20. forduló, 22. forduló, Illian összes nyilvános fordulója
Fordulóm kinézete legyen.
Kövesd a Túlélők Földje levelezős szerepjátékot: érdekességek, friss információk a Facebook oldalunkon! http://www.facebook.com/tulelokfoldje

TÚLÉLŐK FÖLDJE

Betáplálva: 2012. aug. 15. 9h:21'
EZ A 22. JÁTÉKHETED, 21. FORDULÓD
23. játékheted kezdete: aug. 17.
A következő fordulódat azonnal betápláljuk, amint megkapjuk.
Ez a forduló 27 zsetonba került.
EXT - Visszadátumoztunk egy játékhéttel.
E-mail!
KALANDOZÓ: #1869
SZÁMLA : XXXX

ILLIAN KALANDJAI


1 nap telt el azóta, hogy letáboroztál a [37,-6] koordinátán.
A táborozás 1. napján összeakadsz Silverlarddal. Sheran tanítványa. Egy bakkura csizmát, egy borostyán függőt, egy bronzpáncélt, egy bronzsisakot, egy ezüst papi karkötőt, egy kígyóbőr kesztyűt, egy obszidián függőt, egy örökkéval. rubinját, egy sárga erőövet és egy virág szimbólumot visel. Felszerelését egy purifikátor trófea, egy burástya királynő trófea és egy epokitféreg trófea díszíti. Övén 1 kalandozóskalp fityeg! Jobb kezében egy vashegyű lándzsát, bal kezében egy orgyilkos tőrt tart. Lőfegyvere egy rövid íj. Auráját érzékelve máris tudod, semleges jellemű az alávaló. Üdvözlitek egymást, mint két régi jóbarát. Rövid trécselés után folytatod utadat.
Silverlard, amikor összefutottatok, adott neked 8 kaját és 2 magszim belet (ld. enc.).
A táborozás alatt próbáltál minél többet pihenni. Ennek köszönhetően visszanyerted erőd egy részét. (+1 életerő.)

kt 8 elkészíted a 8. tárgyat
Legyártottál 1 szöges bunkót. [16 pontot használtál fel, van még 159.]

ff 87 8 6 felt. fegyverváltás: 87 8 6
Felt. fegyverváltás: << bronzhegyű lándzsa << szöges bunkó << kőkés. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

tf 4 fejleszted a 4. tulajdonságodat
Rendben, ha a kör végén az átvihetőnél több tvp-d marad, TF-elni fogod az egészséged. [0 pontot használtál fel, van még 159.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[36,-5] Még mindig dombos terepen vagy. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy púdersziklát. Valami érdekesre bukkantál: azonosítasz magad előtt egy oltárt. Raia hívői építették. Egy manólányt veszel észre, amint egy odvas fa előtt sír. A kedvenc gonyolék babáját beledobta a faodúba egy árnymanó. Sajnos az odúban méhek laknak. Ahhoz, hogy segíthess rajta, szükséged van egy kígyóbőr kesztyűre. Ez a tevékenység 3 TVP-be kerül (21. jellempróba).

Ennivaló, hamm, hamm! (-1 kaja.) [15 pontot használtál fel, van még 144.]

go 21 gonoszkodsz: 21
Tetszik neked az árnymanó ötlete, ezért gyorsan lekapod a manólány sapkáját, és bedobod az odúba. Mivel nincs a lányon sapka, gyorsan őt is betuszkolod a nyíláson. Fütyörészve indulsz tovább. (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 134.]

m 5 mozogsz délnyugatra
[35,-4] Elmarad a göröngyös terep, sűrű bozótos váltja fel.

Ritka errefelé a fekete manógyerek, de te mégis találtál egyet. Találkozott egy tintacsigával és az leköpte. Feketén nem mer hazamenni, mert fél, hogy otthon el fogják verni. Ha van nálad púderkő, azzal újra kifehérítheted a bőrét, megmentve a veréstől. Ehhez 8 TVP-t kell elköltened (28. jellempróba). Jóízűen falatozol. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Friss elf nyomok vezetnek északkeletre.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 2 tüskét. [17 pontot használtál fel, van még 117.]

go 28 gonoszkodsz: 28
Remek ötlet jut eszedbe: a saját vérével festesz rá indiáncsíkokat, és arra biztatod, hogy egy bátor harcos nyugodtan hazamehet, nem kell félnie. Lehetséges, hogy a manók az ütőér elvágása után meghalnak? (+2 gonoszság.) [10 pontot használtál fel, van még 107.]

