad mögé lököd a pitiáner rőtmanó trófeát, és kinyersz egy alkalmas félelem-járó trófeát. 110 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 14, gyógyulás: 0, összesen: -14 ÉP}

Utad során felfedezel egy oltárt. Raia hívei emelték. Lepihensz, és eszel. (-1 kaja.)

(Továbbmész...) [31,-6] Vége a bozótosnak. Az új terep dombvidék. Oldalt pillantva, meglátsz egy krómkaktuszt. Szemedet összehúzva előrekémlelsz: igen, jól látod, találtál egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Néhány lefelé guruló kő figyelmeztet a veszélyre. Felismered a közeledőt. Csak egy spagulár. Nem jelenthet különösebb problémát. Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Bumerángot hajítasz a másik védtelen testébe. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked átfúrja a spagulár bal első lábát. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Fegyvert váltasz: előkapod a csontszuronyt. Félelmet nem ismerve ellenfeledre rohansz. Csontszuronnyal teljesen átdöföd a spagulár pettyes hátát. (1 támadással 9 életpontot sebezve.) Patájával a spagulár többször megrúgja az oldaladat. (2 támadástól 7 életpontot vesztesz.) A spagulár még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. 33 tapasztalati pontot kaptál. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 19, sebződés: 7, gyógyulás: 0, összesen: -7 ÉP}


(Továbbmész...) [31,-5] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy smirglibokrot. Egy bőrpáncélos törpe hever a földön. Él még ugyan, de könnyen megállapíthatod: szörnyű sebe van, valószínűleg a tüdejét szúrták át. Talán még egy napja is hátra van, de embertelen kínokat kell kiállnia. Kérdezni próbálod, hogy ki támadta meg. Válaszolni azonban nem tud, csak vért köhög fel. A mozdulata viszont nagyon egyértelmű: azt kéri, öld meg, vess véget a szenvedéseinek. Ahhoz, hogy eleget tegyél a törpe kívánságának, 15 TVP-t kell elköltened (11. jellempróba). Már messziről meghallod a feléd tartó lényt. Egy húsevő magszim közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Ha a szörny harcolni akar, ám legyen. Majd megmutatod neki.

Teli erőből bumerángot dobsz az ellenfeledre. Elrepül 1 bumeráng. Lövedéked becsapódik! Eltaláltad a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 6 életpontot sebezve.) Félelmet nem ismerve a másikra rohansz. Ököllel párszor keményen megütöd a húsevő magszim húsos törzsét. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 9 életpontot vesztesz.) Ököllel csak érinted a húsevő magszim húsos törzsét. (1 támadással 2 életpontot sebezve.) Csápjaival a húsevő magszim lecsap a bal karodra. (6 támadástól 11 életpontot vesztesz.) A másik félti az irháját, és menekülésre fogja a dolgot. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 bumerángot találsz meg, amelyet még használni tudsz. {Lőfegyver fejlődés: össz: 12%}
{Csatastatisztika; sebzés: 13, sebződés: 20, gyógyulás: 0, összesen: -20 ÉP}

Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) [30 pontot használtál fel, van még 18.]

f 48 kísérletezel a 48. tárggyal
Csendet parancsolva a közelben izgatottan kibicelő vikócmajmoknak, dolgozni kezdesz egy új tárgy kifejlesztésén. Eltelik egy óra... Aha! Ohó! Heuréka! Rájöttél, hogy hogyan kell elkészíteni egy bőrpáncélt. (ld. enc.) 24 tapasztalati pontot kaptál. [10 pontot használtál fel, van még 8.]

gy 8 gyógyítás 8 pontért
Sokan nem értik, miért üvöltenek az orkok harc közben időnként olyan furcsán. TE azonban tudod. Mire berekedsz, sebeid állapota látványosan javul. (+2 életerő.) [8 pontot használtál fel, van még 0.]
Kiszáradt torkod mohón magába fogadja a vizet, amelyet a kulacsból beletöltesz. Kimerülve a megpróbáltatásoktól, egy helyet keresel, ahol aránylag biztonságban pihenhetsz. Amint ledőlsz, szemeid lecsukódnak, és a következő percben már a lóbőrt húzod. A heti megpróbáltatások megedzették a szervezetedet. (+1 max. életerő.)
Ebben a körben 0 pontod maradt. Most kapsz 159 pontot. A következő körben tehát 159 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


FÉLELEM-JÁRÓ (56. SZÖRNY)
Képzeld el az Aliens főhősét kicsinyített kiadásban, fekete, ragyás bőrrel, zölden izzó szempárral. Igen, ez a félelemjáró. Borzalmas erejű állkapcsán és két csápján kívül rendelkezik egy kevésbé hagyományos támadási móddal is: képes puszta pillantásával rettegést, félelmet ébreszteni ellenfelében. Leggyakrabban bozótos vagy mocsaras vidéken találkozhatsz ezzel a szörnnyel.

BŐRPÁNCÉL (51. TÁRGY)
Megtudtad, hogy hogyan készíthetsz magadnak páncélt! Ez egy igen komoly lépés életben maradásod minimális esélyének megnövelése céljából. A dologhoz nem kell természetesen más, mint egy antilopbőr, és 30 pont (a dolog egy kicsit munkaigényes...). Ha viseled, kettővel jobb lesz a védettséged. Sok, nagyobb védettséget nyújtó páncél készítéséhez kiinduló alap a bőrpáncél. Ezért nem árt, ha mindig van nálad egy ilyen, akkor is, ha van már jobb páncélod.

KARAKTERLAP

Villámököl, egy fekete, copfos hajú, zöld szemű kobudera férfi vagy. Ez a 21. fordulód.

Erő: 14 Szint: 6 Merészség: 6/5 Magasság: 146 cm
IQ: 12 Támadás: 5 Agresszió: 3 Testsúly: 53 kg
Ügyesség: 16 Védekezés: 5 Menekülés: 40 % Életkor: 24/24 év
Egészség: 16 Életpont: 99/44 Jellem: semleges (+3) Tul. pont: 0
Szerencse: 12 (13) Varázspont: 0/0 Pénz: 14 arany Kép. pont: 0
Eddig összesen 44 szörnyet (2 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 167 TP-t kaptál. Jelenleg 1574 TP-d van. A következő szinthez még 426 TP szükséges. Trófeáid: garokk, félelem-járó.

HARCI ISMERETEK
ökölvívás: 4 szúrófegyverek: 4 vágófegyverek: 1
ütőfegyverek: 1 lőfegyverek: 3 dobófegyverek: 2

Feltételes fegyverváltás: csontszurony (#12) << kőkés (#6)
Feltételes lőfegyver használat: semmi (0 .); kerek kő (#19) (1 -2.); bumeráng (#249) (3 -);
Óvatosság (labirintusokban): 0

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 5 2. nyomkövetés: 1 3. csapdaészlelés: 1
4. gyógyítás: 9 5. harcművészetek: 6 6. zárnyitás: 1
7. vadászat: 5

FELTÉTELES PARANCSOK (még 16 lehet)
deus ex machinád 8 mezőre repítsen

Összsúly: 35.86 kg Megterheltség: 94%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 117 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 magszim bél (#103) 1 smirglilevél (#29) 2 víz (#27)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 rövid íj (#107)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(31,-10) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), Raia oltár
(31,-8) oltár, 15. jellempróba
(31,-7) félelem-járó (#56), Raia oltár
(31,-6) krómkaktusz (#46, belőle készíthető: #43), oltár, spagulár (#82)
(31,-5) smirglibokor (#31, belőle készíthető: #29), 11. jellempróba, húsevő magszim (#67)

Üzenet küldése a karakternek