gy 20 gyógyítás 20 pontért
Szerencsére, tökéletesen egészséges vagy, így nincs szükséged gyógyulásra sem. [0 pontot használtál fel, van még 107.]

m 7 mozogsz északnyugatra
[34,-5] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Sheran hívei emelték. Sűrű, sárga füst száll az ég felé. Közelebbről látod, hogy egy nagy tűzrakáson valaki fehér bogyókat éget. A tűzhely mellett egy árnymanó és egy kobudera holtteste fekszik. Nem kell sok hozzá, hogy megértsd, mi történt - az árnymanó gonoszkodás céljából gramák bogyót kezdett égetni. A mérgező füsttől a humanoidok csak köhögni kezdenek, de a madarak, kisebb emlősök és más apró állatok tömegével pusztulnak el a környéken. Ismét egy példája az értelmetlen gonoszkodásnak. A kobudera megpróbálta megakadályozni, és a harcban mindketten elpusztultak. A tűz mellett még nagy kupac felhasználatlan gramák bogyó áll. Ahhoz, hogy a tüzet eloltsd, és a bogyókat megsemmisítsd, 20 TVP-t kell elköltened (14. jellempróba). A feléd lopakodó szörny nem volt elég óvatos, ezért már messziről kiszúrod. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy tintacsiga. (ld. enc.) Úgy döntesz, itt az ideje, hogy demonstráld hatalmadat. Rárontasz a szörnyre.

Mielőtt összecsapnátok, a fúvócsővel ellenfeledre lősz néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Több lövedéked átfúrja a tintacsiga testét. (2 támadással 9 életpontot sebezve.) Fekete lét köp feléd a szörny! Rád ömlik az egész! Meglengetve a bronzhegyű lándzsát ellenfeledre támadsz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a tintacsiga testét. (2 támadással 21 életpontot sebezve.) A tintacsiga állkapcsa ártalmatlanul csapódik össze melletted. Bronzhegyű lándzsával felnyársalod a tintacsiga testét. (1 támadással 18 életpontot sebezve.) A tintacsiga belemar jobb oldaladba, de jó reflexeidnek köszönhetően csak gyenge sebet ejt. (1 támadástól 3 életpontot vesztesz.) A tintacsiga most már meggondolná a harcot, de egy kicsit elkésett. Megölted!
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva az aranyló ugarhéjat, szereztél 4 csepp tintát. (ld. enc.) Mosolyogva kidobod a nevetséges kőevő trófeát, és diadalmasan beszerzel egy tintacsiga trófeát. 173 tapasztalati pontot kaptál. A gyakorlástól megnőtt tudásod (+1 lőfegyver).
{Csatastatisztika; sebzés: 48, sebződés: 3, gyógyulás: 0, összesen: -3 ÉP}

Nocsak, itt van valami érdekes! Még egész friss elf nyomok vezetnek délkeletre. Kajaszünetet tartasz. (-1 kaja.) Megpillantasz valamit: 1 bunkó. Elteszed. [15 pontot használtál fel, van még 92.]

go 14 gonoszkodsz: 14
Egy kendőt kötsz a szájad elé, és egyenletesen adagolod tovább a bogyókat. Van bőven, úgyhogy még két máglyát raksz valamivel távolabb. Elégedetten szemléled a mészárlást, ami a faunában bekövetkezik. (+2 gonoszság.) Mostantól használhatod a Feltételes Gonoszkodás (FGO) feltételes parancsot. Ha ezt a parancsot kiadod, ahányszor egy jellempróbával találkozol, automatikusan megpróbálkozol egy GO paranccsal. Vigyázat, ez az automatikus GO nem 10, hanem 15 TVP-be kerül! A parancs paramétereként meg kell adnod, hogy egy körben maximum hány TVP-t szánsz erre. Az FGY parancshoz hasonlóan nem törlődik, csak üres FGO kiadására. [10 pontot használtál fel, van még 82.]

ba 995 nem támadod Sheran híveit
BA 995 parancs törölve. [0 pontot használtál fel, van még 82.]

m 1 2 1 mozogsz északkeletre, keletre, északkeletre
[35,-6] A sík vidék bozótos terepbe vált át. Egy pillanat alatt megérzed, hogy már nem vagy egyedül. Kissé összehúzod a szemed, hogy jobban lássál. Á, csak egy garokk. (ld. enc.) Legjobb védekezés a támadás, kiáltod, és már ugrasz is.

Ellenfeled hibázott: túl távol van tőled. Ezért lőhetsz rá a fúvócsővel. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod a garokk varacskos hátát. (2 támadással 5 életpontot sebezve.) Megmarkolva a bronzhegyű lándzsát a másikra rontasz. Bronzhegyű lándzsával nagy lendületekkel át- meg átszúrod a garokk testét. (2 támadással 27 életpontot sebezve.) Beléd öklel a garokk! jobb karodat és kezedet találja el. (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Bronzhegyű lándzsával megdöföd a garokk jobb első lábát. (1 támadással 13 életpontot sebezve.) Mellkasodba bök a garokk néhányszor agyarával! (2 támadástól 6 életpontot vesztesz.) Ennyi! A másik kigúvadt szemmel borul a földre. Meghalt.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. 1 tüskét találsz meg, amelyet még használni tudsz. Felhasználva a kőkést, szereztél 2 kaját. Eldobod az értéktelenné vált evaporőr trófeát, és kiszedsz egy garokk trófeát. 166 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 45, sebződés: 12, gyógyulás: 0, összesen: -12 ÉP}

Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Előtted bújik ki egy lukból egy ürge. Puff, nincs gond a kajára! (+1 kaja.) Megéheztél, elő az elemózsiás kosarat! (-1 kaja.) Nyomok után kutatsz, sikeresen! Nem valami friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek keletre vezetnek.
(Feltételes készítés:) Begyűjtöttél 3 tüskét.

(Továbbmész...) [36,-6] A bozótos vidéket zöld síkság váltja fel.

Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy rúnakövet. Rövid telepatikus kutakodás - ez Raia rúnaköve. Oldalt pillantva, meglátsz egy xantusz-kaktuszt. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy oltárt. Raia híveié. Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Csillapítod az éhségedet. (-1 kaja.) Oppsz, itt járt már valaki! Kicsit régi (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek nyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek nyugatra, kb. 2 hetes elf nyomokat, amelyek északkeletre vezetnek. A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 nyomkövetés).

(Továbbmész...) [37,-7] Síkság, továbbra is csak síkság. Egyszerre csak rémült sikoltás üti meg a füledet, de hiába keresed a hang forrását, semmit sem találsz. Lehet, hogy csak érzékcsalódás volt? A fű zizzenésére felfigyelve, észreveszel egy feléd törtető szörnyet. Egy evaporőr közeledik. Mivel nyilván Te vagy az erősebb, elmosolyodsz. Végre egy kis testmozgás. Fincsi!

Még elég távol vagytok egymástól ahhoz, hogy a fúvócsővel beleereszthess néhány lövedéket. Elrepül 2 tüske. Lövedékeiddel perforálod az evaporőr bal oldalát. (2 támadással 6 életpontot sebezve.) Marokra fogva a bronzhegyű lándzsát a másikra rohansz. Bronzhegyű lándzsával megdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 10 életpontot sebezve.) Csápok szívnak vért a combjaidból. (3 támadástól 4 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Bronzhegyű lándzsával teljesen átdöföd az evaporőr hengertestét. (1 támadással 12 életpontot sebezve.) Az evaporőr csápja eltalálja a bokádat. (1 támadástól 1 életpontot vesztesz.) A szörny szenzoraival vizet szív el a testedből. Az evaporőr még megpróbál elszaladni, de két-három lépés után összeesik, és nem mozdul többet.
Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Megpróbálsz minél többet összegyűjteni az ellőtt lövedékekből. Sajnos egyet sem találsz meg. Felhasználva a kőkést, szereztél 1 evaporőr hájat. 117 tapasztalati pontot kaptál.
{Csatastatisztika; sebzés: 28, sebződés: 5, gyógyulás: 0, összesen: -5 ÉP}

Miközben fütyörészve sétálsz, megpillantasz a közelben egy phua-kúpot. Oopsz, e mellett nehogy elmenj! Éles szemeddel kiszúrtál egy tímárkunyhót. Megtudod, hogyan szerezhetsz tűzfényt. (ld. enc.) Egyszercsak megtorpansz. Hohó, nicsak, mit fedeztél fel: egy oltárt. Nem tudod megállapítani, kinek van felszentelve. Egy öreg törpét pillantasz meg, amint nagyban ás. Kérdésedre mogorván azt válaszolja, hogy kincset keres, de egyedül eléggé nehezen boldogul. Ha segíteni akarsz rajta, 30 TVP-t kell elköltened (24. jellempróba). Gyorsan ellátod a sebeidet: +3 életerő. Itt az ebéd ideje. (-1 kaja.) Alaposan körülnézel a földön. Nem túl friss (kb. 1 hetes) kobudera nyomok vezetnek délnyugatra. Találsz még kb. 1 hetes elf nyomokat, amelyek délnyugatra, friss kobudera nyomokat, amelyek délkeletre vezetnek. [48 pontot használtál fel, van még 34.]

gy 30 gyógyítás 30 pontért
A könnyek gyógyító erejében kevesen hisznek, TE azonban ezzel is kiemelkedsz a tudatlan csőcselékből. Eleinte kicsit nehezen indulnak meg könnyeid, de amikor egy fej szétpréselt hagymára gondolsz, már nincs probléma. Ahogy szétkened arcodon a könnypatakokat, érzed jótékony erejét. (+2 életerő.) A sok gyakorlás növelte tudásodat (+1 gyógyítás). [30 pontot használtál fel, van még 4.]

m 2 2 mozogsz keletre, keletre
Nincs elég pontod ahhoz, hogy ezt a parancsot végre tudd hajtani. [0 pontot használtál fel, van még 4.]
Előkapod a zsákból a vizestömlőt, és csillapítod szomjadat. Szomorúan látod, hogy orgyilkos tőröd darabokra esett: talán a termomágikus világégés okozta sugárzás roncsolta szét. Bizonyára keletebbre a sugárzás már nem annyira erős, mint itt. Vajon mivel kenték be a tyrgek a tőrt, hogy náluk ez nem történt meg? Az aranypikkelyek kifejtik jótékony hatásukat. (+2 jóság.) Kezd sötétedni, ideje lepihenni. Kiliheged magad, majd táborhelyet keresel. Egyet fordulsz fektedben, és már alszol is. A kalandozás közben szerzett tapasztalatok jó hatással voltak. (+1 max. életerő.)
Gratulálok, a következő szintbe léptél! A minősítésed mostantól bátor vándor helyett ügyes túlélő. Ennek eredményeképp, karaktered a következő fejlődést tapasztalja: +4 max. életerő, +1 támadás, eloszthatsz 1 tulajdonság-pontot, és 1 képesség-pontot.
Ebben a körben 4 pontod maradt, ebből a következő körre 4 pontot vihetsz át. Kapsz még 161 pontot. A következő körben tehát 165 pontot költhetsz el.

ENCYCLOPEDIA FANTASIA


MAGSZIM BÉL (103. TÁRGY)
Miután lefejted a leölt magszim csápjait, és felnyitod a húsos törzsét, hosszú, különösen rugalmas és ellenálló bélhez juthatsz hozzá. Most már csak valami erdős terep kéne, és elkezdheted az egyik legnagyobb felfedezésed megvalósítását!

TINTACSIGA (74. SZÖRNY)
Ez az óriásira megnőtt csiga lehet, hogy a tintahal szárazföldi rokona. Ugyanis képes igen nagy távolságra is fekete, nyúlós folyadékot köpni, ezzel nem ritkán elvakítva ellenfelét. A "befeketített" ellenfelet ezután meglepően éles zúzófogaival aprítja szét. Puha testét jól fogják az éles és szúrófegyverek, de ahhoz, hogy a tintacsiga elpusztuljon, nagyon sok pontosan bevitt csapás szükséges.

TINTA (101. TÁRGY)
A döglődő tintacsiga szájából még folyik általában a tinta, ezért ha megölsz egy ilyet, és elég fürge vagy, ráadásul ugarhéjad is van, gyorsan fel tudod fogni a kiömlő nedűt. Hogy mire lehet használni? Még nem találtad ki? Hisz egész Ghalla a Te graffitijeidre vágyik! (Azért kell még a dologhoz egy-két tárgy plusz egy F parancs...)

GAROKK (73. SZÖRNY)
A bozótok mélyéről minden figyelmeztetés nélkül előugró oroszlán méretű vaddisznók a garokkok. Hatalmas agyaraikkal képesek akár egy lovat is felnyársalni. Talán ez az oka, hogy bár húsuk ízletes, aránylag kevesen mernek rájuk vadászni. A garokk közeledésére jó előre fel lehet készülni, mert általában hangos röfögéssel túrja a bokrokat ehető gyökerek után.

TŰZFÉNY (686. TÁRGY)
Amikor bekukkantasz a tímár kunyhójába, meglátsz egy üveggömböt, benne egy lobogó lánggal. Láthatóan, a lángot nem táplálja semmi! Kíváncsi kérdésedre elmondja a tímár, hogy ez a tűzfény - készítésének titkát még édesapjától tanulta, aki a Namír Királyságok egyik nagyhatalmú alkimistája volt. Könyörgésedre beleegyezik, hogy neked is készítsen egyet, ha elhozod a szükséges alapanyagokat: egy sáfránykristályt, egy szulfint, és 5 rakolits port. Ehhez a Küldetés Teljesítése: KT 686 parancsot kell kiadnod, 5 TVP-ért a tímárkunyhón. Ja, és hogy mire is jó a tűzfény, azon kívül, hogy szépen világít? A tímár szerint a tűzfényből lehet elkészíteni a legendás Rahn ékkövet, de hogy ki képes erre, azt sajnos nem tudja megmondani. Mindenesetre, a tűzfényt nem adod oda senkinek (és ellopni sem lehet).

KARAKTERLAP

Illian, egy hosszú aranyhajú, zöld szemű elf nő vagy. Bőröd bronzként csillog. Ez a 21. fordulód.

Erő: 13 Szint: 7 Merészség: 5/5 Magasság: 143 cm
IQ: 15 Támadás: 6 Agresszió: 5 Testsúly: 50 kg
Ügyesség: 18 Védekezés: 14 Menekülés: 50 % Életkor: 142/142 év
Egészség: 11 Életpont: 100/100 Jellem: gonosz (29) Tul. pont: 2
Szerencse: 8 Varázspont: 0/0 Pénz: 0 arany Kép. pont: 6
Eddig összesen 62 szörnyet (3 ebben a körben) öltél meg. Ebben a fordulóban 456 TP-t kaptál. Jelenleg 2099 TP-d van. A következő szinthez még 1901 TP szükséges. Trófeáid: garokk, tintacsiga.

HARCI ISMERETEK
szúrófegyverek: 5 vágófegyverek: 1 ütőfegyverek: 2
lőfegyverek: 7 (+1)

Feltételes fegyverváltás: bronzhegyű lándzsa (#87) << szöges bunkó (#8) << kőkés (#6)
37,87 mezőn táborozol

EGYÉB ISMERETEK
1. rejtőzködés: 2 2. nyomkövetés: 9 (+1) 3. lopás: 1
4. csapdakészítés: 1 5. gyógyítás: 8 (+1) 6. vadászat: 4
7. bányászat: 1

FELTÉTELES PARANCSOK (még 42 lehet)
lopsz az emberektől (1) bármit, a törpéktől (3) bármit, a trolloktól (5) bármit, a gnómoktól (6) bármit, az alakváltóktól (7) bármit, az elfektől (2) bármit, az árnymanóktól (4) bármit
készítesz tüskét (#22) (max. 15 darabot )
maradék TVP-dből az egészség (4) tulajdonságodat TF-eled
Barátságosság (aktív: 2, max: 12)
Silverlard (#5750), vízionár (#66)

Összsúly: 68.33 kg Megterheltség: 189%
GYJ: Tetszőleges értékű tárgyakra, ha megterheltséged 300% alatt van.
Még 90 fajta tárgynak van hely a listádon (max. 150 fajta tárgyad lehet egyszerre)

A FORDULÓ ELEJÉN MÉG MEGVOLT...
1 orgyilkos tőr (#225) 12 sünmedve tüske (#14) 6 víz (#27)
3 kaja (#2)

EBBEN A FORDULÓBAN KERÜLT HOZZÁD...
1 evaporőr háj (#105) 1 szöges bunkó (#8) 4 tinta (#101)

E KÖRBEN TETT LÉPÉSEID TÉRKÉPE


(34,-5) Sheran oltár, 14. jellempróba, tintacsiga (#74)
(35,-6) garokk (#73)
(35,-4) 28. jellempróba
(36,-6) Raia rúnaköve, xantusz-kaktusz (#113, belőle készíthető: #114), Raia oltár
(36,-5) púderszikla (#118, belőle készíthető: #119), Raia oltár, 21. jellempróba
(37,-7) evaporőr (#69), phua-kúp (#372), tímárkunyhó (#684), oltár, 24. jellempróba

Üzenet küldése a karakternek